אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להרגיש טוב למכור? ✔הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
מה הסוד להצלחה במכירות?

ההצלחה במכירות תלויה במידה רבה בהבנת פרדוקסים פנימיים שמלווים את המקצוע. אליעד מסביר את האתגרים הנפשיים והרגשיים שמלווים את אנשי המכירות, במיוחד אנשים שפוחדים מהמכירה, מרגישים רע כשהם מוכרים, או לא אוהבים את התחום. הוא מתאר את תהליך המכירה כמשהו שנמצא במרכז של תחושת חיסרון, שבו המוכר מתמודד עם דחיות וכישלונות באופן יום - יומי, וההצלחה תלויה ביכולת להתמודד עם תחושת החיסרון הזאת.

במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את הקשיים הרגשיים שמגיעים עם תחום המכירות. הוא טוען שהמכירה היא מקצוע שלא כולם אוהבים לעשותו, אך הוא אחד המקצועות הרווחיים ביותר, כי אם אדם יודע למכור, הוא יכול להרוויח כל סכום שהוא רוצה. הבעיה היא שבמהלך המכירה, המוכר חייב להתמודד עם רגשות של חיסרון ושל "אין לי" - תחושה של צורך לקבל משהו בתמורה.

למה אנשים קשה להם למכור?

המכירה, לפי אליעד, קשה לאנשים בעיקר כי היא מערבת חיסרון פנימי. כשאתה מוכר, אתה בעצם מבקש משהו בתמורה - כסף, תמורה כלשהי, וזה מצב של חיסרון. אליעד מסביר שאם אדם היה אלוהים, הוא לא היה צריך למכור, כי הוא לא היה צריך שום דבר. המוכר, לעומת זאת, תמיד מרגיש את הצורך בתמורה, וזה יוצר תחושת דחייה ותחושת שקר פנימית. הכישלונות והמילחמות הפנימיות הללו משדרות חשש ובלבול, ולכן הרבה אנשים מפחדים למכור.

מהו פרדוקס המכירה?

המכירה היא מקצוע שבו ההצלחה תלויה ישירות בתוצאות. אם איש מכירות לא מצליח, אין לו תוצאה, ולכן לא תישאר לו עבודה. אליעד מסביר שההצלחה במכירות תמיד תלויה במוכר וביכולת שלו להתמודד עם הכישלונות - אחד מצליח, אחד נכשל, זה תלוי בהצלחה של כל מכירה. לדוגמה, אדם במכירות יכול להרגיש את התחושת הישג רק כשיש לו עסקאות, אחרת הוא לא מרגיש סיפוק, והמצב הזה יוצר פרדוקס של "הצלחה תלויה בכישלון".

איך כדאי להתמודד עם תחושת החיסרון במכירות?

אליעד מציע שלפני שהמוכר נכנס לתהליך המכירה, הוא צריך לחשוב לא על החיסרון שלו, אלא על היתרונות שהוא נותן ללקוח. אם המוכר חושב על מה הוא נותן, ולא על מה הוא לוקח, הוא יהיה בקטע של עזרה ולא בשאיפה למכור. הרעיון הוא שכשאתה עוזר ללקוח, אתה לא מרגיש שאתה נמצא בעמדה של חיסרון, אלא שאתה מסייע, ובכך אתה משנה את המיקוד שלך בתהליך המכירה.

מה עושה את אנשי המכירות למצליחים?

הצלחה במכירות לא תמיד נמדדת במכירות עצמן, אלא גם בכמה האנשים המצליחים באמת אוהבים את תהליך המכירה. אנשים...
יתרונות בלבול להרגיש רע להרגיש פחות מיוחד איש מכירות לוזר עסק לחץ בלבולים לא מובן מאליו אהבה אוהב למכור איך להרגיש טוב למכור הסוד הסוד להצליח הסוד להצליח במכירות הצלחה הצלחה במכירות חרדת מכירות טלמרקטינג לא אוהב למכור לא רוצה למכור לאהוב לאהוב למכור להצליח להצליח במכירות להרגיש להרגיש טוב להרגיש טוב למכור להרגיש רע למכור למכור בטלפון לעבוד לעבוד בטלמרקטינג לעבוד במכירות לפחד למכור מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות מרגיש רע מרגיש רע למכור סוד סודות פחד פחד למכור פחד ממכירות פחדים רוצה למכור רצון שונא למכור שנאה
למה עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות?
... עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות? וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את ...
להרגיש טוב / להרגיש רע - הכל כולל הכל על להרגיש טוב / להרגיש רע - רשימת כל הנושאים
... בשלמות להרגיש טוב גם להרגיש טוב דווקא להרגיש טוב הוא להרגיש טוב ולא רע להרגיש טוב יותר להרגיש טוב כי להרגיש טוב לבד להרגיש טוב למכור להרגיש טוב מבפנים להרגיש טוב להרגיש ... להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי סמים? איך להרגיש טוב בלי רע? איך להרגיש טוב בקלות? איך להרגיש טוב ברגע? איך להרגיש טוב למכור? איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן ...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם ... השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים רק וגם משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל ... על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, ... את הרעיון שהם מציגים כאפשרות (גם), ולהפוך אותו למחויבות (רק). לדוגמה, אם אדם אומר שהוא רוצה לעבוד, מחליפים את המשפט לצריך לעבוד, ובכך משנים את החוויה שלו מאפשרות לבחירה, ... לאומללות, כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע ... מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה, יכול, מאמין הן ... אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב ... לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני יכול להצליח, הוא משאיר את ההצלחה כאפשרות בלבד. אך אם נאמר אני מצליח, ההצלחה הופכת למחויבת, ודבר זה משפיע ישירות על ... באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
להצליח במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר ... שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא תהיה ... ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית ... שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם ... שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט הסובייקטיבית של המוכר. ונבהיר את הדבר, בצורה ציורית. והדבר דומה לכדור, שהוא מכוסה ב 3 צבעים שונים. וניתן להסתכל על הכדור הזה מנקודות מבט שונות, שמאפשרות לראות את הצבעים ... מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים. ולכל צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. והמציאות מאפשרת לאדם להסתכל על אותו הכדור ועל אותה העסקה, ... המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה , מנקודת מבט שאומרת, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם העסקה תתבצע. ועוד נחדד, כי מנקודת מבט נכונה, גם המוכר, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש מהלקוח את הכסף שלו, תמורת זה שהוא משלם לו את המוצר והשירות שלו. והלקוח, לפעמים רוצה הנחה על המוצר, ובכך בעצם הוא מנסה למכור לבעל המוצר, את הרעיון שאומר, שהעסקה תהיה טובה יותר, אם היא תתבצע תמורת פחות כסף וכיוב. והמסר הוא, שגם המוכר בעל המוצר והשירות, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש את הכסף של הלקוח, תמורת זה שהוא משלם לו במוצר או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. ... שיש בנקודת המבט הנגדית. ונסכם: מכירה של מוצר ממשי, מתחילה תמיד, במכירה של רעיון מופשט. רעיון שאומר, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה כזו או אחרת. והרעיון שאומר שהמציאות תהיה כך או אחרת, הוא גם נכון וגם שגוי וגם ... אך לא מוחלטת. ובעצם, כל שיטות המכירה וכל שיטות השכנוע וכל השיטות לנהל משא ומתן שיש בעולם, הן כולן דרכים שונות, שבאמצעותן כל אחד מהצדדים, מנסה לגרום לצד השני, להסתכל על המציאות מנקודת מבט ... איך לשכנע אנשים, וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ומתן ואיך לשפר את כושר השכנוע וכיוב, הכל, אלו דרכים שנועדו לגרום לחוק היחיד להתממש. דהיינו, לגרום לאותו אדם אחר, להשתכנע בכך, שרעיון אחד, נכון יותר ... דבר, כדי שתתבצע פעולה ממשית של מכירה ממשית, לשם כך צריכים שני הצדדים לרצות שהעסקה תתבצע. ולשם כך שניהם צריכים לחשוב, שתנאי העסקה יגרמו למציאות שלהם, להיות יותר טובה מאשר רעה. כי תמיד בכל ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
להצליח במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך בדיוק. ומי שיתבונן ... בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה בתת המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר. והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים ... לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו. והעניין הוא, שכל תהליך שהאדם עושה אותו כאן בעולם הממשי שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, המשא ומתן שהם מנהלים, הוא ביטוי של דו קרב רעיוני, ...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן איך לשתול ... לומר את זה בצורה ישירה, אפשר להציג את המסר בהקשרים שונים שבהם הוא נכון. שימוש באמיתות חלקיות לצורך השפעה אם רוצים למכור משהו למישהו, למשל דירה, אך היא לא בהכרח מתאימה לו לחלוטין, ניתן להציג את המסר בצורה עקיפה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהדירה לא מתאימה לו, המוכר יכול לשאול את עצמו אילו סיבות יכולות ... חדרי אירוח מרווחים. אם היית מחפש מקום שקט, הדירה הזאת ממוקמת בשכונה שקטה מאוד. באמצעות הצגת האמיתות החלקיות הללו, המוכר משתיל בלקוח את המחשבה שהדירה עשויה להתאים לו, גם אם לא באופן מוחלט. שימוש בטכניקות שכנוע פוליטיות שיטה זו אינה מוגבלת למכירות בלבד, והיא גם מופיעה בפוליטיקה. כאשר ... הזה כדי לשתול מחשבות בתודעה של אחרים, בעיקר בעזרת הצגת מסרים באופן עקיף ושימוש בהקשרים שונים. שיטות אלו משמשות למכירות, פוליטיקה, ותחומים נוספים, וחשוב ... אין אפשרות או רצון לומר זאת ישירות, ניתן לפרק את המסר ולשלב אותו בתוך הקשרים שונים שבהם הוא נכון. לדוגמה, אם רוצים למכור למישהו דירה אך היא לא בהכרח מתאימה לו ... בתוך הקשרים מסוימים שבהם זה נכון. אם הקונה אומר הדירה הזאת לא מתאימה לי, במקום להתמודד עם ההתנגדות באופן ישיר, המוכר יכול לשאול את עצמו באילו מקרים הדירה ... סיכום השימוש בניתוח מידע בשלבים מאפשר לשכנע אנשים על ידי שילוב מסרים בהקשרים שבהם הם נכונים. זה עובד בתחומים כמו מכירות, פוליטיקה, ופרסום, וניתן גם להגן על ... מניפולציה השפעת שפה על התודעה איך לשתול מחשבות שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע העברת מסרים איך למכור, איך לשתול מחשבות ואיך חושב ואיך המוח ... שתי סיבות או כמה סיבות למה שלא נרצה להגיד לו את זה as is כפי שזה, סיבה ראשונה יכול להיות שאנחנו לא רוצים לעשות את המכירה באופן ישיר אנחנו לא רוצים להגיד לו ... שהיא לא טובה. בין כך ובין כך רוצים לשתול לבן אדם במוח שלו את המחשבה שאומרת שהדירה הזאת טובה עבורו אז מה שעושים, המוכר שרוצה למכור את הדירה מה שהוא צריך לעשות זה ... כי היא לא טובה עבורו במאה אחוז אז מה שעושים זה לוקחים את המשפט הדירה הזאת טובה עבורך בהנחה שזה מה שרוצים להגיד לו והמוכר צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה האם ... נגיד שהקונה אומר הדירה הזאת לא מתאימה לי, שימו לב הקונה אומר לא רוצה לקנות את הדירה היא לא טובה לי מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את המוצר צריך לשאול את עצמו האם ... לומר אותו בצורה ישירה אפשר לומר אותו בצורה עקיפה על ידי שלוקחים עוד פעם את המסר שרוצים לומר ושואלים את השאלה הבאה, המוכר שרוצה לומר את המסר ולשתול את המחשבה ... ולשבץ את זה בכל מיני משפטים אבל נגיד שלא רוצים להגיד לו האוטו הזה מתאים לך כי..., אז מה עושים? שואלים את עצמנו המוכר צריך לשאול את עצמו איזה מחשבות איזה ... זה בצורה ישירה ופשוט משבצים את זה כחלק ממשפטים אחרים. עכשיו מה הדרך להתגונן מפני המניפולציה הזאת איך בן אדם שמנסים למכור לו מוצר איך הוא יכול לשים לב שלא ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ולא בצורה שלה. הדבר המרכזי שצריך להבין הוא: מה המהות של המכירה? רבים רואים את המכירה כתהליך שבו הם מנסים למכור את המוצר, אך למעשה, המכירה האמיתית קשורה לשאול את עצמך - מה אתה בעצם מוכר ללקוח? לקוחות לא באים לקנות את המוצר עצמו, אלא את התוצאה או התחושה שהמוצר מספק להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו. מה הלקוח באמת רוצה? אם תנתחו את כל העסקאות בהן המכירה מצליחה, תגלו שהן התרכזו לא במוצר, אלא בחוויית הקנייה ובמהות שלה. למשל, לקוח שבא לקנות טלוויזיה לא מחפש רק את המוצר עצמו, אלא את החוויה שהוא יוכל להפיק מהטלוויזיה - חוויית צפייה מרהיבה שתשדרג את הזמן עם המשפחה והחברים. על המוכר להבין זאת ולהתמקד במענה על הצורך הזה. לדוגמה, אם לקוח שואל על טלוויזיה, המוכר צריך להדגיש את התחושות שהלקוח ירגיש כשהוא יוכל לראות את סרטיו האהובים ב - HD חד ומרשים, ולא רק את התכונות הטכניות של המוצר. מהו ההבדל בין צורה למהות במכירה? המוכר יכול להימנע מהמיקוד במוצר עצמו ולפני הכל צריך להתמקד במה שהלקוח רוצה להשיג. צורת המכירה אומרת למכור את המוצר, בעוד מהות המכירה היא למכור את התחושה שהלקוח ישיג מהמוצר. לקוח קונה לא רק את הטלוויזיה אלא את תחושת ההנאה שהוא יפיק ממנה. לכן, ככל שהמוכר יוכל להתמקד בצרכים הרגשיים של הלקוח, כך המכירה תהיה מוצלחת יותר. איך להימנע מטעויות במכירה? חלק מהטעויות הגדולות ביותר במכירות קורות כשמוכר מתמקדים רק במוצר ומפיץ מידע טכני על המוצר בלי להתחשב במה שהלקוח באמת רוצה. לדוגמה, מכירות רבות כושלות כי ה
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
... מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור? מה לא מלמדים בקורסי מכירות? במהלך הקורסים למכירות, יש טעויות שמהן מתעלמים, והן מכשילות את המוכר בשטח. הטעות המרכזית היא שלא מלמדים את המוכר את החסרונות של השיטות השונות. לרוב, בקורסים למכירות מלמדים את המוכר את טכניקות המכירה, את מה להגיד ואיך להתנהל מול לקוח, אך לא מלמדים אותו מתי יש להשתמש בטכניקות אלו. הכישלון לא נובע רק ממה שאתה אומר, אלא בעיקר מתי אתה אומר זאת. לדוגמה, אתה יכול ללמוד איך להציג מוצר בצורה מושלמת, אך בלי לדעת את הזמן הנכון להוציא את הטכניקה, לא תצליח למכור. הטעויות בקורסים למכירות באות לידי ביטוי בשימוש בשבלונות שאותן מלמדים. אלו טכניקות שמסבירות איך להגיד את הדברים, אך לא מביאות בחשבון את ההתאמה של הטכניקות למצב הספציפי של כל לקוח. בכדי למכור בהצלחה, אתה צריך לדעת מתי להשתמש בטכניקות השונות, ולא רק מה להגיד. בסופו של דבר, ככל שתהיה מודע יותר לתחושותיך הרגשיות ותחווה תהליך טיפולי, תוכל לדעת איך להתמודד עם אותם חסמים רגשיים שמונעים ממך למכור. האם ניתן למכור רק עם טכניקות או שנדרשים גם מרכיבים רגשיים? כדי למכור בצורה אפקטיבית, לא מספיק לדעת את הטכניקה. המצב הרגשי של המוכר בזמן המכירה חשוב לא פחות. אם למשל יש למוכר פחד מכישלון או חשש להודות בקיומו של חיסרון במוצר שהוא מוכר, הוא לא יוכל למכור בהצלחה, אפילו אם הוא יודע בדיוק מה להגיד. מה שבסופו של דבר מפריע לו למכור הוא לא הידע, אלא החסמים הרגשיים שהוא לא מצליח להתגבר עליהם. אליעד מציין שבעוד שקורסי מכירות בדרך כלל מקנים את הטכניקות הנכונות, הם לא מטפלים בהיבטים הרגשיים של המוכר, שמונעים ממנו ל
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
... אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע איך ניתן לנתח טקסטים ולהשפיע על אנשים במכירות? במהלך ההרצאה אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להשפיע על אנשים ולהצליח במכירות באמצעות כלים של ניתוח טקסטים. אחד הכלים המרכזיים הוא ניתוח משמעות המילים והשפעתן על התקשורת. אליעד מסביר כיצד כל מילה בפסקה או במשפט היא חלק משמעותי ביצירת ההשפעה הרצויה. מהו ניתוח NLP וכיצד הוא קשור למכירות? ההרצאה מתמקדת גם ב - NLP (Neuro-Linguistic Programming) ככלי עזר לשיפור כישורי מכירה. אליעד מציין כי כדי להבין את הכוונה וההשפעה של טקסטים יש לבצע ניתוח מעמיק של המילים, ... כיצד שינוי קטן, כמו הוספת מילה או פסיק, משנה את המשמעות של כל משפט. כל מילה, כל פסיק, כל נקודה - יש לה משמעות שיכולה להשפיע על התוצאה הסופית של השיחה או המכירה. כיצד יש להבין את הצורות של המילים? אליעד מסביר את החשיבות של להבין לא רק את המהות של ... במושג של כוח או יכולת להפעיל שליטה. כל שינוי במילים יכול לגרום לאדם להרגיש חזק או חלש, ולכן עלינו להיות מודעים מאוד לאופן שבו אנחנו משתמשים במילים בשיחות מכירה. מה ההבדל בין מחשב איטי למחשב חכם? בהקשר של מכירות ו - NLP, אליעד משתמש בהשוואה בין מחשב איטי למחשב חכם כדי להמחיש את הרעיון של איך להיות מודע ... דבר קורה כשאנחנו מקשיבים לטקסט: אנחנו יכולים לקרוא אותו ולנסות להבין אותו באופן שטחי, או שנוכל להתמקד במילים ובמשמעותן העמוקה יותר. כיצד לפתח מיומנויות מכירה באמצעות ניתוח טקסטים? אליעד מציע שכל איש מכירות יקליט את עצמו במהלך שיחות מכירה ויתחיל לנתח את הטקסטים שאמר. באמצעות ניתוח כזה, הוא יוכל להבין מה הוא אמר בצורה לא נכונה או כיצד היה יכול לשנות את המילים כדי להצליח יותר במכירה. אליעד ממליץ גם לתרגל את השיחה עם קולגות או חברים ולהתמקד במילים המדויקות ובסדר שלהן. ככל שתתרגל יותר, כך המיומנויות שלך יתחזקו ואתה תוכל להרגיש יותר ביטחון בשיחות מכירה. איך ניתוח טקסטים יכול לשפר את כישורי המכירה? אליעד מסביר שהשלב הראשון בנהול מכירה טוב הוא להבין מה אתה אומר ולאן אתה מכוון בשיחה. הוא מציע להקליט את השיחות ולנתח אותן לאחר מכן כדי להבין איך להשתמש במילים כדי לשפר את השיחה. ככל שתתעמק יותר בטקסטים, תוכל לזהות דפוסים חוזרים, ללמוד מהם ולהשתמש בהם בצורה חכמה יותר בשיחות מכירה עתידיות. שכנוע במכירות כיצד לנתח טקסטים מהו NLP? מילים מניפולטיביות במכירה איך להשפיע על אנשים כיצד ללמוד למכור
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להרגיש טוב למכור?, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להרגיש טוב למכור?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, מאמן אישי לנוער, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בנושאי איך להרגיש טוב למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.1426 שניות - עכשיו 21_07_2025 השעה 06:42:12 - wesi1