אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרנציפ ✔איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש?

הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ולא בצורה שלה. הדבר המרכזי שצריך להבין הוא: מה המהות של המכירה? רבים רואים את המכירה כתהליך שבו הם מנסים למכור את המוצר, אך למעשה, המכירה האמיתית קשורה לשאול את עצמך - מה אתה בעצם מוכר ללקוח? לקוחות לא באים לקנות את המוצר עצמו, אלא את התוצאה או התחושה שהמוצר מספק להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו.

מה הלקוח באמת רוצה?

אם תנתחו את כל העסקאות בהן המכירה מצליחה, תגלו שהן התרכזו לא במוצר, אלא בחוויית הקנייה ובמהות שלה. למשל, לקוח שבא לקנות טלוויזיה לא מחפש רק את המוצר עצמו, אלא את החוויה שהוא יוכל להפיק מהטלוויזיה - חוויית צפייה מרהיבה שתשדרג את הזמן עם המשפחה והחברים. על המוכר להבין זאת ולהתמקד במענה על הצורך הזה. לדוגמה, אם לקוח שואל על טלוויזיה, המוכר צריך להדגיש את התחושות שהלקוח ירגיש כשהוא יוכל לראות את סרטיו האהובים ב - HD חד ומרשים, ולא רק את התכונות הטכניות של המוצר.

מהו ההבדל בין צורה למהות במכירה?

המוכר יכול להימנע מהמיקוד במוצר עצמו ולפני הכל צריך להתמקד במה שהלקוח רוצה להשיג. צורת המכירה אומרת למכור את המוצר, בעוד מהות המכירה היא למכור את התחושה שהלקוח ישיג מהמוצר. לקוח קונה לא רק את הטלוויזיה אלא את תחושת ההנאה שהוא יפיק ממנה. לכן, ככל שהמוכר יוכל להתמקד בצרכים הרגשיים של הלקוח, כך המכירה תהיה מוצלחת יותר.

איך להימנע מטעויות במכירה?

חלק מהטעויות הגדולות ביותר במכירות קורות כשמוכר מתמקדים רק במוצר ומפיץ מידע טכני על המוצר בלי להתחשב במה שהלקוח באמת רוצה. לדוגמה, מכירות רבות כושלות כי המוכר מסביר את המוצר באופן טכני, כמו "שלום, אני עובד בחברה X ויש לנו את המוצר Y". הלקוח לא אכפת לו מכל המידע הזה. הוא לא קונה את המוצר, הוא קונה את התחושה שהוא ירגיש כאשר ישתמש במוצר.

מהו הקשר בין מכירה והחיסרון של הלקוח?

כאשר הלקוח בא לרכוש מוצר, הוא בעצם מנסה למלא חיסרון מסוים בחיים שלו. זה יכול להיות צורך פיזי כמו נעליים חדשות או צורך רגשי כמו תחושת שייכות או הנאה. המוכר טוב הוא זה שמצליח לאתר את החיסרון הזה ולהציע פתרון, ולא פשוט לשווק מוצר. לדוגמה, אם הלקוח בא לרכוש טלוויזיה,...
מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר יתרונות מחסרונות ביחס למה שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת.

ש: להאמין במוצר.

אליעד: לא.

ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה.

אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי "תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות". דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור הכל. כמו שאמרנו תביא לי את החוק שממנו נגזור הכל, מה החוק שממנו תגזור הכל?

ש: זה כאילו ענית על הצורך של הלקוח.

אליעד: במה תלוי הצלחת המכירה? במה תלוי? תראה, כל התיאוריות על מכירה יש מאחוריהן פרנציפ ומה הפרנציפ הזה? נגיד שמישהו אומר "אני עכשיו רוצה לשבת לבד, לבנות שיטה למכירות, לפי מה אני אבנה את השיטה?". מה החוקיות שלפיה אתה צריך לבנות את השיטה? נו, מי יודע?

ש: בסוף זה שהלקוח יקנה זאת אומרת הלקוח יקנה בגלל שהוא יראה שיש לו תועלת.

אליעד: יש דבר שבו תלוי אם תצליח במכירה או לא הדבר הוא כמה אתה ממוקד במהות של המכירה ולא בצורה של המכירה. מה זה אומר מהות וצורה במכירה. מה זה מהות ומה זה מכירה? צורה של מכירה זה אומר "אני מוכר לו, מה אתה מוכר? נעליים", הלקוח בא, מה לקנות? נעליים, מה אתה מוכר לו?

ש: נעליים.

אליעד: נעליים, יפה. אם ככה אתה חושב אתה מאוד גרוע כמוכר נעליים.

ש: הוא בא לקנות רגש.

אליעד: שניה, חכה, נכון. בסדר, שניה, רגע. אבל יותר עמוק. מה שאמרת זה נכון אבל בוא נגדיר את זה יותר. מוכר רע זה מוכר שמוכר צורות, מה זה מוכר צורות, הוא אומר מה הוא רוצה לקנות "X" הוא אומר "מה אני נותן לו "X, אתה מדבר איתו על ה"X", משבח את ה "X" וכו'. מוכר טוב זה מוכר שמתמקד במהות של המכירה, מה המהות של המכירה, "למה בן אדם בא אלי לחנות? כי רע לו במשהו", אולי לא רע, אם היה טוב לו כל כך למה הוא הגיע ואז הבנו פה משהו, למה הוא בא אלי? כי הוא חושב שאולי אני יכול לעשות לו טוב בחיים.

ש: מספק לו את הצרכים שלו.

אליעד: קודם כל להסתכל באופן כללי. הוא בא אלי כי הוא חושב שאני יכול לעשות לו יותר טוב בחיים מאשר שטוב לו עכשיו. אם הוא היה חושב שאני יכול לעשות לו יותר רע בחיים או שאני לא יכול לשפר לו את החיים הוא לא היה בא. כן.

ש: נכון, סליחה אני יכול להכניס פה עוד משהו. גם הוא בא עצם זה שהוא בא אלי יותר קל לי לחבק אותו כי הוא בא אלי, הוא נגש הנה, הוא נכנס לטריטוריה שלי בדיעבד. יותר קל לי לחבק אותו ולדבר איתו...

אליעד: מאשר אם היית ניגש אליו.

ש: ברור, כן.

אליעד: מה שאתה אומר זה נכון. אבל זה לא עכשיו מהות העניין. מהות העניין היא כזאת, מי שרוצה להצליח במכירה צריך תמיד לזכור "מה אני מוכר לו" והקונספט צריך להיות סובב סביב מה שאתה מוכר לו. עכשיו, איך אתה משכנע אותו שאתה יכול לעשות לו טוב בחיים? דרך המוצר, אבל המוצר הוא רק אמצעי הוא לא המטרה. אתה לא מוכר לו את המוצר, צא מהראש שלך עם המוצר. כי הרבה אנשים לא מצליחים במכירה בגלל שהם יותר מדי מנסים למכור את המוצר שלהם.

ש: הם מתעסקים במוצר בכלל.

אליעד: הוא בא ללקוח והוא מתחיל לספר לו על המוצר.

ש - 1: יפה אתה יכול להסתכל גם על החיים שלך מה זה משנה אם אתה ביל גייטס או לא ביל גייסט, או אתה משהו.

ש - 2: הלכת רחוב, בחורה למשל, תסתכל על בחורה כעל מוצר.

ש - 1: לא תסתכל עליה כעל מוצר.

אליעד: על עצמך, אל תעברו עכשיו נושא חברים. אני מסביר עוד פעם, לפעמים בן אדם לא מצליח במכירה כי הוא יותר מדי מתעסק במוצר שלו. לדוגמה "שלום אני זה וזה, ואני עושה ככה וככה", זה לא מעניין אף אחד, הוא לא רוצה לקנות את מה שאתה נותן לו, זה לא מעניין מה אתה עושה. אתה צריך לבדוק מה הוא רוצה, הוא רוצה להרגיש טוב, איך הוא חושב שיהיה לו טוב, על ידי שיהיה לו "1,2,3". "שלום אני יוכל לתת לך 1,2,3", בא נתחיל ממה אתה יכול לתת לו. בשביל מה הוא שילם בשביל מה שנתת או בשביל מה שהוא קיבל? בשביל משהו שהוא קיבל.

אבל טיפש אומר "מה זאת אומרת הוא שילם כי נתתי לו", בכלל לא קשור למה שנתת לו יש פה בכלל מערכת אחרת, הוא רצה להרגיש טוב והוא חשב שאם תיתן לו משהו נוסף זה יעשה לו טוב, והוא בכלל שילם לך על משהו אחר לא בהכרח על מה נתת לו.

אבל עוד פעם עם כמה אנשי מכירות כשאתה אומר לו תספר על עצמך, הוא מתחיל לספר לך סיפורים על עצמו כי הוא בא למכור מוצר אומר "שלום אנחנו חברה שעושה ככה וככה".

ש: אין נו מה, זה לא מתחילים ככה בכלל.

אליעד: איך מוכרים?

ש: אתה בא מדבר עם הלקוח "שמע יש לי מוצר" ואז הוא מתחיל זה, אתה מתחיל לדבר איתו שיחה אישית בכלל.

אליעד: לא, זה ברור שלא, אבל לא מההיבט הזה. אני מדבר על הפוקוס שלך צריך להיות "שלום אני יכול לתת לך ככה וככה". קודם כל מה אתה יכול לתת לו אחר כך מה אתה נותן בפועל. מה הוא צריך? הוא צריך משהו? מה הוא צריך נגיד?

ש: מה הוא צריך כאילו מוצר, כאילו מה?

אליעד: אני אתן לך דוגמה, נגיד שהוא בא לקנות טלויזיה, אתה בא "אתה יודע יש לנו טלויזיה כזאת וכזאת", לא. עכשיו אתה צריך לאלתר למה הוא רוצה את הטלויזיה? "יש לי בשבילך משהו שיספק לך חוויית צפייה סוף הדרך, משהו שירשים את כולם", "עכשיו אתה יודע מה? יש לי את זה ואת זה". קודם כל תתחיל מהסיבה שהוא רצה לקנות לא ממה שמכרת.

ש: ואז אתה שואל אותו סתם לדוגמה ממה שעולה לי בראש, "כאילו אתה מה, אתה רוצה לראות בזה כדורגל עם החברים?", סתם לדוגמה. ואז אתה מתחיל לומר לו שאתה יושב עם החברים ואתה רואה את זה "HD" יותר טוב וזה.

אליעד: מה שאני מנסה לומר שההתמקדות לא צריכה להיות "בשלום אני 1,2,3" למרות שאתה יכול להגיד את "ה - 1,2,3" ואז אתה מיד אמור לעבור לצורך שלו, מיד אתה אמור לעבור לחיסרון של הבן אדם, "אני יכול למלא לך את החיסרון" אחר כך תספר לו איך תמלא את החיסרון. למה? כי יותר מעניין אותו לשמוע מה אתה יכול לתת לו, סליחה יותר מעניין אותו לשמוע מה הוא מקבל ממך שמעניין אותו מאשר מה אתה רוצה לתת לו.

עכשיו אם אתה זוכר שבסוף שהוא קונה ממך תחושה של טוב אז הרבה פעמים גם המכירה תתבצע אחרת ואתה בעצם תדבר איתו אחרת, ומאוד יכול להיות שהוא גם לא צריך את המוצר ויקנה אותו בגלל שעשית לו טוב. אתה מבין? אבל אם אתה נעול על המוצר, "אני צריך למכור לו את זה", אז אתה לא מרוכז במכירה, אתה מוכר לו את המוצר הלא נכון. הוא לא משלם על המוצר שלך הוא משלם על משהו אחר בכלל.

ש: למה מיד, למה לא בעקיפין?

אליעד: אני אסביר לך, עוד פעם הכל תלוי בסיטואציה אם אתה רוצה לתפוס את הריכוז של הלקוח, נגיד שיש לך דקה לדבר איתו, חצי דקה.

ש: אבל אם זה מיד אז זה...

אליעד: יש לך חצי דקה לדבר איתו עכשיו, חצי דקה מתוך חצי דקה לא שכנעת אותו הוא ניתק לך את הטלפון. מה אתה עושה? "אנחנו חברה של ככה וככה", מה אכפת לי איזה חברה אתה, אתה מציק לי, אתה כבר עשר שניות יותר מדי על הקו.

ש: אתה חופר לי.

אליעד: אתה חופר, חבר אתה חופר. אתה צריך להגיד לו "שלום רצינו להציע לך ככה וככה", קודם כל תבדוק מה הוא רוצה ותספר לו מי אתה או שתגיד לו מי אתה בשתי מילים, עכשיו תספר לו מה אתה יכול לתת לו ואל תספר עוד פעם מי אתה. כל הזמן הפוקוס צריך להיות על מה הלקוח רוצה. לא מה אני נותן לו, לא מה בא לי לתת לו, לא כמה אני חכם, לא מעניין, לא אכפת לו כמה אתה חכם. קודם כל מה אתה יכול לתת לו.

יש את אלו שבאים ועושים פרזנטציות מתחילים לספר על עצמם וזה מראה שהם לא מרוכזים למרות שהרבה פעמים גם הלקוחות טיפשים, הוא אומר "כן תספר לי על עצמך", מה אכפת לי מי אתה, תגיד לי מה אתה יכול לתת לי, מה אכפת לי שאתה דוקטור לאיזה, מה הפתרון. טוב זה הבנו? מה היא המהות מה שאמרתי פה? מהי המהות?

ש: או עוד לראות מה הלקוח רוצה, מה הלקוח שהוא בא לקנות, מה הוא רצה בקנייה הזאת. לא את המוצר מה הוא רצה מעבר למוצר, איזה תחושה הוא רצה לקבל מהקנייה של המוצר. כמו לדוגמה הצפייה של הטלויזיה לדוגמה עם חברים, שיהיה לו.

אליעד: אז אם שואלים אותך לדוגמה, מוכר לדוגמה "מה אתה עושה בחיים", אומר "אני מוכר X", אוקי סבבה, ואיך אתה מגדיר את עצמך מול עצמך? "אני מוכר X", נכשלת. "אני עושה טוב לאנשים באמצעות זה שאני ממלא להם חסרונות מסוימים".

ש: אני נותן שירות וזה.

אליעד: איזה שירות? מי צריך שירות. הוא אמר לך משהו אחר.

ש: זה כמו סטרס שאומר אני מספק אנשים כאילו להרגיש יותר טוב.

אליעד: אולי, תקשיב זה לא "אני נותן שירות לאנשים", "אני המקצוע שלי לעשות אנשים מאושרים". באופן יחסי מאושרים, "אתה נותן לאנשים אושר?", "כן". בא בן אדם רעב, נותן לו לחם, בא בן אדם רוצה זה, נותן לו נעליים. אתה צריך להסתכל על זה במהות של הדבר לא על הצורה. עכשיו ככל שתסתכל יותר על המהות ככה המכירה שלך יותר תצליח, למה? כי כל הפוקוס שלך יהיה על ליצור לו את החוויה המתאימה על זה שהוא יקנה את הנעל.

אם נגיד אתה מרגיש שהוא לחוץ, אתה אומר "רגע המהות זה לא למכור לו את הנעל, המהות זה שהוא לא יהיה לחוץ", כי אם הוא לחוץ אז הוא כבר לא מרגיש בנוח למה שהוא יקנה את הנעל, צריך להרגיע אותו. אני מסביר לך, מה היה קורה אם היית מבין את מה שעשית אז היית עושה את זה בצורה מסודרת, אז היית מצליח יותר.

כמו שיש אחד שהוא זוכה בלוטו פעם אחרי פעם והוא...
איך להבין מה אתה מוכר ללקוח להצליח במכירה תחושה של שייכות למידה צריך להיות מוח נותני שירות איש מכירות איך משכנעים לקוחות באמת רוצה איך לגרום ללקוח איך להצליח איך להצליח במכירות איך להצליח למכור איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך מוכרים איך מוכרים ללקוח איך משכנעים איך משכנעים לקוח איך משכנעים לקוחות אתה מוכר ללקוח הלקוח הלקוח רוצה הלקוח שלך הצלחה הצלחה במכירות טיפים טיפים למכירות לגרום ללקוחות להצליח להצליח במכירות להצליח למכור למכור לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה אתה מוכר מה אתה מוכר ללקוח מה הלקוח מחפש מה הלקוח רוצה מה הלקוח שלך רוצה מה שהלקוח רוצה מהות מהות המכירה מוכר ללקוח מוכרים ללקוח מכירה מכירות משכנע משכנעים לקוח משכנעים לקוחות רצון שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
... אבל היא חלשה כזאת. אני מנסה לומר לשנות לבן אדם את המוח שלו שהוא באמת לא יפחד מדברים, איך לגרום למישהו לא לפחד לנסות דברים חדשים או איך לגרום לו לפחד לעשות לנסות דברים יש מאחורי זה פרנציפ . כן מה אתה אומר? ש: אתה יכול להגיד לו שאם תעשה ככה אתה יכול להרוויח. אליעד: אבל הוא מפחד נכון אבל הוא עדיין מפחד, ...
מחשבות טורדניות, פוביות, פרנויות, מחשבות שליליות, מחשבה טורדנית, פחד לא הגיוני, חרדה לא הגיונית, מחשבה לא הגיונית
מחשבות טורדניות, פוביות, פרנויות, מחשבות שליליות, מחשבה טורדנית, פחד לא הגיוני, חרדה לא הגיונית, מחשבה לא הגיונית
... גם המחשבות לא אוהבת שמשפילים אותן אם באה מחשבה ואתה משפיל אותה אתה אומר לה לכי מפה היא אומרת מה פתאום למה שאני אלך מפה אני פגועה עכשיו אני אבוא ואני אעשה דווקא ויכנס פנימה על הפרנציפ. מה שאני מנסה לומר הפתרון זה לא לברוח מהמחשבות הפתרון זה להבין אותם, אתה ...
משעמם לי בחיים, הפגת שעמום, להפיג שעמום, שעמום קיומי, חיים משעממים, שעמום מה עושים, עניין בחיים, החיים משעממים, שעמום בחיים, משמעות החיים
... מטיילים בעולם, אוכל, אהבה ואפילו שינה, שבתחילה נראית מעניינת כי קורים בה דברים לא צפויים, אבל בסוף גם היא נהיית צפויה ומשעממת. הסיבה לכך היא שאנחנו תמיד מוצאים בסוף את הפרנציפ מאחורי כל דבר, וברגע שמצאנו אותו, הוא הופך להיות חסר חידוש ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... יש תירוץ שהוא יבוא. אבל הוא אמר נכון, שלפעמים אני אומר למישהו מה אתה רוצה לאכול?. מי אמר שאני רוצה לאכול, עכשיו לא רוצה לאכול על הפרנציפ . יש גם את זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... העצה נכונה יש בה חיסרון. זאת אומרת אם אתה תעשה אותה יותר מדי זה ישיג את התוצאה ההפוכה, הוא גם לא יאכל ירקות. אם אתה תהיה איתו נגיד יותר מדי קשוח והוא יכול להיות שהוא ירגיש עוד יותר רע והוא על הפרנציפ, גם אם הוא ירצה לאכול אותם הוא לא יאכל אותם, נניח. עכשיו הקטע ... אחר גם ראיתי שאפשר גם אחרת. אליעד: מה הוא אומר? הוא מוסיף עוד דבר, הוא אומר כזה דבר אם אתה לומד סתם קורס NLP אתה גם לא זוכר את זה, אתה אומר איך אני יכול לזכור שככה וככה. אבל אם אתה מבין את הפרנציפ של הדבר עכשיו אתה יכול להלביש את זה איך שאתה רוצה, אתה יכול ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, מוצר X. אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל: מה בדיוק אתה מחפש? מה המטרה שלך? מה הכי חשוב לך במוצר הזה? שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו? אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 1
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 1
... אליעד: כן, השאלה מה את חווה? רגע, מה את שואלת? שאלה: האם אני משכנעת את עצמי שזה לא אני? אליעד: משכנעת זה לא זה. שאלה: אני שואלת את עצמי למה באתי, ומבינה שיש סיבה למה באתי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פרנציפ, איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פרנציפ, דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, ייעוץ אישי מומלץ, אימון אישי לתזונה נכונה בנושא פרנציפ - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 10:47:19 - wesi1