... כאן את כיוון החשיבה הבא. והוא שכאיש מכירות, עליך לזכור שהלקוח קונה ממך את המוצר, משום שהוא חושב
שרכישת המוצר תעשה לו, יותר טוב מאשר רע, ביחס לשאר האלטרנטיבות שלו כלקוח. דהיינו, לקוח לא ... חושב שלקנות אותו, יעשה לו יותר טוב, ביחס לאפשרויות האחרות של הלקוח, ובשקלול של החסרונות הנובעים
מרכישת המוצר שבעיני הלקוח. דהיינו, הלקוח יקנה כל מוצר שהוא יחשוב שיש לו יתרונות
ברכישת המוצר מנקודת המבט שלו, גם אם יש במוצר הזה חסרונות, גם מנקודת המבט של הלקוח. ובתנאי, שמנקודת המבט של הלקוח,
רכישת המוצר, היא יותר טובה מרעה, עבור נקודת המבט של הלקוח. ולכן כאיש מכירות, המחשבה ... כמובן רק נקודת המבט שלך. כי אולי מנקודת המבט של הלקוח, היתרון היחסי הקטן הזה, והתועלת הקטנה ביותר
שרכישת המוצר מביאה ללקוח, אולי עבור הלקוח זאת התועלת החשובה ביותר שיש?! ולכן, לא באמת ...