... נפוצות בלימוד תחומים אלו, במיוחד כאשר אנשים לומדים טכניקות מבלי להבין את החוקיות שמאחוריהן. כאשר מלמדים
שיטה לשכנוע, לדוגמה, תגיד ככה ואם תגיד את זה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו, השאלה המרכזית היא: למה זה עובד? האם זה עובד תמיד? זה לא מספיק לדעת שמחקרים הראו כי כשאומרים ... האם השיטות של שכנוע ומכירות תמיד פועלות? רוב השיטות שמלמדים אינן נכונות ב - 100% מהמקרים. לדוגמה, אם מלמדים
שיטה שאומרת אם תעשה ככה, הלקוח יקנה, על התלמיד לשאול את עצמו: האם זה תמיד נכון? אם התשובה היא לא, על התלמיד להבין מתי זה עובד ומתי לא, ולמה זה קורה. הבנת הרציונל מאחורי כל פעולה היא הדרך להצלחה, כי רק כך אפשר לדייק את
השיטה ולהתאים אותה לכל סיטואציה. האם כל
שיטה נכונה תמיד? לא כל
שיטה נכונה תמיד. במכירות ובשכנוע יש המון שיטות נכונות, אך הן תלויות בסיטואציה. הבנת החוקים הפנימיים שמניעים את התהליך היא המפתח להצלחה. אם אתה מבין את החוקים, תוכל להתאים ... השכיחות בלימוד שכנוע ומכירות? כדי להיות שכנע ומוכר מוצלח, עליך לשאול תמיד למה זה כך? כאשר מישהו מלמד אותך
שיטה. אל תספק עם הסברים שטחיים. חפש את ההיגיון מאחורי כל טכניקה, רק כך תוכל להבין את
השיטה באופן מלא ולדייק את השימוש בה. כאשר אתה מבין את ההיגיון מאחורי כל פעולה, תוכל למנוע טעויות ולהימנע מהפשטנות יתרה שגורמת למכירה לא להצליח. הטעות בלימוד שיטות שכנוע ללא ... אם מישהו אומר לך אם תגיד ככה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו, השאלה היא: למה זה עובד? הבנת הסיבה, או המהות של
השיטה, חיונית להצלחה. רבים לא שואלים את עצמם למה טכניקות מסוימות פועלות, ומספיק להם שמישהו אמר שהן עבדו במקרים מסוימים. המשמעות של הבנת החוקיות כשאתה לומד
שיטה, לא מספיק לדעת איך היא פועלת, אלא עליך להבין את החוקיות שמאחוריה. למשל, תהליך של מכירה הוא תהליך חד ערכי - כלומר, בסופו של דבר, או שהלקוח יקנה את המוצר או שלא. כל שיטות המכירה בסופו של דבר מכוונות למטרה הזו. אם לא נבין את החוקיות שמניעה את תהליך המכירה, נתקשה להתאים את
השיטה לכל סיטואציה. איך ללמוד את
השיטה ההפוכה? כחלק מההבנה המעמיקה של כל
שיטה, חשוב ללמוד גם את
השיטה ההפוכה שלה. אם אומרים לך להיות נחמד כדי למכור, שאל את עצמך גם באילו מקרים כדאי לא להיות נחמד. אם מישהו מציע לך כוס מים, איך תדע אם זה המקרה שבו כדאי להיות נחמד או ... מאחוריהם. ההיגיון של טכניקות שכנוע ומכירה חשוב להבין את ההיגיון מאחורי כל פעולה שמבוצעת. אם המורה אומר לך
ששיטה מסוימת תעבוד ב - 100% מהמקרים, תמיד כדאי לשאול אותו: למה זה עובד? האם תמיד זה נכון? אם התשובה היא לא, עליך להבין מתי זה כן עובד ומתי לא. לסיום לא כל
שיטה נכונה תמיד, ולכן חשוב להבין את החוקיות וההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה. עליך להיות סקרן ולשאול תמיד למה זה ככה? רק כך תוכל להבין את העקרונות שמניעים את
השיטה וליישם אותה בצורה הטובה ביותר. מהם החוקים הבסיסיים של שכנוע? איך לשכנע בצורה אפקטיבית? מהם המכשולים בלימוד NLP? כיצד ללמוד מכירות בצורה מקצועית? למה חשוב להבין את ... את העקרונות הפנימיים שעומדים מאחוריהן. למה חשוב להבין למה השיטות של NLP ושכנוע פועלות? כאשר מלמדים אותנו
שיטה לשכנוע, לדוגמה, תגיד ככה ואם תגיד את זה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו, השאלה המרכזית היא: למה זה עובד? האם זה עובד תמיד? אם אומרים לנו שמחקרים הראו שכשאומרים מילה ... ומהי החוקיות שמובילה לכך. ברוב המקרים, השיטות נראות נכונות, אך חשוב לדעת מתי הן לא יפעלו, וכיצד ניתן לשפר את
השיטה כשזה לא עובד. האם תמיד השיטות של שכנוע ומכירות פועלות? רוב השיטות שמלמדים לא נכונות ב - 100% מהמקרים. לדוגמה, אם מישהו מלמד
שיטה לפיה אם אתה תעשה ככה, הלקוח יקנה, התלמיד צריך לשאול: האם זה עובד תמיד? אם לא, עליך להבין מתי זה כן עובד ומתי לא, ולמה. להבין את הרציונל מאחורי כל פעולה היא הדרך להצלחה, כי רק ככה תוכל לדייק את
השיטה ולהתאים אותה לכל סיטואציה. האם כל
שיטה נכונה תמיד? במכירות ובשכנוע יש הרבה שיטות נכונות, אך הן תלויות בסיטואציה. לכן, חשוב להבין את החוקים הפנימיים שמניעים את התהליך. אם אתה מבין את החוקים, תוכל להתאים את עצמך לכל סיטואציה ולספק את התוצאה הרצויה. יש ללמוד כל
שיטה , אך גם את ההפך שלה. למשל, אם אומרים לך להיות נחמד כדי למכור, עליך להבין גם את המקרים שבהם כדאי להיות פחות נחמד. איך להימנע מהטעויות השכיחות בלימוד שכנוע ומכירות? עליך להיות סקרן ולשאול למה זה כך? כאשר מישהו מלמד אותך
שיטה. אל תספיק עם הסברים שטחיים. חפש את ההיגיון מאחורי כל טכניקה כדי לוודא שאתה מבין אותה באופן מלא. רק כך תוכל להיות שכנע ומוכר מוצלח באמת. מהם החוקים הבסיסיים של שכנוע? ... תהיה טעות מה הוא צריך ללמוד? התשובה היא שבן אדם שלומד איך לשכנע איך למכור צריך ללמוד לא רק איך לשכנע אלא למה
השיטה של השכנוע היא כך ולא אחרת. מה זאת אומרת לדוגמה נגיד אומרים לך אם אתה רוצה לשתול למישהו מחשבה תגיד ככה תעשה ככה ואז בן אדם לומד וואלה אם אני ארצה לשתול מחשבה אני אעשה ... למה עושים את זה ככה מה הסיבה מה היתרונות מה החסרונות. אותו דבר לגבי נושא של שכנוע ומכירות בשכנוע ומכירות מה
השיטה הטובה ביותר לשכנע אנשים מה
השיטה הטובה ביותר למכור, איך למכור איך לשכנע איך מטפלים בהתנגדויות, איך לסגור עסקאות איך להצליח במשא ומתן כל הביזנס הזה הוא שיש הרבה מאוד דרכים שנכונות ב - 100% אבל במקרים ... כל אחד בכל דבר כן או לא. אבל בכל מקרה המהות היא שיש הרבה מאוד שיטות והעניין הוא, שצריך ללמוד את כל השיטות וכל
שיטה שלומדים צריך גם ללמוד את
השיטה ההפוכה שלה, שימו לב כל
שיטה שלומדים צריך ללמוד את
השיטה ההפוכה שלה זאת אומרת אם אומרים לך בשביל למכור למישהו משהו תגיד ככה אם אתה רוצה באמת לדעת את האמת תנסה למצוא באיזה מקרים אתה דווקא צריך להגיד הפוך כדי למכור. נגיד ...