אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צריך... ✔טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
והפעם אתן עוד נקודת מבט לגבי איך לטפל בהתנגדויות לקוח / התנגדויות מכירה. לדוגמה, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי או לקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה. איך הכי נכון להגיב ללקוח?

ויש בזה כל מיני נקודות מבט, אבל ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שעליך להגיב להתנגדות של הלקוח, בדיוק כמו שהיית מגיב לאותה התנגדות אם החבר הכי טוב שלך, היה שואל אותך את אותה השאלה בדיוק, כאשר אתה לא היית מנסה למכור לו, אלא רק לייעץ לו.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור למישהו מוצר והוא אומר לך יקר לי. עכשיו שאל את עצמך, נניח שהלקוח הזה היה החבר הכי טוב שלך, ונניח שלא היית רוצה למכור לו את המוצר אלא רק היית רוצה לתת לו ייעוץ כללי, האם כדאי לו לרכוש את המוצר או לא. ונניח שהחבר הכי טוב שלך היה אומר לך, שהמוצר יקר לו. איך לדעתך היית מגיב במקרה הזה?

תשובה: כל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כנראה שהיית מנסה להבין את החבר שלך, למה הוא מתכוון כשהוא אומר שזה יקר לו. והאם זה באמת יקר לו. והאם באמת הוא לא יכול להרשות לעצמו לרכוש את המוצר. והאם באמת כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות שזה יקר לו. וכולי, הכל לפי ההקשר. אבל בטוח נכון, שהיית מגיב כלפיו בצורה חברית ומנסה לעזור לו להשיג את התוצאה הכי טובה, ולא היית מנסה לעשות עליו איזו מניפולציה כדי למכור לו בכח.

אז ברמת העיקרון, אם יש לך ספק, איך לענות ללקוח, אז התשובה היא, כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך. תתחבר ללקוח, תראה בו את החבר הכי טוב שלך, תנסה להבין אותו, תנסה לעזור לו, אל תנסה למכור לו. בדרך הזו, יש יותר סיכוי שתצליח לסגור איתו עסקה, במידה ובאמת מתאימה לו העסקה.

ואוסיף: העצה הנ"ל טובה כברירת מחדל במידה ואין לך מושג איך הכי טוב לענות ללקוח. אבל מצד האמת, יש בעצה הזאת חיסרון. והוא, שכאשר אתה מול לקוח, אתה לא רק חבר שלו, אלא אתה גם כן רוצה למכור לו. לא בהכרח למכור בכל מחיר. אבל כן בהכרח שאתה היית מעדיף שהוא ירכוש אם אפשרי לשכנע את הלקוח לרכוש.

ולכן בתהליך מכירה, צריכים לדעת בדיוק מה לומר ואיך לומר. ויתכן שאם הלקוח באמת היה החבר הכי טוב שלך, לא היית מוכר לו את המוצר הזה במחיר הזה. אבל הלקוח, הוא לא בהכרח החבר הכי טוב שלך וגם הלקוח לא בהכרח רוצה שיהיה לך הכי טוב שאפשר. ולכן יש איזו שהיא נקודת איזון, של כמה היית רוצה למכור ללקוח, למרות שאולי המוצר לא מתאים לו.

ולכן מצד האמת לא באמת צריכים לדבר עם הלקוח, בדיוק כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך, אלא כן צריך לנסות למכור, במסגרת כמה שאתה רוצה למכור ללקוח.

אבל כן קריטי שאיש המכירות יראה את נקודת המבט שבה הוא מנסה לעזור ללקוח, להבין את הלקוח, להבין את האמת לגבי ההתנגדות של הלקוח ולא רק את נקודת המבט שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח וזהו.

ואני מדגיש את זה, כי הרבה פעמים, עסקה נופלת, לא בגלל שהמוצר לא מתאים ללקוח, אלא בגלל שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח, במקום לנסות להבין את הלקוח. ולכן העסקה נופלת. כי 1 - לפעמים המוצר כן מתאים ללקוח, אבל לא מצליחים להבין את זה עם הלקוח בגלל שמנסים למכור לו. 2 - הלקוח לא סומך על איש המכירות, כי הוא מרגיש שמנסים למכור לו ולא לעזור לו. ואז אין אמון עם הלקוח וכולי.

ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר X יקר לו, או שהמוצר X לא מתאים לו. מה היית עושה, במידה והיית מנסה לתת לו את הייעוץ הטוב ביותר? כנראה שהיית מנסה להבין אותו. כנראה שהיית עושה איתו ניתוח סיבתיות להבין מה האמת לגבי ההתנגדות שלו. ולכן צריכים גם את נקודת המבט הזו, של לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח / להיות היועץ של הלקוח ולא רק להיות איש המכירות של הלקוח.
להתחבר ללקוח הלקוח שלך לקוח אומר יקר לי אנשי מכירות המחיר הוא רק תירוץ התנגדויות בשיחת מכירה לטפל בהתנגדות איש מכירות התנגדות מכירות בטלפון מתנגד למחיר אפשרי אומר יקר לי איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך להגיב ללקוח איך להגיב ללקוח בצורה חברית איך להיות איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח איך להיות היועץ של הלקוח איך להיות חבר איך להיות יועץ איך להתחבר איך להתחבר ללקוח איך להתייחס איך להתייחס ל איך להתייחס ללקוח איך להתייחס ללקוח כמו לחבר איך להתייחס ללקוחות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לענות איך לענות ל איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח בצורה חברית איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אמון אמון עם לקוח אמונה אני צריך לחשוב על זה בהתנגדויות בצורה חברית החבר הכי טוב הכי טוב הלקוח הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוכר המוכר הכי טוב המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התחברות התנגדויות התנגדויות ב התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות רכישה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בצורה חברית טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות מכירה טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית טיפול בהתנגדות רכישה טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית טיפולים יועץ יועצים יעוץ יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להאמין לגרום ללקוח להאמין לך לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוחות להאמין להאמין לך להגיב להגיב ללקוח להגיב ללקוח בצורה חברית להיות החבר הכי טוב של הלקוח להיות היועץ של הלקוח להיות חבר להיות חברים להיות יועץ להיות יועץ של הלקוח להתווכח על המחיר להתחבר להתחבר ל להתחבר ללקוח להתייחס להתייחס ל להתייחס ללקוח להתייחס ללקוח כמו לחבר להתייחס ללקוחות לחשוב לחשוב על למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לסמוך לסמוך עליך לענות לענות ל לענות ללקוח לענות ללקוח בצורה חברית לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה לקוח שאומר יקר לי לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירה בצורה חברית מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נאמנות צריך צריך לחשוב צריך לחשוב על זה קשה למכור מוצר יקר
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך
... ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך בוודאי, הנה הגרסה המתוקנת עם הצגת התגיות בתוך הקוד: מה ההבדל בין צריך ורוצה? כיצד מנגנון הצורך והרצון משפיע על התנהגותנו? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בהבחנה בין שני המונחים - צריך ורוצה. בשפה היומיומית, אנו מבדילים בין דרישות או מחויבויות לבין רצונות אישיים. אך ככל שמעמיקים בהבנת המונחים, ניתן להבין שצריך ורוצה אינם בהכרח הפכים, אלא חלק מאותו רצף פסיכולוגי. מהות הצורך והרצון - האם יש הבדל אמיתי? כאשר אנו אומרים אני צריך משהו לעיתים אנו מתכוונים למעשה ל רצון חזק מאוד, עד כדי כך שזה הופך להיות דבר מחייב. לעומת זאת, כאשר אנו מבטאים אני רוצה משהו, ... רצון חזק שמניע אותנו לכך. כשה רצון כלפי משהו חזק מספיק, הוא הופך להיות צורך . לדוגמה, אם אדם מאוד רוצה לקבל משכורת, הוא עלול לומר אני צריך ללכת לעבודה גם אם הוא לא באמת רוצה לעבוד, כי הוא יודע שהעבודה תספק את המשכורת שהוא מאוד רוצה. בסופו של דבר, ה רצון החזק שלו לקבל את המשכורת הופך את ה צריך ללכת לעבודה. המנגנון הפסיכולוגי מאחורי צריך ורוצה ההבדל המרכזי בין המילים צריך ו רוצה הוא דרגת עוצמת ה רצון . כאשר אדם אומר אני צריך , מדובר למעשה ב רצון מאוד מאוד חזק. יש להבהיר כי אם אין לך רצון כלשהו להשיג משהו, לא תוכל להרגיש כי אתה צריך אותו. למשל, אדם יכול לומר אני צריך לעבוד כי הוא מאוד רוצה את המשכורת, ולא כי הוא באמת רוצה את העבודה עצמה. דוגמאות למקרים שונים של צורך ורצון 1. אני רוצה משהו, אבל אני לא צריך אותו - זוהי דוגמה ל רצון חלש, שבו האדם מביע רצון אך אין לו חובה או צורך אמיתי בכך. לדוגמה, אדם שרוצה לקנות חולצה חדשה, למרות שיש לו בגדים רבים בארון. 2. אני צריך משהו, אבל אני לא רוצה אותו - כאן מדובר במצב שבו יש רצון חזק למטרה מסוימת, אך הדרך להשיג אותה כרוכה במשהו שהוא לא נעים. לדוגמה, אדם שמבין שהוא צריך לאכול בריא כדי לשמור על בריאותו, אך הוא לא רוצה לוותר על המאכלים האהובים עליו. 3. אני לא רוצה ולא אני לא צריך משהו - במצב כזה, האדם מביע חוסר רצון ולא מזהה שום תועלת בכך. לדוגמה, אדם שמסרב לקנות מוצר מסוים ושואל אותו למה אתה לא קונה את זה? והוא משיב אני לא צריך ולא רוצה את זה. 4. אני רוצה ו צריך משהו - כאשר רצון ו צורך משתלבים, האדם נהנה מהפעולה עצמה ומאמין שהיא גם מספקת מטרה גדולה יותר. לדוגמה, אדם שאומר אני רוצה להתעמל ואני גם צריך להתעמל, משדר שהוא נהנה מהפעולה ומבין את החשיבות שלה עבור בריאותו. ההשפעה על קבלת החלטות הבנת הקשר בין צריך ל רוצה יכולה לעזור לנו להבין את מניעי הפעולות שלנו. פעמים רבות, אנו מרגישים מחויבים למשהו, אך בפועל מדובר ב רצון חזק שמניע אותנו לכך. לדוגמה: - אדם ש צריך לחסוך כסף, בסופו של דבר מאוד רוצה להיות בטוח כלכלית בעתיד. - אדם ש צריך ללמוד, בסופו של דבר רוצה להצליח ולרכוש ידע. - אדם ש צריך להפסיק לעשן, בסופו של דבר רוצה להיות בריא, ולכן יש לו רצון חזק לשנות את הרגליו. החיבור בין רצון לשינוי הרגלים כיוון שכל
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך
... ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך מה ההבדל בין צריך לרוצה? ההבדל בין צריך לרוצה הוא עניין של עוצמה ותשוקה. אליעד כהן מציין שברוב המקרים מדובר ... למעשה הן מתארות את אותו התהליך, רק בעוצמות שונות. כאשר אדם רוצה משהו מאוד חזק, הוא מרגיש שהוא צריך את אותו הדבר. מצד שני, כאשר הרצון חלש יותר, הוא פשוט נשאר כרצון ולא מגיע לעוצמת הצורך. האם אני צריך לאכול או שאני רוצה לאכול? האם אני צריך את זה או שאני רק רוצה את זה? מה קורה כשאני לא רוצה משהו, אבל אני צריך אותו? מה קורה כשאני רוצה משהו, אבל אני לא באמת צריך אותו? לפי אליעד כהן, יש סיטואציות בהן אנחנו אומרים שאנחנו צריכים משהו, אך למעשה זה רק רצון, כי הוא לא מלווה בתחושת צורך פנימי חזק. לדוגמה, אדם עשוי להגיד אני צריך כסף, אבל למעשה הוא גם לא רוצה לעבוד כדי להשיג את הכסף הזה. זהו קונפליקט ... את עצמנו במצב בו אנחנו גם רוצים משהו וגם לא רוצים אותו, וזה יוצר תחושת בלבול. הקונפליקט בין צריך ורוצה נובע מהאופן בו הרצון שולט עלינו. אנחנו נשלטים על ידי הרצונות שלנו, ... אותנו למעשים ולקבלת החלטות. אם אדם באמת רוצה משהו מאוד, הוא יכול להגיע למצב שבו הוא מרגיש שהוא צריך את הדבר הזה, כמו במקרה של התמכרות - אם אדם מאוד רוצה סיגריה, הוא יגיד שהוא צריך סיגריה, כי הרצון הפך לצורך. מה זה אומר אם אני לא רוצה כלום? האם אני עדיין צריך משהו אם אין לי שום רצון? מה קורה כשאין לי רצון בכלל? אם אדם לא רוצה כלום, הוא למעשה לא צריך כלום. אם אין לו רצון לחיות או להשיג דברים, אז אין לו גם שום צורך. הרצון ... נרגיש את הצורך במשהו. הצורך תמיד נובע מהרצון, והם בעצם יושבים על אותה סקאלה. זה אומר שמה שאני צריך בחיים, זה להשיג את מה שאני באמת רוצה. כמו כן, כשאדם אומר שהוא רוצה רק את הדברים שהוא באמת צריך, הוא בעצם מתכוון שהוא רוצה את מה שהוא צריך כדי להרגיש טוב או להיות מרוצה, וזה בדיוק מה שהוא רוצה. מה ההבדל בין צריך לרוצה? איך הרצון הופך לצורך? מהו הקונפליקט בין צריך ורוצה? מה קורה כשאין לי רצון? איך לשלוט ברצון? האם צריך ורוצה הם אותו דבר? ...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
... המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו. וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב שמביא לו תועלת ולא כל מה שבאמת מביא לו תועלת. הלקוח משלם כסף, אם הוא יחשוב שהמוצר שלך, יביא לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח. כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך והוא גם לא חושב שהוא צריך את מה שאתה חושב שהוא צריך. ואז במקרה כזה, הלקוח בסיכוי גבוה לא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך, או לכל הפחות הערך של המוצר שלך בעיני הלקוח, ירד. כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת צריך לבין מה שהמוצר שלך באמת. וכל זה נכון, בפרט אם אתה מנסה ליצור שוק חדש ולהמציא את הגלגל מחדש. שאז יכול להיות שאתה עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו. לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך לבין מה שאתה חושב על המוצר שלך. ואיך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לדעת מה הלקוח רוצה ואיך לדעת מה הלקוח צריך ואיך לשכנע לקוחות אלו כמובן נושאים בפני עצמם. ...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
... שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני צריך לחשוב על זה וכיוב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא צריך לחשוב על זה? והאם יש דרך מוחלטת לגרום לכך שהלקוח לא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה? ועוד. אז ברמת העיקרון המהות של האמירה אני צריך לחשוב על זה, היא שיש עוד משהו שעדיין לא חשבתי עליו מספיק. כי אם הלקוח כבר חשב על הכל מספיק, הרי שמה עוד יש לחשוב על זה?! במילים אחרות, כשהלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא בעצם אומר לך שיש עוד משהו שעדיין הוא לא סגור עליו, משהו שהוא צריך להמשיך לחשוב עליו. עכשיו, ברמת העיקרון יתכן שהאמירה של הלקוח שהוא צריך לחשוב על זה, היא בכלל כיסוי להתנגדות אחרת שלו, שהוא לא רוצה לחשוף לך. לדוגמה, הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו מסיבה כלשהי. והוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, כדי לא לפגוע בך. כי אם הוא יגיד לך שזה לא מתאים לו, אז איש המכירות אולי יפגע ואולי יתחיל להפעיל לחץ על הלקוח. ואולי לכן הלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, ככיסוי לסיבה אחרת. אבל בהנחה שהלקוח כן מתכוון לכך שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שזה מבטא את זה שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מיצה את המחשבה שלו לגבי האם הוא רוצה לרכוש את המוצר או שלא. ולכן הטיפול המרכזי בלקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא יהיה לנסות להבין על מה הוא צריך לחשוב. איזה עוד ספק יש לו. אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת המכירה, שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם אם בדינאמיקה מול הלקוח, כבר אין יותר שאלות פתוחות, ואם כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה ... שאל את כל השאלות שיש לו, העלה את כל הספקות שיש לו וכיוב. ואז במקרה כזה, ברמה התקשורתית, יהיה יותר קשה ללקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם מה עוד יש לחשוב? הרי כבר דיברנו על כל הספקות, מכל הצדדים ומכל ההיבטים. ולכן בשורה התחתונה, אם תגרום ללקוח לשאול כמה שיותר שאלות וכמה שיותר להטיל ספק וכמה שיותר להרגיש בנוח להביע התנגדות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי שהלקוח לא יגיד לך בסוף השיחה, שהוא צריך לחשוב על זה. בכל מקרה אוסיף, שבעסקאות שהן יותר מורכבות, כגון לדוגמה רכישת בית וכיוב, הרי שמאוד הגיוני שלא משנה מה יקרה בשיחה, הרי שהלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה. כי יש המון מידע שצריך לבדוק ולחשוב עליו שוב ושוב. ויש המון שיקולים שצריכים לקחת בחשבון והמון מידע שצריכים לבדוק, לגבי התאמת הבית לרוכש. ובנוסף, יש גם היגיון שהלקוח, ירצה להתייעץ עם עוד אנשים, כי הוא חושב שאולי הוא פספס משהו ולא שאל משהו ולא חשב על משהו. ולכן יש ... אם הלקוח ירגיש בנוח לשאול את כל השאלות וההתנגדויות מכירה שיש לו, הרי שזה מקטין את הסיכוי לכך שהלקוח יגיד לך בסוף, שהוא צריך לחשוב על זה. ובנוסף, זה גם מגדיל את הסיכוי שאם הלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שהוא כנראה יותר יחשוף על מה הוא עוד צריך לחשוב ומה הספקות שעדיין יש לו. כי הוא מולך בדינאמיקה שבה הוא מרגיש בנוח להטיל ספק בעסקה. ...
איך צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות?
איך צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות?
... צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות? איך לדעת מה באמת צריך לומר, ואיך לענות תשובה נכונה? אליעד כהן מסביר כיצד לגשת לשאלות מורכבות שעוסקות במושגים מופשטים ובדרך הנכונה למצוא תשובות לשאלות כמו איך צריך לומר משהו, איך נכון להגיד דבר מסוים, ואיך לנתח ולענות על שאלות. ... לענות נכון על שאלה? אליעד מתחיל בהסבר על החשיבות של להבין את השאלה עצמה, לפני שנכנסים לדיונים ולהתפלספות סביב התשובה. השאלה הראשונה שצריך לשאול היא למה אתה מתכוון כשאתה אומר צריך? כאשר מישהו שואל איך צריך לומר משהו, חייבים להבין מה המשמעות המדויקת של המילה צריך. לדוגמה, כשאומרים צריך לומר יש מאין או יש מאין? אליעד מבהיר שראשית צריך לברר לאיזה סוג צריך השואל מתכוון: האם הכוונה היא שצריך מבחינה לשונית - דקדוקית? אולי הכוונה היא מה נכון לומר לפי ההסכמה ... ואולי בכלל הכוונה היא מה נכון לומר באופן מוחלט ואובייקטיבי ללא קשר לדעות אחרות? לפיכך, קודם כל יש להבין למה מתכוון השואל כשהוא אומר צריך, ורק אז ניתן להתחיל לענות באופן מדויק. האם נכון להתבסס על מוסכמות ... במילון, ואומר שעצם ההסכמה החברתית לא מעידה בהכרח על נכונות או אמת מוחלטת. הוא מדגים זאת בצורה קיצונית כשהוא שואל, אם כולם היו מסכימים שצריך להרוג יהודים, האם זה אומר שזה נכון? בכך הוא ממחיש שהסכמה חברתית לא קובעת אמת מוחלטת. לדברי אליעד, מוסכמה היא רק דרך ליצירת תקשורת, אך אין לראות אותה כנכונה באופן מוחלט. צריך להגדיר קודם את מטרת האמירה או השימוש בשפה כדי להחליט אם המוסכמה היא נכונה או לא. אליעד מדגיש כי אם אנחנו לא יודעים מה בדיוק המטרה או ההקשר, אז אי אפשר לדעת מה צריך לומר באמת. איך להתייחס לשאלות מילוליות? אליעד מציג את הבעיה שבאמירה ... למשל מה יובן טוב יותר לקהל או מה יישמע טוב יותר מבחינת סגנון הדיבור. הוא מדגים זאת כשהוא שואל בציניות אם נבדוק את השעה כדי להחליט איך צריך לומר משהו. הדוגמה מבהירה שלפעמים אנשים נכנסים לדיון לא רלוונטי ... לעומק למה השואל התכוון. אם השאלה לא ברורה, חובה עליך לעצור ולשאול את השואל למה בדיוק הוא התכוון. הוא נותן דוגמה: אם מישהו שואל אותך מה צריך לומר?, עליך להחזיר לו בשאלה צריך באיזה מובן? וכשאתה מקבל תשובה כמו מבחינה חברתית, מבחינת התקשורת, ... שאלות מופשטות, לפיה הדבר הראשון שיש לעשות הוא להחליף את המילים הלא ברורות או המעורפלות במילים ברורות יותר. לדוגמה, במקום לשאול מה צריך לומר? יש לשאול מה נכון לומר?, מה ראוי לומר?, מה כדאי לומר?, או מה מובן יותר? כך השאלה נעשית ברורה יותר וניתן לענות עליה בהתאם. הוא מציין שהרבה פעמים אנשים משתמשים במילים כמו צריך או חייב בלי להבין בעצמם למה הם מתכוונים. לכן יש לפרק כל שאלה מופשטת ... היסוד או את ההגדרות שבהן משתמשים. אם לא נעשה זאת, תשובה שניתנת עלולה להיות חסרת משמעות או שגויה. הוא נותן דוגמה נוספת, כשמישהו אומר צריך לשמור מצוות כי אלוהים אמר, ואליעד אומר - אז מה אם אלוהים אמר? למה זה בהכרח מחייב אותך? הוא מסביר שהמילה צריך תמיד קשורה להקשר או להגדרה כלשהי, ושבלעדיה אין משמעות לתשובה או לדיון. בסופו של דבר, אליעד אומר שכדי לדעת באמת מה נכון ומה צריך לומר, חייבים להגדיר בצורה מפורשת את משמעות המונחים ולוודא הבנה מלאה של השאלה, אחרת כל תשובה תהיה רק אשליה של תשובה נכונה, אבל לא בהכרח אמת. איך לדעת מה נכון לומר? מה המשמעות של צריך? איך לפרק שאלות מורכבות? האם מוסכמה חברתית היא אמת? האם אפשר לדעת ...
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות? אנשים רבים חיים בתחושה מתמדת של לחץ וחרדה שנובעים מכך שהם מאמינים שצריך לעשות דברים מסוימים. אליעד כהן מציג גישה שונה לגמרי ומאתגרת את התפיסה המקובלת לגבי המונח צריך. הוא מסביר שאין דבר כזה שבאמת צריך לעשות משהו. לפי אליעד, כל המושג צריך הוא המצאה מלאכותית שהאדם מכניס לעצמו, ובפועל הוא לא חייב שום דבר. לדוגמה, אדם שמגיע להרצאה של אליעד טוען שהוא מרגיש שיש לחץ בשיח של אליעד סביב המילה צריך. אליעד מסביר לו שלמעשה, אין שום דבר שבאמת צריך לעשות. הכל בסדר כבר עכשיו כפי שהוא. אם האדם רעב, הוא יכול לאכול, אך הוא לא צריך לאכול , אלא בוחר לאכול כי הוא רוצה למלא את הצורך הזה. זה שינוי קטן אך מהותי בתפיסה: האדם לא צריך שום דבר, אלא רק מעדיף או רוצה לעשות דברים מסוימים. מדוע אנשים מרגישים שהם צריכים להבין דברים? אליעד מסביר שהאדם מגיע להרצאה כי הוא רוצה להבין משהו, הוא רוצה שיסבירו לו מה עליו לעשות, כי הוא חושב שצריך להבין משהו חדש כדי להרגיש טוב או כדי להשיג מטרה מסוימת. אבל האמת, על פי אליעד, היא שהאדם לא באמת חייב להבין דבר. זו רק העדפה שלו. הצורך בהבנה הוא לא חובה אובייקטיבית אלא רצון סובייקטיבי של האדם עצמו. הוא נותן דוגמה מעשית: אם האדם רוצה להשיג מטרה כלשהי במהירות, הוא מאמין שהוא צריך להתאמץ ולהבין אותה. אך למעשה, ההתאמצות הזו היא בחירה אינדיבידואלית ולא חובה אבסולוטית. אליעד מדגיש שההתאמצות כאן היא מנטלית, אינטלקטואלית, ולא פיזית, ולכן האדם יכול פשוט לבחור האם הוא מתאמץ או לא. אם המטרה חשובה לאדם מספיק, הוא יעדיף להתאמץ, אבל הוא עדיין לא צריך לעשות זאת במובן של הכרח אובייקטיבי. האם צריך הוא רק הרגל מחשבתי? אליעד ממחיש את רעיון ההרגל המחשבתי של צריך בדוגמה של שריפה. הוא מסביר לאדם שאם יש שריפה בבית, אז ברור שהאדם ירוץ ויפרוץ את הדלת כי הוא צריך לברוח, אבל גם כאן זה עדיין לא באמת הכרח מוחלט. אליעד אומר לאדם שכעיקרון, גם אם יש שריפה, הוא לא צריך לברוח. זו החלטה שהוא מקבל בהתאם להעדפות שלו, כי הוא מעדיף לחיות ולא להישרף. זה נשמע אולי קיצוני, אך אליעד משתמש בדוגמה הזו כדי להבהיר את הנקודה הפילוסופית שלו בצורה חדה מאוד: כל פעולה שמרגישה הכרחית היא בסך הכל בחירה מודעת או לא מודעת של האדם עצמו. למה כדאי להחליף צריך ברוצה? אליעד מסביר שהחוויה של צריך היא חוויה לא נעימה עבור רוב האנשים. אנשים לא אוהבים להרגיש שהם חייבים לעשות משהו. הוא מדגים זאת בשיחה בה האדם מודה שהוא אינו אוהב את תחושת הכפייה שבמילה צריך. לכן אליעד ממליץ להחליף את המילה צריך במילה רוצה או מעדיף. במקום לומר אני צריך לעשות משהו, עדיף להגיד אני מעדיף לעשות את זה. זה שינוי שיכול לשנות את התחושה של האדם מן היסוד, מפני שהוא מחזיר לאדם את תחושת השליטה והבחירה האישית במקום תחושת הכפייה והאילוץ. מה קורה כשמשנים את התפיסה לגבי צריך? כאשר האדם מבין שהוא לא באמת צריך שום דבר, הוא משתחרר מהתחושה המתמדת של לחץ וחרדה הנובעים מהרגשת ההכרח. הוא מבין שהכל נעשה מתוך בחירה, גם אם זו בחירה בין רע לרע פחות. לדוגמה, אדם שנמצא בכלא יכול להרגיש שהוא צריך לברוח כי הוא לא רוצה להישאר בכלא, אבל בפועל הוא פשוט מעדיף לברוח מאשר להישאר. כלומר, הבריחה היא לא חובה, אלא החלטה שנובעת מתוך העדפה ברורה. ההבנה הזו מאפשרת ...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
... עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי? וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד. אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל ... הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים. אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה תלוי. לפעמים חייב לעשות בידול עסקי ולפעמים לא צריך לעשות בידול עסקי. ובמה זה תלוי? אז לשם כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי? ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל יש כאן עוד נקודה חשובה שצריכים להתבונן בה. כדי שהלקוח ירצה לרכוש ממך את המוצר, כמה החלטות הוא צריך לקבל? בדרך כלל, הוא צריך לקבל לפחות החלטה אחת והיא שהוא רוצה את המוצר. אבל לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה ... באיכות ממוצעת כמו של שאר הבסטות בשוק. ואתה מקבל חשיפה ממוצעת כמו שאר הבסטות בשוק. ואתה מוכר את העגבניות במחיר ממוצע כמו שאר הבסטות בשוק. במקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר ללקוחות אקראיים לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת, במחיר ממוצע, מוצר ממוצע, ברווח ממוצע. ובמקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך. מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי. ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי. ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף יותר מהמתחרים שלך, לשם כך אתה צריך למכור יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך אתה רוצה שאנשים ירצו לרכוש דווקא ממך, כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין המתחרים שלך. אז מי צריך בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... בספק, הוא מציג את המחשבה כאולי. בעניין זה, כל רעיון יכול להתפרש כמחויב (כמו אני חייב את המוצר הזה) או אפשרי (כמו אולי אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה שהציעו לו ... לקוח חושב על מוצר מסוים, ויכול להחזיק בשתי עמדות שונות כלפיו. הוא יכול להגיד אני חייב את המוצר הזה (מחויב) או אולי אני צריך את המוצר (אפשרי). ככל שהלקוח מרגיש שהמוצר נחוץ לו באופן מחייב, כך יגדל ... מחויב, קשה לשנות אותה, ולכן אנחנו הופכים אותה לאפשרי כדי להוסיף רעיון אחר לצידה. אבל כשמגיעים לשלב הסופי של סגירת העסקה, צריך לחזור לדיבור מחויב (זה הדבר הנכון, אין אופציה אחרת) כדי לגרום ללקוח לפעול. ... בשני מאפשרים לו להחזיק בפחד, אך מוסיפים אפשרות חדשה. להיכנס לבית - כדי שאדם אכן יעשה פעולה חדשה (כמו להיכנס לבית), הוא צריך להרגיש לפחות ב - 51% שזו חובה יותר מאשר אפשרות. כי אם זה רק אולי להיכנס, הוא ... הופך למחויב: ברגע האמת מבצעים פעולה מסוימת אחת, לא אולי כן ואולי לא. לכן, כדי לשנות מצב קיים (כמו להביא לקוח לרכוש מוצר), צריך לגרום לו להרגיש שהוא חייב לבצע את הפעולה. אבל לאורך הדרך, כדי להתמודד עם ... ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת ... אדם חושב שהמכירה היא יותר מחויבת עבורו יותר הכרחית עבורו, יותר וודאית עבורו. אם עכשיו אנחנו ניקח את המחשבה שאומרת אני צריך את המוצר הלקוח חושב לעצמו בראש אני צריך את המוצר, האם אתה מחשבה הזאת שהוא צריך את המוצר האם הוא צריך לחשוב אותה בצורה אפשרית דהיינו, אני אולי צריך את המוצר או שהוא צריך לחשוב אותה בצורה מחויבת אני חייב את המוצר, מה התשובה תהיה? ככל שהוא יחשוב ... אני חייב את המוצר כך יש יותר סיכוי שהוא יקנה. אז בגדול שימו לב אחר כך ניתן עוד דוגמאות, אבל בגדול שימו לב בשביל שהמכירה צריך לדחוף או בשביל שתבצר הסכמה צריך לקחת את מה שאנחנו רוצים שהבן אדם השני יחשוב. אנחנו רוצים שהילד יחשוב שהוא יכין שיעורים אנחנו רוצים שהילד יחשוב שמשהו מסוים, אנחנו רוצים שהלקוח יחשוב שהוא רוצה לקנות את המוצר אנחנו צריכים לקחת את המחשבה הזאת שאומרת אני רוצה לקנות את המוצר ולגרום לה להציג אותה כמחויבת. זאת אומרת צריך לגרום לכך להתנסח בניסוחים ותכף אני אתן כל מיני דוגמאות, להתנסח בניסוחים שמבטאים שזה חייב לקנות את המוצר, שהבן אדם רק את המוצר הזה צריך שבטוח שהוא צריך את המוצר הזה שאין אפשרות שהוא לא צריך את המוצר הזה, אוקי מחויב. יחד עם זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמה ... או זה יכול להיות יקר, או נראה לך שזה יקר או בעיניך זה יקר או כל מיני דברים כאלה ואחרים. בגדול כשרוצים שמישהו יעשה משהו צריך לדחוף אותו למקום של ה - רק מה אנחנו רוצים שהוא יעשה רק זה מה שצריך לעשות, לעומת זאת אם מישהו מתנגד יש התנגדות אפשרי לא בהכרח צריך אפשרי להחליש את ההתנגדות בפרט אם זאת התנגדות קשה אז אפשרי להחליש את זה על ... הוא אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים אני רוצה ללכת לשחק, אוקי אז גם תלך לשחק וגם תעשה שיעורים לדוגמה אוקי גם וגם. עכשיו צריך לשים לב אם בן אדם בטעות מנסה למכור את המוצר שלו באמצעות דיבור של אפשרי, מה ... לך בוודאי שכן. עוד פעם יש גם מקרים כאלה ויש גם מקרים שבהם בשביל למכור ללקוח את המוצר אי אפשר להגיד לו אתה חייב את זה צריך לשדר לו שזה יכול להתאים לו, אוקי אבל זה מקרים יוצאי דופן שהם כרגע לא נושא ... הוא בגדול ברגע שרוצים שמישהו יעשה משהו חייבים שמה שרוצים שהוא יעשה יראה בראש שלו כמחויב, בסוף כדי לסגור את הדבר הוא צריך לחשוב שהוא צריך כי אם בן אדם יחשוב אני אולי צריך אולי לא יש אפשרות שהוא ילך על ה - לא צריך ואם אנחנו רוצים שהוא יעשה את הדבר צריך לדחוף אותו לזה שהוא
האם צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ויתורים בזוגיות, פשרות בזוגיות, זוגיות מחייבת פשרות, התפשרות על בן זוג, לא רוצה להתפשר, לוותר בזוגיות, האם להתפשר על מראה? ויתורים בזוגיות, להתפשר על בת זוג
האם צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ויתורים בזוגיות, פשרות בזוגיות, זוגיות מחייבת פשרות, התפשרות על בן זוג, לא רוצה להתפשר, לוותר בזוגיות, האם להתפשר על מראה? ויתורים בזוגיות, להתפשר על בת זוג
... צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ... מיוחד לזוגיות. האם בזוגיות חובה להתפשר יותר מאשר בתחומים אחרים? לפי אליעד כהן, התשובה היא שלילית. הוא מתנגד לרעיון שבזוגיות צריך להתפשר במובן מיוחד מעבר לפשרות ... שזה בסדר גמור. אף אחד לא חייב להתפשר, ואם הבחירה אינה משתלמת לדעת אותו אדם, הוא פשוט יכול לוותר על הקשר ולא להיות בזוגיות. האם צריך להתפשר זו רק אמונה או חובה ... אין שום סיבה מיוחדת להתפשר. מדוע לא כדאי להאמין למשפט בזוגיות חייבים להתפשר? אליעד כהן הסביר שהמשפט הזה גורם לאנשים לחשוב שהם צריכים לוותר מראש על רצונותיהם בשם ... וחסרונות האם בזוגיות חייבים להתפשר? איך להתמודד עם רצונות מנוגדים בזוגיות? מתי נכון להתפשר בזוגיות? האם בכלל נכון לומר שבזוגיות צריך להתפשר? שאלה זו חוזרת על עצמה ... רבות, וכאן מובאת דוגמה לשיחה מפורטת שמדגימה את כל הטיעונים וההסברים בנושא. נפתח בשאלה הבסיסית: יש משפט מפורסם האומר שבזוגיות צריך להתפשר, או שבכל זוגיות יש פשרות. ... שהזוגיות עצמה היא מעין ויתור או פשרה, או שאולי יש גישה אחרת שמבטלת את הצורך בשימוש במונח התפשרות? לאורך השיחה, אחד השואלים טען שצריך להתפשר, אחר תהה מתי להתפשר ומתי ... כי אנשים אינם מושלמים ותמיד תהיה התנגשות בין הרצונות של שני הצדדים. דוגמה לשאלת ההגדרה המדויקת אחת השאלות שעלו בשיחה היא: מתי צריך להתפשר ומתי לא?, וזו שאלה חשובה ... הדגימו שהאתגר הוא למצוא את נקודת האיזון שבין צרכיו של האחד לבין צרכיו של האחר. טענה: אולי כדאי קודם לבדוק אם המשפט בזוגיות צריך להתפשר הוא בכלל נכון? לאחר ... מתפשרים על משהו אחר. גם בזוגיות, כמו בכל תחום, יש ויתור מובנה, כי אי אפשר לממש בו זמנית את כל האפשרויות שקיימות בעולם. האם צריך להתפשר בגלל שמדובר בזוגיות? ... הסביר שלחפש אדם מושלם זו פנטזיה, כי אין אדם מושלם, והניסיון למצוא זוגיות מושלמת עלול להסתיים באכזבה. אך הוא הבהיר: גם לומר צריך להתפשר כאילו הזוגיות חשובה מעל ... וההגיוני באותו רגע, או מה באמת חשוב יותר, או מה הדרך שמועילה יותר לשניהם. אם מתגלה שצד אחד פשוט דורש משהו לא הגיוני, אולי לא צריך להיכנע לרצון הזה רק כי בזוגיות צריך להתפשר. לפעמים אפשר להחליט שזה ... על הקשר, בעוד אדם אחר עשוי להגדיר מחדש את סדר העדיפויות שלו ולהחליט שלא משתלם לו לוותר על ערכים חשובים. למה הביטוי בזוגיות צריך להתפשר עלול להטעות? חזרה שנשמעה ... שבאמת לא רוצה לוותר על שום דבר עלול לוותר גם על הקשר לגמרי ולהישאר בלעדיו. לפי אחד הדוברים, כשהוא אומר שאינו תומך במשפט בזוגיות צריך להתפשר, הוא רוצה להדגיש שלא צריך להפוך את עצם הוויתור למחויב או ... קשור בכלל? בסיום השיחה, הוזכרה גם בחורה שאומרת: אני לא מוכנה להתפשר ולא רוצה את הבחור הזה!. אז השיבו לה כך: אף אחד לא אמר שאת צריכה להתפשר או להישאר עמו. אם החבילה לא מתאימה לך ואת סבורה שהחסרונות גדולים מהיתרונות, את חופשייה לבחור שלא להיות בזוגיות הזאת. בכך הובהר שהסיסמה בזוגיות צריך להתפשר לפעמים משמשת ככלי ללחץ ... לא לאבד את היתרונות. ואם לא, אז לא חייבים להיכנס למסגרת זוגית שלא מתאימה. הנקודה החשובה היא להבין שאין הכרח להכריז: כן, בזוגיות צריך להתפשר, זו חובה קדושה או להפך: ... עם פחד מקשר זוגי מערכות יחסים ותקשורת בין אישית חופש אישי לעומת מסגרת מחייבת איך לערוך חישובי יתרונות וחסרונות האם בזוגיות צריך להתפשר מה את אומרת יש משפט כזה שאומר בזוגיות צריך להתפשר יש משפט כזה האם זה נכון ... בא ואמר שלום אני לא מוכן להתפשר, למה אתה לא רוצה אותו למה את לא רוצה אותו? אני לא מוכנה להתפשר, מה קשור להתפשר? תראה בזוגיות צריך להתפשר אני לא מוכנה להתפשר, קודם כל האם באמת בזוגיות צריך להתפשר האם זאת האמת זוגיות זה ... ש: אבל השאלה היא מתי להתפשר ומתי לא בעצם זאת השאלה. אליעד: שאלה מהממת אבל לפני כן השאלה שלי האם זה נכון המשפט שאומר בזוגיות צריך להתפשר. ש: אוקי השאלה מה ההגדרה של להתפשר אם להתפשר זאת הגדרה. אליעד: להתפשר בא נחשוב מה זה להתפשר לוותר על רצונות שחשובים לך כן. ש: לדעתי צריך. אליעד: יפה למה אולי לא צריך אז איך החלטת שצריך אולי לא צריך. ש: השאלה היא מה בן הזוג השני מצטרף איך הוא מגיב על חוסר התפשרות אם הוא נניח מתפשר לגמרי אז אתה יכול לא התפשר. אליעד: אני שאלתי שאלה האם בזוגיות צריך להתפשר כן או לא. ש: להיצמד לאמת וזהו אם נצמד לאמת. אליעד: כן האם בזוגיות צריך להתפשר או לא
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה? האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? אחת השאלות המרכזיות שעולות בדיון של אליעד כהן היא האם חייבים לאמץ מצב ... כדי להגיע לתוצאה הרצויה. לדוגמה, אם אדם מגדיר הצלחה כהרגשה טובה, אז לכאורה הוא צריך לחשוב באופן שגורם לו להרגיש טוב. אך גם כאן אליעד מדגיש כי זה לא מחויב, כי אפשר לבצע את הפעולות הנכונות שיביאו ... המרכזיות שמעלה אליעד היא שאם לא ניתן לפרט לאדם את כל הפעולות המדויקות שהוא צריך לעשות מראש (כמו מה בדיוק להגיד בכל רגע בראיון עבודה או בדייט), מומלץ לכוון אותו למצב תודעתי חיובי. כשהאדם ... במה, למשל סטנדאפיסט. הוא לא באמת חייב להרגיש שמחה אמיתית כשהוא על הבמה, הוא רק צריך לדעת כיצד לשחק את התפקיד של אדם שמח. אם הוא יודע מה בדיוק עליו לומר ואיך להציג את עצמו, הקהל ישתכנע שהוא שמח, ... או לרגשות הפנימיים. לדוגמה, אם מישהו רוצה לגרום לאדם אחר לאהוב אותו, הוא צריך לומר או לעשות דברים מסוימים שיצרו את התחושה הזאת אצל האחר. לא משנה אם בפנים הוא אוהב או שונא אותו, העיקר שהוא ... להיות במצב תודעתי מסוים כדי להצליח. אך כיוון שלא תמיד ניתן לדעת מראש בדיוק מה צריך לעשות או להגיד, מצב תודעתי חיובי מאוד עוזר להגביר את הסיכוי לפעול נכון. אם האדם כבר יודע בדיוק מה לעשות בכל ... היומיום האם חייבים ביטחון עצמי כדי להצליח? חשיבה חיובית מול הצלחה במכירות האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? במהלך השיח עולה שאלה רחבה: האם בשביל להצליח בחיים חובה לאמץ צורת חשיבה ... את הסיכוי שהוא יבצע בשטח את הפעולות המתאימות. אם אדם לא יודע מה בדיוק הוא צריך לעשות או להגיד, ואין אפשרות ללמד אותו שלב - אחר - שלב לכל תרחיש, אומרים לו: תיכנס למצב מנטלי מסוים (state of ... הוא שתעשה את הפעולות הנכונות. המחשבה הפנימית שלך יכולה לעזור בכך: אם לא תדע מה צריך לעשות , state of mind חיובי ידרבן אותך לפעול אינטואיטיבית בכיוון הנכון. אם אתה כבר יודע מראש בדיוק מה צריך לעשות, אתה יכול בעצם ליישם זאת גם בלי תחושת שמחה פנימית אמיתית. ועדיין, רוב האנשים יעדיפו לשנות את החשיבה כדי ... את היכולת שלך להיות בקשר נכון עם אחרים ולהרגיש יותר ביטחון עצמי. לסיכום, האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? התשובה הנרחבת היא שבאופן מחויב - לא. אפשר להצליח גם ללא מצב תודעתי ... אנוש ודייטים הקשר בין מחשבות ופעולות בחיי היומיום עכשיו האם כדי להצליח בחיים צריך להיות ב - state of mind מסוים, מה אתה אומר אתה הבנת את השאלה האם זה יהיה נכון לומר שבן אדם שרוצה להצליח בחיים צריך לחשוב בצורה מסוימת האם זה נכון או לא נכון? ש: השאלה איך הוא מפרש את המושג הזה להצליח בחיים. אליעד: אוקי אז ... לך, איך בא לך לפרש אותו? ש: להרגיש טוב. אליעד: סבבה האם בשביל להצליח להרגיש טוב צריך להיות ב - state of mind מסוים? ש: לא. אליעד: ואם נפרש להצליח במובן של לעשות כסף אז צריך להיות ב - state of mind מסוים? ש: אז הוא צריך להיות ב - state of mind של לעשות כסף. אליעד: אתה בטוח בזה? ש: אם בשבילו להצליח בחיים זה כסף. אליעד: אתה הבנת ... אליעד: לא אתה לא הבנת מה שאלתי ברור לי שזה לא אם תאמין בזה תצליח זה ברור שזה לא צריך. ש: וגם לא להיות מצב אופוריות. אליעד: אתה הבנת את השאלה עכשיו נגיד בא בן אדם הולך לראיון עבודה הוא אומר לך ... mind שאתה שמח שטוב לך שכאילו. השאלה אם זה נכון האם ה - state of mind שלך באמת צריך אותו בשביל להצליח בפעולה זאת השאלה? ש: במידה מסוימת כן כי אם אתה. אליעד: את כשאת לא יודעת את התשובה אומרת במידה מסוימת צריך או לא צריך. ש: צריך להיות ב - state of mind שזה הדבר שאתה הכי רוצה. אליעד: האם צריך או לא צריך את יודעת מה פירוש צריך צריך פירושו בלי זה זה לא יעבוד, צריך פירושו בלי זה לא יעבוד מחויב. ש: לא מחויב. אליעד: לא מחויב למה בן אדם יכול לא משנה באיזה state of mind הוא ... ראיון העבודה גם אם הוא יהיה בדיכאון באבל בזה. ש: לא מה שאמרתי שהוא. אליעד: אז צריך להיות ב - state of mind מסוים או לא צריך, את עכשיו הולכת להראות ללקוחות דירה נכון. ש: כן. אליעד: עכשיו ואת רוצה להצליח שהם יקנו את הדירה עכשיו האם לא משנה מה תרגישי עם עצמך הם יקנו את הדירה באותה מידה או שצריך שתהיי ב - state of mind שזאת דירה טובה שאת רוצה למכור להם שזה לא בכל מחיר לא משנה מה ה - state of mind אבל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: צריך..., איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צריך..., איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, מאמן אישי למנהלים, מומחה בנושא צריך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:15:34 - wesi1