אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פיתוח יכולות שכליות ✔איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיו"ב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות וצורה. דהיינו, שמתחילים בלכתוב את המהות של מה שרוצים לכתוב / לומר. ולאחר מכן מלבישים על המהות הזאת, כל מיני צורות שונות, כמו שתכף אסביר.

אז שב מול המחשב, פתח את הוורד וצא לדרך. אציין שניתן לעשות זאת גם עם נייר ועט, אבל רצוי יותר לעשות זאת מול מחשב, כדלקמן. ואסביר כאן את כל התהליך בדימוי של כתיבת מאמר. אבל זה תהליך זהה לחלוטין, גם במקרה שרוצים להכין הרצאה / לכתוב נאום וכיו"ב.

שלב 1

- נסה להגדיר בכמה שפחות מילים, על מה אתה הולך לכתוב את המאמר שלך. וכמה שפחות מילים, יותר טוב. לדוגמה, אתה הולך לכתוב מאמר על "עגבניה". ובכוונה בחרתי כאן בדוגמה של כתיבת מאמר על עגבניה, כדי להראות שהתהליך הזה מתאים לכל נושא שתבחר לכתוב עליו מאמר כלשהו. אז שלב ראשון, הגדר בכמה שפחות מילים, את הנושא שאתה הולך לכתוב עליו את המאמר, כמו במקרה שלנו, שזו "עגבניה". אז פתח את קובץ הוורד, ותכתוב בו את המילה עגבניה.

שלב 2

- מתחת למילה עגבניה, צור רשימה שבה תכתוב בראשי פרקים, מה אתה רוצה לכתוב על העגבניה. כאשר כל ראש פרק, יהיה בשורה חדשה של הרשימה. ואני מדגיש, אל תכתוב את כל מה שאתה רוצה לומר, אלא תכתוב רק ראשי פרקים של מה שאתה רוצה לומר. לדוגמה: 1 - על חשיבות אכילת עגבניה. 2 - תהליך גידול העגבנייה. 3 - מחירי העגבניות. 4 - איזה מאכלים ניתן להכין מעגבניה.

ואני חוזר ומדגיש, אל תכתוב כאן את כל מה שאתה רוצה לכתוב ולומר, אלא רק ואך ורק כותרות ראשיות של הנושאים שאתה רוצה לכתוב על העגבנייה. אז בעצם כרגע יש לנו כותרת ראשית של נושא המאמר, שהיא המילה עגבניה. ומתחת למילה עגבניה, יש לנו רשימה עם 4 שורות. שבכל שורה יש לנו תת נושא לגבי עגבניה.

וזה השלב שבו אתה יכול לעשות סדר ברשימה של תתי הנושאים של המאמר. דהיינו, באפשרותך להחליט לדוגמה, שהשורה השלישית, תהיה במאמר לפני השורה הראשונה. דהיינו, שקודם לדוגמה תדבר על מחירי העגבניות ורק אחר כך תדבר על חשיבות אכילת העגבנייה וכיו"ב. כאשר בפועל, ניתן לעשות זאת גם לאחר מכן. אבל אפשרי לעשות זאת, כבר בשלב הזה.

שלב 3

- עכשיו גש לשורה הראשונה שברשימה שכתבת, כגון במקרה הנ"ל, לשורה שמופיע בה "על חשיבות אכילת עגבניה", ומתחתיה תתחיל לפרט את מה שאתה רוצה לכתוב ולומר על חשיבות אכילת העגבניה. וכאן יש שתי אפשרויות. אפשרות אחת היא, שישר תתחיל לכתוב את מה שאתה רוצה לכתוב על הנושא הזה. והאפשרות השנייה היא, ששוב תכין לך תת רשימה נוספת, עם כותרות של דברים שאתה רוצה לומר, על חשיבות אכילת עגבניה. כגון 1 - ערכים תזונתיים. 2 - מחלות שאכילת עגבניה מונעת. 3 - נזקים שנגרמים מאי אכילת עגבניה. 4 - תרופות שניתן לייצר מעגבניה. וכאן שוב, אתה יכול להחליט לעשות סדר ברשימה של הדברים שאתה רוצה לומר, להחליט מה לומר לפני מה.

ואיך לדעת מה לומר לפני מה? אז לפעמים זה לא משנה מה תאמר לפני מה. אבל לפעמים זה כן משנה. לדוגמה, כאשר כדי להבין דבר אחד, לשם כך צריך קודם להבין דברים אחרים. במקרה שכזה, בהנחה שאתה רוצה שיבינו אותך, אז מקובל שקודם תציג את הדברים הבסיסיים ורק לאחר מכן, את הדברים שמבוססים על הדברים שכבר אמרת קודם לכן.

שלב 4

- עכשיו יש לך שתי אפשרויות. אפשרות 1 היא, שאת מה שעשית בשלב 3, באפשרותך עכשיו לעשות זאת גם לגבי כל שאר תתי הכותרות שיש ברשימה שהכנת קודם לכן. אפשרות 2 היא, שבאפשרותך עכשיו לחזור שוב לרשימה הקודמת, ולהתחיל לכתוב את מה שאתה רוצה לכתוב, על כל אחת מתתי הכותרות שציינת. דהיינו, להפוך את הכותרת, למשפט, שמסביר את מה שאתה רוצה לומר בנושא.

ואם אתה רוצה שיהיה לך קל לדעת מה לכתוב על כל כותרת, באפשרותך לעשות זאת, על ידי זה שתשאל את עצמך, על איזה שאלות אתה רוצה לענות במה שאתה רוצה לכתוב. לדוגמה, קח את הכותרת "חשיבות אכילת עגבניה >> ערכים תזונתיים", ושאל את עצמך, על איזה שאלה אני רוצה לענות כאן במשפטים הבאים. והשאלה כנראה תהיה, שאתה רוצה לענות על שאלות כגון: 1 - מהם ערכים תזונתיים? 2 - איזה ערכים תזונתיים חשוב לבן אדם לצרוך באופן כללי? 3 - מה הם הערכים התזונתיים של העגבניה?

ועכשיו אחרי שיש לך את השאלות שעליהן אתה רוצה לענות, עכשיו תדמיין מישהו ששואל אותך את השאלות האלו. דמיין שאתה נותן לו תשובה. ועכשיו פשוט תכתוב את התשובה שאתה נותן לו.

ואיך תכתוב? באיזה סגנון כתיבה? תשובה: הכי פשוט, שתכתוב את זה בצורה שבה היית אומר את זה בעל פה. דהיינו, פשוט תדמיין מישהו ששואל אותך את השאלות הנ"ל, ותדמיין שאתה עונה לו בעל פה תשובה. באפשרותך כמובן להקליט את עצמך נותן את התשובה לשאלה הזאת. ועכשיו פשוט תכתוב את מה שאמרת לו, בשפה חופשית.

כמובן שיתכן שתרצה להשתמש בסגנון כתיבה כלשהו שמותאם לצרכים כלשהם, אבל סגנון הכתיבה הפשוט ביותר, הוא סגנון הכתיבה בצורה של דיבור חופשי. אתה כותב, בדיוק איך שהיית מדבר. זה חוסך את הצורך להמיר את הדיבור, לסגנון כתיבה חדש.

שלב 5

- עכשיו עליך בעצם לוודא, שאתה הופך את כל הכותרות ואת כל תתי הכותרות, למשפטים מלאים, עם כל מה שאתה רוצה לכתוב. ושים לב, תכתוב בצורה חופשית את מה שאתה רוצה לכתוב. רק שיהיה בצורה מסודרת ומובנית, דהיינו, בצורה שרעיונית תובן לקורא. כמו שהוסבר לעיל.

שלב 6

- עכשיו מומלץ שתקרא את מה שכתבת, מההתחלה ועד הסוף, ושתעבור משפט משפט, ושתראה אם אתה מרוצה ממה שכתבת. אולי ברצונך להוסיף משהו / לתקן משהו / להסביר משהו וכולי.

הארות כלליות - הכנת תוכן המאמר

- כמובן שלפני שאתה מתחיל לכתוב מאמר כלשהו / מתחיל להכין נאום כלשהו וכיו"ב, עליך לדעת באופן כללי מה בכלל אתה רוצה לומר ולכתוב. וכאן הוסבר, איך לארגן את מה שאתה רוצה לומר...
איך לחשוב בהיגיון מיומנות קוגניטיבית רצון דימויים פיתוח מיומנויות חשיבה סיבה אימון קוגניטיבי להפוך להכין מצגת הסבר הסברים איך בונים מצגת איך כותבים מאמר איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך להכין איך להכין מצגת איך להכין נאום איך להכין סדנא איך להתכונן איך להתכונן לנאום איך לחשוב בהיגיון איך לכתוב איך לכתוב מאמר איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אימון המוח אימון קוגניטיבי אישיות הכנת נאום התפתחות החשיבה התפתחות שכלית חשיבה חשיבה הגיונית יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית כיצד לכתוב מאמר כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים כתיבת מאמר לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל להיות יותר חכם להכין להכין מצגת להכין נאום להכין סדנא להתכונן להתכונן לנאום לחשוב בהיגיון לכתוב לכתוב מאמר למידה לנאום לנהל לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מודל מודל להכנת מצגת מודל להכנת נאום מודלים מיומנויות מיומנויות אישיות מיומנויות חשיבה מיומנויות למידה מיומנויות ניהול מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורתיות מיומנות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית מנהל נאום ניהול סדנא סדנאות סדנה פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית פיתוח מיומנויות פיתוח מיומנויות אישיות פיתוח מיומנויות חשיבה פיתוח מיומנויות למידה פיתוח מיומנויות ניהול פיתוח מיומנויות תקשורת פיתוח מיומנות שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיפור שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שיפור מיומנויות שיפור מיומנויות אישיות שיפור מיומנויות למידה שיפור מיומנויות ניהול שיפור מיומנויות תקשורת שיפור מיומנות תהליך תהליך של כתיבת מאמר תהליכים תקשורת תקשורתיות תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
... תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות מהם התחומים שיכולים לפתח את השכל? כל תחום יכול לפתח את השכל, אך הדבר תלוי כיצד נעשה בו שימוש אינטליגנטי ומאתגר. לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם תהליך הלמידה בו כולל הפעלת היגיון ומאמץ מחשבתי. הפיתוח השכלי לא נמדד רק על פי התחום שבו עוסקים, אלא על פי המאמץ המושקע בתהליך הלמידה. מה ההבדל בין זיכרון לשכל? זיכרון דורש חזרתיות בלבד, בעוד שפיתוח השכל מצריך הפעלת היגיון ויכולת לנתח סיבתיות ולהסיק מסקנות. לדוגמה, ... חזרה על מילים לא מפתחת את השכל, אך אם יש חיפוש אחרי דרכים חדשות לזכור את המילים, זו כבר הפעלת חשיבה שמפתחת את השכל. האם כל תחום יכול לפתח את השכל? כפי שנאמר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם הוא מעורב בהפעלת חשיבה והיגיון. אפילו תחומים מעשיים כמו אינסטלציה יכולים לפתח את השכל אם הם כוללים פתרון בעיות, הבנת מורכבות וניתוח של המנגנונים ... יכול לאתגר את השכל יותר מתחום תיאורטי, תלוי במורכבות ובפיתוח היכולת לחשוב על דרכים חדשות לבצע משימות. האם כל מאמץ לשיפור אישי תורם לפיתוח השכל? כן. כל מאמץ אישי לשיפור עצמי, אם הוא נעשה תוך כדי חשיבה והיגיון, יכול לתרום לפיתוח השכל. לדוגמה, אם אדם מתאמן על תרגילים גופניים תוך ניתוח השפעתם על השרירים או עובד על שיפור הזוגיות תוך מחשבה על דרכים יעילות יותר לשיפור, הוא מפתח את השכל. לסיכום: כיצד ניתן לפתח את השכל? כדי לפתח את השכל, יש להתמקד בהפעלת היגיון וחשיבה מתמשכת. זה לא משנה אם מדובר בלימוד מוזיקה, שפה חדשה, או ביצוע משימות יומיומיות. כל עוד יש בתהליך הלמידה אתגר מחשבתי, התמודדות עם בעיות וחשיבה מעמיקה, התהליך יכול לפתח את השכל. פיתוח חשיבה והיגיון איך לשפר את השכל? פיתוח זיכרון ומיומנויות למידה איך לשפר את יכולת ההסקה ללמוד תחומים חדשים ולפתח את השכל מהם התחומים שיכולים לפתח את השכל שלנו? האם לימוד מוזיקה, אומנות או שחמט מפתח את השכל? התשובה לכך ... אך חשוב להבין שיש הבדל בין תהליך הלמידה לבין מהות הלמידה עצמה. כל תחום, לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, יכול לפתח את השכל, כל עוד נעשה בו שימוש אינטליגנטי שמאתגר את יכולת החשיבה. מה מפתח את השכל באמת? ללמוד כל דבר בעולם יכול לפתח את השכל, אך המפתח לכך הוא לא בהכרח בתחום הלמידה, אלא במאמץ השכלי המושקע בתהליך הלמידה. לדוגמה, ללמוד מוזיקה יכול לפתח את השכל, אך אם הלימוד נעשה על בסיס חזרתיות בלבד, ללא הפעלת היגיון, התהליך לא בהכרח יוביל לפיתוח השכל. לעומת זאת, אם במהלך הלמידה יש חיפוש אחר דרכים חדשות לפתרון ... עם קשיים בלמידת מילים, תהליך החשיבה וההיגיון מעורבים והם שמפתחים את השכל. מהי ההבחנה בין זיכרון לשכל? ההבדל בין לפתח זיכרון לבין לפתח את השכל טמון בכך שזיכרון דורש חזרתיות בלבד, בעוד שיכולת השכל מצריכה ... מפתחת את השכל, אך כאשר יש התמודדות עם בעיות של זיכרון תוך חיפוש אחרי דרכים יעילות ללמוד ולזכור, זה כבר תהליך שכלי. האם כל תחום יכול לפתח את השכל? למעשה, כל תחום יכול לפתח את השכל, בתנאי שנעשה בו שימוש אינטליגנטי. גם תחומים שמרבים במעשיות, כמו אינסטלציה, יכולים לפתח את השכל אם הם מעורבים בהבנת המורכבות, בהמצאת פתרונות חדשים ובניתוח של ... תחום כמו פיזיקה גרעינית עשוי להיות פחות מאתגר מבחינת השכל מאשר תחום אינסטלציה, תלוי ברמת המורכבות. האם כל מאמץ לשיפור אישי תורם לפיתוח השכל? כן. כל מאמץ אישי לשיפור עצמי, בין אם מדובר בעבודה, זוגיות או ...
פרדוקסים - האם קיימים פרדוקסים במציאות? האם יש פרדוקסים שאי אפשר להבין אותם?
... נמצאת בתוך המציאות האין סופית, ואינה יכולה לתפוס בתוכה את המציאות שמקיפה אותה עצמה. המחשבה מסוגלת לתפוס רק את מה שיש לו סוף, אך לא דבר שאין לו סוף. בכל מקרה, חוקי הלוגיקה הם נגזרת של היכולת השכלית המצומצמת של האדם. הפרדוקסים קיימים רק בגלל חוקי הלוגיקה. המציאות כמציאות אין סופית מאפשרת את קיומן של אין סוף אפשרויות. ... על ידי חיפוש האמת לאמיתה. אך ברגע שהאדם מגיע להבנה שפרדוקס שכלי כלשהו מתקיים במציאות, עליו לדעת כי הדבר אפשרי לחלוטין, וכי הסיבה היחידה שאינו מבין את קיומו של הפרדוקס, היא רק מחמת זה שהיכולת השכלית של השכל האנושי היא מצומצמת. באותו עניין, על האדם לדעת כי כל דבר שאינו נכנס תחת ההגדרה של פרדוקס אין סוף, באפשרותו של ...
חשיבה מדעית / מחקר מדעי - מהי חשיבה מדעית? איך לפתח חשיבה מדעית?
... מדעית מחקר מדעי - מהי חשיבה מדעית? איך לפתח חשיבה מדעית? חשיבה מדעית. החשיבה המדעית קידמה את העולם לפחות בצורה החיצונית שלו. זא למרות ... שמתרחשות בתוך המציאות. מדוע כל התופעות הן כפי שהן ולא אחרת? וכמובן מהו החוק שמחליט איזה חוק יעבוד היכן? וכולי. ומכאן נשליך על הרמה המעשית: לפתח חשיבה מדעית פירושו שעל האדם לחקור ולמצוא תמיד את השורש של האירועים שמתרחשים איתו. על האדם להגיע ...
חשיבה מופשטת / יכולת הפשטה - מהי מהותה? איך לפתח חשיבה מופשטת?
... מופשטת יכולת הפשטה - מהי מהותה? איך לפתח חשיבה מופשטת? חשיבה מופשטת. היכולת לחשוב על דברים בצורה מופשטת. חשיבה מופשטת = הפשטה של המעטפת החיצונית של האירוע והסתכלות ... מופשטת = הסתכלות על התבנית של האירוע ולא על האירוע עצמו. חשיבה מופשטת = לקרוא בין השורות את מה שלא כתוב בפירוש. חשיבה מופשטת = להבין את השורש של הדבר ולא לראות רק את הפרי הסופי. איך לפתח חשיבה מופשטת? תשובה: על ידי התבוננות לעומק ברמה המעשית: קח רעיון כלשהו ותנסה לחפש את השורש שלו. השורש של הרעיון = נקודת ...
פרדוקסים - מה חובה על האדם להבין, ומה אי אפשר להבין?
... של האדם להבין מהו האין סוף, הרי שעל האדם להבין אותו בשלמות. כאשר האדם חוקר בשכלו את כל מה שבאפשרותו של השכל האנושי להבין, בסופו של דבר הוא מגיע אל השאלות שנובעות מחוסר היכולת השכלית להבין את מהות האין סוף. שם על האדם לדעת את מקומו ...
האם אלוהים במימד אחר ולכן האדם מוגבל להבין אותו?
... אלוהים במימד אחר ולכן האדם מוגבל להבין אותו? טיעון: היכולת השכלית של האדם מוגבלת להבין 4 מימדים. אלוהים לעומת זאת נמצא במימדים אחרים ולכן לא ניתן להבין אותו. סוף טיעון. הפרכה: 1 - אם אינך ...
יכולת חשיבה - כיצד תגדיל את היכולת שלך להבין דברים?
יכולת חשיבה - כיצד תגדיל את היכולת שלך להבין דברים? יכולת ניתוח והבנה. כיצד ניתן לשפר את יכולת ההבנה של דברים לעומק? ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 9 - אולי גם לבורא יש בורא אחר? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... להבין את מהות מגבלת השכל האנושי להבין את מהות האין סוף. ולשם כך נבהיר: מהי משמעותה של מגבלת השכל האנושי לתפוס את מהות האין סוף? תשובה: מגבלת היכולת השכלית לתפוס את האין סוף, אין פירושה כי השכל אינו יכול לתפוס את קיומו של ...
השכל האנושי - האם הוא מוגבל? האם יש דברים נסתרים שלא נבין ולא נדע?
... אי אפשר להבין כל דבר. כי אולי זה שהאדם לא מסוגל כרגע להבין כל דבר, זה רק בגלל היכולת השכלית שיש לו כרגע. ויכול להיות, שאם האדם ישתמש בכל השכל שלו בשלמות, אולי פתאום הוא יגלה שהוא מבין את הכל ושאין דבר שאינו ניתן להבנה. מצד שני, יכול גם להיות, שנדמה לאדם שכן אפשר להבין כל דבר. אך אם האדם ישתמש בכל היכולת השכלית שלו, הוא פתאום יגלה שיש דברים שהוא בכל זאת לא מסוגל להבין. ואז הוא ידע בוודאות, כי היכולת השכלית שלו מוגבלת, ושאין אפשרות להבין בשכל האנושי כל דבר. נמצא אם כן, כי קיימת דרך לדעת בוודאות האם ניתן להבין כל דבר, והיא על ידי זה שהאדם משתדל להבין את כל מה שהוא כן ... שאולי קיימת האפשרות שהאדם יעשה פעולה מסוימת, או שיקרה משהו לאדם, ושעל ידי זה היכולת השכלית והרגשית של האדם תגדל, ואז האדם כן יוכל להכיל בתוכו רעיון של דבר והיפוכו וכיוב. וזה בעצם אומר, שלמרות שניתן לומר שהשכל האנושי לא מסוגל להכיל בתוכו כל מחשבה, עדיין ...
אובייקטיביות / סובייקטיביות - ממה הן נובעות? איך להיות אובייקטיבי באמת?
... גם בדברים שבהם נדמה לאדם שאין לו נגיעה אישית, גם בהם הראיה של האדם היא סובייקטיבית בלבד. וזאת משום, שהאדם מוגבל לראות ולהבין את המציאות, רק באמצעות הידע האישי שלו, והיכולות השכליות האישיות שלו בלבד. שהם, לא בהכרח משקפים את המציאות, כפי מה שהיא באמת. ואם נתבונן עוד בעניין נראה, כי מצד האמת, כל זמן שהאדם לא רואה את כל התמונה המלאה של כל המציאות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פיתוח יכולות שכליות, איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פיתוח יכולות שכליות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מאמן אישי למתבגרים, מטפל הוליסטי בנושא פיתוח יכולות שכליות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:14:55 - wesi1