אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק / יועץ שיווקי / משרד שיווק / מנהל מכירות / איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור יועץ וגם בהקשר של ממי לקבל עצות ועוד, אבל כאן אתן עוד נקודת מבט בנושא.

אז המטרה שלך כבעל עסק, היא להגדיל ולמקסם את הרווחים שלך באמצעות הגדלת המכירות באמצעות שיפור תהליכי השיווק והמכירה. ולשם כך אתה פונה ליועץ שיווקי / מנהל שיווק / מכירות וכיו"ב. אז מי בעצם יביא לך את התוצאה הטובה ביותר עבורך?

אז בעולם אידיאלי, היה אפשרי לעשות מכונת זמן, לבדוק בה את כל האפשרויות האפשריות, לחזור אחורה בזמן ולבחור את האפשרות שהכי טובה עבורך. אבל מאחר שבפועל זה לא אפשרי, אז בעצם אתה צריך להסתמך על ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה הסיכוי שהוא יוכל להיות הטוב ביותר לצרכים שלך.

ומה שצריכים לדעת זה, ששיווק ומכירה של מוצר אחד, לא תמיד דומה לשיווק של מוצר אחר. ויכול להיות מישהו שהוא מומחה עם המון הצלחות מוכחות בשיווק ומכירות של המון תחומים, שהוא לא יוכל לעזור לך במקרה הטוב, ובמקרה הרע הוא גם יגרום לך לנזקים. ובמקרה הפחות גרוע, הוא לא יהיה הכי טוב עבורך.

ואתן כאן כמה דוגמאות שיסבירו, למה בעצם יש שונות בין מוצרים שונים, ולמה בעצם שיטת שיווק אחת, לא בהכרח תעבוד ואולי אפילו תגרום נזק, אם ננסה לשווק ולמכור מוצר אחר.

אז צריך לדעת, שלמוצר שאתה רוצה לשווק, יש את המאפיינים הספציפיים שלו, שיתכן מאוד שצריכים להתאים את השיווק, ספציפית למאפיינים הספציפיים של המוצר הספציפי שלך.

לדוגמה:

מחיר המוצר שלך, ביחס למוצרים המתחרים שלך. האם ועד כמה המרחק למטה או למעלה של מחיר המוצר שלך, ביחס למוצרים שמתחרים במוצר שלך.

איך המותג שלך נתפס כרגע בעיני הלקוחות שלך, האם ועד כמה הם כרגע מכירים את המותג שלך, מה הם חושבים על המותג שלך כרגע.

מיהו קהל היעד שלך? האם הוא מחפש את המוצר הזול ביותר? הטוב ביותר? האיכותי ביותר? המשתלם ביותר, דהיינו, איזון בין מחיר לבין איכות?

מה עולם הערכים ועולם המושגים של קהל היעד שלך?

מה היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך? מה יהיה יותר קל להסביר ללקוחות שלך, לגבי היתרונות שלך? איזה יתרונות צריך לספר ללקוחות שלך, עליך, כדי שירצו לרכוש דווקא את המוצר שלך?

מה התנגדויות המכירה של הלקוחות שלך? למה הם לא קונים? למה שהם לא יקנו?

האם המוצר שלך, הוא מוצר מאוד זול? מאוד יקר? האם צריך עבורו מימון?

האם אדם אחד מקבל את ההחלטה או כמה אנשים מקבלים את ההחלטה במשותף, לגבי רכישת המוצר שלך?

האם תהליך הרכישה של המוצר שלך, הוא בעיקרו רגשי או יותר שכלי?

האם תהליך הרכישה של לקוחות שלך, הוא תהליך מתמשך או קצר ומזדמן?

האם הלקוחות שלך הם אקראיים, או שאתה צריך לבנות תהליך שיווקי ארוך עם משפך שיווקי ארוך?

איפה מסתובבים הלקוחות שלך? איפה הם נחשפים למסרים השיווקיים שלך?

כמה מידע יש לך על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם?

מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים? מה המשאבים שאתה רוצה ויכול להקדיש למכירות ביחס לתהליכי השיווק בעסק שלך?

וכמובן, מהו התקציב שלך, מהו? גדול? קטן? מה האפשרות שלך למרווח טעות בתקציב השיווקי שלך?

לוחות זמנים - תוך כמה זמן אתה רוצה לראות תוצאות? בטווח הקצר / בינוני / ארוך?


כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך.

ויתכן מומחה בתחומו הכי טוב בעולם, שיודע לשווק את המוצרים הכי זולים, אבל לא ידע לשווק את המוצרים הכי יקרים. או שהוא יודע לשווק את המוצרים הכי יקרים, בשוק שאין בו הרבה מתחרים, אבל לא בשוק שיש בו הרבה מתחרים.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק את המוצרים הכי יקרים בשוק הכי תחרותי, אבל דווקא לקהל יעד מסוים, שמחפש יתרון מסוים במוצר מסוים, אבל הוא לדוגמה לא ידע לשווק את המוצר הכי טוב, לקהל יעד שאולי לא מחפש את היתרונות הספציפיים של המוצר הספציפי שלך.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק מוצרים לחברות, אבל לא לאנשים פרטיים. או שהוא יודע לשווק לחברות שלא חסר להן כסף, ולא ידע לשווק לאנשים מעוטי יכולת. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק ללקוחות אקראיים ברכישה מהירה אקראית ורגשית, אבל הוא לא ידע לשווק היכן שצריכים לבנות תהליך ארוך של המון מסרים ללקוחות שעוברים מסע לקוח שלם, לפני שהם מקבלים החלטה האם לרכוש או לא לרכוש.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק, כאשר יש תקציב שיווקי מסוים ושצריכים להביא תוצאות בלוחות זמנים מסויימים, אבל הוא לא ידע למקסם את התוצאות בתקציב יותר קטן ובלוחות זמנים יותר קצרים.


כל אלו ועוד, יש המון דוגמאות, לאנשים שיכולים להיות מומחים בתחום שלהם, בשיווק, מכירות וכיו"ב, אבל שהם לא יהיו הטובים ביותר עבורך במקרה הטוב, ויהיו גרועים ביותר עבורך במקרה הרע, במידה ובמקרה שלך אתה צריך לעשות שיווק בצורה שונה כדי להצליח לפצח את האתגרים השיווקיים הספציפיים שלך.


ובאותו הקשר אומר, שיש כמובן את השיקולים הכלליים בבחירת איש מקצוע שאמור להשיג לך מטרה כלשהי. השיקולים הכלליים של כמה אתה חושב שהוא חכם באופן כללי. וכמה אתה חושב שהוא בעל ניסיון בתחום זהה או קרוב למשימה הספציפית שאתה צריך. וכמה הוא מספיק חכם, כדי ללמוד דברים מהר. וכמה הוא מספיק חכם כדי להבין דבר מתוך דבר ולהסיק מסקנות בצורה נכונה. וכמה הוא מספיק חכם, כדי לדעת שהוא לא מספיק חכם בדברים מסויימים וכדי לדעת שהוא צריך לבקש עזרה לדוגמה מבעל הניסיון וכיו"ב.

לסיכום: צריכים לדעת, שיש מורכבות בבניית תהליכי שיווק. ומי שטוב בשיווק / מכירה של תחום אחד או הרבה תחומים או אפילו הרבה מאוד תחומים עם המון הצלחות, יתכן שהוא לא יצליח ולא יהיה הכי טוב עבורך, במקרה הספציפי שלך, שאולי בו צריכים לעשות שיווק / מכירה בצורה אחרת.

באותו הקשר כדאי לחקור גם על העניין של האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר וגם על כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת וגם כמובן בהקשר הרחב יותר של איך לבחור איש מקצוע וכולי.
דבר מתוך דבר מומחה למה בעצם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון המחיר גבוה מידי מה היתרונות של איש מקצוע ערכים מסרים התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון מוצר יקר איך לבחור איך לבחור איש מכירות איך לבחור איש מקצוע איך לבחור חברים איך לבחור חברת שיווק איך לבחור מנהל איך לבחור מנהל שיווק איך לבנות איך לבנות אסטרטגיה שיווקית איך לגייס מנהל איך לגייס מנהל מכירות איך לגייס מנהל שיווק איך לגייס סמנכל מכירות איך לגייס סמנכל שיווק אין חכם כבעל הניסיון אין חכם כבעל ניסיון איש מכירות איש מקצוע איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בחירה בחירת חברים בחירת חברת שיווק בחירת מנהל בחירת מנהל שיווק בעל הניסיון בעל ניסיון גיוס גיוס איש מכירות גיוס מנהל גיוס מנהל מכירות גיוס מנהל שיווק גיוס מנהלים גיוס עובד גיוס עובדים התמחות ספציפית חברת שיווק חכם יועץ יועצים יעוץ לבחור לבחור איש מכירות לבחור איש מקצוע לבחור חברים לבחור חברת שיווק לבחור יועץ לבחור יועץ שיווקי לבחור מנהל לבחור מנהל שיווק לבחור משרד שיווק לבנות אסטרטגיה שיווקית לגייס לגייס מנהל לגייס מנהל מכירות לגייס מנהל שיווק לגייס סמנכל לגייס סמנכל מכירות לגייס סמנכל שיווק לגייס עובדים לנהל לקבל עצות מכירות ממי לקבל עצות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מנכל מקצוע ניהול ניסיון ניסיון ספציפי סמנכל סמנכל מכירות סמנכל שיווק עובד עובדים עצות שיווק שיקולים שיקולים ב שיקולים בבחירת חברת שיקולים בבחירת חברת שיווק שיקולים בבחירת מנהל שיקולים בבחירת מנהל שיווק
איך לבחור ראש ממשלה? למה מצע פוליטי לא חשוב? האם הגיוני רק ביבי? האם הגיוני רק לא ביבי? במי לבחור בבחירות? למי להצביע בבחירות? איך לדעת במי לבחור? איך לבחור מנהל? איך לבחור מנכל? האם הגיוני להצביע לפי אישיות? איך לבחור מנהיג?
איך לבחור ראש ממשלה? למה מצע פוליטי לא חשוב? האם הגיוני רק ביבי? האם הגיוני רק לא ביבי? במי לבחור בבחירות? למי להצביע בבחירות? איך לדעת במי לבחור? איך לבחור מנהל? איך לבחור מנכל? האם הגיוני להצביע לפי אישיות? איך לבחור מנהיג?
איך לבחור ראש ממשלה? למה מצע פוליטי לא חשוב? האם הגיוני רק ביבי? האם הגיוני רק לא ביבי? במי לבחור בבחירות? למי להצביע בבחירות? איך לדעת במי לבחור? איך לבחור מנהל? איך לבחור מנכל? האם הגיוני להצביע לפי אישיות? איך לבחור מנהיג? איך לבחור ראש ממשלה? הרבה פעמים בבחירות, אנחנו מוצאים ... מהמצע? אליעד מציין כי ישנה גישה נוספת לבחור מנהיג, שהיא הבחירה על פי האישיות. בשלב זה, נשאלת השאלה אם עדיף לבחור במועמד על פי תחושת האמון בו, על פי שיקול הדעת וההחלטות שהוא יוכל לקבל בזמן אמת, או אם יש להסתמך על המצע הפוליטי המוצהר. אליעד מציע דוגמה מעולם העסקים שבה המנכל לא מציע פתרון מוכן לבעיה, אלא מבטיח רק להיכנס לעומק הבעיה ולמצוא את הדרך היעילה ביותר להתמודד איתה. האם לבחור את המנהל על פי המצע או האישיות? כאשר מדובר בבחירה של מנהיג או מנהל, אליעד מציע לשקול את שיקול הדעת והיכולת של המועמד להתמודד עם בעיות בצורה ... לא רק במצע, אלא גם בהערכת הבוחר את כושר המנהיגות של כל מועמד. לא תמיד זהו עניין של תמיכה במצע פוליטי, אלא של החלטה אם סומכים על המנהיג ומניחים לו לנהל את המדינה בצורה נכונה ומועילה. הסיכום בסופו ... הפוליטי אלא יותר כושר השיפוט, האופי, וההתחייבות האישית של המועמד לפעול למען הציבור בצורה כנה ואחראית. כאשר יש אמון במנהיג וביכולותיו, זה עשוי להיות השיקול המרכזי להצביע עבורו. למי להצביע בבחירות איך לדעת במי לבחור פוליטיקה ייעוץ ארגוני איך לבחור מנהל האם הגיוני להצביע בבחירות למישהו רק מתוך ... לא מקיימים את הבטחותיהם? פוליטיקאי עשוי להבטיח סדרה שלמה של שינויים ולנקוט עמדות נחרצות, אך ברגע האמת לנהוג אחרת לגמרי. ההבטחות יכולות לשמש כלי לגיוס מצביעים, ולאו דווקא להצביע על מדיניות ... הם סומכים יותר על כושר השיפוט שלו באופן כללי. האם חשוב יותר לבחון את האישיות ואת צורת החשיבה של המנהיג? רעיון מרכזי הוא שבחירות למנהיג דומות מאוד לגיוס מנכל או מנהל בארגון. לא תמיד ההתחייבות המוקדמת והברורה לפתרון בעיה מסוימת היא העיקר, אלא השאלה על מי סומכים יותר. במילים אחרות, יתכן שעדיף להעסיק מנכל בעל ניסיון וקבלות מוכחות, גם אם בראיון הוא מודה שכרגע אין לו נוסחת קסם לפתרון הבעיה, מאשר לבחור מנכל שמתאים בדיוק לתוכנית שבעל החברה חשב עליה, אבל אין ביטחון שיצליח ליישם אותה. כיצד דוגמה מהעולם העסקי מבהירה את העניין? דמיינו בעלים של חברה שבה העובדים מאחרים בקביעות. הוא מראיין כמה מועמדים לתפקיד המנהל. מועמד אחד מציג תוכנית ברורה כיצד לטפל ... מתחבר לפתרונות האלו. לעומתו, מועמד אחר (לדוגמה, אדם כמו ביל גייטס או דונלד טראמפ), מצהיר שאינו יודע מראש מה יעשה, אך יש לו ניסיון והצלחות קודמות בניהול מורכב. לא תמיד נכון לבחור במנהל הראשון רק כי המראיין מסכים איתו. לעתים ... עדיף להבין איזה מנהיג ראוי לקבל את הכוח והסמכות להנהיג, בהתאם לאמון שנותן בו הציבור. למי להצביע בבחירות איך לדעת במי לבחור פוליטיקה ייעוץ ארגוני איך לבחור מנהל עמדות פוליטיות, חשיבות המצע הפוליטי, הבטחות פוליטיות, הבטחות של פוליטיקאים, פוליטיקה, גיוס עובדים, גיוס מנהל, גיוס מנכל, שיקולים בבחירת מנהל, משאבי אנוש, איך לראיין עובד? מי מתאים להיות ראש ממשלה? תכונות של ...
ניתוח תהליך, תכונות של מנהיגות, מהי מנהיגות? שר הביטחון, שמירה על ביטחון המדינה, ראש הממשלה, איך לדעת במי לבחור? איך לבחור מנהיג? איך לבחור מנהל? מנהל טוב, ממי לקבל עצות?
ניתוח תהליך, תכונות של מנהיגות, מהי מנהיגות? שר הביטחון, שמירה על ביטחון המדינה, ראש הממשלה, איך לדעת במי לבחור? איך לבחור מנהיג? איך לבחור מנהל? מנהל טוב, ממי לקבל עצות?
... תהליך, תכונות של מנהיגות, מהי מנהיגות? שר הביטחון, שמירה על ביטחון המדינה, ראש הממשלה, איך לדעת במי לבחור? איך לבחור מנהיג? איך לבחור מנהל? מנהל טוב, ממי לקבל עצות? מהו תהליך קבלת החלטות במנהיגות ומה תפקידיו של שר הביטחון? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה ... ציבוריים, כמו שר הביטחון, נדרשים לקחת על עצמם. השאלה המרכזית היא: איך קובעים מי הוא מנהיג טוב? האם חשוב יותר ניסיון צבאי או כישורים ניהוליים? כיצד לבחור מנהיג ומה חשוב יותר - ניסיון צבאי או כישורים ניהוליים? המרצה מציין כי בעת בחירת מנהיג יש לשים דגש על כישורים ניהוליים ויכולת קבלת החלטות נכונה ולא דווקא על ניסיון צבאי. הכישורים הדרושים למנהיג הם לאו דווקא על פי עקרונות צבאיים אלא על פי יכולת לנהל את המצב בצורה חכמה ולבחור את האופציות הטובות ביותר למען המדינה. אליעד כהן מסביר כי תהליך ... לא כל אדם יכול למלא את תפקיד שר הביטחון ללא יכולת להבין את המורכבות הפוליטית והצבאית של המצב ולבחור את האופציה הטובה ביותר לפתרונו. האם מנכל או ראש צוות צריכים להיות בעלי ניסיון בתחום כדי להיות טובים? לסיום, אליעד כהן משלב דוגמה ... כהן מבקש להראות כי המנהיגות נבחנת לא רק על פי הכישורים הגלויים אלא גם על פי היכולת לעמוד בתנאים מורכבים ובמצבים לא צפויים. השאלה היא אם מנכל, לדוגמה, או ראש צוות צריכים להיות בעלי ניסיון קודם בתחום כדי לנהל את הצוות בצורה הטובה ביותר. אליעד טוען כי מישהו עם כישורים ניהוליים ויכולת לנהל את האנשים בצורה טובה יכול להצליח גם אם לא היה בתחום לפני כן, כל עוד הוא מבין את המהות של האתגרים ומנהל את המשאבים באופן הנכון. תהליך קבלת החלטות מנהיגות ומשא ומתן תפקיד שר הביטחון מהות מול צורה כישורים ניהוליים בחירת מנהיג מהו תהליך קבלת החלטות במנהיגות ומה תפקידיו של שר הביטחון? בהרצאה, נדונה ... כמו שר הביטחון. אחד הנושאים המרכזיים היה האם אדם שמעולם לא שימש בתפקיד ביטחוני יכול להיות שר ביטחון, והאם הניסיון הצבאי חשוב יותר מהבנה אסטרטגית או יכולת קבלת החלטות נכונה. איך יש לבחור מנהיג? האם הניסיון הצבאי הכרחי? לגבי בחירת מנהיג, המרצה מציע כי הכישורים הדרושים הם לאו דווקא ניסיון צבאי, אלא היכולת לנהל את המצב בצורה חכמה ולבחור את האופציות הטובות ביותר למען המדינה. התהליך של קבלת החלטות נעשה ... שר הביטחון, למשל, צריך להיות מסוגל להבין את הצרכים הביטחוניים של המדינה, אך לא בהכרח להיות בעל רקע צבאי, אלא יכול להיות גם אזרח עם כישורים ניהוליים ויכולת קבלת החלטות נכונה. הוא מסביר כי הבחירה במנהיגות צריכה להיות על פי היכולת להבין את ... על פי צורת החשיבה הרגילה. יש חשיבות רבה לדעת לא רק איך לפעול, אלא גם איך לפעול מתוך הבנה של כל היבטי הסיטואציה. המרצה מציין כי לא תמיד יש לנהל את התהליכים בעזרת ידע טכני בלבד, אלא גם עם יכולת להבין את המורכבות של המצב. לסיום, ישנה ... אלא גם לפי היכולת שלהם לעמוד בתנאים מורכבים ובמצבים לא צפויים. תהליך קבלת החלטות מנהיגות ומשא ומתן תפקיד שר הביטחון מהות מול צורה כישורים ניהוליים בחירת מנהיג ...
קורונה וניהול משברים, איך לבחור פרויקטור קורונה? איך לבחור מנהל למשבר הקורונה? חכם רואה את הנולד, תחזיות למגפת הקורונה, מי מתאים להיות פרויקטור הקורונה? איך לבחור מנהיג? סגר הקורונה הגל השלישי, הגל השלישי של הקורונה
קורונה וניהול משברים, איך לבחור פרויקטור קורונה? איך לבחור מנהל למשבר הקורונה? חכם רואה את הנולד, תחזיות למגפת הקורונה, מי מתאים להיות פרויקטור הקורונה? איך לבחור מנהיג? סגר הקורונה הגל השלישי, הגל השלישי של הקורונה
... וניהול משברים, איך לבחור פרויקטור קורונה? איך לבחור מנהל למשבר הקורונה? חכם רואה את הנולד, תחזיות למגפת הקורונה, מי מתאים להיות פרויקטור הקורונה? איך לבחור מנהיג? סגר הקורונה הגל השלישי, הגל השלישי של הקורונה איך לבחור נכון את פרויקטור הקורונה או מנהל למשבר הקורונה? כאשר מתמודדים עם משבר גדול כמו מגפת הקורונה, אחת השאלות המרכזיות שעולות היא איך לבחור את האדם המתאים ביותר לניהול המשבר. לפי אליעד כהן, כדי לבחור נכון את האדם שינהל את המשבר, יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים מרכזיים, ובראשם היכולת שלו להבין את הבעיה לעומקה, לנתח נכון את הסיטואציה ולחזות את ההתפתחויות העתידיות בצורה מדויקת ככל ... אליעד כהן מציין דוגמה מפורטת ופשוטה כדי להמחיש את השיטה המדויקת כיצד לבחור את הפרויקטור או מנהל המשבר המתאים ביותר. הוא מביא דוגמה של מצב היפותטי שבו בכל יום ישנם 10,000 אנשים שנדבקים במחלה. כעת צריך לבחור בין שלושה דוקטורים שיכולים לטפל בבעיה: דוקטור ... עשרים שנה, נתן תחזיות שכולן התבדו לחלוטין, הרי שכבר ניתן לדעת שהשיקול דעת שלו לקוי, וכי הוא פחות מתאים לניהול המשבר . סביר להניח שגם תחזיותיו לגבי העתיד לא יהיו מדויקות. מה המשמעות של חכם רואה את הנולד בבחירת מנהיג או מנהל? אליעד כהן מזכיר את האמרה הידועה חכם רואה את הנולד, שמשמעותה שאדם חכם הוא אדם שיודע לחזות ולצפות מראש את ההתפתחויות העתידיות. בבחירת מנהיג או מנהל, ובפרט כאשר מדובר בניהול משבר גדול כמו מגפת הקורונה, היכולת לצפות מראש אירועים ולהיערך אליהם בהתאם היא חיונית ומכרעת. אדם שמצליח לקרוא נכון את המציאות ולהבין את הכיוון שאליו מתקדמים הדברים, הוא האדם שכדאי ביותר להפקיד בידיו את האחריות לניהול המשבר. יחד עם זאת, אליעד מדגיש שהקריטריון של יכולת חיזוי מדויקת בעבר לא בהכרח מבטיח שאותו אדם יצליח בעתיד, כי ייתכן שאדם שבעבר טעה, למד את הלקח, וכעת הוא מבין ... להוביל לטיפול יעיל ואפקטיבי יותר במשברים בכלל ובמשבר הקורונה בפרט. איך לבחור מנהיג למשבר הקורונה? מה המשמעות של חכם רואה את הנולד? איך בוחרים פרויקטור קורונה מתאים? מי מתאים לניהול משבר הקורונה? תחזיות מגפת הקורונה - איך להעריך מומחים? ...
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך? למה חשוב להבין את השיטות של חברת קידום האתרים? אליעד כהן מסביר שישנם מצבים שבהם אדם מציע שירות, כגון חברת קידום אתרים, אך אינו מסביר מה בדיוק הוא עושה ואיך הוא מתכוון לבצע את העבודה. הוא שואל האם הגיוני לדרוש הסבר או שאין צורך להבין כיצד בדיוק העבודה תתבצע, כל עוד המטרה הסופית מושגת. לדוגמה, כשאדם שותה קוקה - קולה, הוא לא מבקש לדעת את הנוסחה ... דוגמה של חברת קידום אתרים, ומסביר כי לגוגל עצמה יש המלצה להימנע מחברות שלא מסבירות את שיטת הקידום שלהן. ההיגיון של גוגל הוא שחברות שעובדות בשיטות לא מקובלות, כמו מניפולציות באלגוריתם, עלולות לגרום לנזק. אם גוגל מזהה קידום פסול, היא ... אמון מלא מבלי להבין לעומק את השיטה. דוגמה אחת לכך היא אם יש לך היכרות מוקדמת עם האדם או החברה שמציעה לך את השירות, ואתה כבר סומך על שיקול הדעת שלהם. במקרה כזה, אם האדם אומר לך: סמוך עליי, אני יודע מה אני עושה, ואתה יודע בוודאות שהוא מתחשב באינטרסים שלך, אז אפשר לתת לו לעבוד ללא הסברים מפורטים על השיטות המדויקות שבהן הוא משתמש. עם זאת, אליעד מדגיש שהסיטואציה הזאת ... לנזק לטווח ארוך - חשוב לדעת זאת מראש. אליעד משווה זאת לפושעים שמעסיקים אנשים לעשות עבורם פעולות לא חוקיות, אך גם אז, הפושע אומר לעובד שלו: תגיד לי בדיוק איך אתה הולך לעשות את זה, כדי שאני לא אפגע מזה בהמשך. כלומר, גם בעולם הפשע יש עניין לוודא שפעולותיו של העובד לא יגרמו לנזק למעסיק בטווח הארוך. למה גוגל מזהירה מפני חברות שלא חושפות את השיטות שלהן? ... עלול להיפגע באופן קשה. גוגל ממליצה על שקיפות בתהליכים של קידום אתרים, כדי להגן על עצמה וגם על בעלי האתרים עצמם. מתי שאלות על שיטת העבודה יכולות להזיק לך? אליעד מתייחס גם למקרים שבהם לא הגיוני או לא רצוי לשאול שאלות. למשל, במקרה ... חשוב לשאול. אך אם קיימת אפשרות אפילו קטנה לנזק, יש היגיון ברור בלדרוש הסבר ולוודא שלא יהיה נזק. מה הקשר בין אמון אישי לבין מתן אמון מקצועי? אליעד מציין שכאשר אנו פוגשים מישהו בפעם הראשונה, קשה מאוד לתת אמון מלא מבלי לשאול שאלות. אך ... הוכיח עצמו כאמין, סביר יותר לסמוך עליו באופן מלא, גם ללא הסברים נוספים. כלומר, מתן אמון בחברת קידום אתרים או באדם שמספק לך שירות מקצועי תלוי מאוד ברמת ההיכרות שלך איתו וברמת האמון הבסיסית שנוצרה מראש. למה חשוב להגדיר מטרות לפני ... הקלעים, במיוחד כשיש חשש לנזק אפשרי, ומצד שני, מדגיש שלעיתים ניתן לתת אמון מלא אם האדם שהולכים איתו כבר הוכיח את עצמו כאמין לחלוטין. איך לבחור חברת קידום אתרים? למה חשוב לדעת מה חברת הקידום עושה? האם אפשר לסמוך על חברת קידום אתרים בלי לדעת את השיטה? מה הסיכונים בקידום אתרים לא חוקי? מתי נכון לתת אמון מלא באדם מקצועי? למה חשוב להגדיר מטרות לקידום אתר? ...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
... תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים והפעם נסביר לגבי 2 תהליכי שיווק שונים ונפרדים, שצריכים לדעת להבדיל ביניהם. ולמרות שיש קשר ביניהם, הרי שצריכים להתייחס לכל אחד מהם בנפרד. וכאשר אנחנו מדברים על תהליכי שיווק, הרי שבפועל אנחנו יוצרים חומרי שיווק ומפיצים אותם במקום כזה או אחר. לדוגמה יוצרים קמפיין דיגיטאלי ומפיצים אותו ברשתות חברתיות. ומה שצריך לדעת זה, שבתהליך השיווק יש לנו 2 תתי תהליכים. יש לנו תהליך של יצירת חומרי שיווק ויש לנו גם תהליך של הפצת חומרי שיווק. ואלו שני תהליכים נפרדים. ובפועל, כל תהליך של הפצת חומרי שיווק, הרי שמפיצים בו את חומרי השיווק שיצרנו בתהליך השיווק. ובלי ליצור חומרי שיווק, אי אפשר להפיץ אותם. וכך גם שבכל תהליך של יצירת חומרי שיווק, הרי שאם היינו בטוחים במאה אחוז שלעולם לא נפיץ את חומרי השיווק האלו, הרי שכנראה לא היינו יוצרים את חומרי השיווק האלו. דהיינו, יצירת חומרי שיווק, תכליתם היא ההפצה שלהם. ולכן שני התהליכים האלו שלובים ושזורים אחד עם השני. אבל יחד עם זאת כאשר בונים תהליכי שיווק, צריכים להפריד את שני התהליכים האלו אחד מהשני. וברמת העיקרון, צריכים להכין חומרי שיווק, לפי תוכנית של הכנת חומרי
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, ... הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן. אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול ... שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל. דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שלהגדיר את קהל היעד, זה כמובן עוד נושא בפני עצמו. אבל ... שלנו, ולא מגדילים חשיפות של קהל יעד איכותי שבסוף התהליך יהפוך ללקוחות משלמים. ולכן כמו שכבר הסברתי, צריך להתחיל מהסוף ולהבין מי קהל היעד, ומשם להמשיך לתכנן את הקמפיין השיווקי, בהתאם למסרים שאותם צריך קהל היעד וכולי. וככה כן להגדיל את כמות העסקאות שנסגרות בפועל. ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי , תכנון אסטרטגיית שיווק אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד. והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי עושה
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים ... עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים. ... אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה צריך להבין, שכדי לעשות עוד כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק שלך. ואתה יכול גם ללמוד למכור יותר טוב את עצמך, שגם זה יכול להיות במאה ואחת צורות ואפשרויות שונות. ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד לקוחות מאותו סוג לקוחות שמגיעים אליך כרגע? האם יהיה נכון אולי לנסות להביא לקוחות חדשים מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה? ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול להיות לצורך העניין ללמד אותך להוציא הצעת מחיר בצורה אחרת, או לבנות ללקוח חבילות שונות, או לתת ללקוח הסבר שונה עם דגשים שונים, או כל מיני דברים שלא בהכרח ידרשו ממך להשתנות באופי שלך כבן אדם. כי שיפור תהליך המכירה, יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות. ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ממך, למה הם רכשו דווקא ... הקיימים שלא רוכשים ממך, למה הם לא רוכשים ממך? האם הם רוכשים מהמתחרים שלך? מה החסרונות שהם רואים בך? אולי זה קשור לפרופיל של הלקוחות האלו? אולי זה קשור לתהליך המכירה שלך? מה הסיבה שהם לא רוכשים ממך? מכל הניתוחים האלו, ניתן להבין האם כדאי להתמקד בלהביא עוד לקוחות חדשים, או בלהביא לקוחות חדשים אחרים שונים בפרופיל הלקוח שלהם, או אולי להתחיל בלשפר את תהליך המכירה שלך. וכמובן שאם עושים תהליך שיווקי, דרך השאלות הנל אפשרי אולי להבין איזה מסרים כדאי להעביר בפרסום שלך, שיבטא את החוזקות שלך, לבנות משפך שיווקי בצורה נכונה שיעביר את הלקוח מסע לקוח בצורה נכונה. דרך השאלות האלו, אפשרי להבין גם, איפה לאתר את הלקוחות הבאים שלך, מה הפרופיל שאליו אנחנו מכוונים את הפרסום שלך וכולי. במילים אחרות, חקירת תהליכי המכירה הקיימים, אמור לתת תובנות על תהליכי השיווק החדשים גם אם תהיה ההחלטה לשפר את השיווק, בלי קשר לשיפור תהליכי המכירה. כי ההתחלה של ה
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, מה הקשרים החברתיים שלך אומרים עליך? איזה חברים אתה בוחר? מי החברים שלך? מערכות יחסים, בחירת חברים, בחירת בן זוג, הפכים נמשכים, הפכים משלימים, הפכים בזוגיות
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, מה הקשרים החברתיים שלך אומרים עליך? איזה חברים אתה בוחר? מי החברים שלך? מערכות יחסים, בחירת חברים, בחירת בן זוג, הפכים נמשכים, הפכים משלימים, הפכים בזוגיות
... ואומר לך מי אתה, לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, מה הקשרים החברתיים שלך אומרים עליך? איזה חברים אתה בוחר? מי החברים שלך? מערכות יחסים, בחירת חברים, בחירת בן זוג, הפכים נמשכים, הפכים משלימים, הפכים בזוגיות האם החברים שלך באמת משקפים מי אתה? המשפט המפורסם ... האופי שלך והבחירות שאתה עושה בחייך. כיצד קשר זוגי משקף את האישיות שלך? אליעד כהן מרחיב את הרעיון גם לגבי זוגיות ואומר שאותו עיקרון של בחירת חברים תקף גם בבחירת בן זוג: לעיתים אנשים נמשכים לבן זוג שדומה להם, למשל בתחביבים משותפים, כדי ליהנות יחד מאותן ... שלך, ואת הרצונות הפנימיים שלך, ולכן חשוב להיות מודע לסיבות העמוקות מאחורי הבחירות החברתיות שלך. השפעת הסביבה על האדם האם הפכים נמשכים? איך לבחור חברים בצורה נכונה? השפעת החברים על קבלת החלטות מה הקשרים החברתיים שלך אומרים עליך? האם החברים שלך ... עליך. שאל את עצמך: מהי התועלת שאתה מפיק מהם? מדוע התחברת דווקא אליהם? איך הקשר איתם משפיע עליך? השפעת הסביבה על האדם האם הפכים נמשכים? איך לבחור חברים בצורה נכונה? השפעת החברים על קבלת החלטות השפעת הסביבה, השפעת החברים ...
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
... עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות וכאן אדבר על אחת הטעויות הנפוצות שעושים מחפשי עבודה בתור איש מכירות, כאשר הם נמצאים בשלב של ראיון עבודה כאיש מכירות? ובמה שונה ראיון למשרת איש מכירות מכל ראיון עבודה אחר? אז קודם כל צריכים לדעת, שראיון עבודה למשרת איש מכירות, שונה מכל ראיון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיקולים ב..., איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיקולים ב..., איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לכלכלת המשפחה, מנטור, מאמן אישי לילדים נוער והורים בנושא שיקולים ב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 09:52:16 - wesi1