אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים? או לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות? ואיך לפתוח שיחה עם לידים קרים? ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד.

ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: "שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה / כי שלחת לנו הודעה / כי התעניינת במוצר שלנו" וכיו"ב. כאשר המהות היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל הלקוח, היא כי הלקוח השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל בצורה הזאת את השיחה? תשובה: כי הוא רוצה להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי.

במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: פתיח כלשהו כגון "שלום לך [שם הלקוח] " אחר כך אולי אמירה כללית של "ערב טוב / בוקר טוב / מה שלומך" וכיו"ב. ואחר כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

והגישה הזאת, היא שגויה ויש גישה יותר טובה ממנה כמובן. והעניין הוא, כך: במהות, איך המכירות רוצה להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח יאמין שהוא השאיר פרטים, למרות שאולי הוא לא באמת השאיר פרטים וכיו"ב.

אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש סיבה מחלישה ויש סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים סיבה של משהו, לפעמים זה מחזק את המשהו ולפעמים זה מחליש את המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, "אני פונה אליך כי X", לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת.

כי בעצם האמירה של "אני פונה אליך כי השארת הודעה" וכיו"ב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה הטלפונית, היא רק בגלל שהוא השאיר הודעה. אבל אם הוא לא השאיר הודעה, אז אין הצדקה לקיום של השיחה. וזאת כמובן בעיה. כי בעצם הפוקוס של הלקוח, עובר או יכול לעבור לשאלה של "מתי השארתי הודעה / איפה השארתי הודעה / איזה הודעה השארתי / מי נתן לך את הפרטים שלי" וכיו"ב.

כי בעצם איש המכירות עסוק בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר.

והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת פרטים, אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של "אני פונה אליך בנוגע לשירותי ביטוח / לחידוש ביטוח / לבדיקת הביטוחים שלך" וכיו"ב. או נניח שאתה מוכר בתים, אז במקום לומר ללקוח "אני פונה אליך כי שלחת לנו הודעה" אפשרי לומר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לרכישת בית / בקשר לעניין של רכישת דירה" וכיו"ב.

ואני כאן לא נכנס לשאלה של מה בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. כי כל מקרה לגופו וצריכים להבין בדיוק את המוצר ובהתאם לזה להציע מה בדיוק נכון לומר. אבל אני מחדד את העניין והוא, שאל תתעסק בלהסביר ללקוח שהוא השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין את הלקוח. מה כן? כן תנסה להתחיל לעניין אותו במה שאתה רוצה למכור לו. איך בדיוק? כמו שאמרתי, זה עניין אחר בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שלא לדבר עם הלקוח על זה שהוא השאיר פרטים. כי זה לא מעניין.

ואם הלקוח עצבני מאוד למה אתה מתקשר אליו ולמה אתה חושב שהוא מתעניין ברכישת המוצר שלך, אז בהחלט שכן אפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיו"ב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים, רק אם הוא שואל למה התקשרת דווקא אליו וכיו"ב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו.

ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך איתך את השיחה, גם אם לא תאמר לו שהוא השאיר פרטים. ואם הוא לא מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שגם אם תספר ללקוח שהוא השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות / שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיו"ב.

ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו.

לדוגמה: הלקוח ביקש מידע נוסף בנוגע למטבחים. אז נאמר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לתכנון מטבח / בנוגע לעיצוב מטבח" וכיו"ב. אבל לא "כי השארת לנו פרטים" וכיו"ב.

והעצה הזאת שנתתי כאן, היא טובה עוד יותר במקרים שעושים שיחות יוצאות ללידים קרים. דהיינו, לאנשים שבעבר הרחוק השאירו הודעה, אנשים שאולי הם בכלל לא זוכרים שהם שלחו הודעה, אנשים שאולי הם כבר לא מתעניינים במוצר. שבפרט אז, כדאי להתחיל את השיחה, ב"אני פונה אליך בנוגע לרכישת X" במקום לבלבל את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי.

לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את המוצר עצמו ודרך זה למכור ללקוח את השיחה. כדאי לך לדבר איתי, כי אתה אולי מתעניין במוצר ולא כדאי לך לדבר איתי, כי השארת פרטים. ואיך ומה בדיוק לומר, זה כבר עניין של לבנות תסריט שיחה וכל מקרה לגופו.
מה אתה חושב לקוח עצבני יועץ לשאול מאיפה מתחילים שיחה יוצאת סיבות איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח מה אפשרי איש מכירות לקוח איך להתחיל איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית איך לחזור איך לחזור ללידים קרים איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים בטלפון התחלת שיחת מכירה טלפונית טלמרקטינג טלפון טעויות טעות להתחיל להתחיל שיחת מכירה טלפונית לזכור לחזור לחזור ללידים קרים לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לטעות לידים קרים למכור למכור את שיחת המכירה למכור בטלפון לקוח לקוח השאיר פרטים בטעות לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש לקוח מכחיש פניה לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לקוחות מאיפה מתחילים מוקד מכירות מוקד מכירות טלפוני מכירה מכירה בטלפון מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות שיחה שיחה טלפונית שיחה יוצאת שיחה יוצאת ללקוח שיחה עם לקוח שיחות יוצאות שיחות יוצאות ללידים קרים שיחת מכירה שיחת מכירה בטלפון שיחת מכירה טלפונית שיחת מכירה יוצאת שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה תסריט שיחה טלפוני תסריט שיחה טלפונית תסריט שיחה יוצאת ללקוח תסריט שיחה עם לקוח תסריט שיחת מכירה תסריט שיחת מכירה בטלפון תסריט שיחת מכירה טלפונית
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
... שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה של שיחת שכנוע עשויה להשפיע באופן משמעותי על התוצאה שלה. ... לצד השני להסביר או להביע את עצמו, וגורמת לו להיסגר. במקום זאת, כדאי לשאול שאלות פתוחות כמו איך היה לו בשיעור? וכך לאפשר שיחה פתוחה שבה הצד השני ירגיש בנוח לשתף מידע רחב יותר ומועיל. מדוע חשוב להימנע מניסוח שמתפרש כחוסר ביטחון? במהלך ניתוח השיחה אליעד ... הוא לא אידיאלי, כי הוא זה שבוחר ומשלם. אליעד ממליץ גם לוודא שהצד השני הבין בדיוק מה הוא מקבל ומה הגבולות של השירות. מהן הטעויות הנפוצות בניהול שיחת מכירה ושכנוע? אליעד מדגיש טעויות נפוצות כמו: לא לתת לצד השני לדבר, להשתמש במונולוגים ארוכים מדי, להשתמש בניסוחים מעורפלים וחסרי ביטחון, להשתמש בשאלות סגורות ולא לבדוק במהלך השיחה אם הצד השני הבין והשתכנע. על מנת להצליח בשיחות שכנוע ומכירה, חיוני ליצור שיחה דינמית ופתוחה, שבה כל הצדדים יכולים להביע את עצמם בבירור ולהרגיש בנוח. איך לנהל שיחת מכירה? איך לשכנע הורים בשיעור פרטי? מהן שיטות שכנוע מתקדמות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך ליצור תחושת אמון בשיחה? ...
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
... קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג האם לגיטימי לדרוש מבן הזוג להפסיק קשרים עם ידידים? אליעד כהן מציג ... של מי שדורש זאת. האם חייבת להיות סימטריה בין בני הזוג בנושא חיטוט בטלפון? אליעד מסביר את רעיון ההדדיות בזוגיות באמצעות דוגמה נוספת של חיטוט בטלפון. הוא מציג מצב שבו אחד מבני הזוג דורש גישה לטלפון של השני. הוא שואל אם זה לגיטימי, ומדגיש כי לפי גישה אחת, אם אתה דורש משהו מסוים מבן ... עליך להיות מוכן לתת את אותו הדבר בדיוק. לדוגמה, אם גבר דורש להסתכל בטלפון של בת זוגו, עליו להסכים גם לכך שבת זוגו תחטט בטלפון שלו. אך אליעד מדגיש שיש גם צד שני למטבע: מה שחשוב לבן זוג אחד לא בהכרח חשוב לאחר. כלומר, יכול להיות שלבן זוג אחד מפריע מאוד שחודרים לפרטיות שלו בטלפון, בעוד שלשני זה לא מפריע כלל. במקרה כזה, אומר אליעד, הדדיות מלאה לא בהכרח ... השכיחה לפיה אם אין לך מה להסתיר, למה שלא תאפשר לבן הזוג לראות את הטלפון או את חשבונות המדיה החברתית שלך. הוא מסביר שההיגיון הפשוט אומר שאם אתה מתנגד בתוקף ... חוסר אמון, חוסר ביטחון או אפילו כוונה לבגוד. לדברי אליעד, הדרישה לחטט בטלפון כדי לוודא נאמנות היא חסרת היגיון, משום שמי שרוצה לבגוד ימצא דרכים רבות אחרות לעשות זאת, בלי שהחיטוט בטלפון יחשוף את הבגידה. אליעד מביא כדוגמה את החברה החרדית, שבה קיימות מגבלות רבות ... שיהיו לבן או לבת הזוג ידידים או ידידות, או האם יש לאפשר שקיפות מלאה בטלפונים, מעיד כי קיים חוסר אמון בסיסי במערכת היחסים. לדבריו, אלו רק סימפטומים לבעיה ... לבעיות אמון? אליעד מסכם את הנושא באומרו שהציפייה לשקיפות מלאה, לחיטוט בטלפונים או לאיסור על ידידים וידידות, אינה פותרת את בעיית האמון בזוגיות, אלא להפך: ... השליליות, ולא בניסיון לשלוט או להגביל את בן הזוג. האם מותר לחטט בטלפון של בן הזוג? איך להתמודד עם קנאה בזוגיות? האם צריך להיות הדדיות בזוגיות? האם ... זוג חשדנית, בת זוג קנאית, בן זוג בוגד, בת זוג בוגדת, מותר לאישה לחטט בטלפון של בעלה, לחטט בטלפון של בת הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לה בטלפון, לחטט לחבר בטלפון, לחטט לחברה בטלפון, בעיית אמון בזוגיות, אין אמון בזוגיות, מעקב אחרי שיחות טלפון בן זוג, מעקב אחרי שיחות טלפון בת זוג, חיטוט בטלפון של בת הזוג, פייסבוק ומערכות יחסים, הפייסבוק של בן הזוג, הפייסבוק של בת הזוג, ... להסתכל לו באינסטגרם, להסתכל לה בפייסבוק, להסתכל לו בפייסבוק, להסתכל לה בטלפון, להסתכל לו בטלפון, חשדות לבגידה בזוגיות, אני חושד שהיא בוגדת בי, אני חושדת שהוא בוגד בי, לא ... לא סומך עלי, חושדים בי, בן זוג רכושני, בת זוג רכושנית, גבר מסתיר את הטלפון, אשה מסתירה את הטלפון, גבר מסתיר את הפייסבוק, אשה מסתירה את הפייסבוק, גבר מסתיר את הווצאפ, אשה מסתירה את ...
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
... באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט מתי נכון לעבור מהתכתבות באתר הכרויות לשיחת טלפון? אליעד כהן מסביר שכאשר מתכתבים באתרי הכרויות, השלב של המעבר להתקשרות בטלפון תלוי באופי השיחה ובהרגשה שנוצרת בין הצדדים. אין נוסחה מדויקת לגבי מספר ההודעות או משך הזמן שצריך לחלוף לפני שמבקשים מספר טלפון, אלא זה בעיקר תלוי בתחושה הכללית, ובאם כבר נוצר חיבור בסיסי ונעים בין הצדדים. אליעד מדגיש את החשיבות של ההבנה למה אתה בעצם רוצה לדבר בטלפון - האם הכוונה היא רק להעביר את הקשר לשלב הבא או לייצר שיחה יותר זורמת, כיפית ואישית. מה החששות שמונעים מבחורה לתת את מספר הטלפון באתר הכרויות? אליעד כהן מפרט כי בחורות רבות מהססות למסור את מספר הטלפון משום שבטלפון קשה יותר לשמור על פרטיות. יש להן חשש שבטלפון יהיה קל יותר להציק, שהבחור יוכל להתקשר שוב ושוב, לשלוח הודעות מטרידות או אפילו לברר עליהן פרטים אישיים דרך הטלפון. באתרי הכרויות קל יותר לשלוט בסיטואציה ולחסום את הצד השני במקרה של אי נוחות או מטרד, ואילו בטלפון השליטה יורדת והסיכון לאי נוחות גדל. לכן בחורה עלולה לחשוב פעמיים לפני שהיא נותנת מספר טלפון. איך נכון לבקש מספר טלפון בצורה נעימה? לדברי אליעד כהן, הצורה הכי נעימה ונכונה לבקש מספר טלפון היא להציג זאת כהצעה נעימה שמכבדת את הצד השני. הוא מדגיש שעדיף לומר זאת בצורה מנומסת ואפילו עדינה, למשל: אשמח לדבר איתך יותר בטלפון, אבל כמובן שאני מכבד את הפרטיות שלך. אם מתאים לך, ... שהיא מעוניינת. לעומת זאת, אם הבקשה מנוסחת באופן עדין ומתחשב, זה מעלה את הסיכוי שתחוש בנוח לתת את המספר או אפילו ליזום בעצמה שיחת טלפון. האם עדיף לחכות שהבחורה תציע בעצמה לדבר בטלפון? אליעד כהן טוען שיש גישה נוספת, לפיה ניתן להמשיך בהתכתבויות עד שהבחורה תרגיש מספיק נוח או אפילו תתלהב מספיק כדי להציע בעצמה לעבור לטלפון. אבל הוא מציין שהגישה הזאת פחות אפקטיבית אם יש עוד אפשרויות זמינות במקביל, מכיוון שאם מחכים יותר מדי זמן, עלול להיווצר מצב שבו הבחורה תתרגל לתקשורת טקסטואלית ולא תרגיש צורך ממשי בשיחה טלפונית. לכן, לדעת אליעד, כדאי למצוא איזון בין התקדמות ... להנעה לפעולה, כך שהצד השני לא ירגיש לחוץ מדי מצד אחד, אבל גם לא יהיה אדיש מדי מצד שני. הוא ממליץ ליצור את הרגע שבו ההצעה לשיחת טלפון תרגיש טבעית ונכונה מבחינת הזרימה בשיחה, ולא סתם הצעה מאולצת. מה לעשות אם הבחורה מהססת או דוחה את המעבר לטלפון? אליעד מציין שאם הבחורה מהססת או דוחה את ההצעה, כדאי פשוט ... הבחורה פשוט צריכה עוד זמן להרגיש בנוח, וככל שהשיחה תמשיך באופן חיובי ונעים, כך היא תחוש יותר בטוחה ובסופו של דבר תסכים לדבר בטלפון מיוזמתה או כאשר תוצע לה הצעה חוזרת בהמשך. הוא מדגיש ... חיבור טבעי ונעים. לכן צריך להקשיב לצד השני, להבין את המצב הרגשי, ולהתאים את הפעולות בהתאם. מה לגבי מעבר מהיר לפגישה לאחר שיחת הטלפון? בנוסף, אליעד מדבר על החשיבות של שיחת הטלפון כשלב ביניים לפני פגישה פיזית. שיחה בטלפון מסייעת לבסס את הקשר, לוודא שיש התאמה ראשונית ולהפיג ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם ... של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות ... את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.? ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך? וכאן נסביר, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? כי לפעמים תהליך המכירה מתחיל בשיחה טלפונית ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. ... חושב שאתה מומחה בזה, או בגלל שהוא לא חושב שאתה תנסה באמת לעזור לו, אלא הוא חושב שאתה תנסה למכור לו במקום לנסות לעזור לו, או שכמובן הוא לא באמת ... האם הלקוח שלך, רואה בך חבר? האם הוא רואה בך מומחה? האם הוא רואה בך יועץ? או שהוא רואה בך איש מכירות שמנסה למכור לו את המוצר? ...
משחקי הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים
משחקי הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים
... הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים ... קטנים בעלילה, לדוגמה: איך פתאום המת הזה רץ מהר כל כך? או איך יכול להיות שלקח להם שלושה ימים להגיע למקום מסוים, ופתאום הוא הצליח לחזור ביום אחד בלבד?. מדוע אנשים מקבלים בקלות ... מדע בדיוני ובכלל בכל סוג של כתיבה או יצירה בדיונית. למה אנשים מתלוננים על סדרות פנטזיה? מה זה היגיון פנימי בסרטים? איך לכתוב תסריט לסרט פנטזיה? מה לא הגיוני במשחקי הכס? ...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
... לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה? וכאן אבאר, שיטה פרקטית יעילה ונכונה, איך באמת לכתוב תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל להחליט איזה דברים לפתח יותר ואיזה פחות. ואסביר גם, מהו התהליך של פיתוח התסריט? איך ניגשים לכתיבת תסריט? איך יודעים איך לפתח את התסריט? איך אפשרי לתקצר (לעשות תקציר) לתסריט? איך לכתוב תסריט פשוט וגם תסריט מורכב כמה שבא לך? איך נכון לתכנן את התסריט? איך לפתח את העלילה של התסריט בצורה מובנית? ועוד. אז צריך להבין, שלכתוב תסריט, זה בדיוק כמו לתכנן בניין שבונים אותו. דהיינו, שצריך לתכנן אותו מהחוצה, פנימה. מהמעטפת הכללית אל תוך החדרים הפנימיים. אחת הטעויות הנפוצות של אנשים שכותבים תסריט, היא, שהם מתחילים לכתוב את התסריט, עם המון פרטים, כבר מהסצינה הראשונה. ודרך החשיבה שלהם היא, שהם כותבים סצינה ואחר כך עוד סצינה ואחר כך את הסצינה הבאה וכולי. ובכל פעם הם מוסיפים ומשנים את התסריט. וזו כמובן גישה שגויה לגמרי. וזה דומה למישהו שרוצה לתכנן בניין, ושהוא יתחיל לבנות את הקומה הראשונה, ומיד כאשר הוא יסיים לבנות ... פרטים, כאילו הוא בשלב עבודות הגמר של הבניין. ובנוסף, הוא כבר יתחיל לאכלס שם דיירים, עוד לפני שהוא סיים לבנות את הבניין. שזו כמובן טעות. כי כאשר בונים בניין, קודם כל יש את שלב התכנון, שמתכננים באופן כללי מה רוצים. ואחר כך בונים קודם כל את השלד, ואחר כך בונים לאט לאט את כל התהליך, עד לשלב עבודות הגמר. ורק אחר כך מאכלסים שם את הבניין. וכאשר באים לתכנן תסריט, אז קודם כל צריכים להגדיר במילה אחת או שתי מילים, על מה התסריט. לדוגמה, תסריט דרמה, תסריט אימה, תסריט קומדיית אימה בדיונית. דהיינו, קודם כל להחליט לאיזה זאנר שייך התסריט שאתה רוצה לכתוב. ולצורך העניין ניקח תסריט ונחליט שהוא יעסוק בנושא של דרמה. עכשיו נשאל את עצמנו, באיזה נושא עוסקת הדרמה, כי יכולה להיות דרמה מהמון סיבות. לדוגמה, דרמה ... ואז מבחינת תרשים נציג את זה בצורה של: 1.דרמה 1.1.משפחתית 1.2.עסקית כמו כן אוסיף שבאפשרותנו להחליט ששתי העלילות המרכזיות של העץ של התסריט שלנו , יפגשו אחת עם השניה. שזה בסדר לגמרי וזה הופך בעצם את התסריט, למשהו עוד יותר מורכב. דהיינו, שיש כמה עלילות ששזורות אחת בשניה. אבל כאשר ניגש לבנות את העלילה במקרה שבו מספר עלילות מתחברות ... בעלילה מורכבת יותר שמחברת ביחד מספר עלילות. ורק אחרי ששולטים בפיתוח עלילה אחת, רק אחכ אפשרי לחבר מספר עלילות במקביל. אז לצורך העניין התסריט שלנו נראה כך: 1.דרמה >> משפחתית דהיינו, הגזע הראשי של העץ שלנו הוא דרמה משפחתית. ועכשיו נתחיל לבנות את הענפים של העץ. אז ...
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות
... מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות בנושא הזה של פגישות מכירה ללקוח, ישנם טיפים שונים של מומחי מכירות שונים. כאשר אחד הטיפים אומר... שבשיחת מכירה אידיאלית או כל הגדרה שקרית אחרת, עליך להקשיב ללקוח, הרבה יותר באחוז כזה או אחר, מאשר כמות הזמן שאתה מדבר עם הלקוח. וכמובן שהעצה הזאת מטופשת ביותר ושגויה ביותר. כי האמת היא, שעליך להיות ממוקד מטרה, שהיא למכור ללקוח. אאכ אין לך מטרה כזאת, ואז אתה לא איש מכירות אלא משהו אחר, שלילי או חיובי. ובמידה ואתה ממוקד בלמכור ללקוח, עליך לדבר ולהקשיב ללקוח, בדיוק כפי מידת הצורך שצריך. ולפעמים צריך לשתוק ולתת ללקוח לקלל אותך. ולפעמים צריך להשתיק את הלקוח ולקלל אותו. כל מקרה לגופו. וזה נכון שהרבה אנשי מכירות, מבלבלים ללקוח את המוח ומנסים למכור לו כל מיני דברים, בלי בכלל שהם מבינים מה הוא צריך או רוצה. ואז ממילא הם לא מצליחים למכור ללקוח. וזה נכון שאיש מכירות צריך לדעת גם להקשיב ללקוח. אבל צריך להקשיב ללקוח, רק לפי מידת הצורך. לפי מה שצריך ... להקשיב ללקוח. ויש המון מצבים שצריך להשתיק את הלקוח, בצורה כזו או אחרת. ולא לתת ללקוח לבלבל את המוח, אלא למקד אותו בתהליך המכירה.
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
... ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות מהן הסיבות לפחד במכירות, וכיצד להתמודד איתן? אליעד כהן מסביר בהרחבה על הפחד שמלווה אנשים בעבודת מכירות, במיוחד הפחד לקבל לא מהלקוח. הוא טוען שמה שעומד ... כן. למעשה, ככל שאתה רוצה שהלקוח יגיד כן, כך אתה גם חושש יותר שהוא יגיד לא. אליעד מציין שהפחד הזה הוא מניע לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה. כיצד הפחד מגביר את היכולת להצליח במכירות? הפחד, כפי שמסביר אליעד, הוא מניע חיובי אם יודעים כיצד להשתמש בו. הפחד לגרום ללקוח להגיד לא לא צריך להיות גורם שמפחית את הביצועים, אלא דווקא ממריץ את המוכר להשתפר ולשפר את יכולת השכנוע שלו. במילים אחרות, הפחד לא אומר שאתה לא טוב במכירות, אלא שהוא יכול להוביל אותך ללמוד ולהתפתח אם ... בפני פחד מהסירוב של הלקוח, השאלה היא כיצד להתמודד עם תחושת החוסר ביטחון הזו. אליעד מציע את הכלל הפשוט: כשאתה מרגיש פחד, תזכור שמדובר במשחק. אם תחשוב שהשיחה עם הלקוח היא בסך הכל משחק שאתה שותף בו, זה יכול להפחית את העומס הנפשי. אליעד משווה את המצב למישהו שמפחד לדבר עם אדם שהוא רוצה להתחיל איתו - בשלב מסוים צריך לשחרר את הפחד ולקבל את ... הלמידה והשיפור שלך. ככל שאתה מצמצם את החשש מהסירוב, כך תוכל גם להפיק יותר מתוך השיחה. איך לשפר את הביטחון העצמי בשיחות מכירה? אליעד מדבר על איך כל תהליך מכירה יכול להשתפר אם המוכר לוקח את הפחד ומפנים אותו למטרה. אם מישהו מפחד לדבר עם לקוח או להתחיל עם מישהו, אליעד מציע למכור את הפחד לעצמך כשלב בתהליך השיפור שלך. כל שיחה כזו היא לא סוף הדרך, אלא כלי נוסף לשיפור כישוריך. מוכר יכול להשתמש בפחד ככלי ללמידה, להבין שהוא לא יכול ... היא להבין את הכוונה מאחוריו: לא לפחד מהפחד אלא להשתמש בו לצורך חיזוק הביטחון העצמי ולמידה. מהם השיעורים שאפשר ללמוד מהפחד במכירות? אליעד מסביר שהפחד במכירות הוא לא תמיד דבר רע. להפך, הוא כלי שיכול לעזור ... איך לנצל אותו כדי להבין את הצרכים שלך, את הלחצים שמוליכים אותך לפחד, ולשנות את התפיסות השגויות שמקשות עליך להצליח. לפני כל שיחה מכירה, אליעד ממליץ למוכר להבין מדוע הוא כל כך רוצה את התשובה כן מהלקוח. ... או שיש פה גם רצון אישי? אם אתה מבין את עצמך ואת המניעים הפנימיים שלך, השיחות יהיו פחות מלחיצות. איך להתמודד עם פחד בשיחות מכירה? מהם הגורמים לפחד במכירות? כיצד לשפר את הביטחון העצמי בשיחות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם ... מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר ... מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות ... מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ... אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה מוכן להשקיע?, כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר שלו? אליעד מציין שאם המוכר עצמו לא מאמין באופן מלא במוצר או בהשקעה שהוא מוכר, הוא מעביר זאת ללקוח בצורה לא מודעת. גם אם הוא אומר ללקוח שיש 90% סיכוי להצליח, אבל בראש שלו חושב בעיקר על ה - 10% סיכוי להפסיד, הוא ישדר ללקוח מסר של ספק והססנות. המוכר צריך להיות משוכנע באמת באחוזי ההצלחה שהוא מציג, כי האמונה הזו עוברת ללקוח ומשפיעה על קבלת ההחלטות שלו. איך אפשר לדעת באמת מה הלקוח מוכן לשלם? אליעד מציע ... רווח להפסד, להאמין באמת במוצר ובסיכויי ההצלחה שלו, ולהבין שהלקוח לפעמים אומר דבר אחד ומתכוון לדבר אחר. המוכר צריך לדעת לזהות את הרצונות האמיתיים של הלקוח, ולפעול בהתאם כדי לשכנע אותו שערך המוצר גבוה יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. איך לנהל משא ומתן עסקי? טכניקות לשכנוע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר?, איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, ייעוץ אישי מומלץ, אימון אישי לילדים בנושאי איך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 04:43:11 - wesi1