אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תנאים להצלחה ✔ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
איך יכול להיות ששף מוצלח פושט רגל?

כאשר אדם מאוד מצליח בתחום מסוים, כמו שף שמוכר את המנות שלו כטעימות ומיוחדות ברמה הגבוהה ביותר, והשף אפילו זוכה בתחרות בין - לאומית, איך יכול להיות שמסעדה שלו תיכשל? השאלה הזו מתעוררת כשיש פער בין היכולת המקצועית של אדם לבין יכולתו לנהל עסק בצורה מוצלחת. העניין הוא שכדי להצליח בעסק לא מספיק להיות טוב בתחום מסוים. יש צורך בידע נוסף שאינו קשור ישירות למקצוע שבו אתה עוסק. כמו לדוגמה, שף שמצליח מאוד בתחום האוכל, אך נכשל בניהול מסעדה בגלל חוסר ידע בניהול עסקי.

מהם שלושת התנאים להצלחה בעסק?

כדי להצליח בכל תחום, שלושה תנאים נדרשים: ידע, יכולת ורצון. כל אחד מהתנאים האלה חשוב להצלחה. לדוגמה, אם אתה יודע איך להכין אוכל מצוין, ויש לך את היכולת להגיש אותו ללקוחות, ואתה גם רוצה להרוויח מזה כסף, אך אין לך לקוחות - כל הידע והיכולת שלך לא יעזרו. מצד שני, אם יש לך את הידע ואת היכולת לייצר את המוצר, אך אין לך את הרצון להרוויח כסף - גם אז לא תצליח. כדי להצליח עליך לשלב בין שלושת המרכיבים: ידע, יכולת ורצון.

היכן מסתתרת הבעיה של בעלי העסקים המומחים?

הבעיה שהרבה אנשים שמצליחים בתחום מסוים כמו שף טוב או בעלי מקצוע אחרים, נכנסים לעסק ונתקלים בכישלון, היא שהם לא מבינים שהידע במקצוע שלהם הוא רק חלק מהתמונה. למרות שהשף יכול להיות מצוין במקצועו, הוא יכול להיכשל בניהול העסק אם אין לו את הידע הניהולי הנדרש. ניהול עסק דורש יכולות נוספות כמו שיווק, ניהול עובדים, תמחור המוצר ויכולת גיוס לקוחות - כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהצלחה בעסק.

למה שף טוב לא בהכרח יצליח בעסק?

שף שמוכר אוכל מצוין לא בהכרח יצליח בניהול מסעדה אם הוא לא מבין איך לתמחר את המנות נכון, איך לשווק את המסעדה ולמשוך לקוחות, ואיך לנהל את הצוות בצורה אפקטיבית. זהו המפתח להצלחה בעסק: לא די בכישרון המקצועי בלבד. תהליך ניהול עסק מצליח כולל מיומנויות רבות מעבר למקצוע עצמו.

טעויות נפוצות של בעלי עסקים

רבים מבעלי העסקים המתחילים עושים את הטעות להאמין שהם יכולים להצליח בעסק רק כי הם טובים במקצועם. אם אתה שף טוב מאוד, זה לא בהכרח אומר שתצליח בפתיחת מסעדה. המיומנות בניהול עסק היא קריטית לא פחות מהכישרון המקצועי שלך. תחום אחד בו אפשר להיתקל בבעיה כזו הוא היכולת לשווק את העסק ולהביא לקוחות. אם לא תדע כיצד למכור את המוצר שלך ולהגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים, כישרונך לא יספיק.

האם כדאי להיות עצמאי או שכיר?

לא תמיד כדאי להיות עצמאי, במיוחד אם יש לך כישורים רק בתחום אחד. לפעמים, להיות שכיר יכול להיות המהלך הנכון. כעצמאי, אתה לא רק אחראי על העבודה המקצועית שלך, אלא גם על כל ההיבטים הניהוליים של העסק, וזה יכול להוות אתגר גדול אם אתה לא מיומן בזה. לפעמים, הדרך הטובה ביותר היא להיות שותף בעסק, כשמישהו אחר מנהל את התחום העסקי, ואתה ממקד את עצמך במקצוע שבו אתה מצטיין.

האם הביטחון העצמי יכול להזיק?

הרבה פעמים, אנשים שמצליחים בתחום מסוים מפתחים ביטחון עצמי מופרז, שגורם להם לחשוב שהם מצליחים גם בתחומים אחרים. שף מצוין שמצליח מאוד במטבח, יחשוב שגם ניהול עסק יצליח לו באופן טבעי. זהו ביטחון עצמי שקרי, שמוביל אותם למקום של כישלון בעסק. עליהם להבין שהצלחה בתחום אחד אינה מבטיחה הצלחה גם בתחום ניהול העסק.

סיכום

לסיכום, הצלחה בתחום אחד לא מבטיחה בהכרח הצלחה בעסק. כדי להצליח כעצמאי או בבעלותו של עסק, יש צורך לא רק בכישורים המקצועיים אלא גם בידע הניהולי שכולל מיומנויות כמו ניהול עובדים, שיווק, תמחור ויכולת גיוס לקוחות. רבים מבעלי העסקים המתחילים עושים את הטעות להניח שיכולת מקצועית מספיקה להצלחה בעסק, אבל האמת היא שלפעמים כל אלה לא מספיקים, אלא אם כן יש ידע ניהולי מתאים.
איך יכול להיות ששף מוצלח פושט רגל?

ישנם מצבים שבהם אדם מאוד מצליח בתחומו, כמו שף מוכשר ביותר, נכשל כשפותח עסק, למרות שהאוכל שהוא מכין הוא מהטובים ביותר. השאלה היא: איך יכול להיות שהוא נכשל בעסק? התשובה טמונה בכך ששלושה תנאים נדרשים להצלחה בכל תחום: ידע, יכולת ורצון.

אם יש לך את הידע הדרוש כדי להצליח, את היכולת להתמודד עם הדרישות של התחום ואת הרצון להצליח, אז בדרך כלל אתה תצליח. לדוגמה, אם יש לך ידע במתכונים ויש לך יכולת להגיש אוכל איכותי, ותרצה להרוויח כסף ממכירת אוכל, אך לא יהיו לקוחות, לא תוכל להרוויח. מצד שני, אם יש לקוחות ויש לך את היכולת והרצון, אך אין לך את הידע הדרוש, אז לא תצליח גם כן. כדי להצליח, חייבים להיות כל שלושת המרכיבים: ידע, יכולת ורצון.

מה שקורה לעיתים, במיוחד בקרב אנשים שהם מאוד טובים בתחום מסוים, הם נכנסים לעסק ולא מצליחים. לא בגלל חוסר יכולת או רצון, אלא בגלל חוסר ידע בניהול העסק. כך, לדוגמה, שף מצוין עשוי להיכשל בפתיחת מסעדה אם הוא לא יודע לנהל אותה כעסק. יכול להיות שהוא יודע להכין אוכל מצוין, אבל אינו יודע לנהל עובדים, לתמחר נכון, לשווק את העסק או למשוך לקוחות.

גם אם אתה מומחה בתחומך, זה לא מספיק כדי להצליח בעסק. אם אתה שף מצוין אך לא מבין בניהול, מסעדה שלך עשויה להיכשל. יש להבין שניהול עסק דורש לא רק את המיומנויות המקצועיות, אלא גם מיומנויות נוספות כמו שיווק, ניהול עובדים, תמחור ויכולת גיוס לקוחות. אדם שהוא טוב בתחומו יכול להיכשל אם הוא לא מיומן בניהול ובפונקציות האחרות של העסק.

מהם הדברים שיכולים להוביל לכישלון בעסק?

טעויות רבות נעשות על ידי אנשים שמחליטים לפתוח עסק בתחום שהם טובים בו. הם חושבים שכאשר הם מצוינים במקצוע שלהם, זה יספיק, אך לא כך הדבר. הם צריכים להיות גם טובים בניהול, בשיווק ובתפעול העסק. רבים מהם פועלים מתוך ביטחון עצמי מופרז, שגורם להם להאמין שהם יכולים להצליח בכל תחום, רק משום שהם טובים במשהו אחד.

לסיכום, אם אדם מאוד טוב בתחומו אך נכשלה המסעדה או העסק שלו, הסיבה היא שאין לו את הידע הניהולי הדרוש להצלחה בעסק. ידע מקצועי הוא רק חלק מהתמונה, ושאר המיומנויות הניהוליות הן אלו שעשויות להוביל להצלחה או לכישלון.
עצמאי או שכיר, כסף מאומנות, 3 תנאים להצלחה בכל תחום, למה עסקים נסגרים? טעויות של מנהלי עסקים, טעויות של עצמאים, יעוץ להקמת עסק, אימון עסקי, אימון לעסקים, פתיחת עסק, פתיחת מסעדה, ניהול מסעדה, יעוץ עסקי
אימון לעסקים להתמודד עצמאות עסק מצליח למה מסעדות נסגרות לחזק ביטחון עצמי להיכשל בעסקים אימון עסקים כיצד לנהל מומחה בתחומו יכול עסקים מתחילים איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים איך שף מוצלח איך שף מוצלח פושט רגל אנשי מקצוע אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים בעסקים הצלחה הקמת עסק טעויות טעויות בפתיחת עסק טעויות של עסקים טעות יכולת כישלון להיות עצמאי להיות עצמאי או להיות שכיר להיות עצמי להיות עצמך להיות שכיר להיות שכיר או להיות עצמאי להיות שכיר או עצמאי להיכשל להיכשל בעסקים להקים עסק לטעות למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים למה מסעדות נסגרות למה עסקים טובים נסגרים לנהל לנהל עסק לנהל עסקים לפתוח עסק מומחה מומחה בתחומו מומחה בתחומו יכול מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים מומחיות מוצלח מנהל מסעדות נסגרות מקצוע ניהול ניהול עסק ניהול עסקי ניהול עסקים עסק עסקים עסקים טובים עצמאות עצמאי פושט רגל פרנסה פתיחת עסק שכיר שכירים שף מוצלח פושט רגל
2 תנאים לזוגיות מוצלחת, 2 תנאים לזוגיות טובה, 2 תנאים להצליח בזוגיות, מהי זוגיות טובה? מהי זוגיות אידיאלית? להתפשר בזוגיות, להתעקש בזוגיות, לוותר בזוגיות, מריבות בזוגיות, טיפול זוגי
2 תנאים לזוגיות מוצלחת, 2 תנאים לזוגיות טובה, 2 תנאים להצליח בזוגיות, מהי זוגיות טובה? מהי זוגיות אידיאלית? להתפשר בזוגיות, להתעקש בזוגיות, לוותר בזוגיות, מריבות בזוגיות, טיפול זוגי
... תנאים לזוגיות מוצלחת, 2 תנאים לזוגיות טובה, 2 תנאים להצליח בזוגיות, מהי זוגיות טובה? מהי זוגיות אידיאלית? להתפשר בזוגיות, להתעקש בזוגיות, לוותר בזוגיות, מריבות בזוגיות, טיפול זוגי מהם התנאים להצלחה בזוגיות טובה? ההרצאה עוסקת בזוגיות, ומתמקדת בשאלה האם אדם חייב להיות שלם עם עצמו לפני שהוא נכנס לזוגיות מוצלחת. אחת השאלות המרכזיות היא האם יש צורך ...
מניפולציות טובות או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע
... סוגסטיה שכנוע דמיון מודרך לרמות אנשים לעזור לאנשים מאמן אישי אימון אישי מומחה לשכנוע וכאן אבאר שכמו שלמטבע יש שני צדדים, כך גם לכל הנושא של שכנוע לשתול מחשבות שליטה בתת מודע וכיוב, גם לו יש שני צדדים. יש בו את סם החיים ויש בו גם את ... כי מי שמבין את המנגנון של המוח האנושי ושל תת המודע של האדם, אז הוא יכול לשלוט במחשבה של אדם אחר, כמו שבתיאטרון בובות, שולטים בבובות. כי מי שמודע לעצמו ומודע למשמעות של כל מילה שהוא מוציא מהפה שלו, אז בזמן אמת כאשר הוא מדבר עם ... של האדם, למשמעות של המילים שהוא מוציא מהפה שלו, הופכת אותו כמובן להיות מומחה שכנוע מומחה מכירות מומחה שכנוע של תת המודע, של האנשים שאיתם הוא מדבר. וכאן יש כמובן גם סם חיים וגם סם המוות. כי מי שהוא אדם הגון, הוא משתמש ביכולת השכנוע שלו, כדי לעזור לאנשים. ולעזור לאנשים פירושו, לגרום לאנשים להרגיש טוב עם עצמם, ולגרום לאנשים להיות מרוצים מעצמם, ולגרום לאנשים להיות מאושרים ... סוגסטיה דמיון מודרך NLP והעברת מסרים לתת המודע של אלו שהוא עוזר להם. ויכולת שכנוע, יכולות לעזור לדוגמה להורים בחינוך הילדים שלהם. כי מי שרוצה להצליח בחינוך הילדים שלו, עליו ללמוד את הנושא של שליטה בתת המודע של הילד שלו. על ידי זה שהוא יודע ... לפי מה שהכי נכון לומר לילד. או לדוגמה מי שמטפל באנשים ברמה הנפשית. שהוא יכול לעזור לאנשים, באמצעות שימוש בפסיכולוגיה הפוכה. ופסיכולוגיה הפוכה פירושו, שעושים סוג של מניפולציה על המטופל, כדי לעזור לו להתמודד עם הפחדים שלו עם החרדות שלו ... להם הפרעות נפשיות קשות. כי עם המשוגעים, מאוד קשה לדבר בהיגיון. וצריך מומחה מיוחד, עם כושר שכנוע מיוחד, שיודע לשלוט בתת המודע של השומע, כדי שהוא יוכל לעשות גם מניפולציות טובות על האדם שסובל מהפרעה נפשית, כדי לעזור לו לצאת מההפרעה ... האדם בטוח בדבר כלשהו, והדבר הזה הוא לא נכון. ואם תבוא ותגיד לאדם שהוא טועה, הוא לא יבין אותך, והוא ימשיך לפגוע בעצמו. ולשם כך צריך לדעת גם איך לרמות ואיך לשקר, את האדם שהוא עצמו מרמה ומשקר את עצמו. והכל כדי לעזור לו, שהוא יראה את האמת, ושהוא לא ירמה את עצמו. וכמובן, שמי שהופך להיות מומחה לשכנוע וכיוב, יש לו גם את היכולת לגרום נזק לאנשים. כי הוא יכול לעשות גם מניפולציות רעות על אנשים, ולגרום להם לנזקים כאלו ואחרים. וביד האדם הבחירה החופשית לבחור, מה ואיך הוא רוצה להשתמש עם היכולת שכנוע שלו. ויכולת שכנוע, היא כמו חרב פיפיות, שניתן להשתמש בה לטובה או לרעה, כרצונו של האדם. ועוד אוסיף, שעיקר לימוד סודות השכנוע, זה עבור האדם עצמו. שהאדם עצמו משכנע ... של התת מודע, על ידי זה האדם מביא את עצמו למצב, שבו אף אחד בעולם לא יכול לרמות אותו, ובעיקר שהוא עצמו לא מרמה את עצמו. ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע ... דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות ... אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות ... עם אותו הרעיון שמציעים לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ... כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה ... שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר. והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה ... שיגרום לכך שהמציאות שלו תהיה טובה יותר. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שאין במציאות שלנו שום עסקה שהיא כולה אך ורק win win situation עבור שני הצדדים. דהיינו, אין שום עסקה, שעושה אך ורק טוב לשני הצדדים. כי כל עסקה, עושה לפחות גם קצת רע, לכל אחד מהצדדים. כי כל אחד מהצדדים, מוותר על המשאבים המוגבלים שלו, כדי להשיג ... השני. וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים. וכאשר שני צדדים מנהלים משא ומתן וסוגרים עסקה, הרי שבסופו של דבר, עבור כל אחד מהצדדים, יש גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים, מכך שהעסקה בוצעה. ואין שום צד, שהוא רק נהנה מהעסקה ושהוא רק מרוויח מהעסקה. וגם אין שום צד, שהוא רק מפסיד מהעסקה. כי בכל עסקה שהיא, לכל אחד מהצדדים, תמיד יש עלות כלשהי, גם אם היא הקטנה ביותר. ותמיד, כל אחד מהצדדים, גם מפסיד בצורה כלשהי, מכל עסקה שהיא. וכאשר שני הצדדים מבצעים את העסקה, הרי שזה משום ששניהם השתכנעו, שהמציאות שלהם תהיה טובה יותר, אם הם יסכימו להחליף את המשאבים שיש להם, אחד ... אחד נותן ללקוח מוצר כלשהו, והלקוח נותן למוכר, חלק מהמשאבים הכספיים המוגבלים שלו, וכך העסקה מתבצעת. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי מצד האמת, כל עסקה באשר היא, יש 4 דרכים אפשריות, כיצד אפשר להסתכל עליה, מנקודת המבט של כל אחד מהצדדים שמבצעים את העסקה. וכאן ניתן לדוגמה את נקודת המבט של הלקוח. שהוא יכול להסתכל על העסקה מ 4 נקודות מבט שונות ואפשריות. ונקודת מבט ראשונה (1) אפשרית היא, שהלקוח יסתכל על תהליך המכירה, כעל דבר שיעשה לו טוב. דהיינו, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ונקודת מבט נוספת (2) אפשרית היא, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה רעה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ונקודת מבט נוספת (3) היא, שהלקוח יחשוב, שהעסקה לא תועיל ולא תזיק למצבו. דהיינו, שהלקוח חושב, שה
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של המוכר, לבין החשיבה של הלקוח. כי ... לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר ... ואת נקודת המבט העמוקה ביותר, על התהליכים של המכירה ושל השכנוע. ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע משולבת. שבה יש לאדם סוג של מפה רעיונית, עם דרכים סלולות, איך לעבור מכל רעיון אחד לכל רעיון אחר. ואז בזמן אמת המוכר, יכול לשכנע את הלקוח, בצורה הטובה ביותר. וכפי שביארתי את הנושא הזה במקום אחר. ואעפכ נאמר, שגם בשיטת מכירות משולבת וגם בשיטת שכנוע משולבת, גם בה יש חסרונות ויתרונות. והיתרונות, התבארו לעיל. שכאשר האדם מומחה למכירות בשיטת מכירות משולבת, אז הוא יכול בזמן אמת, להתאים את עצמו, לכל מצב ומצב כנל. אבל בשיטת מכירות משולבת, יש גם ... רק אם האדם יודע לתמרן בזמן אמת, בין כל האפשרויות השונות שעומדות אל מול עיניו. כי אם האדם לא מספיק מיומן, אז, מרוב רעיונות ודרכים, הוא יכול להתבלבל, ולפעול בדרך הלא נכונה, ולהצליח פחות להשיג את המטרה שלו, ביחס למי שנצמד לשיטה מוגדרת. ויש כאלו, שהם נצמדים לשיטה אחת מוגדרת, ומצליחים באופן יחסי להשיג את המטרות והיעדים שלהם. אבל מי שהוא איש מכירות אמיתי, ומי שהוא מקצוען אמיתי ומומחה אמיתי, הוא לא מתפשר על שום דבר, שהוא פחות מהטוב ביותר. אלא הוא מחפש תמיד, את השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח להשיג את ...
פוליגרף אנושי / מכונת אמת אנושית / גלאי שקר אנושי - איך לזהות שקרן? איך לדעת שמישהו משקר לך? איך לגלות שקרים? איך לזהות מניפולציה? שלא יעבדו עליך / שפת גוף / מומחה לתת מודע
... אנושי מכונת אמת אנושית גלאי שקר אנושי - איך לזהות שקרן? איך לדעת שמישהו משקר לך? איך לגלות שקרים? איך לזהות מניפולציה? שלא יעבדו עליך שפת גוף מומחה לתת מודע וכאן אבאר איך באפשרותך לפתח את היכולת שלך לזהות שקרים ולזהות שקרנים, גם בלי לחבר אותם לפוליגרף ולמכונת אמת. כי לפעמים מישהו מספר לך סיפור כלשהו, ואתה רוצה לדעת עד כמה הוא אמין והאם הוא ... בטוח בנכונות ובאמיתות של הסיפור שלו. והרעיון הוא, שכאשר ברצונך לדעת האם מישהו מספר לך את האמת, ראשית כל עליך לדבר איתו כמה שיותר. גם, כי תוך כדי שיחה אתה יכול לקבל עליו מידע נוסף ופתאום יכולות להתגלות סתירות בדיבור שלו, וגם משום שככל שאתה מדבר עם האדם השני יותר, כך אתה מסוגל לשים לב טוב יותר לפרטי פרטים הקטנים ביותר, לגבי צורת הדיבור של ... שהיא מבחינה אובייקטיבית. אלא, הפוליגרף בודק האם ועד כמה האדם שאומר את הדברים שלו, עד כמה הוא באופן סובייקטיבי, עד כמה הוא חושב שהוא עצמו אומר את האמת. זא יכול להיות מצב שבו מישהו משקר לך בטעות מסיבה כלשהי, אבל בלב שלו הוא חושב שהוא אומר לך את האמת. ובמקרה כזה לדוגמה, הפוליגרף לא בודק האם הסיפור עצמו הוא אמת או לא, אלא הוא בודק, האם האדם שמספר ... + תוספת שתתבאר להלן. דהיינו, אתה גם יודע לזהות מתי האדם עצמו חושב שהוא משקר אותך, או מתי האדם עצמו חושב שהוא אומר לך את האמת. אבל בנוסף לכל זה, מי שיש לו יכולת אמיתית לזהות שקרים, מי שהוא גלאי שקר אנושי, הוא יודע להרגיש ולדעת עד כמה האדם בטוח באמיתות המידע שאותו הוא מספר. כי לפעמים האדם חושב שהוא אומר את האמת, והוא מדבר בצורה טבעית כאילו הוא אומר את האמת. אבל מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לשפת גוף וכולי, הוא יודע להרגיש ולזהות האם ועד כמה האדם בטוח שמה שהוא אומר, זאת אכן האמת. כי אינו דומה אדם שמספר מה שהוא רואה בעיניו עכשיו, לאדם שמספר ... המשפטים ואת המבנה הרעיוני שהאדם מציג את הרעיון שלו. שלפעמים האדם מציג את הדברים, בצורה שמראה שהוא לא ממש בטוח במה שהוא עצמו אומר. כך שלא רק המילים עצמן יכולות להסגיר את האדם, אלא אפילו הסדר של המילים בתוך המשפט, גם הוא יכול להסגיר את האדם. ובנוסף לכל אלו, כאשר אתה מדבר עם האדם פנים אל מול פנים, אז אפשר לראות על האדם האם ועד כמה הוא משקר, גם דרך שפת הגוף שלו, ולפי האינטונציה ... שחוזרים על עצמם, כאשר הוא בטוח או לא בטוח בעצמו. ועל ידי כל הדברים האלו, על ידי זה אתה הופך להיות מכונת אמת אנושית. ועוד אוסיף ואומר, כי מי שהוא חכם אמיתי ומומחה אמיתי לנפש האדם, בנוסף לכל כאשר הוא שומע מישהו שמספר לו סיפור כלשהו, הוא יודע בזמן אמת, לעשות הפרדה ברורה, בין החלקים של הסיפור שהם עובדות ... בזמן אמת הוא יודע לעשות התאמה, עד כמה צורת הסיפור של האדם, דומה לצורה שבה הוא הציג עובדות, ועד כמה היא דומה לצורה שבה הוא הציג פירושים וכיוב. זא שמי שהוא מומחה לתת מודע, אז בזמן אמת, הוא לוקח את הסיפור עצמו, ומפרק אותו עצמו לחלקים שונים של רמות וודאות שונות. ואז הוא מוצא את ההבדלים שבהם האדם סיפר את החלקים ...
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
... להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? ... איך לומדים לשכנע? איך אפשר לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע? כדי לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע שהוא בעצם לא מבין בשכנוע, חשוב להבין קודם כל מהו בכלל שכנוע. כאשר אדם טוען שהוא מומחה בשכנוע, הוא בעצם מצהיר שיש לו הבנה מעמיקה של הדרך שבה המוח האנושי ... מסביר שיש כמה דרכים להראות לאותו אדם שהוא לא באמת מומחה בשכנוע כפי שהוא חושב, ושבעצם ההבנה שלו בשכנוע היא אקראית ולא מבוססת על ידע אמיתי ויסודי. מדוע כישלון בשכנוע מוכיח חוסר הבנה בשכנוע? אליעד מדגים שהדרך הראשונה להראות לאדם שהוא לא באמת מומחה לשכנוע, היא להציג לו מקרים בהם הוא לא מצליח לשכנע. לדוגמה, אם אדם טוען שהוא מומחה בשכנוע, אז אליעד יציע לו לנסות לשכנע משהו מסוים, והאדם יגלה שהוא לא ... התיק של הקוף הצליח יותר מתיקים של מנהלי השקעות מקצועיים. המסקנה כאן היא שהצלחה אקראית אינה מעידה על הבנה אמיתית בשכנוע ... אין זו הוכחה להבנה שלו את מנגנוני השכנוע. מדוע מומחים בשכנוע נכשלים בשכנוע של אנשים עם בעיות נפשיות? דוגמה נוספת שאליעד מביא היא ניסיון ... או אנשים שסובלים מהזיות. אליעד מסביר שכאשר מומחים לשכנוע מנסים לשכנע אדם שהוא מטורף לחלוטין, ברוב המקרים הם נכשלים ואף עלולים להתחיל להאמין לפחדים של אותו אדם. לדוגמה, אם אדם כזה טוען שרצות אחריו מפלצות דמיוניות, המומחה לשכנוע שלא מבין לעומק את מנגנוני המחשבה והאמונה, עלול בעצמו להתחיל ... הנפשיים ולא רק טכניקות שטחיות. מה הקשר בין היכולת לשכנע לבין הבנת השכנוע העצמי? עוד נקודה שאליעד מדגיש היא שאדם שמציג את עצמו כמומחה בשכנוע חייב להיות מסוגל קודם כל לשכנע את עצמו. כלומר, אם ישנם דברים ... את מנגנון השכנוע באמת? אליעד מסביר שכדי להיות באמת מומחה בשכנוע, האדם חייב להבין את כל המנגנונים הפנימיים של המוח האנושי, את ... עד שאינך מבין לעומק את הרצון הבסיסי של האדם, אינך יכול לשכנע באמת. בנוסף, אליעד טוען שמומחה אמיתי לשכנוע הוא רק מי שבנה את המנגנון או מבין אותו כאילו הוא זה ... של מערכת הפעלה שיודע איך היא בנויה בדיוק, ככה המומחה בשכנוע צריך להכיר את מנגנון המוח האנושי, על כל פרטיו, מכיוון שהוא זה שיצר או מבין אותו לחלוטין. רק אז הוא יכול לשנות כל דבר למציאות הרצויה. אם יש דבר אחד שהוא לא מבין לעומק, הוא עדיין לא מומחה אמיתי. מדוע היכולת להראות חוסר הבנה היא סימן לחכמה אמיתית? אליעד מתייחס גם לרבי נחמן שאמר שהחכם האמיתי הוא מי שיכול להראות לאדם החכם שהוא טיפש, ולטיפש שהוא חכם. המשמעות היא שחלק מהחכמה האמיתית היא היכולת לקחת אדם שחושב שהוא מבין במשהו ולגרום לו להבין שהוא טועה. כך בדיוק ניתן לעשות גם בתחום השכנוע: אדם שחושב שהוא מבין, ניתן ... מבין את התחום לעומק. בסיכומו של דבר, לפי אליעד כהן, מומחיות בשכנוע דורשת הבנה עמוקה ומלאה של מנגנון החשיבה האנושית ושל המנגנון ... כולה, ולא רק ידע טכני או אקראי בשכנוע. איך להיות מומחה בשכנוע? מה זה NLP? איך לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח עובד? מהם ...
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים האם חכם אמיתי יכול לשכנע כל אדם בכל דבר? חכם אמיתי, על פי אליעד כהן, הוא אדם שמכיר את כל הסודות וכל הדרכים להשיג מטרותיו. אדם כזה לא רק יכול לשכנע כל אחד בכל דבר, אלא אף יכול לגרום לכל דבר שהוא רוצה להתרחש. כוח השכנוע הוא רק חלק קטן מתוך יכולת רחבה בהרבה של יצירת מציאות, שבה החכם יכול להביא לכך שכל דבר יקרה בדיוק לפי רצונו. עם זאת, בעולם המציאותי נראה שישנם מצבים בהם החכם כביכול לא מצליח לשכנע אחרים. מדוע זה קורה? למה החכם בוחר שלא להשתמש בכל הכוח שלו? אליעד מסביר שהסיבה לכך שהחכם אינו מפעיל את מלוא כוחו נעוצה בהחלטה מודעת ומכוונת לצמצם את עצמו. החכם בוחר במודע לא להשתמש במלוא היכולות שלו, וזאת מתוך מטרה להשאיר לאנשים בחירה חופשית. הוא לא רוצה לפגוע בחופש ... אינם תמיד מושלמים, כך גם החכם מצמצם את כוחו. זהו עיקרון של יצירת השלמות דווקא מתוך חוסר ושל מתן משמעות לקיום ולפעולה עצמאית של אחרים. ללא הצמצום הזה, לא הייתה קיימת משמעות אמיתית לקיום עצמו. האם באמת החכם מוגבל ביכולת שלו לשכנע או ליצור מציאות? התשובה של אליעד היא חד משמעית: בפועל, החכם אינו מוגבל כלל. אם ירצה בכך, הוא יכול לא רק לשכנע כל אדם, אלא אף לגרום לאדם לעשות את מה שהוא רוצה בלי שהאדם בכלל ישתכנע. יתרה מזאת, הוא יכול לגרום לדברים לקרות במציאות גם ללא עזרת אדם אחר. אך הוא בוחר באופן מודע לא לעשות זאת כדי לשמר את הבחירה החופשית, ולתת למציאות להתפתח בדרך הטבעית שלה, מתוך מאבק ומתוך בחירה אמיתית. האם גם אדם רגיל יכול לשכנע כל אחד בכל דבר? באופן מפתיע, אליעד מדגיש כי היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר נמצאת גם אצל כל אדם רגיל. אלא שהאדם בעצמו, מתוך תחכום עצמי, מצליח לשכנע את עצמו שהוא אינו יכול. האדם יוצר במוחו מגבלות וספקות לגבי יכולותיו האמיתיות, ולכן בפועל הוא לא משתמש בכל הכוח הפנימי הזה. זהו תהליך מתוחכם של ... ולבסוף גם הנאה ומשמעות. למה יש צורך במאמץ אם אפשר להשיג הכל מיד? אליעד מביא כדוגמה את רבי נחמן, שטען כי אם היה רוצה, היה יכול להפוך את כל תלמידיו לצדיקים גמורים באופן מיידי וללא מאמץ מצדם. אך הוא לא עשה זאת, ... משמעות לקיום. אם החכם או האל היו משיגים הכל מיד ובקלות, ללא תהליך של בחירה חופשית וללא מאבק, לא הייתה משמעות להצלחה או לכישלון, להנאה או לסבל. דווקא האפשרות לבחור בין דרכים שונות, לחוות את התהליך, את המאמץ ... ללא מאמץ או אתגר. לכן, החכם מוכן להקריב חלק מרצונותיו, כדי לשמר את ההנאה והמשמעות שיש בקיום. לסיכום, על פי אליעד כהן, היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר, ואף ליצור כל מציאות רצויה, קיימת גם בחכם וגם בכל אדם אחר. אך ההחלטה לצמצם את היכולת הזו נעשית במודע, מתוך כוונה עמוקה לאפשר בחירה חופשית ולתת משמעות אמיתית ... כוח השכנוע והשגת מטרות משמעות הצמצום בבריאת העולם איך לגרום לדברים לקרות האם אפשר להשיג כל דבר שרוצים? האם חכם אמיתי יכול לשכנע כל אחד בכל דבר? חכם אמיתי, שמכיר את כל הסודות, לא רק שיכול לשכנע כל אחד בכל דבר, אלא שהוא גם יכול לגרום לכל דבר לקרות. השכנוע הוא רק מקרה פרטי של כוח רחב יותר - היכולת לגרום לכל דבר להתקיים על פי רצונו. אך אם כך, כיצד ייתכן שמציאותית רואים שהוא ... מצליח לשכנע כל אדם? למה החכם בוחר שלא לשכנע? התשובה היא שהחכם בוחר באופן מודע ומכוון לצמצם את כוחו, כלומר, לא להשתמש בכל יכולותיו. הסיבה לכך היא שהוא רוצה להשאיר לבני האדם בחירה חופשית. הוא לא מפעיל את כוחו במלואו כדי לאפשר לאנשים לפעול בעצמם. מה הקשר בין צמצום יכולתו של החכם לבריאת העולם? ההיגיון שמאחורי החלטתו של החכם לצמצם את כוחו דומה לרעיון ...
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
... אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להבין אנשים דרך טון הדיבור שלהם? אליעד כהן מסביר כי על מנת להבין אנשים באופן ... כל בהבנת עצמך: אם תוכל להבין למה אתה אומר את הדברים שאתה אומר, תוכל גם להבין למה אחרים אומרים את מה שהם אומרים. הוא מציין דוגמה - אדם שצועק יכול להיתפס כמישהו כועס, אך לפעמים מדובר בהתלהבות, התרגשות או מצב רוח אחר לגמרי. עליך להיות מודע לאופן שבו אתה מפרש דברים ולהבין שאין בהכרח אמת מוחלטת בפרשנות שלך. ... אלה עלולות להכשיל את מי שמשתמש בהן מבלי להבין את העקרונות הבסיסיים של הפסיכולוגיה האנושית. לדבריו, ישנן טכניקות שכנוע שונות שנלמדות בקורסים מקצועיים, אך הבעיה היא שהן מתאימות למצבים ספציפיים ולא לכל מצב. אדם שלמד טכניקה כזו יכול למצוא עצמו חוזר עליה באופן אוטומטי בסיטואציה לא מתאימה, וכך נכשל. לדוגמה, אדם שלמד שיטה מסוימת כיצד למכור מוצר, יפעל באופן אוטומטי ויחזור על אותה טכניקה, בלי להבחין שהסיטואציה השתנתה ודורשת טכניקה אחרת לגמרי. אליעד מדגיש כי הבעיה אינה בשיטות עצמן, אלא בהיעדר ההבנה לגבי מתי ואיך להשתמש בהן. איך להשתמש בדוגמאות בצורה נכונה בשכנוע? אליעד מסביר כי אנשים לעיתים טועים כשהם חושבים שיותר דוגמאות יעזרו להם להבין. לדבריו, דוגמאות הן אכן חשובות, אך הן לא מועילות אם האדם לא מצליח להבין את העיקרון המופשט שעומד מאחוריהן. לדבריו, ... על מנת לשכנע אדם בצורה יעילה, טוען אליעד, יש קודם כל להיכנס לתוך המוח שלו ולהבין לעומק מה בדיוק הוא חושב ולמה הוא חושב כך. לדבריו, שכנוע מוצלח מתבסס על הבנה אמיתית של הרגשות, הרצונות והאמונות של הצד השני. ברמה העמוקה ביותר, זה כמעט מצריך להיות אלוהים, כלומר, לדעת הכל על המניעים העמוקים ביותר של ... לכן, תעוזה צריכה להיות במינון נכון, לאחר ניתוח מעמיק של הסיכונים. הוא מציע, לפני כל פעולה של תעוזה, לשאול את עצמך: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? האם הסיכון שווה את זה? במילים אחרות, עליך לוודא שאתה מוכן לקבל את התוצאות האפשריות לפני שאתה משתמש בתעוזה בשכנוע. כיצד ניתן ליישם את טכניקות השכנוע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תנאים להצלחה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תנאים להצלחה, איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, מטפל רוחני, אימון אישי לילדים בנושא תנאים להצלחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3086 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 17:44:27 - wesi1