אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להיות מנהל מוצלח? ✔ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח?

הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים.

איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך?

אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך.

מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים?

אליעד מדגיש שוב ושוב כי לימודי ניהול רגילים, קורסים, הדרכות וסדנאות ניהול בדרך כלל אינם אפקטיביים מספיק, ואף קורא להם "חרטות וקשקושים". הסיבה לכך היא שמרבית האנשים שמלמדים את התחום הזה, לפי אליעד, אינם מסוגלים לנהל אפילו את עצמם בצורה מושלמת. הוא נותן דוגמה פשוטה לכך, ומציע לשאול כל מומחה ניהול - האם הוא הצליח להשיג את כל המטרות האישיות שלו בחיים? אם הוא עונה בשלילה, ברור שהוא לא באמת מסוגל לנהל בצורה מושלמת אפילו את עצמו. מכאן הוא מסיק כי אם אדם לא מצליח לנהל את עצמו באופן מלא, ברור שיהיה מוגבל מאוד גם בניהול של אנשים אחרים.

מה הקשר בין מטרות אישיות לבין הצלחה בניהול?

אליעד כהן מציע גישה מאוד ברורה ומעשית: ראשית עליך לשבת עם עצמך, לקחת נייר ולכתוב עליו את כל המטרות האישיות שלך, שאינן קשורות לאף אדם אחר. לאחר מכן, הוא ממליץ להגדיר לעצמך מהן המטרות שהכי קשה לך להשיג - ולהתחיל להשיג אותן בפועל. הוא מסביר בהרחבה כי ככל שתשיג מטרות קשות יותר, כך תלמד לנהל את עצמך טוב יותר, והיכולת הזו תהפוך ליכולת ישירה ומעשית לנהל אחרים. אליעד מדגיש שאין מדובר בהצלחה חלקית של 99 אחוז, אלא הצלחה מלאה של 100 אחוז. לדעתו, כאשר אדם יגיע לשליטה מלאה במטרות האישיות שלו, יהיה מסוגל לנהל אחרים באופן מצוין ובלי מאמץ.

האם מנהל יכול לנהל אחרים יותר טוב מאשר את עצמו?

בהמשך ההסבר, אליעד מחדד את הנקודה שאם הצלחת להתמודד עם קושי מסוים מול עצמך, תוכל לפתור בקלות יחסית בעיה דומה או קלה יותר אצל אחרים. עם זאת, אם העובדים שלך יציגו בפניך קושי גדול יותר ממה שהצלחת לפתור בעצמך, תמצא את עצמך ללא כלים להתמודד איתו. לכן חשוב שתקפיד קודם כל לשפר את היכולת שלך לנהל את עצמך מול מטרות וקשיים גדולים, וכך תגדיל את טווח הניהול שלך מול אנשים אחרים.

כיצד להתחיל לנהל את עצמך באופן פרקטי?

אליעד כהן נותן עצה מאוד ברורה ופרקטית לכל מי שרוצה להיות מנהל מוצלח: ערוך רשימה מפורטת של המטרות האישיות שלך, מטרות שאינן קשורות לאנשים אחרים, ואל תתפשר על מצוינות או על מטרות קלות בלבד. מטרות אלו צריכות להיות מאתגרות, כאלה שגורמות לך להתמודד עם הקשיים הגדולים ביותר שלך. הוא מסביר בפשטות שכאשר תצליח להתגבר על הקשיים האלו ולהשיג את מטרותיך, הקשיים בניהול אנשים אחרים יהיו קלים בהרבה עבורך, משום שהמנגנון הפסיכולוגי הוא זהה לחלוטין.

האם יש קשר בין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות?

בהרצאה, אליעד מתייחס גם לקשר שבין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות. לדעתו, מי שיודע לנהל את עצמו היטב מול מטרות אישיות, ישלוט באופן טבעי גם בניהול הזמן ובניהול המשימות שלו ושל אחרים. ניהול זמן וניהול משימות הם רק ביטויים ספציפיים של אותה יכולת בסיסית: היכולת לנהל את עצמך באופן מלא ואפקטיבי.

מה הצעד הראשון בדרך להיות מנהל טוב יותר?

הצעד הראשון שאליעד ממליץ עליו הוא להפסיק לחפש פתרונות חיצוניים או קיצורי דרך בניהול אנשים. במקום זאת, הוא מציע להתחיל מידית בעבודה פנימית על עצמך. לדעתו, עבודה זו היא המפתח האמיתי להצלחה בניהול, וכל התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך.
כיצד לנהל אנשים? תכונות ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ניהול עובד בעייתי, תכונות של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? משרה של מנהל, משרה ניהולית, תפקיד ניהולי, פיתוח קריירה, להתקדם בקריירה, בית ספר למנהלים, ניהול עצמי, רוצה להיות מנהל, לנהל את עצמך
לנהל פרויקטים בלי מאמץ אימון התאמצות פרקטיות תכונות לנהל ארגון להשיג מטרות התמודדות עם קשיים לנהל צוות מרחב המקום איך להיות מנהל מוצלח איך לנהל צוות עובדים אימון אימון מנהלים אימונים ארגון הצלחה יועץ יעוץ יעוץ למנהלים להיות מנהל להיות מנהל מוצלח להצליח להצליח לנהל להתאמן ללמוד ללמוד לנהל ללמוד ניהול למידה למנהלים לנהל לנהל אנשים לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל עובד לנהל עובדים לנהל צוות לנהל צוות עובדים מוצלח מיומנויות מיומנויות ניהול מיומנויות ניהוליות מיומנות מנהל מנהל מוצלח מנהלים מנטור מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלים ניהול ניהול אנשים ניהול ארגונים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול צוות עובדים ניהול צוותים סוד סוד הניהול סודות עובד עובדים צוות עובדים
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
... להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות ... עובדים או בניהול עסק. למה כולם מנהלים? איך לנהל עובדים? מהו אופי של מנהל טוב? איך להיות מנהל מוצלח? ניהול עסק מאפייני מנהל טוב האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? ההבנה הבסיסית לגבי ניהול היא ... ואנשים אחרים בהצלחה. למה כולם מנהלים? איך לנהל עובדים? מהו אופי של מנהל טוב? איך להיות מנהל מוצלח? ניהול עסק מאפייני מנהל טוב האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? השאלה הראשונה שעולה היא האם כל ... להיות מנהל מצליח? מהם מנהלים מצליחים? מהו ניהול מוצלח? איך להיות מנהל ולהצליח? איך להיות מנהל מוצלח? קידום לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? למי מתאים להיות מנהל? ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
... מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול איך להיות מנכל מצליח ולנהל עסק גדול? אליעד כהן מסביר שכדי להיות מנכל מוצלח ולנהל עסקים ...
מיומנויות שיחה, איך ליצור שיחה נעימה? אוירה נעימה בשיחה, התנגדות בשיחה, קונפליקט בשיחה, פיתוח שיחה, לפתח שיחה, לדבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול שיחה, כישורי שיחה, נושאי שיחה
מיומנויות שיחה, איך ליצור שיחה נעימה? אוירה נעימה בשיחה, התנגדות בשיחה, קונפליקט בשיחה, פיתוח שיחה, לפתח שיחה, לדבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול שיחה, כישורי שיחה, נושאי שיחה
מיומנויות שיחה, איך ליצור שיחה נעימה? אוירה נעימה בשיחה, התנגדות בשיחה, קונפליקט בשיחה, פיתוח שיחה, לפתח שיחה, לדבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול שיחה , כישורי שיחה, נושאי שיחה איך ליצור שיחה נעימה ומועילה? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר כיצד ניתן לנהל שיחה בצורה נעימה, איך להתמודד עם התנגדויות, קונפליקטים ומצבים שבהם השיחה אינה זורמת כפי שציפיתם. הוא מציין שמהות השיחה היא לא בהכרח התוכן ... את הצד השני. לדוגמה, אם מדובר בבן שיחה שלא מעוניין בשיחה על פוליטיקה, אפשר לשאול אותו מה כן מעניין אותו, או להעלות נושא חדש לגמרי. כיצד לניהול שיחה בצורה חכמה? אליעד מציין כי ישנם מקרים שבהם אנחנו רוצים להימנע מלהתמקד במשהו שלילי או לא מעניין, וצריך לדעת לעבור לנושא אחר. כדי לשמור ... לא מעוניין לדבר על פוליטיקה, אפשר להסכים איתו ולהציע נושא אחר או לשאול מה מעניין אותו. זה עוזר לשמור על אווירה נעימה ולא להיתקל בהתנגדות. מיומנויות שיחה ניהול שיחה התנגדות בשיחה כיצד לפתח שיחה איך לשוחח עם אנשים ...
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים האם נכון לעודד עובדים לדווח על אחרים במקום העבודה? אחת השאלות החשובות שעלו בשיחה היא האם נכון וכדאי לעודד עובדים לדווח על עבירות והתנהגות לא ראויה של עובדים אחרים. אליעד כהן מתייחס לנושא זה לעומק, ומסביר שביסוד השאלה עומדים מספר שיקולים: ראשית, אליעד מבהיר שיש להבחין בין המונח הלשנה למונח דיווח. המילה הלשנה נושאת ... להיות על התנהגות לא חוקית, כמו גניבת רכוש מהחברה, וגם על התנהגות שפוגעת בחברה בצורה עקיפה, כמו גלישה בפייסבוק או שימוש באינטרנט שלא לצורך במהלך שעות העבודה. לדוגמה, אם עובד רואה שעובד אחר גונב ציוד או כסף, הוא מחויב לדווח לממונים עליו. זה ברור ומקובל על רוב האנשים. לעומת זאת, כאשר מדובר בשימוש לא ראוי בזמן העבודה, כמו גלישה בפייסבוק או שימוש אישי אחר באינטרנט, נוצרת מחלוקת. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, כל שימוש בזמן עבודה לצרכים אישיים הוא סוג של גניבת זמן מהמעביד, ולכן יש לראות זאת בחומרה דומה לגניבה כספית. האם לדווח על כל עבירה, קטנה או גדולה, זה נכון? אליעד טוען שכאשר ההנהלה יוצרת מצב שבו העובדים מפחדים כל הזמן שילשינו עליהם, נוצר אקלים בעייתי בעבודה. מצד שני, הוא מסביר שיש חשיבות לכך שהעובדים ידעו שהם נמצאים תחת פיקוח, כדי שיימנעו מלכתחילה מהתנהגות לא רצויה. הוא מציין שכאשר עובד חושש שילשינו עליו, הדבר אומר בדרך כלל שהוא יודע שהוא עושה משהו לא בסדר. עובד שמרגיש שלם עם ההתנהגות שלו לא צריך לחשוש מדיווחים. הוא נותן דוגמה מוחשית: אם עובד לוקח כסף באופן ישיר מהארנק של עובד אחר, ברור שמדובר בעבירה חמורה וכולם יסכימו שצריך לדווח על כך. אבל אם העובד מתבטל או גולש באינטרנט באופן לא מורשה, גם אז הוא גונב - הפעם זמן, שזה בעצם שווה לכסף. מדוע במקרה כזה ה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
... לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה איך לפתח שיחה בלי שהצד השני ישים לב? הסיכום הבא מתאר ... מעשיות ואסטרטגיות ליצירת שיחות זורמות וטבעיות, שישמשו אתכם לשיפור מיומנויות השיחה שלכם ולניהול שיחות מעניינות. מהי הנוסחה להעלאת נושא בשיחה בצורה עקיפה? כאשר אתה רוצה להעלות נושא בשיחה בלי ... במקום זה, אתה יכול לדבר באופן כללי על נושא התשלום (היום קיבלתי תשלום על עבודה שעשיתי), ואז לעבור לנושא של תשלום במסעדות, וכך באופן טבעי תוכל להגיע לשאלה מי ישלם היום. איך ... הדברים השתנו. כך יצרת מעבר טבעי מנושא אחד לאחר. מהו העיקרון הבסיסי בניהול שיחה אסוציאטיבית? אליעד מדגיש את החשיבות של מודעות לתהליכים האסוציאטיביים שמתרחשים בראש. ככל ... מוביל באופן טבעי לדיון במחויבויות אחרות, כמו שיעורי הבית של הילד. איך לנהל שיחה עם מטרה סמויה? כאשר המטרה שלך בשיחה היא סמויה ואתה לא רוצה שהצד השני יבחין בה, אליעד ממליץ ... לקבל תמורה על מאמץ. מתוך כך, הנושא של התשלום עצמו יעלה באופן טבעי. מהן מיומנויות השיחה החשובות ביותר לפי אליעד כהן? לסיכום, אליעד מציג את מיומנויות השיחה החשובות ביותר: מודעות לתהליכים אסוציאטיביים, יצירת גשרים בין נושאים שונים בשיחה, זיהוי המחויבויות וההקשרים שהובילו למחשבות ולמשפטים שלך, ויכולת לנהל שיחה בצורה טבעית ואותנטית, גם כאשר יש לך מטרה ברורה וסמויה. איך להעלות נושא בשיחה? מיומנויות שיחה מתקדמות שיטות מניפולציה בשיחה איך לנהל שיחה אסוציאטיבית? איך לשפר כישורי שיחה? איך לשנות נושא בשיחה? ...
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
... כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיוב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות ... התהליך הנל. כי יש לו בראש את כל הרשימות האלו והוא יכול מיד להתחיל בכתיבת המשפטים עצמם. אבל זו כמובן מיומנות, שרוכשים אותה באמצעות פיתוח של חשיבה מובנית וחשיבה מסודרת. סיכום: ניתן לכתוב מאמר בכל נושא, על ידי זה שקודם כל כותבים את המהות של ... מפרטים אותה עוד קצת, לעוד כמה תתי נושאים. עד שלבסוף הופכים אותם למשפטים ולפסקות. והופס, יצא לך מאמר. בהצלחה.
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. הצלחת העסק תלויה רבות בביצועי העובדים, ולכן חשוב מאוד שהעובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבוד באופן מיטבי. עובדים יעבדו טוב יותר אם הם מאמינים שכדאי להם לעשות זאת, בדרך כלל בזכות תגמול כספי או אפשרויות קידום. כאשר עובד מרגיש שיש לו רווח אישי מההשקעה שלו, הוא ישקיע מאמץ גדול יותר, וכתוצאה מכך, התפוקה תעלה והעסק יצליח יותר. מה ... מאחורי הרעיון של תגמול לפי ביצועים בלבד? אליעד כהן מציג רעיון לפיו באידיאל, עובד יקבל שכר אך ורק בהתאם לתרומתו הישירה לעסק. לפי תפיסה זו, אין לשלם לעובד משכורת בסיסית אלא רק תשלום מותנה בביצועים. כך העובד יתאמץ וייתן את המיטב, משום ששכרו יהיה תלוי באופן מלא בתוצאות שהוא משיג. הגישה הזו מבטיחה רמת מאמץ מקסימלית מצד העובדים, כי מי שלא ייצר, לא יקבל תגמול כלל. מדוע לא ניתן ליישם תגמול לפי תוצאות בלבד בפועל? במציאות, לא ניתן לממש ... מותנה בלבד ללא תשלום בסיס, מפני שהחוק מחייב תשלום שכר מינימום. כלומר, גם אם עובד אינו מייצר, חובה לשלם לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל בונוס של 2000 שקלים. הרעיון הוא שלכל עובד יהיה ברור שככל שהוא ייצר יותר, כך יזכה לתגמול גבוה יותר. מה הבעיה שנוצרת כשמנסים להעלות את היעד לעובד? כאשר בחודש הבא רוצים להגדיל את היעד, למשל מ - 20 יחידות ל - 30 יחידות, נוצרת בעיה. העובד ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ולהציע תגמול גבוה במיוחד. אך אליעד כהן מסביר שהגישה הזו בעייתית כי היא עלולה להוביל לתסכול העובד, משום שהוא עלול להרגיש שהיעד בלתי אפשרי ולהתייאש. אם בכל זאת הוא יעמוד ביעד, בחודש הבא יהיה קשה מאוד להעלות שוב את הרף, כי העובד ידרוש תגמול גבוה עוד יותר. מדוע עדיף לתגמל
אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
... ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי מה הטעות הנפוצה בהעברת אחריות למישהו אחר? אליעד כהן מציג בהרצאתו את הטעות המרכזית שעושים מנהלים ואנשים רבים כאשר הם מעבירים אחריות או מאצילים סמכויות לאחרים. הטעות היא ההנחה שהאחריות שהועברה לאחר מסירה לחלוטין את האחריות מהמעביר. במציאות, גם אחרי העברת ... האדם המעביר עדיין נשאר אחראי לוודא שהמשימה מתבצעת כראוי. לדוגמה, אם מנהל מחליט להאציל סמכויות לעובד בשם משה ומעביר לו את האחריות על תחום מסוים, אין משמעות הדבר שהמנהל כבר לא אחראי על התחום הזה. ההפך הוא הנכון, המנהל עדיין נותר אחראי על כך שמשה ייקח על עצמו את האחריות הזו ברצינות ויבצע את המשימה בצורה ראויה. זה לא אומר שהמנהל צריך להיכנס לפרטי העבודה של משה ולבדוק כל פעולה שלו, אבל המנהל חייב לוודא שמשה מבין היטב את אחריותו ופועל בהתאם אליה. איך האחריות של המנהל נשמרת אחרי האצלת סמכויות? כאשר מנהל או כל אדם אחר מעביר משימה לאחר, הוא לא משוחרר מהאחריות שלו, אלא רק משנה את הדרך שבה הוא מנהל את האחריות הזו. הביצוע הפיזי של המשימה נעשה על ידי העובד, אך האחריות הכוללת נותרת תמיד אצל מי שהעביר את המשימה. אליעד כהן מדגים זאת בעזרת סיטואציה פשוטה מחיי היום יום: אם אדם עמוס במשימות מחליט שמישהו אחר יהיה אחראי על ... לא אומר שצריך להתערב בפרטים, אך בהחלט נדרש לוודא שהדבר אכן נעשה. מה המנהל חייב לעשות לאחר שהאציל סמכות? כאשר מנהל אומר שהעובד אחראי, הוא חייב גם לוודא שהעובד אכן לוקח את האחריות הזו ומבצע את עבודתו כראוי. אליעד נותן דוגמה של מנהל שבא למנהל אחר שמתחתיו ושואל מדוע משהו מסוים לא קרה, והמנהל עונה לו שהעובדים הם אלו שלא עשו זאת. התשובה הזו אינה קבילה, מכיוון שהמנהל העליון אינו מתעניין בתירוצים שהעובדים אחראים, אלא מצפה שהמנהל מתחתיו ייקח את האחריות וידאג לכך שה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מנהל מוצלח?, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להיות מנהל מוצלח?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן אישי לקשב וריכוז, קואצ'ר לזוגיות בנושאי איך להיות מנהל מוצלח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 02:45:36 - wesi1