אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח?

כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו לדייק ולהציג את המוצר בדיוק כפי שהוא, כולל כל היתרונות והחסרונות, או שמא עדיף להציג אותו באור חיובי במיוחד, אפילו אם זה אומר לא להיות מדויק לחלוטין. אליעד כהן מסביר כי מדובר בדילמה משמעותית שקשורה באופן ישיר ליחסים בין איש המכירות ללקוח, לאמינות שהלקוח חש, וליכולת לבצע מכירה מוצלחת.

מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות?

דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית של המוצר, ללא הגזמה או הסתרה של פרטים שליליים. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם רכב הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו לשנת 2023", אז איש המכירות צריך לומר זאת במדויק ולא להציג אותו כרכב המהיר ביותר באופן כללי, כי אז הדבר עלול להיות לא נכון. המשמעות של דיוק היא לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים.

מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה?

אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח:
  • יצירת אמון ואמינות:

    כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה.
  • חיזוק הקשר לטווח ארוך:

    לקוח שמקבל מידע אמיתי ומדויק, נוטה לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות מאותו מוכר, מכיוון שהוא בוטח בו ויודע שלא מנסים להונות אותו.
  • מניעת אכזבות ותלונות:

    כאשר הלקוח יודע מראש את האמת על המוצר, הסיכוי שיתאכזב או יגיש תלונה בעקבות ציפיות שווא יורד משמעותית.
  • תדמית מקצועית ואמינה:

    מוכר המדייק בפרטים נתפס כמומחה וכאדם מקצועי יותר, ולא רק כמי שרוצה למכור בכל מחיר.
מהם החסרונות של דיוק מוחלט בתהליך מכירה?

מצד שני, אליעד מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר:
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות באופן גלוי מדי עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • קושי להתחרות במתחרים:

    אם המתחרים בוחרים להציג את המוצרים שלהם בצורה פחות מדויקת אבל יותר "יפה" ומשכנעת, הלקוח עשוי להעדיף את ההצעה שלהם.
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר כל הפרטים, כולל החסרונות, מוצגים, הלקוח עלול להרגיש שהוא צריך לשקול את הדברים לעומק רב, מה שגורם לו לדחות את החלטת הרכישה.
האם תמיד צריך לדייק לחלוטין או שאפשר לעגל פינות?

לדברי אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח.

לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח "אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב", וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית "המוצר יהיה זמין מהר מאוד" זו אמירה פחות מדויקת, אם כי לא שקר מוחלט.

מהו המצב האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת?

המצב האידיאלי שאליעד מתאר הוא מצב שבו המוצר הוא כל כך איכותי וטוב, שניתן לדייק ולהגיד ללקוח את כל האמת, כולל חסרונות, ועדיין לגרום לו לרצות לקנות. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או להסתיר מידע, מכיוון שהלקוח יזהה את הערך האמיתי וירצה לרכוש למרות הכל.

יחד עם זאת, אליעד מציין שאין חובה להיות "דתי פנאטי" בכל הקשור לאמירת האמת, כלומר, לא חובה לפרט באדיקות כל חיסרון קטן, אלא לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה.

כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח?

אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות מכיוון שהם מניחים מראש שהמוכר מעוניין רק בכספם ומוכן לומר כל דבר כדי למכור. דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה.

עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים עם הדיוק - לא חובה לחשוף כל פרט קטן וחסר חשיבות. האיזון הנכון הוא המפתח להצלחה במכירות.

לסיכום: איך כדאי לנהל את תהליך המכירה?

לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק בדיבור במכירות הוא כלי רב - עוצמה ליצירת אמון ואמינות. הלקוחות מעריכים מוכרים כנים ופתוחים, ולכן יש יתרון משמעותי בדיוק. עם זאת, לא צריך להתעקש יתר על המידה על כל פרט שלילי. המטרה האמיתית היא למכור מוצרים איכותיים וטובים, שיאפשרו להציג את האמת בצורה גלויה וללא חשש, ועדיין לשכנע את הלקוח לבצע רכישה מתוך הבנה מלאה של היתרונות והחסרונות.
האם כדאי לאיש מכירות לדייק בדיבור שלו מול הלקוח?

כאשר איש מכירות מציג מוצר ללקוח, הוא עומד בפני דילמה: האם לדייק בכל פרט ופרט בנוגע למוצר, גם אם זה אומר שהמוצר ייראה פחות אטרקטיבי, או שמא לשים דגש רק על היתרונות ולנסות להציג אותו באור החיובי ביותר, גם אם זה אומר שלא כל מה שנאמר מדויק לחלוטין?

מה המשמעות של דיוק בדיבור?

דיוק בדיבור משמעו להציג את המוצר בדיוק כפי שהוא - לא להגזים ביכולותיו, לא להסתיר חסרונות, ולא ליצור מצג שווא. לדוגמה, אם רכב מסוים הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו בשנת 2023", אז לומר זאת במדויק ולא לטעון שהוא "הרכב המהיר ביותר" באופן כללי, שעלול להיות לא נכון.

יתרונות הדיוק בתהליך המכירה
  • יצירת אמון:

    הלקוח חש שאיש המכירות אמין ואינו מנסה "לדחוף" לו מוצר בכל מחיר.
  • בניית מערכת יחסים ארוכת טווח:

    כאשר הלקוח מרגיש שהמידע שהוצג לו היה מדויק, הוא ייטה לחזור ולרכוש שוב בעתיד.
  • הימנעות מתלונות ובעיות:

    כאשר הלקוח מקבל מידע מדויק, יש פחות סיכוי שיתאכזב ויגיש תלונות.
  • יצירת תדמית מקצועית:

    איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר.
חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • חוסר גמישות:

    לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק "יפה" ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר "משכנעת".
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, הוא עלול להרגיש שהוא צריך לשקול יותר מדי ולדחות את ההחלטה.
אז מה עדיף? דיוק או הגזמה?

האידיאל הוא למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב לשמור על אמינות ולא להטעות את הלקוח, אך מצד שני, אין צורך להכביר במידע שלילי שלא תורם למכירה. כלומר, אם יש חיסרון מסוים שאין לו חשיבות מהותית ללקוח, אין צורך להדגיש אותו, אך אם מדובר בפרט שעלול להשפיע על שביעות רצונו - עדיף להיות גלוי.

המודל האידיאלי: מוצר טוב ומכירה כנה

המטרה היא למכור מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך אמיתי.

לסיכום

דיוק בדיבור יכול לשפר את האמינות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח, ולחזק את הקשר בין הלקוח לאיש המכירות. יחד עם זאת, אין צורך להיות פנאטיים - אפשר לדייק מבלי להדגיש יותר מדי את החסרונות. האידיאל הוא למכור מוצרים טובים כך שגם כאשר האמת כולה מוצגת - הלקוח ישתכנע לבצע את הרכישה.
האם להיות כנה עם הלקוח? האם לומר ללקוח רק את האמת? האם להיצמד לאמת בתהליך מכירה? האם לדייק בדיבור עם לקוח? כמה להיות כנה עם הלקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לגרום ללקוח להאמין בך? לשקר בתהליך מכירה, שקרים של אנשי מכירות, לומר את האמת בתהליך מכירה, למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות?
לקנות עוצמה לשכנע לקוח לרכוש שיווק ומכירות דת תחרות החלטיות לומר ללקוח את כל האמת איך לגרום לאישה יתרון חיסרון שינויים איך לדייק איך להסתיר איך להסתיר מידע איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר פגום איך למכור מוצרים איך לשדר איך לשדר אמינות איך לשדר אמינות ללקוח איך לשקר אמינות אמת גרוע דיוק דיוק במכירות האם לדייק בתהליך מכירה האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר האם להסתיר מידע מהלקוח האם לומר ללקוח את כל האמת האם לשקר ללקוח הדרכת מכירות החסרונות של המוצר חיסרון חסרונות חסרונות של מוצר לדייק לדייק בתהליך מכירה להסתיר להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר להסתיר מידע להסתיר מידע מהלקוח לומר ללקוח לומר ללקוח את כל האמת למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר גרוע למכור מוצר פגום למכור מוצרים לקוח לקוחות לשדר לשדר אמינות לשדר אמינות ללקוח לשקר לשקר ללקוח מה לומר ללקוח מוצר מוצר גרוע מוצר פגום מכירה מכירות מתי לשקר ללקוח שקר שקרים שקרנים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
...כאילו הוא כבר בגרסה החלומית, אך במציאות הוא עדיין לא שם, האדם נכנס לחרדה: מה יהיה אם ייחשף שהמוצר לא עד כדי כך טוב? מה אם יתברר שהוא לא בקי בכל הפרטים? יש גם מצב שבו המוכר מנסה לשדר ביטחון מלא, ובתוך תוכו הוא יודע שהוא עוד לא סגור על כל הפרטים. לדוגמה, מאמן כושר שמתלבט בעצמו אם צריך לעשות 5 חזרות או 50 חזרות, ובכל זאת מצהיר בביטחון של 100 אחוז על מספר חזרות מסוים, עלול לחוות לחץ פנימי, כי הוא חושש שיחשפו את חוסר הידיעה שלו. איך להיצמד לאמת ולהתגבר על חרדת המכירה? הפתרון הוא להיצמד לאמת ולהפריד בין...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
...מכל סיבה שהיא, לא מנסים לגרום לו לרצות את היתרונות שבמוצר, שאז אולי כן הגיוני לסנן את מי שלא רוצה את המוצר בגלל המיקום שלו. אבל מצד האמת, הלקוח רוכש את המוצר בגלל היתרונות למרות החסרונות. ולכן צריכים קודם כל לדבר על היתרונות ורק אחר כך לדבר על החסרונות האפשריים שיש במוצר. לסיכום, באיתור צרכי הלקוח, צריכים להשתדל לא לאתר את צרכי הלקוח בצורה שתציף אל פני השטח, את ההתנגדויות מכירה של הלקוח. ולא לשאול שאלות, שיעלו התנגדויות מכירה של הלקוח. אלא צריך להתחיל מנקודות הסכמה והשקה ורק אחר כל לעבור לנקודות...
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
...לדייט, הוא בודק את התועלת שהצעד הזה ייתן לו בהשוואה למחיר או במאמץ שהוא יצטרך להשקיע על מנת למצוא אלטרנטיבה טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר. איך להתמודד עם השאלה למה דווקא אתה? כששואלים אותך בראיון עבודה מה היתרונות שלך?, אפשר להחזיר את השאלה: מה היתרונות של החברה שאתה מציע לי לעבוד בה? או מה מציע המקום הזה שיגרום לי לבחור דווקא בו?. מה שאתה מציע, לא בהכרח חייב להיות ייחודי, מה שחשוב הוא שהתועלת שאתה מספק תתאים למה שהמעסיק...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
...להוסיף עוד נקודת מבט, לגבי האם ועד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר. והעניין הוא, שעל איש המכירות לדעת, שמצד האמת הלקוח לא באמת צריך / רוצה את המוצר שלך, גם אם מדובר בחולה סופני, שאתה מוכר לו תרופה מצילת חיים שתציל את חייו. כי מצד האמת, אף אחד לא באמת צריך שום דבר. כי יש נקודת מבט שאומרת, ששום דבר לא באמת משנה. ולכן לא באמת צריך שום דבר. ובנוסף, שום בן אדם בתוך תוכו, לא באמת רוצה משהו כלשהו. כי בתת מודע בנקודה הפנימית ביותר, הבן אדם לא באמת רוצה משהו ספציפי. כפי שהסברתי את הרעיונות האלו במקומות אחרים...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...ושגויה. כי עליך לחשוב מנקודת המבט של הלקוח, שלא תמיד היא ברורה לך. אבל היא גם לא בהכרח נקודת המבט שלך כאיש מכירות. וזה שאתה היית קונה את המוצר וזה שאתה מאמין במוצר, זה עוזר לך להתחבר לנקודת המבט של הלקוח. אבל זה לא באמת הכרחי. ובפועל זה אומר, שעליך כאיש מכירות לחשוב מנקודת המבט של הלקוח בלבד. האם אתה חושב שעבור הלקוח, העסקה הזאת בטוח רעה? האם אין ללקוח שום יתרון כלשהו מביצוע העסקה? האם העסקה הזאת עושה ללקוח רק רע, מכל היבט אפשרי בכל זמן כלשהו? האם זאת האמת, שהעסקה הזאת, רק רעה, מנקודת המבט של הלקוח...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
...מגוון אפשרויות הלקוח מתמקד במה לבחור ולא בשאלה אם לקנות - כאשר מציעים לו מגוון אפשרויות, הוא לא מתלבט אם לבצע את הרכישה אלא באיזו אפשרות לבחור. הגדלת פוטנציאל המכירה - מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות. יצירת תחושת הזדמנות - כאשר יש אפשרויות שונות, הלקוח יכול להרגיש שהוא בוחר את האפשרות המשתלמת ביותר עבורו. אפשרות לשחק עם מחירים - ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות משתלמות יותר, כך שהלקוח ישווה וירגיש שהוא מקבל תמורה טובה. החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות בלבול והתלבטות...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו. מה ההבדל בין יתרונות ליכולות? ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין יתרונות ליכולות. - יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים. - יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
...כיוון שהוא נמצא במצב שבו הוא מרגיש סוג של קבצן שזקוק לאישור הלקוח. למה קשה לאנשים למכור? ישנם גורמים ספציפיים שמקשים על אנשים ליהנות מתהליך המכירה: חוסר שלמות עם המוצר: כאשר אדם אינו בטוח באיכות המוצר שלו, או כאשר הוא חושב שהמוצר לא טוב מספיק, יהיה לו קשה להתחבר לתחושת נתינה, כיוון שהוא אינו בטוח שהמוצר אכן מועיל ללקוח. כתוצאה מכך, הוא ירגיש פחות נוח במכירה, כי הוא חושש שהוא לוקח מהלקוח במקום לתת לו ערך אמיתי. חוסר שלמות עם המחיר: אם אדם מרגיש שהמחיר שהוא דורש גבוה מדי, ושהוא עצמו לא היה מוכן לשלם...
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
...השקרים של אנשי דת מוצדקים? אליעד כהן מוסיף הסתייגות לגבי דוגמת אנשי הדת. לדבריו, אמנם אנשי דת לעיתים משתמשים בשקרים כדי לחזק את האמונה, אך הבעיה אצלם היא שרוב הטענות הללו מבוססות על שקר מוחלט שאין מאחוריו תועלת אמיתית. אם השקרים היו באמת מביאים תועלת ממשית, הם היו מוצדקים, אך מכיוון שהשקרים אינם באמת מועילים, הם לא לגיטימיים. מתי שקר נחשב למעשה מוסרי במכירות? לסיכום, אליעד כהן מציע שהדרך לשכנע עובד לשקר ללקוח היא להראות לו שהשקר נועד להועיל ללקוח. אם העובד ישוכנע שהמטרה היא חיובית ושהלקוח ירוויח...
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
...מחפש. למה? כי לפעמים הלקוח יותר יאמין שתגיד לו שהמוצר פחות טוב ממה שהוא מחפש מאשר שתגיד לו שהמוצר יותר טוב ממה שהוא מחפש למרות שיכול להיות שהמוצר יותר טוב פי מיליון ממה שהוא מחפש אבל ההתאמה צריכה להיות לרצון של הלקוח. עכשיו עוד פעם זה לא אומר שכרגע בהקשר הספציפי הזה אני אומר לשקר ללקוח, זה לא אומר שבהקשר אחר אני כן אומר לשקר אבל כרגע בנושא הזה אני לא אומר שצריך לשקר או לא לשקר, אני מדבר מההיבט שגם אם האמת היא שהמוצר הזה מאוד טוב אפילו יותר ממה שהלקוח רוצה לא תמיד צריך להגיד ללקוח את האמת, לפעמים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אמירת אמת, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אמירת אמת, איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למנוע רכושנות זוגית? לשדר מקצועיות ללקוח למדוד את הקיום של אלוהים איך לגרום לנשים לרצות אותי? מקיף למקיף טובת האחר פחד להבין את עצמך פחד לאבד משמעות מה רע בביטחון עצמי? לטפל בחוסר ביטחון עצמי אינטרסים או אהבה מפחדת שבעלי יתאהב במישהי לבחור להיות מאושר למה אני עצוב? איך להרשים בחורה? איך להתמודד עם סחיטה על רקע מיני? החלטה בחוסר וודאות להתמודד עם קושי להחליט איך להתמודד עם תחושות רעות בצורה שורשית? להתמודד עם פרקינסון להאמין בעצמי אחרי כישלון מוטיבציה לצאת לרוץ אומנות השכנוע של ביבי נתניהו מה רע באיתור צרכי הלקוח? לטפל בילד שחוזר על אותו משפט ילד שלא אוהב לעזור עבודה רוחנית רוחניים משוגעים הפרעה נפשית בעקבות לימוד תורה מחלת נפש היא תורשתית לגרום לאקסית לרצות לחזור אליך איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו אחר? להתאמן כל יום בחדר כושר שריר הישבן איך לא לפחד מאלוהים? רגשי נחיתות של אלוהים הארה מושלמת לשחזר רגע של הארה רוחנית האם הספר להיות אלוהים? להיות אלוהים ולגלות שאני השטן האם לקנות דירה או לשכור דירה? לא רוצה כסף איך משהו הופך למשמעות החיים? איך לדעת מהי מטרת החיים? חשיבה חיובית לא תעבוד ליהנות מעצם הנתינה שתילת מחשבות ובחירה חופשית הגדרה של רצון חופשי העולם נברא על ידי בורא מי ברא את היקום? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, מטפל רוחני, יועץ פילוסופי בנושא אמירת אמת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3906 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 16:47:22 - wesi1