לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 8... עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 8 כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, אחד הדברים החשובים ביותר, אם לא הדבר החשוב ביותר, הוא שתבין את דעתו של האדם השני. ותבין מה ... שאפשרי, כאשר מבינים את הנחות היסוד + את נקודות התורפה של הנחות היסוד של האדם השני. אם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, ואתה רוצה לבסס את הטענה שלך מולו, על הנחת יסוד כלשהי, לפעמים לא צריך לרוץ ולמהר ולהביא את ... ולמרות שהוא משדר שהוא כבר בטוח בה, אתה מחזק אצלו את הדעה שלו. אבל יש מקרים לדוגמה, שבהם השיטה לגרום למישהו לשנות את דעתו, היא דווקא על ידי זה שתזדהה עם השומע לגבי הדעה שלו. אבל תכניס את השומע לקונפליקט ... מעדיף ובעל אינטרס לנקוט דווקא בעמדה הזאת. וכך ממילא, אתה משדר חוסר אמינות. וזה בפועל אומר, שאם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, תנסה לשדר לו, שאתה לא מאויים מהדעה הנגדית ושאין לך בעיה לחשוב כמו הדעה הנגדית. אלא, שאתה באמת ... אבל עדיין אתה לא רוצה לחשוב כך, לא בגלל אינטרס אישי, אלא בגלל שזו לא האמת. אם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך לעשות זאת גם באמצעות דימויים ומטאפורות מהעולם של השומע, שלגביהן אין לשומע ספק. זא אם ברצונך לדוגמה לגרום למישהו לחשוב, שביום חם אסור לרוץ כי זה מסוכן, עליך לשאול את עצמך, מהי המהות של המסר שאתה רוצה להעביר ...