🖨למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחירוכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר מאשר שאר המוצרים שהלקוח יכול לרכוש. ואנחנו רוצים שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו?
ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות מותג על? ועוד...
אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש את המוצר שלנו, ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לו. דהיינו, הוא כנראה צריך לחשוב שלרכוש את המוצר שלנו, יעשה לו מאוד מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו.
ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד טוב, טוב מאוד מאוד וכולי?
ויש לכך כל מיני תשובות, אבל ניתן כאן נקודת מבט לגבי איך לנתח את העניין. והיא, כי יש 2 דרכים אפשריות איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו מאוד מאוד טוב. הדרך האחת אומר, באמצעות אמונה והדרך השניה אומרת, באמצעות שכל והיגיון.
והדרך של האמונה אומרת, שעלינו לגרום ללקוח להאמין כמה שיותר, שהמוצר שלנו הכי טוב שיש, בפער הכי גדול שיש ביחס לשאר המוצרים. ואיך גורמים ללקוח להאמין בכך? בכל מיני דרכים כאלו ואחרות, שהן מהדהדות ללקוח את המסר התת הכרתי, שהמוצר שלנו יותר טוב, הכי טוב בעולם, טוב מכדי להיות אמיתי אבל הוא בהחלט אמיתי וכולי.
מה הדרכים האלו? אלו יכולות להיות דרכים של מיתוג כאלו ואחרות, פרסומות, שלטי חוצות, חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע.
אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם, והיא באמצעות השכל ולא באמצעות האמונה. ובאמצעות השכל פירושו, באמצעות זה שמדברים אל ההיגיון של הלקוח ולא רק דרך מערכת האמונה של הלקוח.
ומה זה אומר בפועל? בפועל זה אומר, שמסר לדוגמה שאומר "הרכב שלי הכי טוב בעולם", זה מסר שמדבר אל הדמיון של הלקוח, אל האמונה של הלקוח, של שטיפת המוח של הלקוח. אבל מסר לדוגמה שאומר "הרכב שלי יותר מהיר בכל רכב אחר פי 2.5", או "הרכב שלי הכי חסכוני שיש", או "הרכב שלי עובר 1000 קילומטר בלי למלא דלק", או "על הרכב שלי יש אחריות מלאה 10 שנים או לכל החיים", זה מסר שמדבר אל השכל של הלקוח. כי הוא עוזר ללקוח להבין, למה המוצר שלך יותר טוב והכי טוב שיש.
ואני אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות מערכת האמונה של הלקוח, שבה אפשרי לעשות שטיפת מוח ללקוח, בפרסומות, במסרים סמויים, במסרים גלויים, בסיסמאות, בהדהוד מסרים, בשלטי חוצות וכולי. כאשר המסר הוא שאנחנו הכי טובים. בין אם המסר הוא באופן ישיר או באופן עקיף.
אבל בטוח נכון, שאם נשאל את הלקוח למה המוצר שלנו הכי טוב שיש, אז הוא לא ידע לנמק ולהסביר את הסיבות לכך שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם.
ושוב, ההפרדה בסוגי הפרסום, היא האם הלקוח יודע להסביר לעצמו את ההיגיון שיש למה המוצר שלנו הכי טוב שיש בעולם. איך זה נמדד? איך זה בא לידי ביטוי בפועל? במה באמת זה יותר טוב? מה באמת ההבדלים והיתרונות שיש בין המוצר שלנו, לבין שאר המוצרים המתחרים?
אם בעקבות הפרסומת שלנו, הלקוח לא יודע להסביר ולנמק ולתת סיבות לכך שהמוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזו שיטת פרסום שמבוססת על אמונה ועל הדמיון. אבל אם הלקוח יודע להסביר בדיוק במה המוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזאת שיטת פרסום שמתבססת על ההיגיון ועל השכל של הלקוח.
ואיזו שיטה עדיפה מבין השיטות האלו? האם עדיף לנו שהלקוח יאמין שהמוצר שלנו הכי טוב, או שהלקוח שלנו יבין שהמוצר שלנו הכי טוב?
אז התשובה היא כזאת: לכאורה עדיף שהלקוח יבין. אבל ליתר דיוק צריך לומר, שיתכן שאם הלקוח יבין במה המוצר שלך יותר טוב משל המתחרים, הוא לא ירצה לרכוש את המוצר, כי הוא יגיד לעצמו שהוא לא צריך את כל היתרונות שיש למוצר שלך. וכי עבורו לא שווה לו לשלם את הסכום שאתה מבקש, עבור רשימת היתרונות שיש למוצר שלך.
דהיינו, יכול להיות מצב שבו הלקוח יקבל את הרשימה המלאה של כל היתרונות של המוצר שלך והוא ידע וישתכנע באופן מלא שהמוצר שלך הכי טוב בעולם. אבל הוא לא ירכוש את המוצר, כי הוא יחליט שהוא לא צריך ולא שווה לו לשלם את פרמיית המחיר שאתה מבקש, בגין היתרונות שיש במוצר שלך.
ואם הלקוח רק היה מאמין שהמוצר שלך יותר טוב, אולי דווקא הוא כן היה רוכש את המוצר? כי הוא היה אולי מספר לעצמו שהמוצר שלך מאוד טוב, וממציא לעצמו סיפור שקרי, שהמוצר שלך יותר טוב בדברים שהלקוח עצמו רוצה שהמוצר יהיה יותר טוב. למרות שאולי באמת למוצר שלך אין את היתרונות האלו.
ולכן, בפשיטות, אם המוצר שלך לא באמת יותר טוב מאשר המתחרים ואם לדעתך אם תפרט ללקוח את כל היתרונות שיש באמת במוצר שלך, הוא לא ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך לנמק במה ולמה הוא יותר טוב.
אבל אם לדעתך האמת היא שבאמת המוצר שלך הרבה יותר טוב משל המתחרים, ולדעתך אם הלקוח היה מבין את כל היתרונות של המוצר שלך, אז היה לו יותר קל לרכוש והיה ללקוח יותר קשה להתנגד לרכוש את המוצר שלך, הרי שברור שעדיף לך לנסות להסביר ללקוח שלך את היתרונות של המוצר שלך.
ואם לדעתך אם הלקוח יבין את היתרונות שיש במוצר שלך, הוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלך. אולי עליך לשקול להפסיק לייצר את היתרונות האלו ולהוזיל את עלות הייצור ולייצר מוצר יותר זול.
אבל בהנחה שאתה חושב שבאמת יש הרבה יתרונות במוצר שלך ובאמת שאם הלקוח יבין את המוצר שלך ויבין את היתרונות של המוצר שלך, אז הוא כן ירכוש את המוצר שלך, אז בהחלט שכדאי לך לדבר אל ההיגיון של הלקוח, ולא רק לדבר אל האמונה של הלקוח ולא רק לגרום ללקוח להאמין אלא לגרום ללקוח להבין.
כי אמונה צריך, כשאין שכל. כשלא ניתן להבין משהו בשכל, אז צריך להשתמש במנגנון של אמונה. ובכל מקום שיש אמונה ומגיע השכל, השכל הוא יותר חזק מהאמונה.
ומה שבדרך כלל קורה, זה, שכאשר הלקוח מאמין שהמוצר שלך הכי טוב שיש, אז הוא בהחלט מוכן לשלם יותר כסף על המוצר שלך, אבל עד גבול מסוים. כי יש פרמיית מחיר שהלקוח מוכן לשלם בגין זה שהמוצר...
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחניהשיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחניהשיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני האם מדיטציה ושיטות טיפול באמת עוזרות לאורך זמן? הפעם נדבר לעומק על מדיטציה ועל כל סוגי שיטות הטיפול הנפוצות שקיימות בעולם, פרט לשיטה אחת מיוחדת שאליעד כהן מציג, אותה נפרט בהמשך. המטרה כאן היא להבין לעומק מה היתרונות והחסרונות של מדיטציה, מדוע היא עובדת ולמה היא לא עובדת, ודרכה להבין גם את כל השיטות האחרות לטיפול בבעיות נפשיות ורגשיות. למה בכלל אנשים עושים מדיטציה ומה היתרון בזה? בן אדם שעושה מדיטציה בדרך כלל ... אבל מה קורה כשהוא יוצא מהמדיטציה? הוא חוזר למציאות, והמינוס בבנק עדיין שם, והסבל חוזר. כך זה עם כל השיטות הדומות: התמכרות לפורנו, סמים, אלכוהול, שינה, אוכל מתוק ועוד - כל אלה מסיחים את דעתו של האדם, נותנים לו ... החמירה. מה ההבדל בין השיטה של אליעד לשאר הגישות הטיפוליות? השיטה שאליעד מציע היא השיטה היחידה ששונה לחלוטין מכל השיטות שהוזכרו עד כה. השיטה שלו היא לבדוק מה האמת - לא לברוח ממנה, אלא להתמודד איתה ישירות. אם ניקח ... צל, או שינוי בשעות העבודה. זה הפתרון שעובד באמת לאורך זמן, כי הוא מתמודד ישירות עם המציאות. מה הבעיה בשיטות שאומרות תתבונן בכאב ואל תתנגד לו? גם השיטות שאומרות לאדם להתבונן בכאב או לא להזדהות איתו הן בעייתיות לאורך זמן. למה? כי אי אפשר לחיות כך כל ... לבריחה. התמכרות למתוק התמכרות לפורנו התמכרות לסמים הדחקה ובריחה מהתמודדות להיצמד לאמת לבדוק מה האמת? לברר את האמת מדיטציה ושיטות טיפול - יתרונות, חסרונות ומה באמת עובד הפעם נדבר על מדיטציה ועל שיטות טיפול שונות. הדיון כאן לא מתמקד רק במדיטציה אלא בכל סוגי הטיפולים הקיימים, למעט שיטה אחת יוצאת דופן שאזכיר ... נדבר על היתרונות והחסרונות של מדיטציה, על למה היא עובדת ולמה לפעמים היא לא עובדת, ונרחיב את ההבנה לכל שיטות הטיפול הקיימות. אז איך זה עובד? נניח שבן אדם מרגיש רע והוא מחליט לעשות מדיטציה. האם מדיטציה היא דבר ... מחליש את הרצון שלו או משנה את תפיסת המציאות שלו, וכך הוא מרגיש טוב יותר. אבל, מדיטציה (וכמו כן, שיטות טיפול רבות אחרות) פועלת בדיוק כמו שינה, אוכל מתוק או כל פעילות אחרת שמרגיעה באופן זמני. לדוגמה, אם אדם אוכל שוקולד כשהוא במצוקה - זה יכול להרגיע אותו, אבל זה לא פותר את הבעיה האמיתית. הבעיה המרכזית בשיטות טיפול זמניות הבעיה המרכזית במדיטציה ובשיטות טיפול דומות היא שהן מספקות הקלה זמנית, אבל לא פותרות את הבעיה מהשורש. אפשר לראות זאת גם בדוגמאות אחרות ... או יחזור למציאות? הרי המינוס בבנק לא נעלם, ואז התחושה הרעה תחזור. מה ההבדל בין פתרון זמני לפתרון אמיתי? שיטות כמו מדיטציה או כל שיטה טיפולית אחרת עוזרות להפחית סבל ולהרגיש טוב יותר, אבל עד גבול מסוים. מה שחשוב ... להסתכל על המצב? מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב באופן מעשי? למה בדיקת האמת היא הדרך שתמיד עובדת? שיטות שמנסות להימנע מהתמודדות עם המציאות אינן יכולות להחזיק לאורך זמן. אדם יכול לקחת הפסקה ולהירגע במדיטציה, אבל כשהוא יחזור ... או שינוי שעות העבודה - הוא יוכל להרגיש טוב יותר לאורך זמן. למה גישות מסורתיות לא מחזיקות מעמד? רוב השיטות הטיפוליות מלמדות את האדם להתרחק מהמציאות או להימנע מהזדהות עם הכאב. לדוגמה, יש גישות שאומרות שכאשר יש לך כאב, ... אותה או לברוח ממנה. אם תבחרו רק לברוח - הבעיה תחזור ותהפוך לקשה יותר עם הזמן. למידע נוסף על שיטות טיפול, מדיטציה והתמודדות עם בעיות מהשורש, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף על הנושא. התמכרות למתוק, התמכרות ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירותלמכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירותלמכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות ... אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג ... לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות ... שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות ... האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ומאידך ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה ... מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח ... שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות ... מכירות שבאמת שהם לא מנסים למכור והם מוכרים מצליחים למכור והשאלה היא בסופו של דבר האם כל החוקים האלה והשיטות איך לשכנע לקוחות, איך למכור ללקוחות איך לעשות מניפולציות איך לשתול וכו, האם השיטות האלה טוב ליישם אותן או שבסופו של דבר הכי טוב זה להתנהג טבעי ולתת ללקוח ירצה יקנה לא ירצה ... יכול להיות עובדתית שלפעמים דווקא כשלא מנסים למכור ללקוח דווקא אז מצליחים למכור לו. והתשובה היא כזאת בעיקרון כל השיטות של איך לשכנע איך לשתול מחשבות, איך להשפיע על התת מודע של הלקוח כל השיטות האלה טובות מאוד טובות, הכי טובות בלי אבל תכף לא הולך לבוא אבל ה - אבל יבוא אחר כך אבל לא עכשיו ה - אבל, וכל השיטות האלה צריך ללמוד אותן לדעת אותן להיות בקי בהן, להבין אותן להבין למה הן עובדות למה הן לא עובדות, ... כל הדברים שאני מלמד כל הדברים האלה צריך לדעת אותם ולהבין אותם על בורים. אלא מה שאפשר לחלק את שיטות המכירה לשני סוגים, מה זאת אומרת שני סוגים? זאת אומרת שלפעמים יש שיטת מכירה גלויה ויש שיטת מכירה סמויה נגיד שאני מסביר שיטות מסוימות, יש שיטות מסוימות שכשעושים אותם הלקוח לא שם לב שעשו את השיטה הזאת. לדוגמה נגיד את מה שאתה רוצה שהלקוח יחשוב ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבתשיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת ... אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה ... דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר ... - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ליתרונות ולחסרונות היחסיים שיש בכל שיטת לחימה, וככל שהלוחם יודע בזמן אמת ... הרגע, כך גדלים סיכוייו של אותו לוחם, לנצח את היריב שלו בדו קרב. וכמובן שצריך לזכור, שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה ... אסטרטגיות מכירה ואסטרטגיות שכנוע. שהן באות לידי ביטוי באין סוף צורות שונות. דהיינו, אי אפשר לדעת את כל צורות ושיטות המכירה השונות האפשריות. אבל בהחלט אפשר לדעת, את השורש ואת הלוגיקה ואת הרעיון העמוק ביותר, שעל בסיסו מושתתות כל שיטות המכירה הקיימות. כפי שביארתי את כל הדברים האלו, במקומות אחרים. ועל האדם להכיר היטב, את השורש הראשון ואת נקודת המבט העמוקה ביותר, על התהליכים של המכירה ושל השכנוע. ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע ... את עצמו, לכל מצב ומצב כנל. אבל בשיטת מכירות משולבת, יש גם חיסרון יחסי. והוא, שכאשר האדם מכיר המון שיטות מכירה שונות, עם החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן, אז לפעמים, המוכר הופך להיות: לא ממוקד ולא יעיל. כי לפעמים, מרוב זה שהאדם מכיר ככ הרבה שיטות, אז לפעמים הוא מתחיל להתבלבל ולא יודע מה להחליט בזמן אמת, ולא יודע איך לקבל החלטה ואיך לדעת באיזו ... מקרים שבהם היא תמיד לא תעבוד, הרי שהיא תמיד עובדת, לפחות בחלק מהמקרים. ושיטה שאינה מוגדרת, שהיא משולבת מכל השיטות ביחד בהתאמה אישית בזמן אמת, היא האידיאלית ביותר, רק אם האדם יודע לתמרן בזמן אמת, בין כל האפשרויות השונות ... מחפש תמיד, את השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח להשיג את המטרות שלו. והוא משקיע ולומד ומכיר את כל השיטות השונות. ומכיר את היתרונות והחסרונות היחסיים שיש בכל שיטה ושיטה. והוא לומד גם, איך בזמן אמת, לדעת באיזו שיטה ... ואעפכ, קיימת שיטת מכירות משולבת ושיטת שכנוע משולבת. שבה, האדם מכיר היטב לעומק ולרוחב, את היתרונות והחסרונות שיש בכל השיטות השונות. והוא יודע איך בזמן אמת להתאים את השיטה הנכונה, לתהליך המכירה הרצוי. ואז על ידי זה שהוא רוכש ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1... שיטה שמחדשת דברים חדשים. הוא מסביר שה - NLP היא כמו שם מותג, תחתיו לקחו טכניקות ורעיונות רבים שקיימים בשיטות אחרות וערבבו אותם יחד, ללא חידוש ספציפי ומובהק. אליעד נותן דוגמאות קונקרטיות: אם למשל ניקח שיטת מדיטציה מסוימת, או ... כדאי בכלל לנסות NLP או שעדיף לא לעשות כלום? בשלב מסוים, אליעד מציג את השאלה האם בכלל כדאי לנסות שיטות טיפול, במיוחד אם לא ברור אם הן יעילות. הוא מספר סיפור של רבי נחמן על אדם שחלה במדבר ללא ... עוזרת היא כללית מדי. אם בוחרים בטיפול NLP, יש לבדוק היטב לאיזה מטפל הולכים ומה בדיוק הטיפול כולל. קיימות שיטות שונות שלכל אחת מתודה ברורה יותר או פחות, וחשוב להשוות ולבדוק אותן היטב לפני שמחליטים לנסות. אליעד כהן מבהיר ... הנכונה להתייחס לשיטה כזו היא להגדיר בצורה מדויקת מאוד לאן הולכים, מה עושים שם, ומה הטיפול כולל בפועל. האם שיטות טיפול כלליות יכולות להתאים לכל מצב? האם מתודולוגיה מוגדרת היא תנאי להצלחת הטיפול? כיצד להשוות בין סוגי טיפולים שונים ... ניתן להסיק על סמך סיפור אחד בלבד ש - NLP בהכרח מתאים לכולם או שזוהי שיטה טובה יותר מכל השיטות האחרות. מדוע לא ניתן לקבוע חד משמעית ש - NLP היא שיטה טובה? התשובה קשורה לכך שייתכן שמישהו הלך ... אחד מהם מלמד דברים אחרים תחת אותו שם כללי. כך קשה לדעת מה עומד מאחורי המילה NLP כשלעצמה, בניגוד לשיטות אחרות שבהן ניתן לפחות לתאר באופן ברור ומצומצם יותר מהן כוללות. אליעד ממשיל זאת לשיטות אחרות: מדיטציה, לדוגמה, אפשר להגדיר בסוגים שונים, כגון ויפאסנה, ומי שהולך לתרגל ויפאסנה יודע פחות או יותר מה הוא ... NLP, לעומת זאת, השם לכאורה כולל תכנות נירולוגי לשוני, אבל בפועל מדובר באוסף של רעיונות וטכניקות שנלקחו מכל מיני שיטות, בלי שחידשו דבר מוגדר אחד, וכך כל מטפל יכול ללמד דברים שונים. האם העובדה ששיטת NLP אוספת רעיונות ממקומות ... קשה להתייחס אליה כאל שיטה סגורה או לעמוד מאחורי אמירה כמו NLP עוזרת או NLP לא עוזרת. לדוגמה, יש שיטות טיפול אחרות (CBT למשל) שגם הן אולי לא המציאו רעיונות חדשים לחלוטין, אך עדיין יש בהן מסגרת עבודה די ... על מקרה שבו מישהו טוען ש - NLP עזר לו, אפשר לשמוח בשבילו, אבל זה לא שולל אפשרות שקיימות שיטות אחרות שעשויות להיות מועילות או אפילו טובות יותר בשבילו, או ש - NLP היתה במקרה המסוים אחת מבין דרכים ... דומה למעין שם מותג שמאגד טכניקות ורעיונות ממקורות שונים, ללא חידוש מוגדר או קו אחיד שמבדיל אותו לגמרי. לעומת שיטות כמו מדיטציה מסוימת שבהן אפשר להצביע על תהליך ממוקד (למשל לשבת, לשים לב לנשימה בצורה מוגדרת וכו), או לעומת ... מטפל מסוים שמציג תהליך מובנה ומובהר, ייתכן שזה יכול להועיל, בדיוק כמו כל שיטה אחרת. 4. יש לזכור שיש שיטות טיפול שונות, חלקן מוגדרות יותר וחלקן פחות, וחשוב לבדוק את פרטי הטיפול לפני שמחליטים אם לנסות אותו. האם שיטות טיפול כלליות יכולות להתאים לכל מצב? האם מתודולוגיה מוגדרת היא תנאי להצלחת הטיפול? כיצד להשוות בין סוגי טיפולים שונים ... במנטרות יותר מאשר במדיטציה? ש: אין לי מושג. אליעד: אז אני אגיד מה הבעיה הספציפית ב - NLP יותר משיטות אחרות מה הבעיה? ש: בעיה שלך מה? אליעד: שלי אישית מה הבעיה שלי האישית עם שיטת ה - NLP יותר מאשר עם שיטות אחרות יותר מאשר קריאת תהילים מבחינתי שיטת ה - NLP יותר בעייתית מקריאת תהילים. ש: שרלטנות אולי. אליעד: לא ... משנה שהם קובעים לעצמם אנחנו מומחי NLP בית ספר ל - NLP אומרים מה פתאום ל - NLP יש שיטות ברורות וחוקים ברורים הכל ברור נכון אבל מה הבעיה היא שאם עכשיו אני הולך לבית ספר אחר שמלמד NLP ... משהו אחר NLP. נכון שיש איזו קורלציה מסוימת בין התכנים אבל יש קורלציה מסוימת בין כל התכנים של רוב השיטות בעולם אבל אם עכשיו תיקחי עשרה בתי ספר. ש: באופן כללי זה ככה. אליעד: נכון. ש: יש עשרה בתי ... לא אולי כן אולי לא תראי יש פסיכולוגיה בכל דבר בעולם גם בקריאת תהילים בשיטת קריאת תהילים אנחנו נמצא שיטות שונות יש אחד שאומר שצריך לקרוא את הפרק הזה ואחד שאומר שצריך לקרוא את הפרק הזה שמונה עשרה פעמים ואחד שאומר שצריך לקורא את זה עם צום ואחד בלי צום אחד עם צדקה ואחד בלי צדקה יש שיטות שונות. ש: אבל למה זה רע? אליעד: לא רע אני מסביר לך לא אמרתי ש - NLP זה רע ... לך תעשה מדיטציית x מדיטציית ויפאסנה נגיד אוקי אבל ב - NLP NLP באמת זאת מילה שיווקית יש מלא שיטות בעולם לקחו מתוכם כל מיני רעיונות אמרו איך נמתג את זה מה נגיד למישהו נגיד לו אספנו רעיונות לא ... לקחו כמה רעיונות מכל מיני מקומות נתנו לזה שיטת NLP אבל הם לא המציאו שום דבר. ש: יש עוד שיטות שככה שלקחו דברים מכל מני מקומות וערבבו אותם. אליעד: לא זה לא נכון אני לא מסכים איתך. ש: אין ... זה NLP בכלל מה זה ה - NLP עוד פעם אני אומר כזה דבר היא אומרת אנשים לא ממציאים שיטות חדשות עכשיו קודם כל מישהו בסוף המציא את זה מתישהו אפשר להגיד שהשיטות הומצאו לפני כמה אלפי שנים ומאז לא המציאו כלום נניח אבל מה האמת האמת היא שנגיד יש איזה שיטות קדומות שעליהן הוסיפו דברים חידדו דברים הלבישו דברים אז אפשר להגיד אוקי מצא את ההבדלים הוא אמר לך תקרא ... מה זה NLP זה מילה עוד פעם זאת מילה שיווקית רצו למתג זה כמו שעכשיו את תיקחי שמעת מלא שיטות מלא קורסים תגידי אוקי אני חושבת שאני יודעת לחיות טוב ואז תגידי נמציא עכשיו שיטה קוקוריקו וזאת השיטה שלך ואת אוספת x שיטות שמה בספר פותחת בתי ספר ואנשים מלמדים ומאסטר NLP ו - NLP כזה ו - NLP כזה. לדבר על ... אבל מאיפה אתה יודע שלא ידעו אתה יודע שלא ידעו ידעו אתה לא קראת את הספרים האחרים לא הכרת שיטות אחרות אז אתה עכשיו ראית פעם ראשונה כשנתקלת ברעיון הזה ב - NLP אבל זה לא אומר שלא ידעו ... אכפת לי אבל מבחינתי לפחות NLP לא ברור מה הוא חידש אפילו אם הוא היה אומר תקשיב מתוך כל השיטות בעולם זה זה וזה יותר טובים מאחרים אפילו אם הוא לא היה מנמק למרות שעדיף שתנמק למה השיטות האלה יותר טובות מאחרים אבל אפילו את הרשימה אין אין רשימה ברורה של זה וזה אין רשימה ברורה. זאת ... הוא ה - NLP זה הכל עוד פעם NLP זאת מילה שיווקית עכשיו זאת מילה שיווקית זה לקחו x שיטות שגם לא ברור מה השיטות אפילו אם היה ברור הנה זאת רשימת השיטות החליטו שהן יותר טובות מאחרות ומתגו אותן עם המילה NLP גם בסדר אבל לא ברור מה עכשיו מה ההוכחה ... NLP אתה יכול ללכת לכל טיפול ובכל טיפול יש רכיבי NLP בדיוק כמו שב - NLP יש רכיבים מכל השיטות. את הבנת משהו חוץ מזה שאת כועסת? ש: אני לא כועסת אתה פשוט לא הצלחת לשכנע אותי. אליעד: אז לא הבנת מה הבנת מה את חושבת שהבנת? ש: ש - NLP זה קיבוץ של הרבה מאוד שיטות שהיו קודם לכן לא מלמדים את זה בשום מקום אותו דבר אין לזה איזשהו בסיס. אליעד: אין בסיס זה ... משהו שיכול לעזור עד כאן זה נכון? ש: כן. אליעד: עכשיו אם נגיד אנחנו ניקח יש בעולם נגיד מיליון שיטות סתם שיטות נגיד נעשה את זה נחלק לרזולוציות נמצא מיליון וניקח עכשיו רשימה ונגדיר הנה אנחנו לוקחים מתוך כל המיליון עשר שיטות וקוראים לזה שיטת x אז כשאתה אומר אני הולך לטיפול בשיטת x אני יודע שהוא הולך לטפל בי בעשר השיטות האלה נגיד, אוקי אבל ב - NLP לא ברור גם כן מה הקבוצה כאילו מה המכנה המשותף שיש שמה אלא אם כן זה יהיה מכנה משותף כללי מדי שאומר טיפול בשיטות שונות שמשפיעות על המוח או משהו כזה. ש: זה בעצם מה שהם קוראים לזה זה שיטות שמשפיעות על המוח שמתכנתות את המוח. אליעד: כן אבל מה זה אומר. ש: הם לא משקרים. אליעד: אבל מה ... אומר אני לא אומר אמרתי שהם משקרים לא אמרתי שהם משקרים אבל מה זה טיפול. ש: שיש כל מיני שיטות שמשפיעות על המוח. אליעד: תראי עוד פעם כשאנחנו שולחים מישהו לטיפול פסיכולוגי אנחנו יודעים לאיפה שלחנו אותו יודעים, עכשיו ...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?