אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רצון ✔יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:10יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
מה לעשות כאשר לקוח אומר "יקר לי"?

כאשר לקוח טוען שהמוצר "יקר לו", הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר "יקר לי". הביטוי "יקר לי" הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים:
  • ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם.
  • ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה.
  • ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר.
  • ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר.
  • ייתכן שהוא אינו מודע ליתרונות המוצר ולכן לא מבין את ערכו האמיתי.
  • ייתכן שהוא מבקש הנחה פשוט כי הוא רגיל לבקש, או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה.
בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: "למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר?" מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר "פשוט גבוה", וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו:
  • "ביחס למה זה יקר לך?"
  • "האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע?"
  • "האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית?"
  • "האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל?"
כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו.

איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח?

לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה:
  • אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר, כדאי לבדוק איתו האם זה באמת כך, או אם יש יתרונות משמעותיים לרכישה דווקא מכם.
  • אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף, כדאי להדגיש לו שוב את כל היתרונות והערך של המוצר ולהסביר מדוע המחיר מוצדק.
  • אם הבעיה היא שאין לו כרגע כסף זמין, אפשר להציע פתרונות תשלום, פריסת תשלומים, או אופציות מימון שונות שיקלו עליו את הרכישה.
  • אם הוא מבקש הנחה, חשוב להבין מדוע הוא מבקש אותה. הרבה פעמים, אנשים מבקשים הנחות פשוט כי הם רגילים או כי הם רוצים להרגיש שהם מקבלים משהו "אקסטרה". במקרה כזה, במקום הנחה אפשר להציע שירות נוסף, מוצר נוסף או אחריות מורחבת.
איך להעביר את הפוקוס מהמחיר לערך של המוצר?

כדי להעביר את הפוקוס ממחיר המוצר אל הערך שלו, אפשר לשאול שאלות כמו:
  • "אם היה לך את הכסף כרגע, היית קונה את המוצר?"
  • "איזו בעיה המוצר הזה יפתור לך?"
  • "איך המוצר הזה ישפר את החיים שלך?"
שאלות כאלה מעבירות את הדיון מהמחיר לתועלת, וכאשר הלקוח מזהה תועלת אמיתית, יהיה לו קל יותר להצדיק לעצמו את המחיר.

איך להגיב כשלקוח מבקש הנחה?

אם לקוח מבקש הנחה והמוכר לא מעוניין לתת אותה, תגובה נכונה תהיה לשאול: "למה אתה רוצה הנחה?" המטרה בשאלה זו היא לחשוף את הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או רצון להרגיש "הצלחה" בעסקה. במקרה כזה, ניתן להציע לו ערך נוסף במקום הנחה, כגון שירות טוב יותר או הטבה מיוחדת שתיתן לו הרגשה טובה של הצלחה מבלי להוריד את המחיר.

איך להתמודד עם לקוח שלא משתף פעולה?

אם לקוח אינו משתף פעולה ואינו חושף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו, המשמעות היא שאיש המכירות לא מנהל נכון את השיחה. לפי אליעד כהן, איש מכירות טוב הוא מי שמסוגל לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח לחשוף את ההתנגדויות האמיתיות שלו. אם לקוח לא חושף את הסיבה, על איש המכירות להמשיך לשאול שאלות מכוונות וליצור סביבה פתוחה ונוחה שתאפשר ללקוח לחשוף את מה שהוא באמת חושב.

אם איש המכירות לא מצליח לעשות זאת, זה מעיד על חולשה ביכולת המכירה, ולכן עליו ללמוד כיצד לשפר את יכולותיו.

מה לעשות כשבאמת המחיר הוא מעל היכולת של הלקוח?

יכול להיות מצב שבו הלקוח באמת רוצה את המוצר, מעריך את הערך שלו, אבל פשוט אין לו אפשרות לשלם כרגע. במקרה כזה, המוכר צריך להחליט אם הוא רוצה לתת הנחה או למצוא פתרון אחר (כמו פריסת תשלומים או פתרונות מימון), מתוך הבנה שהבעיה כאן היא בעיה כספית אמיתית, ולא התמקחות או חוסר הבנת ערך.

בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש כי טיפול נכון בהתנגדויות לקוח מתחיל קודם כל מהבנה מלאה של ההתנגדות, ומשם אפשר להוביל את הלקוח לפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור העסק.
איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר "יקר לי"?

כאשר לקוח אומר "יקר לי", אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי "יקר לי" הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון.

שלב ראשון: להבין את המשמעות של "יקר לי"

כאשר הלקוח אומר "יקר לי", השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: "למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר?" זאת מכיוון ש"יקר לי" הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות:
  • המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה.
  • הוא אינו יכול להרשות לעצמו את המוצר כרגע.
  • הוא סבור כי ניתן למצוא את אותו מוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר.
  • הוא חושב שהמוצר אינו שווה את המחיר.
  • הוא אינו מודע לכל היתרונות של המוצר ולכן לא מזהה את ערכו.
  • הוא מבקש הנחה מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה.
ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר "יקר לי", הוא פשוט יחליף את המילים ויגיד "זה עולה הרבה כסף", אך תשובה כזו אינה מספקת מידע נוסף. לכן, יש להמשיך לשאול שאלות שיגרמו לו להסביר את עצמו בצורה ברורה יותר.

שלב שני: זיהוי ההתנגדות האמיתית של הלקוח

כדי לדעת איך להתמודד עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען ש"יקר לו". ניתן להמשיך ולשאול אותו:
  • "ביחס למה זה יקר לך?"
  • "האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע?"
  • "האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים?"
  • "האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר?"
לאחר שהלקוח מספק תשובה, אפשר להמשיך ולחדד:
  • אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר - יש לבדוק האם זה נכון, ולבדוק האם יש יתרונות בקנייה דווקא מהמוכר הנוכחי.
  • אם הוא אומר שהמוצר לא שווה את הכסף - ניתן להדגיש את היתרונות ולהסביר למה המחיר מוצדק.
  • אם אין לו כסף כרגע - ניתן להציע פתרונות מימון או תשלומים.
  • אם הוא מבקש הנחה - יש להבין מדוע הוא מבקש אותה ולבדוק האם הוא מוכן לשלם את המחיר אם יקבל אותה.
שלב שלישי: שינוי הפוקוס מהמחיר לערך

המטרה היא להעביר את השיחה מנושא המחיר לנושא הערך. במקום לנהל דיון על עלות המוצר, יש להוביל את הלקוח לדיון על התועלת שהוא יקבל. ניתן לעשות זאת על ידי שאלות כמו:
  • "אם היה לך את הכסף עכשיו, היית קונה את זה?"
  • "איזה בעיה המוצר הזה פותר עבורך?"
  • "איך המוצר הזה יכול לשפר את חייך?"
אם הלקוח מזהה שהמוצר באמת חשוב לו, יהיה לו קל יותר להצדיק את העלות.

שלב רביעי: התמודדות עם בקשת הנחה

אם הלקוח מבקש הנחה והמוכר אינו מעוניין לתת אותה, יש לשאול: "למה אתה רוצה הנחה?" בדרך זו ניתן להבין את המניע שמאחורי הבקשה. לקוחות רבים מבקשים הנחה מתוך הרגל, אך לא תמיד הם זקוקים לה באמת. ייתכן שהלקוח פשוט רוצה להרגיש שהוא מקבל עסקה טובה, ולכן אפשר להציע לו ערך מוסף במקום הנחה, כמו שירות נוסף או אחריות מורחבת.

שלב חמישי: מה עושים אם הלקוח לא משתף פעולה?

אם הלקוח אינו חושף את הסיבה האמיתית לכך ש"יקר לו", זה סימן שהמוכר אינו מצליח לנהל את השיחה בצורה טובה. איש מכירות טוב חייב לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולגרום ללקוח להרגיש בנוח לחשוף את מניעיו האמיתיים. אם הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת.

סיכום

כאשר לקוח אומר "יקר לי", אין למהר ולנסות לשכנע אותו. יש להבין תחילה למה הוא מתכוון, לברר מהי ההתנגדות האמיתית שלו, ולשנות את המיקוד מהמחיר לערך של המוצר. רק לאחר מכן ניתן להתמודד עם ההתנגדות ולמצוא פתרון שיגרום לו לרצות לקנות.
היו היה איש שרצה למכור משהו למישהו עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה?

ש: מאתיים.

אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי?

ש: שכחתי.

אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, מישהו אומר לך יקר לי מה אתה אמור לעשות.

ש: לשאול אותו מה זה אומר יקר לך.

אליעד: "שזה עולה הרבה כסף".

ש: "ביחס למה עולה הרבה כסף".

אליעד: "ביחס למה ביחס לכסף שיש לי זה הרבה כסף מה זה ביחס למה".

ש: "ביחס לכסף שיש לך".

אליעד: "ביחס למחירים בעולם מה זה זה".

ש: לא השאלה איזו תועלת זה נותן לך.

אליעד: עוד פעם מישהו אומר יקר לי מה אינסטינקטיבית אתה צריך לעשות.

ש: אולי להכיל אותו.

אליעד: "נכון זה יקר אני מסכים שזה יקר מה לעשות" רגע ומה הרפלקס הוא אומר יקר לי.

ש: "למה אתה מצפה?".

אליעד: "מצפה למחיר אחר".

ש: "ולאיזה מוצר אתה מצפה?"

אליעד: "לאותו מוצר במחיר אחר, למה אתה מצפה? לזה במחיר כזה".

ש: במחיר כזה והוא אומר לך כבר אומר את המחיר ישר הכל.

אליעד: כן אתה אומר לו הכוס הזאת עולה שקל הוא אומר לך זה יקר לי אתה אומר לו למה הוא אומר אני רוצה את זה בחצי זה הכוס הזאת בחצי.

ש: אוקי ואז מה השאלה?

אליעד: השאלה מה התשובה האידיאלית לשאלה יקר לי. מה אתה אומר?

ש: מה שאמרת עכשיו אני חושב שהיתרונות של המוצר הוא לא מודע להם מספיק.

אליעד: מה אני שאלתי.

ש: אז אני אדגיש לו את היתרונות.

אליעד: בהכרח שהוא לא מודע ליתרונות הוא יגיד לך "תקשיב אני חייב את היתרונות האלה אני מאוד רוצה אותם אבל זה יקר לי".

ש: אחרי שהסברתי לו את היתרונות?

אליעד: אחרי שהסברת ואחרי שהוא אמר לך אני רוצה אותם גם כן.

ש: יש לי את הפתיחה שרציתי.

אליעד: מה הפתיחה של התשובה?

ש: "אני מבין שאתה אומר שזה נראה לך יקר".

אליעד: זאת הפתיחה של התשובה אין בעיה מה ההמשך אבל איפה האבל?

ש: כן.

אליעד: בא נתקדם בעלילה מאוד פשוט אנחנו לא נותנים תשובה לשאלה עד שלא הבנו את השאלה לא הבנו את השאלה, עכשיו כשהוא אומר יקר לי למה אתה חושב שהוא מתכוון מה הוא מתכוון להגיד עכשיו תסתכלו עכשיו אני שאלתי למה הוא מתכוון להגיד כשהוא אמר יקר לי נכון, עכשיו התשובות שאני יכול לקבל פה הם שני סגנונות של תשובות או יקר לי הוא מתכוון להגיד שהמחיר גבוהה שזה בעצם לא אמר כלום כי רק החלפנו את המילה יקר לי במחיר גבוהה או הוא מתכוון להגיד שאין לו כסף נגיד או מתכוון להגיד שהמוצר לא שווה את הכסף הוא מתכוון להגיד יכול להיות הרבה כוונות.

מאחר שהמילה "יקר לי" יש לה הרבה פירושים אפשריים לכן אנחנו לא ניתן לו תשובה עד שאנחנו לא מבינים למה הוא מתכוון, עוד פעם אם אנחנו יודעים למה הוא מתכוון אם הוא אומר יקר לי ואנחנו יודעים למה הוא מתכוון זה נושא אחר בהנחה שהוא אומר יקר לי ואנחנו לא יודעים למה הוא מתכוון קודם כל נשאל אותו למה אתה מתכוון, עכשיו רוב הסיכויים "אוקי אני מבין שאתה אומר שזה יקר למה אתה מתכוון שאתה אומר שזה יקר למה אתה מתכוון" עכשיו רוב הסיכויים או חמישים אחוז נגיד סיכוי שאם תשאל מישהו למה אתה מתכוון שאתה אומר יקר לי הוא פשוט יקח את המילה "יקר לי" ויתן לה מילה נרדפת הוא יגיד שזה עולה הרבה כסף שבעצם הוא לא הוסיף לנו שום מידע.

אבל מה שאנחנו צריכים לעשות זה שהוא יוסיף מידע על ה - "יקר לי" מה זאת אומרת יקר לי בן אדם שאומר יקר לי יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות כשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון להגיד "אני חושב שאני יכול להשיג את אותו מוצר ביותר זול במקום אחר" יכול להיות שהוא מתכוון להגיד "יקר לי אני חושב שזה לא שווה את הכסף" יכו להיות כשהוא אומר יקר לי כי הוא לא מכיר את כל היתרונות של המוצר יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי אין לו מימון עכשיו, יכול להיות שהוא אומר יקר לי כי הוא רוצה לקחת הלוואה יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות יקר לי אני לא יודע מה זה יקר לי.

למה אתה מתכוון כשאתה אומר יקר לי ואז אנחנו צריכים לגרור אותו למשהו ואז נגיד הוא יגיד "תראה אין לי את הכסף כרגע, אוקי ואם היה לך את הכסף כרגע זה היה בסדר?" הוא אומר כן, אוקי אז זאת אומרת הבעיה שלו לא שזה יקר הבעיה שלו זה במימון אז אולי אנחנו יכולים לתת לו מימון הלוואה דחוי צ'קים אשראי משהו אולי ניתן לו הלוואה, אם נגיד הוא אומר יקר לי "למה מה זאת אומרת יקר לי? אתה יודע אני יכול שם לקנות את זה יותר זול, באמת בא נבדוק האם אתה יכול לקנות את זה שם יותר זול האם באמת זאת האמת האם יש יתרונות שאתה קונה את זה פה ולא שם" ואז נגיד הוא אומר "יקר לי תקשיב אני לא חושב שזה שווה אני חושב שזה שווה פחות, אוקי בא נראה אם הוא יודע מה יש במוצר אם הוא יודע מה היתרונות שלו".

ש: הוא גם יכול להגיד יקר לי אבל אני קונה את זה.

אליעד: אבל אז נגיד לו אם זה המצב אז נגיד לו תקנה אז מה יקר לך סבבה בא תיקח לא אבל.

ש: לפעמים הוא אומר יקר לי כי ההנחה כאילו אני רוצה להשיג הנחה.

אליעד: ויש בן אדם שנגיד אומר יקר לי כי הוא רוצה לקבל הנחה במובן הרגשי הוא אומר אני חשוב לי לקבל הנחה כדי לדעת שקיבלתי הנחה, עכשיו בכל מקרה כשבן אדם אומר יקר לי צריך לשאול אותו למה אתה מתכוון זאת התשובה, עכשיו עוד פעם אם אתה יודע למה הוא מתכוון זה משהו אחר אבל אתה צריך לשאול אותו למה הוא מתכוון ואז לברר בראש שלך מה האמת ולפעמים אתה צריך להעביר את נטל ההוכחה אליו עכשיו נגיד שלקוח אומר אני רוצה הנחה מה אומרים לו אתה לא רוצה לתת לו הנחה מה אתה אומר.

ש: למה הוא מתכוון קודם כל שואלים אותו.

אליעד: "ההנחה שזה יעלה לי פחות כסף" הוא אומר אני רוצה הנחה ואתה לא רוצה לתת לו הנחה.

ש: אתה לא רוצה לתת לו הנחה ואתה רוצה שהוא יקנה ממך.

אליעד: כן מה אתה אומר לו אז אם תגיד לו אני לא יכול לתת לך הנחה נגיד אין אפשרות להנחה אתה נגדו זה המחיר אתה נגדו סבבה, אוקי תגיד לו בוא אני אתן לך הנחה אתה לא רוצה לתת הנחה נכון.

ש: אולי אם לדחות לו את האשראי.

אליעד: לא משנה אז מה שההיגיון אומר אז מישהו אומר לך שהוא רוצה הנחה תגיד לו אפשר לתת לך הנחה אבל בא תסביר לי בבקשה למה אתה רוצה הנחה מה מהות העניין למה, קודם כל אתה רוצה הנחה אין בעיה אני אתן לך הנחה.

ש: אתה רוצה לתת לו.

אליעד: אל תיתן לו אמרתי לך תיתן לו תגיד לו אמר אני רוצה הנחה אפשר לתת לך הנחה עכשיו תגיד לו "אוקי עכשיו אתה יכול להסביר לי אבל למה חשוב לך לקבל הנחה" כי מה זה כאילו בוא נהפוך את ההנחה ליקר לי עכשיו בא נמשיך מכאן הנחה כי אין לי את הכסף כי אין לי את התקציב כי זה לא שווה כי שם כי פה בא נבדוק מה מציק לו באמת מה באמת הוא רוצה מה הסיבה שהוא רוצה את ההנחה מה הסיבה.

ש: כי אמרת הוא רוצה את זה בפחות כסף.

אליעד: לא כשהוא רוצה את זה בפחות כסף יש סיבה אם עכשיו היו אומרים לו אם אתה לא נותן את הכסף אתה מת הוא היה אומר אין כסף הוא היה מוצא את הכסף, זאת אומרת שהוא חושב שזה לא שווה את הכסף או שהוא חושב שבכסף הזה הוא יכול להשיג לו יתרונות אחרים כי אם זאת הייתה תרופה מצילת חיים הוא היה מביא את הכסף נכון היה מצליח להשיג אותו, כשלקוח אומר יקר לי אם עכשיו היו אומרים לו חייך תלויים בזה הוא היה מוצא כסף כן זאת אומרת שהוא חושב שזה לא כל כך חשוב או שיש אלטרנטיבות אחרות או משהו אחר.

אנחנו צריכים להמיר לעשות המרה לקחת את ה - "יקר לי" או את ה - "אני רוצה הנחה" או מה שזה לא יהיה ולעשות לו המרה למשהו אחר להמיר את זה לבוא נראה במקום לנהל דיון על כמה זה עולה בוא ננהל דיון עד כמה אתה רוצה את זה עד כמה זה טוב לך עד כמה זה מתאים לך עד כמה מה שאתה חושב על זה זה נכון, בא נראה מה האלטרנטיבות מה האמת, עכשיו יכול להיות שבסוף יתברר שבאמת הוא רוצה את המוצר המוצר טוב הוא לא יכול לקנות אותו במקום אחר הוא לא חושב שהוא יכול לקנות אותו במקום אחר הוא באמת רוצה את המוצר ובאמת אין לו כסף ובאמת אם אתה תעשה לו תשלומים וזה זה לא יעזור לו אין לו כסף ואז אתה כמוכר צריך להחליט האם אני רוצה את העסקה הזאת לתת לו הנחה כן או לא.

אבל זה אחרי שבדקנו שבאמת יקר לי זה באמת פירושו אין לי באמת את הכסף לזה זאת באמת האמת, יכול להיות גם מישהו שיגידו לו יש תרופה מצילת חיים והוא יגיד יקר לי אין לי את הכסף אין לו את הכסף לתרופה מצילת החיים זה מה יש גם זה יכול להיות ואז אם אתה רוצה למכור את התרופה תיתן לו הנחה לא לא זה מה יש הוא ימות ולא תקבל את הכסף.

ש: בעצם כשהוא אומר הנחה זה אומר יקר לי.

אליעד: אני מה שאני ציפיתי שברפלקס שלך כשמישהו אומר יקר לי תשאל אותו למה אתה מתכוון.

ש: קודם כל אני דבר ראשון שאמרתי זה למה אתה מתכוון.

אליעד: אבל נכון אבל מה עניתי לך שזה הרבה כסף ולא ידעת איך להמשיך את זה אז רק החלפתי לך את מילה נרדפת ונפסלת אבל אתה צריך להבין שלהמיר כי יקר לי אם מישהו אומר "תקשיב זה גבוהה מדי נמוך מדי רחב צר" מבין מה הוא אמר אמר יקר לי מה זה אומר יקר לי באיזה מובן באיזה הקשר יקר לי ביחס לתועלות יקר לי ביחס לאלטרנטיבות יקר לי ביחס לתקציב שלי מה זה אומר יקר לי איזה יקר לי מי יקר לי.

ש: איך אנחנו לוקחים את זה פנימי יותר?

אליעד: לא לוקחים מאוד פשוט כשאתה אתה היית צריך להבין שברפלקס שלך עד שאתה לא מבין למה הוא מתכוון אתה לא עונה זה הכל זה מה שהיית צריך, אתה יודע למה הוא התכוון לא אז מה אתה עונה הוא אומר יקר לי אוקי הבנתי שיקר לי מה זה אומר אבל למה הוא אמר את זה אתה צריך ברפלקס להגיד מה האמת.

ש: ואם הוא לא חושף את הדברים.

אליעד: אם הוא לא חושף זה אומר שאתה איש מכירות גרוע, הבנת אתה הבנת זה אומר שאתה איש מכירות גרוע לא תגיד לי אם אני לא יודע לגרום לו לחשוף אתה אומר אם הוא לא חושף אתה איש מכירות גרוע כי הוא אלוהים ואתה לא אלוהים, מה זה הוא לא חושף תחשוף אתה איש המכירות תחשוף.

ש: ואם לא הצלחתי לחשוף?

אליעד: אז אתה איש מכירות גרוע.

ש: כן אבל מה עושים?

אליעד: מה עושים מתפטרים באים לקבל יעוץ, זה אותו דבר זה מול עצמך "למה אני לא רוצה את זה כי זה עושה לי רע מה עושה לי רע איך זה עושה לי רע כי אני לא אוהב את זה, מה זה לא אוהב את זה, לא אוהב את זה עושה לי רע אני לא רוצה את זה" זה אותו דבר זה מילים נרדפות זה לא אומר כלום אם אתה תדע לחשוף אצלך "למה אני לא רוצה למה חשבתי למה רציתי כי היה בא לי, מה זאת התשובה הזאת" אם אתה עם עצמך תדע למצוא את התשובות הנכונות יש הרבה יותר סיכוי שכשמישהו אומר לך יקר לי אתה תדע למה הוא מתכוון. הבנו?
יקר הבנה מלאה האם אתה יכול לגרום למישהי לענות תחושה טובה יתרון צריך להבין אנשים ההתנגדות האמיתית להפעיל את איך להתמודד איך להתמודד עם איך להתמודד עם לקוח איך לטפל איך לטפל ב איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרי איך למכור מוצרי יוקרה איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים אימון אימון מכירות אימונים בהתנגדויות הדרכת הדרכת מכירות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התמודדות עם לקוח התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדות טיפולים יקר יקר לי יקר ללקוח כיצד להתמודד עם להתאמן להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם להתמודד עם לקוח לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות למה המוצר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה מוצר יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי למכור מוצרי יוקרה למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוחות מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצרי יוקרה מחיר גבוה מחיר זול מחיר יקר מטופל מטופלים מטפל מכירות רוצה רוצה הנחה רצון שכנוע
רצון / רצונות / הרצון - הכל כולל הכל על רצון / רצונות / הרצון - רשימת כל הנושאים
רצון רצונות הרצון - הכל כולל הכל על רצון רצונות הרצון - רשימת כל הנושאים רצון רצון או שכל רצון אובססיבי רצון אחד רצון אין סוף רצון אין סופי רצון אישי רצון אמיתי רצון אנושי רצון אפשרי רצון אקראי רצון בזוגיות רצון בלי חיסרון רצון בלי סיבה רצון בריא רצון בתת מודע רצון גורלי רצון גשמי רצון האחר רצון האלוהים רצון הבורא רצון הוא חיסרון רצון הוא עובדה או פירוש רצון הישרדותי רצון הלקוחות רצון הפוך רצון זה חיסרון
שינוי רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית?
... רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית? וכאן נסביר, על הדינאמיקה שיש בין הרצונות השונים שיש לאדם. ואיך תהליכים שונים בשינוי ברצון אחד ספציפי של האדם, משפיע על רצונות אחרים של האדם. ואיך לשנות רצון? איך רצון אחד משפיע על רצון אחר? איך החלשת רצון משפיעה על רצונות אחרים? איך חיזוק רצון משפיע על שאר הרצונות? איך ביטול רצון משפיע על רצונות אחרים? איך יצירת רצון משפיעה על שאר הרצונות? ועוד כי הרצונות של האדם משתנים כל הזמן. לפעמים באופן כללי ולפעמים באופן ספציפי. לדוגמא לפעמים יש תקופות שבן אדם רוצה משהו ויש תקופות שהוא לא רוצה את אותו הרצון בכלל אלא רוצה את ההפך שלו. כמו כן יכול להיות שינוי בעוצמת הרצון, שלפעמים בן אדם
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
... מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית איך אפשר ליצור מוטיבציה גם כשאין רצון בכלל? הרבה פעמים אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת, אך מבין שכדי להגיע אליה הוא חייב להתאמץ ולעבוד קשה. כדי לעמוד באתגרים ובמאמצים, האדם זקוק למוטיבציה חזקה ולרצון גדול. אבל מה קורה כאשר האדם מרגיש שאין לו מספיק רצון או מוטיבציה? במקום פשוט לוותר על המטרה, קיימת דרך אחרת. אליעד כהן מציג רעיון של רבי נחמן, לפיו אם אין לאדם מספיק רצון, הוא יכול להתחיל בלרצות לרצות. כלומר, גם אם אין לאדם כוח או מוטיבציה לעשות דבר מסוים, הוא יכול להגיד לעצמו: הלוואי שיהיה לי רצון לעשות את זה. לדוגמה, נניח שאדם רוצה לרוץ 10 קילומטרים, אבל אין לו שום חשק לקום ולצאת לריצה. לפי הגישה של רבי נחמן, הוא לא חייב להיכנע ולוותר מיד. הוא יכול לקום בבוקר ולהגיד לעצמו: הלוואי שיהיה לי רצון לרוץ עשרה קילומטרים. ברגע שהאדם אומר זאת, הוא בעצם מכוון את תודעתו אל עבר יצירת רצון ראשוני, וזה כבר צעד חשוב בדרך לפיתוח המוטיבציה. מדוע רצון לרצות יכול להגביר את המוטיבציה? כאשר האדם אומר אני רוצה לרצות את זה, הוא יוצר רצון נוסף, אפילו אם הרצון המקורי חלש מאוד או לא קיים בכלל. אליעד כהן מסביר שרצונות הם דבר דינמי ונעים כל הזמן, והם יכולים להתפתח ולהשתנות. אם אדם מכוון את עצמו לרצות את הרצון, הוא כבר מתחיל ליצור תנועה פנימית חדשה שתוביל בסופו של דבר לרצון חזק יותר. זה בעצם פותח לו דלת להאמין בעתיד שזה אפשרי שיתעורר בו הרצון החסר. כיצד ניתן ליישם את הרעיון הזה באופן מעשי? אפשר להשתמש בטכניקה הזאת במצבים שונים ומגוונים. לדוגמה, אדם שמעוניין לחקור את האמת ולהטיל ספק בשכלו, אבל מרגיש שאין לו רצון מספק לכך, יכול לומר לעצמו: הלוואי שהיה לי רצון חזק להטיל ספק בשכל ולחקור את האמת. ואם הוא מרגיש שגם את זה הוא לא יכול לעשות, הוא יכול אפילו להגיד: אני רוצה שיהיה לי רצון לרצות להטיל ספק ולחקור את האמת. כל אחד מהשלבים האלה הוא בעל ערך בפני עצמו ומתחיל להניע את המחשבה לכיוון הרצוי. מה לעשות כשחסר רצון בפועל בזמן אמת? כאן אליעד נותן דוגמה של שני אנשים שמגיעים להתאמן בחדר כושר: האדם הראשון אומר לעצמו: אין לי חשק להתאמן, מוותר והולך הביתה. האדם השני לעומת זאת אומר לעצמו: אין לי ...
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
... הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp מהם חוקי הרצון ואיך ניתן לשנות את הרצון? הרצון, כפי שמוסבר בהרצאה, לא תמיד פועל בצורה מסודרת וברורה, ולעיתים נדמה שהוא אקראי. כאשר אדם רוצה משהו, יש לבדוק האם מדובר ברצון שמגיע מסיבה או אם מדובר ברצון אקראי, שאין לו הסבר ישיר או סיבתי. אליעד מציין כי לא ניתן לפעול או לרצות משהו בלי סיבה, אם כי לפעמים נדמה שהרצון אינו מושפע ממניע ברור. מהו רצון אקראי ומהו רצון סיבתי? רצון אקראי הוא רצון שאין לו סיבה ברורה. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני רוצה להיות טייס, אך אינו מסביר מדוע הוא רוצה זאת, הוא מציין רצון אקראי. הוא מבצע את הרצון רק משום שזה מה שהוא רוצה, ולא בגלל סיבה כלשהי. מנגד, יש רצון סיבתי, שבו הרצון נובע מסיבה. אם אדם רוצה להיות טייס, יש לכך סיבות או מניעים ברורים, כמו הרצון להגיע ליעדים מסוימים, להשיג מטרות בחיים, או רצון להיות חלק מעיסוק מסוים. כיצד ניתן לחזק את הרצון או להחליש אותו? לפי אליעד, ישנן דרכים לחזק או להחליש
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק?
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק?
... ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק? מהו טוב ומהו רע? ההגדרה הבסיסית של טוב ורע, כפי שמוצגת בהרצאה, היא שהטוב הוא חוויית מילוי רצון, והרע הוא חוויית אי - מילוי רצון. אם אדם רוצה משהו והדבר מתממש, הוא מרגיש טוב, ואם הוא רוצה משהו והדבר לא מתממש או שקורה דבר אחר שהוא לא רוצה , הוא מרגיש רע. האם ניתן להרגיש טוב או רע בלי רצון מודע? אחת השאלות שנשאלות היא האם תמיד נדרש רצון מודע כדי להרגיש טוב או רע. אליעד כהן מציין כי קיימים מקרים שבהם אדם מרגיש טוב למרות שלא היה לו רצון מודע לאירוע מסוים. לדוגמה, הורה שמתמלא בשמחה כאשר הילד שלו מצליח לפתור תרגיל במתמטיקה, למרות שלא היה לו רצון מודע לכך מראש. האם טוב תמיד נובע מרצון מודע? ההסבר שניתן כאן הוא שלפעמים, מה שגורם לנו להרגיש טוב הוא רצון סמוי. במקרה של ההורה, הרצון הסמוי שיכול להיות היה שקשור לרצון להיות אבא טוב, לרצות שהילד יצליח ויהיה חכם. גם אם הרצון לא היה מודע באופן ישיר, מילוי רצון זה מוביל לתחושת טוב. הדוגמה של מציאת מיליון דולר או מים במדבר כיצד יכול אדם להיות מאושר מכך שהוא מוצא מיליון דולר, גם אם לא חשב על הרצון הזה באופן מודע? אליעד מסביר כי בתת - המודע יש לרובנו רצון לרווחה כלכלית, לביטחון ולהזדמנויות נוספות. כאשר אדם מוצא סכום כסף גדול, הוא ממלא רצון חבוי שקשור לביטחון כלכלי, וכך מתעוררת שמחה. גם במקרה של צמא במדבר, ברגע שאדם מוצא מים הוא מגלה את הרצון שהיה לו לשתות, גם אם לא היה מודע לכך מראש. מהו אין טוב בלי רע? ההבנה המרכזית כאן היא שנראה כי אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב, מפני שטוב הוא מילוי של רצון, ורע הוא היעדר מילוי רצון . כשיש לנו רצון שלא מתממש, אנו חווים רע, וכשאנו משווים את המצב שלנו למצב טוב יותר אפשרי (שכבר חווינו או שאנחנו מדמיינים אותו), זה גורם לנו להרגיש רע. הדוגמאות להדחקת רצון תיאורים נוספים, כמו של אדם הומלס שלא מרגיש רע באופן יומיומי, מראים את עיקרון ההדחקה. אם הומלס יבלה תקופה ...
התחזקות רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש
התחזקות רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש
... רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון , עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש איך יכול להיות שרצון שהוחלש פתאום מתפרץ מחדש? כאשר אדם רוצה משהו מאוד חזק, למשל התמכרות ... סמים, פורנו או משיכה למישהו מסוים, והוא מחליט להחליש את הרצון הזה, חשוב להבין האם הרצון שהוחלש יכול לחזור בעוצמה ... התשובה של אליעד כהן לכך ברורה: כל עוד האדם לא פתר את הרצון באופן מוחלט ומלא, תמיד קיימת אפשרות שהרצון ישוב, ואף יתחזק. מדוע? כי כל זמן שהאדם מסוגל לדמיין את עצמו רוצה שוב את הדבר, הוא לא באמת ביטל ... האפשרות שירצה אותו בעתיד. גם אם האדם מפסיק באופן מוחלט לממש רצון כלשהו, הוא עדיין יכול לשמור על הפוטנציאל לרצות אותו שוב בעתיד. האם אפשר בכלל להיפטר לחלוטין מרצון? אליעד כהן מדגיש כי אין אפשרות לנטרל רצון באופן מוחלט, אלא אם מגיעים לשורש הרצון ומבינים את המנגנון שמייצר אותו. כל זמן שהרצון קיים אפילו באופן מודחק, הוא עלול לשוב ולהתעורר בעוצמה. לפי אליעד, הרצונות אינם נעלמים סתם כך, אלא ... וההדחקה הזו עשויה ליצור פוטנציאל להתפרצות פתאומית של אותו הרצון, לפעמים בעוצמה גדולה יותר ממה שהייתה בהתחלה. מה גורם להתפרצות פתאומית של רצון שהוחלש? ההסבר המרכזי שמציע אליעד הוא שההתפרצות הפתאומית של הרצון קשורה בעיקר להדחקה ושקר עצמי של האדם לגבי מידת החלשת הרצון. לדוגמה, אם אדם היה מכור לעישון והחליט להפסיק, ייתכן שהחליש את הרצון לעשן מ - 80% ל - 49%. אבל אם האדם משקר לעצמו ואומר החלשתי את הרצון לעשן ל - 10%, הוא בעצם מדחיק את ...
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
... ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה מה ההבדל בין נתינה וקבלה מתוך חוזקה לבין נתינה וקבלה מתוך חולשה? אליעד כהן מסביר שהפעולות של נתינה וקבלה אינן מסתכמות רק בעצם הפעולה הפיזית ... ידיעה ברורה שהנתינה לא תפגע בו ולא תחסר ממנו דבר. מהי נתינה מתוך חולשה (כמו עבד)? לעומת זאת, נתינה מתוך חולשה מתרחשת כאשר האדם נותן לא מתוך רצון פנימי אמיתי, אלא מתוך תחושת כפייה, לחץ, חובה או חוסר ברירה. האדם במצב זה מרגיש כאילו הוא עבד שנאלץ לוותר על משאביו, זמנו או כוחותיו מבלי שבחר בכך באמת. ... של חולשה וחוסר ברירה. העבד חייב לתת את כוחו, זמנו ומשאביו לאחרים (בעיקר למלך), ולכן הנתינה שלו נתפסת ככואבת, מתישה ומחלישה. הוא לא בוחר לתת מרצון אמיתי, אלא מחויב לעשות זאת, ולכן הוא חווה את הנתינה כחולשה וכעבדות. כיצד קבלה יכולה להיחוות כתחושת חוזק או חולשה? קבלה מתוך חוזקה מתבטאת בכך שהאדם נהנה ...
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד מהו רצון לא מוגדר ומה משמעותו? ההרצאה נוגעת בקונספטים של רצון, קיום והגדרה, תוך עיון במושגים של רצון לא מוגדר, רצון מוגדר, ורצון אינסופי. אליעד כהן דן במושגים פילוסופיים עמוקים על מהות הרצון, האם הוא קיים באופן מוחלט או אם הוא תלוי בהגדרה, וכן האם הוא נגיש להבנה או תחושה עבור האדם. האם קיים רצון מוגדר? הדיון מתחיל בשאלה אם קיים רצון מוגדר, או אם מדובר ברצון שאין לו הגדרה ברורה. השיחה מקיפה את הקיום של רצון לא מוגדר, והאם ניתן להרגיש אותו או להרגיש את קיומו. אליעד כהן טוען כי אם רצון לא מוגדר לא ניתן להרגיש אותו או להכיר בו, אז במובנים מסוימים, הוא לא יכול להיות קיים. בהמשך, הוא מציע שכשאדם מרגיש רצון, הוא למעשה מזהה תחושת חיסרון או חסר, ולכן הרצון שאינו מוגדר אינו משהו שניתן לחוות בצורה ברורה. הוא מסביר גם, שאם הרצון לא מוגדר בשום היבט, אז כנראה לא ניתן להרגיש אותו בכלל. מהו רצון אינסופי? בהמשך ההרצאה, אליעד מסביר על הרצון האינסופי - רצון שאין לו גבולות או הגדרות, רצון שאין לו הגבלה. הוא מתאר את הרצון הראשון, רצון שלא ניתן להגדיר אותו אלא רק לחוות אותו ברמה מאוד גבוהה, כגלוי. הרצון הראשון מתואר כמצב של רעווא דרעווין - התגלות הרצון של כל ה
סודות הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון
סודות הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון
... הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון מה גורם לאדם לרצות משהו? אליעד כהן מסביר שהבסיס לכל רצון שיש לאדם הוא תחושת חיסרון. לדבריו, הסיבה היחידה שאדם רוצה משהו היא כי הוא חש שחסר לו דבר מסוים. לדוגמה, אם אדם רוצה כסף, זה רק משום שהוא חווה חיסרון בכסף. אם האדם לא היה מרגיש שחסר לו דבר, לא היה לו שום רצון. הרצון מתעורר רק כאשר נוצרת תפיסה שמשהו חסר. עם זאת, הוא מחדד שישנם דברים שחסרים לאדם, אך הוא לא בהכרח רוצה בהם. לדוגמה, אם חסרה לאדם מחלה מסוימת כמו סרטן, הוא לא ירצה במחלה הזו אף על פי שחסר לו להיות חולה בה. מכאן נובע שהרצון לא נובע אוטומטית מכל סוג של חיסרון, אלא רק מחיסרון שמלווה בתחושה של יתרון או טוב כלשהו שיתקבל בעקבות המילוי שלו. איך אפשר לבדוק האם מה שאני רוצה באמת ימלא אותי? אליעד מציע בדיקה פשוטה להבנת הרצון: תדמיין שיש לך את הדבר שאתה רוצה, לדוגמה מיליון דולר, ותשאל את עצמך האם לאחר קבלת הדבר עדיין יהיה בך רצון לעוד משהו. אם התשובה חיובית, המשמעות היא שלא מדובר ברצון מוחלט, אלא עדיין נשאר חיסרון עמוק יותר. לדוגמה, אם אדם רוצה בריאות ולא רוצה מחלה, עליו לבדוק מדוע הוא בכלל רוצה להיות בריא. כאשר הוא יחקור זאת לעומק, הוא יגיע לנקודה ... להבנה זו, יתעורר בו קושי גדול יותר להבין מדוע הוא בכלל מעדיף דבר אחד על פני דבר אחר. למה קשה להבין את מקור הרצון? אליעד מסביר שהקושי העמוק בשאלה למה אני רוצה את זה ולא משהו אחר? נובע מכך שבסופו של דבר, אם נחפור עמוק מספיק, נראה שאין באמת הבדל בין שני הדברים שאנחנו רוצים או לא
מה בן אדם רוצה? רצון להתאבד, רצון הישרדותי, רצון לשרוד, רוצה להרגיש טוב, מהו שורש הרצון? איך נוצר רצון? למה יש רצון? מה אני רוצה? איך להיות מאושר? לא רוצה למות, צורך הישרדותי
מה בן אדם רוצה? רצון להתאבד, רצון הישרדותי, רצון לשרוד, רוצה להרגיש טוב, מהו שורש הרצון? איך נוצר רצון? למה יש רצון? מה אני רוצה? איך להיות מאושר? לא רוצה למות, צורך הישרדותי
... בן אדם רוצה? רצון להתאבד, רצון הישרדותי, רצון לשרוד, רוצה להרגיש טוב, מהו שורש הרצון? איך נוצר רצון? למה יש רצון? מה אני רוצה? איך להיות מאושר? לא רוצה למות, צורך הישרדותי מה בן אדם רוצה? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשורש הרצון האנושי ובמהות של הרצון. הוא שואל שאלות מרכזיות כגון: מה אדם באמת רוצה? האם הרצון להרגיש טוב חזק יותר מהצורך לשרוד? מהו שורש הרצון ומדוע יש לנו רצון בכלל? האם הרצון לחיות והצורך להרגיש טוב הם אותם הדברים או שהם נפרדים? אליעד מתחיל את הרצאתו בכך שהוא מציג את השאלה אם יש הבדל בין הרצון להרגיש טוב לבין הרצון לשרוד. השאלה הזאת, לכאורה, עשויה להיראות פשוטה - אדם רוצה לחיות או רוצה להרגיש טוב, אולם הוא טוען שאין הבדל אמיתי ביניהם. כאשר נשאל מה אדם רוצה יותר, הוא מציין כי למרות שברור שלכל אדם יש את הרצון לשרוד, בסופו של דבר, כל פעולה שלו, כל רצון שמניע אותו, מבוסס על הצורך להרגיש טוב. לדבריו, כל אדם פועל באופן שתורם לשרידותו, גם אם הוא לא מודע לכך. לדוגמה, אם אדם שותה מיץ קולה במקום מיץ ... לא מתוך צורך הישרדותי מובהק, אלא מתוך רצון להרגיש טוב. אך בסופו של דבר, גם הרצון הזה תורם להישרדות - שכן אכילת או שתיית דבר מה גורמת לאדם להרגיש טוב יותר ולהימנע מתחושת חסר או כאב פנימי, דבר שמסייע לו להמשיך ולהתקיים. אליעד מפרט איך הרצון להרגיש טוב הוא למעשה רצון למנוע תחושת חסר. זהו רצון שמניע את האדם לא רק במצבים פיזיים (כמו שתייה או אכילה), אלא גם במצבים נפשיים. הוא טוען כי כל פעולה שנעשית על ידי אדם נובעת מהצורך להימנע מתחושת חוסר או כאב. לדוגמה, אדם יכול לרצות להצליח כדי להרגיש טוב יותר, או לחפש אהבה כדי למלא את החסר הרגשי. כל פעולה כזאת נעשית מתוך ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רצון, איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, אימון אישי להפרעות קשב, מאמן אישי להרזיה בתחום רצון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 10:54:32 - wesi1