... /
שיווק / מכירות - מהו
שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם ... ובמאמר הזה נבאר מהו
שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של
השיווק הנכון. ואם נתבונן על עניין
השיווק, נראה כי
השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של
השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של
השיווק, היא המכירה.
והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת ... לו. ונמצא אם כן, כי
השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח.
ושיווק טוב, הוא
שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת ... וממילא זה אומר, כי
שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר ... הנפוצות בעולם
השיווק, היא
שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל ... לו. וכאשר האדם מנסה
לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו ... והאדם מתמקד בטעות
בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר ... לו. וכאשר המוכר בא
לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. ... רוצה להשיג. וכאשר
המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר ... לבין המוצר עצמו.
ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית ... הזה יסייע לו להשיג.
ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול ... לא כ"כ מודע לעצמו.
ושיווק נכון באמת, הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית ... באמצעות המוצר.
ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ללקוח שהוא ישיג באמצעות המוצר, את התועלת הסופית ... הטכניים של המוצר.
ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח להשיג. ונמצא אם ... ביותר כדי להצליח
לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין ... לו. וכאשר רוצים
לשווק איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר משיג ... כל העניין, הרעיון של
שיווק נכון, הוא כאשר מתמקדים בסוף התהליך, שהוא התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג ... שהוא שלב הפרסום
והשיווק, עושים קשר ישיר לסוף התהליך, שהוא התועלת הסופית של הלקוח. וגם על ידי זה ... של איש מכירות
ומשווק, וגם בתפקיד של צרכן שרוכש דברים שונים. ואנחנו מדברים כאן, על האדם מול עצמו. ...