אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור את המוצר? ✔יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר?

כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג "יקר" הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר "יקר לי", זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי העדיפויות שלו, או האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לו, הוא חושב שהמוצר עולה יותר ממה שהוא רוצה או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד מדובר בעניין של תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת "יקר", צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של יקר עבורו.

האם יש מצב שבו מוצר באמת יקר?

אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת לפי המצב הכלכלי שלו ולא לפי המצב הכלכלי של הלקוח. לדוגמה, אם המוצר עולה 300 דולר, ואיש המכירות אומר לעצמו "אני לא הייתי קונה את המוצר הזה ב - 300 דולר", הוא שוכח שייתכן שללקוח יש מיליונים, ועבורו הסכום אינו משמעותי בכלל.

אפילו במצב קיצוני, למשל שהלקוח הוא הומלס, ויש לו רק עשרה דולר, והוא צריך לאסוף כסף נוסף כדי לקנות את המוצר ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא מוכן לעשות הכל כדי להשיג אותו, אפילו לקחת הלוואה או לבקש צדקה. מבחינת הלקוח, זה הדבר שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע.

למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר?

אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר יקר היא, שלרוב אנשי מכירות מרוויחים יחסית מעט כסף בעצמם. הם מתפרנסים בדרך כלל ממשכורת נמוכה ועמלות, ולכן הם חושבים על המחיר ביחס למצב הכלכלי האישי שלהם. הרבה מהם מוכרים מוצרים שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון.

אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח.

איך להתמודד כשלקוח אומר "יקר לי"?

כשלקוח אומר "יקר לי", הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: "למה אתה אומר שזה יקר לך?", "למה אתה חושב שהמוצר לא שווה את המחיר?", "למה אתה חושב שלא תצטרך את המוצר הזה?". המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ברור. דרך זו מונעת מאיש המכירות להתגונן ולנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שווה, אלא מכוונת את הלקוח עצמו להתמודד עם הטענה שהוא העלה.

האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח שטוען שהמוצר יקר?

אליעד כהן מסביר שלא תמיד נכון לתת הנחה, ולפעמים דווקא מתן הנחה גדולה מדי יכול לגרום ללקוח לא לקנות. כאשר נותנים ללקוח הנחה מוגזמת או לא הגיונית, הלקוח עשוי לחשוב שמלכתחילה ניסו "לגנוב" אותו או לרמות אותו. למשל, אם איש המכירות ביקש 100 ועכשיו מבקש רק 50, הלקוח יכול לתהות האם בתחילה ניסה להרוויח עליו באופן לא הגון, ולכן עלול להימנע מרכישה בכלל. באופן דומה...
אוקי עכשיו נגיד שמישהו אומר, יש מוכר המוכר בא למכור את המוצר והלקוח אומר יקר לי עכשיו מה עושים עם זה, עכשיו השאלה היא מה האמת קודם כל מה זה נקרא "המוצר יקר" מה אתה חושב מה זה מוצר יקר כשלקוח אומר "המוצר הזה יקר" או "למה זה כל כך יקר" כן.

ש: אז תמיד יש כמה אפשרויות זאת אומרת שהוא יכול להציג את המוצר הזה בדיוק במקום אחר, אוקי יכול להיות שהמוצר הזה טוב בשבילו אבל אין לו מספיק כסף.

אליעד: עכשיו בא נראה מה האמת בא נראה מה האמת כשבן אדם אומר המוצר יקר יש נגיד אנשי מכירות שאתה אומר לו מה הבעיה שלך הוא אומר "אני חושב שהמוצר שאני מוכר הוא יקר" נגיד אלו שעובדים נגיד בעגלות הוא עכשיו מוכר לא יודע מה קרם עיניים בשלוש מאות דולר נגיד אז הוא אומר "זה יקר אני לא יכול למכור מוצרים יקרים" עכשיו השאלה היא קודם כל מה זה נקרא מוצר יקר, עכשיו על פי פשוטו מה זה יקר יקר זה כסף שזה עולה הרבה כסף נכון.

ש: יחסית למה למוצר עצמו כי אם זה היה יהלום אז נגיד הם כן היו משלמים תלוי מה המוצר בעיניך השווי של המוצר הוא נמוך יותר ממה שדרשו עליו.

אליעד: עכשיו אבל השאלה היא מה האמת למה זה ככה במה זה תלוי.

ש: כי אתה משווה את זה לדברים אתה עושה השוואה למשל סתם לדוגמה אני עכשיו ראיתי איזושהי חולצה ואני אומרת החולצה הזאת נורא יקרה עכשיו למה אני אומרת את זה כי יודעת שיש אפשרות להשיג את אותו מוצר במחיר יותר זול.

אליעד: בדיוק אותו אחד בדיוק אחד לאחד?

ש: או שאפילו משהו שהוא דומה והוא מספיק לי זאת אומרת שזה מספק אותי זה טכנית משהו שיספק אותי.

אליעד: אוקי עכשיו מה אני רוצה לחדד אני רוצה לחדד קודם כל מעולמי עולמים לא היה מוצר יקר אין מוצר שהוא יקר, עוד פעם מוצר זה משהו חפץ אבל אין מוצר שהוא יקר אין דבר כזה מחיר יקר ואין דבר כזה מוצר יקר, שנייה יקר זה תמיד ביחס למישהו עכשיו ביחס למה זה תלוי ביחס ללקוח זה תלוי ביחס לכמה כסף יש לו זה תלוי ביחס לסדרי העדיפויות שלו תלוי ביחס לאלטרנטיבות שלו תלוי ביחס לתועלות של המוצר זה תלוי ביחס לכל מיני דברים נכון, עכשיו רוב הסיכויים עכשיו מה שקורה בדרך כלל שאלא שעובדים במכירות כמה הם מרוויחים קצת נכון אלו שעובדים במכירות בדרך כלל מרוויחים קצת הם מרוויחים מילים פלוס עמלות מרוויחים מילים פלוס שני שקלים ופלוס.

עכשיו שנייה רוב אלו שעובדים במכירות אין להם הרבה כסף רוב האנשים שעובדים במכירות אין להם הרבה כסף חלק גדול מהאנשים שעובדים במכירות מוכרים מוצרים שהם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות את המוצרים האלה, עכשיו זאת אומרת כשהוא אומר "אני לא הייתי מוציא את הסכום הזה על המוצר הזה" ואז מה קורה לך בראש אתה אומר "כן אני לא הייתי קונה את המוצר הזה בסכום שאני מוכר אותו אז למה כי אני חושב שזה לא שווה את הכסף לי למה כי אין לי הרבה כסף" אז מה קורה אז הוא אומר "אז איך אני אמכור את זה לו אני מרמה אותו כי המוצר יקר".

אבל מה האמת אם אתה חושב שאתה מוכר מוצר יקר אתה משקר למה קודם כל הבן אדם שמולך אתה לא יודע כמה כסף יש לו אתה יודע כמה כסף יש לו אולי יש לו אינסוף כסף, עכשיו לא רק שאתה לא יודע כמה כסף יש לו רוב הסיכויים שיש לו גם יותר כסף ממך רוב הסיכויים בדרך כלל רוב האנשים יש להם יותר כסף ממך כשאתה עובד כאיש מכירות לא מחויב אבל בדרך כלל, זה נכון או לא נכון מה אתה אומר נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה אז דבר ראשון אתה לא באמת יודע כמה כסף יש לו יכול להיות שיש לו כסף פי מאה מיליון משלך ומה שלך נראה סכום מאוד יקר עבורו זה מה שבעיניך אלף שקלים זה יקר עבורו זה חצי שקל אין לזה שום משמעות עבורו זה דבר ראשון, עכשיו בא נניח שאתה יודע בוודאות שהבן אדם הזה אין לו שקל אתה יודע בוודאות זה הומלס אין לו שקל יש לו עשרה דולר אחרונים והמוצר שלך עולה אחד עשרה דולר והוא צריך ללכת לבנק ולקחת הלוואה דולר או צריך לשדוד מישהו צריך לבקש צדקה לקחת דולר ולקנות את המוצר, אז ככה אז אם אתה לא יודע מי זה אתה אומר אולי יש לו בכיס מיליון דולר.

מההתחלה בא נלך אחרת נגיד שהמוצר שלך עולה מאה דולר ואתה אומר "וואלה זה יקר אני לא הייתי קונה את זה במאה דולר" ואז אתה אומר "כן אבל אולי הבן אדם שלידך יש לו בכיס מיליון דולר" אתה לא יודע אבל בא נניח שאתה יודע בוודאות שהבן אדם שמולך יש לו מאה דולר אחרונים ואתה יודע שהוא צריך לאכול אוכל אין לו אוכל בבית ואתה יודע שהוא צריך לאכול אוכל ובוא נקצין עוד יותר אתה יודע שהוא הומלס ויש לו עשרה דולר אחרונים והוא צריך לקנות אוכל ובשביל שהוא יקנה את המוצר ממך הוא עכשיו צריך ללכת ולבקש צדקות לאסוף מאה דולר ולקנות את המוצר ממך, האם זה אומר שהמוצר שאתה מוכר יקר לו מה האמת?

ש: האמת שלא כי יכול להיות שאותו הומלס ברגע שהוא יקנה את זה הוא ירגיש כל כך טוב יהיה לו מה שנקרא אושר בלתי רגיל שהוא יהיה מוכן לוותר על זה וזה.

אליעד: הייתי רק מחליף מילה הוא יחשוב ש... זאת אומרת שימו לב מי שמחליט אם המוצר יקר לו או לא זה אך ורק הלקוח אתה לא מחליט על המוצר אם הוא יקר או לא הלקוח יכול להיות שבן אדם יהיה לו שקל אחרון והוא יחליט שאני שווה לי לאסוף צדקה לקחת עוד כסף ולקנות את זה ולהתאבד למחרת ככה בא לו זה מה שהוא רוצה הוא רוצה לקנות את המוצר הזה כי זה עושה לו טוב כי הוא חושב שזה יעשה לו טוב, אתה תפקידך לספר לו כמה המוצר הזה טוב ובזה זה נגמר.

יש פרספקטיבה שהמוצר הזה טוב יש פרספקטיבה כזאת יש פרספקטיבה שהצורה מחויבת "שזה הכי טוב בעולם זה טוב" יש פרספקטיבה כזאת יפה, אתה בטוח שזה לא הכי טוב בעולם אתה לא בטוח שזה לא הכי טוב בעולם נכון זה הכל אתה תפקידך לספר לו כמה המוצר הזה טוב, עכשיו המחשבה שאומרת המוצר הזה יקר היא מחשבה שקרית כי יקר זה תמיד ביחס ללקוח זה אף פעם לא ביחד אליך אתה לא באמת יודע כמה כסף יש לו וגם אם יש לו כסף זה ביחס לאלטרנטיבות שלו וביחס לאפשרויות שלו.

עכשיו עוד דבר כשמישהו אומר לך "יקר לי" רוב הסיכויים שאותו חודש אפילו באותו יום אפילו באותה שעה הוא הוציא הרבה יותר כסף מהמוצר שביקשת ממנו על דברים אחרים עכשיו אם אין לו כסף אז איך הוא הוציא כסף על זה ועל זה ואין לו כסף.

ש: זה קרה לי היום.

אליעד: נכון עכשיו כשמישהו אומר אין לי כסף עכשיו את אולי מעדיפה לחשוב שזה יקר זה מה שאת מעדיפה לחשוב אבל מה האמת כי אולי זה גם תירוץ למה הוא לא קונה לא בגלל שאני לא מוכר לו טוב בגלל שזה יקר אבל מה האמת האמת היא שהוא פשוט לא משוכנע שהמוצר הזה מספיק טוב זה העניין. עכשיו מה קורה כשמישהו נותן הנחה ללקוח על מוצר מה קורה אם אתה אומר "אני אתן לך הנחה" מה קורה אז יש כל מיני סוגים של הנחה אבל אם נותנים ללקוח הנחה לא הגיונית לפעמים הלקוח לא יקנה את המוצר בגלל שנתת לו הנחה גדולה מדי למה.

ש: הוא חושב שהמוצר לא שווה ולכן הורדת לו את המחיר כי בא נגיד אין ביקוש אז הוא הוריד לך אם היה כזה ביקוש.

אליעד: לא גם אם הוא ראה שיש ביקוש, קודם כל מה שאת אומרת זה נכון אבל הוא חושב שאתה מרמה אותו הוא אומר לך "אם ביקשת קודם מאה ועכשיו אתה לוקח מחמישים אז מה קודם, מה אתה עדיין מרוויח אז מה קודם גנבת אותי בחמישים אז אולי עכשיו אתה צריך לקחת לי שקל ואתה לוקח לי חמישים לא רוצה לקנות את המוצר" זאת אומרת שלפעמים דווקא זה שאתה תוריד לו את המחיר זה יגרום לו לא לקנות ממך.

ש: באופן כללי אם אתה מתמחר זול מדי זה יכול לדחות אנשים.

אליעד: תלוי ביחס לציפייה שלהם.

ש: בדיוק.

אליעד: נכון אם עכשיו לדוגמה אתה תגיד יש לי רכבים אני מוכר אותם אלף עולה הרכב משהו פה לא הגיוני כאילו אם אתה תהיה רציני יגידו משהו פה לא הגיוני אתה היית מפחד לנסוע ברכב שעולה אלף שקל משהו פה חשוד. עכשיו הרעיון הוא בגדול תפיסתית האם מוצר הוא יקר או לא יקר אז אמרנו שזה תלוי בפרספקטיבה, עכשיו שימו לב את האינטרס שלך שהוא יסביר למה זה יקר לא שאת תסבירי למה זה לא יקר, את הבנת כשמישהו אומר "זה יקר לי" יש כמה גישות גישה אחת אומרת אוקי בא נסביר לו למה זה לא יקר למה זה טוב למה זה פה למה זה שם אבל הכיוון הכללי צריך להיות שהוא יגיד למה זה יקר "למה אתה אומר שזה יקר למה אתה חושב שזה יקר ולמה אתה חושב שזה לא יעזור לך למה אתה חושב שלא צריך את זה" לא משנה שהוא הוא יצטרך להסביר כדי לשים את נטל ההוכחה עליו.

יותר קשה אם את מתחילה להסביר לדוגמה למה זה לא יקר נטל ההוכחה עליך עכשיו את כאילו שמה לו ואז הוא אומר "רגע מה שהיא אומרת זה נכון או לא נכון" את שמה את הפוקוס שלו על האם זה נכון שזה לא יקר אבל עדיף לשים את הפוקוס שלו על ההפך "אתה אומר שזה יקר למה אתה אומר שזה יקר". עכשיו בא נשאל שאלה אחרת מה הכי נכון להגיד ללקוח כשהוא אומר "זה יקר לי" מה הכי נכון להגיד עכשיו אז התשובה היא שאין לזה תשובה אבל מה כן בטוח נכון בטוח נכון שאם איש מכירות רוצה לדעת איך למכור מוצרים יקרים הוא צריך לשנות את ה - state of mind של עצמו כמוכר.

אוקי זאת אומרת...
קשיים איך למכור את המוצר שלך לענות איש מכירות להשיג אותו צריך ללכת מחיר גבוה מתנגד למחיר רוצה להצליח איך להיות עשיר איך לקוח חושב אומר יקר לי איך לא לתת הנחה איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח שאומר יקר לי איש מכירות אנשי מכירות האם המוצר יקר הדרכת אנשי מכירות הורדת מחירים הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר ללקוח המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחות התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כמה הנחה לתת לא לתת הנחה להוריד את המחיר להוריד מחיר להתווכח על המחיר לומר ללקוח למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לא לתת הנחה למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שאומר לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוחות לתמחר לתת הנחה מה זה מוצר מה זה מוצר יקר מה לומר ללקוח מה לענות ללקוח מה לענות ללקוח שאומר מה לענות ללקוח שאומר יקר לי מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתי לא לתת הנחה מתנגד למחיר קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תמחור
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר ... שלנו, שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי ... היתרונות שיש באמת במוצר שלך, הוא לא ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר , באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך לנמק במה ולמה הוא יותר טוב. אבל אם לדעתך האמת היא שבאמת המוצר שלך הרבה יותר טוב משל המתחרים, ולדעתך אם ...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ... שלך תופשים אותך? ונסביר, כאשר אתה מחליט לתמחר מוצר במחיר מסוים, שהוא גבוה יותר ממחיר השוק של המתחרים שלך, יכולות להיות לכך המון השפעות שונות. ההשפעה הראשונה כמובן יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, שהוא יותר זול מהמוצר שלך. כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך, כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח ...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך ... שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים ... לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים ... המתוק של המחיר הזול. ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
... להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של ... לו לרצות לרכוש את המוצר באתה מוכר באופן כללי, אלא מה יגרום לו לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ודרך הנקודה הזאת לנסות למכור את המוצר וכולי. כי בסופו של דבר, אתה לא רוצה שהוא ירכוש את המוצר שאתה מוכר, אלא שהוא ירכוש ממך את המוצר שאתה מוכר. לסיכום: חובה ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים? ... הגישה הנכונה ללקוח. איך לשכנע לקוחות? איך למכור מוצר ללקוח מתלבט? האם להתמקד ביתרונות או בחסרונות? מה משפיע על החלטת לקוח? איך להציג מוצר מול המתחרים? איך להתאים את המכירה ללקוח? ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר , לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ללקוח שלך ... יהיה לך הרבה יותר קל לגרום ללקוח להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא יקר מידי, גרוע מידי, ועוד חסרונות שונים. אז איך ...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
... לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או לבצע פרזנטציה, אך נמצא במצב רוח ירוד, ללא אנרגיה או חשק, המשימה עלולה להיראות בלתי אפשרית. אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתמודד עם מצב ... מוצלחת, ללא קשר לתחושות האישיות. איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך לבצע מכירה ללא אנרגיה? איך להצליח במכירות כשאתה בדיכאון? איך להציג מוצר בלי למכור את עצמך? איך להתגבר על פחד ...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
... את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ... שהם מרגישים איתם בנוח. נסה לפתח שיחה אישית ולבנות מערכת יחסים. לשדר ביטחון - אם אתה מאמין במוצר שלך וביכולת שלך לעזור ללקוח, הוא ירגיש את זה. לסיכום כשאתה בשיחת מכירה, אל תחשוב רק על איך למכור את המוצר, אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך למכור את המוצר?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור את המוצר?, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי למתבגרים בנושאי איך למכור את המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7969 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:33:09 - wesi1