אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמפטיה ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמפטיה ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו
איך לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו בשיחה?

כאשר אנשים מתווכחים או מנהלים דיון, לעיתים קרובות הם נתקעים במעגל אינסופי של חזרות על הטענות שלהם. אליעד כהן מסביר, שהסיבה המרכזית לכך שמישהו חוזר שוב ושוב על דעתו, היא שהוא חושב שהצד השני עדיין לא הבין אותו כראוי. כדי לעצור את המעגל הזה וליצור התקדמות בדיון, חייבים להשתמש בטכניקה של אמפתיה - לא מתוך רצון להסכים או לשכנע מיד, אלא במטרה לגרום לאדם השני להרגיש שהבינו אותו באופן מלא ומדויק.

לדוגמה, אם אדם מסביר את עצמו במשך 20 משפטים, לא מספיק לומר לו "הבנתי אותך" בשניים - שלושה משפטים, כי אז האדם עשוי לחשוב שלא באמת הקשבתם, אלא רק ניסיתם לסמן "וי" ולהמשיך הלאה. לעומת זאת, אם הוא הסביר ב - 20 משפטים, ואתם מסבירים בחזרה את דעתו ביותר משפטים ממה שהוא עצמו השתמש, אז הוא ירגיש שהקשבתם באמת ושבאמת הבנתם אותו.

הדבר דומה להתמודדות עם אנשים במצבים של הפרעות נפשיות ("משוגעים"). כאשר משוגע אומר שרודפים אחריו, התגובה הטבעית של רוב המטפלים היא לנסות להפריך זאת. אולם, הדרך האפקטיבית יותר היא להפגין אמפתיה מלאה - לשאול אותו ולבקש שיסביר בדיוק את מה שהוא חושב, עד שירגיש שהבנתם אותו באופן מושלם. רק אז הוא יהיה פתוח לשמוע דעות אחרות או לשקול את ההיגיון שלו מחדש.

איך נכון להציג לאדם את הטענה שלו כדי שירגיש שהבנת אותו?

אליעד כהן מציין כי המטרה המרכזית בהצגת הטענה של האחר אינה לשכנע אותו מיד בצדקתך, אלא לגרום לו להיות בטוח לחלוטין שהבנת את נקודת מבטו. כדי לעשות זאת נכון, צריך לשקף לו את טענתו באופן מפורט ועמוק יותר ממה שהוא הציג בעצמו. יש להציג את הטענה שלו עם כל ההנחות היסודיות שלה, ואף להרחיב ולהוסיף דוגמאות או הסברים שיגרמו לו להרגיש שהבנת אותו לעומק.

לדוגמה, כאשר מישהו מתווכח איתכם וטוען טענה, במקום להגיב מיד אם הוא צודק או טועה, חשוב לעצור ולהסביר לו: "תן לי רגע לראות אם הבנתי אותך נכון, " ואז לחזור על הטענה שלו בצורה מורחבת ומפורטת. השיטה הזו מייצרת אצלו תחושת הבנה ואמון, כך שהוא יכול להירגע ולהיות פתוח יותר להקשבה לטענות שלכם בהמשך.

מדוע אנשים חוזרים שוב ושוב על הטענות שלהם?

הסיבה לכך שמישהו חוזר על טענותיו שוב ושוב בדיון, לפי אליעד כהן, היא לרוב תחושה שלא הבינו אותו כראוי. כאשר הוא אומר את דבריו, ובראש שלו קיימת ההרגשה שאתם לא מבינים או לא מקשיבים באמת, הוא ינסה להסביר שוב ושוב עד שירגיש שהמסר נקלט באופן מלא. כדי להפסיק את המעגל הזה, יש לתת לו תחושת ביטחון מלאה שהקשבתם והבנתם אותו עד הסוף.

אם מישהו חוזר על הטענה למרות שכבר אמרתם שהבנתם, הדבר מעיד על כך שהוא לא באמת מאמין שהבנתם אותו עד הסוף. לכן, לפני שניגשים להסביר את עמדתכם, חייבים לשקף לו שוב, לפרט יותר ולהדגיש באופן מיוחד את הנקודות שהוא כנראה מרגיש שלא קלטתם.

איך לזהות נקודות חולשה בטענה של האחר בלי לתקוף אותו ישירות?

כדי להצביע בעדינות על נקודות חולשה בטענה של מישהו, אליעד כהן ממליץ לא להתמקד ישירות בלהגיד לו "אתה טועה". במקום זאת, עדיף לעזור לו להבין את עצמו יותר לעומק. אנשים רבים לא מבינים במלואה את הטענה שלהם עצמה, ולכן הדרך הטובה ביותר להראות להם שמשהו לא מסתדר בהיגיון שלהם, היא לבקש מהם להסביר ולהרחיב את דבריהם שוב ושוב, עד שהם עצמם יתחילו לראות סתירות פנימיות בתוך הדברים שאמרו.

לדוגמה, אם מישהו טוען טענה סותרת, כדאי לשאול אותו שאלות על ההנחות היסודיות שלו...
איך לטפל במשוגעים? תקשורת בין אישית, שיטות ליצירת הסכמה, איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק? איך לשכנע מישהו להסכים איתך? מתי לא לגלות אמפטיה? הבעת הזדהות, טיפים לניהול שיחה, טיפים לויכוח, איך לשכנע אותה שאתה צודק? איך לשכנע אותו שאת צודקת? למה היא לא מסכימה איתי? למה הוא לא מסכים איתי? למה הוא חושב שאני טועה? למה הוא לא מבין אותי? הדרכת מטפלים, הדרכת הורים, הדרכת אנשי מכירות, איך לנהל שיחה משכנעת?
הזדהות שיחה להיות בטוח לגלות רצון להסכים איך לנהל דיון לטפל בהפרעות נפשיות איך לשכנע מישהו להסכים איתך טיפול בבעיות נפשיות איך לשכנע אותו שאת צודקת איך ליצור איך לגלות איך לגלות אמפטיה איך לגרום איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך ליצור איך ליצור הסכמה איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך אמפטיה אמפטיה ויצירת הסכמה אמפטיה ושכנוע אמפטיות אמפתיה אמפתיות הסבר הסברים הסכמה חשוב לגלות אמפטיה יצירת הסכמה כיצד לנהל לגלות לגלות אמפטיה לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לחשוב לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו לגרום למישהי להסביר להסביר למישהו להסביר למישהו את עצמו להסכים להסכים איתך לחשוב לחשוב שהבנת ליצור ליצור הסכמה למה חשוב למה חשוב לגלות אמפטיה למה לגלות אמפטיה לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל פגישה לנהל פגישות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לחשוב מישהו להסכים איתך מנהל ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
... עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע מהן שלוש הדרכים המרכזיות להתמודד עם טענה מנוגדת? כשאדם טוען טענה שנראית ... לא נכונה. למשל, אם אדם טוען עכשיו יום, ניתן להגיב: אני מבין שאתה חושב כך כי היית בחוץ לפני שעתיים והיה שמש, אך למעשה כרגע לילה. בגישה זו אנחנו שומרים על אמפתיה , אך מסבירים למה הטענה עדיין שגויה. כיצד פועלת הגישה השלישית - הצגת הטענה כמוגבלת למצב אחר? בגישה השלישית, אנחנו לא שוללים את דברי האדם השני, אלא ממקמים אותם ... טועה, אלא מבין שדבריו נכונים בהקשר אחר. מתי נרצה להשתמש בכל גישה? הבחירה בגישה המתאימה תלויה במטרה שלנו: אם אנחנו רוצים לשמור על יחסים טובים ולהגיע להסכמה, נבחר בגישה השנייה או השלישית, שבהן אנחנו לא שוללים את הטענות של הצד השני באופן מוחלט. אם המטרה שלנו היא להראות לו שהוא טועה באופן מוחלט, נבחר בגישה הראשונה. שימוש בגישות לשם יצירת הסכמה או הוכחת טעות במצבים שבהם המטרה היא להגיע להסכמה, נעדיף את הגישות שבהן יש הכרה מסוימת בטענות הצד השני. בגישה השלישית, לדוגמה, לא נשדר לאדם שהוא טועה, אלא נוכל להסביר לו שהוא צודק במקרים מסוימים, אך לא ... המתאימה? במידה ורוצים להראות לצד השני שהוא טועה באופן מוחלט, נבחר בגישה הראשונה ונדגיש את חוסר ההיגיון בטענותיו. אם המטרה היא לשמור על הרמוניה ולהגיע להסכמה, נבחר בגישה השנייה או השלישית, בהתאם למקרה. טכניקות שכנוע נוספות כלים בתקשורת בין אישית הבנת הפרספקטיבה של הצד השני איך להתמודד עם קונפליקטים מורכבים למה לפעמים חשוב להראות לאדם שהוא טועה ולפעמים חשוב רק להגיע להסכמה? שאלה: מדוע בכלל קיימת הבחנה בין מצב שבו אנו רוצים להראות למישהו שהוא טועה לבין מצב שבו אנו רוצים רק שיסכים איתנו? תשובה: לעיתים אנו נקלעים למחלוקת או ויכוח עם אדם אחר, לדוגמה במצב אבסורדי שבו הוא מתעקש שעכשיו יום בעוד ברור לנו שכרגע לילה. יש מצבים שבהם הדגש שלנו הוא לשכנע אותו שהעמדה שלנו נכונה וליצור הסכמה משותפת, בלי לגרום לו לתחושת השפלה או לזעזע אותו. כלומר, המטרה היא לגשר בין הדעות ולהגיע להבנה משותפת. לעומת זאת, יש מצבים אחרים שבהם חשוב לנו להוכיח לצד השני שהוא טועה, אפילו באופן ... להבהיר לו את גודל טעותו בלי להשאיר לו פתח מחשבה שהוא צודק. בשני המקרים הללו, הצורך שונה: במקרה הראשון, אין לנו עניין להוכיח לו שהוא טועה לגמרי, אלא רק לגרום לו להסכים, במקרה השני, אנו רוצים שהוא יבין שטעה ושיצא עם תחושה ברורה שעמדתו לא נכונה כלל. מהן שלוש הדרכים המרכזיות להתמודד עם טענה מנוגדת? שאלה: כשאדם ... ראית שמש לפני שעתיים ואין לך שעון ולכן נראה לך שלא עבר מספיק זמן, אבל למעשה כרגע לילה. במילים אחרות, בגישה זו מוכיחים לו שהוא טועה, אך שומרים על סוג של אמפתיה או התייחסות חיובית לדרך החשיבה שלו. אפשר אפילו להגיד: אני מבין את ההיגיון שבדבריך, אבל עדיין זו טעות. כך האדם השני מרגיש שמכבדים אותו ואת טענותיו, אך לא ... שגויים לגמרי, אלא פשוט לא רלוונטיים למקרה הנוכחי. במקום להגיד לו: אתה טועה, אומרים: אתה צודק בנסיבות אחרות. זה מונע ממנו לחוש שהוא לגמרי טעה ועוזר ליצירת הסכמה ותחושת הרמוניה. יחד עם זאת, אם הצד השני מתעקש לטעון טענה מוחלטת שאין בה שום מקום לפשרה, למשל: אני אומר שפה ועכשיו זה יום באופן מוחלט וללא כל אפשרות אחרת, אז ... פה יום, ניאלץ לומר: לא נכון, זה טעות. אולי אתה חושב כך בגלל סיבה כזאת או אחרת, אבל זה לא תואם למציאות. מתי נרצה להשתמש בכל גישה וכיצד לשלב בין הרצון להסכים לרצון להראות שהאחר טועה? שאלה: איך יודעים באיזו משתי הווריאציות להשתמש - האם אנו רוצים בכלל שירגיש שטעה או רק שיסכים איתנו? ומה קורה אם כן אנו רוצים שיבין ... מתאים למציאות, נבחר בגישה השנייה: אני מבין למה אתה רואה זאת כך, אבל זה עדיין לא נכון לשום מצב שמעניין אותנו כרגע. בנוסף, אם חשוב לנו שהוא ירגיש איזושהי הסכמה בסיסית והערכה לדרך החשיבה שלו, גם כן נתמקד בגישה השנייה או השלישית. זה שימושי מאוד במקרים שיש אינטרס לשמור על יחסים טובים או לא לגרום למישהו להיפגע או להתבצר בעמדה שלו. דוגמה נוספת היא שדדו אותי: גישה ראשונה: לא נכון, לא שדדו אותך, זה לא קרה בכלל, אתה טועה לגמרי. גישה שנייה: אני מבין שאתה חושב ... אישית הבנת הפרספקטיבה של הצד השני איך להתמודד עם קונפליקטים מורכבים שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של טיפול בהתנגדויות משא ומתן, מנסים לשכנע מישהו להסכים למשהו ויכוח בין אנשים ובגדול מי שיבדוק יראה שיש שלוש דרכים איך אפשר להתמודד ברמה הלוגית שלוש דרכים אפשר להתמודד עם מישהו שלא מסכים איתך ואתה רוצה שהוא יסכים איתך, מישהו אומר לך עכשיו יום אתה רוצה להגיד לו לא נכון עכשיו לילה בקיצור יש שלוש דרכים איך אפשר להסתכל על הדבר הזה. עכשיו לפני שאני מסביר את השלוש דרכים צריך ... אותו מה שזה לא יהיה רוצים להראות לו שהוא טועה. לעומת זאת יש מצבים שאין לנו עניין להראות לו שהוא טועה יש לנו עניין להראות לו שאנחנו צודקים ליצור איתו הסכמה. עכשיו בהנחה שאנחנו רוצים להראות לבן אדם שהוא טועה אז נעשה הכל כדי להראות לו שהוא טועה אבל בהנחה שאנחנו שאין לנו עניין בלהראות לו שהוא טועה יש לנו עניין בלהראות לו שאנחנו צודקים וליצור איתו הסכמה אז בעצם עכשיו זה מתחלק לשלושה חלקים, כשמישהו טוען טענה דרך אחת שאפשר להתייחס לזה היא להגיד לו לא נכון אתה טועה, מה אמרת עכשיו יום? לא נכון עכשיו לילה, זהו דרך אחת זה להגיד לו אתה טועה. דרך שניה היא כן לגלות אמפתיה כלפי מה שהוא אומר תראה אני מבין שאתה אומר שעכשיו יום אני מבין שאתה חושב שעכשיו יום כי קודם לפני שעתיים שהיית בחוץ הייתה שמש ואין לך שעון ואתה ... לילה. זאת אומרת האסטרטגיה הראשונה הייתה להגיד לו לא נכון אתה טועה לשלול את מה שהוא אומר במאה אחוז האסטרטגיה השנייה אומרת תסכים עם מה שהוא אמר תביע אמפתיה אפילו תראה לו למה אתה חושב שהוא חושב את מה שהוא חושב, אפילו כאילו תנמק כי גם פה אפשר להגיד לבן אדם תראה אני מבין שאתה חושב ככה אבל זה לא נכון אבל אם מקצינים ... שזה נכון אבל זה לא נכון או מה שאמרת זה נכון אבל רק במקרים מסוימים ובמקרה שלנו זה לא נכון. עכשיו כל מה שהסברתי עכשיו זה נכון לגבי מקרה שבו אנחנו רוצים ליצור הסכמה עם הבן אדם ואין לנו עניין להראות לו שהוא טועה יחד עם זאת יש מצבים שבהם זה בדיוק הפוך יותר מאשר חשוב לנו שהוא יסכים איתנו חשוב לנו שהוא יבין שהוא טועה ולכן יש ... את ההיגיון בזה שתחשוב שאולי זה נכון אבל זה לא נכון כי ככה וככה וזה לא נכון בשום מקרה בשום אירוע וכו. האפשרות השלישית היא הכי עדינה שבה המהות היא להשיג הסכמה עם הבן אדם בלי לשלול את מה שהוא אומר, האפשרות הכי עדינה היא להגיד לו תקשיב מה שאתה אומר זה נכון אבל זה נכון ביום כזה בשעה כזאת בתאריך כזה, זה נכון בכל המקרים ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד ... מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג ... ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח ... מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום ... הבניין. המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא ... מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של ... קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על ... מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא ... לא מסכים? אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן ... מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת ... ומובילה לסיבוכים בהמשך. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על ...
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
... להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך ... את הטעות שלו. חשוב להיכנס איתו לתהליך של חיפוש האמת, לא מתוך מטרה להוכיח לו שהוא טועה, אלא מתוך רצון לעזור לו לגלות מה נכון. מדוע זו טעות לחשוב שהאדם ... ולא פוגעני, הסיכוי שהוא יהיה מוכן להקשיב לך גדול בהרבה. חשוב תמיד לזכור שבסופו של דבר, אתה רוצה לעזור לו לגלות את האמת, לא לנצח אותו או להוכיח לו ... לא מרגיש מאוים או מותקף. באופן כזה יש סיכוי אמיתי להקשבה ולהבנה הדדית. איך להסביר ביקורת בלי לפגוע? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך לעזור לאדם להקשיב ...
איך להגיע לאמת? איך לדעת מהי האמת? איך המוח יודע מהי האמת? איך המוח חושב? איך להסביר למישהו מהי האמת? איך אני יודע מה האמת? אני לדעת שמשהו הוא האמת, איך לדעת אם יש הבדל בין יש לאין? איך לצאת מהשכל?
איך להגיע לאמת? איך לדעת מהי האמת? איך המוח יודע מהי האמת? איך המוח חושב? איך להסביר למישהו מהי האמת? איך אני יודע מה האמת? אני לדעת שמשהו הוא האמת, איך לדעת אם יש הבדל בין יש לאין? איך לצאת מהשכל?
... להגיע לאמת? איך לדעת מהי האמת? איך המוח יודע מהי האמת? איך המוח חושב? איך להסביר למישהו מהי האמת? איך אני יודע מה האמת? אני לדעת שמשהו הוא האמת, איך לדעת ... - כלומר, האם יש או אין משהו בעולם. אם משהו קיים, הרי שהוא נוכח בחלל ובזמן. כל בני האדם מסכימים, לפחות באופן בסיסי, שדברים יכולים להיות נוכחים או לא נוכחים. אליעד מסביר זאת בכך שההסכמה הזו היא טבעית לכל אדם, גם אם ישנם חוקים חקוקים או דתיים שמשפיעים ... לאנשים להבין מה האמת. כל אדם נולד עם המנגנון הזה - מה הוא יודע, מה הוא זוכר, מה הוא רואה. לפעמים, מה שחשוב הוא לא להוכיח את האמת באופן ישיר, אלא להבין את מערכת האמיתות של כל אדם ולהסכים על העובדות הבסיסיות. למשל, ישנו מכשיר שנקרא טלפון, והתהליך של ...
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
... להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע איך להסביר למישהו את ההיגיון שמאחורי ההערות? כאשר מישהו עושה טעות, הנטייה ... להוראות שהוא מקבל, הסיכוי שהוא יישם אותן בפועל בצורה נכונה וימנע מטעויות חוזרות גדל באופן משמעותי. מדוע חשוב להסביר את קו החשיבה מאחורי ההוראות? לפי אליעד, אם האדם לא ... - כדי לבדוק אם הוא גם מסכים עם ההיגיון ועם המסקנות שאליהן הגעתם. אליעד מדגיש שחשוב מאוד לקבל הסכמה של האדם להיגיון שהסברתם, אף שזה לא תמיד חובה. ככל שהאדם יסכים ... יבין מדוע עליו להימנע מפעולה זו, ומכאן הסיכוי שהוא ימנע מכך בעתיד גבוה יותר. איך לוודא שהאדם הבין והסכים עם ההסבר שלנו? אליעד מציע תהליך מעמיק שבו אחרי הסבר ההיגיון, ... איך להסביר לעובד את ההיגיון מאחורי ההוראות? איך ללמד מישהו משהו בצורה נכונה? ניהול נכון של עובדים איך לגרום לאנשים להקשיב לך? ...
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? ... לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים איך לנהל דיון אפקטיבי בלי ליפול למלכודות? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל דיון בצורה יעילה שתוביל ... החלטות הן לא הגיוניות ולא באמת משרתות את המטרה שאנשים רוצים להשיג. איך לנהל דיון מוצלח בלי בזבוז זמן? לפי אליעד, הדרך הנכונה לנהל דיון היא פשוטה מאוד: קודם כל ... עושה זאת מסתכן בהמשך דיונים חסרי משמעות גם בתוכו וגם מול אחרים. איך לנהל דיון בצורה יעילה? למה חשוב להגדיר מושגים בדיון? ניהול ...
איך לשלוט על המלאכים? איך להיות אלוהים? איך לשלוט בדברים? איך לשלוט במציאות? איך לנהל דיון? איך להבין דברים? איך לנתח דברים? איך להבין חוקיות? ליקוטי מוהרן ח"ב א
איך לשלוט על המלאכים? איך להיות אלוהים? איך לשלוט בדברים? איך לשלוט במציאות? איך לנהל דיון? איך להבין דברים? איך לנתח דברים? איך להבין חוקיות? ליקוטי מוהרן ח"ב א
... לשלוט על המלאכים? איך להיות אלוהים? איך לשלוט בדברים? איך לשלוט במציאות? איך לנהל דיון? איך להבין דברים? איך לנתח דברים? איך להבין חוקיות? ליקוטי מוהרן חב א מהי הדרך לשלוט במלאכים ולנהל את המציאות? הרצאה של אליעד כהן עוסקת בנושאים רוחניים עמוקים, ...
לבקש ממישהו להגדיר, איך לנהל דיון? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? להבין את השאלה, רטוריקה, להתווכח עם אנשים, איך להבין דברים? תלוי בהגדרה, ריבוי משמעות, איך להגדיר דברים?
לבקש ממישהו להגדיר, איך לנהל דיון? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? להבין את השאלה, רטוריקה, להתווכח עם אנשים, איך להבין דברים? תלוי בהגדרה, ריבוי משמעות, איך להגדיר דברים?
... ממישהו להגדיר, איך לנהל דיון? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? להבין את השאלה, רטוריקה, ... הוא אינו מציע את המשמעות הרצויה לו, אין אפשרות לתת לו תשובה מדויקת. לדוגמה, אם מישהו מבקש הגדרה למילה תפוח, אפשר לשאול אותו: אתה מתכוון לפרי, או למשהו אחר בשם דומה? וכך לגרום לו להסביר למה בדיוק הוא מתכוון. כיצד נכון לגשת לשאלות מרובות משמעויות? ... כל הגדרה היא בהכרח חלקית, ולכן חשוב להיות מודע לכך כאשר מבקשים הגדרות במהלך דיון. לדבריו, לא צריך להתעקש על הגדרות מיותרות אם הן לא באמת נחוצות להבנת הנושא. כיצד נכון לנהל דיון ברור ויעיל? לסיכום, אליעד כהן ממליץ: להבין קודם כל את השאלה לפני ... של שאלות עמומות או רב - משמעיות, רצוי להציע הגדרות חלופיות ולענות לפי כל אחת. להיות מודעים לכך שהגדרות אינן מוחלטות ולכן יש להשתמש בהן ככלי הבהרה ולא ככלי התחמקות. איך לנהל דיון? איך לברר משמעות של מילים? מתי לבקש הגדרה לשאלה? ריבוי משמעות ...
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק מסתיימים ללא הסכמה או מסקנה ממשית, ומתאפיינים בעיקר בחילופי מהלומות, ויכוחים מתמשכים ואף חסימות הדדיות. לדבריו, דיון אמיתי מתקיים רק כאשר קיימת אי - הסכמה. אם שני הצדדים כבר מסכימים ביניהם, הדיון למעשה מיותר. מטרת הדיון, לפיכך, היא להגיע להסכמה כלשהי, הבנה או מסקנה משותפת, ולא רק להתנצח או להחליף מילים. אליעד ממליץ לנהל דיון בצורה יעילה באמצעות מספר עקרונות: לפני שמתחילים להגיב על דבריו של אדם אחר, כדאי תחילה לוודא שהבנתם אותו ... מתשובות המורכבות מעשרות רעיונות שונים, המבלבלים את הצד השני. במקום זאת, מומלץ לפרק את הרעיונות הגדולים למספר רעיונות קטנים ולוודא תחילה שיש הסכמה על הדברים הבסיסיים ביותר. לדוגמה, אם מדברים על האם יש משמעות לחיים?, יש לפרק את השאלה ולבדוק קודם כל אם יש הסכמה על כך שבכלל קיימים חיים, ורק אז להתקדם לשאלות מורכבות יותר. לא להיכנס לדיונים על משפטים כלליים ומורכבים מדי, מכיוון שדיונים אלו מסתבכים במהירות והופכים ללא יעילים. יש לקחת משפטים גדולים ולפרק אותם למשפטים פשוטים יותר, לדון בהם שלב אחר שלב ולהגיע להסכמה בהדרגה. מה הקשר בין יכולת לנהל דיונים עם אחרים לבין ניהול דיון עם עצמך? אליעד כהן טוען שמי שלא מצליח לנהל דיונים בצורה יעילה עם אחרים, למעשה לא יודע לנהל דיון יעיל עם עצמו. הוא מציין שרוב האנשים חושבים שקל להם לדבר עם עצמם ושהבעיה תמיד נמצאת אצל הצד השני, אך האמת היא שאם קשה להם לנהל דיון עם אדם אחר - בוודאות יש להם בעיות דומות בדיון פנימי עם עצמם. לדבריו, בתוך כל אדם ישנם קולות פנימיים מנוגדים וקונפליקטים, שחלקם אפילו קשים יותר לניהול מאשר דיון עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, האדם צריך להיות מסוגל להקשיב לעצמו, להכיר בכל הקולות והסתירות הפנימיות שלו, ולנסות להבין את ... אדם אחר, מתאמנים למעשה על יכולות אלו, כיוון שכשמישהו אחר שואל שאלות, הוא מלמד אותך לשאול שאלות פנימיות ביקורתיות יותר על עצמך. אדם שלא מסוגל לנהל דיון עם אחרים, גם לא ידע איך להקשיב לעומק לקולות פנימיים שבתוכו. איך להתמודד עם אנשים שלא מבינים אותנו בדיון? ... עם אנשים שקשה לו לדבר איתם למעשה מוותר על ההזדמנות להתמודד עם קונפליקטים פנימיים קשים יותר. לכן, מומלץ דווקא להתעקש ולהמשיך בדיון עד להשגת הסכמה או הבנה עמוקה יותר. מה הבעיה העיקרית בדיונים בפייסבוק ואיך לפתור אותה? הבעיה המרכזית בדיונים בפייסבוק ... וכך כל צד בדיון מתפזר ולא מבין באמת את הצד השני. אליעד מציע פתרון פשוט ופרקטי: לקחת כל משפט מורכב, לפרק אותו לחלקים קטנים ופשוטים יותר, ולהסכים עליהם שלב אחר שלב. למשל, אם מישהו כותב משפט כמו הזמן נצחי ואין משמעות לחיים, לפני שתתווכחו על זה, תבדקו קודם כל מה כל אחד חושב לגבי עצם המושג זמן, נצח, או משמעות לחיים בנפרד. כך, שלב אחרי שלב, ניתן להגיע להסכמה על דברים בסיסיים, ומשם להמשיך לרעיונות מורכבים יותר בצורה בהירה ומסודרת. סיכום ומסקנות כדי לנהל דיונים יעילים בפייסבוק או עם עצמך, צריך ללמוד להקשיב לעומק, לפרק רעיונות מורכבים לפשוטים, ולהגיע להסכמות הדרגתיות. בנוסף, יש לנצל דיונים עם אנשים שקשה לך איתם כהזדמנות להתפתחות אישית והבנה עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? ניהול קונפליקטים פנימיים למה קשה לי לדבר עם אחרים? איך לפרק רעיונות מורכבים? איך לנהל דיון עם עצמי? איך להגיע להסכמה בוויכוח? האם אני מבין את עצמי באמת? ...
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור איך לנהל דיון בצורה נכונה? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל דיון או ויכוח בצורה נכונה ויעילה, כשהמטרה המרכזית היא להבין לעומק את כוונת ... במושגים שהצד השני מכיר ומבין, ולהימנע ככל האפשר מלהכניס מושגים חדשים. לפי אליעד, זהו הכלל החשוב ביותר לניהול דיון יעיל. למה לא להוסיף מושגים חדשים בשאלה? הסיבה המרכזית לכך היא שכל מושג חדש ... להתבלבל. כדי להימנע מזה, הוא מציע תמיד להיצמד למושגים שהאדם כבר השתמש בהם בעצמו. לסיכום: מה העקרונות לניהול דיון אפקטיבי? העקרונות המרכזיים שאליעד מסכם בהרצאה הם: תמיד לשאול שאלות הבהרה ... הרעיון הוא שתמיד עדיף לשאול פשוט ככל האפשר ולוודא שהכוונה האמיתית של האדם ברורה לפני שממשיכים בדיון. איך לנהל דיון נכון? איך לשאול שאלות הבהרה? מה הדרך הטובה ביותר לנהל ויכוח? איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אמפטיה ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אמפטיה ושכנוע, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אמפטיה ושכנוע, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, מאמן לחיים, מאמן אישי בתל אביב בנושאי אמפטיה ושכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3442 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 01:32:29 - wesi1