אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת בינאישית ✔תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2:18תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה
איך לפתח שיחה ולגרום לאדם להרגיש בנוח?

אליעד כהן מסביר שבתקשורת בין - אישית, ובעיקר כשמנסים לפתח שיחה עם מישהו, קיימת חשיבות גדולה לסוג השאלות שנשאלות. שאלות הן כלי מרכזי ביצירת שיחה נעימה, מעניינת וזורמת. כאשר שואלים מישהו שאלות במהלך השיחה, בעצם מביעים התעניינות באותו אדם וגורמים לו להרגיש טוב. אולם, כדי ליצור אווירה נעימה באמת, חייבים להקפיד על סוג השאלות ששואלים ועל הדרך שבה שואלים אותן.

אחד הדגשים החשובים שאליעד נותן הוא להימנע משאלות שמכניסות את האדם השני לקונפליקט או אי - נוחות. לדוגמה, שאלות שהאדם לא מעוניין לענות עליהן, או שאלות שיש להן לפחות תשובה אחת שעלולה לגרום לאי - נוחות. הרבה פעמים אנשים מנסים לשאול שאלות כדי לפתח שיחה, אבל לא תמיד הם מודעים לכך שהשאלות שהם שואלים עשויות להיות רגישות או בלתי נעימות לשומע.

כיצד להימנע משאלות שמכניסות את האדם לקונפליקט?

אליעד מדגים כיצד ניתן לבדוק מראש אם השאלה מתאימה או לא מתאימה לשיחה. לפני ששואלים שאלה, צריך לדמיין את התשובות האפשריות שיכולות להינתן ולבחון אותן מהזווית של הצד השני. חשוב לשאול את עצמנו: "אם אני הייתי במקומו, האם הייתי מרגיש בנוח עם כל אחת מהתשובות האפשריות?". כך אפשר לזהות מראש אם השאלה עלולה לגרום לאי - נוחות, ואז להימנע מלשאול אותה או לשנות אותה לנוסח עדין יותר.

לדוגמה, אם אדם נשאל לגבי מצב הזוגיות שלו בדייט, ויש סיכוי שהוא בדיוק סיים מערכת יחסים והוא עצוב מכך, אז זו שאלה שעלולה לגרום לו אי - נוחות. לכן, חשוב לדאוג לשאול שאלות שהמענה עליהן יהיה נוח ונעים לאדם, ושלא יגרמו לו להרגיש פגוע או במבוכה.

אליעד ממליץ גם על כך שבאופן כללי כדאי לבצע ולידציה לשאלה לפני ששואלים אותה - כלומר, לבדוק בראש מראש האם מדובר בנושא שבכלל כדאי לשוחח עליו. לא רק התשובות עצמן חשובות, אלא גם ההקשר הכללי של השיחה.

מתי כדאי לגרום לאדם להרגיש לא בנוח בשיחה?

לפעמים, מסביר אליעד, יש מצבים בהם דווקא רוצים שהאדם השני ירגיש לא בנוח. גם במקרה כזה, הטכניקה פשוטה: שואלים שאלות שיודעים מראש שהצד השני יעדיף לא לענות עליהן או שאלות שהתשובה עליהן תיצור בו אי - נוחות. לדוגמה, אם רוצים לגרום לאדם להרגיש חוסר נוחות, אפשר לשאול אותו שאלה מאוד אישית או כזו שחושפת פרט שהוא מתבייש בו. זה כמובן לא מומלץ בשיחה רגילה או בדייט, אבל זוהי טכניקה אפשרית שיכולה לשמש במצבים מסוימים.

למה חשוב להימנע משאלות שיוצרות אי - נוחות?

אליעד מדגיש ששאלה לא נעימה יכולה ליצור מצב בו האדם השני חייב לתת תשובה שהוא מרגיש איתה רע, או אפילו שהוא מתבייש בה. מצב כזה יוצר אצלו רגש שלילי כלפי השואל. השאלה בעצם הופכת ל"מלכודת", והאדם השני לא רק שלא ירגיש בנוח, אלא עלול גם לפתח רגשות שליליים כלפי השואל עצמו.

לדוגמה, אם מישהו ישאל מישהי במהלך דייט "מתי הייתה הפעם האחרונה שהיית בזוגיות?", ייתכן שהתשובה שלה תגרום לה אי - נוחות, במיוחד אם היא לא רוצה לחשוף שהיא רווקה כבר זמן רב, או בדיוק יצאה מקשר שכואב לה להזכיר. במצב כזה, למרות שהמטרה הראשונית הייתה לפתח שיחה וליצור קשר נעים, השאלה עלולה לפגוע וליצור תחושה לא נעימה.

לסיכום, ההמלצה של אליעד כהן לפיתוח שיחה נעימה ונוחה היא תמיד לחשוב מראש על ההשפעה של השאלה על האדם השני, ולבחור שאלות שיספקו מענה נעים ולא יאיימו על תחושת הנוחות של המשתתף בשיחה. אם מתחשבים בכך, אפשר בקלות ליצור אווירה נעימה, לקדם את השיחה ולהעמיק את הקשר.
עכשיו אני רוצה לתת איזה טיפ מסוים אוקי בנושא של פיתוח שיחה ואיך לגרום לבן אדם השני להרגיש בנוח בפיתוח שיחה או איך לגרום לבן אדם השני לא להרגיש בנוח, לפעמים רוצים לגרום לו להרגיש בנוח ולפעמים רוצים לגרום לו לא להרגיש לא בנוח. עכשיו אולי זה ישמע טריוויאלי אבל כידוע הרבה דברים שנראים טריוויאלים הם לא באמת טריוויאלים, בכל מקרה הרעיון אומר שכשמפתחים שיחה ושואלים מישהו שאלה מה שצריך לעשות, חלק מפיתוח שיחה זה בעצם שאלת שאלות כששואלים את הבן אדם השני שאלות וככה מפתחים שיחה.

מראים לו שמתעניינים בו ואז שואלים אותו שאלות ומפתחים שיחה אז הרעיון אומר כששואלים שאלה צריך לשים לב שלא יהיה מצב שמכניסים את הבן אדם השני לקונפליקט בגלל השאלה. לדוגמה כששואלים אותו שהוא לא רוצה לענות עליה או לדוגמה שאלה שאחת מהתשובות לא תהיה נוחה לו כי הרי לפעמים בן אדם מפתח שיחה ומנסה לשאול שאלות והוא לא שם לב שהוא שואל שאלות שהבן אדם השני לא רוצה לדבר על הנושא או שאחת מהתשובות עלולה לגרום לו להרגיש לא בנוח.

ולכן פרקטית לפני ששואלים מישהו שאלה כאשר מפתחים שיחה, לפני ששואלים אותו שאלה תחשוב בראש שלך "אוקי מה התשובות שהוא יכול לתת לי והאם אני הייתי נותן את התשובות האלה האם אני חושב שאני הייתי מרגיש לא בנוח מאחת מהתשובות" גם באופן כללי או "איזה סיבות יכולות להיות לו להרגיש לא בנוח מהשאלה שלי" דהיינו, למה הוא לא ירצה לדבר על הנושא הזה זהו זה הטיפ.

אז עוד פעם כאשר שואלים מישהו שאלה לשים לב גם שהוא רוצה לדבר על הנושא הזה באופן כללי כאילו לעשות ולידציה לדבר הזה וגם לבדוק את כל אחת מהתשובות האפשריות לשאלה לוודא "שגם אם הוא יגיד לי ככה וגם אם הוא ככה הוא ירגיש בנוח" כדי לא להכניס אותו לאיזה מלכודת שהוא יצטרך לתת תשובה שהוא לא מרגיש איתה בנוח ואז הוא דווקא ישנא אותך על זה ששאלת אותו שאלה.

ש: זאת גם דרך לגרום לבן אדם להרגיש לא טוב.

אליעד: נכון ואם אתה רוצה לגרום לו להרגיש לא טוב אתה יכול לשאול אותו שאלות שאתה חושב שהוא לא רוצה לדבר עליהן אמת לאמיתה. טוב הבנו את הסיפור?
קונפליקטים סיפור לשים לב מטרות מרגיש לא בנוח הרגשת נוחות לתת תשובות ליצור קשרים ליצור קשר אליעד מיוחד אוירה נעימה איזה שאלות לשאול איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להרגיש איך לגרום למישהו להרגיש בנוח איך לגרום למישהי איך לפתח איך לפתח שיחה איך לשכנע מישהו אישה בדייט בחורה בחורות דייט דייטים דייטינג טיפים טיפים להתחיל עם אישה טיפים להתחיל עם בחורה טיפים להתחיל עם בחורות טיפים להתחיל עם מישהי טיפים להתחיל עם נשים כיצד לפתח שיחה לא לשאול בדייט לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להרגיש לגרום לה להרגיש בנוח לגרום לו לגרום לו להרגיש לגרום לו להרגיש בנוח לגרום למישהו לגרום למישהו להרגיש לגרום למישהו להרגיש בנוח לגרום למישהי לגרום למישהי להרגיש לגרום למישהי להרגיש בנוח להרגיש להרגיש בנוח להתחיל להתחיל עם אישה להתחיל עם בחור להתחיל עם בחורה להתחיל עם בחורות להתחיל עם בנות להתחיל עם מישהי להתחיל עם נשים ליצור ליצור אוירה ליצור אוירה נעימה לנהל שיחה לפתח לפתח שיחה לשאול לשאול בדייט לשאול שאלות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להרגיש לשכנע מישהו להרגיש בנוח מה לא לשאול מה לא לשאול בדייט מה לשאול מה לשאול בדייט ניהול שיחה נשים פיתוח פיתוח שיחה רגישות שאלה שאלות שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה? ... בתקשורת, ולהבטיח שמה שאתם אומרים ייתפס בצורה חיובית ואוהדת ככל הניתן. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, תקשורת בינאישית מוצלחת בנויה על היכולת של כל אדם להתאים ... טוב בשיחה? איך להימנע מתחושת זרות בתקשורת? למה חשוב להבין את נקודת המבט של האחר? איך יוצרים תקשורת בינאישית מוצלחת? בא נדבר על מה נדבר על מזג האוויר ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... גורסת שהבנה יסודית של המבנה המחשבתי מאפשרת להשליך על כל תחום אחר - שכנוע, חינוך ילדים, תקשורת בינאישית ועוד. לדוגמה, כאשר ילד לא רוצה לאכול ירקות, אפשר להפעיל מגוון טכניקות, אך אם מבינים ...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי הלקוח ... איך לנהל משא ומתן אפקטיבי שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על ...
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
... עבודה, במערכות יחסים בין בני זוג, חברים, הורים וילדים, או בכל סוג אחר של קשר בין אישי - אנשים רוצים לדעת מה באמת קורה בראש של האדם שנמצא מולם. אליעד כהן מסביר את העיקרון לפיו ניתן לקרוא ולהבין אנשים אחרים באמצעות הבנה עמוקה של עצמך ושל ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ...
יחסים, זוגיות כושלת, משיכה רומנטית, אהבה רומנטית, קשר זוגי, משיכה בין אישית, התאמה זוגית, פנטזיה זוגית, זוגיות לא טובה, זוגיות לא בריאה, ריגוש זוגי
יחסים, זוגיות כושלת, משיכה רומנטית, אהבה רומנטית, קשר זוגי, משיכה בין אישית, התאמה זוגית, פנטזיה זוגית, זוגיות לא טובה, זוגיות לא בריאה, ריגוש זוגי
... זוגיות כושלת, משיכה רומנטית, אהבה רומנטית, קשר זוגי, משיכה בין אישית, התאמה זוגית, פנטזיה זוגית, זוגיות לא טובה, זוגיות לא בריאה, ריגוש זוגי מדוע אנשים נשארים במערכות יחסים לא מתאימות? אליעד כהן מסביר ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... לראות את הסתירה הפנימית בה ולהרהר בכך שאולי ישנה דרך אחרת. שימושים מעשיים - טיפול אישי וחינוך השיטה הזו אינה תקפה רק בדיונים פילוסופיים, אלא גם בטיפול אישי וביחסים בין - אישיים , כולל חינוך ילדים וניהול ויכוחים. אם אדם מגיע עם ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקשורת בינאישית, איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקשורת בינאישית, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, קואצ'ר לילדים, ייעוץ נפשי בנושאי תקשורת בינאישית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 09_06_2025 השעה 02:24:25 - wesi1