אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות ניהול עובדים ✔אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים?

הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי.

האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים?

כן, לפי ההסבר של אליעד, עובדים הם סוג של רובוטים מדגם של בן אדם, שפועלים לפי מערכת מסוימת של מחשבות, רגשות ורצונות. בדיוק כמו שלרובוט או למחשב יש תוכנה שמנחה אותו כיצד לפעול, כך גם בני האדם פועלים לפי "תוכנה" פנימית - מערכת הפעלה של המוח האנושי. אם תבין את הכללים, את מערכת ההפעלה הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית.

למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים?

אליעד מדגיש שלא צריך לחפש "שיטות מיוחדות" לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות לתמרץ או לתגמל עובדים הוא חסר תועלת, כי השורש הוא הבנת ההתנהגות האנושית עצמה. במקום ללמוד "איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב", עדיף ללמוד "איך אנשים חושבים", "איך נוצרת מוטיבציה", "איך נוצר פחד", ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי.

איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים?

לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים.

איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר?

לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים רגשות, מחשבות, רצונות, פחדים, מוטיבציות, וכל שאר התהליכים הפסיכולוגיים והרגשיים שמניעים בני אדם. ידע זה מאפשר לך להבין מה בדיוק גורם לאנשים לפעול כפי שהם פועלים, וכיצד אתה יכול לגרום להם לבצע את מה שאתה רוצה באופן טבעי וללא התנגדות.

מדוע הדרך המהירה להבין אחרים היא להבין את עצמך?

הדרך המהירה ביותר להבין בני אדם אחרים היא דווקא לנסות להבין את עצמך. אליעד מסביר שכאשר תבין את המנגנונים הפנימיים שלך - איך נוצרים הרצונות, המחשבות, התחושות והרגשות שלך - תבין בצורה טובה יותר איך מנגנונים אלה פועלים אצל אנשים אחרים. ההיכרות העצמית המעמיקה הזאת מאפשרת לך לנהל טוב יותר, כי אתה מגלה שגם אתה עצמך "רובוט" שמנוהל על ידי המציאות, הרצונות שלך, והמחשבות שלך.

מה המשמעות שאתה עצמך עובד של המציאות?

אליעד מציין שגם אתה כמנהל הוא סוג של עובד, שעובד בארגון גדול יותר הנקרא המציאות. בדיוק כמו שאתה מנסה לנהל את העובדים שלך, גם המציאות מנהלת אותך, מפעילה אותך, משפיעה על הרצונות וההחלטות שלך. ברגע שאתה מבין את ההקבלה הזו, אתה הופך למודע יותר כיצד לנהל אחרים, כי אתה יודע בדיוק מה מפעיל גם אותם - בדיוק מה שמפעיל אותך.

איך אפשר ללמוד עוד על ניהול עובדים ובני אדם?

אליעד מזכיר שקיימים מקורות נוספים להבנת המוח האנושי, ובמיוחד מציין את האתר EIP.co.il כאתר שבו נמצא כמעט כל המידע שאפשר להעלות על הדעת על איך עובד המוח של בני אדם, ניהול עובדים, מערכות יחסים, שפת גוף, אומנות הניהול ושיטות ניהול אפקטיביות.
מערכות יחסים שיטות הדרך של אליעד להעלות איך נוצרים רצונות להבין את הכל להצליח לנהל איך עובד המוח האנושי איך לגרום לעובדים להרגיש השכל של אליעד איך להיות מנהל איך להצליח איך להצליח בניהול איך להצליח לנהל איך ללמוד איך ללמוד לנהל איך ללמוד ניהול איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשים איך לנהל בני אדם איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים איפה ללמוד ניהול אנושי אנושיות בני אדם הצלחה כיצד לנהל כיצד לנהל אנשים כיצד לנהל עובדים להיות מנהל להצליח להצליח בניהול להצליח לנהל להתאמן ללמוד ללמוד לנהל ללמוד ניהול למידה למנהלים לנהל לנהל אנשים לנהל בני אדם לנהל עובד לנהל עובדים מנהל מנהלים ניהול ניהול אנשים ניהול עובד ניהול עובדים סוד סוד ניהול העובדים סודות סודות הניהול עובד עובד כרובוט עובד כרובוט אנושי עובדים עובדים הם בני אדם רובוט רובוט אנושי רובוטים
מבוא - שהספר הזה מתאים לכל בני האדם בעולם, בכל מקום ובכל זמן
... - שהספר הזה מתאים לכל בני האדם בעולם, בכל מקום ובכל זמן כל מי שאומר שהוא לא מוצא את עצמו בספר, ושהספר הזה הוא גבוה מידי עבורו, או שהוא לא מדבר אליו ושהוא לא נוגע אליו וכיוב, הוא טועה ומשקר את עצמו. כי הספר הזה הוא כולו כלליות גדולה, והוא מתאים לכל בני האדם שבעולם, בכל מקום ובכל זמן. החל ממי שנמצא בדרגה הקטנה והנמוכה ביותר, ועד מי שנמצא בדרגה הגדולה והגבוהה ביותר. כי הספר הזה ...
לסבול - למה בני האדם מוכנים ורוצים לסבול?
... - למה בני האדם מוכנים ורוצים לסבול? ובו יתבאר, למה בני האדם, מוכנים ואפילו רוצים לסבול? והעניין הוא, כי מי שיתבונן יראה, כי בני האדם מוכנים לסבול. וישנן הרבה דוגמאות לכך, שמתעללים באדם, והוא לא נלחם בישות שמתעללת בו, אלא נכנע תחתיה, ונראה הדבר, כאילו האדם מוכן לסבול. ...
חינוך ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב?
חינוך ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב?
... ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב? איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? השאלה שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ההורים צריכים לפעול כאשר ... מסבירים את הדברים ולא מנסים לתמרן את הילד, הוא לא יראה בהם אויבים, אלא אנשים שמסייעים לו להבין את העולם טוב יותר. מהו חינוך נכון? איך לחנך ילדים כמו בני אדם? מה החשיבות של חשיבה עצמאית בחינוך? מהו חינוך של חמורים? איך להסביר לילד את ... בצורה נורמלית, אלא גם מסייע לו לפתח את כישוריו השכליים וההבנתיים, כך שהוא יוכל להתמודד עם החלטות בעתיד בצורה מושכלת. מהו חינוך נכון? איך לחנך ילדים כמו בני אדם? מה החשיבות של חשיבה עצמאית בחינוך? מהו חינוך של חמורים? איך להסביר לילד את ... שלהם זאת בעצם שיטת חינוך של חמורים ואז גם הילדים יוצאים חמורים ולפעמים החמורים האלה הם מקשיבים גם אם לפעמים החמורים האלה לא מקשיבים להם, אבל אם ההורים הם בני אדם חושבים והם מחנכים את הילדים שלהם בצורה שהם מחנכים בני אדם אז גם הילדים מתנהגים כמו בני אדם. אני אסביר מה אני מתכוון לחנך ילד פירושו לחנך אותו לדרך חשיבה נכונה, מה זאת אומרת ... לחיות רוצה לעשות מה שאני רוצה אל תשגעו לי את השכל. לעומת זאת אם ההורים מחנכים את הילד כמו שמחנכים בן אדם, זאת אומרת שמסבירים לו את השכל של הדבר לא מנסים לעבוד עליו למה מנסים להגיד לו אם אני אגיד לו ככה הוא יחשוב ככה ואם אני אגיד לו ככה הוא ...
הבהלה לזהב / שופינג - ממה נובעת תופעת העדר והמרוץ של בני האדם אחרי שטויות?
... לזהב שופינג - ממה נובעת תופעת העדר והמרוץ של בני האדם אחרי שטויות? אם נתבונן סביבנו נראה, כי בעולם קיימים מסלולי מירוץ שונים, שכל אדם שרוצה להרגיש טוב עם עצמו, ... או לדוגמה כאשר יש איזה משהו שהמון אנשים רצים אחריו, אז בני האדם מרגישים שהם חייבים גם הם לרוץ אחרי הדבר הזה. ולמרות שהאדם יודע שזאת שטות מוחלטת, הרי שהוא רץ אחרי הדבר. וישנם מצבים, שבהם קבוצה קטנה של בני אדם רצים אחרי איזו שטות, וכל שאר בני האדם שעומדים סביבם יודעים שזו שטות, ובכל זאת גם הם מצטרפים למרוץ האנושי. ומאחר שבני אדם לא טיפשים, אכ נשאלת השאלה, ממה נובעת תופעת העדר הזאת? כי הרי האדם מבין שהדבר הוא שטות מוחלטת, או על כל פנים ... והשאלה היא למה? ואם נתבונן היטב על עניין המרוץ של בני האדם כמו עדר, אחרי דברים שהאדם יודע שהם שטותיים לחלוטין, נראה שבשעת המרוץ מתרחשים כאן שני תהליכים מקבילים. מצד ... את המשמעות של החיים, כדי להיות מאושר. וכאשר האדם רואה בני אדם אחרים שרצים אחרי איזה דבר, בתת המודע של האדם הוא מרגיש שהדבר הזה יש לו משמעות. כי מצד האמת כל בני האדם רודפים אחרי אותו הדבר. דהיינו, אחרי האושר והשלמות הפנימית. וכלפי חוץ זה נראה שבני אדם רודפים אחרי דברים שונים. וכלפי חוץ כל אחד מספר סיפור אחר, שהוא מחפש איזה משהו אחר. אבל בפנימיות המחשבה של כל בני האדם, כולם מחפשים להגיע אל האושר הפנימי. וכאשר בני אדם רצים אחרי איזה דבר, הדבר הזה הוא ביטוי חיצוני לכך שכל בני האדם מחפשים את משמעות החיים. כי בני אדם רצים אחרי דבר שהם מייחסים לו משמעות. ואם האדם מייחס משמעות לאיזה דבר, על ידי זה הוא רץ אחריו. וכאשר האדם ... שכאן יש איזה משהו שיש לו איזו משמעות חשובה. וככל שבני האדם הראשונים שרצים אחרי הדבר, רצים אחריו ביותר התלהבות ותשוקה ושמחה, כך כלפי חוץ זה משדר שיש כאן משהו בעל המון משמעות. וככל שיותר בני אדם מצטרפים למרוץ, כך הדבר שכולם רצים אחריו, נראה שהוא בעל יותר משמעות. כי האדם רץ אחרי הדבר שהוא מייחס לו משמעות. וכאשר הרבה בני אדם מתלהבים מאיזה דבר, הדבר הזה משדר לאדם שהנה כאן יש את משמעות החיים. והשמחה וההתלהבות של האנשים שרצים אחרי ... שלו, לרוץ אחרי מה שבאמת צריך לרוץ אחריו. ונסכם: כל בני האדם בתוכם, רוצים את אותו הדבר, שזה את השלמות הפנימית ואת האושר. וכאשר האדם רואה הרבה בני אדם שרצים אחרי איזה דבר מתוך התלהבות, הדבר הזה משדר לאדם הצופה, שהנה יש כאן איזה משהו איכותי שראוי לרדוף אחריו. ...
לחשוב. למה יש בני אדם שקשה להם לחשוב? איך לחשוב בצורה טובה?
... למה יש בני אדם שקשה להם לחשוב? איך לחשוב בצורה טובה? לחשוב. מחשבות. ישנם בני אדם שמעדיפים שלא לחשוב. ישנם בני אדם שעבורם לחשוב נדמה כעונש. מדוע? תשובה: גם ברצון שלא לחשוב קיימת ... היא שאם האדם לא היה חושב בכלל, הרי שלא היה יכול להיות לו שום רע. כי מי שאינו יודע דבר, הרי שאין לו שום שאלה קושיא תלונה וכולי. אלא מה? שברמה המעשית כל בני האדם חושבים כל הזמן. גם מי שנדמה לו שהוא לא אוהב לחשוב, בפועל כל ...
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
... עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה , לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה איך מתמודדים עם בעיות עם המנהל בעבודה ופתרונות לשיפור היחסים? במקרה של בעיות בעבודה, אחת השאלות המרכזיות שמועלות היא כיצד להתמודד עם תכונות מסוימות במנהל, תכונות שהן בעייתיות בעיניי העובדים. לדוגמה, אם מנהל מציג תכונות אגו חזקות שמפריעות לעובדים, חשוב להבין איך ניתן לשפר את המצב מבלי לשנות את המנהל באופן ישיר. אליעד מציע גישה מאוד ברורה למצבים כאלה: אם המנהל מציג תכונה מסוימת שמפריעה, יש לשאול את עצמך קודם כל למה הוא מתנהג כך. בדרך זו ניתן להבין את שורש הבעיה, ואז להציע דרכים להתמודד עם התנהגותו. מה ניתן לעשות כשהמציאות ... תואמת את רצוננו, יש שלוש דרכים להתמודד עם המצב. הדרך הראשונה היא לשנות את המציאות, כלומר, לגרום לשינויים במנהל עצמו או בסיטואציה. הדרך השנייה היא לשנות את רצוננו, כלומר, לקבל את המציאות כמו שהיא, והשלישית היא לשאול את עצמנו אם אנחנו רוצים להמשיך לסבול. אליעד מדגיש כי אם אנחנו בוחרים בשיטה השנייה, כלומר, לשנות את רצוננו, אז הבעיה תיפתר. כיצד להתמודד עם מנהל עם אגו חזק? כאשר המנהל מציג אגו חזק, אחד הפתרונות הוא להבין מה עומד מאחורי התנהגות זו. אליעד מציע לחשוב על שורש הבעיה, שיכולה להיות חוסר ביטחון עצמי. במקרה כזה, ניתן למלא את האגו של המנהל בדרכים אחרות, כך שהוא לא יצטרך להפעיל את האגו על העובדים. אם למשל, המנהל מרגיש טוב כשהעובדים מחמיאים לו, אז ניתן להחמיא לו בצורה שתסייע לו לשמור על האגו מבלי שהוא יצטרך להתנהג בצורה של התנסאות כלפי העובדים. כיצד ניתן לשנות את התנהגות המנהל? אליעד מציע להפעיל פסיכולוגיה הפוכה כדי לשנות את התנהגות המנהל. אם לדוגמה המנהל מתנהג בצורה אגרסיבית או לא מכבדת, אפשר למלא לו את הרצון הזה בדרך שתעזור לו להרגיש טוב, כמו מתן מחמאות או תשומת לב. אבל אם מדובר במנהל עם אגו חזק, ניתן גם לנסות להחליף את הרצון שלו, כלומר, לגרום לו לרצות להתנהג בצורה מכבדת מתוך רצון אישי ולא מתוך חובת התנסאות כלפי העובדים. מהן השיטות השונות לנטרול או למילוי הרצון של המנהל? אליעד מציע שלוש דרכים עיקריות להתמודד עם המנהל: 1. למלא לו את הרצון בדרכים אחרות: אם הוא רוצה להרגיש בעל כוח או שליטה, ניתן למלא לו את הרצון בדרכים אחרות, למשל באמצעות כבוד או תמיכה בעבודתו. 2. לנטרל את הרצון: ניתן לנטרל את הרצון של המנהל על ידי פתרון בעיות אחרות שיש לו, שיכולות להסביר את התנהגותו, למשל חוסר ביטחון עצמי. 3. לספק רצון אחר יותר חזק: אם המנהל רוצה להתנסות על ה
בושה בלי בגדים, למה לובשים בגדים? למה בני אדם לובשים בגדים? נודיסטים, נודיסטיות, ללכת ערומים, עירום, מיניות, משיכה מינית, אדם וחווה, עץ הדעת, בלי בגדים, ללא בגדים, סקס, למה מתלבשים? ביישנות
בושה בלי בגדים, למה לובשים בגדים? למה בני אדם לובשים בגדים? נודיסטים, נודיסטיות, ללכת ערומים, עירום, מיניות, משיכה מינית, אדם וחווה, עץ הדעת, בלי בגדים, ללא בגדים, סקס, למה מתלבשים? ביישנות
... בלי בגדים, למה לובשים בגדים? למה בני אדם לובשים בגדים? נודיסטים, נודיסטיות, ללכת ערומים, עירום, מיניות, משיכה מינית, אדם וחווה, עץ הדעת, בלי בגדים, ללא בגדים, סקס, למה מתלבשים? ביישנות למה אנשים מתביישים ללכת בלי בגדים? אליעד כהן מסביר לעומק מדוע בני אדם לובשים בגדים, ומדוע קיימת הבושה מהעירום, בעיקר בהקשר של מיניות ומשיכה מינית. לפי ההסבר שלו, ביסודו של דבר, אנשים מתביישים ללכת עירומים מפני שהם חושבים שיש ... על בגדים יותר צנועים ומסתירים, כדי לא לחשוף את המשיכה המינית שלו ולהראות שהוא מתעניין רק באלוהים. איך התרבות יצרה את הבושה מגוף עירום? אליעד מסביר שבתהליך היסטורי, בני האדם התלבשו מסיבות פרקטיות כמו הגנה מפני קור, חום, פציעות וכדומה, אבל לאחר זמן, הסיבה המקורית נשכחה, ונוצרה תפיסה שצריך להתלבש תמיד. כאשר הילד שואל את הוריו ... או מכוער. כך נוצרת תחושת בושה - האדם מאמין שהוא פגום באופן כלשהו, ולכן צריך להסתיר זאת באמצעות בגדים. מדוע דווקא איברי המין מוסתרים יותר? אליעד מסביר שאחת הסיבות לכך שבני אדם מסתירים במיוחד את איברי המין היא הקשר שלהם למיניות ולמשיכה מינית. מכיוון שאנשים רבים מתביישים להודות שיש בהם משיכה מינית, הם מסתירים את האזורים שקשורים ... אסור להסתכל, אסור לחשוב על זה, הילד יפתח דווקא משיכה מוגברת למה שאסור לו. איך נוצרו בגדים בתהליך האבולוציוני? אליעד מציין שהמקור ההיסטורי של בגדים היה צורך הישרדותי. בני אדם התחילו ללבוש בגדים מסיבות פרקטיות כמו הגנה מפני מזג האוויר או מפציעות. לאחר זמן רב, הצורך הפך למחויבות תרבותית. אנשים כבר שכחו למה הם התחילו ללבוש בגדים ... זה ישמש אותו באופן הישרדותי. מכיוון שאין מחויבות ללבוש בגדים מעבר להישרדות, הסיבות האחרות הן רק דמיוניות וחברתיות, ולא אמיתיות. למה הבגדים הפכו לסמל חברתי ומבדיל בין בני אדם? אליעד מצביע על כך שהבגדים הפכו גם לכלי להבדיל בין אנשים וקבוצות. אדם דתי לובש בגדים מסוימים כדי להרגיש ייחודי ומיוחד לעומת אנשים אחרים. הבגד נותן לאדם ... חברתיים, הסתרת חסרונות אישיים ופחד מחשיפת משיכה מינית. כך נוצרה התרבות שבה האדם חייב ללבוש בגדים, אף שזה כלל לא הכרחי מבחינה הגיונית. למה מתביישים להיות ערומים? למה בני אדם לובשים בגדים? מה מקור הבושה מהעירום? איך נוצרה בושה מינית? האם טבעי ללכת ערום? ...
טיפול בעזרת בעלי חיים, תרפיה בבעלי חיים, טיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים, טיפול בעזרת בעלי חיים, זואותרפיה, ללמוד מבעלי חיים, למה אוהבים בעלי חיים? למה אוהבים תינוקות? למה אוהבים ילדים? השפעת בעלי חיים על בני אדם, השכל של החתול
טיפול בעזרת בעלי חיים, תרפיה בבעלי חיים, טיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים, טיפול בעזרת בעלי חיים, זואותרפיה, ללמוד מבעלי חיים, למה אוהבים בעלי חיים? למה אוהבים תינוקות? למה אוהבים ילדים? השפעת בעלי חיים על בני אדם, השכל של החתול
... בבעלי חיים, טיפול בעזרת בעלי חיים, זואותרפיה, ללמוד מבעלי חיים, למה אוהבים בעלי חיים? למה אוהבים תינוקות? למה אוהבים ילדים? השפעת בעלי חיים על בני אדם, השכל של החתול מהו הקשר בין בני אדם ובעלי חיים, ואיך בעלי חיים יכולים להשפיע על רגשותינו? בני אדם, כמו בעלי חיים אחרים, הם קודם כל יצורים ביולוגיים שחיים בעולם טבעי. אליעד כהן מדגיש את הקשר העמוק בין בני אדם לבעלי החיים, ומסביר כי בני אדם, לפני שהם בני אדם, הם בראש ובראשונה בעלי חיים. כל בעלי החיים, כולל בני האדם, לומדים מהסביבה שבה הם גדלים. לדוגמה, אריה לא נולד עם היכולת לטרוף, אלא לומד את זה ממבוגריו ומהסביבה שבה הוא חי. בצורה דומה, בני אדם לומדים את כל מה שהם יודעים מהסביבה שבה הם גדלים, ובכך נתונים להשפעה רבה של הסביבה על רגשותיהם והתנהגותם. איך בעלי חיים יכולים לעזור לאדם להירגע? אליעד כהן מציין כי השפעת בעלי חיים על בני אדם ניכרת במיוחד בתחום הרגשות. בני אדם נוטים לחוות רוגע ושלווה כאשר הם נמצאים במחיצת בעלי חיים, זאת משום שבעלי חיים, בהשוואה לאדם, אינם מוטרדים מהעבר או מהעתיד. הם חיים את הרגע, ואין להם דאגות כמו בני האדם. לדוגמה, טורף שטרף את ארוחתו אינו חושב על הטרף הבא עד שיחוש רעב מחדש. לעומת זאת, בני אדם עסוקים לעיתים במחשבות על העתיד או על טעויות מהעבר, מה שמוביל להם ללחץ וחרדה. בעיות אלה יכולות להתפוגג כאשר האדם ... מהטבע ולא כישות נפרדת. בעלי חיים אינם עסוקים במחשבות על עתיד או עבר, הם פשוט חיים את הרגע, דבר שיכול להשפיע על מצב הרוח של האדם ולהביא אותו לרוגע. בעבודה עם בעלי חיים, יכול אדם ללמוד את כוחה של ההשתוות לצורה - כלומר, הזדהות עם בעלי החיים - דבר שעוזר לו לשחרר מתח ... אם נסתכל על עצמנו כגרגירי אבק ביחס לכדור הארץ, אנחנו לא שונים במהותנו ממנה, וזה יכול לשים דברים בפרופורציה ולהפחית את הדאגות והלחצים שלנו. סיכום בני אדם, כמוהם כיתר בעלי החיים, לומדים מהסביבה שבה הם גדלים. כאשר אדם נמצא במחיצת בעלי חיים, הוא יכול לחוות רוגע של ממש ... את הדאגות והלחצים שמלווים אותו. טיפול רגשי בעזרת בעלי חיים השפעת הסביבה על רגשות השתוות צורה עם בעלי חיים כיצד להירגע באמצעות בעלי חיים? הקשר בין בני אדם לבעלי חיים הקשר בין בעלי חיים וילדים לרוגע בני אדם כבעלי חיים והקשר בין למידה לסביבה בני אדם הם בראש ובראשונה בעלי חיים. לפני שאדם היה אדם, הוא היה חיה - הוא היה בעל חיים כמו כל שאר בעלי החיים: פילים, ... ונגדל אותו בסביבה סטרילית, ללא מפגש עם טורפים או עם עדרים, הוא לא ילמד לטרוף. כלומר, יכולת הלמידה של האריה מותנית בסביבה שבה הוא גדל. כך גם אצל בני אדם - כל מה שאנחנו יודעים ומבינים, כולל שפת הדיבור, ההתנהגויות והאמונות שלנו, מבוסס על הסביבה שבה גדלנו. אם תינוק ... בסביבה סינית - הוא ידבר סינית. לא מדובר על בחירה אלא על תהליך טבעי שבו אנחנו מושפעים מהעולם שסובב אותנו. השפעת בעלי החיים על הרוגע של האדם אם נבין שבני אדם הם בראש ובראשונה בעלי חיים, נוכל להבין מדוע בעלי חיים יכולים להשפיע על הרוגע שלנו. אנשים מרגישים שלווים יותר כאשר הם במחיצת בעלי חיים, מכיוון שבעלי חיים, בהשוואה לבני אדם, פחות מוטרדים מדאגות עתידיות או מעיסוק במה שהיה בעבר. טורף, לדוגמה, כאשר הוא שבע, הוא אינו דואג לטרף הבא עד שיחוש רעב מחדש. בניגוד לבני אדם, אשר עסוקים בזיכרונות עבר ודאגות עתיד, בעלי חיים חיים את הרגע. ולכן, כאשר אדם נמצא במחיצת בעלי חיים, הוא יכול ... לכן, כאשר אדם מבלה זמן עם בעלי חיים, הוא באופן טבעי מתחיל להזדהות איתם, ומרגיש חלק ממשהו פשוט וראשוני יותר, נטול עול המחשבות והדאגות שמלוות את בני האדם. השפעת הצפייה בטבע על רמת הלחץ אפשר לשאול, אם כך, מדוע לא להסתכל על צמחים או אפילו על קירות כדי להירגע? הרי קיר ... ולהפחתת הדאגות שלנו. סיכום אדם מושפע מהסביבה שבה הוא גדל, ולכן כדי להרגיש רגוע ושליו יותר, כדאי לו להקיף את עצמו בבעלי חיים או להתבונן בהם. בני האדם, בהיותם חלק ממערכת הטבע, יכולים ללמוד להשתוות אל בעלי החיים, להתבונן בהתנהגותם ולספוג מהם רוגע ושלווה. בעלי חיים ...
אמון אחרי בגידה, קורבנות המתחזים, איך לתת אמון שוב אחרי שעקצו אותך? איך לתת אמון שוב אחרי בגדו בך? קורבנות התחזות, קורבנות נוכלים, קורבן עוקץ, איך להאמין שוב בבני אדם? איך לתת אמון בבני זוג? איך לבנות אמון אחרי שבגדו בך?
אמון אחרי בגידה, קורבנות המתחזים, איך לתת אמון שוב אחרי שעקצו אותך? איך לתת אמון שוב אחרי בגדו בך? קורבנות התחזות, קורבנות נוכלים, קורבן עוקץ, איך להאמין שוב בבני אדם? איך לתת אמון בבני זוג? איך לבנות אמון אחרי שבגדו בך?
... אחרי בגידה, קורבנות המתחזים, איך לתת אמון שוב אחרי שעקצו אותך? איך לתת אמון שוב אחרי בגדו בך? קורבנות התחזות, קורבנות נוכלים, קורבן עוקץ, איך להאמין שוב בבני אדם? איך לתת אמון בבני זוג? איך לבנות אמון אחרי שבגדו ... לא מדויקת של עצמה, אך אלו נחשבים לשקרים לגיטימיים מבחינה חברתית. מנגד, קיימים שקרים חמורים בהרבה, כגון התחזות חמורה כאשר אדם מציג את עצמו כבעל תפקיד רגיש (כגון עובד שבכ) או כאשר אדם נשוי מציג עצמו כרווק. במקרים ... ונשנות לכסף או סיוע כספי בטענה למצוקה מתמשכת. אם מתגלים שקרים קטנים במהלך ההיכרות, ייתכן מאוד שמדובר באדם שנוהג לשקר גם בדברים גדולים יותר. לכן, מומלץ לבדוק עובדות באופן אקטיבי ולא להאמין באופן אוטומטי לכל סיפור ... היה אמיתי, ולמה הרגשת צורך להתעלם מסימני האזהרה. פיתוח חשדנות בריאה - לא מדובר בפרנויה, אלא ביכולת לא לתת אמון אוטומטי. למשל, אם מישהו טוען שהוא חולה, כדאי לבדוק עובדות ולא להאמין בצורה עיוורת. פיתוח עצמאות רגשית - ... בעולם שבו קיים סיכון להונאה? לסיכום, התחזות והונאה הן חלק בלתי נפרד מהחיים. אי אפשר למנוע אותן לגמרי, אבל ניתן להקטין משמעותית את הסיכון להיפגע מהן על ידי בדיקת עובדות, פיתוח מודעות לסימני אזהרה, ושיפור העצמאות הרגשית והחוסן הפנימי. בסופו של דבר, אמון הוא תמיד סיכון, אך אם מבינים זאת, ניתן לגשת אליו באופן מחושב, להימנע מנפילות חוזרות ולהמשיך לנהל מערכות יחסים בריאות יותר. איך להתמודד עם ... נעים על ספקטרום רחב - ישנם שקרים לגיטימיים יחסית, כמו אישה שמתאפרת ויוצרת מראה שונה מהרגיל, וישנם שקרים חמורים יותר, כמו אדם נשוי שמתחזה לרווק או אדם שטוען שהוא עובד במקום מכובד כמו השבכ כדי להיראות מושך יותר. ... לקחים כדי למנוע הישנות המצב. 2. זיהוי דפוסי חשיבה שמובילים להונאה עצמית - לעיתים הקורבן להונאה מאפשר זאת כי הוא רצה להאמין או כי הוא שכנע את עצמו שהמציאות שונה מהעובדות. חשוב לזהות דפוסים אלה ולעבוד עליהם. 3. פיתוח חשד בריא - לא מדובר בפרנויה, אלא ... יכול לומר שהוא אוהב אותך, אך כיצד הוא מתנהג בפועל? לסיכום התחזות ורמאות הן חלק מהמציאות, וכל אחד עלול להיפגע מכך. הדרך הטובה ביותר להימנע מהונאה היא להסתמך רק על עובדות מוצקות, להימנע מלתת אמון עיוור, ולהיות מודעים ... להישמר מהתחזות? התחזות בדייטים, התחזות בזוגיות, קורבן התחזות, נפגע התחזות, טיפול אחרי התחזות, איך להאמין בעצמך שוב? איך לקום אחרי נפילה? איך להתמודד עם כישלון? איך ללמוד מטעויות? איך לא להיכשל שוב? איך להתחיל התחלה חדשה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות ניהול עובדים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטות ניהול עובדים, איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, קואצינג, תמיכה נפשית בתחום שיטות ניהול עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0308 שניות - עכשיו 27_06_2025 השעה 01:31:10 - wesi1