אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות לניהול ✔להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה / שיטות השכנוע / שיטות לניהול משא ומתן וכיו"ב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד.

כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר.

ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך בדיוק.

ומי שיתבונן יראה, כי הדבר האחד לפני אחרון, שקורה לפני שהלקוח מבצע את הרכישה ולפני שהאדם משתכנע לחשוב בצורה כזו או אחרת, הוא, שהאדם רוצה לקנות את אותו המוצר והוא רוצה להסכים עם אותו הרעיון שמציעים לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר.

כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר.

ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה בתת המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנ"ל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר.

והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו.

והעניין הוא, שכל תהליך שהאדם עושה אותו כאן בעולם הממשי שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, המשא ומתן שהם מנהלים, הוא ביטוי של דו קרב רעיוני, שמתרחש בין כמה רעיונות שונים אפשריים.

כי מהי בעצם מכירה? מכירה, היא בעצם כאשר שני בני אדם שונים, מצליחים לשכנע אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר עבור שניהם, אם הם יחליפו את המשאבים שיש ברשותם. כגון לדוגמה, שהמוכר משתכנע, שאם הוא יעביר את המוצר ללקוח, אז המציאות והחיים שלו יהיו טובים עבורו, יותר מאשר אם הוא לא יסכים למכור ללקוח את המוצר. וגם הלקוח משתכנע, שהמציאות ושהחיים שלו יהיו טובים יותר, אם הוא יסכים לתת למוכר את המשאבים הכספיים שלו, ושבתמורה לכך הוא יקבל מהמוכר, את המוצר, שיגרום לכך שהמציאות שלו תהיה טובה יותר.

והאמת צריכה להיאמר, והיא, שאין במציאות שלנו שום עסקה שהיא כולה אך ורק win win situation עבור שני הצדדים. דהיינו, אין שום עסקה, שעושה אך ורק טוב לשני הצדדים. כי כל עסקה, עושה לפחות גם קצת רע, לכל אחד מהצדדים. כי כל אחד מהצדדים, מוותר על המשאבים המוגבלים שלו, כדי להשיג משאבים אחרים מהצד השני. וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים.

וכאשר שני צדדים מנהלים משא ומתן וסוגרים עסקה, הרי שבסופו של דבר, עבור כל אחד מהצדדים, יש גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים, מכך שהעסקה בוצעה. ואין שום צד, שהוא רק נהנה מהעסקה ושהוא רק מרוויח מהעסקה. וגם אין שום צד, שהוא רק מפסיד מהעסקה. כי בכל עסקה שהיא, לכל אחד מהצדדים, תמיד יש עלות כלשהי, גם אם היא הקטנה ביותר. ותמיד, כל אחד מהצדדים, גם מפסיד בצורה כלשהי, מכל עסקה שהיא.

וכאשר שני הצדדים מבצעים את העסקה, הרי שזה משום ששניהם השתכנעו, שהמציאות שלהם תהיה טובה יותר, אם הם יסכימו להחליף את המשאבים שיש להם, אחד עם השני. וצד אחד נותן ללקוח מוצר כלשהו, והלקוח נותן למוכר, חלק מהמשאבים הכספיים המוגבלים שלו, וכך העסקה מתבצעת.

ומי שיתבונן בעניין יראה, כי מצד האמת, כל עסקה באשר היא, יש 4 דרכים אפשריות, כיצד אפשר להסתכל עליה, מנקודת המבט של כל אחד מהצדדים שמבצעים את העסקה. וכאן ניתן לדוגמה את נקודת המבט של הלקוח. שהוא יכול להסתכל על העסקה מ 4 נקודות מבט שונות ואפשריות.

ונקודת מבט ראשונה (1) אפשרית היא, שהלקוח יסתכל על תהליך המכירה, כעל דבר שיעשה לו טוב. דהיינו, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ונקודת מבט נוספת (2) אפשרית היא, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה רעה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ונקודת מבט נוספת (3) היא, שהלקוח יחשוב, שהעסקה לא תועיל ולא תזיק למצבו. דהיינו, שהלקוח חושב, שהעסקה לא תביא לו שום תועלת אבל גם לא תגרום לו שום נזק. ויש את נקודת המבט הנוספת (4) האפשרית, שהיא בעצם נקודת מבט, שמשולבת מכל נקודות המבט הקודמות. דהיינו, שהלקוח חושב, שהעסקה גם קצת טובה וגם קצת רעה וגם קצת לא משנה לחיים שלו.

כי כל דבר בחיים, אפשר להסתכל עליו מ 4 נקודות מבט שונות. אפשר לומר שהוא טוב, ואפשר לומר שהוא רע, ואפשר לומר שהוא חסר משמעות ושהוא לא משנה, ואפשר גם לומר, שהוא שילוב של כל נקודות המבט האפשריות, במינונים שונים.

וכאשר שני צדדים מבצעים עסקה, הרי שתמיד, זה מרצונם החופשי. אא"כ מדובר על שוד פיזי של אחד הצדדים את הצד השני, שעל זה לא מדובר כאן. אבל כל עסקה שהיא, גם אם הופעלו לחץ פסיכולוגי ושטיפת מוח על אחד מהצדדים, הרי שבפועל, שני הצדדים רצו לבצע את העסקה, לפני...
עולם ממשי חסרונות לשכנע לקוח לרצות איך להצליח במשא ומתן מוכר ללקוח מודעות מומחה לשכנע לקוחות תהליך מכירה פנימיות להצליח במשא ומתן איך להצליח איך להצליח במשא ומתן איך להצליח בעסק איך להצליח בעסקים איך להצליח למכור בעסקים הצלחה הצלחה במכירות הצלחה במשא ומתן הצלחה בעסקים כושר כושר שכנוע לגרום לאנשים להצליח להצליח במכירות להצליח במשא ומתן להצליח בעסק להצליח בעסקים להצליח למכור למכור לשכנע לשכנע אנשים מכירה מכירות משא ומתן עסק עסקים שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות מכירה שיטות שכנוע שיטת מכירה שיטת מכירות שיטת שכנוע שכנוע שכנוע איך להצליח
חלק 2
...שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
... ניהול שיחה עבד כסף ניהול עקרונות לניהול דיון פיתוח מיומנויות ניהול שיטות לנהל שיטות לנהל משא ומתן שיטות לניהול שיטות לניהול משא ומתן שיפור מיומנויות ניהול שכנוע למנהלים שכר מנהלים תפקיד המנהל בארגון ...
מלחמה באגו, תורת הקבלה, אגו ע"פ הקבלה, האם צריך להילחם באגו, האגו של אלוהים
מלחמה באגו, תורת הקבלה, אגו ע"פ הקבלה, האם צריך להילחם באגו, האגו של אלוהים
... האגו בתורת הקבלה מהי מלחמה באגו? האם צריך להילחם באגו? תורת הקבלה והאגו של אלוהים האם האגו גורם לסבל? שיטות לניהול אגו נכון הקבלה וגישות רוחניות לאגו ...
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
... איך לנהל מנהלים בכירים? דברים שרואים משם לא רואים מכאן, למה חשוב למנהל לרדת אל העם? למה חשוב למנהל לעבוד עם העובדים? למה חשוב למנהל להיות פועל פשוט? אסטרטגיות ניהוליות, טיפים למנהלים בכירים, שיטות לניהול עובדים, ניהול מקרוב, ניהול מרחוק, לסמוך על המנהלים, לסמוך על העובדים, גיוס מנהלים לארגון, גיוס סגן מנהל, תפקיד המנהל בארגון, לרדת לפשוטי העם, עבודה של פועלים, ...
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות?
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות?
... מבזבז את החיים, אני מבזבז את הזמן שלי, אני לא יעיל, אני לא מנצל את הזמן שלי, אני לא מנהל נכון את הזמן שלי, מהו ניהול זמן נכון? שיטות לניהול זמן, איך להתייעל? איך לארגן את הזמן? 3 גורמים להתייעלות, ניהול זמן יעיל, 3 גורמים לניצול זמן, איך לא לדחות דברים? איך לא לדחות משימות? ...
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
... מסרב לעבוד? איך לבנות מוטיבציה אצל עובדים? גישות ניהול עובדים למה העובד לא עושה מה שאני מבקש? איך לנהל עובדים? ללמד את העובד לחשוב, להשקיע בעובדים, להשקיע בהון האנושי, חשיבות ההון האנושי שבארגון, השקעה בעובדים, שיטות לניהול עובדים, גישות בניהול עובדים, לפטר עובד, להחליף את העובד, בעיות משמעת עובדים, ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת האדם באמצעות טכניקות שכנוע? במהלך השיחה, אליעד כהן מציג שיטות שכנוע וגישות שונות לשינוי תפיסת האדם. אחת מהטכניקות המוזכרות היא עקרון ההקצנה ... לשנות את התנהגותו, ניתן להקצין את טענתו ולהגיד לו שהוא לא יכול לשנות את עצמו במשך כל חייו. זה יוביל אותו להבין בעצמו שהוא כן יכול לשנות את התנהגותו. איך שיטות אלו יכולות לשמש בטיפול אישי? אליעד כהן מדגים כיצד ניתן להשתמש בטכניקות אלו ... אותו שהוא יכול, יש להקצין את עמדתו ולומר לו שאין שום סיכוי שהוא יוכל לקום בבוקר. בדרך זו, הוא יתחיל לחפש דרכים לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה ... צריך לעשות, כל בן אדם רגיל חושב שהוא צריך שיהיה לו את מה שהוא רוצה ואני אומר לך לא, אני אומר נכון נכון, אתה צודק, אתה חייב שיהיה לך את מה שאתה רוצה, אתה מוכרח לעשות את מה שאתה רוצה, הרצון שלך אתה משועבד לו, עכשיו מה בעצם עשיתי? ... ומה הוא לא יכול. ש: נכון זאת הדרך היחידה להוציא את הבן אדם מהמקום שלו מה שאתה אמרת עכשיו. זה להקצין. אליעד: הנה הוא אמר יחידה, מי אמר יחידה? אולי יש עוד שיטות. ש: הנה ראית עשיתי לך את זה. אליעד: כן עשית את זה, אתה יודע מה יקרה אם זה ...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח ... ובפיתוח הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע. כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים וכיצד לפתח אותם בעצמנו כדי ליצור טקסטים משכנעים. ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיונות שמועברים בתוך טקסטים, תוך כדי ...
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
... לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה איך לשקר לאנשים ולעמוד בחקירה? כאשר אדם נדרש להתמודד עם סיטואציה שבה הוא נחקר או מואשם במשהו, בין אם במסגרת לא פורמאלית ובין אם במסגרת רשמית, חשוב להבין שיש שיטות מובנות להתמודד עם טענות ולהצליח להעביר גרסה משכנעת, גם אם היא לא בהכרח תואמת לאמת המוחלטת. אליעד כהן מציג בהרצאה שיטות מעשיות ומפורטות כיצד לעשות זאת בצורה אפקטיבית ומשכנעת. איך לגבש גרסה ... אצל הצד השני, ובמקביל מחזקות את הגרסה שלך בעיני השומע, כי הן גורמות לו להרגיש שאתה באמת בודק את האמת לעומק. לסיכום, לפי אליעד כהן, הדרך לשכנע אנשים, לעמוד בחקירות ולשקר באופן אפקטיבי מבוססת על טכניקות של הטלת ספק, ... וערעור ראיות, והזדהות רגשית עם המאזין. איך לעמוד בחקירה? איך לשקר בצורה משכנעת? איך להתמודד עם האשמות? איך להטיל ספק בטענות של אחרים? מהן שיטות המניפולציה הכי יעילות? איך להשתמש ברגשות לשכנוע? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לניהול, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטות לניהול, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, אימון אישי לדיאטה, פסיכותרפיה הוליסטית בנושאי שיטות לניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9688 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 11:24:10 - wesi1