אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אסוציאציה רגשית ✔NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך המוח מבין ומפרש את מה שהאדם שומע? ואבאר, מהן אסוציאציות באופן כללי ומהי אסוציאציה רגשית? ואיך אסוציאציות רגשיות משפיעות על תת המודע של האדם? ואבאר, איך הזיכרון של האדם, משפיע על המחשבות של האדם? ואבאר איך באפשרותך לעשות מניפולציות על המוח האנושי? ואיך אפשר ליצור אצל האדם הסחת דעת ולשתול לו מחשבות? ואיך עובדת מערכת הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד.

וראשית כל יש להבין, כיצד המוח חושב וכיצד המוח מפרש את מה שאומרים לו? ומי שיעמיק בנושא הזה יראה, כי המוח בעצם מקבל המון אינפורמציה כל הזמן. ויש דברים שהמוח של האדם מבין אותם בצורה ישירה ויש דברים שהמוח של האדם מבין אותם בצורה עקיפה.

לדוגמה: נניח שאדם רואה בפעם הראשונה בחייו כלי רכב שחונה בחניה. האם האדם יעלה על דעתו שה"דבר הזה" יכול לנסוע בכביש במהירות גבוה? תשובה: לא. אין לאדם שום סיבה להניח שהדבר הזה, יכול לעשות את מה שהוא באמת יכול לעשות. ואם אותו האדם יראה את אותו הרכב, בזמן נסיעה בכביש. אז זה יגרום לאדם להבין בצורה ישירה, שאכן הרכב הזה יכול לנסוע בכביש.

והאדם, שרגיל כל הזמן לראות כלי רכב שנוסעים בכביש, מתחיל להאמין שכל כלי הרכב, אכן יכולים לנסוע בכביש. שזה בעצם אומר, שאם האדם אחרי שהוא "הבין" שכלי רכב נוסעים איתו בכביש, אם הוא יראה כלי רכב חונה במקום כלשהו ולא בזמן נסיעה, האדם בעצם יבין / יאמין, שגם כלי הרכב הזה יכול לנסוע בכביש. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה אך לא בצורה ישירה.

כי האדם לא רואה במו עיניו את הרכב החונה, כאשר הוא נוסע. אבל המוח של האדם מספיק חכם, להשתמש בזיכרון של האדם ולהשתמש במערכת הדימויים והאסוציאציות שיש לו, כדי לראות את התמונה של הרכב החונה. ולהשוות אותה למאגר התמונות שכבר קיימות בתוך המוח. ולהבין בצורה עקיפה, שאם רוב ככל האובייקטיבים שנראים דומים לאובייקט שנצפה כרגע, אם רובם אכן נוסעים בכביש, אז כנראה שגם האובייקט הזה יכול לנסוע בכביש. שזאת בעצם הבנה עקיפה אך לא הבנה ישירה.

והרעיון הוא, שיש דברים שברורים לאדם בצורה ישירה. כגון לדוגמה שהאדם רואה בעיניו את הגשם שיורד מהשמיים. אבל לפעמים האדם שומע רעש של גשם. והאדם מניח, שאם עכשיו זאת עונת החורף ואם יש עכשיו רעש שנשמע כמו רעש של גשם, אז כנראה שגם עכשיו יורד גשם. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה.

כי יש דברים שהמוח רואה באופן ישיר כנ"ל. אבל יש דברים שהמוח של האדם רואה, אבל יש לו ספק לגבי הפירוש שלהם. דהיינו, שהאדם לדוגמה שומע רעש כלשהו. והאדם לא יודע האם לפרש את הרעש הזה שהוא מעיד על כך שכרגע יורד גשם. או שמא הרעש הזה מקורו במקור רעש אחר, אך לא בכך שכרגע יורד גשם.

וכאשר יש לאדם ספק לגבי איך לפרש את המציאות, אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים כאלו ואחרים, כדי לדעת מה הפירוש שנראה לו הכי נכון. וזה בעצם המקום, שבו ניתן לשתול מחשבות אצל האדם. במקום שבו מעבירים לאדם אינפורמציה כלשהי. ואפשר לגרום לאדם להבין את מה שהוא שמע, בצורה לא נכונה, כפי מה שרוצים שהוא יבין. על ידי זה שגורמים למוח שלו, שבמקום שבו יש לו ספק לגבי הפירוש של מה שהוא שמע, שהוא יפרש את הדברים בצורה כלשהי, שהיא לא בהכרח תואמת את המציאות האמיתית.

כי ישנם מצבים, כגון לדוגמה כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין מהפרסומת.

ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן.

והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמה בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם למוח של האדם להחליט, איך לפרש את המידע שאותו הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה עובד, ממילא הוא יכול לגרום למוח של האדם, להבין ולפרש את העובדות, לאו דווקא בצורה נכונה, אלא בצורה שקרית ושגויה.

אז לפי מה באמת מחליט המוח של האדם איך לפרש את העובדות, כאשר יש לו ספק לגבי הפירוש של העובדות? וכאן כמובן שיש המון חישובים ושיקולים שונים שאותם מבצע המוח של האדם. וכאן אסביר רק היבט מסוים, מתוך המכלול של החישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך לקבל החלטה, איך לפרש מידע כלשהו שמוטל בספק. והבנת התהליך הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר.

ואחד מהדברים שמשפיעים על הצורה שבה המוח מחליט איך לפרש את המידע שהוא לא בטוח לגבי הפירוש שלו, הוא המצב התפישתי של האדם, ביחס לאפשרויות הפירוש השונות שהוא יכול לתת לאותו הדבר שאותו הוא רואה / שומע וכולי.

לדוגמה: נניח שאדם דובר שתי שפות שונות, כגון עברית ואנגלית. והאדם שומע אדם אחר שאומר לו מילה שיש לה משמעות שונה בעברית ובאנגלית. כיצד יפרש המוח של האדם השומע, את המשמעות של המילה שאותה הוא שמע? תשובה: לפי ההקשר של השיחה. אם הוא לדוגמה נמצא במדינה שבה דוברים את השפה העברית, והאדם שאיתו דובר את השפה העברית, המוח יניח בצורה עקיפה, שכנראה הדובר התכוון לפירוש של המילה בעברית. אבל אם האדם שמדבר איתך, יהיה בעל מבטא אנגלי והוא במקרה מדבר איתך באנגלית וכיו"ב, הרי שאז המוח יפרש את משמעות המילה, לפי הפירוש שלה באנגלית. וכיו"ב ניתן לתת דוגמאות שונות, שבהן המוח של האדם יפרש את הפירוש של המילה שיש לה ריבוי משמעויות וכיו"ב, לפי ההקשר של אותו העניין.

שזה בעצם אומר, שהמוח נמצא במצב של ספק כיצד לפרש את המידע שאותו הוא קלט. והוא מפרש אותו, לפי המצב התפישתי שלו באותו הרגע. כגון בדוגמה הנ"ל, שאם...
עובד המוח האנושי מכירות עוצמה של מחשבות שקרנים עובדות שגויה למכור יותר שיטה הטעייה צרכנית מילים עובדה nlp nlp שכנוע איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך למכור איך למכור יותר איך לעבוד על אנשים איך לשתול איך לשתול מחשבות איך מוכרים יותר אסוציאציות במה לעבוד בפרסום טיפים טיפים למכירות להשפיע להשפיע על אנשים למכור למכור יותר לעבוד לעבוד על אנשים לשתול לשתול מחשבות מחשבות מכירות מסרים מסרים תת הכרתיים נלפ פרסומות פרסומת שכנוע שכנוע בפרסום שכנוע בפרסומות שכנוע מכירות שתילת מחשבות תקשורת תקשורת שכנועית תקשורתיות תת הכרתי תת הכרתיים
חלק 2
...על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2 או לדוגמה מזוגיות, של אדם שסיים מערכת יחסים כלשהי, שבה הוא היה רגיל שכאשר מתבטאים כלפיו בצורה כלשהי ומתנהגים כלפיו בצורה כלשהי, שזה אומר לדוגמה שרוצים לפגוע בו. שאדם כזה, אם הוא יתחיל מערכת יחסים חדשה ואחרת לגמרי, גם שם, בכל פעם שיתבטאו כלפיו בצורה דומה או יתנהגו כלפיו בצורה דומה, המוח שלו קודם כל יפרש את המציאות, כאילו הכוונה של האדם השני, היא כמו מה שהוא הבין שהייתה הכוונה של האקס במערכת היחסים הקודמת...
התמכרות לא הגיונית, חרדה לא הגיונית, התמכרות לעישון גראס, התמכרות לסקס, התמכרות למתוק, התמכרות לאכילה, התמכרות למריחואנה, איך נוצרת התמכרות? טיפול בהתמכרויות, איך לטפל בהתמכרויות? התמכרות לסמים
התמכרות לא הגיונית, חרדה לא הגיונית, התמכרות לעישון גראס, התמכרות לסקס, התמכרות למתוק, התמכרות לאכילה, התמכרות למריחואנה, איך נוצרת התמכרות? טיפול בהתמכרויות, איך לטפל בהתמכרויות? התמכרות לסמים
...טוב או רע. בכל פעם שמשהו גורם לנו תחושה כלשהי, כדאי לשאול את עצמנו מהי בדיוק החוקיות או האסוציאציה הרגשית מאחורי זה. הוא טוען שזו הדרך היחידה להשתחרר באמת מהתמכרויות ולמנוע סבל מיותר בעתיד. אם אדם יודע בדיוק למה משהו עושה לו טוב או רע, הוא לא יהיה פגיע להתמכרויות ולסבל לא הגיוני. איך נוצרת התמכרות לא הגיונית? מהי אסוציאציה רגשית בהתמכרויות? איך להיגמל מהתמכרות לסמים? למה אנשים מתמכרים למתוק? כיצד להתמודד עם התמכרות לעישון? מהו המחיר של התמכרות לטווח ארוך? למה עישון עושה לך טוב? למה אני רוצה לעשן...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
...להשתנות אחרי תקופה מסוימת. זו דרך נוספת שבה הפרסומת מטעה את הצרכן. מהו תפקיד כוח המדמה בפרסומות? אליעד מסביר שהמוח של האדם משתמש תמיד בדימויים כדי להבין מידע חדש. כוח המדמה (הדמיון) הוא כלי מרכזי שהפרסומות מנצלות. הן יוצרות אסוציאציות ברורות וחזקות בין מושגים חיוביים לבין המוצר שהן רוצות למכור. כאשר הצרכן רואה מילה או משפט שיש בו עמימות או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. כיצד ניתן להיות מודע יותר למניפולציות...
דחיינות בגלל טראומה, טיפול בדחיינות, טיפול בטראומה, ניתוח מקרה, למה אני דוחה דברים? למה אני עצלן? ממה אני מפחד, איך לטפל בטראומה? איך לא לדחות דברים? התמודדות עם דחיינות
דחיינות בגלל טראומה, טיפול בדחיינות, טיפול בטראומה, ניתוח מקרה, למה אני דוחה דברים? למה אני עצלן? ממה אני מפחד, איך לטפל בטראומה? איך לא לדחות דברים? התמודדות עם דחיינות
...הבעיה שלו זה עם התעסקות מה זה אומר לך ההתעסקות הזאת מה זה אומר לך נגיד ואז קופצת איזו תשובה אחרת. ש: אצלו. אליעד: כן קופצת איזו תשובה אחרת שזה בכלל התעסקות שזה מזכיר משהו אחר נגיד וזה אחרי שעברנו על כל התהליך, עוד פעם לקחנו את התהליך מהרגע של המכתב שהגיע בדואר עד הרגע של סוף הפעולה של אוקי קח את המכתב שים אותו על השולחן תיקח אותו תפתח את המעטפה אולי הבעיה בפתיחה תמיין אולי הבעיה במיון אולי הבעיה בהחלטה אולי הבעיה בלדבר עם ההוא שצריך לטפל עוברים שלב שלב תיסע למקום תחפש את החניה אולי הבעיה בחניה אולי...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
...כלומר, לדעת איך להציג מוצר, איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות וכיצד לבצע תהליך מכירה בצורה נכונה ואפקטיבית. הרבה מנהלים מתמקדים בעיקר ביצירת מוטיבציה על ידי עידוד ותמריצים כספיים, אך אליעד מסביר שזה לא מספיק. הוא מדגיש שבנוסף להשקעה במוטיבציה, יש להשקיע באותה מידה ואף יותר בהקניית ידע ומיומנויות מכירה. איך ידע מסייע לאנשי המכירות למכור יותר, אפילו בלי מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמעשה ידע הוא גורם קריטי להצלחה במכירות, כי ככל שלאנשי המכירות יהיה יותר ידע ומיומנויות מכירה, הם יצליחו למכור יותר גם...
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
...ומכירות. ואסביר משהו שחייבים לזכור כאשר רוצים ללמד את איש המכירות למכור, וכאשר רוצים לעשות הדרכת מכירות לאנשי המכירות וכולי. ומה שצריך לדעת זה, שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך. ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך השיווקי ועד סוף תהליך המכירה. וכאשר רוצים להגדיל מכירות, אפשרי לשפר כל מיני חלקים בתהליך המשפך השיווקי...
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
...פעם, אמרנו כזה דבר אתה לוקח את מה שאתה חושב שהוא רוצה וצריך לחבר לו את זה למה שאתה רוצה שהוא יתעניין, יעשה, יבצע, ילך, יחשוב, יוכל וכו. עכשיו השאלה היא איך עושים את זה, אז אתה יכול להגיד לו תקשיב, אני רוצה לשכנע אותך, בוא אני אראה לך את הקשר ואתה יכול לעשות את זה בצורה מתוחכמת. איך מעבירים מסרים בצורה מתוחכמת, מה עושים? ש1: יורדים יותר למהות. ש2: אתה כאילו יוצר אצלו מצב לדוגמה אם אתה רוצה להגיד לו שהוא בן אדם מתמיד וזה אז כאילו אתה בדברים אחרים אתה אומר לו אני סומך עליך אתה בן אדם רציני ואז אתה...
איך להצליח? איך מצליחים? תת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, השפעת גלגולים קודמים, השפעת הקארמה, השפעת הסביבה, שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, סיינטולוגיה, מוטיבציה להצלחה, איך להתמודד?
איך להצליח? איך מצליחים? תת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, השפעת גלגולים קודמים, השפעת הקארמה, השפעת הסביבה, שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, סיינטולוגיה, מוטיבציה להצלחה, איך להתמודד?
...שהעין לא קולטת במודע. הוא מסביר שהשפעתם של מסרים אלו תלויה מאוד ברמת המודעות של האדם למסרים. ככל שאדם מודע יותר למסר, כך ההשפעה תהיה גדולה יותר. לטענתו, אדם שיראה משהו באופן מודע, אפילו למשך זמן קצר, יושפע הרבה יותר מאשר אדם שייחשף אלפי פעמים למסר שהוא אינו מודע אליו כלל. לכן, הדרך היעילה ביותר לשינוי היא דווקא הגברת המודעות ולא הסתמכות על השפעות תת - סיפיות. מהי המשמעות של שליטה בתת מודע ובחיים שלנו? לבסוף, אליעד מסכם כי כדי להצליח באמת, אין צורך לדעת האם קיימים כוחות חיצוניים או לא. מה שחשוב הוא...
איזה טיפול לבחור? טיפול התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, טיפול cbt, איך לבחור מטפל? איזה טיפול הכי מומלץ? איזה טיפול הכי טוב? איך לטפל בפחדים? טיפול ממוקד שינוי, טיפול ב ocd, טיפול הכרתי, טיפול תת הכרתי
איזה טיפול לבחור? טיפול התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, טיפול cbt, איך לבחור מטפל? איזה טיפול הכי מומלץ? איזה טיפול הכי טוב? איך לטפל בפחדים? טיפול ממוקד שינוי, טיפול ב ocd, טיפול הכרתי, טיפול תת הכרתי
...קונטיבי. אליעד: יש בעיקרון שניים טיפול קוגניטיבי וטיפול התנהגותי ויש את ההוא שמשלב ביניהם, עכשיו השאלה היא מה עדיף טיפול קוגניטיבי במובן של לשנות לך את החשיבה טיפול התנהגותי במובן של לנסות לשנות לך את ההתנהגות לדוגמה או משולב, נניח ולא ישר להגיד משולב בסדר כי זה לא טוב בוא נביא את המשולב לא יודעים מה עדיף שים את שניהם לא המצב הזה. בא נגיד בן אדם נגיד מעשן אפשרות אחת טיפול קוגניטיבי זה בא ננסה לשנות לו את החשיבה על העישון וזהו והעישון יפסק מעצמו, טיפול שני אומר התנהגותי תפסיק לעשן בוא נרגיל אותך...
איך לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות
...המודע, יש להם תרתי משמע עבורו (ריבוי משמעויות). שאז עלולה להיווצר בעיה, ושתילת המחשבה לא תעבוד. לדוגמה, נניח ששותלים למישהו מחשבה שאומרת, אתה יכול לאכול רק כאשר אתה רעב. אבל נניח שאצל השומע, המושג רעב, יש לו תרתי משמע. גם משמעות אחת כפשוטו, של רעב רגיל. וגם משמעות נוספת, של רעב במובן הרגשי. לדוגמה, שאותו אדם יכול לקרוא לתחושה של בא לי לאכול סתם כך בלי רעב פיזי, לצורך השגת מטרה רגשית כלשהי, לקרוא גם לה רעב. במקרה כזה לדוגמה, אם נשתול לבן אדם את המחשבה שאומרת, אני אוכל רק כאשר אני רעב, אז גם אם הבן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אסוציאציה רגשית, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אסוציאציה רגשית, איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תהליך הוצאת הצעת מחיר רצונות התת מודע ממה נובעת רגישות קיצונית? דומה מושך דומה לרפא משוגעים אמת אבסולוטית חרדות מפני מוות פחד להיות מאושר טעויות להאמין בעצמי אהבה עצמית יוצרת שנאה עצמית איך להפסיק לאהוב את האקס? לגרום לבת לאהוב אותי שיטה להיות מאושר מותר להיות עצוב יחסים במשבר בדידות בלי זוגיות החלטות ישנות האם להחליט מתוך פחד? איך להתמודד עם מוות? להתמודד עם אסון מוטיבציה לעשות דברים נכשל ולא מצליח איך למכור נדלן? עלויות של מוצר ילד לא אוהב מתמטיקה רעיונות לפעילות לילדים אוטיסטים רוחניים תת מודע וחלומות טיפול בהפרעת קשב וריכוז איך עובד מוח של משוגעים? להחזיר אהבה להוציא את האקס מהראש תחושה של מאמץ גבוה בזמן קצר איך לטפל בקיצור בשרירי הירך האחורית? למה אני אלוהים? אינטרס רגשי להאמין באלוהים התעוררות והארה מי הגיע להארה? להתבודד ולהיות אלוהים למה לרצות להיות אלוהים? האם לקנות דירה? לעשות כסף במכירות מטרת החיים היא גן עדן מטרת החיים בעולם הבא אנשים עם אנרגיה שלילית ליהנות בעבודה שלך אפשרות הבחירה יכולת הבחירה תהליך הבריאה קצה היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, אימון אישי ועסקי, מאמן אישי לקריירה בתחום אסוציאציה רגשית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 15_10_2025 השעה 10:02:32 - wesi1