אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליקוטי מוהרן ח"ב ב, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ליקוטי מוהרן ח"ב ב, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
מה המשמעות של שבת בלימוד ליקוטי מוהרן?

אליעד כהן מסביר שלפי רבי נחמן מברסלב בתורה ב' מחלק ב' של "ליקוטי מוהרן", שבת מייצגת את הבחינה של שמחה ושלמות. לעומתה, המצוות והמעשים שהאדם עושה בימי החול מייצגים דווקא את ההפך - את העצב, את החוסר ואת אי - השלמות. כל פעולה שהאדם מבצע בימי החול נעשית מתוך הרגשה של חיסרון כלשהו: האדם אוכל כי הוא רעב, עובד כי הוא זקוק לכסף, ומתאמץ כדי להשיג מטרה כלשהי. כל הפעולות הללו הן ביטויים של חוסר, של נפרדות, של ריבוי ושינוי מתמיד. לעומת זאת, שבת מסמלת מצב של שלמות מוחלטת, מצב שבו האדם חווה מנוחה ואינו זקוק לדבר.

מדוע מצוות בימי חול נחשבות לעצבות?

אליעד כהן מסביר כי כל מצווה הנעשית מתוך תחושת חובה או צורך להשיג מטרה רוחנית כלשהי, היא מצווה שנעשית מתוך מקום של חיסרון ולכן מבחינה מסוימת, מבחינה פנימית ועמוקה יותר, היא נחשבת לעצבות. זאת משום שכל עוד לא השגת את המטרה המוחלטת (שהיא האחדות והשלמות), אתה נמצא במצב של חוסר, של אי ידיעה, ושל חוסר סיפוק. גם מצוות ופעולות שנראות טובות וחיוביות, כמו נתינת צדקה או תפילה, יכולות לנבוע מתוך תחושת עצבות ופחד, מכיוון שהן מבטאות את המרחק מהשלמות של שבת, שבה האדם כבר לא חסר דבר.

איך להפוך את העצבות של ימי החול לשמחת שבת?

הדרך שאליעד כהן מתאר היא שעל האדם לקשר את המעשים שלו אל השבת, כלומר, אל אותה נקודה פנימית של שלמות ואחדות פשוטה. כאשר האדם מגיע להכרה פנימית שהוא כבר שלם, ושהפעולות אינן נעשות מתוך חוסר, אלא מתוך שלמות מוחלטת, אז כל הפעולות שנעשו בימי החול מתרוממות ומתעלות אל בחינת השבת. כך נוצר מצב שבו החסרונות והקשיים שאדם חווה במהלך השבוע, מתגלים בשבת כשלמות מוחלטת - וזו המשמעות של הפיכת חיסרון ליתרון.

מה זה מלאך מטטרון ואיך הוא קשור לליקוטי מוהרן?

אליעד כהן נותן דוגמה נוספת מתוך דברי חז"ל על מטטרון, מלאך שנחשב כ"ממוצע" בין הבורא לעולם. הוא מסביר כי מטטרון הוא ביטוי של חוקי הטבע והפיזיקה, המייצגים את העולם המשתנה והנפרדות. מטטרון, בהיותו עבד ולא מלך, מייצג את המקום שבו האדם פועל מתוך חוסר, מתוך חוקים מוגבלים, ולא מתוך האחדות והשלמות. האדם שכבול למטטרון ולנפרדות חווה תמיד עצבות, כיוון שהוא נתון תחת חוקי הטבע שמשתנים ולא מצליח לראות את האחדות השלמה שעומדת מאחוריהם.

מה פירוש המושג "אחד פשוט" לפי רבי נחמן?

רבי נחמן מתאר את האחדות השלמה במונח "אחד פשוט". משמעות המושג הזה היא שאין באחדות הזאת שום מורכבות ושום ריבוי. "אחד פשוט" אינו רק אחדות מספרית, אלא אחדות מוחלטת שאין בה שום הרכבה, אפילו לא של תכונות שונות. אליעד נותן דוגמה מפלסטלינה: אם ניקח פלסטלינה וניצור ממנה צורות שונות, עדיין מדובר בחומר שיש בו כבר ריבוי ומורכבות. "אחד פשוט" זה מצב שאין בו אפילו פוטנציאל של חלוקה. אם בבורא יש רצון, מחשבה, או כל מרכיב אחר, הוא כבר לא אחד פשוט אלא מורכב. לכן רבי נחמן מדבר על מציאות שבה הכל הוא "אחד פשוט" לחלוטין, בלי שום חלוקה פנימית.

איך אפשר לחבר בין אחדות פשוטה לבין המציאות המשתנה?

אליעד כהן מדגיש שהאתגר האמיתי הוא להבין איך מתוך אותה אחדות פשוטה נוצר ריבוי. רבי נחמן אומר שביום שבת האדם מתקרב לתפיסה של אחדות פשוטה, וזה מוביל אותו להבין שכל השינויים והריבויים של המציאות הם ביטוי של אותה אחדות. ככל שהאדם מתקרב להכרה הזו, הוא מתחיל לראות כיצד כל הפעולות השונות שהוא עושה במהלך השבוע למעשה נובעות מאותו מקור...
חיוביות הרגשה של חובה להבין ליקוטי מוהרן יתרון קיום מצוות הרגשה של עצבות רבי נחמן מברסלב הרגשת עצבות לראות השכל האנושי אפילו פוטנציאל איך לומדים ליקוטי מוהרן איך ללמוד איך ללמוד ליקוטי מוהרן ברסלב להבין להבין ליקוטי מוהרן לימוד לימוד ליקוטי מוהרן ליקוטי מוהרן ליקוטי מוהרן חב ליקוטי מוהרן חב ב ללמוד ללמוד ליקוטי מוהרן למידה פירוש פירוש לליקוטי מוהרן רבי נחמן מברסלב שיעור בליקוטי מוהרן
חלק 1
חלק 1
...בנתינה של כסף מתמלא באופן רוחני עמוק, שהוא חסד פנימי שנובע מהבנת האמת הפנימית. מהי לשון הקודש ואיך היא קשורה ללימוד ליקוטי מוהרן? רבי נחמן מסביר שלשון הקודש אינה רק השפה העברית, אלא דיבור המחובר לשורשו, לאמת הפנימית. מי שמצליח לחבר את הדיבור שלו לשורש של הדברים - הופך את הדיבור שלו ללשון הקודש. דיבור זה קשור לשבת, שהיא מצב של שלמות, מנוחה, וחיבור לאינסוף. כאשר האדם מחובר לשבת, הוא מצליח למשוך את השמחה והשלמות שלה לתוך החיים הרגילים שלו, וזה הופך...
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
... בתוך תוכו האדם עדין מרגיש מרירות. להרגיש טוב באמת ולסלוח באמת פירושו להרגיש אהבה וקבלה אמיתית. זא לא מספיק לא לכעוס ולהיות אדיש כלפי חוץ וממורמר ... צריך להגיע לתחושה של אהבה. אז איך עושים זאת? תשובה: על ידי לימוד זכות. לימוד זכות = האדם מרגיל את עצמו ללמד זכות, לדון לכף זכות את כולם כל הזמן. בטרם נבין מהו לימוד זכות, נבהיר כי לימוד זכות אין פירושו לתת לשני לפגוע בך נגד רצונך. גם מי שתמיד מלמד זכות עדיין ימנע מפגיעה עצמית. יחד ... בשלמות, אדם כזה תמיד ירגיש טוב כלפי הכל כל הזמן. ללמד זכות פירושו להיות הסנגור של הצד השני. סנגור = מחפש טוב. קטגור = מחפש רע. להיות הסנגור אין פירושו לשקר ולהצדיק סתם כך מעשה רע. להיות הסנגור פירושו לחפש את האמת המלאה על המעשה שבוצע. פירוש: מישהו פגע באדם, אדם עשה טעות, המציאות אינה מתאימה לרצונו של האדם. הרי לנו כעס. ... האדם אינו רואה את התמונה המלאה במלואה. לראות את התמונה המלאה פירושו להכניס את כל הדברים לפרופורציה הנכונה. לסנגר ללמד זכות פירושו לחפש את המניע האמיתי שבגללו האירוע המכעיס התרחש. אם מישהו פגע בך, נסה להבין מה ... = סבל. סנגור אמיתי = חיפוש הסיבה האמיתית שבגללה האירוע קרה ולימוד כף זכות אמיתי = סיבה אמיתית = אמת = אושר. זא חפש את האמת המלאה שבגללה עשית את מה ...
איזהו חכם? זה ש*מלמד* את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר?
... מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר? החכם לומד מכל האדם. אבל החכם יודע גם ללמד את כל האדם. והחכם יודע ללמד את כל האדם, משום שהוא יודע ללמוד מכל האדם. והיכולת של החכם ללמוד מכל אחד ומכל דבר, היא זו שמאפשרת לו גם להיות מסוגל ללמד כל אחד וכל דבר. כי לא כל אדם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי גם מי שהוא יודע ללמד היטב, הרי שהוא לא מסוגל ללמד את מה ... התחומים שיש בעולם. כי לא כולם מסוגלים להבין כל דבר. ונמצא אם כן, כי היכולת של האדם ללמד אחרים, היא מוגבלת. וכמו כן ממש, גם היכולת של האדם ללמוד דברים חדשים, גם היא מוגבלת. כי לא כל אחד מסוגל ללמוד מכל אחד כל דבר. כי לא כל אדם מסוגל ללמוד כל נושא. ויש נושאים שיכולת התפישה של האדם, מוגבלת ולא מסוגלת לתפוש אותם. ובנוסף, האדם גם לא מסוגל ללמוד מכל אחד. כי האדם צריך שיסבירו לו בצורה מסוימת כדי שהוא יבין את מה שהוא כן יכול להבין. והאדם לא מסוגל ללמוד כל דבר מכל אחד. ובפרט שיש בעולם גם אנשים משוגעים. שהאדם לא יודע ולא יכול ואין לו עניין ללמוד מהמשוגעים. כי הם משוגעים, ואין לאדם מה ללמוד מהם. וכמו כן, כל אדם נחשף כל הזמן לדברים שונים. ויש דברים שמלמדים את האדם יותר ויש דברים שמלמדים את האדם פחות. ויש דברים שהאדם לא מבין אותם, ולכן הוא לא יכול ללמוד מהם. כך שהאדם מוגבל ביכולת שלו ללמוד מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי שהוא לומד מכל האדם, הוא גם יכול ללמד את כל האדם כל דבר. כי השורש של כל הדברים שבעולם הוא אחד. ומי שיודע את השורש הזה, הוא רואה את הקשר שיש בין כל הדברים השונים שיש בעולם, והוא יכול ללמוד מכל אחד כל דבר. זא, לא רק שהוא יכול ללמוד כל נושא, ולא רק שהוא יכול ללמוד מכל אחד אפילו שהוא יהיה המשוגע הגדול ביותר, אלא הוא גם מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד. ולא רק שהוא מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד, דהיינו, שהמלמד מתכוון ללמד את הנושא המסוים, אלא שמי שהוא חכם אמיתי, אז כל דבר ודבר שהוא לומד בכל נושא, מכך הוא לומד על כל שאר הנושאים. כי כל הדברים שיש ... שיש בין כל הדברים שיש בעולם, אז בכל דבר חדש שהוא לומד, הוא מבין דרכו את כל שאר הדברים שיש בעולם. וזאת שלמות החכם שלומד מכל האדם, שהוא מסוגל ללמוד כל דבר, מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי, והוא רואה את ההקבלה והקשר שיש בין הדברים השונים שיש בעולם, אז כאשר הוא רואה איזה דבר בעולם, בכל נושא שהוא, הוא בעצם רואה את המבנה ... כל הדברים עובדים באותה הצורה. ומי שהוא חכם ורואה את השכל שיש בכל דבר, הוא גם לומד מכל דבר, על כל שאר הדברים שיש בעולם וכולי. ומי שהוא יודע ללמוד מכל דבר ודבר, הוא גם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי מי שהוא מסוגל ללמוד מכל דבר, הרי שזה בגלל שהוא מבין את השורש של כל הדברים. ודרך הלבושים החיצוניים של השורש, הוא בכל פעם מבין טוב יותר את השורש עצמו שכבר ידוע לו. וכאשר האדם מבין את השורש של ... דבר, באמצעות אמירת ההפך שלו. והחכם האמיתי, מסוגל להלביש את כל סוגי השכל שיש בעולם, בכל סוגי השכל האחרים שיש בעולם. והחכם האמיתי שהוא מסוגל ללמוד גם מהמשוגעים, הוא יודע את שפת המשוגעים, ולכן הוא מסוגל ללמד גם אותם ולהפוך גם אותם לחכמים. כי גם למשוגעים יש את ההיגיון שלהם. וגם המשוגע חושב בהיגיון כלשהו ובצורת מחשבה ... שיש למנהיג עצמו, רק בדרך מסוימת לפי דעתו של המנהיג. והוא לא יכול ולא יודע להוביל את האדם אל השלמות האמיתית, בכל דרך ודרך. ונסכם: מי שמסוגל ללמוד מכל אדם, הוא זה שמסוגל ללמד את כל האדם. והכל תלוי בעד כמה האדם מסתכל על השורש של הדברים, שאז הוא מסוגל ללמד וללמוד מכל אחד ואחד. ...
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
... מה האמת האחת? האם נכון ללמוד תורה רק במקום שליבך חפץ? המשפט אין אדם לומד תורה אלא במקום שליבו חפץ נפוץ ... אליעד, הסיבה שאנשים פונים ללימוד תורה או התפתחות רוחנית מלכתחילה היא כדי להשתחרר מסבל ולהתקדם בחייהם. אך ... האדם לא היה זקוק כלל ללימוד חיצוני, ולא היה מחפש שום רב או מורה רוחני. אך המציאות מוכיחה אחרת - אנשים ... המקום היחידי שבו אדם צריך ללמוד תורה הוא רק במקום שבו מלמדים אותו את האמת. הוא מבהיר היטב שלא מדובר באדם ... הופך להיות האמת עצמה לפי רבי נחמן? אליעד כהן מזכיר את רבי נחמן מברסלב שאמר: צהר תעשה לתיבה. רבי נחמן הבדיל בין אבן לחלון - האבן מאירה בכוחות עצמה ואילו החלון רק מאפשר לאור ... אליעד כהן: אליעד כהן טוען שללמוד תורה או להתפתח רוחנית אפשר אך ורק במקום שבו מלמדים את האמת המוחלטת ולא לפי ... יכול להוביל אותך לטעות? מה רבי נחמן אמר על האמת? ...
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
... הקלעים של הדברים. כשאתה קורא ספר, אתה לא רק צריך להבין את התוכן עצמו אלא גם לנסות להבין למה הדברים הוצגו דווקא כך ולא אחרת. ההבנה הזו של התהליך מאחורי המבנה של הטקסט היא חלק בלתי נפרד מהלימוד. לדוגמה, כאשר אדם הולך לאירוע מסוים, לסדר של האירוע יכולה להיות משמעות. הבנת המשמעות הזו תורמת להבנת המהות של האירוע עצמו. כך גם בספר של אליעד, ההבנה מדוע ...
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
... אחרים. תחושת חיסרון זו נובעת מההרגשה שהוא לא מצליח להתחבר או להבין משהו. הוא משווה זאת לסיפורו של רבי נחמן על בן הרב שהרגיש שמשהו חסר לו, אף שהצליח בלימודים, כי לא ידע להגדיר מה הוא חסר בדיוק. מה הקשר בין תחושת ...
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2
...שונה ומחוץ למסגרת המוכרת, בעוד שחשיבה אנליטית מסייעת בהבנת ההיגיון והקשרים בין חלקי התמונה. שילוב בין השניים מאפשר לאדם לגשת לבעיות בצורה גמישה ומעמיקה יותר, מה שמוביל לפתרונות יצירתיים ואפקטיביים יותר. כיצד אפשר להימנע מתחושת תקיעות בחיים? החלק האחרון של ההרצאה עוסק בכיצד להתמודד עם תחושת תקיעות בחיים. אליעד מציין כי תחושת תקיעות נובעת פעמים רבות ממחסור בגישה חדשה או חוסר בהבנה של הדרך בה אנחנו פועלים. על מנת לצאת מהתקיעות, חשוב לשנות את הגישה לחשיבה...
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1
... דרכים לגייס את היצירתיות הזאת, גם אם אנחנו לא מרגישים יצירתיים באותו הרגע. כיצד ניתן לשפר את היכולות הקוגניטיביות? היכולת הקוגניטיבית שלנו היא היכולת לחשוב, להבין וללמוד דברים חדשים. אליעד מדבר על כך שתרגולים כמו פתרון בעיות חשיבה יכולים לשפר את היכולות הללו. הוא מציין שגם אם ... של בעיות ותשומת לב לפרטים הקטנים יכולה לשפר את יכולת ההבחנה שלנו. עבודה עם אנשים שונים וחשיבה מחוץ לקופסה גם תורמת ליכולת הבחנה. איך לשפר את יכולת הלמידה? היכולת ללמוד היא אחת החשובות ביותר בחיים, ואליעד כהן מציע שיטות למידה יצירתיות וחדשניות. הוא מדבר על כך שלמידה אינה חייבת להיות רק דרך שיטות מסורתיות של קריאה או כתיבה, אלא גם דרך חשיבה יצירתית ופתרון בעיות בצורה חווייתית. לימוד אמיתי, כך הוא טוען, לא מתרחש כשאנחנו רק קולטים ידע פסיבי, אלא כשאנחנו מעורבים בתהליך, שואלים שאלות ומאתגרים ... האישיים כחלק חשוב בתהליך של פיתוח עצמי. איך לפתח יצירתיות? איך לשפר את היכולות הקוגניטיביות? מה זה מיקוד חשיבתי? איך להתגבר על תחושת תקיעות בחיים? מהי יכולת הבחנה? איך ללמוד בצורה יצירתית? תרגילים לשיפור המוח? ...
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
...עליך לשאול את עצמך מהי האמת לגבי הסיטואציה הזו, ובכך תוכל להימנע מהשפעה של מחשבות סותרות. לסיכום, הדרך להתמודדות עם ההתעוררות הרוחנית היא דרך של עבודה פנימית מתמדת: עיון במחשבות, בחינה של האמיתות שהן מביאות עימן, ומוכנות לראות את כל ההיבטים של החיים - כולל אלו הפחות נוחים. כל שינוי שמתרחש בתהליך ההתעוררות, בין אם חיובי או שלילי, הוא חלק מהתהליך עצמו, ויש לקבל אותו כחלק מההתפתחות האישית. מהי הדרך להתמודדות עם ההתעוררות הרוחנית? מהם היתרונות והחסרונות...
לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות עצמית, התפתחות רוחנית, לרצות בלי סיבה, מורה רוחני
לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות עצמית, התפתחות רוחנית, לרצות בלי סיבה, מורה רוחני
...אחד הדוברים טוען כי אין סיבה לרצות משהו אם אין סיבה אמיתית מאחורי הרצון. אך הוא מציין גם את האפשרות לרצות את מה שיש לך כבר, בלי צורך בהסברים או סיבות. בהקשר זה, עולה שאלה על הדרך שבה אנשים יכולים להתחיל לרצות את החיים כפי שהם, מבלי להיות תלויים בצורך לשנות או לשאוף למשהו אחר. כחלק מהשיחה, הדובר מציין כי כדי להבין את עצמך ואת מה שאתה באמת רוצה, יש צורך להתחיל להרגיש את הרצון שלך בצורה הכנה ביותר. הוא טוען כי הדרך להבין את הרצון האמיתי שלך היא על ידי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ליקוטי מוהרן ח"ב ב, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: נתינת צדקה, איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: נתינת צדקה, איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי לזוגיות בתחום נתינת צדקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 10:02:05 - wesi1