אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צריך... ✔איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי.

כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי.

אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו מותג, רק בגלל שהוא מותג. כי לרכוש מותג, נתפס כפלצנות / שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק כי הוא נתפש כהכי טוב.

ויש אפילו צרכנים, שלא ירכשו מוצר אפילו שהם כן רוצים וכן יכולים לרכוש אותו, כי הם לא רוצים להיתפש כפלצנים בעיני השכנים שלהם והסביבה שלהם. ולכן הם ירכשו רכב יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי.

ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה?

והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק של המוצר, משיווק עם מסר כללי של אני הכי טוב וכולי, לשיווק עם מסר שמסביר למה המוצר הזה הכי טוב שיש ולמה המוצר הזה יותר טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש את המוצר הזה, כי הוא צריך את המאפיינים של המוצר הזה, שבהם המוצר הזה הכי טוב.

כי גם אדם חסכן וקמצן, עדיין ירכוש את התרופה הכי יקרה, כשהוא צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש.

במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי...
מותג על זה מה שיש מוצר בגלל יהיה טוב הגבוה ביותר תעדוף למה המוצר בעולם למכור את המוצר שיטת מכירה איך למכור איך למכור את איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי יקר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרי איך למכור מוצרי יוקרה איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק מוצר איך לשווק מוצרי יוקרה איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים בזבזנות בזבזנות כספית בזבזנות כספית ומותגי יוקרה בזבזנות צרכנית הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי זול עולה ביוקר חכם חכמה חסכנות יוקרה יקר יקר לי יקר ללקוח כסף לבנות מותג לבנות מותג יוקרה להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור את למכור את המוצר למכור את המוצר הכי יקר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי למכור מוצרי יוקרה למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים למתג לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק מוצר לשווק מוצרי יוקרה לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים מה שזול עולה ביוקר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרי יוקרה מוצרי יוקרה לחסכנים מוצרי יוקרה לקמצנים מוצרים יקרים מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מינימליזם מינימליזם צרכני מינימליסטיות מינימליסטים מיתוג מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נובורישיות פלצנות פרמיית מחיר צריך צריכת מוצרי יוקרה צרכנות צרכנות חכמה צרכנות מינימאליסטית צרכנות נבונה צרכנות נכונה צרכנים מינימליסטים קמצנות קשה למכור מוצר יקר רכישה חכמה רכישת מותגים שיווק שיווק מוצרי יוקרה שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים שיטות שיטות מכירה שיטות מכירה למותגי יוקרה שיטות שיווק שיטות שיווק מוצרי יוקרה שיטת מכירה שיטת מכירות
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך
... ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך בוודאי, הנה הגרסה המתוקנת עם הצגת התגיות בתוך הקוד: מה ההבדל בין צריך ורוצה? כיצד מנגנון הצורך והרצון משפיע על התנהגותנו? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בהבחנה בין שני המונחים - צריך ורוצה. בשפה היומיומית, אנו מבדילים בין דרישות או מחויבויות לבין רצונות אישיים. אך ככל שמעמיקים בהבנת המונחים, ניתן להבין שצריך ורוצה אינם בהכרח הפכים, אלא חלק מאותו רצף פסיכולוגי. מהות הצורך והרצון - האם יש הבדל אמיתי? כאשר אנו אומרים אני צריך משהו לעיתים אנו מתכוונים למעשה ל רצון חזק מאוד, עד כדי כך שזה הופך להיות דבר מחייב. ... חזק מספיק, הוא הופך להיות צורך . לדוגמה, אם אדם מאוד רוצה לקבל משכורת, הוא עלול לומר אני צריך ללכת לעבודה גם אם הוא לא באמת רוצה לעבוד, כי הוא יודע שהעבודה תספק את המשכורת שהוא מאוד רוצה. בסופו של דבר, ה רצון החזק שלו לקבל את המשכורת הופך את ה צריך ללכת לעבודה. המנגנון הפסיכולוגי מאחורי צריך ורוצה ההבדל המרכזי בין המילים צריך ו רוצה הוא דרגת עוצמת ה רצון . כאשר אדם אומר אני צריך , מדובר למעשה ב רצון מאוד מאוד חזק. יש להבהיר כי אם אין לך רצון כלשהו להשיג משהו, לא תוכל להרגיש כי אתה צריך אותו. למשל, אדם יכול לומר אני צריך לעבוד כי הוא מאוד רוצה את המשכורת, ולא כי הוא באמת רוצה את העבודה עצמה. דוגמאות למקרים שונים של צורך ורצון 1. אני רוצה משהו, אבל אני לא צריך אותו - זוהי דוגמה ל רצון חלש, שבו האדם מביע רצון אך אין לו חובה או צורך אמיתי בכך. לדוגמה, אדם שרוצה לקנות חולצה חדשה, למרות שיש לו בגדים רבים בארון. 2. אני צריך משהו, אבל אני לא רוצה אותו - כאן מדובר במצב שבו יש רצון חזק למטרה מסוימת, אך הדרך להשיג אותה כרוכה במשהו שהוא לא נעים. לדוגמה, אדם שמבין שהוא צריך לאכול בריא כדי לשמור על בריאותו, אך הוא לא רוצה לוותר על המאכלים האהובים עליו. 3. אני לא רוצה ולא אני לא צריך משהו - במצב כזה, האדם מביע חוסר רצון ולא מזהה שום תועלת בכך. לדוגמה, אדם שמסרב לקנות מוצר מסוים ושואל אותו למה אתה לא קונה את זה? והוא משיב אני לא צריך ולא רוצה את זה. 4. אני רוצה ו צריך משהו - כאשר רצון ו צורך משתלבים, האדם נהנה מהפעולה עצמה ומאמין שהיא גם מספקת מטרה גדולה יותר. לדוגמה, אדם שאומר אני רוצה להתעמל ואני גם צריך להתעמל, משדר שהוא נהנה מהפעולה ומבין את החשיבות שלה עבור בריאותו. ההשפעה על קבלת החלטות הבנת הקשר בין צריך ל רוצה יכולה לעזור לנו להבין את מניעי הפעולות שלנו. פעמים רבות, אנו מרגישים מחויבים למשהו, אך בפועל מדובר ב רצון חזק שמניע אותנו לכך. לדוגמה: - אדם ש צריך לחסוך כסף, בסופו של דבר מאוד רוצה להיות בטוח כלכלית בעתיד. - אדם ש צריך ללמוד, בסופו של דבר רוצה להצליח ולרכוש ידע. - אדם ש צריך להפסיק לעשן, בסופו של דבר רוצה להיות בריא, ולכן יש לו רצון חזק לשנות את הרגליו. החיבור ...
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך
... ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך מה ההבדל בין צריך לרוצה? ההבדל בין צריך לרוצה הוא עניין של עוצמה ותשוקה. אליעד כהן מציין שברוב המקרים מדובר במילים שנראות שונות, אך למעשה הן מתארות את אותו ... כאשר אדם רוצה משהו מאוד חזק, הוא מרגיש שהוא צריך את אותו הדבר. מצד שני, כאשר הרצון חלש יותר, הוא פשוט נשאר כרצון ולא מגיע לעוצמת הצורך. האם אני צריך לאכול או שאני רוצה לאכול? האם אני צריך את זה או שאני רק רוצה את זה? מה קורה כשאני לא רוצה משהו, אבל אני צריך אותו? מה קורה כשאני רוצה משהו, אבל אני לא באמת צריך אותו? לפי אליעד כהן, יש סיטואציות בהן אנחנו אומרים שאנחנו צריכים משהו, אך למעשה זה רק רצון, כי הוא לא מלווה בתחושת צורך פנימי חזק. לדוגמה, אדם עשוי להגיד אני צריך כסף, אבל למעשה הוא גם לא רוצה לעבוד כדי להשיג את הכסף הזה. זהו קונפליקט בין הרצון לצורך. לעיתים, אנו מוצאים את עצמנו ... רוצים אותו, וזה יוצר תחושת בלבול. הקונפליקט בין צריך ורוצה נובע מהאופן בו הרצון שולט עלינו. אנחנו נשלטים על ידי הרצונות שלנו, וזה מה שמוביל אותנו למעשים ולקבלת החלטות. ... משהו מאוד, הוא יכול להגיע למצב שבו הוא מרגיש שהוא צריך את הדבר הזה, כמו במקרה של התמכרות - אם אדם מאוד רוצה סיגריה, הוא יגיד שהוא צריך סיגריה, כי הרצון הפך לצורך. מה זה אומר אם אני לא רוצה כלום? האם אני עדיין צריך משהו אם אין לי שום רצון? מה קורה כשאין לי רצון בכלל? אם אדם לא רוצה כלום, הוא למעשה לא צריך כלום. אם אין לו רצון לחיות או להשיג דברים, אז אין לו גם שום צורך. הרצון הוא שמניע אותנו, ואם אין לנו רצון, אנחנו לא ... והם בעצם יושבים על אותה סקאלה. זה אומר שמה שאני צריך בחיים, זה להשיג את מה שאני באמת רוצה. כמו כן, כשאדם אומר שהוא רוצה רק את הדברים שהוא באמת צריך, הוא בעצם מתכוון שהוא רוצה את מה שהוא צריך כדי להרגיש טוב או להיות מרוצה, וזה בדיוק מה שהוא רוצה. מה ההבדל בין צריך לרוצה? איך הרצון הופך לצורך? מהו הקונפליקט בין צריך ורוצה? מה קורה כשאין לי רצון? איך לשלוט ברצון? האם צריך ורוצה הם אותו דבר? ...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
... ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני ... ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו. וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב שמביא לו תועלת ולא כל מה שבאמת ... לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח. כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך והוא גם לא חושב שהוא צריך את מה שאתה חושב שהוא צריך. ואז במקרה כזה, הלקוח בסיכוי גבוה לא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך, ... עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת צריך לבין מה שהמוצר שלך באמת. וכל זה נכון, בפרט אם אתה מנסה ליצור שוק ... הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו. לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך לבין מה שאתה חושב על המוצר שלך. ואיך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לדעת מה הלקוח רוצה ואיך לדעת מה הלקוח צריך ואיך לשכנע לקוחות אלו כמובן נושאים בפני עצמם. ...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
... שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח ... איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני צריך לחשוב על זה וכיוב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא צריך לחשוב על זה? והאם יש דרך מוחלטת לגרום לכך שהלקוח לא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה? ועוד. אז ברמת העיקרון המהות של האמירה אני צריך לחשוב על זה, היא שיש עוד משהו שעדיין לא חשבתי עליו מספיק. כי אם הלקוח כבר חשב על הכל מספיק, הרי שמה עוד יש לחשוב על זה?! במילים אחרות, כשהלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא בעצם אומר לך שיש עוד משהו שעדיין הוא לא סגור עליו, משהו שהוא צריך להמשיך לחשוב עליו. עכשיו, ברמת העיקרון יתכן שהאמירה של הלקוח שהוא צריך לחשוב על זה, היא בכלל כיסוי להתנגדות אחרת שלו, שהוא לא רוצה לחשוף לך. לדוגמא, הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו מסיבה כלשהי. והוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, כדי לא לפגוע בך. כי אם הוא יגיד לך שזה לא מתאים לו, אז איש המכירות אולי יפגע ואולי יתחיל להפעיל לחץ על הלקוח. ואולי לכן הלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, ככיסוי לסיבה אחרת. אבל בהנחה שהלקוח כן מתכוון לכך שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שזה מבטא את זה שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מיצה את המחשבה שלו לגבי האם הוא רוצה לרכוש את המוצר או שלא. ולכן הטיפול המרכזי בלקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא יהיה לנסות להבין על מה הוא צריך לחשוב. איזה עוד ספק יש לו. אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש ... לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת המכירה, שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם אם בדינאמיקה מול הלקוח, כבר אין יותר שאלות פתוחות, ואם כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך ... התקשורתית, יהיה יותר קשה ללקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם מה עוד יש לחשוב? הרי כבר דיברנו על כל הספקות, מכל הצדדים ומכל ההיבטים. ולכן בשורה התחתונה, אם תגרום ללקוח ... הסיכוי שהלקוח לא יגיד לך בסוף השיחה, שהוא צריך לחשוב על זה. בכל מקרה אוסיף, שבעסקאות שהן יותר מורכבות, כגון לדוגמא רכישת בית וכיוב, הרי שמאוד הגיוני שלא משנה מה יקרה בשיחה, הרי שהלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה. כי יש המון מידע שצריך לבדוק ולחשוב עליו שוב ושוב. ויש המון שיקולים שצריכים לקחת בחשבון והמון מידע שצריכים לבדוק, לגבי התאמת הבית לרוכש. ובנוסף, יש גם היגיון שהלקוח, ירצה להתייעץ עם עוד אנשים, כי הוא חושב שאולי הוא פספס משהו ולא שאל ... את הסיכוי לכך שהלקוח יגיד לך בסוף, שהוא צריך לחשוב על זה. ובנוסף, זה גם מגדיל את הסיכוי שאם הלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שהוא כנראה יותר יחשוף על מה הוא עוד צריך לחשוב ומה הספקות שעדיין יש לו. כי הוא מולך בדינאמיקה שבה הוא מרגיש בנוח להטיל ספק בעסקה. ...
איך צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות?
איך צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות?
... צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות? איך לדעת מה באמת צריך לומר, ואיך לענות תשובה נכונה? אליעד כהן מסביר כיצד לגשת לשאלות מורכבות שעוסקות במושגים מופשטים ובדרך הנכונה למצוא תשובות לשאלות כמו איך צריך לומר משהו, איך נכון להגיד דבר מסוים, ואיך לנתח ולענות על שאלות. הרעיון המרכזי הוא שיש לבדוק היטב את הנחות היסוד לפני שנותנים תשובה. מה ... לפני שנכנסים לדיונים ולהתפלספות סביב התשובה. השאלה הראשונה שצריך לשאול היא למה אתה מתכוון כשאתה אומר צריך? כאשר מישהו שואל איך צריך לומר משהו, חייבים להבין מה המשמעות המדויקת של המילה צריך. לדוגמה, כשאומרים צריך לומר יש מאין או יש מאין? אליעד מבהיר שראשית צריך לברר לאיזה סוג צריך השואל מתכוון: האם הכוונה היא שצריך מבחינה לשונית - דקדוקית? אולי הכוונה היא מה נכון לומר לפי ההסכמה החברתית? אולי מדובר במה שיותר מובן לאנשים? ואולי בכלל הכוונה היא מה ... לדעות אחרות? לפיכך, קודם כל יש להבין למה מתכוון השואל כשהוא אומר צריך, ורק אז ניתן להתחיל לענות באופן מדויק. האם נכון להתבסס על מוסכמות כשמחפשים תשובה? אליעד כהן מתאר את הנושא של מוסכמות, כמו למשל מילים ... הוא מדגים זאת בצורה קיצונית כשהוא שואל, אם כולם היו מסכימים שצריך להרוג יהודים, האם זה אומר שזה נכון? בכך הוא ממחיש שהסכמה חברתית לא קובעת אמת מוחלטת. לדברי אליעד, מוסכמה היא רק דרך ליצירת תקשורת, אך אין לראות אותה כנכונה באופן מוחלט. צריך להגדיר קודם את מטרת האמירה או השימוש בשפה כדי להחליט אם המוסכמה היא נכונה או לא. אליעד מדגיש כי אם אנחנו לא יודעים מה בדיוק המטרה או ההקשר, אז אי אפשר לדעת מה צריך לומר באמת. איך להתייחס לשאלות מילוליות? אליעד מציג את הבעיה שבאמירה שאומרת שאם שתי מילים הן בעלות אותה משמעות, אז זה לא משנה איזו מילה ... הוא מדגים זאת כשהוא שואל בציניות אם נבדוק את השעה כדי להחליט איך צריך לומר משהו. הדוגמה מבהירה שלפעמים אנשים נכנסים לדיון לא רלוונטי במקום להבין קודם כל את השאלה עצמה ואת המטרות שמאחוריה. מה הדרך הנכונה ... למה בדיוק הוא התכוון. הוא נותן דוגמה: אם מישהו שואל אותך מה צריך לומר?, עליך להחזיר לו בשאלה צריך באיזה מובן? וכשאתה מקבל תשובה כמו מבחינה חברתית, מבחינת התקשורת, מבחינה מוסרית, או מבחינה אלוהית - רק אז ניתן להמשיך לדיון האמיתי ולתת ... ברורות או המעורפלות במילים ברורות יותר. לדוגמה, במקום לשאול מה צריך לומר? יש לשאול מה נכון לומר?, מה ראוי לומר?, מה כדאי לומר?, או מה מובן יותר? כך השאלה נעשית ברורה יותר וניתן לענות עליה בהתאם. הוא מציין שהרבה פעמים אנשים משתמשים במילים כמו צריך או חייב בלי להבין בעצמם למה הם מתכוונים. לכן יש לפרק כל שאלה מופשטת לשאלות משנה ברורות יותר, ואז אפשר יהיה לדעת מה התשובה האמיתית או האם ... להיות חסרת משמעות או שגויה. הוא נותן דוגמה נוספת, כשמישהו אומר צריך לשמור מצוות כי אלוהים אמר, ואליעד אומר - אז מה אם אלוהים אמר? למה זה בהכרח מחייב אותך? הוא מסביר שהמילה צריך תמיד קשורה להקשר או להגדרה כלשהי, ושבלעדיה אין משמעות לתשובה או לדיון. בסופו של דבר, אליעד אומר שכדי לדעת באמת מה נכון ומה צריך לומר, חייבים להגדיר בצורה מפורשת את משמעות המונחים ולוודא הבנה מלאה של השאלה, אחרת כל תשובה תהיה רק אשליה של תשובה נכונה, אבל לא בהכרח אמת. איך לדעת מה נכון לומר? מה המשמעות של צריך? איך לפרק שאלות מורכבות? האם מוסכמה חברתית היא אמת? האם אפשר לדעת מה האמת? איך לנתח שאלות מופשטות? האם קיימת אמת מוחלטת? ...
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות? אנשים רבים חיים בתחושה מתמדת של לחץ וחרדה שנובעים מכך שהם מאמינים שצריך לעשות דברים מסוימים. אליעד כהן מציג גישה שונה לגמרי ומאתגרת את התפיסה המקובלת לגבי המונח צריך. הוא מסביר שאין דבר כזה שבאמת צריך לעשות משהו. לפי אליעד, כל המושג צריך הוא המצאה מלאכותית שהאדם מכניס לעצמו, ובפועל הוא לא חייב שום דבר. לדוגמה, אדם שמגיע להרצאה של אליעד טוען שהוא מרגיש שיש לחץ בשיח של אליעד סביב המילה צריך. אליעד מסביר לו שלמעשה, אין שום דבר שבאמת צריך לעשות. הכל בסדר כבר עכשיו כפי שהוא. אם האדם רעב, הוא יכול לאכול, אך הוא לא צריך לאכול, אלא בוחר לאכול כי הוא רוצה למלא את הצורך הזה. זה שינוי קטן אך מהותי בתפיסה: האדם לא צריך שום דבר, אלא רק מעדיף או רוצה לעשות דברים מסוימים. מדוע אנשים מרגישים שהם צריכים להבין דברים? אליעד מסביר שהאדם מגיע להרצאה כי הוא רוצה להבין משהו, הוא רוצה שיסבירו לו מה עליו לעשות, כי הוא חושב שצריך להבין משהו חדש כדי להרגיש טוב ... בהבנה הוא לא חובה אובייקטיבית אלא רצון סובייקטיבי של האדם עצמו. הוא נותן דוגמה מעשית: אם האדם רוצה להשיג מטרה כלשהי במהירות, הוא מאמין שהוא צריך להתאמץ ולהבין אותה. אך למעשה, ... אינטלקטואלית, ולא פיזית, ולכן האדם יכול פשוט לבחור האם הוא מתאמץ או לא. אם המטרה חשובה לאדם מספיק, הוא יעדיף להתאמץ, אבל הוא עדיין לא צריך לעשות זאת במובן של הכרח אובייקטיבי. האם צריך הוא רק הרגל מחשבתי? אליעד ממחיש את רעיון ההרגל המחשבתי של צריך בדוגמה של שריפה. הוא מסביר לאדם שאם יש שריפה בבית, אז ברור שהאדם ירוץ ויפרוץ את הדלת כי הוא צריך לברוח, אבל גם כאן זה עדיין לא באמת הכרח מוחלט. אליעד אומר לאדם שכעיקרון, גם אם יש שריפה, הוא לא צריך לברוח. זו החלטה שהוא מקבל ... להבהיר את הנקודה הפילוסופית שלו בצורה חדה מאוד: כל פעולה שמרגישה הכרחית היא בסך הכל בחירה מודעת או לא מודעת של האדם עצמו. למה כדאי להחליף צריך ברוצה? אליעד מסביר שהחוויה של צריך היא חוויה לא נעימה עבור רוב האנשים. אנשים לא אוהבים להרגיש שהם חייבים לעשות משהו. הוא מדגים זאת בשיחה בה האדם מודה שהוא אינו אוהב את תחושת הכפייה שבמילה צריך. לכן אליעד ממליץ להחליף את המילה צריך במילה רוצה או מעדיף. במקום לומר אני צריך לעשות משהו, עדיף להגיד אני ... את התחושה של האדם מן היסוד, מפני שהוא מחזיר לאדם את תחושת השליטה והבחירה האישית במקום תחושת הכפייה והאילוץ. מה קורה כשמשנים את התפיסה לגבי צריך? כאשר האדם מבין שהוא לא באמת צריך שום דבר, הוא משתחרר מהתחושה ... של לחץ וחרדה הנובעים מהרגשת ההכרח. הוא מבין שהכל נעשה מתוך בחירה, גם אם זו בחירה בין רע לרע פחות. לדוגמה, אדם שנמצא בכלא יכול להרגיש שהוא צריך לברוח כי הוא לא רוצה להישאר ...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
... עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי? וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד. אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. ... אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים. אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה תלוי. לפעמים חייב לעשות בידול עסקי ולפעמים לא צריך לעשות בידול עסקי. ובמה זה תלוי? אז לשם כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי? ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל יש כאן עוד נקודה חשובה שצריכים להתבונן בה. כדי שהלקוח ירצה לרכוש ממך את המוצר, כמה החלטות הוא צריך לקבל? בדרך כלל, הוא צריך לקבל לפחות החלטה אחת והיא שהוא רוצה את המוצר. אבל לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז ... של שאר הבסטות בשוק. ואתה מקבל חשיפה ממוצעת כמו שאר הבסטות בשוק. ואתה מוכר את העגבניות במחיר ממוצע כמו שאר הבסטות בשוק. במקרה כזה לדוגמא, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר ללקוחות אקראיים לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת, במחיר ממוצע, מוצר ממוצע, ברווח ממוצע. ובמקרה כזה לדוגמא, אתה לא צריך בידול עסקי. ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך. מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמא, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי. ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי. ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף יותר מהמתחרים שלך, לשם כך אתה צריך למכור יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך אתה רוצה שאנשים ירצו לרכוש דווקא ממך, כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין המתחרים שלך. אז מי צריך בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... מציג את המחשבה כאולי. בעניין זה, כל רעיון יכול להתפרש כמחויב (כמו אני חייב את המוצר הזה) או אפשרי (כמו אולי אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה שהציעו לו היא לא רק אופציה אלא מחויבת ונדרשת. איך השימוש בעיקרון משפיע על מכירות? ... על מוצר מסוים, ויכול להחזיק בשתי עמדות שונות כלפיו. הוא יכול להגיד אני חייב את המוצר הזה (מחויב) או אולי אני צריך את המוצר (אפשרי). ככל שהלקוח מרגיש שהמוצר נחוץ לו באופן מחייב, כך יגדל הסיכוי שירכוש אותו. כשמישהו לא רואה סיבה וודאית לפעול, הוא עלול להישאר במצבו ... לשנות אותה, ולכן אנחנו הופכים אותה לאפשרי כדי להוסיף רעיון אחר לצידה. אבל כשמגיעים לשלב הסופי של סגירת העסקה, צריך לחזור לדיבור מחויב (זה הדבר הנכון, אין אופציה אחרת) כדי לגרום ללקוח לפעול. למה דווקא גם ולא רק עוזר בהפגת התנגדויות? כשאדם מתנגד לרעיון, הוא פעמים רבות ... לו להחזיק בפחד, אך מוסיפים אפשרות חדשה. להיכנס לבית - כדי שאדם אכן יעשה פעולה חדשה (כמו להיכנס לבית), הוא צריך להרגיש לפחות ב - 51% שזו חובה יותר מאשר אפשרות. כי אם זה רק אולי להיכנס, הוא עלול להישאר במצב הנוכחי (לא להיכנס). מדוע נדרש לשלב בין שתי הצורות - אפשרי ... ברגע האמת מבצעים פעולה מסוימת אחת, לא אולי כן ואולי לא. לכן, כדי לשנות מצב קיים (כמו להביא לקוח לרכוש מוצר), צריך לגרום לו להרגיש שהוא חייב לבצע את הפעולה. אבל לאורך הדרך, כדי להתמודד עם התנגדויות, משתמשים בשפה של אפשרי וגם וגם, כי היא מרגיעה עימותים. כיצד מסכמים את ... בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת ... שהמכירה היא יותר מחויבת עבורו יותר הכרחית עבורו, יותר וודאית עבורו. אם עכשיו אנחנו ניקח את המחשבה שאומרת אני צריך את המוצר הלקוח חושב לעצמו בראש אני צריך את המוצר, האם אתה מחשבה הזאת שהוא צריך את המוצר האם הוא צריך לחשוב אותה בצורה אפשרית דהיינו, אני אולי צריך את המוצר או שהוא צריך לחשוב אותה בצורה מחויבת אני חייב את המוצר, מה התשובה תהיה? ככל שהוא יחשוב יותר אני חייב את המוצר כך יש יותר סיכוי שהוא יקנה. אז בגדול שימו לב אחר כך ניתן עוד דוגמאות, אבל בגדול שימו לב בשביל שהמכירה צריך לדחוף או בשביל שתבצר הסכמה צריך לקחת את מה שאנחנו רוצים שהבן אדם השני יחשוב. אנחנו רוצים שהילד יחשוב שהוא יכין שיעורים אנחנו רוצים שהילד יחשוב שמשהו מסוים, אנחנו רוצים שהלקוח יחשוב שהוא רוצה לקנות את המוצר אנחנו צריכים לקחת את המחשבה הזאת שאומרת אני רוצה לקנות את המוצר ולגרום לה להציג אותה כמחויבת. זאת אומרת צריך לגרום לכך להתנסח בניסוחים ותכף אני אתן כל מיני דוגמאות, להתנסח בניסוחים שמבטאים שזה חייב לקנות את המוצר, שהבן אדם רק את המוצר הזה צריך שבטוח שהוא צריך את המוצר הזה שאין אפשרות שהוא לא צריך את המוצר הזה, אוקי מחויב. יחד עם זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמא בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש אי הסכמה אז הדרך ... יכול להיות יקר, או נראה לך שזה יקר או בעיניך זה יקר או כל מיני דברים כאלה ואחרים. בגדול כשרוצים שמישהו יעשה משהו צריך לדחוף אותו למקום של ה - רק מה אנחנו רוצים שהוא יעשה רק זה מה שצריך לעשות, לעומת זאת אם מישהו מתנגד יש התנגדות אפשרי לא בהכרח צריך אפשרי להחליש את ההתנגדות בפרט אם זאת התנגדות קשה אז אפשרי להחליש את זה על ידי גם וגם, תראה אני מבין שזה ככה וככה אבל גם ככה וככה. בן אדם רוצים שהוא נגיד ... אני לא רוצה לעשות שיעורים אני רוצה ללכת לשחק, אוקי אז גם תלך לשחק וגם תעשה שיעורים לדוגמא אוקי גם וגם. עכשיו צריך לשים לב אם בן אדם בטעות מנסה למכור את המוצר שלו באמצעות דיבור של אפשרי, מה זאת אומרת? שהוא יגיד ללקוח אתה יודע המוצר הזה יכול להתאים לך, המוצר זה נראה ... שכן. עוד פעם יש גם מקרים כאלה ויש גם מקרים שבהם בשביל למכור ללקוח את המוצר אי אפשר להגיד לו אתה חייב את זה צריך לשדר לו שזה יכול להתאים לו, אוקי אבל זה מקרים יוצאי דופן שהם כרגע לא נושא השיחה. העיקרון הוא בגדול ברגע שרוצים שמישהו יעשה משהו חייבים שמה שרוצים שהוא יעשה יראה בראש שלו כמחויב, בסוף כדי לסגור את הדבר הוא צריך לחשוב שהוא צריך כי אם בן אדם יחשוב אני אולי צריך אולי לא יש אפשרות שהוא ילך על ה - לא צריך ואם אנחנו רוצים שהוא יעשה את הדבר צריך לדחוף אותו לזה שהוא
האם צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ויתורים בזוגיות, פשרות בזוגיות, זוגיות מחייבת פשרות, התפשרות על בן זוג, לא רוצה להתפשר, לוותר בזוגיות, האם להתפשר על מראה? ויתורים בזוגיות, להתפשר על בת זוג
האם צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ויתורים בזוגיות, פשרות בזוגיות, זוגיות מחייבת פשרות, התפשרות על בן זוג, לא רוצה להתפשר, לוותר בזוגיות, האם להתפשר על מראה? ויתורים בזוגיות, להתפשר על בת זוג
... צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ויתורים בזוגיות, פשרות בזוגיות, זוגיות מחייבת פשרות, התפשרות על בן זוג, לא רוצה להתפשר, לוותר בזוגיות, האם להתפשר ... בפשרות, ואין בכך ייחוד מיוחד לזוגיות. האם בזוגיות חובה להתפשר יותר מאשר בתחומים אחרים? לפי אליעד כהן, התשובה היא שלילית. הוא מתנגד לרעיון שבזוגיות צריך להתפשר במובן מיוחד מעבר לפשרות הרגילות שאנו עושים בכל בחירה בחיים. אם בני זוג נהנים להיות יחד, הם לא מתפשרים במובן השלילי של המילה, אלא בוחרים ... להתפשר, אליעד מסביר שזה בסדר גמור. אף אחד לא חייב להתפשר, ואם הבחירה אינה משתלמת לדעת אותו אדם, הוא פשוט יכול לוותר על הקשר ולא להיות בזוגיות. האם צריך להתפשר זו רק אמונה או חובה חברתית? אליעד כהן הסביר שהרבה אנשים רגילים לשמוע את המשפט בזוגיות חייבים להתפשר ולהאמין בו בלי לבדוק. אבל לטענתו, ... עליון עבור האדם, אז אין שום סיבה מיוחדת להתפשר. מדוע לא כדאי להאמין למשפט בזוגיות חייבים להתפשר? אליעד כהן הסביר שהמשפט הזה גורם לאנשים לחשוב שהם צריכים לוותר מראש על רצונותיהם בשם הזוגיות, גם כאשר זה לא נכון. הוא הסביר שהרעיון של להתפשר הוא אמנם נכון, כי בכל פעולה בחיים אנחנו תמיד מוותרים על ... חישובי יתרונות וחסרונות האם בזוגיות חייבים להתפשר? איך להתמודד עם רצונות מנוגדים בזוגיות? מתי נכון להתפשר בזוגיות? האם בכלל נכון לומר שבזוגיות צריך להתפשר? שאלה זו חוזרת על עצמה פעמים רבות, וכאן מובאת דוגמה לשיחה מפורטת שמדגימה את כל הטיעונים וההסברים בנושא. נפתח בשאלה הבסיסית: יש משפט מפורסם האומר שבזוגיות צריך להתפשר, או שבכל זוגיות יש פשרות. האם המשפט הזה אמיתי? האם הוא נכון תמיד? האם אפשר להגיד שהזוגיות עצמה היא מעין ויתור או פשרה, או שאולי יש גישה אחרת שמבטלת את הצורך בשימוש במונח התפשרות? לאורך השיחה, אחד השואלים טען שצריך להתפשר, אחר תהה מתי להתפשר ומתי לא, והמשיך לבדוק האם זהו צורך מחייב או רק בחירה. נפתח תחילה בהצגת השאלה המרכזית, ואז נצלול לכל הדוגמאות ... לא תמצא זוגיות, כי אנשים אינם מושלמים ותמיד תהיה התנגשות בין הרצונות של שני הצדדים. דוגמה לשאלת ההגדרה המדויקת אחת השאלות שעלו בשיחה היא: מתי צריך להתפשר ומתי לא?, וזו שאלה חשובה מפני שאדם יכול להגיד לעצמו: כן, באופן כללי אני מתפשר כי אני רוצה זוגיות, אבל האם זה אומר שאני מוותר על כל רצון ... קיצוני?. כך, המשוחחים הדגימו שהאתגר הוא למצוא את נקודת האיזון שבין צרכיו של האחד לבין צרכיו של האחר. טענה: אולי כדאי קודם לבדוק אם המשפט בזוגיות צריך להתפשר הוא בכלל נכון? לאחר שהוצגו השאלות, הגיע שלב שבו מישהו שאל ישירות: האם נכון בכל זוגיות להתפשר?. תשובה אחת שהוצעה הייתה: זה תלוי כמה האדם ... דבר שאנחנו עושים אנחנו מתפשרים על משהו אחר. גם בזוגיות, כמו בכל תחום, יש ויתור מובנה, כי אי אפשר לממש בו זמנית את כל האפשרויות שקיימות בעולם. האם צריך להתפשר בגלל שמדובר בזוגיות? בשיחה הודגש הבדל חשוב בין עצם העובדה שבחיים יש ויתורים, לבין הרעיון שיש ערך מיוחד או מצווה מיוחדת להתפשר עבור ... חסרון?. אחד המתדיינים הסביר שלחפש אדם מושלם זו פנטזיה, כי אין אדם מושלם, והניסיון למצוא זוגיות מושלמת עלול להסתיים באכזבה. אך הוא הבהיר: גם לומר צריך להתפשר כאילו הזוגיות חשובה מעל לכל - זה קיצוני בכיוון ההפוך. עדיף לבדוק כל סיטואציה לגופה: מה טוב בקשר הנוכחי, מה פחות טוב, האם הרווח עולה על ... יחד מה הדבר הנכון וההגיוני באותו רגע, או מה באמת חשוב יותר, או מה הדרך שמועילה יותר לשניהם. אם מתגלה שצד אחד פשוט דורש משהו לא הגיוני, אולי לא צריך להיכנע לרצון הזה רק כי בזוגיות צריך להתפשר. לפעמים אפשר להחליט שזה לא מתאים, ואם זה לא מתאים, אז לא חייבים להיות בזוגיות הזאת. מתי כן מתפשרים אם מאוד חשוב לנו להישאר בזוגיות? ... הרבה יותר כדי לשמור על הקשר, בעוד אדם אחר עשוי להגדיר מחדש את סדר העדיפויות שלו ולהחליט שלא משתלם לו לוותר על ערכים חשובים. למה הביטוי בזוגיות צריך להתפשר עלול להטעות? חזרה שנשמעה מספר פעמים בשיחה הייתה: לא חייבים להתפשר רק כי מדובר בזוגיות. בכל רגע בחיים אנחנו מוותרים על משהו, אבל אין חובה ... להחלטה מסוימת. אדם שבאמת לא רוצה לוותר על שום דבר עלול לוותר גם על הקשר לגמרי ולהישאר בלעדיו. לפי אחד הדוברים, כשהוא אומר שאינו תומך במשפט בזוגיות צריך להתפשר, הוא רוצה להדגיש שלא צריך להפוך את עצם הוויתור למחויב או לקדוש בגלל שמדובר בזוגיות. זו לא חובה גדולה יותר מוויתורים שאנחנו עושים בכל תחום אחר. שאלת הבחורה שאמרה: אני לא מוכנה להתפשר, מה זה קשור בכלל? בסיום השיחה, הוזכרה גם בחורה שאומרת: אני לא מוכנה להתפשר ולא רוצה את הבחור הזה!. אז השיבו לה כך: אף אחד לא אמר שאת צריכה להתפשר או להישאר עמו. אם החבילה לא מתאימה לך ואת סבורה שהחסרונות גדולים מהיתרונות, את חופשייה לבחור שלא להיות בזוגיות הזאת. בכך הובהר שהסיסמה בזוגיות צריך להתפשר לפעמים משמשת ככלי ללחץ חברתי שאומר: אין ברירה, תעשי ויתורים גם כשלא מתאים לך. ואילו הגישה המוצגת כאן היא לבדוק כל מקרה לגופו, לראות מה ... אפילו גדולים) כדי לא לאבד את היתרונות. ואם לא, אז לא חייבים להיכנס למסגרת זוגית שלא מתאימה. הנקודה החשובה היא להבין שאין הכרח להכריז: כן, בזוגיות צריך להתפשר, זו חובה קדושה או להפך: לא להתפשר לעולם!. במקום זאת, עדיף לראות בה הכל עניין של בחירה בין חלופות. התמודדות עם פחד מקשר זוגי מערכות יחסים ותקשורת בין אישית חופש אישי לעומת מסגרת מחייבת איך לערוך חישובי יתרונות וחסרונות האם בזוגיות צריך להתפשר מה את אומרת יש משפט כזה שאומר בזוגיות צריך להתפשר יש משפט כזה האם זה נכון או לא נכון, מישהו בא ואמר שלום אני לא מוכן להתפשר, למה אתה לא רוצה אותו למה את לא רוצה אותו? אני לא מוכנה להתפשר, מה קשור להתפשר? תראה בזוגיות צריך להתפשר אני לא מוכנה להתפשר, קודם כל האם באמת בזוגיות צריך להתפשר האם זאת האמת זוגיות זה פשרות האם זה נכון כל זוגיות היא פשרה בכל זוגיות יש איזו פשרה זה נכון? ש: לדעתי כן. אליעד: למה אתה מרגיש שאתה ... אולי מלשון פושר. ש: אבל השאלה היא מתי להתפשר ומתי לא בעצם זאת השאלה. אליעד: שאלה מהממת אבל לפני כן השאלה שלי האם זה נכון המשפט שאומר בזוגיות צריך להתפשר. ש: אוקי השאלה מה ההגדרה של להתפשר אם להתפשר זאת הגדרה. אליעד: להתפשר בא נחשוב מה זה להתפשר לוותר על רצונות שחשובים לך כן. ש: לדעתי צריך. אליעד: יפה למה אולי לא צריך אז איך החלטת שצריך אולי לא צריך. ש: השאלה היא מה בן הזוג השני מצטרף איך הוא מגיב על חוסר התפשרות אם הוא נניח מתפשר לגמרי אז אתה יכול לא התפשר. אליעד: אני שאלתי שאלה האם בזוגיות צריך להתפשר כן או לא. ש: להיצמד לאמת וזהו אם נצמד לאמת. אליעד: כן האם בזוגיות צריך להתפשר או לא
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה? האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? אחת השאלות המרכזיות שעולות בדיון של אליעד כהן היא האם חייבים לאמץ מצב תודעתי ... לתוצאה הרצויה. לדוגמה, אם אדם מגדיר הצלחה כהרגשה טובה, אז לכאורה הוא צריך לחשוב באופן שגורם לו להרגיש טוב. אך גם כאן אליעד מדגיש כי זה לא מחויב, כי אפשר לבצע את הפעולות הנכונות שיביאו לתחושה ... שמעלה אליעד היא שאם לא ניתן לפרט לאדם את כל הפעולות המדויקות שהוא צריך לעשות מראש (כמו מה בדיוק להגיד בכל רגע בראיון עבודה או בדייט), מומלץ לכוון אותו למצב תודעתי חיובי. כשהאדם במצב ... סטנדאפיסט. הוא לא באמת חייב להרגיש שמחה אמיתית כשהוא על הבמה, הוא רק צריך לדעת כיצד לשחק את התפקיד של אדם שמח. אם הוא יודע מה בדיוק עליו לומר ואיך להציג את עצמו, הקהל ישתכנע שהוא שמח, גם אם ... או לרגשות הפנימיים. לדוגמה, אם מישהו רוצה לגרום לאדם אחר לאהוב אותו, הוא צריך לומר או לעשות דברים מסוימים שיצרו את התחושה הזאת אצל האחר. לא משנה אם בפנים הוא אוהב או שונא אותו, העיקר שהוא מבטא ... במצב תודעתי מסוים כדי להצליח. אך כיוון שלא תמיד ניתן לדעת מראש בדיוק מה צריך לעשות או להגיד, מצב תודעתי חיובי מאוד עוזר להגביר את הסיכוי לפעול נכון. אם האדם כבר יודע בדיוק מה לעשות בכל מצב, הוא ... האם חייבים ביטחון עצמי כדי להצליח? חשיבה חיובית מול הצלחה במכירות האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? במהלך השיח עולה שאלה רחבה: האם בשביל להצליח בחיים חובה לאמץ צורת חשיבה מסוימת ... הסיכוי שהוא יבצע בשטח את הפעולות המתאימות. אם אדם לא יודע מה בדיוק הוא צריך לעשות או להגיד, ואין אפשרות ללמד אותו שלב - אחר - שלב לכל תרחיש, אומרים לו: תיכנס למצב מנטלי מסוים (state of mind ... את הפעולות הנכונות. המחשבה הפנימית שלך יכולה לעזור בכך: אם לא תדע מה צריך לעשות, state of mind חיובי ידרבן אותך לפעול אינטואיטיבית בכיוון הנכון. אם אתה כבר יודע מראש בדיוק מה צריך לעשות, אתה יכול בעצם ליישם זאת גם בלי תחושת שמחה פנימית אמיתית. ועדיין, רוב האנשים יעדיפו לשנות את החשיבה כדי להגדיל ... שלך להיות בקשר נכון עם אחרים ולהרגיש יותר ביטחון עצמי. לסיכום, האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? התשובה הנרחבת היא שבאופן מחויב - לא. אפשר להצליח גם ללא מצב תודעתי מסוים, ... ודייטים הקשר בין מחשבות ופעולות בחיי היומיום עכשיו האם כדי להצליח בחיים צריך להיות ב - state of mind מסוים, מה אתה אומר אתה הבנת את השאלה האם זה יהיה נכון לומר שבן אדם שרוצה להצליח בחיים צריך לחשוב בצורה מסוימת האם זה נכון או לא נכון? ש: השאלה איך הוא מפרש את המושג הזה להצליח בחיים. אליעד: אוקי אז איך בא לך ... בא לך לפרש אותו? ש: להרגיש טוב. אליעד: סבבה האם בשביל להצליח להרגיש טוב צריך להיות ב - state of mind מסוים? ש: לא. אליעד: ואם נפרש להצליח במובן של לעשות כסף אז צריך להיות ב - state of mind מסוים? ש: אז הוא צריך להיות ב - state of mind של לעשות כסף. אליעד: אתה בטוח בזה? ש: אם בשבילו להצליח בחיים זה כסף. אליעד: אתה הבנת את ... לא אתה לא הבנת מה שאלתי ברור לי שזה לא אם תאמין בזה תצליח זה ברור שזה לא צריך. ש: וגם לא להיות מצב אופוריות. אליעד: אתה הבנת את השאלה עכשיו נגיד בא בן אדם הולך לראיון עבודה הוא אומר לך איך אני ... שאתה שמח שטוב לך שכאילו. השאלה אם זה נכון האם ה - state of mind שלך באמת צריך אותו בשביל להצליח בפעולה זאת השאלה? ש: במידה מסוימת כן כי אם אתה. אליעד: את כשאת לא יודעת את התשובה אומרת במידה מסוימת צריך או לא צריך. ש: צריך להיות ב - state of mind שזה הדבר שאתה הכי רוצה. אליעד: האם צריך או לא צריך את יודעת מה פירוש צריך צריך פירושו בלי זה זה לא יעבוד, צריך פירושו בלי זה לא יעבוד מחויב. ש: לא מחויב. אליעד: לא מחויב למה בן אדם יכול לא משנה באיזה state of mind הוא יהיה בו ... העבודה גם אם הוא יהיה בדיכאון באבל בזה. ש: לא מה שאמרתי שהוא. אליעד: אז צריך להיות ב - state of mind מסוים או לא צריך, את עכשיו הולכת להראות ללקוחות דירה נכון. ש: כן. אליעד: עכשיו ואת רוצה להצליח שהם יקנו את הדירה עכשיו האם לא משנה מה תרגישי עם עצמך הם יקנו את הדירה באותה מידה או שצריך שתהיי ב - state of mind שזאת דירה טובה שאת רוצה למכור להם שזה לא בכל מחיר לא משנה מה ה - state of mind אבל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: צריך..., איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צריך..., איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומלץ, אימון אישי ועסקי, מאמן לכלכלת המשפחה בנושא צריך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 12:01:49 - wesi1