אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ✔איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:04איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
למה חשוב להבין את ההבדל בין התיאוריה לבין היישום המעשי בשכנוע?

כאשר מנסים לשכנע את הבוס או כל אדם אחר, חשוב לזכור שקיים הבדל משמעותי בין ההבנה של חוקים כלליים לבין היישום המעשי שלהם בשטח. אליעד כהן מדגיש את החשיבות של הפרטים הקטנים בשיחה עצמה, כמו בחירת המילים, הטון וההקשר המדויק שבו נאמרים הדברים. הוא מסביר שאפילו שינוי קטן, כמו שימוש במילה "צריך" במקום "רוצה" או "גם" במקום "רק", יכול לשנות לחלוטין את התגובה של האדם שמולך. המשמעות היא שידיעת החוקים לבדה אינה מספיקה, וחייבים לדעת ליישם אותם נכון בשטח.

לדוגמה, אדם יכול לדעת שהוא אמור לדבר בנימוס לבוס כדי להשיג משהו, אך אם בפועל יבחר מילים לא מתאימות או יטעה בטון דיבור, המסר שלו יתפספס לגמרי. לכן, המטרה בשיחה היא לא רק לדעת את התיאוריה, אלא להקפיד על הפרטים המדויקים ביותר בזמן אמת.

איך כדאי לדבר עם הורה כדי לעזור לילד בלימודים?

אליעד נותן דוגמה כיצד אפשר לפנות להורה של תלמיד בצורה חיובית ומשכנעת. הוא מציע לומר להורה משפט בסגנון: "שלום, מה שלומך? הרגשתי שאני רוצה לעזור לילד, ואני אשמח לתת לו שיעור נוסף בחינם. בשיעור הזה ננסה לפתור יחד כמה שיותר תרגילים, ונראה איך הוא מרגיש עם זה." הרעיון הוא ליצור מצב שבו להורה כמעט ואין סיבה להתנגד. ההצעה נעשית באופן חיובי ופשוט, עם דגש על כך שאין שום חסרונות בנתינת שיעור ניסיון בחינם. בצורה זו, סביר מאוד להניח שההורה יסכים.

איך לשכנע את הבוס לא לעבוד בימי שישי ושבת?

כאשר עולה השאלה "איך לגרום לבוס לתת לי לא לעבוד בשישי ושבת?", אליעד מדגיש את החשיבות של הניסוח עצמו: "לתת לי לא לעבוד". הוא מבהיר שהניסוח מצביע על כך שהעובד תופס את המצב ככפוי, אבל למעשה, לא בטוח שיש חובה אמיתית לעבוד בשישי ושבת. למשל, ייתכן שהבוס עצמו או עובדים אחרים לא עובדים בימים האלה, וזה מראה שישנה אפשרות כזו.

אליעד ממליץ תחילה לנסות ליצור קשר טוב וחברי עם הבוס. הרעיון הוא שהבוס ירצה לעזור לך מרצונו, ולכן יסכים לשבץ אותך אחרון בסידור העבודה, מה שאולי ימנע ממך בפועל את העבודה בימי שישי ושבת. המפתח הוא להראות לבוס שאתה עובד טוב, בעל ערך משמעותי לחברה, כך שיהיה לו אינטרס אישי לשמור על שביעות רצונך. אליעד מבהיר גם את החשיבות של דאגה לכך שהבוס לא יסתבך עם עובדים אחרים שרוצים גם הם פטור מעבודה בשישי ושבת. לכן יש להציג את הדברים בצורה שקטה ומתחשבת, בלי להבליט את ההסדר באופן שיגרום לאחרים לרצות תנאים דומים.

האם אפשר פשוט לא להגיש בקשה ולא לראות מה יקרה?

אליעד מתייחס גם לאפשרות שפשוט לא תגיש בקשה או שתימנע מלומר משהו בנושא, ותראה אם הבוס יעיר לך על כך או לא. הוא מסכים שזו אפשרות קיימת, אבל מציין שהגישה הזו תהיה יעילה הרבה יותר אם כבר יש לך קשר טוב עם הבוס. כך הבוס יבחר להבליג או להתעלם במודע מהעובדה שלא הגשת בקשה או לא הגעת לעבודה בימים אלו.

איך לגרום לבוס לאשר באופן מלא היעדרות קבועה בשישי ושבת?

אם המטרה היא לשכנע את הבוס באופן ודאי שתוכל להימנע לחלוטין מעבודה בסוף השבוע, אליעד מציע להדגיש את היתרונות המשמעותיים שלך כעובד בימי השבוע האחרים. אם הבוס ירגיש שאתה חיוני מאוד לעסק בימים רגילים, הוא עשוי להסכים למצב שבו אתה לא עובד בשישי ושבת, כל עוד שאר העבודה שלך מועילה ומשמעותית מאוד עבורו. אפשרות נוספת היא להציג סיבה אישית חזקה, כמו מחויבויות משפחתיות בשבתות, אך זו עלולה להוביל לסיכון שהבוס יאמר לך שאתה לא מתאים לעבודה. לכן, העצה המרכזית היא קודם כל לבנות קשר חברי חיובי, שיגרום לבוס להרגיש בנוח לעזור לך ולהבליג על אי העבודה בסופי השבוע.

איך מתמודדים עם תגובות הסביבה במקום העבודה?

חשוב לזכור כי אי עבודה בשישי ושבת יכולה להוביל לתגובות שליליות מצד עמיתים לעבודה, שיתחילו לשאול "למה הוא לא עובד בשישי שבת ואני כן?". אליעד מציין שחשוב לקחת בחשבון גם את ההיבט הזה. כדי למנוע מצב שבו הבוס מסתבך עם עובדים אחרים, מומלץ להימנע מהצגת העניין באופן בולט מדי, ולדאוג שהבוס יוכל להעלים עין בלי ליצור תסכול בקרב עובדים אחרים.

סיכום כללי של כל הגישות והשיטות:
  • הקפדה על דקויות של מילים, טון והקשר בשיחה.
  • יצירת אווירה חיובית והצגת הצעות בצורה שקשה לסרב להן.
  • הבנה שאין חובה מוחלטת לעבוד בסוף שבוע, ולכן אפשר לנסות למצוא דרך אחרת.
  • יצירת קשר אישי וחברי עם הבוס, שיגדיל את הרצון שלו לעזור לך.
  • להימנע מעימותים עם עובדים אחרים על ידי שמירת ההסדר בצורה דיסקרטית.
למה חשוב להבין שיש הבדל בין החוקים התיאורטיים לבין היישום בפועל?

בשיחה מוסבר שאמנם קיימים חוקים כלליים או כללים להתנהלות נכונה, אבל בפועל ייתכן שהם לא יעבדו אם לא מיישמים אותם בצורה מדויקת. לעיתים מספיק לשנות מילה אחת ("צריך" במקום "רוצה", "גם" במקום "רק") או להטעים משפט בטון אחר, כדי לשנות לגמרי את המשמעות ולהוביל לתגובה שונה. הרעיון הוא שאפשר לדעת את החוקים, אך בפועל, בשטח, חשוב לשים לב לכל פרט בשיחה: המילים שנבחרו, הטון, ההקשר, האדם שמולך ועוד.

איך כדאי להמשיך לדבר למחרת עם האם של הילד כדי לעזור לו בלימודים?

בשיחה מועלית שאלה: "ש: איך אתה ממליץ לי להמשיך לדבר איתם מחר אחרי ששמעת?"

התשובה של אליעד היא להציע משהו בסגנון: "שלום, מה שלומך, הרגשתי שאני רוצה לעזור לילד, ואני אשמח שנעשה איתו עוד שיעור. חשבתי אפילו לתת לו שיעור בחינם, שבו ננסה לפתור כמה שיותר תרגילים יחד, ונראה איך הוא מרגיש עם זה."

הרעיון הוא להציג זאת בגישה חיובית, כמעט ללא סיבה לא להסכים: "מה כבר יכול להיות רע בלתת לילד עוד שיעור בלי תשלום, כדי לראות אם זה עוזר לו?"

כיצד מתייחסים לשאלה כיצד לא לעבוד בימי שישי ושבת במקום העבודה?

בשיחה עולה השאלה: "ש: איך אני גורם לבוס שלי לתת לי לא לעבוד שישי שבת?"

אליעד שם לב שהניסוח עצמו מעניין: "לתת לי לא לעבוד". הוא בודק אם אכן יש חובה אמיתית לעבוד בימי שישי או שבת, או שמא קיימת אפשרות אחרת. לדוגמה, בוס יכול שלא לעבוד בימי שישי ושבת אם הוא רוצה, או שאנשים אחרים לא עובדים בימים אלה, כך שהעניין הוא לא תמיד מחויב המציאות.

איזו גישה יכולה לסייע מול הבוס?

אליעד מציע קודם כל להתחבר לבוס וליצור איתו קשר טוב, כדי שהוא ירצה לעזור לך. לעיתים הבוס לא באמת רוצה שכל אחד יעבוד בשישי או בשבת, אלא רק לא להישאר בלי עובדים. אם תצליח להראות לו שאתה עובד טוב במשך השבוע ושיש לך ערך מוסף, הוא עשוי להסכים לתת לך העדפה מיוחדת, למשל לשבץ אותך אחרון או לוותר לגמרי. כך תעלה את הסיכוי שלא תצטרך לעבוד בסוף השבוע, אבל בלי שזה יעורר תגובה שלילית או לחץ מצד עובדים אחרים שגם ירצו לא לעבוד בשישי ושבת.

האם אפשר פשוט לא לומר לו ולראות מה קורה?

בשיחה עולה רעיון מצד השואל: "אולי אני יכול לא להגיש כלום לבוס, ואם הוא לא יגיד לי כלום, אז אני לא אעבוד בשישי שבת?"

אליעד מסכים שייתכן שזה יעבוד, אבל מציין שעדיף לשלב זאת עם הגישה הקודמת של יצירת קשר טוב עם הבוס, כדי להגדיל את הסיכוי שהבוס יסכים וימחל על העבודה בשישי ושבת מרצונו.

מה עושים אם הבוס רוצה להימנע ממצב שעובדים אחרים יראו שאני לא עובד בשישי שבת?

כאן אליעד מדגיש שיש להתחשב גם באפשרות שעמיתים אחרים לעבודה יבחינו בכך, מה שעלול לעורר ביקורת או לחץ: "למה הוא לא עובד בשישי שבת ואני כן?" לכן חשוב לדאוג שגם מהצד של הבוס יהיה תיאום, כדי שהוא לא יסתבך עם עובדים אחרים, אלא יוכל להבליג או לעצום עין בצורה נוחה לו.

איך אפשר לגרום לו לגמרי לקבל את זה ולאפשר לא לעבוד כלל בשישי ושבת?

אליעד מבהיר שאם באמת אין ברירה, אפשר לפנות לדרכי שכנוע שונות, כגון להראות עד כמה אתה חיוני בשאר ימי השבוע או עד כמה מצבך הפרטי לא מאפשר לך לעבוד בימי שישי ושבת (למשל, "יש לי מחויבויות משפחתיות בשבת"). אולם, עלול להיות סיכון שהבוס יאמר: "אז אתה לא מתאים לעבוד כאן." לכן חשוב לפעול בדרכי נועם, להשתמש בקשר האישי והחברי, ולהסביר לו את הערך המוסף שאתה מביא כך ששאר ימי העבודה יהיו שווים לו יותר.

מה הסיכום העיקרי מכל השיחה הזאת?

1. יש הבדל גדול בין החוקיות התיאורטית לבין הביצוע המעשי בשטח, כי כל מילה או טון דיבור יכולים לשנות משמעות.

2. כשמציעים לאדם פתרון, כדאי להציג אותו בצורה חיובית ופשוטה שקשה להתנגד לה, כמו להציע שיעור חינם לילד.

3. בכל הקשור לעבודה בימי שישי ושבת, כדאי לבחון האם הבוס באמת חייב שתעבוד באותם ימים או שהוא מנסה לוודא שלא יהיו חסרים עובדים.

4. גישת יצירת קשר אישי, הפגנת חשיבות, והצגה של רווח הדדי עשויות להגדיל את הסיכוי לקבל פטור משישי ושבת.

5. חשוב לזכור גם את ההיבט של שאר העובדים, ולהימנע ממצב שכולם ירצו לא לעבוד בימי שישי ושבת, כי אז לא ימלאו את צורכי העסק.
כשאנחנו מדברים פה אנחנו מדברים פה אנחנו מדברים על החוקים על החוקיות אבל בסוף החוכמה זה להוריד את זה לפרקטיקה והפרקטיקה זה בניתוח של תמלול של השיחות של הניתוח האמיתי של הדברים כי יש מה החוקים ויש מה עשית איתם בפועל אחר כך, אוקי לכן עכשיו הוא לדוגמא ישאל שאלה ואני אתן לו נגיד איזה חוקים אבל מה האמת שיכול להיות שהחוקים האלה נכונים וזה לא יעבוד לו למה זה לא יעבוד לו כי יכול להיות שכשהוא יציג את זה לבוס שלו זה בכלל ישמע משהו אחר כי הוא פתאום במקום המילה "צריך" יגיד את המילה "רוצה" במקום המילה "גם" יגיד את המילה "רק" את הטון דיבור ישים במקום הלא נכון של המשפט ויצא משמעות אחרת נגיד ולכן זה גם דברים שצריך לשים אליהם לב אבל עושים מה שאפשר.

ש: איך אתה ממליץ לי להמשיך לדבר איתם מחר אחרי ששמעת?

אליעד: "שלום מה שלומך הרגשתי שתראי אני רוצה לעזור לילד ואני אשמח שנעשה איתו עוד שיעור" ואיך שהצעת בחינם לתת לו, "שבו נעשה שיעור שבו אני אעזור לו לפתור כמה שיותר תרגילים בחינם כמה שיותר תרגילים שבו ננסה לעשות שיעור כזה ונראה איך זה מרגיש לו" זהו, אתה אומר בגישה הזאת מה יכול להתאים מה הסיכוי שהיא תגיד לך לא מה יש לה להתנגד. מה אתה רצית לשאול?

ש: איך אני גורם לבוס שלי לתת לי לא לעבוד שישי שבת?

אליעד: אוקי לתת לי לא לעבוד לא ניסוח מעניין "לתת לי לא לעבוד".

ש: הוא אומר לכולם שחובה להגיש אף פעם לא הסתכלתי אם כולם הגישו או לא.

אליעד: למה להגיש לא הבנתי?

ש: כאילו להגיש או שישי או שבת.

אליעד: להגיש או שישי או שבת?

ש: כן.

אליעד: אוקי שישי זה כל יום שישי או רק כאילו ערב שבת?

ש: זה או או יש גם שעובדים שם שבת.

אליעד: לא מה זה שישי מה המחויב שלך ששישי זה יום שישי ושבת זה יום שבת?

ש: כן שישי בוקר שבת בוקר ואחד מהם.

אליעד: אוקי אתה צריך להגיש לו ביום שישי אתה עובד או בוקר או ערב שבת או בוקר או ערב, נכון אוקי ו...?

ש: וערב אני לא עובד בכלל אני לא אוהב.

אליעד: חכה רגע אתה לא רוצה לעבוד ערבים בכלל ואתה לא רוצה לעבוד.

ש: בכללי אני לא רוצה לעבוד שישי שבת.

אליעד: אז קודם כל השאלה מה האמת מה המחויב מה האפשרות לא לעבוד שישי שבת מה האמת?

ש: שלא נראה לי יש אפשרות כזאת.

אליעד: תראה מה שאני הייתי עושה אם הייתי אתה הייתי נהיה חבר שלו באופן כללי, אני אתן לך את התשובה המהירה בסדר קודם כל אני מניח שיש אפשרות לא לעבוד שישי שבת אתה יודע מה ההוכחה הוא לא עובד שישי שבת נכון?

ש: למה הוא עובד או שבת.

אליעד: יפה אבל אם לא יבוא לו הוא לא יעבוד שישי שבת נכון, אמא שלו עובדת בחברה שישי שבת?

ש: לא.

אליעד: לא, יפה אז אפשר לא לעבוד שישי שבת. מה המחויב המחויב הוא זה שאנשים לא רוצים לעבוד שישי שבת ואז הם מתקבלים עובדים הוא אומר תעבדו שישי שבת אבל הוא לא באמת רוצה שאתה תעבוד שישי שבת זה לא באמת הצורך שלו, אין לו צורך שאתה תעבוד שם בשישי שבת יש לו צורך שהוא לא יישאר בלי עובדים בשישי שבת ולכן מצד האמת אני חושב שהוא כן יכול להבליג עין ולא לתת לך לעבוד שישי שבת אבל בלי שאחרים ישימו לזה לב כי אז יגידו "לאיפה הוא לא היה שישי שבת גם אני לא רוצה לעבוד שישי שבת".

עכשיו קודם כל הרעיון זה תהיה חבר שלו תנסה להתחבר איתו ותנסה כאילו לגרום לו לרצות לעזור לך שהוא יגיד לך וואלה שכאילו "אין בעיה תעבוד שישי שבת אבל אני אשבץ אותך אחרון כאילו אם יהיה מספיק אנשים אז לא צריך אותך" שמה האמת שמצד האמת הוא גם לא באמת צריך שתעבוד שם שישי שבת מה אכפת לו. אתה הבנת?

ש: כן.

אליעד: אתה לא באמת רוצה שהוא ייתן לך לא לעבוד שם שישי שבת אתה רוצה שהוא יתעדף אחרון שבתוך השישי שבת אותך הוא ישים אחרון ואז יכול להיות שתהיה בחוץ. אמת?

ש: כן.

אליעד: עכשיו לא רציתי להגיד לך שתגיד לו "הנה הוא יעבוד במקומי" נגיד כמו שאצלך נגיד לפעמים עושים שמישהו משבצים אותו במקום מישהו לא הלכתי לפה, המחויב זה שתהיה חבר שלו ושהוא יבין שאתה לא רוצה לעבוד שישי שבת והוא ירצה שיהיה לך טוב ושהוא ישבץ אותך אחרון. מה אתה רוצה להגיד מה רצית להגיד?

ש: שאולי אני יכול גם פעם לא להגיד לו ואז אם הוא לא יגיד לי כלום אז, כאילו לא להגיש לו שישי שבת.

אליעד: זה נכון קודם כל זה נכון אבל עדיין זה לא סותר את הדבר הראשון כי בדבר הראשון יש יותר סיכוי שיעבור העצה השנייה שלך.

ש: אז איך אני אמור לגרום לו מה אני אמור להגיד לו.

אליעד: תראה אם אתה רוצה תשובה איך אתה יכול לגרום לו שהוא בוודאות של מאה אחוז יגיד לך "אל תעבוד שישי שבת" נגיד שזה מה שאתה רוצה נניח אז קודם כל בהיגיון ההיגיון אומר שהוא יגיד לך "אל תעבוד שישי שבת ואל תעבוד בכלל", נכון יפה ולכן אם יהיה לו מספיק יתרון בזה שתעבוד שם כל השבוע יש יותר סיכוי שהוא יגיד "אין בעיה אל תעבוד שישי שבת ואל תעזוב אותנו כי אתה ממש טוב במשך השבוע" זה קודם כל כעיקרון.

עכשיו דבר נוסף שים לב יש האם הוא רוצה שתעבוד שם שישי שבת ויש האם הוא לא רוצה שיגרם לו נזק מזה שאחרים ידעו שאתה לא עובד שם שישי שבת זאת גם שאלה אתה צריך לשים לב גם על האם האחרים יודעים את זה ולכן זה כאילו צריך להיות בסוף שתיקה בהסכמה, אפשר לתת לך איזו תשובה בנאלית תגיד לו "אני חולה אמא שלי חולה בשבתות אני מטפל בחולים" לא יודע אפשר להביא איזו תשובה כזאת אבל הסיכון שהוא יגיד לך "טוב אז אתה לא מתאים לעבוד פה" גם זאת אופציה.

ולכן זה יחזור לתשובה הראשונה של אתה צריך למצוא חן בעיניו להבין שהוא לא באמת צריך שתעבוד שם שישי שבת ולגרום לו להרגיש בנוח להבליג כאילו להעלים עין מה שנקרא. הבנו את הסיפור?
תחושות לגרום לו להרגיש מוחלטות להרגיש שאתה חיסרון להשיג משהו פרקטיקה בעבודה צריך להיות הערבים הדדי איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לבוס איך לגרום למישהו איך לגרום למנהל איך להיות איך להיות חבר איך להיות חבר של איך להיות חבר של הבוס איך לשכנע איך לשכנע את איך לשכנע את הבוס איך לשכנע מישהו איך לשכנע מנהל אישית בוס בוסים בין אישיים בעבודה הבוס חברים יחסים לגרום לגרום לבוס לגרום למישהו איך לגרום למנהל להיות חבר להיות חבר של להיות חבר של הבוס להיות חברים לנהל לשכנע לשכנע את לשכנע את הבוס לשכנע בוס לשכנע מישהו לשכנע מישהו איך לשכנע מנהל מנהל מערכות מערכות יחסים מערכות יחסים בעבודה מערכת יחסים ניהול עבודה שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בין אישית בעבודה
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, כמה יחידות מכרת היום? או כמה מטוסים ייצרת החודש? אף שברור שלא הוא ייצר בעצמו את המטוסים, האמירה הזו ...
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם האינבוקס, במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת ... לאלו שעדיין לא טופלו. כל מייל שלא הוצא מהאינבוקס ייצור ערבוב ובלגן, ומיילים חשובים עלולים להיאבד או להתעכב. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה ... יש להוציא אותו מהאינבוקס. על פי גישה זו, על העובד או האדם להוציא את המיילים מהמקום שבו הם ממתינים, כך שלא יוותרו מיילים לא מטופלים. האם זה באמת חשוב? החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע ... רלוונטית. זה חשוב מאוד, כי אם מיילים נשארים באינבוקס, אתה עלול לשכוח מהם ולפספס משימות או משובים חשובים. האם זה באמת חשוב? ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי ... של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות ...
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד עליהם. אף שהם עשויים להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא לסמן משימה כסגורה למרות שהיא עדיין לא טופלה ... היא פשוט להסיר אותה מהשדה החזותי, כך שהמוח יתמקד רק במה שבאמת צריך להיעשות כרגע. איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון? האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה משימות שכבר הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ואיננו מפספסים אף פעולה חשובה. מצד שני, רשימת המשימות תמיד מעודכנת, נקייה, ומכילה רק את הדברים החשובים והפעילים. בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ומדויקת של משימות שהושלמו ועל השארת המשימות הפתוחות בלבד מול העיניים, אנחנו מאפשרים למוח לעבוד בצורה אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה? כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון שצריך לשים אליו לב הוא: לא ... אנחנו רוצים שהמוח לא יתאמץ לעבור עליה, לכן יש להוריד את המשימות הסגורות מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמא שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ... פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש שיעור נטישה ושיעור המרה בין השלב שבו התקבל הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את האפשרות לקביעת פגישה. ... ולמצוא את החוקיות שיש בתוך כל אחד מתתי התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ולהסיק מסקנות שישפרו את ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך. במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא ... את התוצאה הזו. לדוגמה, אם הזמנת קבלן לבצע שיפוץ, אתה אומר לו בדיוק מה אתה מצפה לקבל בסוף העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
... ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי האם כדאי לנהל תקציב ולהגביל הוצאות? אליעד כהן עוסק בנושא של ניהול כסף, תקציב משפחתי ואישי, אושר ובזבוז, ומסביר כיצד נכון להתייחס לכסף מבחינת רישום ומעקב אחר הוצאות. לדעתו, כאשר אדם מרגיש שיש לו מספיק כסף ומסוגל ... שהוא מוגבל כלכלית. כל פעם שהוא בודק את התקציב, הדבר מזכיר לו את התחושה שהוא בעצם מוגבל, שיש לו חיסרון מסוים. לכן יש אנשים שמעדיפים לא לנהל מעקב כלל, ופשוט לחיות בתחושה שהם יכולים לבזבז ולחיות ללא הגבלה, גם אם בפועל הם נכנסים למינוס. מה היתרון בניהול תקציב מפורט של ההוצאות? למרות החסרונות הנפשיים שהוזכרו, אליעד כהן מסביר שלפעמים כן כדאי לנהל מעקב מדויק אחר ההוצאות, במיוחד כאשר האדם חש שיש לו בעיה כלכלית או שההכנסות אינן מספיקות לכיסוי ההוצאות. במקרה כזה, הרישום והמעקב עוזרים ליצור מודעות אמיתית לגבי הכסף, להבין להיכן הכסף באמת הולך, ולקבל החלטות יותר מדויקות ואפקטיביות מבחינה כלכלית. לדוגמה, אם אדם מתחיל לנהל רשימת הוצאות, הוא יכול לזהות אילו הוצאות הן באמת הכרחיות ואילו אפשר לצמצם או לבטל. הדבר עוזר לו להחליט האם כדאי לו לעבוד יותר שעות בשביל לממן הוצאות ... הוצאות מלכתחילה. כך, על ידי מודעות, ניתן לאזן בין ההכנסות להוצאות באופן שמאפשר לאדם לחסוך או לפחות לא להיכנס למינוס. מדוע אנשים נמנעים מלנהל מעקב תקציבי מדויק? אליעד מסביר שאנשים רבים נמנעים מניהול תקציב מסודר כי עצם הפעולה הזו מייצרת אצלם תחושת מחסור. למשל, כאשר אדם מנהל מעקב על כל הוצאה, אפילו הוצאה קטנה מאוד, הוא מתחיל להרגיש שהמשאבים שלו מוגבלים ושהוא חייב לחשוב פעמיים לפני שהוא מוציא כסף. התחושה הזאת של הגבלה ... מעדיפים להרגיש חופשיים, גם אם בפועל הם אינם באמת חופשיים כלכלית. מה היחס הנכון לכסף לפי אליעד כהן? אליעד מציין שאין באמת פתרון מושלם לניהול הכסף. היחס האופטימלי הוא כזה שבו האדם כנה עם עצמו. מצד אחד, האדם צריך להכיר בכך שהוא רוצה וצריך להוציא כסף כדי להרגיש טוב, ומצד שני, הוא צריך להכיר ... מצד שני, רבי נחמן הקפיד מאוד על אנשים שחייבים כסף, כלומר, יש צורך באיזון תמידי בין שחרור ושליטה. לסיכום, הגישה שאליעד כהן מציג בנוגע לניהול תקציב וכסף מדגישה את הצורך באיזון מתמיד בין חופש כלכלי ושליטה עצמית, תוך מודעות להשלכות הפסיכולוגיות שיש לכל פעולה בתחום הפיננסי. על האדם להיות מודע ... שכל פעולה שהוא עושה עם הכסף משקפת את התחושה הפנימית שלו לגבי חופש ומגבלות, ולכן כדאי להיות כנים ולבחון מה באמת גורם אושר ומה מיותר. איך לנהל תקציב משפחתי? האם כדאי לעקוב אחרי כל שקל? לחסוך או לבזבז כסף? מה הקשר בין כסף לאושר? ניהול כסף בצורה נכונה איך להימנע מתחושת מחסור כלכלית? למה אנשים נכנסים למינוס? ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי ... היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק ... של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של ... שהעובד יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה ... מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם. האם יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את העובדים ... ביותר. לכן, חשוב להשקיע בהדרכות מקצועיות שיאפשרו לעובד לבצע את עבודתו בצורה יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, אלא כשותפים פעילים ... ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת , פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ברורה - ... את דעתם באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון לפגישה מתוכננת? כאשר ... להגדיר מראש מהם הנושאים שעליהם מדברים בפגישה, ומה מטרת הדיון בכל נושא. לקבוע מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ביניים לפני שעוברים לנושא הבא. בסיכום הזה יש ... ולשים לב שלא מגיעים לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה עליו לשאול, ובאיזה סדר עליו לדבר על ... להיות מודע לאופי הפגישה? רבים אינם מודעים לסגנון השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו יוצאים ללא תוכנית מוגדרת, פשוט מסתובבים ... לעומתה, פגישה זורמת יכולה לעודד יצירתיות, חופש ביטוי והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל סיטואציה. לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם: לקבוע מראש מהם ... המעבר לנושא הבא - מה הבנו? האם יש שאלות פתוחות? להימנע מקפיצות מנושא לנושא מבלי לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא התקבלה שום החלטה ... טבעית וזורמת, אך בפועל היא מתוכננת היטב. כלומר, בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע מבזבוז זמן בפגישה? לפעמים בפגישה זורמת קורה מצב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול, איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, אימון אישי טלפוני, תמיכה נפשית בתחום ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 10:16:49 - wesi1