אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עולם השיווק ✔פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? ✔כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון.

ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח.

כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח.

ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו.

ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי.

והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו.

וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו.

וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו.

ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח, זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר.

ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת חיצונית. כי ברמה הממשית והמיידית, הלקוח רוכש את המוצר, כדי להפיק ממנו תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן.

אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר.

כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה כדי להרגיש טוב. וכל הפעולות שהאדם עושה, וכל הרכישות שאותן הוא מבצע, זה הכל כדי שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג.

ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר.

ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה נפשית.

אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ולכן, לא תמיד זה יהיה יעיל למקד את הפרסום ללקוח, בתועלת הסופית האמיתית שאותה הוא באמת מחפש, כי לפעמים הוא עצמו לא כ"כ מודע לעצמו.

ושיווק נכון באמת, הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית כלשהי. וכל לקוח ברמת המודעות שלו, יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין, שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא התועלת הסופית שהוא חושב להשיג באמצעות המוצר.

ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ללקוח שהוא ישיג באמצעות המוצר, את התועלת הסופית שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח להשיג.

ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו.

ואף על פי כן, יש לתת את הדעת על כך, שלפעמים כן יש צורך לפרסם גם מידע נוסף על המוצר עצמו, ולא רק על התועלת הסופית שהוא מביא. דהיינו, לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר.

כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות.

והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. כי לא מספיק לומר ללקוח, שהמוצר הזה יהפוך את החיים שלו לנוחים יותר, אלא צריך גם להסביר לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר...
תהליכי מכירה להבין שיווק ופרסום משמעות דמיונות רוצה להשיג לקוח רוצה להשיג לקבל מידע עלות תועלת עלות ותועלת איך לשכנע את הלקוח לקנות מכירות משמעות משמעותיות רוחני רוחניות שיווק
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
... אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת. כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ. מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים בעולם השיווק והמיתוג, ישנה שיטה שנקראת בידול עסקי. לעיתים, עסקים יוצרים נישה ייחודית שנראית כיתרון, גם אם בפועל אין הבדל אמיתי. לדוגמה: מאמן ...
האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
... מי שרוצה לעשות כמה שיותר כסף, כדאי לו להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה, כמה שיותר מהר וכולי. אבל כדי לא להפסיד מזה כסף וכדי להרוויח מזה כסף, צריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, באמצעות הגדלת ביקוש. שזה קשור לעולם השיווק והגדלת ביקושים. נקודה נוספת שצריכים לדעת היא, כמו שהסברתי כאן, לפעמים יש נקודה, שבה העלות ליצור עוד ביקושים, יותר גדולה ...
עין הרע / מיסטיקה / ברכות / קללות - מהו כוחם באמת?
... הרע מיסטיקה ברכות קללות - מהו כוחם ...
מיסטיקנים / גיבורי על / המרדף אחר האושר - הקשר שבין יכולות על טבעיות לבין אושר
... מעריצים אותן. כגון כל מיני מיסטיקנים וכיוב, שכל אחד מספר על עצמו סיפורים ... כי בני אדם מעריצים את אותם המיסטיקנים וחבריהם, שאומרים שיש להם כוחות ... מטבעם ואלו שאומרים שכל המיסטיקנים הם שרלטנים נוכלים וטיפשים, גם הם יודו על כך, שאילו לאותו המיסטיקן אכן היו את היכולות שהוא אומר שיש לו, ... אותו. כי כל הסקפטים שאומרים שהמיסטיקנים הם נוכלים, הביקורת שלהם היא על כך שיש ... רנדי וחבריו) מציעים לכל אותם המיסטיקנים, לבוא ולבדוק אותם בכלים מדעיים, כדי ... האדם שנוהים בהמוניהם אחרי המיסטיקנים השונים. וגם אלו שלא נוהים אחרי המיסטיקנים, הרי שעדיין גם הם נוהים אחרי כל מיני ... דומה לאותו האדם שמעריץ את המיסטיקנים. ונסביר: רוב בני האדם יסכימו, שלהעריץ ... מתחזים. משום, שמהותו של המיסטיקן השרלטן, או של כל שרלטן ונוכל אחר, היא ... לאדם, שאילו היו לו יכולות מטאפיזיות לשנות את המציאות כרצונו, ואילו הוא היה ... העצמי של האדם, שמשקר אותו ושמוכר לו סיפור שקרי של אושר מזויף כלשהו. והאדם ...
מיסטיקה, פסיכולוג, נומרולוג, אסטרולוג, וחוכמולוג - אמת או שקר?
מיסטיקה, פסיכולוג, נומרולוג, אסטרולוג, וחוכמולוג - אמת או שקר?
... נומרולוג, אסטרולוג, וחוכמולוג - אמת או שקר? האם מיסטיקנים , פסיכולוגים ומחזירי אהבה משקרים לך? אליעד כהן מתייחס לנושא המיסטיקנים , נומרולוגים, אסטרולוגים, חוזי עתידות, פסיכולוגים, פסיכיאטרים וחכמולוגים מסוגים שונים, ומסביר את דעתו לגביהם באופן מפורט. לפי ... והם באמת מצליחים לעזור, משקרים. למה אנשים הולכים למיסטיקנים ולפסיכולוגים? אנשים פונים למיסטיקנים, לפסיכולוגים או לכל מי שיכול כביכול לסייע להם, מתוך רצון להרגיש טוב יותר. האדם חווה ספקות, חרדות, וחוסר ודאות בחיים, ולכן הוא ... הפעם אני רוצה להשיב על השאלה והיא מה דעתי על תופעת המיסטיקנים אני מדבר על הוזה עתידות, חוזה עתידות, קוראים בקפה, אסטרולוגים, נומרולוגים, גרפולוגים פסיכולוגים וצריך לדבר באופן ספציפי, אבל אני ... בעולם, ובעיקר אדם משקר את עצמו. ומה גורם לאדם לבוא למיסטיקן, האדם יש לו ספק בחיים, יש לו חרדה, והוא לא יודע כיצד לנהוג, הוא הולך לקבל פתרון. ואני לא אומר שאלו שקרנים כי הם לא יודעים מה יהיה, ...
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו
... מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו למה אליעד לא מתעסק עם ... בשפה ארמית? אליעד מסביר כי כתבי הקבלה, כמו גם התלמוד הבבלי והזוהר, כתובים בארמית פשוט כי זו הייתה השפה שבה דיברו בזמן שנכתבו. אין סיבה מיסטית או עמוקה לכך. זו התפתחות טבעית ואבולוציונית של שפה ושל רעיונות, ואין בכך שום דבר מיסטי. מהי דרך הלימוד הנכונה לפי אליעד? אליעד מדגיש שהדרך הנכונה ללימוד היא ...
חרדה מיסטית, פחד מיסטי, כישופים, מאגיה, שדים, רוחות, קללות, עין הרע, חרדות מיסטיות, פחדים מיסטיים
חרדה מיסטית, פחד מיסטי, כישופים, מאגיה, שדים, רוחות, קללות, עין הרע, חרדות מיסטיות, פחדים מיסטיים ובו יתבאר, העניין של פחדים מיסטיים וחרדות מיסטיות. כי יש כאלו, שהם מפחדים מכל מיני עניינים מיסטיים שונים. כגון לדוגמה, ענייני כישופים ומאגיה שחורה וכיוב. שהאדם מפחד, שמא ... יש עליו איזו קללה, או שמא שדים ורוחות רעות רודפים אחריו, וכיוב רעיונות שונים ומשונים. וכאן, לא ניכנס לשאלה, האם מיסטיקה היא אמונה טפלה או לא. ולא נכנס לנושא, של האם באמת יש כוח לקללות וברכות, ... אבל כן נבהיר את העניין בצורה ברורה מאוד. והוא, כי לצורך הדיון נסכים, כי יתכן ואכן באמת יש כוח אמיתי לכל ענייני המיסטיקה והמאגיה השונים. ואפילו נקצין ונאמר, שאולי כל חוקי הפיזיקה לא באמת קיימים, וכל העולם כולו מנוהל בצורה מיסטית לגמרי, ועל ידי כוחות מיסטיים לגמרי, כאלו ואחרים. דהיינו, לצורך הדיון נסכים, שאולי אכן המיסטיקה היא מדע מדויק, ואולי אפילו היא המדע המדויק ביותר ואין עוד מלבדה. אבל, ... האלו. שהם: מאגיה שחורה כישופים שחורים מלאכי חבלה רעים קללות אנרגיות שליליות וכיוב, שאר הדברים הרעים שיש בעולם המיסטי. ושוב נחדד ונסביר, כי זה לגמרי לא משנה, האם יש או אין כוחות רוחניים וכוחות על טבעיים, כי זה לא נושא הדיון כרגע. ונושא הדיון כרגע, הוא להבהיר ולהסביר, כי ברגע שהאדם מאמין חושב שאכן יש כוחות מיסטיים שונים, זה גורם לכך, שהוא גם יפחד מכוחות מיסטיים כאלו. וברגע שהאדם הולך לקבל ברכה מאיזה אדם וכיוב, באותו הרגע הוא גורם לכך, שהוא יהיה גם בחרדות ופחדים, מקללות של אנשים רשעים. כי מי שלא מאמין שיש כוחות מיסטיים ומאגים, גם אם אכן יש כאלו, אלא שהוא לא מאמין בהם, ממילא הוא לא יפחד מהם, ... מכל האמונות שיש לו, גם במאגיה הלבנה. דהיינו, עליו להפסיק להאמין במאגיה לבנה, ולהאמין בברכות, ולהאמין בכוחות מיסטיים וכיוב. כי האחיזה של הפחד מהרע, היא רק כאשר האדם מאמין בטוב. ומי שלא מאמין ... של קללה. ומי שחושב שמחר יהיה יותר טוב, הוא מרגיש שהיום, לא מספיק טוב וכיוב. ומה יעשה האדם שהוא בטוח בכוחה של המיסטיקה ושל המאגיה? תשובה: ישקר את עצמו, ויכריח את עצמו לחשוב, שאין כוח למיסטיקה ולמאגיה. וזה כלל לא משנה, אם יש או אין כוח מיסטי. זה כן משנה, האם אתה חושב שיש כוח מיסטי על טבעי, או שלא. ואם תחשוב שיש, אז תפחד מכישופים וכיוב. ואם תחשוב שאין, אז ... לנקות את עצמו מדבר כלשהו, עליו ללכת להיפוך של אותו הדבר. ולכן, מי שרוצה לחזק אצל עצמו, את חוסר האמונה שלו, במאגיה מיסטיקה וכיוב. עליו לחזק אצל עצמו את השכל ואת המחשבה הריאלית וכיוב, שהם נחשבות להיפוך של המיסטיקה והמאגיה. והאדם צריך להתבונן אל תוך עצמו, ולמצוא את ההיפוך של המיסטיקה, שנמצא בתוכו. ועל האדם להתרחק אל הצד השני, מכל מה שהוא לא רוצה שיפחיד ... את האמת עד סופה. כי האמת כפי מה שהיא, היא טובה מכל דבר אחר. והאמת היא, שהחיים הרבה יותר מפחידים וקשים, גם בלי המיסטיקה. כי בכל רגע, יכול לקרות לאדם איזה דבר נגד רצונו. ואעפכ האמת לאמיתה היא, ...
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים
... רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים מהם הרעיונות המרכזיים בשיחה על מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב והניסים? בשיחה הזו, אליעד כהן עוסק במספר נושאים מרכזיים בתחום המיסטיקה, מתמקד בפרסומים ובתפיסות סביב רבי נחמן מברסלב ובדיוק איך אפשר להבין את התפיסות שלו ביחס למיסטיקה ולניסים. אליעד פותח את הרצאתו בהבהרה שכשמדובר במיסטיקה, יש דברים רבים שהם לא בהכרח נכונים או בעלי ערך רוחני אמיתי. הכוונה כאן היא לפעמים לתופעות שיכולות להיראות כקסמים או ניסים, אך אין בהן בהכרח קשר אמיתי לאמונה. הדבר הראשון שמדובר עליו הוא האמונה בניסים. ... שהרבה אנשים כיום מאמינים בניסים, וזה נהפך להיות סוג של תחרות בין רבנים ואנשים המאמינים בעבודת ניסים. ככל שמישהו עושה יותר ניסים, כך הוא נחשב ליותר רוחני או בעל יכולת רוחנית חזקה יותר. בנוגע לרבי נחמן מברסלב, אליעד מציין כי רבי נחמן היה מאוד מודע לכך שעשיית ניסים אינה בהכרח סימן לאמונה אמיתית או לכוח רוחני עליון. הוא טוען כי אנשים שמבצעים ניסים פשוט מאמינים בהם בצורה כנה, אך זה לא בהכרח אומר שהם בעלי יכולות רוחניות עליונות. בהמשך, אליעד כהן מדבר על הכסף והרווח האישי שעשוי להיות קשור באנשים שמבצעים ניסים. לדבריו, אנשים מסוימים עשויים להיות בעלי מראה של מקובלים ... גם אם הם לא מבוססים על עקרונות אמיתיים. לבסוף, אליעד מבהיר שברוב המקרים מדובר בהשליה או טעויות תפיסתיות, שבהן אנשים מאמינים שהם חווים ניסים או מצבים רוחניים מדהימים, אך למעשה מדובר בתופעות שאין להם שום קשר לאמת הרוחנית או לרוחניות אמיתית. מיסטיקה? רבי נחמן מברסלב ניסים תפיסת הניסים של רבי נחמן האמונה בניסים מיסטיקנים מזויפים האם ניסים אמיתיים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: עולם השיווק, איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עולם השיווק, איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי קשב וריכוז בנושא עולם השיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6406 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:30:35 - wesi1