אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
מהם הסודות לשכנוע וליצירת מוטיבציה?

במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את התהליכים המנטליים המניעים אנשים ואת הדרך שבהם ניתן להבין ולעצב את התודעה כדי להשפיע עליהם. הוא מתחיל בדיון על מושגים של כסף, פחד וחרדה, כשהוא מדבר על כך שלכסף יש את היכולת להקטין את הפחדים, אך לא יכול לשנות את הפחד מהעתיד הכלכלי. כלומר, כסף יכול לקנות הרבה דברים, אבל את הפחד עצמו הוא לא יכול להפסיק.

לאחר מכן, אליעד מבצע ניתוח של מושגים כמו "מוחלט" ו"יחסי". הוא מסביר שלכאשר משווים בין מטרה מוחלטת לבין מטרה יחסית, המטרה היחסית מאבדת את ערכה. למשל, אם אדם יגדיר את מטרת חייו בהשגת "אהבה מוחלטת", הוא בעצם משנה את המשמעות של המושג "אהבה", והופך אותה למשהו בלתי ניתן להשגה. זאת אומרת, אם אנחנו מגדירים מטרות כ"מוחלטות", אנחנו מונעים מהן להיות משמעותיות, כי אין משמעות להשגת מטרה בלתי נגמרת.

לפי אליעד, כל דבר יחסי הופך לחסר ערך כאשר הוא מושווה למשהו מוחלט. דוגמה לכך היא הזוגיות: אם במקום להסתפק באהבה יחסית, אדם מבקש אהבה מוחלטת, הדבר משבש את המערכת. האלמנט של חוסר השלמות הוא חיוני למערכת היחסים, אחרת לא תהיה לה משמעות. הוא מציין שכאשר אדם מייחל למטרה מוחלטת, הוא לא יוכל להשיג שום דבר אמיתי, כי אין לו מטרה מספקת להיאחז בה.

בהמשך, אליעד נותן דוגמה להימנעות מאוכל בריא. כשאדם רוצה לאכול אוכל מסוים אך לא מוצא אותו טעים מספיק, זה נובע מציפייה להנאה מוחלטת. כדי לשנות את ההתנהגות, צריך לשדר לאדם שההנאה מהאוכל היא יחסית, כלומר, לא צריך לצפות לחוויית טעם...
פרדוקס בין מה למה?

ש: בין האמירה שאם יהיה לי כסף ובין אני אוכל לקנות כל מה שאני רוצה.

אליעד: תראה נגיד בן אדם אומר "אם יהיה לי כסף אוכל לקנות את כל מה שאני רוצה" ויש באתר וידאו שנקרא "כסף קונה פחד וחרדה" או משהו כזה או הדבר היחיד שהכסף לא יכול לקנות לך זה להיפטר מהפחד שלא יהיה לך כסף, אוקי נכון אם יהיה לך כסף תוכל לקנות את כל מה שאתה רוצה, מה אתה רוצה? לא לפחד יותר אחד מהדברים, אתה יכול באמצעות כסף לקנות את האופציה לא לפחד? אין אפשרות. אתה הבנת?

אני מסכים נכון הכי חשוב בחיים שיהיה את כל מה שאתה רוצה כסף יקדם אותך לזה שיהיה את כל מה שאתה רוצה אבל בא נקצין נתייג כל מה שאתה רוצה. תקשיב בפורמלי תקשיבו משהו פשוט כל דבר יחסי כשאתה שם אותו ליד דבר מוחלט הדבר היחסי מושמד לא משנה מה שמת שמה אם אתה עושה לו ביחס למוחלט איבד את משמעותו. שים כסף, כסף מנסה להשיג מטרה שקוראים לה "אושר" אם את המילה "אושר" אתה הופך "לאושר מוחלט" הכסף איבד את המשמעות. שים זוגיות, זוגיות מנסה להשיג לך אהבה אם במקום אהבה תשים "אהבה מוחלטת" אין זוגיות. שים רווקות, רווקות מנסה להשיג לך חופש אם תשים את המילה "מוחלט" ליד "חופש" אין משמעות יותר לרווקות.

לא משנה מה אם אתה לוקח דבר לוקח את המטרה שלו וליד המטרה אתה שם את המילה "בשלמות, במאה אחוז, במוחלט" הדבר שרצית להשיג הדרך איבדה את משמעותה. אם אתה רוצה לנסוע יותר מהר שים יותר גז אבל אם אתה רוצה לנסוע במהירות אינסופית אתה יכול לעצור כי אתה אף פעם לא יכול לנסוע במהירות אינסופית. ככל שאתה יותר מזדהה עם רצון להשגת משהו מוחלט ככה יש פחות משמעות לדברים יחסיים, מה זה אומר? זה אומר גם את ההפך שלו זה אומר שאם אתה רוצה לגרום למישהו לרצות משהו יחסי אתה צריך לשים לב שהוא לא רוצה להשיג מטרה מוחלטת עם הדבר היחסי הזה.

אם נגיד לדוגמה אתה רוצה נגיד לגרום, נגיד שיש מערכת יחסים, נגיד אשתך רבה איתך נניח ונגיד היא רוצה לפרק את המערכת יחסים, למה? כי היא אומרת "תראה זוגיות אמורה להביא אהבה מוחלטת, אין אהבה מוחלטת בשביל מה זוגיות" אז מה שעושים זה בראש שלה מורידים את המילה "מוחלט" עם ההקשר של זוגיות, זוגיות לא באהבה מוחלטת אמורה להביא אהבה באופן יחסי יש תמיד אהבה. זאת אומרת שאם אתה רואה מישהו שהוא נחלש ברצון שלו להשיג מטרה יחסית תבדוק למה הוא נחלש ברצון שלו להשיג מטרה יחסית כי הוא רוצה משהו מוחלט וככל שאתה רוצה יותר מוחלט ככה פחות יש לך משמעות ליחסי.

לכן תגיד לו "תקשיב מוחלט בכל מקרה נשיג" עכשיו ברגע שהוא לא רוצה את המוחלט הוא יכול יותר לרצות את היחסי. עכשיו מה ההפך של זה? בואו נביא את ההפך, יש הפך לא הפך השלמה תסתכלו תראו, ככל שבן אדם פחות רוצה את המוחלט ככה הוא פחות רוצה דברים יחסיים, כל מה שאני אומר כתוב בספרים כבר שנכתבו, מישהו זוכר, אתה זוכר איפה זה כתוב, איפה זה כתוב?

ש: בהתחלה.

אליעד: נכון בהתחלה, עכשיו תסתכלו ככל שאם בן אדם לא ירצה להשיג מטרה מוחלטת גם אז לא יהיה לו חשק להשיג שום מטרה יחסית כי אם אתה לא רוצה להשיג את האושר המוחלט, בא נגיד זוגיות אם אתה לא רוצה אהבה מוחלטת בלב שלם אתה לא רוצה אהבה מוחלטת זה אומר שבלב שלם טוב לך מכך שאין אהבה מוחלטת אז בשביל מה אתה צריך להשיג זוגיות. לא, אתה רוצה אהבה מוחלטת ואתה אומר" אני אשיג אותה באמצעות משהו יחסי" אבל אל תרצה להשיג את המחלט באמת כי אם תרצה אותו באמת היחסי אין לזה משמעות. אתה מבין את הרעיון כל פעם שיש מישהו שמשיג, תסתכלו עוד פעם כל פעולה היא נועדה לשרת מטרה אם אתה רוצה לגרום לבן אדם להפסיק לעשות את הפעולה תבדוק, תגרום לו להזדהות יותר עם המטרה שהוא רוצה להשיג ככל שהוא יזדהה יותר עם המטרה שהוא רוצה להשיג ככה זה מקטין את הסיכוי.

עכשיו עוד פעם ברמה מסוימת הוא יעשה יותר אבל אם אתה תמשוך את המטרה שהוא רוצה להשיג לאזור המוחלט הוא מפסיק לעשות את הפעולה כי אין לזה משמעות יותר. לדוגמה אתה עושה מצוות כדי להתקרב לאלוהים ברבי נחמן אתה עושה מצוות כדי להתקרב לאלוהים, אלוהים יגיד לך "לא כדי להתקרב לאלוהים כדי להיות אלוהים" אז אין משמעות למצוות, אתה עושה מצוות כדי להרגיש שהכל מאלוהים אז אין משמעות למצוות לדוגמה.

על ידי שאתה לוקח את הדבר ומקצין אותו הוא מאבד את המשמעות היחסית שלו אבל גם להפך, מה ההפך שאם אתה רואה מישהו שיותר מדי טוב לו זה גם גורם לו שהוא לא ירצה לעשות פעולות כי אם טוב לך גם לא מספיק כי אם הוא לא יזדהה עם המטרה הוא גם לא יעשה, אם הוא יגיד "לא, טוב לי כבר אז בשביל מה לעשות" לכן אתה צריך שהוא ירצה יותר. כדי לעשות פעולה אתה צריך לרצות להשיג את המטרה שלך אבל לא יותר מדי שזאת בעצם הנוסחה הקלאסית ללהיות אומלל, לרצות משהו ולוודא שלא תשיג אותו לכן הבן אדם אומלל כי הוא גם רוצה וגם מעדיף לא לרצות את זה יותר מדי כי אתה ממשיך לעשות.

ש: כן אז אם מצד שני הוא לא יכול להרוויח את ההנאה אם הוא כל הזמן יהיה במוחלט.

אליעד: אבל אם הוא במוחלט הוא לא צריך את ההנאה.

ש: נכון אבל הוא יחווה את ההנאה גם.

אליעד: אבל הוא לא צריך לחוות את ההנאה.

ש: בסדר אז שיישאר במוחלט אז זאת שאלה שנשאלת.

אליעד: לא משנה, באתי להגיד שזה הכל משחק אתה לוקח את בן אדם לוקח את המטרה שלו, אומר לו "נכון המטרה שלך היא הכי חשובה בעולם אין עוד מלבדה, אין אפשרות לחיות אם אתה לא משיג אותה" הקצנת ואז אין לו רצון להשיג את המטרה.

ש: אתה רואה את הפנים שלו, אתה רואה לאן הפנים שלו מועדות.

אליעד: ודוחף אותו יותר פנימה.

ש: ואז "פנטסטי איזה יופי".

אליעד: אבל לא יותר מדי כי אז הוא לא יצא.

ש: לא יותר מדי ברור.

אליעד: בסדר לא משנה, השאלה מה רוצים אבל אותה שיטה גם הפוך, זאת אומרת שלפעמים בן אדם לא משיג מטרה כי הוא רוצה להשיג משהו מוחלט. לדוגמה נגיד בן אדם שלא אוכל אוכל בריא הוא לא אוכל אוכל בריא מסוים כי זה לא טעים לו, מה זה אומר שהוא בעצם חושב שהאכילה אמורה לספק לו הנאה מושלמת ומרוב שהוא חושב שאכילה אמורה לספק הנאה מושלמת אז הוא לא אוכל אוכל מסוים שאתה רוצה שיאכל אותו כי זה לא נותן לו הנאה מושלמת, אז מה עושים? מבינים, למה הוא לא רוצה לאכול? כי הוא מחפש הנאה מושלמת ומאחר שזה לא מספיק טעים לו אז הוא לא אוכל את זה, אז מה עושים? מסבירים לו "תקשיב, אכילה היא לא כדי להשיג איזה הנאה מושלמת לאכילה יש חסרונות ועושים אותה כדי להשיג מטרה יחסית, בשביל מטרה יחסית אפשר לאכול את האוכל למרות שהוא לא טעים".

זאת אומרת אם אתה תדחוף אותו למוחלט אז הוא לא ירצה לאכול, אז אתה אומר לו "לא, זה לא מוחלט...
לשתול מחשבות מניפולציה מערכת יחסים פילוסופיה חשיבה קיצונית רצון מה אתה רוצה יותר איך להשיג אושר מוחלט אושר וכסף איך עובד המוח לגרום לאישה nlp אושר אושר וכסף איך ליצור מוטיבציה איך לשכנע איך לשלוט איך לשלוט במחשבות איך לשתול איך לשתול מחשבות איך עובד המוח איך עובד התת מודע המוח יצירת מוטיבציה כסף כסף ואושר ליצור ליצור מוטיבציה לשכנע לשלוט לשלוט במחשבות לשתול לשתול מחשבות מודעות מוח מוחלט מוחלטות מוטיבציה מחשבות מטרה מטרה יחסית מטרה מוחלטת מטרות מניפולציה מניפולציות נלפ סוד סודות סודות השכנוע סודות שכנוע עובד עובדים שכנוע שליטה במחשבה שתילת מחשבות תת המודע תת מודע
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
...אדם חשוב, שבעצם רוצים להבין אותו ושהדעה שלו מעניינת. ובאותו המשפט עצמו, גם מטילים ספק בדעה שלו, וגם גורמים לו להתבונן בשנית על הדעה שלו, ואז ממילא היא הופכת להיות סובייקטיבית ולא אובייקטיבית. והרעיון הוא, שישנם דברים אובייקטיבים וישנם דברים סובייקטיביים. ודברים אובייקטיבים, הם לדוגמה כגון זה שיש קיר ושיש כדור הארץ וכל שאר הדברים שכולם מסכימים עליהם. ולפעמים הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע. וצריך לגרום לאותו...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...השכנוע כדי לגרום לאנשים לחשוב אחרת? כחלק מהסבר על מניפולציות שיכולות להוביל לשינוי עמדות, אליעד מסביר כיצד ניתן לקחת כל משפט של אדם ולהפוך אותו בעזרת מילים נבחרות כדי להוביל אותו למחשבה שונה. לדוגמה, במקום לומר אני חושב ש..., יש להשתמש במילים חזקות יותר שיגרמו לאדם להרגיש בטוח במחשבה שתציג בפניו. כל מילה שנאמרת מסמלת כוח או חולשה, תלוי באופן שבו היא נאמרת ובכיצד משתמשים בה. כיצד טכניקות שכנוע מתקיימות במציאות? בהמשך להרצאה, אליעד מדבר על השימוש במילים מתוך הבחירה המודעת על ידי המניפולטור. הוא מסביר...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
...אדם מהמקום שלו מה שאתה אמרת עכשיו. זה להקצין. אליעד: הנה הוא אמר יחידה, מי אמר יחידה? אולי יש עוד שיטות. ש: הנה ראית עשיתי לך את זה. אליעד: כן עשית את זה, אתה יודע מה יקרה אם זה יעבוד עוד כמה פעמים. ש: תעשה לי טובה, תאמין לי עוד פעם אם זה עובד, זה רגע של אושר. אליעד: אני עשיתי כדי שתגיד. טוב טוב, בא נתקדם אני מסביר עוד פעם אתה לוקח, עכשיו תסתכלו אם הבן אדם היה קם בבוקר מתוך מחשבה שאומרת לו שהוא עבד ושיש לו בוס קשוח שקוראים לו הרצון, ושהוא חייב לעשות את מה שהוא רוצה ושאם לא יהיה לו את מה שהוא רוצה...
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
...רוכש את הדבר לילד, שזה מבטא חוסר אהבה כלפי הילד, הרי שבגלל שהסיבה האמיתית היא ככ חזקה, אז זה בעצם גורם להורה לקבל את זה שהוא לא אוהב את הילד שלו. וזה בעצם מתרחש, כי התודעה של ההורה מנסה להגן על עצמה, מתחושת הרע שההורה מרגיש מכך שהוא לא אוהב את הילד שלו. זא שבדכ אם ההורה חושב שהפעולה שלו מבטאת חוסר אהבה כלפי הילד, אז בדכ המחשבה הזאת גורמת לו להרגיש רע, והוא ימנע מלעשות את אותה הפעולה. אבל אם ההורה מרגיש שהוא מוכרח לעשות את אותו הדבר בכל מקרה, אז לפעמים כדי לא להרגיש רע מכך שהוא חושב שהוא בעצם מבטא...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
...לבדוק את נכונות הדברים. מאחר שהם הוצגו כעובדות, ובכך בעצם לא ניתנה לגיטימציה לבדיקת הרעיון, כי הוא הוצג כעובדה, ועובדות אין צורך לבדוק אותן. אבל ברגע שאתה מציג את הדברים בצורה סובייקטיבית בלבד, דהיינו, שאתה מציג את הרעיון, אבל משדר שהוא רק רעיון סובייקטיבי בלבד, דהיינו, שאתה מציג את הדברים בצורה שונה מהצורה שהיית מציג את העובדה שעכשיו יום או עכשיו לילה, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע של השומע, שאתה עצמך לא בטוח במה שאתה אומר, ואז אתה נותן לגיטימציה לכך שהוא בודק את מה שאתה אומר. ועליך פשוט לבדוק,...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
...אכן מוצר יקר, כי השקיעו בו הרבה מאוד כסף בפיתוח וכי הוא מוצר מאוד איכותי ולכן הוא עולה ככ יקר. ובעצם בכך אתה חוסם מהלקוח את האפשרות לחשוב על זה שאולי בכלל המוצר עצמו לא ככ איכותי גם ברמת האיכות שלו. וכפי שבאמת ניתן לראות בחוש, שלפעמים מוצר יקר, בחיסרון של המחיר שלו, הוא מסתיר את החיסרון של האיכות שלו. כאשר בפועל הוא פחות איכותי לפעמים, ממוצר שהוא יותר זול ביחס אליו. דהיינו, שהצגת החיסרון, לפעמים יש בה מסר סמוי נוסף. דהיינו, שאתה לא רק מספר על החיסרון של המוצר. אלא בכך שאתה מספר על חיסרון כלשהו שיש...
דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
...מסיבה ספציפית כלשהי. דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. למה כרגע אתה חושב כך או אחרת. או לדוגמה שהלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי כעובדה. ואז במקום לומר לו למה המוצר לא מתאים לך, עליך לומר למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך. שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד. ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של...
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
...תקל עליו את חוויית הנתינה והמאמץ שלו בשבילך. או לדוגמה נניח שברצונך לגרום למישהו לשנוא אדם אחר. אז שלב ראשון תשאל את עצמך, באיזה סיטואציה ירגיש אותו האדם רע, מכך שהוא אוהב את האדם האחר. או במילים אחרות, באיזה סיטואציה לדעתך, ירגיש אותו האדם יותר טוב, אם הוא יסכים לשנוא את האדם האחר. או במילים אחרות, באיזה סיטואציה, יהיה יותר אינטרס לאדם השני להסכים עם הרעיון שאתה רוצה שהוא יסכים איתו, משום שבאותה הסיטואציה ההסכמה שלו עם אותו הרעיון, תגרום לו להרגיש יותר טוב עם עצמו. וכאן לדוגמה יש את האפשרות הנגדית...
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...מאוד מתוחכמת. שהאדם השני לא ישים לב לכך שגורמים ומכריחים אותו לחשוב, את מה שהוא לא רוצה לחשוב. כי בעצם, אפשר להכריח את האדם לחשוב על דבר כלשהו, לפחות בתת המודע שלו. כאשר חושפים אותו למידע כלשהו / התנהגות כלשהי / אירוע כלשהו, שהמחשבה שהוא לא רוצה לחשוב, שהיא תהיה אחד מהפירושים האפשריים שהוא יחשוב עליהם, כאשר הוא ייחשף לאותו המידע. וישנם מצבים, שבהם האדם ככ לא רוצה לחשוב על דבר כלשהו, עד כדי כך שגם אם אומרים לו דבר כלשהו, שיש לו רק פירוש אחד ומשמעות אחת, הוא לא מבין את מה שאומרים לו, בגלל שהוא לא...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
...של גשם, אז כנראה שגם עכשיו יורד גשם. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה. כי יש דברים שהמוח רואה באופן ישיר כנל. אבל יש דברים שהמוח של האדם רואה, אבל יש לו ספק לגבי הפירוש שלהם. דהיינו, שהאדם לדוגמה שומע רעש כלשהו. והאדם לא יודע האם לפרש את הרעש הזה שהוא מעיד על כך שכרגע יורד גשם. או שמא הרעש הזה מקורו במקור רעש אחר, אך לא בכך שכרגע יורד גשם. וכאשר יש לאדם ספק לגבי איך לפרש את המציאות, אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים כאלו ואחרים, כדי לדעת מה הפירוש שנראה לו הכי נכון. וזה בעצם המקום, שבו ניתן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רוצה לנסוע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רוצה לנסוע, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, אימון אישי לילדים נוער והורים, יועץ טיפולי בתחום רוצה לנסוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.9219 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 12:11:56 - wesi1