אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת בין אישית, לפרש סיטואציות נכון, האם אני קורא אנשים נכון? האם אני מבין אנשים נכון? איך להבין אנשים? מסרים תת הכרתיים, האם אני משוגע? האם אני מדמיין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:03תקשורת בין אישית, לפרש סיטואציות נכון, האם אני קורא אנשים נכון? האם אני מבין אנשים נכון? איך להבין אנשים? מסרים תת הכרתיים, האם אני משוגע? האם אני מדמיין? האם אני הוזה? האם אני חכם? קשר טלפתיה, גאון או משוגע
איך אפשר להבין אם אני קורא אנשים נכון?

בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלות קריטיות על תקשורת בין אישית ופרשנות סיטואציות בצורה נכונה. הוא מעלה את השאלה האם אנחנו באמת מבינים את האנשים שאנחנו מתקשרים איתם. כיצד נדע אם אנחנו מבינים נכון את מה שהם משדרים או אם אנחנו מפרשים את המסרים בצורה שגויה? האם אנחנו באמת מסוגלים לקרוא את המחשבות והכוונות של אחרים, או שמא מדובר רק בהשערות ובדמיון שלנו? שאלות אלו נוגעות בהבנה העמוקה שלנו את העולם החברתי והרגשי שסובב אותנו.

האם אני משוגע או פשוט רגיש מדי?

אליעד מציין את האתגר שבהבנת תגובות של אחרים ומדבר על אפשרות שנפלטות לנו מחשבות שגויות או שהן לא תמיד מדויקות. הוא מביא דוגמאות כמו כאשר אדם שומע "מנגינות" בתוך הדיבור של מישהו אחר, או כאשר מישהו מתחיל לשמוע או לראות דברים שהם לא קיימים בפיזי. תופעות אלו יכולות להטעות את האדם לחשוב שהוא חווה מציאות שונה לחלוטין ממה שבאמת קורה. השאלה שמציב היא: איך אפשר לדעת אם זה דמיון או אם מדובר במציאות אמיתית? אליעד מסביר שכאשר אדם מוצא את עצמו חושב או שומע דברים שלא מתואמים עם המציאות, הוא צריך לבחון את הדברים ולשאול את עצמו אם הוא מתמודד עם חוויה פנימית בלבד, או אם מדובר במציאות אובייקטיבית.

איך אפשר לדעת אם יש קשר אמיתי בין מחשבותיי למציאות?

במהלך ההרצאה, אליעד מזכיר את הצורך להבדיל בין דמיון לבין מציאות. הוא מציין כי כאשר אדם נמצא בתקשורת עם אדם אחר, אך חושב על מישהו אחר תוך כדי השיחה, אין זה אומר בהכרח שהאדם השני חווה את מה שחושב עליו. גם אם המחשבות עוסקות באדם אחר, אין הכוונה שהתקשורת הפיזית עם האדם הנוכחי קשורה לאדם שעליו חושבים. לדוגמה, אם אתה מדבר עם אדם אחד אך תוך כדי השיחה חושב על אדם אחר, זה לא מעיד על קיום קשר פיזי או רגשי עם אותו אדם.

איך נוכל לדעת אם אנחנו קוראים את הסיטואציות בצורה נכונה?

אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה מעמיקה של הסיטואציה שמולנו. הוא מדבר על כך שיכולת לקרוא אנשים נכונה לא נובעת רק מאינטואיציה או מחשבה מהירה, אלא מכך שאנחנו מבינים את הדברים בצורה מדויקת. זה אומר שלפני שאנחנו קובעים מסקנות על אדם אחר או על סיטואציה כלשהי, עלינו להסתכל על העובדות בלבד. כל מחשבה או תיאור סובייקטיבי שאנחנו מקשרים לאדם אחר, צריכים להיות מבוססים על עובדות ניתנות למדידה, ולא על רגשות סובייקטיביים.

האם אנחנו חכמים או פשוט מדמיינים?

לאחר מכן, אליעד עובר לנושא של הערכת אינטליגנציה. האם אנחנו באמת כל כך חכמים שאנחנו יכולים להבין דברים עמוקים על אנשים אחרים רק מהתנהגותם? לעיתים, אנחנו עשויים לחשוב שאנחנו מבינים את מחשבותיהם רק מתוך התנהגות חיצונית, כמו מצמוץ עין או הבעות פנים. אך אליעד מציין שיכולת זו לא נובעת מאינטליגנציה גבוהה, אלא מיכולת להבין את העובדות בצורה מדויקת. כדי לדעת אם אנחנו באמת מבינים מישהו, עלינו לבדוק את הדברים בצורה רציונלית ומדויקת, ולבחון את הסיטואציה לפי קריטריונים מדודים.

האם יש קשר טלפתיה בין אנשים?

אליעד פונה לשאלה אם יש קשר טלפתיה בין אנשים, כלומר, אם ניתן לחוש מחשבות של אחרים מבלי שהם יאמרו את הדברים במילים. הוא מסביר שאין הוכחה מדעית לקיום קשר כזה, ולכן כל תופעה כזו נחשבת לדמיון או להשלכות סובייקטיביות של המחשבות שלנו. לדעת אם מישהו אחר חושב עלינו זה לא תלוי רק במחשבות שלנו, אלא בעובדות מוחשיות.

כיצד יש לקרוא את התנהגויות הסובלים והתקשורת?

בסופו של דבר, אליעד מדבר על איך לקרוא סיטואציות בהן אדם נמצא בעימות או בשיחה עם אדם אחר. כאשר אדם אומר משהו, האם באמת יש כוונה מסוימת מאחורי דבריו? או האם יתכן שזה רק תוצאה של פרשנות אישית, שגויה או מעוותת? לשם כך, יש לבחון את התנהגות האדם מול העובדות, ולשים לב אם יש מקום לפרשנות סובייקטיבית או דמיונית.
להבדיל אפשרות קיום תחושות גאון האם אני חכם עולם סובייקטיבי קשר טלפתיה אני מדמיין הבעות פנים איך להבין איך להבין אנשים אני הוזה אני חכם אני מדמיין אני משוגע גאון גאון או משוגע גאונות דמיון האם אני הוזה האם אני חכם האם אני מבין אנשים נכון האם אני מדמיין האם אני משוגע האם אני קורא אנשים נכון חכם טיפש טלפתיה להבין להבין אנשים לפרש לפרש סיטואציות נכון לקרוא אנשים לקרוא מחשבות מסרים מסרים תת הכרתיים משוגע משוגע או גאון משוגעים סיטואציות קריאת אנשים קריאת מחשבות קשר טלפתיה שיגעון תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות תת הכרתי תת הכרתיים
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
... אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? איך אפשר ... אליו? אליעד מתאר טכניקות מתוחכמות להטמעת רעיון בצורה עקיפה. אם רוצים לשכנע אדם ללכת לטיפול פסיכולוגי, לדוגמה, לא כדאי בהכרח ... האנושית, ניתן לנהל שיחות מתוחכמות יותר ולהשפיע על אחרים באופן כמעט בלתי מורגש. לדבריו, יש חשיבות גדולה לכך שהמסר יועבר באופן עקיף ומתוחכם, משום שאנשים בדרך כלל מתנגדים לתחושה שמנסים להשפיע עליהם באופן גלוי וישיר. לכן, דווקא העקיפות ...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה גם מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות. לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה גם. למשל, במקום לומר לאדם רק תעבוד, משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר גם תעבוד. לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה ... המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה מאוד ללקוח להעביר את המסרים האלו, מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו. כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא ... היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
הומור / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה
... צחוק סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה מניפולציות מסרים לתת מודע בידור קומדיה וכאן אבאר עוד אחת מהדרכים איך באפשרותך להעביר מסרים ולשכנע במסרים שונים, באמצעות שימוש בהומור קומדיה בצחוק וכיוב. ... להתחיל לקבל לגיטימציה באמצעות זה שאתה בעצם אומר אותו בצורה מצחיקה והומורית. ואסביר: המשמעות של ההומור היא, המחיקה והטשטוש שבין מציאות לבין דמיון. כי ההומור בעצם לוקח דברים ומגדיר אותם, תוך כדי זה שהוא משאיר ... אומר שזה רק בהומור ולא ברצינות. דהיינו, לומר משהו בהומור, זה כאילו לומר שהוא נכון, וגם לומר שהוא לא נכון בו זמנית. וכאשר רוצים לגרום לשתול מסרים לתת מודע של מישהו, מסרים שיגרמו לו להתחיל לחשוב ברצינות, על משהו שהוא לא חושב עליו ... אותו הרעיון בצורה יותר רצינית. עד שהאדם מתחיל גם להתייחס לנושא בצורה רצינית. ונמצא אם כן, כי ההומור הוא סוג של גשר מעבר, בין מה שקיים רק בדמיון לבין מה שקיים במציאות, בין האפשרי לבין המחויב. ואם רוצים להעביר רעיון מגדר הדמיון לגדר המציאות, אפשר להתחיל לעטוף אותו בהמון הומור, ואחכ לאט ... הנושא בצורה יותר רצינית וכולי. ובסיכומו של דבר, הומור הוא בעצם לומר ולא לומר את הדבר בו זמנית. להגדיר ולא להגדיר בו זמנית. לעשות לאדם השומע דמיון מודרך, ולעשות אצלו המרה של רמת המחויבות שהוא מייחס לרעיון ...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
... ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע מסרים לתת מודע איך לשתול מחשבות סוגסטיה העברת מסרים שתילת מחשבות וכאן אתן דוגמה, כיצד הסדר של המילים במשפט, משנה את משמעות המשפט, למרות שכלפי חוץ נראה שהמשמעות של המשפט זהה. מה שבעצם אומר, שלא רק למשפט עצמו יש ... אובייקטיבית, שאינה נתונה לפרשנות כלשהי. והיא אינה אינפורמציה סובייקטיבית, אלא היא אינפורמציה אובייקטיבית לחלוטין. וכאשר מציבים את המילים לי קצת ליד המילה חם, ולא משנה היכן מציבים את המילים ...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של ... תקופה מסוימת. זו דרך נוספת שבה הפרסומת מטעה את הצרכן. מהו תפקיד כוח המדמה בפרסומות? אליעד מסביר שהמוח של האדם משתמש תמיד בדימויים כדי להבין מידע חדש. כוח המדמה (הדמיון) הוא כלי מרכזי שהפרסומות מנצלות. הן יוצרות אסוציאציות ברורות וחזקות בין מושגים חיוביים לבין המוצר שהן רוצות למכור. כאשר הצרכן רואה מילה או משפט שיש בו עמימות או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. ... שהמשפט הזה נכון? או מה הכוונה האמיתית מאחורי המילים האלה?. ככל שהצרכן מודע יותר לדרך שבה מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה ...
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
... - שכנוע ישיר שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד שיטת ... ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד. והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה ... יעשה. כי זה נחשב לשכנוע ישיר, שהאדם רואה ומרגיש שאתה מנסה לשכנע אותו, ואז הוא מנסה לברוח מהשכנוע שלך. אלא מדובר כאן על טכניקה מאוד מתוחכמת, שבה אתה לוקח את הרצון החזק ביותר שלו, ומעביר לאדם השני מסרים עקיפים ומסרים סמויים בשכנוע עקיף, שבהם אתה בונה אצלו את הרעיון שאומר, שכדי שהוא ישיג את הרצון החזק ביותר שלו, לשם כך עליו להסכים איתך על מה שאתה רוצה שהוא ...
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
... סודות השכנוע לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בשכנוע והעברת מסרים, והוא העיקרון של דיבור אובייקטיבי ודיבור סובייקטיבי. ואסביר את היתרונות ואת החסרונות של דיבור אובייקטיבי ושל דיבור סובייקטיבי? ומתי לדבר אובייקטיבי ומתי לדבר ... אותה, ושעכשיו אומרים לו אותה. והשומע מרגיש לא בנוח לומר אחרת ממה שאמרת לו, כאשר אתה מציג את הדברים כאמת אובייקטיבית. כי יש כאן עומק נוסף, והוא שהאדם לא רוצה לצאת טיפש ולא רוצה שיראו שהוא טועה. וכאשר אתה מציג רעיון כלשהו בצורה סובייקטיבית, דהיינו, שאתה אומר אני חושב ש וכיוב, אתה בעצם משדר לאדם השני שהוא לא חייב להסכים איתך, ושרק אתה ... הטענה הנגדית לטענה שלך. אך לעומת זאת, כאשר אתה מדבר בצורת דיבור אובייקטיבית, שבה אתה אומר משהו סובייקטיבי כאמת אובייקטיבית, בעצם אתה משדר לתת המודע של השומע, שני מסרים. כאשר המסר הראשון הוא המסר הגלוי שאותו אתה אומר בצורה גלויה. אבל יש גם מסר סמוי שמגיע לתת המודע של האדם, מסר שאומר לו, שמה שנאמר לו, זו עובדה ממשית ואמת אובייקטיבית ...
NLP, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע?
NLP, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע?
... מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע? איך לשתול מחשבות ולגרום למישהו להפסיק לעשן? אליעד מסביר כיצד ניתן להשתמש בטכניקות NLP (תכנות נוירו - לשוני) כדי לשתול מחשבות במוחו של אדם כך שיבצע ... ושכאשר הוא מעשן, הוא עלול להיכנס למצב של בריאות רעה, שיכולה להוביל למחלות קשות. כיצד עושים זאת? תחילה יש להפעיל את הדמיון של האדם. מדובר בהבנה שלעיתים עלינו להסתיר את הקשר הישיר בין ההתנהגות לבין מה שאנו רוצים לשתול במחשבותיו. אליעד מציע להתחיל עם רעיונות כלליים שיגרמו לאדם להבין שבריאות היא ... שהוא יעשן אתה לא רוצה שיקפוץ לו שאתה דחפת לו את המחשבה לכן קודם כל אתה צריך לדעת שצריך שהוא יצטרך בשלב כלשהו להשתמש גם בדמיון שלו כי זה או שאתה תגיד לו תקשיב עישון זה רע או שתגיד על משהו אחר שהוא יבין שעישון זה רע. אז מה עושים? את מתחיל באיזה דברים לדעתי יכולים לגרום לו להפסיק לעשן, קודם כל אתה ... אתה מבין שאין לך יותר אפשרות להשיג סיגריה, נגיד אתה על אי בודד אין סיגריות, אתה עדיין תרצה את הסיגריות? אליעד: אתה יכול לדמיין סיגריה. ש: בסדר לדמיין סיגריה. אליעד: אתה הרבה יותר פחות תרצה אבל עדיין תרצה. תשובה, אם אתה על אי בודד אין אוכל, אתה לא חושב יותר על אוכל? ש: על אוכל כן. אליעד: אבל אין אוכל איך אתה חושב עליו אם ...
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
... בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה? איך לנסח שאלה בצורה משכנעת? ההרצאה עוסקת בניתוח השפעת השאלות על שכנוע ותקשורת, במיוחד באסטרטגיות השונות לשאול שאלות באופן יעיל. הנושא המרכזי הוא שימוש ב - NLP (תכנות לשוני נוירולוגי) על מנת להבין את הצורה בה שאלה משפיעה על אדם, את הסיבות שבגללן שאלה מסוימת עשויה להניע את הצד השני להגיב בצורה מסוימת, ואיך ניתן להשתמש בשאלות ככלי להעברת מסרים בצורה משכנעת. מה המשמעות של השאלה להביא משהו? המרצה מציין כיצד ניסוח השאלה להביא משהו? יכול לשאת עמו משמעויות רבות. השאלה הזו לא ... לדוגמה, השאלה האם אתה רוצה סוכר? הרבה יותר ממוקדת ומשפיעה בצורה ברורה יותר מאשר השאלה האם לשים לך משהו? איך השאלות משתנות בהקשרים שונים? ניסוח השאלות משתנה לא רק לפי הסיטואציה, אלא גם לפי הנחות המוצא שמבוססות על הידע הקודם של הצדדים. לדוגמה, אם ברור לך שצד אחד צפוי להסכים לבקשה, השאלה שלך עשויה לשדר זאת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, לפרש סיטואציות נכון, האם אני קורא אנשים נכון? האם אני מבין אנשים נכון? איך להבין אנשים? מסרים תת הכרתיים, האם אני משוגע? האם אני מדמיין? האם אני הוזה? האם אני חכם? קשר טלפתיה, גאון או משוגע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שומע דברים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שומע דברים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לפרישה, ספרים על אימון אישי, מאמן אישי לילדים נוער והורים בתחום שומע דברים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 18:47:53 - wesi1