אליעד כהן
EIP
יעוץ
אישי ועסקי
הרצאות
ומאמרים
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ צור קשר:
050-3331-331
עבור לדף > 1 2 3 4 5 6 ...7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
רשימת הרצאות + מאמרים על למכור...
חיפוש: בכל התכנים / ממוקד בכותרות בלבד        הצג: וידאו + מאמרים / וידאו / מאמרים       מיון: רגיל / ▼הכי חדש / ▲הכי ישן
   מקד חיפוש:
האם למכור ביוקר ומעט? אומץ למכור איך למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה? לגרום לקונה למכור את עצמו להרגיש טוב למכור למכור את עצמך ל... לאהוב למכור ללקוחות לא למכור את עצמך ללקוח איך למכור בטלפון? למכור עם ביטחון עצמי למכור מוצרים יקרים למכור מוצר חדש למכור את עצמך בתור עצמאי איך לעזור למכור לכדורגל? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך למכור שירות גרוע? למכור פטנט למכור קורס באינטרנט למכור או להמשיך בפיתוח למכור קורס למכור ללקוח עצוב פחד למכור לשכנע מישהו למכור מוצר אני אצליח למכור למי יותר קל למכור? לשכנע לקוח למכור את עצמו למכור בלי ביטחון עצמי להצליח למכור בלי לשקר למכור מוצר בלי אנרגיה איך למכור ללקוח? למכור נכון למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה למכור את עצמך לאקס למכור מוצר עם חסרונות קושי למכור מוצר איך למכור מוצר בעייתי? איזה מוצר למכור? ללמוד למכור איך למכור סמים? איך למכור מוצר עם חסרונות? להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר איך למכור את עצמך לאקס? לקנות ולמכור איך לא לפחד למכור? איך למכור מוצר חדש? מנסה למכור למכור מוצר שאתה לא מאמין בו למכור מכוניות למכור ללקוח מוצר גרוע איך למכור את המוצר שלך? למכור מוצר לא מוגמר
הספר להיות אלוהים - חיפוש האמת באשר היא, ללא העדפת צד אחד, יותר מאשר צד אחר, פלסבו, אפקט פלצבו, חלק 2
תקציר⬅ ... בראש שלך את חייבת להבין אותו. שאלה: למשל הוא כל הזמן מוכר וקונה מכוניות. אליעד: אם הוא בא אליך לייעוץ, האם את חושבת שיש משהו לשנות בו? שאלה: זה נראה לי טיפשי לקנות ולמכור מכוניות כל הזמן. אליעד: עכשיו את צריכה לברר האם זה טיפשי או לא טיפשי לקנות ולמכור מכוניות. ואת צריכה לבדוק את האמת, האם זה טיפשי או לא טיפשי למכור ולקנות מכוניות. האם היית ממליצה לכולם לקנות ולמכור מכוניות? אם לא, תבדקי, תרשמי את כל הטיעונים בעד ואת כל הטיעונים נגד, אבל את צריכה להגיע לתשובה מוחלטת, וכל הסיבות שלך בעד, מי אמר שהם נכונות, אולי הם לא נכונות. וכל הסיבות שלך נגד, אולי גם הם לא נכונות. יש בזה חיובי ושלילי מה שאת רואה חיובי תנסי להוכיח שזה שלילי, ולהפך. זה נקרא לבדוק מה היא האמת. עד שתגיעי לתחושה של שחרור מוחלט. שתביני שזה מאה אחוז טוב לקנות ולמכור מכוניות, ותביני שזה מאה אחוז גרוע לקנות ולמכור מכוניות. שתביני שזה מאה אחוז טוב ומאה אחוז גרוע, בו זמנית, רק אז תפסיקי לחפש. זה נקרא אחד, כי אז את לא נאחזת בשום דבר. רק שתגלי שזה רק רע ורק טוב, בו זמנית, רק אז תרגישי חופשייה. ולא יציק לך אם זה טוב או רע. ועל האדם לשאול עצמו תמיד, אולי ההפך הוא ... ⬅לצפייה בהרצאה על למכור - לחץ כאן...
עליסה בארץ הפלאות 2, סקס, יחסי מין, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל, רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
תקציר⬅ ... לחוויה שאי אפשר לתאר. איך מגלים את הנוכלות שבדבר? אם אומרים לך ששם יותר טוב, אז זה אומר ששם צריך להיות משהו ששונה ממה שיש כאן. אז בא ננסה להבין קודם כול, למה כאן אני סובל, ואז נבדוק, האם סיבת הסבל שכאן, נמצאת גם שם? אם אתה טיפש ואתה חושב שאתה סובל בגלל שיש לך רצון לקבל, אז אם תלך לשם, לא יהיה לך רצון לקבל, אז תלך לשם. אבל זה אפשר למכור לך, רק אם אתה מספיק טיפש לחשוב שאתה סובל בגלל שיש לך רצון לקבל. אז אם אתה טיפש וחושב שאתה סובל בגלל רצון לקבל, אז אתה תסבול גם שם. אתה לא צריך לחוות את כל החוויות, כדי להבין שגם רצון להשפיע מיותר. אומרים לאדם, אתה סובל כי אתה כל הזמן רוצה לקבל הנאה, אז בו נהפוך אותך לאחד שנותן הנאה. אבל האדם לא סובל בגלל שהוא רוצה לקבל הנאה, האדם סובל בגלל שהוא קיים, בגלל שהוא לא מרגיש שהוא המציאות השלמה. אם היית מבין את זה, אז זה לא משנה ... ⬅לצפייה בהרצאה על למכור - לחץ כאן...
הורטון שומע מישהו 3, אמת ללא תועלת או אינטרס, אהבה עצמית ללא תנאי, לבטל את הרע בשורשו, אמת עד הסוף
תקציר⬅ ... למעשה אתה מסכים שעכשיו אתה מרגיש רע. זאת בדיוק ההטעיה. למעשה כבר טוב, אבל אומרים לך, אתה תרגיש טוב, ואז אתה מסכים שאתה מרגיש רע, למרות שעכשיו טוב לך. אם היו אומרים לך בא נעשה לך רע, לא היית מסכים. אבל כשאומרים לך בא נעשה לך טוב, הם למעשה מכרו לך שעכשיו רע לך. שאלה: אז לפי האמת מה היו צריכים למכור לי? אליעד: כלום, יש לך הכל. את לא צריכה לקנות שום דבר, יש לך הכל. למשל המחשב לא עובד לך ואת הולכת לטכנאי, והוא מגלה שהמחשב בסדר. אם הוא איש אמת הוא יגיד שהכל בסדר, אבל אם הוא רמאי הוא יתחיל לעשות הצגה שהמחשב מקולקל וידרוש כסף. שאלה: אז יש כאן בעיה של תלות הדדית. אליעד: לא, הבעיה היא שהאדם לא בודק. צריך לבדוק לא ללכת כמו עיוורים. למשל אדם אומר 100 דברים אמיתיים ובסוף שותל דבר לא נכון. אז אפשר ... ⬅לצפייה בהרצאה על למכור - לחץ כאן...
הספר להיות אלוהים - האני ושורש הרצון - איך נוצר הרצון איך נוצר האני של האדם, כלום, אין, המקום והזמן, חלק 2
תקציר⬅ ... מצמצם את החוויה, כי לא יתכן שהחלק השכלי שלך יישאר מחוץ לעניין. שאלה: מה קודם צריך להבין, את האני או את הכלום? אליעד: אם הבנת שאני זה כלום בצורת אני, אז כדי להבין מה זה אני, צריך להבין מה זה כלום. לכאורה האדם יגיד, אין כלום, מה אני יכול להבין. אני מוכר מוצר, מה אני מוכר? תפיסת מציאות שיש ואין זה אחד. אז איך אני אצליח למכור זאת? האדם מתנגד ואומר, שאין מה להבין וכו', אבל בגלל שגם אני עברתי את התהליך אני יכול לדעת מה הם ההתנגדויות. כול מה שישנו, אם תוריד ממנו את כל הצורות, מה תקבל? כלום. אם תקלף את הצורות יישאר לך מקום וזמן ריקים, איך מורידים את הצורה של המקום והזמן? קודם תדמיין מה זה, ואחר כך תנסה לחשוב על משהו הפוך, תראה שאתה לא יכול לחשוב, נכון? זה נקרא כלום. זה אומר שההפך שלו, זה הדבר שאתה ... ⬅לצפייה בהרצאה על למכור - לחץ כאן...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
תקציר⬅ ... אנשים אז הנושא הוא "איך צריך לפתור וויכוחים". דבר ראשון צריך לדעת שאין פתרון דבר שני צריך להגיד "טוב מאוד שאין פתרון" ועכשיו לנסות לפתור. עכשיו, אני אסביר את זה עוד פעם מישהו שאל אותי, אמר לי "תן לי טיפ, איך אני יכול לשכנע מישהו במשהו, איך לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה", לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי לו זה כזה דבר, דבר ראשון תנסה להבין למה, מה אתה כבר מבין? שאני צודק ושהוא צריך להסכים איתי, אוקי זה אתה מבין. עכשיו, תנסה להבין למה השני חושב אחרת ממך, מה מנקודת המבט שלו זאת האמת, ולמה הוא מבחינתו מה האמת במה שהוא אמר, שזה כאילו "מה מחבר אותו למה שהוא אמר", ו 2. לא רק מה מחבר אותו למה שהוא אמר גם מה ... גם אם זאת לא הייתה האמת, למרות שזה בסוף מתחבר, אמרתי לו "יש לך התנגדות לנסות להבין אותי כי אם תנסה להבין אותי אתה מכניס את עצמך לצמצום ואתה לא רוצה את הצמצום הזה". זה בדיוק, לדוגמא. ואז יש לי את כל התמונה המלאה ואז מבינים את העניין. זה כמו נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך "לא אני רוצה את המוצר השני", קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני? מה האינטרס שלו לקנות את המוצר השני ולא את המוצר שלי? ב. כל, מה האינטרס שלו לא לקנות את המוצר שלי. קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני ב. כל, למה הוא לא רוצה את המוצר שלי. אחרי שהבנת למה הוא רוצה את המוצר השני של המתחרים, אחרי שהבנת למה הוא אוהב את האויבים שלך ולמה הוא שונא אותך, עכשיו תנסה, כי עכשיו יש ... ⬅לצפייה בהרצאה על למכור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לחינוך ילדים? ויתבאר גם, איך לגדל ילדים מאושרים? ועוד. ואת עניין חינוך הילדים, ניתן לתאר לנתח ולהגדיר אותו, בכל מיני צורות. וכאן נבחר לנתח את עניין חינוך הילדים, כתהליך של מכירה. שבו, ההורה של הילד, הוא המוכר. הילד, הוא הקונה. והמוצר שאותו ההורה מנסה למכור לילד, הוא צורת התנהגות / צורת חשיבה וכיו"ב, שאותה ההורה מנסה לחנך את הילד. כי מי שיתבונן על חינוך ילדים בעין פקוחה יראה, כי בעצם, יש כאן שתי ישויות שונות. שלכל אחת מהן, יש תודעה עצמית ובחירה חופשית עצמאית. ... מתוך מה שאומרים לו. ולכן, בפרט בגיל ההתבגרות, קשה יותר לחנך ילדים. כי הילדים רוצים לפעול מתוך זהות עצמית של עצמם, ולא לפי מה שאומרים להם. ולכן, דווקא בגיל ההתבגרות של הילד, דווקא אז תהליך חינוך הילדים, הוא תהליך של מכירה לכל דבר ועניין. כי ההורה, אמור למכור את הרעיון שלו, לילד מתבגר. שהוא, כעקרון, רוצה לא לעשות את מה שאומרים לו, רק בגלל שאומרים לו. אלא, לעשות את מעשיו, מתוך זה, שהוא עצמו יסכים באופן אישי, עם מה שאומרים לו לעשות. ובכל מקרה, הרעיון הוא, שחינוך ילדים, הוא תהליך של מכירה לכל דבר ועניין. שבו, ההורה הוא המוכר, שהוא מנסה למכור לילד שלו את הרעיון ואת המסר שהוא מנסה להעביר לו. והילד, הוא בעצם קונה פוטנציאלי. כי הוא יכול לקנות או לא לקנות את המוצר. וחינוך ילדים נכון, בכל שלב שהוא, עובד בדיוק כמו תהליך מכירה נכון, לכל דבר ועניין. ונחדד עוד יותר, שבעצם, מנקודת מבט מסוימת, גם הילד, הוא המוכר, וההורה, הוא הקונה. כי גם הילד מנסה למכור להורה שלו, את זה שההתנהגות שלו כילד, היא התנהגות תקינה. וכאשר ההורה והילד מתווכחים על איזה עניין, זה תהליך של משא ומתן לכל דבר ועניין. שבו, גם הילד מנסה לשכנע את ההורים שלו, שהם יקנו ממנו את צורת החשיבה שלו ... את ההוראות ואת הפקודות לעבד שלו, אז שלא יתפלא, שהעבד שלו מתמרד כנגדו. והורה שמתפלא שהילד שלו לא מקשיב לו, והורה שתמהה, כיצד זה שהילד שלו שצריך להקשיב לו, כיצד זה שהילד שלו לא מקשיב לו, הורה כזה, בהחלט מתייחס לילד שלו, גם כמו אל עבד. כי ברגע שהאדם מנסה למכור ללקוח איזה מוצר, והלקוח מסרב לקנות את המוצר, המוכר מבין, שאולי הלקוח לא מעוניין במוצר, ושאולי המוצר לא מתאים ללקוח. אבל המוכר, לא חושב שהלקוח מחוייב לקנות ממנו את המוצר. אלא הוא מבין, שללקוח יש בחירה חופשית ... שהילד שלו מחוייב להקשיב לו, הרי שההורה משדר את זה לתת המודע של הילד שלו, והילד בתת המודע שלו, רוצה להתמרד נגד ההורה שלו. ולכן כנ"ל, תהליך נכון של חינוך ילדים, אמור להיות בדיוק כמו תהליך מכירה / משא ומתן / גישור / הסכם שלום, לכל דבר ועניין. וכאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, יש בתהליך הזה, כמה נקודות שצריך לתת עליהן את הדעת. כגון לדוגמא: זיהוי צרכי הלקוח, זיהוי התנגדויות הלקוח, טיפול בהתנגדויות, התאמת המוצר ללקוח ועוד. וכל הדברים האלו, צריך לתת עליהם את הדעת, כאשר מנסים למכור למישהו משהו, או בתהליך של שכנוע אנשים, או אפילו בתהליך של שכנוע עצמי, וגם בתהליך של חינוך ילדים. ובמאמר מוסגר נאמר, כי כל מה שנכון לגבי חינוך ילדים, נכון גם לגבי חינוך עצמי. וחינוך עצמי פירושו, כאשר האדם מנסה לחנך את עצמו. כי לפעמים, האדם מנסה למכור לעצמו, איזה מוצר. כגון לדוגמא, אדם שמנסה להפסיק לעשן / לעשות ספורט / לרדת במשקל / לעשות דיאטה וכיו"ב. שבעצם, האדם מנסה למכור לעצמו איזה מוצר. ואם האדם חושב, שהוא חייב לקנות את המוצר, הרבה פעמים, רק בגלל זה, הוא לא רוצה לקנות את המוצר. דהיינו, אם האדם חושב, שהוא חייב לעשות ספורט, ושהוא חייב להפסיק לעשן, ושהוא חייב לרדת במשקל, זה ... חופשי לעשות כרצונו, ושהוא לא מחוייב לעשות שום דבר. והרעיון הוא, שכל מה שנכון לגבי חינוך ילדים, נכון גם לגבי אדם שרוצה לחנך את עצמו לעשות משהו. והאדם צריך לזהות בתוכו, את הילד שבתוכו. ולזהות, גם את המבוגר ואת המחנך שבתוכו. ולזהות, גם את המוצר שהוא מנסה למכור לעצמו. ועל האדם לחנך עצמו, בדיוק כמו שמחנכים ילדים. דהיינו, על ידי הבנת הצרכים של הילד שבתוכו וכולי. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למכור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שלנו. ז"א, יכול להיות לילד רצון להתנהג בצורה מסוימת. ויכול גם להיות מצב, שבו, אין לילד רצון להתנהג בצורה מסוימת, אבל, גם אין לו רצון מנוגד, להתנהג בצורה מסוימת. ויכול גם להיות מצב, שלא רק שאין לילד רצון להתנהג בצורה מסוימת, אלא, שיש לו רצון, להתנגד דווקא בצורה מנוגדת והפוכה, לצורה שבה רוצים שהוא יתנהג. וכאשר באים למכור מוצר כלשהו למישהו, צריך גם לנסות להבין, האם המוצר שלנו, עונה על הצורך ועל הרצון של הלקוח. וגם צריך לראות ולוודא, שהמוצר שלנו, הוא לא מנוגד לרצון ולצורך של הלקוח. כי אז, כמובן שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר. ואז, כמובן שהלקוח ירגיש כעס, על מי שמכר לו מוצר. שגם אין לו בו חפץ, וגם המוצר פוגע לו ברצון המנוגד ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למכור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף / מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של המוכר, לבין החשיבה של הלקוח. כי הלקוח מנסה להקטין את ערך המוצר, כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר. והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיו"ב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למכור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה / שיטות השכנוע / שיטות לניהול משא ומתן וכיו"ב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך בדיוק. ומי שיתבונן יראה, כי הדבר האחד לפני אחרון, שקורה לפני שהלקוח ... לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה בתת המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנ"ל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר. והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו. והעניין הוא, שכל תהליך שהאדם עושה אותו כאן בעולם הממשי שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, ... היא בעצם כאשר שני בני אדם שונים, מצליחים לשכנע אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר עבור שניהם, אם הם יחליפו את המשאבים שיש ברשותם. כגון לדוגמא, שהמוכר משתכנע, שאם הוא יעביר את המוצר ללקוח, אז המציאות והחיים שלו יהיו טובים עבורו, יותר מאשר אם הוא לא יסכים למכור ללקוח את המוצר. וגם הלקוח משתכנע, שהמציאות ושהחיים שלו יהיו טובים יותר, אם הוא יסכים לתת למוכר את המשאבים הכספיים שלו, ושבתמורה לכך הוא יקבל מהמוכר, את המוצר, שיגרום לכך שהמציאות שלו תהיה טובה יותר. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שאין במציאות שלנו שום עסקה שהיא כולה אך ורק win win situation עבור שני הצדדים. דהיינו, אין שום עסקה, שעושה אך ורק טוב לשני ... שהבנה של הצדדים, שהעסקה תעשה להם את החיים טובים יותר, יוצרת אצלם רצון לבצע את העסקה. והרצון הזה, הוא זה שגורם לעסקה להתבצע. ותכף נעמיק, מה גורם לאדם להבין שהעסקה תעשה לו את החיים לטובים יותר. אבל בכל מקרה הבנו, שיש כאן כמה נקודות מבט אפשריות, של המוכר שמנסה למכור את המוצר. ונקודת מבט ראשונה היא, שהמוכר מתמקד באיך הוא יוצר שינוי ממשי בעולם הממשי שלנו. דהיינו, איך הוא גורם ללקוח לעשות את העסקה בפועל. ונקודת מבט עמוקה יותר היא, שהמוכר מתמקד, באיך הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי, לרצות לבצע את הפעולה בעולם הממשי שלנו. והנקודה העמוקה יותר היא, שהמוכר מתמקד, באיך הוא גורם ללקוח להבין שהעסקה תעשה את החיים שלו לטובים ... אפשר להסתכל עליו מכמה נקודות מבט אפשריות. ואין שום אפשרות, להעלים נקודת מבט כלשהי, מתת המודע של האדם. כי תת המודע של האדם, יכול תמיד להסתכל על כל דבר, גם כטוב גם כרגע וגם כחסר משמעות עבורו. והאפשרות לחשוב בצורה כלשהי, האפשרות הזאת, תמיד קיימת. וכאשר מנסים למכור ללקוח מוצר, הרי שבעצם, קודם לכך מתבצעת מכירה רעיונית כלשהי. דהיינו, שהמוכר, מוכר ללקוח את הרעיון שאומר, שהחיים שלו יהיו טובים יותר, אם הוא יסכים לוותר על משהו שיש לו, ותמורת זה לקבל משהו שאין לו. וזהו תהליך מופשט, שמתבצע בתוך המודע ותת המודע של הלקוח, לפני שהוא מחליט לבצע את הרכישה. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למכור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה טובה יותר. כי האדם פועל, לפי מה שהוא חושב בתת ... את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנ"ל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון ... שאומר, שהעסקה טובה עבור הלקוח. צבע שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים. ולכל צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. והמציאות מאפשרת ... מבט נכונה, גם המוכר, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש מהלקוח את הכסף שלו, תמורת זה שהוא משלם לו את המוצר והשירות שלו. והלקוח, לפעמים רוצה הנחה על המוצר, ובכך בעצם הוא מנסה למכור לבעל המוצר, את הרעיון שאומר, שהעסקה תהיה טובה יותר, אם היא תתבצע תמורת פחות כסף וכיו"ב. והמסר הוא, שגם המוכר בעל המוצר והשירות, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש את הכסף של הלקוח, תמורת זה שהוא משלם לו במוצר או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות ... החסרונות, של נקודת המבט, של זה שרוצה לשכנע את הצד השני. וכל הדרכים שקיימות בעולם, איך לשכנע אנשים, וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ומתן ואיך לשפר את כושר השכנוע וכיו"ב, הכל, אלו דרכים שנועדו לגרום לחוק היחיד להתממש. דהיינו, לגרום לאותו אדם אחר, להשתכנע בכך, שרעיון אחד, נכון יותר מאשר רעיון אחר. על ידי זה שהוא יראה טוב יותר את היתרונות היחסיים של אותו הדבר, ויראה ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למכור - לחץ כאן...
עבור לדף > 1 2 3 4 5 6 ...7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למכור, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?


נושאים מומלצים לעיונך... האם כדאי להחזיר אקסים? תבנית רגשית טיפול אישי מומלץ הלכות חמץ בפסח מחפש אושר תחושה של אי שביעות ביקורת הורסת מפחד להיות מטפל פחד מסירוב ביקורת עצמית למה לאהוב את עצמי? לגרום לאנשים להתאהב בך חינוך מתוך אהבה אושר בשלמות מהו ילדים זה אושר זוגיות עם מפלצת ריגושים בזוגיות קבלת ההחלטות החלטה שקולה התמודדות עם חרדה כללית להתמודד עם תחושת בדידות בחגים מוטיבציה לשמור על המשקל מוטיבציה להצלחה לשכנע אקסית להתגעגע איך לשכנע נכון? טיפול בפחדים של ילדים לגרום לילד שלך להצליח בחיים הרצאה על התקדמות רוחנית הרצאה על מתכון רוחני שרירי כתפיים פרדוקס הדד ליפט אלוהים נקמן האם אלוהים הוא... המסע אל ההארה מתקרב אל הארה מורה רוחני הופך להיות אלוהים האם הספר להיות אלוהים הוא הספר הכי חכם בעולם? איך מרוויחים כסף? כדי לעשות כסף לדעת מהי משמעות החיים מהות החיים לשנות רגש שלילי פירוש שלילי בחירה מושלמת רוצה בחירה חופשית היכן התרחש המפץ הגדול? הוכחה למציאות הבורא עוד נושאים ...





עדכונים בערוץ ב: YouTube
עדכונים בדף ב: Facebook      עדכונים בקבוצה ב: Facebook
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, ייעוץ טיפולי, מאמן פרטי, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי בסקייפ, אימון אישי לבני נוער, קאוצינג מומלץ, יועץ פילוסופי, מורה רוחני בנושאי למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4688 שניות - עכשיו 19_01_2020 השעה 20:08:27 - wesi1