🖨NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודעוכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ נראה שהן מבטאות את אותו הרעיון, למרות שבאמת משמעותן שונה.
ואחד מהסוגים של מילות הקישור, הוא "מילות תוספת" שתפקידן הוא הוספה הפחתה וצירוף. כגון לדוגמה המילים: ו, וכן, גם, נוסף לכך, יתרה מזאת, יתר על כן, זאת ועוד, כמו כן, לא כל שכן, בנוסף... לא רק... כי אם גם, לרבות ה... מלבד ה... חוץ מזה... ואף...
ומי שיתבונן יראה, כי לשימוש במילות התוספת, יש משמעויות שונות.
כגון לדוגמה שיש מילות תוספת שמסתירות את התוספת וכמעט ולא מדגישות אותה. כגון לדוגמה ו' החיבור. לדוגמה: "היום יום מעונן וגשום". שבו מילת התוספת היא ו' החיבור, שהיא מציגה את שני הדברים, כאילו הם היו דבר אחד, והיא לא מדגישה ולא מבליטה יותר מידי את זה שיש כאן תוספת של הדבר הראשון על הדבר השני.
ויש גם את מילת התוספת, שהיא לדוגמה המילה "גם". שהיא מבליטה ומדגישה יותר את התוספת שיש במשפט. כגון לדוגמה, "היום יום מעונן וגם גשום". שכאשר משתמשים במילת התוספת "גם", אז בעצם התוספת מודגשת אצל השומע. ואז ממילא יכול להתעורר אצלו ספק לגבי אמיתות התוספת. כגון: האם באמת היום יום מעונן וגם גשום, או שאולי היום יום מעונן בלבד ולא גם יום גשום. דהיינו, השימוש במילה "גם" מדגיש אצל השומע את זה שיש כאן תוספת של שני רעיונות שונים, שהם קיימים בנפרד, ושהם לא מגיעים כישות אחת של "מעונן וגשום", אלא הם באים בתוספת של אחד עם השני, של "מעונן וגם גשום".
וכמובן שיש עוד מילות תוספת שמדגישות עוד יותר את ההוספה של ישות אחת על הישות השנייה. כגון לדוגמה "היום יום מעונן ובנוסף גשום". שכאן מדגישים עוד יותר את זה שיש כאן תוספת. כי המילה "נוסף" מדגישה לשומע שיש כאן תוספת.
ויש לדוגמה גם את מילת הקישור "זאת ועוד" שגורמת לשומע לעצור ולהתבונן על כל אחת משתי הישויות בפני עצמה. כי יש "מעונן וגשום" ויש גם "מעונן וגם גשום" ולעומת זאת יש "היום יום מעונן. זאת ועוד שהיום גם יום גשום". שהשימוש במילה "זאת" בעצם גורם לשומע להתבונן על הרעיון הראשון בפני עצמו, בנפרד מהרעיון השני.
ויש גם את מילות הקישור " יתרה מזאת" / "יתר על כן", שהן מבטאות תחושה חזקה יותר של תוספת ושל העצמה. כי יתרה ויותר פירושו שיש כאן חיזוק ותוספת חזקה עוד יותר על ההתחלה. ז"א לא מדובר סתם על דבר אחד לצד דבר שני, אלא מדובר על דבר אחד, בתוספת לדבר שני. כאשר הדבר השני, מחזק את הדבר הראשון. דהיינו, המילה "יתרה / יתר" מזכירה את המילה "יותר". שהיא גם מחדדת את התוספת. והיא גם נותנת תחושה של משהו שהוא יותר חזק מאשר הדבר הראשון בפני עצמו. ולמרות שלפעמים התוספת שנמצאת אחרי ה"יותר" היא שוות ערך לרעיון הראשון, אעפ"כ לתחושה של ה"יותר" יש את המשמעות הייחודית שלה.
ויש את מילת הקישור "כמו כן", שמבטאת שיש כאן תוספת של דבר על דבר, עם ערך זהה. דהיינו, זה לא...
תת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודעתת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודעתת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודע מהו התת מודע והאם הוא באמת קיים? הרעיון של תת מודע או לא מודע נובע מהניסיון להסביר את הפעולות וההתנהגויות של בני אדם, במיוחד כאשר האדם אינו מרוצה מהפעולות שלו ... כאשר האדם עושה פעולה שהוא מתחרט עליה, או שהתוצאה אינה רצויה לו, הוא מיד מחפש הסבר, ואז עולה רעיון התת מודע. לדוגמה, אם אדם הולך לים ונהנה מכך, הוא לא שואל את עצמו מדוע הוא הלך לים או מה היה ... שלו. לעומת זאת, אם הוא מעשן ואינו רוצה לעשן, הוא יתחיל לחקור את הסיבות לכך. בנקודה זו נכנס מושג התת מודע, שבו נאמר לאדם שיש משהו נסתר בתוכו שהוא אינו מודע אליו במלואו, אבל הדבר הזה אחראי לפעולות שלו. כך האדם מאמין שיש לו יכולת לשנות את הפעולה הלא רצויה דרך הבנה ושליטה על אותו תת מודע. האם ניתן לשלוט בתת מודע? אליעד מסביר כי השאלה החשובה יותר היא מה זה בעצם תת מודע. לדעתו, תת מודע הוא ניסיון להניח שישנם תהליכים פנימיים שגורמים לפעולות שלנו, ואנחנו לא מודעים אליהם באופן מלא. ההנחה היא שהאדם אחראי ... אותן, יוכל לשנות את התנהגותו. אך אליעד מדגיש כי לא תמיד יש קשר ישיר בין הפעולה לבין מה שמוגדר כתת מודע. לדוגמה, אם אדם רואה מישהו ששופך מים, ומיד לאחר מכן הרצפה רטובה, הוא יכול להניח שהאדם ששפך את המים ... הסיבה שהוא מעשן. ייתכן גם ששני הדברים מתרחשים בנפרד, ללא קשר ישיר או מוחלט. מדוע אנשים מאמינים בקיומו של התת מודע? הסיבה העיקרית, לפי אליעד, היא שאנשים אינם מוכנים לקבל מצב שבו אין סיבה או הסבר לפעולה שלהם. כאשר אין ... לפעולה מסוימת, האדם מרגיש אי נוחות גדולה. הוא זקוק לתשובה שתסביר מדוע הוא מתנהג בצורה מסוימת, וכאן נכנס רעיון התת מודע. התת מודע מאפשר לאדם להאמין שהוא יכול להבין ולשלוט על התנהגויותיו, גם אם כרגע הוא אינו מבין אותן. אליעד נותן דוגמה ... עושה פעולה בלי סיבה פנימית עמוקה. הוא טוען שייתכן שהסיבה לפעולה נמצאת בפעולה עצמה, ואין צורך לחפש סיבות נוספות בתת מודע. האדם רוצה להרגיש שהוא מבין את עצמו, ולכן הוא נוטה לחשוב שקיימות סיבות נסתרות, אך לעיתים הדברים פשוט קורים בלי סיבה נסתרת עמוקה. מהו הכוח האמיתי של התת מודע? אליעד מדגיש כי כוחו של התת מודע אינו בהכרח כפי שמקובל לחשוב. לדבריו, הכוח נמצא בידיים של האדם עצמו, לא בגלל תת מודע שהוא אינו מודע אליו, אלא בגלל ההכרה שהאדם יוצר משמעות וסיבות לפעולותיו מתוך רצון להרגיש שהוא שולט בעצמו. אם ... מישהו אחר בתוכו שמחליט בשבילו, הוא עשוי להבין שהשליטה נמצאת בידיים שלו באופן מלא וישיר. לסיכום, לפי אליעד כהן, התת מודע הוא בעיקר מושג שנוצר מתוך הצורך האנושי למצוא הסברים וסיבות, אך לא בהכרח קיים בפועל כפי שמתואר. הכוח האמיתי של האדם אינו בשליטה על תת מודע נסתר, אלא בהבנה העמוקה שהאדם הוא זה שיוצר את משמעות הפעולות שלו. מהו התת מודע? האם יש תת מודע? איך לשלוט בתת מודע? כוחו של הלא מודע השפעת תת המודע על ההתנהגות האם ניתן לשנות את התת מודע? גילוי התת מודע
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודעשינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודעשינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע מהו התת מודע ואיך הוא משפיע על החיים שלנו? התת מודע הוא החלק במוח שמכיל מחשבות שאינך מודע אליהן. כלומר, אלה מחשבות שאתה חושב אותן, אך אתה לא שם לב ... צריך קודם כל להבין מה בדיוק קיים שם, ולמה בכלל התפתחו המחשבות האלה מלכתחילה. האם באמת כדאי לשנות מחשבות בתת מודע? לדברי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר היא לנסות לשנות מחשבות בלי להבין אם בכלל יש צורך בשינוי. לא כל מחשבה או פחד שקיים בתת המודע הוא בהכרח שגוי. לכן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא קודם כל לגלות את המחשבות הלא מודעות ולבדוק האם הן ... טעם בשינוי. במילים אחרות, לא המחשבה עצמה בעייתית, אלא חוסר המודעות לסיבות שיצרו אותה. איך אפשר לגלות מה קורה בתת מודע שלך? הדרך היעילה ביותר לדעת מה מסתתר בתת המודע היא באמצעות חקירה עצמית של המחשבות המודעות שלך. לדוגמה, אם אתה מרגיש פחד מזוגיות, אתה צריך לשאול את עצמך: ... אם אתה לא מצליח לגלות למה, פשוט תשאל שוב ושוב עד שתגיע למשהו ברור יותר. בדרך זו, המחשבות שנמצאות בתת מודע יתחילו לצוף אל המודעות שלך. איך מחשבות בתת מודע נוצרות מלכתחילה? מחשבות בתת המודע נוצרות בעקבות חוויות ואירועים מהעבר. למשל, אדם בילדותו חווה השפלה כאשר צחקו עליו בגלל בגדים מלוכלכים. האירוע הזה יצר ... מכל דבר שיש בו אבק. האדם לא מודע לקשר הזה, אך ההתנהגות שלו מנוהלת מתוך שרשרת מחשבות נסתרות שנמצאות בתת המודע. עוד דוגמה: אדם מפחד להרגיש חלש ולכן לא מוכן שידברו אליו בצורה לא נעימה. הוא יוצר לעצמו פקודה: להיזהר ... אובססיבי של סידור המשרד, רק כדי שלא ייווצר מצב שבו לא יאהבו אותו. התנהגות אובססיבית כזו נובעת מהמחשבות הנסתרות בתת המודע. איך באמת משנים מחשבות בתת המודע באופן יעיל? לאחר שגילית את המחשבות הלא מודעות, עליך לבדוק האם הן הגיוניות. אם גילית שהמחשבה הגיונית, היא נשארת ... צריך להיות תמיד נחמד לכולם? ברגע שהאדם מבין שזה לא הגיוני, המוח שלו משחרר את המחשבה מעצמו, והיא משתנה בתת המודע באופן אוטומטי. מהו ניתוח סיבתיות ואיך הוא עוזר לשינוי בתת המודע? ניתוח סיבתיות הוא תהליך שבו בודקים האם באמת קיים קשר סיבתי בין הדברים שאתה חושב לבין המציאות. למשל, אם ... אליך. ככל שאתה בוחן לעומק ומגלה שהקשר לא הגיוני, כך המחשבה הלא מודעת תתפוגג מעצמה. מדוע חשוב להציף את תת המודע למודעות? השינוי האמיתי מתרחש אך ורק כאשר אתה מעלה את התוכן של התת מודע אל המודעות. כל דרך אחרת היא קומבינה שתיכשל לטווח הארוך. ברגע שהתת מודע הופך למודע, ואתה בודק את ההיגיון שלו, מתרחשת התאמה טבעית בין המודע לתת מודע. ככל שתהיה יותר מודע לסיבות הנסתרות של התנהגותך, כך תוכל לשנות את חייך בקלות ובאופן טבעי. איך לשנות מחשבות בתת מודע? איך לחקור את התת מודע? איך להשפיע על התת מודע? מה זה תת מודע? איך להיות מודע לתת מודע? שינוי אמונות בתת המודע ניתוח סיבתיות איך לשנות את התת מודע? יש דבר שנקרא תת מודע, כלומר, מחשבות שאתה חושב, אבל אינך מודע לכך שאתה חושב אותן. הרבה אנשים רוצים לדעת איך לשנות מחשבות שרצות בתת המודע שלהם. אם אתם רוצים להבין מה זה תת מודע, ניתן להיכנס לאתר ולחפש מה זה תת מודע ולמצוא מידע ... ואם הן לא נכונות - אז יש לשנות אותן. איך לזהות מחשבות בתת מודע? שלב ראשון הוא להיות מודע לתת המודע שלך, כלומר, להבין אילו מחשבות קיימות שם. אבל איך אפשר לדעת מה קורה בתת המודע? הדרך היא לחקור את המחשבות שאתה מודע אליהן. קח מחשבה שאתה מודע לה, למשל אני מפחד מזוגיות. שאל את ... יודע, המשך לשאול שוב ושוב עד שתגיע לתשובה עמוקה יותר. איך חוקר את התת מודע? כדי להבין מה יש בתת המודע, ניתן לחקור את הסיבות לכל מחשבה מודעת. לדוגמה, אם אתה מפחד ממבוכה חברתית, ייתכן שהסיבה לכך נעוצה בטראומה ישנה. ... מתרחש בתת מודע, ובני אדם רבים אינם מודעים לקשרים הללו. איך משנים מחשבה בתת מודע? לאחר שמודעים למה שמתרחש בתת המודע, יש לבדוק: האם זה הגיוני? אם המחשבה נכונה ומועילה - אין צורך לשנות אותה. אם המחשבה אינה נכונה - ... עליי? האם אני באמת חייב שהמשרד יהיה מסודר כדי שאנשים יאהבו אותי? ברגע שאתה מבין שמחשבה מסוימת אינה הגיונית, תת המודע שלך מתקן את עצמו אוטומטית. המוח שלנו לא אוהב להחזיק במחשבות לא הגיוניות לאורך זמן. לסיכום כדי לשנות את תת המודע, צריך להציף את המחשבות הלא מודעות אל המודע, ולבדוק אם הן הגיוניות או לא. כל דרך אחרת היא קומבינה שלא באמת עובדת לטווח ארוך. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר ולחפש: מה זה תת מודע? איך לחקור את תת המודע? איך לשנות מחשבות בתת מודע? איך נוצרות מחשבות בתת מודע? ניתוח סיבתיות בהצלחה! שחרור תת מודע, איך אפשר להשפיע ... טראומה בתת מודע, מדיטציה לתת מודע, מה הוא התת מודע? מה זה תת מודע? מהו התת מודע? מהו שינוי התת המודע? מסע אל התת מודע, מסרים לתת מודע, משפטים לתת מודע, סוגסטיות לתת מודע, ריפוי בתת מודע, ריפוי תת מודע, שיטות טיפול בתת מודע, שינוי אמונות בתת המודע, שינוי הרגלים בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי חשיבה בתת מודע, תקשור עם התת מודע
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיהלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות ... של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, ... מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, ... מעדיף שיגידו לו מה לעשות. וצריך בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע. כך ששליטה בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ממנו ושהוא עצמו רוצה לרכוש ... הלקוח מביע יותר אמון, באותה המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין ככ את המסרים ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה מאוד ללקוח להעביר את המסרים האלו, מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו. כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא סירב לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ולפעמים המודעות של הלקוח צריכה עזרה, לעזור ללקוח להבין ... היא גלויה, אז הלקוח יכול לחשוב בטעות, שמנסים לרמות אותו וכיוב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על תת המודע של הלקוח ביחס להשפעה על המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל.
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?