... תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי
למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או ... מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים
למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. ... תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות
למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, ... אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים
למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ... אולי מתאים ללקוח בהתאם לצרכים של הלקוח. אבל בשום אופן לא מנסים
למכור ללקוח. במידה והצלחנו לעשות את זה, עכשיו צריכים לגרום ללקוח לרצות לעשות 2 פעולות. 1 - לגרום לנו ולו ... הלקוח מה בדיוק מתאים לו. דהיינו, מטרת הפגישה הפיזית, היא לא כדי
למכור ללקוח, אלא כדי לעזור ללקוח להגיע לוודאות עוד יותר גדולה, האם הוא רוצה או אולי לא רוצה, לרכוש את ...