@פריאל:
מבחינתי, גם מי שמסכים איתי מתוך אמונה, גם הוא חמור. ועניין החמורים לא הוזכר סתם כך, אלא כתגובה למשפט שלך:
"אם המציאות, או אלוהים, היה רוצה שאדם כלשהו יחשוב כמו חמור, מין הסתם אותו אדם היה נברא חמור. " והבהרתי אני, שגם בני אדם חושבים כמו חמורים.
לגבי הציטוטים, זה טוב מאוד. אבל ציטטת אותי בצורה שקרית שאינה תואמת את מה שכתבתי. האם עוד לא מצאת את ההבדלים?
האם אתה מבין את ההבדל בין הציטוט שלך אותי:
"מדוע אתה לוקח אישית את מה שכתבתי ומגיב בדרך של "אל תנסה להבין את שכלי, כי אם היית מבין, לא היו לך שאלות? ". "
לבין מה שאני כתבתי "אל תניח שהבנת את דרך החשיבה שלי, כי אילו הבנת אותה, היית מסכים איתה ולא היו לך שום שאלות כלל. "
? האם ההבדל לא ברור מאליו?
לגבי רבי נחמן, במקרה אני והוא זאת ישות אחת. וכל מה שאני אומר בשמו, זה הוא עצמו מדבר איתך ממש. וכל מה שהוא אומר, זה אני עצמי אמרתי את זה. ולא, זה לא מצד האחדות של המציאות. אלא זה מצד הנפרדות של המציאות!
"אני מבין את המציאות, או "יודע" אותה, בדיוק כפי שאתה מבין או "יודע אותה". לא פחות ולא יותר (-: "
אל תהיה ליצן, כי אתה עצמך מבין, שאינך יודע מה אני יודע.
לגבי ברכות מלבבות, יש לי רק ברכה אחת לכולם כולל כולם, שיהיו להם חיים טובים באמת, כמו החיים הטובים שלי.
לגבי האני הנפרד שלי. 1 - מה רע באני נפרד? 2 - אתה שוב פעם מניח הנחות. המציאות נראת לך נפרדת, למרות שהיא בכלל באחדות.
תמשיך את ההתבוננות שלך... ותגלה נפלאות...