... של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים
מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא
מהמתחרים שלך. ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול ... בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמא, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים
המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט ... של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה / דומה של
המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של
המתחרים? למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים
שמתחרים בשלך? במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של
המתחרים שלך? ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את כל השאלות הנ"ל, עכשיו עליך לשאול את עצמך, האם אני בטוח ... כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם? איזה יתרונות יש גם למוצרים
המתחרים שלי? איזה יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר ... שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות? איזה יתרונות מציגים
המתחרים שלי, למוצרים
המתחרים שלהם? למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על הלקוחות שלהם? איזה יתרונות יותר קל
למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם את היתרונות האלו? איזה יתרונות יותר קל
למתחרים שלך, לשקר ולומר שאין לך? מאיזה יתרונות שיש לך,
המתחרים שלך הכי נלחצים? איזה יתרונות יש לך, שמהווים את האיום הגדול ביותר על
המתחרים שלך? איזה יתרונות יש לך,
שהמתחרים שלך גם שואפים להשיג? איזה יתרונות יש לך,
שהמתחרים שלך יכולים להשיג הכי בקלות? איזה יתרונות יש לך, שאתה חושב
שהמתחרים שלך לא ישיגו את היתרונות האלו, למשך הרבה זמן, כגון לדוגמא פטנט רשום? אם היית עומד מול מתחרה ... יותר / ברורים יותר / יותר קל להבין אותם / אין אותם אצל
המתחרים / יש פחות סיכוי
שהמתחרים יגידו שיש את היתרונות האלו אצלהם וכולי. ובעצם כל השאלות הנ"ל נועדו לעזור לך כאיש מכירות, לא ... שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה / עקיפה? איזה חסרונות
המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי? איזה יתרונות שיש למוצרים שלי, הלקוח לא באמת צריך אותם / יכול ... מהן האלטרנטיבות של הלקוח לשימוש במוצר שלי? מה הם המוצרים
המתחרים במוצר שלי? למה הלקוח לא באמת צריך את המוצר שלי? במה המוצרים של
המתחרים שלי, יותר טובים מהמוצר שלי? מה הסיבות שהלקוח יכול לחשוב, שהמוצרים
המתחרים, יותר טובים מהמוצר שלי? כאשר בעצם השאלות האלו, תכליתן היא לגרום לך להעלות מראש את רשימת ... שהחיסרון הזה, הוא באמת חיסרון? האם אין את החיסרון הזה גם אצל
המתחרים? האם יש דרך שהלקוח יקנה את המוצר ויסתדר עם החיסרון שיש בו? ונניח שיש במוצר הזה חיסרון, האם ... טוב את היתרונות של המוצר שלך. את החסרונות של המוצר שלך. את
המתחרים של המוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות אפשריות למוצר שלך. ועכשיו מה שעליך לעשות, זה להתמקד ...