אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
כאשר מדברים עם מישהו, וכאשר מטרת השיחה היא לגרום לו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשים לב, שבמהלך השיחה לא נאמרים דברים שגורמים לאדם השני להרגיש רע.

במהלך כל השיחה, תת המודע של השומע, מדרג במשך כל הזמן, פרמטרים שונים לגבי "איכות השיחה". כאשר אחד מהפרמטרים הוא, עד כמה השיחה עושה לשומע טוב או רע. ובסוף כל שיחה, תת המודע של השומע, שומר אצל עצמו, דירוג כללי לאיכות השיחה, מבחינת עד כמה השיחה עשתה לו טוב.

ולכן, בכל פעם במשך השיחה, כאשר נאמר משהו שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש לא בנוח / להרגיש רע, עליך להשתדל למנוע את התחושה הרעה מהשומע.

וכמובן שלא מדובר על כך שעליך להימנע מלומר בצורה ישירה לאדם השני, דברים שברור לך שיעשו לו רע. אלא עליך להימנע גם מלומר דברים, שעשויים לגרום לשני להרגיש רע, בצורה כלשהי, עד כמה שאפשר. כגון לדוגמה לומר משפטים שיש להם תרתי משמע, כאשר אחת מהמשמעויות שלילית. או לדוגמה לשאול שאלה, שעשויה לשים את האדם השני, במצב לא נעים. או לדוגמה לנקוט בעמדה, שעשויה ליצור אי נעימות.

אבל לא רק זה, אלא שלפעמים הצד השני בשיחה, הוא עצמו אומר משהו, שהוא עצמו לא מרגיש איתו בנוח. בין אם הוא אמר את זה במכוון, או בטעות. ובין אם הוא מרגיש לא בנוח מול עצמו, או מולך. וגם במקרה כזה, עליך להשתדל כל הזמן ליצור אווירה נעימה.

לא משנה מה ואיך, ברגע שנאמר בשיחה דבר שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש רע בצורה כלשהי, בין בצורה ישירה או עקיפה, עליך לדעת לזהות את זה, ולגרום לאדם השני להרגיש כמה שיותר טוב. כדי שבדירוג איכות השיחה שבתת המודע של הצד השני, יהיה דירוג שיחה יותר גבוה.

לדוגמה, נניח שאתה שואל מישהו, "נראה אותך היום?", והוא עונה לך "מצטער, אבל אני לא אספיק להגיע בזמן". אז צריך לדעת לזהות את המילה מצטער, ולראות...
הרגשה איך לעזור לשכנע אדם תקשורתיות לגרום למישהו להרגיש להימנע מרגיש בנוח לגרום למישהי להרגיש איך לגרום למישהו להרגיש בנוח להרגיש רע רע או טוב אווירה אווירה חיובית איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להרגיש איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח איך לגרום למישהו להרגיש בנוח איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו איך לגרום למישהי איך ליצור איך ליצור אווירה איך ליצור אווירה חיובית איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה חיובית איך לעזור איך לעזור למישהו איך לשכנע מישהו חיוביות טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה כיצד לנהל לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להרגיש לגרום לה להרגיש בנוח לגרום לו לגרום לו להרגיש לגרום לו להרגיש בנוח לגרום למישהו לגרום למישהו להרגיש לגרום למישהו להרגיש איתך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח לגרום למישהו להרגיש בנוח לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו לגרום למישהי לגרום למישהי להרגיש לגרום למישהי להרגיש בנוח להרגיש להרגיש איתך בנוח להרגיש בנוח להרגיש בנוח עם עצמך ליצור ליצור אווירה ליצור אווירה חיובית לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה חיובית לעזור לעזור למישהו לפתח לפתח שיחה לשכנע מישהו לשכנע מישהו להרגיש לשכנע מישהו להרגיש איתך לשכנע מישהו להרגיש איתך בנוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח פיתוח שיחה שיחה שיחה חיובית תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
... יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה למה אנשים נותנים משהו ולא תמיד יוצא להם טוב מזה? לפעמים אתה רוצה לעזור למישהו, אתה מעניק לו משהו בכוונה טובה, אבל לאחר זמן, במקום להעריך את הנתינה שלך, הוא עלול לראות בכך חיסרון או אפילו להאשים אותך. לדוגמה, נתת למישהו עזרה ... להקפיד גם על האופן שבו הנתינה מוצגת. למשל, אם מזמינים מישהו למסעדה, אפשר ליצור אווירה שבה ברור שהאדם שמקבל את ההזמנה הוא המרוויח, ושהנותן הוא בעל החיסרון - זה שמרגיש צורך לתת. אם הנתינה מוצגת לא נכון, המקבל עלול לראות את עצמו כמי שעשה לך טובה ...
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר למה לפעמים הדרך הכי טובה לעזור למישהו היא לא לעזור לו? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם רוצה לעזור למישהו אחר, לפעמים הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא דווקא להפסיק לעזור לו . כאשר אנו עוזרים למישהו בצורה מוגזמת או עקבית, אנו עלולים לגרום לו להסיר מעצמו את האחריות. לדוגמה, אם מישהו נתקל בקושי ואנחנו אומרים לו: עזוב, אני אטפל בזה במקומך, הוא ... לא מאפשרת לו ללמוד להתמודד בעצמו. אליעד מציין שכאשר אדם לומד להתמודד בעצמו, הוא מפתח עצמאות ואחריות. עצמאות, לדבריו, היא תוצאה של לקיחת אחריות ולא מטרה בפני עצמה. כשמישהו לומד לקום בעצמו ... כך הוא מאבד את המוטיבציה ואת היכולת להתמודד לבד. הוא מביא דוגמה של ילד שמנסים לעזור לו כל הזמן: אם בכל פעם שילד נתקל בבעיה ההורים מתערבים ופותר לו אותה, הילד לא לומד כיצד להתמודד בעצמו. ... זו הסיבה שחשוב לתת לילד להתמודד בעצמו, גם במחיר של כישלונות ראשוניים, כדי שהוא יפתח מיומנויות עצמאיות. איך לדעת מתי העזרה מועילה ומתי היא מזיקה? לפי אליעד, חשוב לשים לב מה התוצאה של העזרה ... למשל, כשאנו נותנים לאדם דחיפה קטנה בהתחלה ואז הוא מתחיל לעשות בעצמו, זוהי עזרה חיובית. לעומת זאת, אם אנו רואים שהאדם חוזר שוב ושוב לאותה בעיה, וזקוק לעזרתנו שוב ושוב, זה סימן שהעזרה שלנו ... בחייו. הוא מסיר מעצמו אחריות והופך תלוי בדברים שמספקים לו נחמה זמנית. מצב כזה עלול לגרום לו להיות חסר יכולת להתמודד ברגע שהנחמה הזמנית הזאת תיעלם. מה הקשר בין לקיחת אחריות להתבגרות? אליעד מסביר ... היא תנאי הכרחי להתבגרות. אדם שמתמודד בעצמו, שחווה את הקשיים ולומד מהם, הוא אדם שמתפתח וגדל. לעומת זאת, אדם שנמנע מאחריות, מסתמך על אחרים ולא מתמודד בעצמו, נשאר ילד במובן הרגשי וההתנהגותי. ... אליעד מסביר שתלות באחרים יוצרת בעיות לטווח ארוך. כאשר אדם רגיל לקבל עזרה, הוא לא מפתח את היכולת לחשוב בצורה עצמאית. הוא הופך לתלוי בזמינות של אחרים לעזור לו, וכאשר העזרה לא תהיה זמינה - הוא יתקשה מאוד להתמודד. הוא נותן דוגמה של אדם שהתרגל לפנות לאחרים בכל ... עצמאית. כלומר, העזרה הראשונית היא טובה, אך אם היא הופכת לקבועה, היא עלולה לפגוע בהתפתחות העצמאית. זו הסיבה שחשוב להוריד את גלגלי העזר ברגע שהילד מסוגל להתמודד בעצמו. כך גם בכל עזרה אחרת שאנחנו מעניקים - העזרה צריכה להיות זמנית ומכוונת לעידוד העצמאות ולא להנצחת התלות. איך לגרום לילד לקחת אחריות? למה עזרה לפעמים מזיקה? איך מחנכים לעצמאות? מתי לא לעזור לילדים? איך לעזור בלי ליצור תלות? מה הקשר בין אחריות להתבגרות? ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר שבעולם המשא ומתן ובמערכות יחסים, כל פעולה או אמירה שלנו ... של אדם שהציע להיפגש בירושלים במקום בחיפה. אם אתה אומר לו: לא מתאים לי ירושלים, בוא ניפגש במבשרת ציון, והוא מסכים - בעצם אתה החזק, כי הצלחת לגרום לו להסכים איתך. מה לעשות כשהצד השני משנה פרטים בחוזה? כאשר הצד השני רוצה לדחות חתימה על חוזה, תציע דחייה אפילו ארוכה יותר. לדוגמה, אם הוא רוצה לדחות בחודש, תגיד לו: בוא נעשה את זה ... לשדר שאתה חזק במשא ומתן? מתי כדאי לשדר חולשה? טקטיקות משא ומתן איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע שלנו יש כוחות חלשים וכוחות חזקים בעלי חיים חלשים ובעלי חיים חזקים ... בן אדם צריך לעשות כדי לא לשדר שהוא חלש? וזה הולך ככה בעיקרון כפי שאמרתי בטבע החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן אדם, אני אתן את הדוגמה הכי כאילו שנראית טריוויאלית כביכול אין לה שום משמעות נגיד שני אנשים החליטו לקבוע פגישה ואמרו בוא נקבע לשעה 14:00 קבעו ... פעם אני חוזר על העיקרון החזק מחליט לחלש מה לעשות זה נכון בכל תחום חלש וחזק, מי קובע? החזק גם אם החזק עוזר לחלש זה בגלל שהחזק החליט שהוא רוצה לעזור לחלש אבל זה לא בגלל שהחלש מחייב את החזק לעזור זה תלוי בסוף מה החזק מחליט. ולכן בכל דינמיקה של כל מערכת יחסים, אני מזכיר ואני לא בהכרח אומר שבן אדם צריך לצאת חזק אבל אני מסביר את העיקרון בכל דינמיקה של מערכת יחסים כאשר ... אומר בוא נשנה משהו כי זה טוב לי אתה צריך לשדר לו א כל זה לא, לא טוב לי ב כל זה טוב לי ג כל זה אפילו עוזר לי יותר ממה שזה עוזר לך כאילו בכלל לגרום לו לחשוב שזה הוא ששינה את הדבר בכלל בשבילך ועוד יותר מתוחכם אפילו לגרום לו לחשוב שזה לא כל כך טוב לו ולמרות זאת אף על פי כן בא נעשה את זה כי זה טוב לי. סיכמו להיפגש בתל אביב, רצית להיפגש בתל אביב והוא אומר לך בוא ניפגש בירושלים תנסה לשכנע אותו שאתה ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד ... עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, ... ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים ... העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, ... אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על ... את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך ... את הכל. אליעד: תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת במאה ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים ... לך. אם תדע לשכנע את הטכנאי או המוכר לעזור לך, אז בעצם פתרת את הבעיה. במילים אחרות, הדרך הנכונה לפתור בעיה טכנית היא לפעמים להבין שמדובר למעשה בבעיה ביחסי אנוש. אליעד נותן ... שיספק את שניכם. כיצד לשכנע אנשים לעזור לך? אליעד מסביר שהיכולת לשכנע אנשים לעזור לך טמונה בהבנה עמוקה של הצרכים והאינטרסים שלהם. אנשים בדרך כלל ממוקדים באינטרסים של עצמם, ולכן הדרך היעילה ביותר להשיג את שיתוף ... לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא ... אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם ... הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית ... מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים ... שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן לעזוב עבודה שמשלמים לו ... יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד מציין כי הטעות הנפוצה היא להתחיל מיד לדבר ... עצמו. בצורה זו אתה לומד את נקודות המפתח שלו, את החששות, את החוסרים ואת מה שבאמת חשוב לו. רק לאחר שאתה מבין את נקודת המבט של האדם האחר, אתה יכול להציג את הרעיון או הבקשה שלך ... לעשות פרזנטציה מוצלחת? אליעד מדגיש שהמפתח לפרזנטציה מוצלחת הוא לא רק להציג בצורה טובה את הרעיון שלך. לפני הכל, הפרזנטציה צריכה להתחבר לצרכים ולמטרות של הקהל שלך. הצעד הראשון ... זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות בהבנת ... לשכנע אחרים (כמו טכנאים או מוכרים) לעזור ולפתור את הבעיה. זה לא מספיק לדעת איך לתקן את הרכב או המכשיר, אלא צריך לדעת איך לשכנע את מי שמסוגל לעזור, לשתף פעולה. אליעד מביא דוגמה נוספת - אם אדם רוצה לשכנע חבר ללכת לסרט מסוים, לעיתים הדרך הטובה ביותר לא תהיה להתעקש על הסרט, אלא ... השפעה על אחרים? אליעד מדגיש כי עלינו לפתח הבנה של מה מניע את האחרים כדי להשפיע עליהם בצורה
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את ה
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של ... החזק ולא החזק צריך את החלש. מה שאומר, שעליך לשדר לצד השני שאתה החזק ושהוא החלש. ואפשרי לעשות את זה, גם על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן ... של מעבר מנושא לנושא הוא רק פרשנות. כלומר, אין באמת תופעה כזו אלא רק הדרך בה אנחנו בוחרים לפרש את התקשורת עם האדם השני. עם זאת, במקרים בהם בכל זאת אדם נע מנושא לנושא ללא מיקוד, יש כמה דרכים אפקטיביות להתמודד איתו. כיצד להחזיר את הדיון לנושא המרכזי? אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד לחזור לנושא המרכזי שנבחר מראש. ... למה אתה חושב כך?, מה גרם לך לחשוב שזה נכון?, איך הגעת למסקנה הזו?. כאשר אתם עושים זאת, האדם מתחיל לפתח מיומנות חשיבה, והוא בעצמו לומד לחשוב באופן מאורגן וברור יותר. האם צריך לתקן או להסביר לאדם שהוא טועה? אליעד מדגיש כי אם אתם רוצים באמת לשכנע מישהו שלא ממוקד, הדבר החשוב הוא לא לתקן אותו, אלא ללמד אותו לחשוב. במקום להגיד לו שהוא טועה, ... שאלות אלו יגרמו לו לחשוב על הדברים בצורה מסודרת והגיונית יותר. מה לעשות כשמדובר בהפרעות נפשיות או בתקשורת עם אדם משוגע? אליעד מסביר שלעיתים התופעה של מעבר מנושא לנושא באופן קיצוני מצביעה על הפרעות נפשיות מסוימות. במקרה כזה, הדבר האידיאלי הוא לא להתנגד לו, אלא לזרום עם השיחה. היעד המרכזי הוא לעזור לאותו אדם לפתח בהדרגה את היכולת לחשוב בהיגיון, אפילו אם זה ייקח זמן רב. איך לזהות את נקודת ההתחלה של ... של התורה? עד שלא מסכימים מראש על נקודת ההתחלה של הדיון, אין טעם לקדם את השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את נקודת ההתחלה המתאימה ביותר? אליעד מסביר שהמקום הכי נכון ... - השאלה הראשונה צריכה להיות תמיד הבסיסית ביותר: האם בכלל יש הבדל בין יש לבין אין? אליעד אומר שכל שיחה שתהיה - תמיד מתנקזת לשאלה היסודית הזו. אם לא מסכימים על היסודות הראשוניים, כל הדיון יהיה ... להגיע למסקנה ברורה. הדרך לעורר חשיבה היא לשאול שאלות, לגרום לצד השני להגדיר דברים, להציב ספקות ולגרום לו לחשוב באופן בהיר יותר. כיצד להשתמש בשאלות כדי לקדם את ההיגיון של האדם השני? הדרך היעילה ... המיקוד של הצד השני, אלא להשתמש בו ככלי להרחבת החשיבה שלו והקניית מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? טכניקות לשכנוע אנשים לא ממוקדים איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון בצורה נכונה? למה אנשים קופצים מנושא לנושא? איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
... לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו? איך לשאול שאלות בצורה נכונה ומדויקת? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות, ובאופן שבו הדרך שבה נשאלת שאלה משפיעה על התשובה שנקבל ועל האווירה שתיווצר בשיחה. אליעד מדגיש שכל מילה בשאלה יכולה לשנות לחלוטין את משמעותה ואת ההנחות הסמויות הנמצאות בה, ולכן חשוב להבין את ההבדלים בין ניסוחים שונים של ... מאפשר לצד השני להרגיש בנוח גם במצב שבו אין לו את המידע המבוקש. השימוש במילים האם אתה יודע? מעניק לצד השני אפשרות נוחה יותר לומר שהוא אינו יודע. למה לשאול האם אתה יודע נותן לצד ... זוהי דרך טובה יותר לנהל תקשורת בין אישית כי היא לוקחת בחשבון גם את רגשותיו של הצד השני. איך להשתמש בשאלות כדי להפעיל לחץ או ליצור תחושת אי - נוחות? אליעד מסביר שאותו עיקרון יכול לעבוד ... ניסיון לעדן את האווירה או להוריד לחץ. יש כאן גם עניין של תפיסה אישית והנחות יסוד של השומע, לא רק של השואל. מה המשמעות של הנחות יסוד בשאלות? ההרצאה חוזרת שוב ושוב אל הרעיון שכל ... היסוד הללו קריטית לתקשורת אפקטיבית ומדויקת יותר. איך לשאול בצורה נכונה כדי לשפר את התקשורת הבין - אישית? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהמפתח לשאלה טובה הוא הבנה מדויקת של מה שאתה באמת רוצה לשאול, אילו הנחות יסוד נמצאות בשאלות שלך, ואיך הניסוח משפיע על האדם השני. התקשורת הטובה ביותר מתרחשת כאשר האדם השני מרגיש נוח להיות אמיתי ולהביע חוסר ידיעה בלי לחשוש מכך שישפטו אותו או ילחצו עליו לתת תשובה לא מדויקת. איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשפר תקשורת בין אישית? איך להפעיל לחץ באמצעות שאלות? מהי הנחת יסוד בשאלה? איך להשפיע על אנשים באמצעות שיחה? האם אורך השאלה משפיע על התשובה? ...
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות איך לגרום למישהו ליהנות או לסבול מפעילות מסוימת? כאשר רוצים לגרום למישהו ליהנות מפעילות כלשהי או לחלופין לגרום לו לא ליהנות ממנה, חשוב להבין את המהות שעומדת מאחורי ההנאה או חוסר ההנאה שלו, ולא להתרכז בפעולות ספציפיות או בפתרונות ברמת צורה בלבד. לדוגמה, כאשר מישהו הולך ... רוצה שהחבר ייהנה כדי שירצה לבוא שוב בעתיד, או שהוא רוצה שהחבר לא ייהנה כדי להימנע מהשתתפות חוזרת. הסיבה שלרצות לגרום למישהו ליהנות או לא ליהנות יכולה להיות מגוונת - למשל, בילוי עם ילד בפארק, הליכה משותפת או אפילו לצאת לקולנוע עם בת זוג. הדרך הנכונה היא להבין מה האדם השני מנסה ... האמיתית להנאה, אפשר לבנות את החוויה כך שהיא תענה בדיוק על הצורך הזה. למשל, אם הסיבה היא להתנתק מעבודה, יש ליצור אווירה שתאפשר לו את הניתוק הזה, לא לדבר על עבודה או לא להזכיר נושאים שעלולים להזכיר לו את הלחץ שהוא בורח ממנו. מה לעשות כאשר רוצים לגרום לאדם לא ליהנות? במצב ... לדלג על שלב ההבנה של הסיבה הפנימית, וזה השלב החשוב ביותר. תמיד יש לבדוק מדוע אדם רוצה דבר מסוים לפני שמנסים לגרום לו להנאה או לחוסר הנאה. מה אפשר ללמוד מדוגמת האוכל והאימון? אם מישהו אומר שנהנה מאימון דינמי במיוחד, אי אפשר לקחת את האמירה הזאת כפשוטה וליצור לו תמיד אימונים ... כי הוא רעב, או אולי בגלל שהוא מחפש תחושת השקעה ואהבה? בהתאם לכך אפשר להחליט כמה אוכל להגיש, באילו כלים, באיזו אווירה וכדומה. איך אפשר להשתמש בשיטה זו מול עצמך? השיטה תקפה גם לשינוי התנהגויות של האדם עצמו. אם מישהו רוצה ליהנות פחות מעישון כדי להיגמל, הוא יכול לזהות מה ... על תחושותיו. כיצד אפשר להשפיע בצורה סמויה או גלויה? יש אפשרות להשפיע בצורה סמויה, דרך שינויים קלים בדיבור ובתקשורת. לדוגמה, אם מישהו אומר שהסרט מהמם ביותר, אפשר להחליש את ההתלהבות שלו על ידי חזרה על מילותיו באופן מצומצם יותר, או להיפך, להגביר את ההתלהבות של אדם אחר על ... או הסבל של האחר תלויה בזיהוי נכון של הרצונות, הצרכים והחוויה האישית שלו, ולא בהנחות כלליות או פתרונות שטחיים. איך לגרום למישהו ליהנות? איך לגרום לאדם לסבול? מה משפיע על ההנאה של אדם? איך לשלוט בחוויית ההנאה? איך לשנות הרגלים בצורה יעילה? עכשיו הנושא הוא כזה נניח יש מצבים שרוצים לגרום למישהו ליהנות ממשהו, אוקי ויש מצבים שרוצים לגרום למישהו לא ליהנות ממשהו עד כאן זה הגיוני? ש: יש מצבים כאלה. אליעד: אוקי, עכשיו בהנחה שהמשהו הזה קורה בכל מקרה לדוגמה נגיד אתה הולך עם מישהו להתאמן למה כי אתה הולך ... אליעד: בדיוק אני רוצה את התשובה המהותית, והן גם לא בהכרח נכונות דרך אגב. ש: מה? אליעד: התשובות של מה לעשות כדי לגרום למישהו ליהנות או לא ליהנות הן גם לא בהכרח נכונות אולי יש מישהו שנהנה כשאומרים לו שהאוכל לא טעים, אולי יש מישהו שנהנה כשאומרים לו בוא צריך ללכת מפה אולי הוא נהנה ... אני אספר לו את זה בשקט, מחויב שאם נספר לו את זה בשקט הוא ייהנה יותר? לא מחויב, אז אני צריך תשובה מה הדרך לדעת איך לגרום למישהו ליהנות יותר או ליהנות פחות ממשהו. ש: נגיד אנשים נוסעים לחול בחג ואתה רוצה שהם יסבלו שם. אליעד: לא בא נלך קודם כל על המקרה הפשוט יותר, תקשיב עכשיו יש ... ש: איך שני אנשים שעושים פעילות משותפת. אליעד: אתה הולך עם הבן שלך עכשיו לרשום אותו ללימודים ואתה יש לך אפשרות לגרום לו ליהנות מזה, אתה יכול להגיד איך אני גורם לו ליהנות יותר מזה שאני רושם אותו ללימודים? ואתה יכול להגיד איך אני גורם לו ליהנות פחות מזה שאני רושם אותו ללימודים? ... שבה הוא תופס את הדברים, לדוגמה את קוראת לילד שלך סיפור לפני השינה איך גורמים לו ליהנות? תשובה שואלים מה אמור לגרום לו ליהנות, לא מה הפעולות אלא מה המהות למה שהוא ייהנה איך הוא חווה את הסיפור לפני השינה, מה הוא חווה מה הוא חושב ואז דרך זה מלבישים איזה, אם לדוגמה נגיד הוא חווה ... אחרי שאתה יודע מה המטען אחר כך אתה שואל את עצמך מה הדברים שאני חושב שאם אני אעשה אותם הם יגדילו את המטען החיובי אצלו או את השלילי אצלו. ש: אפשר לעשות את זה גם בלי לדעת מה המטען. אליעד: לא אי אפשר. ש: מכל נקודת מוצא שהוא בא ננסה ללכת לכיוון הזה או לכיוון ההוא. אליעד: ... דיבור מה איזה כייף לנקות את הראש עכשיו מהעבודה או לשים לב שלא מדברים לב על העבודה או להכניס עוד דברים שיכולים לגרום לה לשכוח את העבודה. לדוגמה תשאל את עצמך למה כשהיא רואה את הסרט היא שוכחת את העבודה? ולעשות עוד דברים כאלה ואז היא תהנה עוד יותר. ש: ואם אתה רוצה להוסיף את ההפך ... כזה וכזה התועלת כזאת וכזאת אם תעשי לו רע המחיר כזה וכזה התועלת כזאת וכזאת, מה תעשי? תעשי מה שבא לך אני הסברתי איך לגרום למישהו ליהנות או לא ליהנות ממשהו, את עושה עם מישהו משהו את רוצה שהוא ייהנה יותר? למה הוא נהנה מזה יותר מה אמור לגרום לו ליהנות , רוצים שמישהו לא ייהנה? למה הוא נהנה מזה? ולהיזהר לא לעשות את זה מה האפשרויות שיגרמו לו לא ליהנות מזה? ולעשות את זה כדי שהוא לא ייהנה ככה עושים. ומי ... שזה בגללך, אז איך עושים? אז נגיד אז עושים בצורה יותר ישירה עושים בצורה יותר עקיפה כל מיני דברים ופה זה כבר מתפתח ליותר עומקים. זה מה שאמרתי עכשיו זה נכון בהקשר של כל מה שקשור למערכות יחסים בכל הווריאציות כלשהן, עכשיו כל מה שאמרתי נכון בעוד זווית באיזה זווית? של בן אדם ... אסתכל על החנויות ואז אני אגיד טוב עכשיו בשביל לקנות את זה אני אלך לעבוד לדוגמה, סתם לא משנה נתתי כיוון נתתי פה פתח גם איך לחזק דברים וגם איך להחליש הנאות, גם בן אדם מול סביבתו וגם בן אדם מול עצמו. ש: איך הוא עושה את זה שזה לא ממנו? אליעד: אז אני אסביר עוד פעם זה כמו איך ... אבל לפעמים זה אפילו ברמת הניסוח נגיד שמישהו משבח את הסרט ואתה תחזור על מה שהוא שיבח את הסרט ותוריד שתי מילים חיוביות נגיד הוא אומר וואו איזה סרט מהמם, זה הסרט הכי מהמם שראיתי אי פעם, מה אתה אומר שזה היה סרט מהמם? הקטנת את מה שהוא אמר כי הוא אמר זה הסרט הכי מהמם שראיתי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רגשות, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רגשות, איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, הכוונה אישית, טיפול אישי בנושא רגשות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 00:26:08 - wesi1