אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיקולים ✔כסף - מיינדסט לכסף, 2 שיטות להיות עשיר, 2 שיטות לעשות הרבה כסף, במה כדאי לי לעבוד? בחירת הזדמנות עסקית, איך לבחור מקום עבודה? שיקולים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨כסף - מיינדסט לכסף, 2 שיטות להיות עשיר, 2 שיטות לעשות הרבה כסף, במה כדאי לי לעבוד? בחירת הזדמנות עסקית, איך לבחור מקום עבודה? שיקולים בבחירת מקום עבודה, איך להיות מסוגל לעשות הרבה כסף? איך להתעשר? איפה להשקיע את הכסף שלך? הגדלת יכולת ההשתכרות שלך, שיפור היכולת לעשות כסף, להשקיע כסף בבורסה, להשקיע בשוק ההון, הכנסה פאסיבית, בחירת מקום עבודה, בחירת מסלול קריירה, אוטומציה ושוק העבודה, מקצועות העתיד, פחד מפיטורים, איך להתכונן לברבור שחור?
וכאן ניתן נקודת מבט למי שרוצה לעשות כסף, במה עליו להתמקד. ובעיקרון יש 2 דברים שבהם יכול להתמקד מי שרוצה לעשות כסף. דבר 1 - הוא להתמקד בלעשות כמה שיותר כסף. דבר 2 - הוא להתמקד בהגדלת היכולת שלך לעשות יותר כסף.

ואני אחדד: יש אפשרות אחת להתמקד בלהגדיל את כמות הכסף שיש לך. ויש אפשרות נוספת להגדיל את היכולת שלך להרוויח כסף. ואלו 2 דברים שונים. ואני אסביר את ההבדל ביניהם.

באפשרות הראשונה האדם כל הזמן מתמקד בלהגדיל את כמות הכסף שיש לו. שזה אומר שבפועל האדם עושה פעולות שתכליתן לגרום לכך שיהיה לו יותר כסף באמצעות ביצוע הפעולה שהוא עושה. לדוגמה בן אדם שהולך לעבוד, יהיה לו יותר כסף בזכות העבודה. או לדוגמה בן אדם שמחפש את העבודה שבה הוא ירוויח הכי הרבה כסף, בן אדם כזה עושה את זה, כדי להגדיל את כמות הכסף שיש לו. או לדוגמה להשקיע כסף בבורסה ולהשקיע בשוק ההון, תכלית הפעולות האלו, היא להגדיל את כמות הכסף שלך.

והיתרון של השיטה הזאת שבה האדם מתמקד בכך שיהיה לו כמה שיותר כסף, היא בכך שזה מגדיל את הסיכוי לכך שיהיה לו כסף בפועל. אא"כ הוא יפסיד אותו באיזו השקעה לא נכונה וכיו"ב. ויתרון נוסף של השיטה הזאת, הוא שהשיטה הזאת די פשוטה להבנה וליישום. היא בעצם אומרת, תעשה את מה שיכניס לך יותר כסף, תשקיע איפה שיהיה לך יותר כסף.

אבל צריכים לדעת, שהגישה של האדם שמתמקד בלעשות יותר כסף בדרך הנ"ל, יש בה גם חיסרון. והוא, שצריכים לעשות הפרדה בין כמות הכסף שיש לך, לבין היכולת שלך לעשות כסף. כי אלו שני דברים שונים.

ניקח לדוגמה בן אדם שממלא לוטו ובמקרה הוא גם זכה בלוטו. עכשיו, נניח שיקרה משהו בלתי צפוי והוא יפסיד את כל הכסף שלו. עכשיו נשאל, האם זה שהיה לו X מיליונים בבנק, האם זה מגדיל את היכולת שלו כרגע כשאין לו כסף, לעשות את המיליונים האלו מחדש? מה היכולת של אותו האדם להרוויח כסף?

והתשובה היא, שזה שיש לך הרבה כסף, זה לא בהכרח מגדיל את היכולת שלך להרוויח כסף. כגון לדוגמה כנ"ל, אם זכית בלוטו, זה לא אומר שהיכולת שלך לעשות כסף גדלה. אומנם יש לך יותר כסף, אבל היכולת שלך לעשות כסף, לא בהכרח גדלה.

עכשיו ניתן דוגמה נוספת. נניח בן אדם שמשקיע כסף בבורסה ועושה כסף, הרבה כסף. ונניח שיקרה משהו בלתי צפוי והוא יפסיד את הכסף שלו. מה היכולת של אותו האדם לעשות כסף חדש מ 0? מה היכולת של האדם להרוויח כסף? תשובה: לא בטוח שיש לאותו משקיע בבורסה, את היכולת לעשות הרבה כסף, כרגע, כשאין לו כסף.

וניתן דוגמה נוספת. נניח שני אנשים, אחד עובד במשכורת חודשית של 30 אלף כל חודש, בתור סבל שמעביר דירות. האדם השני לעומתו, עובד במשכורת חודשית של 15 אלף בחודש, בתור מתכנת מחשבים מתחיל. עכשיו, נניח שאחרי שנה של עבודה, פיטרו את שניהם, ונניח שעכשיו שניהם מחפשים עבודה. עכשיו נשאל, מי היכולת שלו לעשות כסף, גדלה במהלך שנת העבודה שלו? תשובה: של המתכנת מתחיל. כי במהלך השנה הוא כנראה למד דברים חדשים וכיום השווי שלו בשוק העבודה, גדול משל אותו אדם שעבד בתור מעביר דירות, שכרגע אולי כבר בכלל לא צריך אותו, כי הוא התבגר, או כי כבר חלק משוק העבודה שלו, עבר לאוטומציה ממוחשבת כלשהי וכיו"ב.

במילים אחרות, יש מיינדסט לכסף שאומר, במקום להתמקד בכמה כסף יש לך, תתמקד בכמה כסף אתה מסוגל לעשות בכמה שפחות מאמץ. דהיינו, אל תנסה להתמקד רק ובעיקר בכך שיהיה לך כמה שיותר כסף בפועל, אלא תתמקד בלהגדיל את היכולת שלך לעשות כסף.

שזה אומר, שברגע שיש לך הזדמנות עסקית, תנסה לבחון אותה, לא רק דרך כמה כסף אולי תרוויח כאן, אלא גם דרך השאלה, האם ואיך וכמה ההזדמנות העסקית הזאת מגדילה את היכולת שלך לעשות עוד כסף כבן אדם, בלי קשר לכמה כסף שהיא תכניס לך או תפסיד לך בפועל.

דהיינו, נניח לדוגמה שיש לך כמה אפשרויות בחירה, היכן לעבוד. שאל את עצמך, באיזה מקום היכולת שלך לעשות יותר כסף לשעה, היכולת שלך לעשות כסף חודשי, לעשות כסף בכמה שפחות מאמץ, באיזה מקום עבודה היכולת הזאת שלך תגדל? היכן ובאיזה מקום עבודה, השווי שלך בשוק, יגדל? באיזה מסלול קריירה בעוד כמה שנים תוכל להרוויח בשעה, מה שמישהו אחר מרוויח בחודש עבודה שלם?

כי אם אתה רוצה להגדיל את ההון שלך ולעשות יותר כסף, מומלץ לך לא רק לחשוב על איך כרגע אתה גורם לכך שיהיה לך יותר כסף בבנק, אלא כדאי לך לחשוב גם על איך אתה מגדיל את היכולת שלך לעשות כסף בעתיד.

כי הכל יכול לקרות. ויכול להיות ששוק ההון ושהבורסה תיפול ויכול להיות שתעשה טעות אנוש ושתפסיד הרבה כסף. ויכול להיות שיפטרו אותך מסיבות שונות ויכול להיות מיתון ומשבר כלכלי. ויכולה להיות קורונה או מלחמה כלשהי. ויכול לקרות אסון כלשהו.

ובאופן כללי, העולם עובר לאוטומציה של כל מה שאפשר. דהיינו, המחשבים והרובוטים מחליפים את בני האדם. וברמת העיקרון, כל דבר שרובוט יכול לעשות אותו, בסוף הרובוט יעשה אותו במקום הבן אדם. וזה רק עניין של זמן, עד שיותר ויותר אנשים יאבדו את מקומות העבודה שלהם, לטובות רובוטים ומחשבים.

וזה תלוי בעד כמה העבודה שלך קשה לביצוע, באמצעות רובוט. וככל שיותר קל להסביר למחשב מה אתה עושה וככל שהעבודה שלך פחות מורכבת, ככה גדל הסיכוי שלך לאבד את העבודה שלך לטובת רובוט, שאין לו טעויות אנוש ושהוא לא לוקח חופשת מחלה ושהוא עובד 24 שעות ביום בלי להתעייף.

ובעתיד תהיה עבודה, רק למי שהוא יותר חכם מהמחשב. דהיינו, רק מי שעוסק בלגרום למחשבים להחליף בני אדם, רק לו תהיה עבודה. כי כל מקצועות העתיד, יעסקו באיך הרובוטים והמחשבים יכולים להחליף את בני האדם. וככל שתהיה יותר חכם, כך יש לך יותר סיכוי שהמחשב לא יוכל לפטר אותך.

ולכן המיינדסט היותר נכון לכסף, הוא לחשוב על הגדלת היכולת שלך לעשות כסף בעתיד. דהיינו, תשאל את עצמך איך אני מגדיל את השווי של השעה שלי, איך אני מגדיל את השווי של החודשית שלי, איך אני מגדיל את השווי שלי.

כי בסוף בחודש יש X שעות עבודה אפשריות. ותנסה להבין, איך אתה במספר יותר קטן של שעות, יכול לעשות הרבה יותר כסף.

וכל עסק וכל הזדמנות עסקית שאתה בוחן אותה, אל תבחן אותה רק דרך הסיכוי שלה לגרום לך לעשות יותר כסף בטווח הקצר, אלא גם דרך היכולת שלה להגדיל את היכולת שלך לעשות הרבה יותר כסף בעתיד.

והשקעה בשוק ההון, היא לדוגמה לא ממש מגדילה את היכולת שלך לעשות הרבה יותר כסף בעתיד. דהיינו, עקומת הלמידה היא לא גבוה לאורך זמן. כי יש בהתחלה עקומת למידה אולי קצת גדולה, דהיינו, שאולי צריכים ללמוד קצת מידע בסיסי כזה או אחר כדי לנסות לעשות כסף בבורסה, אבל לאורך זמן בדרך כלל עקומת הלמידה יורדת. דהיינו, לא צריכים ללמוד יותר מידי מידע חדש.

ואני אדייק, גם אם כל הזמן צריכים לנתח מידע חדש, כגון לדוגמה דוחות כספיים של חברות, הרי שהמידע הזה ברובו הוא חד פעמי ביכולת להשתמש בו. כי ניתוח המידע של חברה X, הוא לא מגדיל את היכולת שלך לעשות כסף בעתיד, בניתוח של חברות אחרות.

וגם אם מה שאני אומר לא מדויק במאה אחוז, אני מנסה לומר שצריכים לבחון את הדרך לעשות כסף, גם דרך כמות הלמידה והמחקר שמצריכה השיטה. וגם את סוגי המידע צריך לחלק, בין לימוד מידע שמשמש אותך לצורך זמני בלבד של מה שאתה צריך באותו הרגע, כגון הסבל שמעביר דירות, שצריך בכל פעם מחדש לנסות להבין איך להוריד את המקרר מהבית למעלית, ושגם הוא צובר ידע וניסיון עם הזמן, לבין מי שהעבודה שלו דורשת המון מחקר, שלאורך העבודה, כל מחקר מבוסס על המחקר הקודם.

דהיינו, תשאף לכך שהעבודה שלך תדרוש תהליך רצוף של המון למידה. ולא סתם למידה, אלא למידה של הקדמות, שכל אחת מהן מקדמת אותך אל השלב הבא שלך בשוק העבודה. דהיינו, שאתה צובר מידע, שישמש אותך לאורך זמן גם בעתיד ולא רק מידע חד פעמי. למרות שבפועל, כנ"ל, גם מי שעוסק בניקיון רצפה, צובר מידע שיעזור לו לאורך זמן, באיך לנקות את הרצפה. אבל ברמת העיקרון כמות המידע שנצברת שמגדילה את השווי שוק שלך, היא שונה ממקצוע למקצוע.

כי בסוף, לאורך זמן, כדי לעשות כסף, הרבה כסף ולא רק 10% תשואה בממוצע בשוק ההון וכיו"ב, לשם כך צריכים להגדיל את הביקוש שלך ביחס להיצע שלך. דהיינו, להגדיל את היכולת שלך לייצר ערך אמיתי לאנשים אמיתיים שירצו לתת לך כסף בתמורה למה שאתה יודע לספק להם.

דהיינו, אם כל יום תשאל את עצמך, איך אני מגדיל את היכולת שלי לספק ערך לעולם, ערך שאנשים בעולם צריכים, ערך שאין הרבה אנשים שיכולים לספק אותו, ערך שכמה שיותר אנשים צריכים אותו ושכמה שפחות אנשים יכולים לספק אותו, אם תשאל את עצמך את השאלה הזאת, ותפעל להגדיל את היכולת שלך לספק לעולם ערך, הרי שלאורך זמן אתה מגדיל את היתרון התחרותי שלך על פני כל שאר האנשים ולאורך זמן, תעשה הרבה יותר כסף מכך אחד אחר.

לסיכום: אל תתמקד רק בלעשות כסף, אלא גם ובעיקר באיך להגדיל את היכולת שלך לעשות הרבה מאוד כסף, גם אם יקרה אסון, גם אם תאבד את הכל, גם אם תעבור מדינה, גם אם לא תדע את השפה, גם אם יקרה ברבור שחור וכולי.

ומי שייקח את זה עוד כמה צעדים קדימה, יגיע לשאלה של איך להגדיל את היכולת להרגיש טוב, גם בלי להיות תלוי בכסף. שזה כמובן תלוי בפיתוח השכל, בהבנת הרצון וכולי. וזה כבר עניין אחר...
הגדלת ביקושים מחקרים יתרון שיפור יכולת יכול להיות הרצון משבר לפתח יכולת חשיבה לדייק איך להגדיל מתכנת מחשבים 2 שיטות 2 שיטות להיות עשיר 2 שיטות לעשות הרבה כסף אוטומציה אוטומציה ושוק העבודה איך לבחור איך לבחור מקום עבודה איך להיות איך להיות מיליונר איך להיות מסוגל איך להיות מסוגל לעשות הרבה כסף איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להשקיע את הכסף איך להשקיע בשוק ההון איך להשקיע כסף בבורסה איך להתכונן איך להתכונן לברבור שחור איך להתעשר איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף איפה להשקיע את הכסף איפה להשקיע את הכסף שלך בורסה בחירה בחירת הזדמנות עסקית בחירת מסלול בחירת מסלול קריירה בחירת מקום עבודה במה כדאי לי לעבוד במה להשקיע את הכסף ברבור שחור האם להשקיע בשוק ההון הגדלת יכולת הגדלת יכולת ההשתכרות שלך הגדלת יכולת השתכרות הזדמנות עסקית הכנסה הכנסה פאסיבית הכנסה פסיבית הכנסות הרבה כסף השקעה השקעה בבורסה השקעה בשוק ההון השקעות ייצור הכנסה יכולות יכולת יכולת השתכרות כסף כסף בבורסה כסף בשוק ההון לבחור לבחור מקום עבודה להיות מיליונר להיות מסוגל להיות מסוגל לעשות הרבה כסף להיות עשיר להיות עשירים להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להרוויח כסף בבורסה להרוויח כסף בשוק ההון להשקיע להשקיע את הכסף להשקיע בבורסה להשקיע בשוק ההון להשקיע כסף להשקיע כסף בבורסה להתכונן להתכונן לברבור שחור להתעשר לייצר הכנסה לעבוד לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לעשות כסף בבורסה לעשות כסף בשוק ההון לפטר מיינדסט מיינדסט לכסף מסלול קריירה מקום עבודה מקצוע מקצועות העתיד עבודה עסק עסקים עתיד פחד פחד מפיטורים פחדים פיטורים קריירה שוק ההון שוק העבודה שיטות שיטות להיות עשיר שיטות לעשות שיפור שיפור היכולת לעשות שיפור היכולת לעשות כסף שיפור יכולות שיפור יכולת שיקולים שיקולים בבחירת מקום עבודה
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, ... תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים. אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון: מחיר השוק - דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר ... השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים. יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים - שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם ... האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים? מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך - חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך במחיר X. דהיינו, נניח שתבקש על המוצר מחיר X, כמה כסף יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר הזה במחיר ... את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו. האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך - דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי ... אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (עע: עלות אלטרנטיבית). העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך - דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה ... משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך. עלות ייצור - עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיוב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 שח ותמכור אותו ב 90 שח ... כי אתה לדוגמה צריך לגייס עוד עובד וכיוב. בקיצור, צריך לדעת איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי. וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אאכ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע וביקוש של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות. בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו. תזרים כספי - דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה ... גם בהתאם לתוכנית העסקית של העסק שלך ולתוכנית של התזרים העסקי שלך, מתי אתה מתכנן להחזיר את הכסף על ההשקעה שלך ועוד. הוצאות מימון - יש גם שיקול של עלויות מימון, דהיינו, כמה עולה לך הכסף במקום אחר. לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק. השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים - יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור ללקוחות אחרים, ביותר או בפחות כסף. כי לפעמים כאשר אתה מוכר ללקוח מוצר במחיר כלשהו, זה ישפיע גם על לקוחות אחרים שלך, כי אולי הם חשופים למחיר האחרון שסגרת את העסקה האחרונה. השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח - יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור לאותו לקוח בפעם אחרת בסכום אחר. כי המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת ... צריך לקחת בחשבון גם, איך המחיר ישפיע על איך שהלקוחות שלך יתפסו אותך ואת המותג שלך וכולי. השפעת התמחור שלך על עצמך - דהיינו, יש גם שיקול של איך מרגיש לך התמחור שלך, ברמה האישית שלך מול עצמך. וזה קשור לכל מיני היבטים פסיכולוגיים שלך עם עצמך. לדוגמה שאם תבקש זול מידי בעיני עצמך, זה יכול לגרום לך להרגיש רע ... לרכוש שלא ממך, מה העלות של הלקוח לרכוש לא ממך, ומה הביקוש שלך, מה אתה יכול למכור למישהו אחר, במקום למכור ללקוח שלך. לסיכום: יש המון שיקולים בקביעת מחיר ללקוח. ולפעמים יש היגיון לתמחר במחיר יקר, כדי למכור מוצר אחר בזול. ויש היגיון לתמחר בזול, כדי למכור מוצר אחר ביקר. ויש גם לוגיקה שלמה, באיך להציג את המחיר ...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
... מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את ... שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב ... או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול להשפיע על הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו כסף לבצע את ... איך הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמה, האם הלקוח יחשוב שהמחיר הזה הוא ... הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, לגבי השלב של ... המחיר ללקוח, כבר מהתחלה בראש כל חוצות. ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת ... (לדוגמה: יעוץ מימוני יעוץ משכנתא), גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך. לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס ... יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור יועץ וגם בהקשר של ממי לקבל עצות ועוד, אבל כאן אתן עוד נקודת ... האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך. ויתכן מומחה בתחומו הכי טוב בעולם, שיודע לשווק ... אומר, שיש כמובן את השיקולים הכלליים בבחירת איש מקצוע שאמור להשיג לך מטרה כלשהי. השיקולים הכלליים של כמה אתה חושב שהוא חכם באופן כללי. וכמה אתה חושב שהוא בעל ניסיון בתחום זהה או קרוב למשימה הספציפית שאתה צריך. וכמה הוא ...
איך לבחור מקצוע לפי הכסף? איך לבחור מקצוע רווחי? איך לפתח קריירה רווחית? שיקולים בבחירת מקצוע לפי המשכורת, איך לבחור מקצוע לפי המשכורת? באיזה מקצוע תוכל לעשות הכי הרבה כסף? האם העבודה שלך כרגע מקדמת אותך לעבודה הבאה שלך? פיתוח קריירה לפי הכסף, איפה תוכל לעשות הכי הרבה כסף? שיקולים בבחירת מקום עבודה, כמה כסף אתה מרוויח? לחשוב על העבודה הבאה שלך, לחשוב על התפקיד הבא שלך, יעוץ קריירה
... לבחור מקצוע לפי הכסף? איך לבחור מקצוע רווחי? איך לפתח קריירה רווחית? שיקולים בבחירת מקצוע לפי המשכורת, איך לבחור מקצוע לפי המשכורת? באיזה מקצוע תוכל לעשות הכי הרבה כסף? האם העבודה שלך כרגע מקדמת אותך לעבודה הבאה שלך? פיתוח קריירה לפי הכסף, איפה תוכל לעשות הכי הרבה כסף? שיקולים בבחירת מקום עבודה, כמה כסף אתה מרוויח? לחשוב על העבודה הבאה שלך, לחשוב על התפקיד הבא שלך, יעוץ קריירה וכאן נסביר, כי אם באים לבחור עבודה ומקצוע, לפי השיקול הכספי, דהיינו, לפי איפה שאתה עושה הכי הרבה כסף ואיפה שמשלמים לך הכי הרבה, אז צריכים לקחת בחשבון 2 שיקולים מנקודת המבט של הכסף שאתה עושה בעבודה. שיקול 1 - הוא בזמן הווה. איפה המקום שבו כרגע ישלמו לך הכי הרבה כסף כאן ועכשיו על התפקיד הנוכחי ... יותר כסף בעתיד. לעומת תפקידים שאתה לא לומד בהם שום דבר חדש ואתה לא הופך להיות שווה יותר כסף, באמצעות העבודה שאתה עובד. והמסר הוא, בתוך כל השיקולים הכספיים, לבדוק גם את השיקול הכספי העתידי. דהיינו, האם וכמה התפקיד שמציעים לך, כמה הוא יגרום לך להיות שווה יותר כסף בעתיד, כמה דברים חדשים תלמד בו, שיגרמו לך להיות שווה יותר כסף בעתיד. וצריכים לתת משקל, גם לשיקול הזה. ...
לפטר עובד, לפטר ספק, 3 שיקולים האם לפטר עובד, 3 שיקולים לפני שמפטרים ספק, האם לפטר את העובד? האם לפטר את הספק? האם להחליף את העובד? האם להחליף את הספק? החלפת עובד, החלפת ספק, האם להחליף עובד? האם להחליף ספק? האם לפטר עובד? האם לפטר ספק? פיטורי עובדים, ניהול ספקים, ניהול עובדים
... עובד, לפטר ספק, 3 שיקולים האם לפטר עובד, 3 שיקולים לפני שמפטרים ספק, האם לפטר את העובד? האם לפטר את הספק? האם להחליף את העובד? האם להחליף את הספק? החלפת עובד, החלפת ספק, האם להחליף עובד? האם להחליף ... ספק? פיטורי עובדים, ניהול ספקים, ניהול עובדים והפעם אסביר 3 שיקולים, האם לפטר עובד? האם לפטר ספק? האם להחליף ספק? וכולי. אז כאשר מתלבטים לגבי האם כדאי לפטר את הספק עובד, אפשרי לשאול 3 שאלות: 1 - האם אתה מרוצה ...
שיקולים להתגרש, שיקולים להיפרד, האם כדאי להתגרש? האם כדאי להיפרד? לקיחת אחריות בזוגיות, אולי אני הבעיה? אולי הבעיה בי? למה רע לי בזוגיות? למה לא טוב לי בזוגיות? שינוי בזוגיות, שינוי פנימי, רוצה להתגרש, רוצה להיפרד, טיפול זוגי
שיקולים להתגרש, שיקולים להיפרד, האם כדאי להתגרש? האם כדאי להיפרד? לקיחת אחריות בזוגיות, אולי אני הבעיה? אולי הבעיה בי? למה רע לי בזוגיות? למה לא טוב לי בזוגיות? שינוי בזוגיות, שינוי פנימי, רוצה להתגרש, רוצה להיפרד, טיפול זוגי
שיקולים להתגרש, שיקולים להיפרד, האם כדאי להתגרש? האם כדאי להיפרד? לקיחת אחריות בזוגיות, אולי אני הבעיה? אולי הבעיה בי? למה רע לי בזוגיות? למה לא טוב לי בזוגיות? שינוי בזוגיות, שינוי פנימי, רוצה להתגרש, רוצה להיפרד, טיפול זוגי מהם השיקולים הנכונים להיפרד או להתגרש? כאשר אדם שוקל להיפרד מבן או בת זוג, לעזוב מקום עבודה או לשנות מקום מגוריו, הוא בדרך כלל חושב שהשינוי הזה יביא לו ...
הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
... כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת ... מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מיני היבטים, אבל אם אתה רוצה ... האלו ביחד. ולהלן האפשרויות בצורה יותר מפורטת: שיקולי מכירה ללקוח אפשרות אחת היא, שאתה כותב ... אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית. שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים כמו כן, ... מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם. שיקולים מכירתיים + מסחריים כמובן שלפעמים ... איך הכי נכון להוציא את הצעת המחיר. מחשבות ושיקולים לדוגמה: האם הלקוח ביקש ממך את הצעת ... צריכים לתכנן את ההסכם המסחרי בהתאם לכל מיני שיקולים שונים. האם וכמה תרצה לפרט? יש ... את זה לעורך דין שיעבור על זה? בכל מקרה, יתכנו שיקולים שונים. אני ממליץ להעמיק כאן בנושא של לכתוב הסכם ושל כתיבת הסכם, יש המון שיקולים ועניינים שקשורים לגבי איך לכתוב הסכם ... שתגן עליך ברמה המסחרית והמשפטית. מחשבות ושיקולים נוספים כמה זמן ייקח לך לכתוב את הצעת ... משא ומתן על הצעת המחיר? גם בזה יש המון שיקולים (עיזים במשא ומתן) שכדאי לקחת בחשבון. ...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
... ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ... לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח ... בכלל הלקוח מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא לשמוע שאין הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיוב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה. ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים. והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי ... האם לתת את ההנחה בקלות? האם לתת אותה בקושי? האם לתת אותה בתמורה למשהו, האם להיות קשה להשגה או קל להשגה כאשר נותנים את ההנחה? ויש בזה כל מיני שיקולים, וגם שיקולים של איך הלקוח יפרש את הסיבה לכך ...
למה הכל השתקפות עצמית? החיים כמראה, מה אחרים חושבים עלי? מה אני חושב על עצמי? למה אנשים לא אוהבים אותי? שיקולים בבחירת בן זוג, למה אני רוצה אותה? למה אני אוהבת אותו? מה הוא חושב עלי? מה היא חושבת עלי?
למה הכל השתקפות עצמית? החיים כמראה, מה אחרים חושבים עלי? מה אני חושב על עצמי? למה אנשים לא אוהבים אותי? שיקולים בבחירת בן זוג, למה אני רוצה אותה? למה אני אוהבת אותו? מה הוא חושב עלי? מה היא חושבת עלי?
... אנשים לא אוהבים אותי? שיקולים בבחירת בן זוג, למה אני רוצה אותה? למה אני ... ומעוררת חוסר ביטחון. שיקולים בבחירת בן זוג והשפעת הדימוי העצמי על ... את העולם סביבנו. שיקולים בבחירת בן זוג מה אני חושב על עצמי? ... האישית על מערכות יחסים שיקולים בבחירת בת זוג, למה אני אוהב אותה? למה אני ...
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
... עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים ... לעובדים שיטות תגמול לעובדי מכירות תגמול עובדים - שיקולים , טעויות והשלכות תגמול עובדים הוא נושא מהותי בכל ארגון, וכשמתגמלים עובדים, יש לקחת בחשבון שיקולים רבים. תגמול עובדים אינו רק תשלום משכורת בסיסית, אלא גם תגמולים נוספים שנועדו לעודד את העובד להשקיע יותר ולחוש מחויבות גבוהה יותר ... אישי ולא בהכרח מתוך אינטרס של טובת החברה הכוללת. שיקולים חשובים בקביעת תגמול עובדים יש להגדיר תגמול רחב יותר שכולל מספר קריטריונים, כדי למנוע ניגוד אינטרסים. ככל שהעובד נמצא בדרג ניהולי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כסף - מיינדסט לכסף, 2 שיטות להיות עשיר, 2 שיטות לעשות הרבה כסף, במה כדאי לי לעבוד? בחירת הזדמנות עסקית, איך לבחור מקום עבודה? שיקולים בבחירת מקום עבודה, איך להיות מסוגל לעשות הרבה כסף? איך להתעשר? איפה להשקיע את הכסף שלך? הגדלת יכולת ההשתכרות שלך, שיפור היכולת לעשות כסף, להשקיע כסף בבורסה, להשקיע בשוק ההון, הכנסה פאסיבית, בחירת מקום עבודה, בחירת מסלול קריירה, אוטומציה ושוק העבודה, מקצועות העתיד, פחד מפיטורים, איך להתכונן לברבור שחור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיקולים, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיקולים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, טיפול אישי, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בתחום שיקולים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 22:45:24 - wesi1