...היגיון לשלם לעובד שכר גבוה יותר. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר נמוך? ההיגיון לשלם לעובד שכר נמוך טמון במטרה של העסק להרוויח יותר. המשכורת שמשלמים לעובד מהווה הוצאה, וההוצאות משפיעות ישירות על הרווח של העסק. ככל שהמעסיק משלם פחות לעובד, כך ההוצאות פוחתות, ולכן הרווחים עשויים לגדול. אליעד מסביר שלפעמים נראה הגיוני לצמצם את השכר של העובדים כדי להגדיל את הרווח של העסק. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר גבוה? מצד שני, יש גם יתרונות לשלם לעובד שכר גבוה יותר. עובדים שמרוויחים יותר, בדרך כלל יהיו מרוצים יותר...
...לא ישים לב לבעיות אחרות בעסק או לא יפעל כדי לשפר דברים מחוץ לגבולות תפקידו. כיצד יוצרים מחויבות עסקית אצל העובדים? קודם כל, חשוב להבין שהעובדים שלך הם לא עבדים, הם לא רכוש שלך, והם לא רובוטים. הם בני אדם עם רגשות, שאיפות, פחדים, ותסביכים אישיים. אם תתייחס אליהם כאל בני אדם, הם יתייחסו אליך בהתאם. אם תתייחס אליהם כאל עובדים בלבד - הם יתייחסו אליך כאל הבוס, ולא מעבר לכך. אם תתייחס אליהם בצורה אישית, תתעניין בהם, תכיר אותם - הם יראו בך דמות משמעותית יותר. למה חשוב יחס אישי? כשאתה מתייחס לעובדים שלך...
...כלפי הארגון. האם השיטה מתאימה תמיד? חשוב להבהיר שמדובר בקו חשיבה נכון מאוד, אך ישנם היבטים נוספים שחייבים להתחשב בהם לפני יישום השיטה: יש לחשב את העלויות הכרוכות בגיוס העובדים החדשים מול התועלת שייצרו. יש לוודא שלעובד שלך יש את היכולות הניהוליות הדרושות כדי לנהל עובדים נוספים. יש להעריך את הזמן והמשאבים הדרושים להדרכה ולהכשרה של עובדים חדשים. יש לוודא שהמשימות פשוטות ומוגדרות מספיק כך שניתן יהיה להעביר אותן לעובדים חדשים באופן אפקטיבי. השיטה יעילה מאוד, אך נדרשת חשיבה מוקדמת והתאמה למציאות הארגונית...
...במיוחד בעסקים? מצוינות בעסקים תלויה בגישה של העובדים לתפקידם וביכולת שלהם לחדש ולשפר. ברגע שעובד מבין כיצד לחשוב בצורה עצמאית, הוא לא נשאר בגבולות ההוראות שניתנו לו אלא לוקח אחריות, לומד ומפתח פתרונות בעצמו. כך, פיתוח חשיבה לא רק משפר את התפקוד היומיומי, אלא בונה מצוינות מתמשכת שמובילה להתייעלות ארגונית ולהגדלת התפוקה לאורך זמן. מה עוד אפשר ללמוד כדי לפתח את העובדים? אם רוצים להעמיק בנושא הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, פיתוח חשיבה אצל עובדים והפיכתם למצטיינים, ניתן לחפש מידע נוסף באמצעות ביטויים כמו...
...יהיה נמוך ושהעמלות יהיו גבוהות לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד העובד שלך ירצה שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד שני לך כבעל העסק, אין שקט נפשי, כאשר לעובדים שלך יש שקט נפשי. ובאידיאל שלך, שכמו שאתה כל הזמן רוצה שהעסק יצליח עבורך, כך גם אתה רוצה שהעובד שלך ירצה שהעסק שלך יצליח עבורו. ולכן יש היגיון לתלות את התגמול של העובד שלך, כמה שיותר בתוצאות של הביצועים שלו. בדיוק כמו כל ספק שירותים...
...אל תקשיב לו. ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב. כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך, הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב. המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו קול שלילי שמסית את העובד נגד ההנחיות שלו עצמו. כאשר העובדים מרגישים שמדברים אליהם מלמעלה, כאילו הם נחותים או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא...
...אם בפועל יש התקדמות. חשוב מאוד להבין את חשיבות אינדיקציה זו, שכן היא מקנה תחושת התקדמות אמיתית, מה שמעורר רצון להמשיך ולשאוף למטרה. מהי אינדיקציה להתקדמות וכיצד היא משפיעה על המוטיבציה? בזמן שמישהו מציב לעצמו מטרה, הוא רוצה לדעת כל הזמן האם הוא באמת מתקדם אליה או לא. אם אין לו אינדיקציה ברורה, הוא עשוי לחשוב שהוא לא מתקדם, גם אם למעשה הוא כן. לדוגמה, אם אדם יצא למסע ארוך ואין לו דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש שהוא דורך במקום - מצב שעשוי להוביל אותו לוותר על מאמציו. אחת הדרכים להעלות את המוטיבציה...
...ללא תנאים, ושהארגון נאמן לעובד וכולי, לא משנה מה, גם אם הוא יטעה, יפשל, לא יספק את התפוקה הרצויה. ואז במצב כזה, העובד ירגיש נאהב ואז ממילא הוא יעבוד עוד יותר טוב. מצד שני, כמובן שצריך לגרום לעובד להרגיש גם את ההפך, שהוא נאהב רק עם תנאי. כי אם הוא ירגיש שהוא נאהב ללא תנאים, אז הוא עלול לנצל את זה לרעה ולא לעבוד בכלל ולגרום נזקים וכולי. ולכן, צריכים למצוא כאן איזון, בין הצורך לגרום לעובד לרצות לעבוד גם מתוך אהבה אבל גם מתוך פחד. דחילו ורחימו, פחד ואהבה. שהעובד גם ירגיש מצד אחד שהוא חייב לעבוד כדי...
...מיליון דולר, אך התחושה של העובד והמסר שהוא מקבל שונים לחלוטין. כאשר אנו מבטיחים לעובד מראש סכום מסוים ומקיימים בדיוק את ההבטחה, העובד אמנם מקבל את הבונוס, אך הוא עלול לחשוב לעצמו שהסיבה שקיבל את הכסף היא רק כי המעסיק התחייב לכך. העובד עלול להרגיש שהבונוס לא באמת ניתן בלב שלם או מתוך הערכה אמיתית, אלא מתוך חובה. לעומת זאת, אם העובד לא מצפה לקבל בונוס או מצפה לקבל סכום קטן בהרבה ממה שניתן לו בפועל, התחושה שהוא מקבל היא שהמעסיק באמת מעריך אותו ורוצה בטובתו מעבר למה שהוא חייב או מעבר להבטחה. במצב כזה...
...יותר תפוקה. זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 יחידות מסוג אחד, וחודש אחר 15 יחידות מסוג אחד ועוד 5 מסוג אחר. כך העובד מתקשה להשוות בין חודשים שונים ולדרוש בונוסים מוגדלים על כל תוספת יחידה. מה היתרון בשינוי קבוע של המשימות והיעדים? שינוי קבוע של היעדים מאפשר למנהלים להעלות את התפוקה...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך ליצור מוטיבציה לעובדים כמוך?, איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך ליצור מוטיבציה לעובדים כמוך?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, מאמן אישי להרזייה, טיפול אישי בנושא איך ליצור מוטיבציה לעובדים כמוך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331