אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח? ✔תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיו"ב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח.

אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית.

וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אא"כ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי / טלפוני וכיו"ב.

אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיו"ב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח?

אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה בפגישה הפיזית. דהיינו, לקבל מידע בטלפון או באופן דיגיטאלי, זה המוצר המתחרה בפגישה הפיזית, שהלקוח כן רוצה לרכוש.

ועלינו להבין גם את המוצר המתחרה. מה היתרונות שהלקוח חושב שיש לו בלקבל מידע מרחוק ולא בפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלקבל מידע מרחוק? ומה ההבדלים שהלקוח חושב שיש, בין להגיע לפגישה פיזית לבין לקבל מידע מרחוק באופן וירטואלי?

אז כאן ניתן כמה דוגמאות לחסרונות שלקוח עשוי לחשוב, שיש בלהגיע לפגישה פיזית. 1 - עניין של זמן, כי להגיע לפגישה זה לוקח זמן, פקקים, דלק, למצוא חניה וכיו"ב. 2 - בפגישה פיזית יתכן שיופעל לחץ יותר גדול על הרוכש, מצד מנהל המכירות. דהיינו, שהלקוח חושש מכך שהוא לא יודע להגיד לא לאיש המכירות, והלקוח חושב שאם הוא יגיע לפגישה פיזית, אז מנהל המכירות יפעיל עליו לחץ, כדי לחתום על איזה מסמך ולרכוש מוצר, גם אם הוא לא מתאים ללקוח. 3 - הלקוח עשוי לחשוב, שיותר קל לו לקבל ולהבין את המידע, בנחת, בצורה מסודרת, בבית שלו, כשהוא פנוי נפשית ומחשבתית, לעבור על החומרי שיווק של המוצר, באופן מסודר, אות אחרי אות, במקום להגיע לפגישה, שלא ברור איך היא תנוהל בפועל.

איזה יתרונות הלקוח יכול לחשוב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? אולי שהמידע יועבר בצורה יותר מוחשית, או שהוא יבין יותר טוב מי האנשים שאיתם הוא הולך לבצע את העסקה וכיו"ב.

ולכן לדוגמה הלקוח עשוי להעדיף שלא להגיע לפגישה, אלא לדרוש לקבל עוד מידע מקדים בטרם הפגישה. כי הלקוח מאמין שהמידע שהוא יקבל מרחוק, הוא יהיה מספיק טוב ואולי אפילו יותר טוב, מאשר המידע שהוא יקבל בפגישה. כי מרחוק, הוא יקבל את כל המידע באופן מלא, באופן מסודר, הלקוח יוכל לעבור עליו בנחת במזגן, בלי איש מכירות שיושב לו על הראש ושמנסה לגרום לו לקנות. וכל זה בלי לעמוד בפקקים, למצוא חניה, לקחת יום חופש מהעבודה וכולי.

אז מה בעצם עלינו לעשות כדי לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? תשובה: עלינו לגרום לו מצד אחד להעריך את המידע שאנחנו נותנים לו מרחוק בלי פגישה, מצד שני להקטין את הערך של המידע הזה ביחס לפגישה פיזית. כדי שהלקוח יבין את התועלת שתצא לו מלהגיע לפגישה פיזית. בנוסף עלינו לבנות אמון עם הלקוח, שהוא יבין שהוא ייתרם מלהגיע לפגישה הפיזית ושלא יגרם לו נזק מכך שהוא יגיע לפגישה הפיזית.

ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן תהליך של איתור צרכי הלקוח, שבו אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את המוצר ללקוח, לבדוק האם ואיזה מוצר אולי מתאים ללקוח בהתאם לצרכים של הלקוח. אבל בשום אופן לא מנסים למכור ללקוח.

במידה והצלחנו לעשות את זה, עכשיו צריכים לגרום ללקוח לרצות לעשות 2 פעולות. 1 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את הצרכים המדויקים שלו. 2 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו.

דהיינו, הלקוח צריך לרצות לעבור איתנו תהליך של אפיון צרכים כמה שיותר באופן מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר מדויקת של המוצר שלגביו יש ללקוח התלבטות האם לבצע את העסקה או לא.

ברגע שהלקוח רוצה לעבור איתנו את התהליך הזה, עכשיו עלינו לגרום ללקוח להבין, שבמידע מרחוק, יש המון מידע שיכול לעזור ללקוח, אבל מרחוק בלי פגישה פיזית, הרבה יותר קשה לעשות איתור צרכים מדויק של הלקוח, כי קשה הרבה יותר לעשות בטלפון איתור צרכים ללקוח, מאשר שקובעים זמן מסודר ומתאמים פגישה מסודרת להבין יותר טוב, את נקודות הכאב של הלקוח, ואת הצרכים המדויקים של הלקוח.

ובנוסף, לא משנה כמה מידע נעביר ללקוח מרחוק, עדיין יש המון מידע שלא ניתן להעביר באופן דיגיטאלי. ובנוסף לא בטוח שהלקוח מבין נכון את המידע. והמידע הדיגיטאלי, לא באמת ממצה את...
קושי אמונה איך לבנות אמון לרצות להגיע לפגישה התאמת המוצר ללקוח הבדל איך להעריך המוצר מתאים ללקוח לרכוש קבלת החלטה אתה מוכר ללקוח איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה איך לגרום ללקוח שלך איך למכור איך למכור בטלפון איך למכור פגישה איך למכור פגישה בטלפון איך לנהל איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה איך לשכנע לקוחות איך לתאם פגישה איך לתאם פגישה עם לקוח איך לתאם פגישות אתגר אתגר מכירה להגיע לפגישה אתגרים בטלפון הלקוח הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות להגיע לפגישה התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה לפגישה התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טלמיטינג טלמרקטינג טלפון לא רוצה להגיע לפגישה לגרום ללקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להגיע לפגישה להיות מתווך נדלן למה הלקוח לא רוצה למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה למה לגרום ללקוח למכור למכור בטלפון למכור פגישה למכור פגישה בטלפון לנהל לקוח לקוח לא רוצה לקוחות לרצות להגיע לפגישה לשכנע לקוח לשכנע לקוח להגיע לשכנע לקוח להגיע לפגישה לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתאם פגישה לתאם פגישה עם הלקוח לתאם פגישה עם לקוח לתאם פגישות לתאם פגישת מכירה מוקד לתיאום פגישות מוקד מכירות מוקד מכירות טלפוני מכירה מכירה בטלפון מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות מנהל מתווך מתווך נדלן נדלן ניהול ניהול מכירות ניהול מכירות בטלפון פגישה פגישה עם לקוח פגישה עם לקוחות פגישות פגישות בטלפון פגישת מכירה פגישת מכירות רוצה להגיע רצון שיטות שיטות מכירה שיטות מכירה בטלפון שיטת מכירה שיטת מכירות תיאום פגישה תיאום פגישה עם לקוח תיאום פגישות תיאום פגישות בטלפון
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי והפעם אסביר, למה הרבה פעמים ... לא ירצה לרכוש את המוצר, אבל יגיד לך שהוא צריך לחשוב על זה בגלל אי נעימות. ואם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח, לשתף אותך מה באמת עובר לו בראש, מה ההתלבטות שלו וכיוב, הרי שכדאי שתגרום ללקוח להרגיש ...
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או ... למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר? ... אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא ... אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה ... לסחוט לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון. איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? מוצר מתכלה או מוצר קבוע? האם כדאי למכור מוצרים מושלמים? למה לא כדאי למרוח לקוח בפגישות? ... אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת. לסיכום במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו ... למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il. למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה ... יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? ... לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת ... איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק ... אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי ... ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר ... כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. ... לחלק ל 3 סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל ... אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים ... ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה? והמידע המקצועי הזה, ... ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם ... שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר. במילים אחרות, אם הלקוח ... תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי ... שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ... המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, ... ספק יש לו. אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת ... כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה תגרום לכך שבדינאמיקה שלך מול הלקוח, יהיה ברור ...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות וכאן אסביר, נקודה חשובה ביותר, איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו בתהליך מכירה. וזה כמובן נכון לגבי כל תהליך שמנסים לשכנע מישהו? אבל כרגע נתמקד בתהליך מכירה. אז כאשר באים לגרום ללקוח לשנות את דעתו, עלינו לשים לב, מה בדיוק אנחנו מנסים לגרום ללקוח לחשוב? האם אנחנו מנסים לגרום לו לחשוב שהמוכר צודק? או שמנסים לגרום ללקוח לחשוב שהוא הלקוח לא בטוח צודק. ואני אסביר. נניח שהמוכר אומר שהמוצר מתאים ללקוח והלקוח אומר שהמוצר לא מתאים ... שהוא המוכר בטוח צודק. וזאת עצה שדורשת דיוק בחשיבה ובמילים. כי בדרך כלל המוכר ירצה להאיץ את התהליך וירצה לגרום ללקוח כמה שיותר מהר להסכים איתו. כגון שהמוכר ינסה לשכנע את הלקוח שהמוצר כן מתאים ללקוח. אבל מצד האמת, המוכר חייב לרכז את המחשבה שלו, שהוא, לא, מנסה לשכנע את הלקוח שהוא המוכר צודק, אלא אך ורק לנסות לגרום ללקוח להבין שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק. כי הספק של הלקוח שהוא עצמו צודק, קודם לוודאות של הלקוח שהמוכר ...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם ... אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה ... שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע. ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד ... לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו. ולכן צריך לשים לב, שהמטרה שלך היא לא רק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי. ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי ...
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
... משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? איך לכתוב דף נחיתה, שמטרתו לייצר לידים של אנשים שרוצים לכתוב הסכם ממון, עבור עורך דין ... אפשרי להראות ללקוח איפה הסכם הממון יכול להסתבך בבא היום בבית משפט, במגוון רחב של דברים. המידע הזה אמור לגרום ללקוח להבין שהוא מדבר עם איש מקצוע, שרואה את העתיד. וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל ... המשכנתא? האם חשבתם מה יקרה למניות שלכם במקרה של גירושים? מה יקרה לכספים שחסכתם ביחד? הוא מדגיש שהמטרה היא לגרום ללקוח להבין שהוא לא יודע מספיק, ולכן הוא זקוק לפגישת ייעוץ מקצועית. כאשר לקוח מבין את המורכבות של הנושא, הסיכוי ...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח ... ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיוב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר. אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי ... ההרזיה הזה וכיוב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה גורם ללקוח להאמין יותר לאיש המכירות. דהיינו, אם איש המכירות אומר משהו ללקוח והלקוח יודע שיש לו חומר שיווקי שהוא יכול ... לו איש המכירות, הרי שעצם ההבנה של הלקוח שיש לו את האפשרות להעמיק בחומר השיווקי הנוסף, עצם זה עצמו גורם ללקוח להאמין יותר לטענה של איש המכירות. וזה גם אם מצד האמת לצורך העניין במחקר בכלל כתוב את ההפך של ...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל ... לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח ... לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי וכיוב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה? אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור ... אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול? אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה? אז העניין הוא, שבמוח של ... וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה ... על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו. ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך. ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר. זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר ... ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה. מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא ... חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך. כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ... את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו. ... לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיוב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו. לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר ...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
... עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח ומנסה ... לרכוש ממך את המוצר. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו, אלא גם בהשפעה שאתה, המוכר, משדר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך לפתח כישורי מכירה טובים יותר? איך לשכנע אנשים בצורה חכמה? ... להצליח במכירה, עליך לא רק להתמקד בתכונות של המוצר אלא גם בבניית האמון של הלקוח כלפיך. הנה כמה דרכים לגרום ללקוח לראות בך אדם אמין ומקצועי: להפגין ידע - ככל שתדע יותר על המוצר, כך תוכל לתת ללקוח מידע שיגרום ... כשאתה בשיחת מכירה, אל תחשוב רק על איך למכור את המוצר, אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו שאתה איש מקצוע רציני ואמין. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו אלא גם באופן שבו הלקוח תופס אותך כמוכר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך לפתח כישורי מכירה טובים יותר? איך לשכנע אנשים בצורה חכמה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום ללקוח?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח?, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, אימון אישי מומלץ, מומחה בתחום איך לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5156 שניות - עכשיו 30_08_2025 השעה 19:43:06 - wesi1