אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
מה הסוד להצלחה במכירות?

ההצלחה במכירות תלויה במידה רבה בהבנת פרדוקסים פנימיים שמלווים את המקצוע. אליעד מסביר את האתגרים הנפשיים והרגשיים שמלווים את אנשי המכירות, במיוחד אנשים שפוחדים מהמכירה, מרגישים רע כשהם מוכרים, או לא אוהבים את התחום. הוא מתאר את תהליך המכירה כמשהו שנמצא במרכז של תחושת חיסרון, שבו המוכר מתמודד עם דחיות וכישלונות באופן יום - יומי, וההצלחה תלויה ביכולת להתמודד עם תחושת החיסרון הזאת.

במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את הקשיים הרגשיים שמגיעים עם תחום המכירות. הוא טוען שהמכירה היא מקצוע שלא כולם אוהבים לעשותו, אך הוא אחד המקצועות הרווחיים ביותר, כי אם אדם יודע למכור, הוא יכול להרוויח כל סכום שהוא רוצה. הבעיה היא שבמהלך המכירה, המוכר חייב להתמודד עם רגשות של חיסרון ושל "אין לי" - תחושה של צורך לקבל משהו בתמורה.

למה אנשים קשה להם למכור?

המכירה, לפי אליעד, קשה לאנשים בעיקר כי היא מערבת חיסרון פנימי. כשאתה מוכר, אתה בעצם מבקש משהו בתמורה - כסף, תמורה כלשהי, וזה מצב של חיסרון. אליעד מסביר שאם אדם היה אלוהים, הוא לא היה צריך למכור, כי הוא לא היה צריך שום דבר. המוכר, לעומת זאת, תמיד מרגיש את הצורך בתמורה, וזה יוצר תחושת דחייה ותחושת שקר פנימית. הכישלונות והמילחמות הפנימיות הללו משדרות חשש ובלבול, ולכן הרבה אנשים מפחדים למכור.

מהו פרדוקס המכירה?

המכירה היא מקצוע שבו ההצלחה תלויה ישירות בתוצאות. אם איש מכירות לא מצליח, אין לו תוצאה, ולכן לא תישאר לו עבודה. אליעד מסביר שההצלחה במכירות תמיד תלויה במוכר וביכולת שלו להתמודד עם הכישלונות - אחד מצליח, אחד נכשל, זה תלוי בהצלחה של כל מכירה. לדוגמה, אדם במכירות יכול להרגיש את התחושת הישג רק כשיש לו עסקאות, אחרת הוא לא מרגיש סיפוק, והמצב הזה יוצר פרדוקס של "הצלחה תלויה בכישלון".

איך כדאי להתמודד עם תחושת החיסרון במכירות?

אליעד מציע שלפני שהמוכר נכנס לתהליך המכירה, הוא צריך לחשוב לא על החיסרון שלו, אלא על היתרונות שהוא נותן ללקוח. אם המוכר חושב על מה הוא נותן, ולא על מה הוא לוקח, הוא יהיה בקטע של עזרה ולא בשאיפה למכור. הרעיון הוא שכשאתה עוזר ללקוח, אתה לא מרגיש שאתה נמצא בעמדה של חיסרון, אלא שאתה מסייע, ובכך אתה משנה את המיקוד שלך בתהליך המכירה.

מה עושה את אנשי המכירות למצליחים?

הצלחה במכירות לא תמיד נמדדת במכירות עצמן, אלא גם בכמה האנשים המצליחים באמת אוהבים את תהליך המכירה. אנשים...
פנימית היא לא רוצה חווית אהבה מרגיש ש סוד אוהב למכור רגש להרוויח לעבוד במכירות תמורה אהבה אוהב אוהב למכור במכירות הסוד הסוד להצליח הסוד להצליח במכירות הצלחה הצלחה ב הצלחה במכירות חרדה מ חרדות מ חרדת מכירות טלמרקטינג לא אוהב למכור לא רוצה למכור לאהוב לאהוב למכור להצליח להצליח ב להצליח במכירות להרגיש להרגיש טוב להרגיש טוב למכור להרגיש רע למכור למכור בטלפון לעבוד לעבוד בטלמרקטינג לעבוד במכירות לפחד למכור מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות מפחד למכור מפחד ממכירות מרגיש מרגיש רע מרגיש רע למכור סוד סודות פחד פחד ל פחד למכור פחד מ פחד ממכירות פחדים רגישות רוצה רוצה למכור רצון שונא שונא למכור שנאה
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
... לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד במכירות? אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל לא מכיוון שהחוויה של ... לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף שמצוי במצב של ספק, ביקורתיות והתנגדות. הוא מדגים את ההבדל בין לעבוד במוסך, שם האדם מתמודד בעיקר עם מכונות ורכבים שלא מביעים התנגדות, לבין מכירות, שבהן האדם צריך לשכנע אדם אחר שרשאי לבחור בין הצעות מתחרות, ובכך נוצר מתח תמידי וקונפליקט מתמשך. למה אנשים מרגישים רע כאשר הם מקבלים לא מלקוח? הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת כישלון. הסירוב נתפס אצלו כאילו לא הצליח למלא את המשימה המרכזית שלו - למכור. ככל שאיש המכירות רואה במכירה עצמה את המשימה המרכזית של חייו, כך הכישלון שלו נראה משמעותי יותר. אם התגמול תלוי בהצלחות שלו, אז כל ... שהמשמעות של הסירוב היא הפסד כספי ישיר. אליעד מציע לנתח את הבעיה בצורה שיטתית: אדם לא רוצה לעסוק בדבר שהוא מאמין שיגרום לו יותר רע מאשר טוב. לכן, אם איש המכירות מרגיש רע כשהוא שומע לא, הוא יעדיף להימנע מהעבודה הזו. הסיבה המרכזית לכך שהלא כואב לו במיוחד היא שהרצון העיקרי שלו - למכור - לא מתממש, וכל כישלון נתפס על ידו כהפסד של הדבר החשוב ביותר מבחינתו. איך אפשר להקטין את התחושה הרעה מסירוב של לקוח? אליעד כהן מציע מספר דרכים להתמודדות עם התחושה הקשה של סירוב לקוח: להגדיל את היתרונות הפוטנציאליים של המכירה - למשל, להעלות את הבונוסים או להדגיש את הרווח שצפוי לו אם יצליח למכור. כך, גם אם הוא מקבל לא, התמריץ להמשיך ולהתמיד גדל. להקטין את המשמעות השלילית של הסירוב על ידי הבנת סטטיסטיקה - אם איש המכירות יודע מראש שהסיכוי למכור הוא נמוך (לדוגמה, אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה לא בדרך להצלחה. לשנות את הגישה כלפי המכירה עצמה - אליעד מציע שאיש המכירות יחשוב על התהליך כעל תהליך למידה ושיפור, בו כל סירוב יכול ללמד אותו משהו חדש ולשפר אותו לקראת ההזדמנויות הבאות. להפוך את המטרה של איש המכירות ליותר מאשר רק מכירה - אם איש המכירות יתמקד בכך שהוא רוצה ללמוד כיצד להתמודד עם התנגדויות, להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל לא יהפוך להזדמנות ... ולא רק לכישלון מקצועי. מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות? אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים: סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה שלו ועל דרכים לשיפור, כמו מתאמן בזירה שמקבל מכה באימון, וכך הוא לומד איך להשתפר לקרב האמיתי. סירובים חוזרים עוזרים לאיש המכירות להשתחרר מתלות בתגובה חיובית מהסביבה. כלומר, איש המכירות יכול ללמוד לא להיות תלוי רק בתוצאות חיצוניות ובאישור של אחרים. סירובים עוזרים לאיש המכירות להבין את החשיבות של תהליך שכנוע עצמי ושל התמודדות פנימית עם רצונותיו ועם מה שעומד בינם לבין המציאות. איך ...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
... במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות? וההסבר לכך שיש לאנשים שחיקה בעבודה בכלל ובעבודה במכירות בפרט, היא משום כמות החוויה של הקונפליקט והמאבק שבה נמצא איש המכירות, במשך העבודה שלו. כי שחיקה קורית, רק כאשר האדם לא נהנה מעצם העבודה שלו. וככל שהאדם יותר בחוויה של קונפליקט מאבק מלחמה בעבודה שלו, כך הוא נשחק יותר מהר. והסיבה לכך וממילא גם הפתרון לבעיית השחיקה של אנשי המכירות , היא על ידי שאיש המכירות משנה את הגישה הבסיסית שלו לתהליך המכירה. דהיינו, שעל איש המכירות בראש ובראשונה לנסות להבין איפה הוא עושה טוב ללקוח, במוצר שהוא מוכר ללקוח. ועל איש המכירות לקחת את כל המחשבות השליליות שרצות לו בראש במשך היום באינטראקציה עם הלקוחות שלו, ולבדוק ולברר עד כמה הן אמת, ועד כמה הוא חייב לחשוב אותן. כגון לדוגמה אנשי מכירות שחושבים שהם דופקים את הלקוחות. כי רק כסף של הלקוח מעניין אותם. ואז איש המכירות מרגיש רע עם עצמו. מה שיוצר שחיקה בעבודה במכירות . כי השחיקה היא לא רק בגלל המאבק מול הלקוח והקושי למכור ללקוח, אלא גם במאבקים שיש לאיש המכירות מול עצמו, במשך כל זמן העבודה שלו. ועל איש המכירות לדעת לאתר את כל המחשבות השליליות שיש לו בראש שלו, ולהיפטר מהן. ואז ממילא, השחיקה תעלם. ועוד היבט יש כאן, והוא שבתהליך מכירה תמיד יש ניגוד אינטרסים כלשהו, בין הרצון של המוכר לבין הרצון של הלקוח. שזה בעצמו יוצר לחץ. ובנוסף כאשר איש המכירות מתוגמל בעיקר לפי הצלחה, לפי יעדי מכירות, לפי ביצועים וכולי, במקרים כאלו, הלחץ של איש המכירות עולה והוא כל הזמן נמצא בתחושה שהוא אולי ייכשל וכולי. שגם זה יוצר לחץ. ואם איש המכירות יבוא בגישה, שהוא עושה טוב לאנשים, ושהוא רוצה לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל מול עיניו, את התועלת שהוא מביא ללקוח. ואם וכאשר איש המכירות יבין, שזה שהלקוח אמר לו לא, זה לא אומר בהכרח שהמוצר לא טוב דברים שליליים אחרים על איש המכירות והמוצר. על ידי כל הדברים האלו, מפלס המתח וה
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... עם הלקוח הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא מעניין. הכסף של הלקוח הוא המטרה ולא טובת הלקוח. מצב 2 - הלקוח מעניין ברמה האישית. רע לך כשרע ללקוח. אתה מוכר ללקוח רק את מה שהוא באמת צריך. אתה רוצה לעשות טוב ללקוח. מחובר רגשית ... עסקה, מההיבט שרוצים יותר את הכסף של הלקוח, מאשר שללקוח יהיה טוב. איש המכירות, יותר ממוקד מטרה בלסגור את הלקוח. חסרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות, במקרה ... של חברות אהבה. רמת הקונפליקט הרגשי מול הלקוח עשויה לעלות. איש המכירות עשוי לשנוא את עצמו, להרגיש שהוא לא בסדר, לא לאהוב את מה שהוא עושה, להרגיש שהוא דופק את הלקוח. ובעיקר, להרגיש יותר תחושת עבודה מאשר הנאה בתהליך המכירה. (שיחות נכנסות = אתה חבר של הלקוח, הוא רוצה ממך משהו שיחות יוצאות = אתה ... יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית עם הלקוח. אווירה פחות עוינת. איש המכירות מרגיש שהוא עם חברים. מרגיש הרמוניה, רוצה לעשות טוב לאנשים, מרגיש נחמד עם ... מצד שני, כשאין הזדהות עם הלקוח, זאת אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשי מכירות מרגישים שחיקה. כי הם מרגישים כמו גנבים שודדים, שהם כל היום בקונפליקט רגשי ...
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
... כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור כאן אבאר מה עליך לעשות, אם אתה מרגיש שאתה נאלץ למכור משהו ולהתעסק במכירות בתחום הפעילות העסקית שלך, למרות שאתה מרגיש שאתה לא טוב במכירות ושלא נולדת איש מכירות. כי יש הרבה אנשים שלא ממש אוהבים למכור ואפילו שונאים לעבוד במכירות. אבל בכל עסק, יש את הרכיב של המכירה. כי אם אין קונה, ואין מי שישלם על השירות והמוצר, אין עסק. בפרט שכירים שהחליטו להפוך לעצמאים, שאז פתאום הם מגלים, שהם צריכים לעבוד גם במכירות כדי למכור את עצמם. וכאן אשיב לשאלות, מה לעשות אם אתה מרגיש שלא נולדת איש מכירות? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך זה לעבוד במכירות? מה לעשות אם קשה לך למכור? מה לעשות אם אתה שונא למכור? ואיך להצליח למכור בכל זאת? ולשאלה הזאת, יש כל מיני תשובות שגויות. יש כאלו שיספרו לך כמה הם אנשי
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
... מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב ... יש להתמודד עם מחשבות אובססיביות של מוסר, דרך דוגמאות מוחשיות ושיטות מעשיות להתמודד איתן. מדוע אנשים מרגישים שהם גנבים או לא מוסריים? אליעד כהן מציג דוגמה של אדם שמוכר מוצר אותו קנה בשקל, ומוכר אותו בשני שקלים. האדם מתחיל להרגיש אשמה, מכיוון שהוא מנצל חולשה או חוסר ידע של הקונה, שיכול היה לרכוש את המוצר במקום אחר בזול יותר. התחושה הזו הולכת ומקצינה: גם אם כל האנשים האחרים מוכרים באותו מחיר או אף יותר גבוה, האדם עדיין ... מכיוון שהאדם כבר נמצא במעגל סגור שבו הוא מוטרד מעצם התחושה המוסרית שלו, ולא ממעשה קונקרטי. במקום זאת, הדרך לטפל בבעיה לפי אליעד היא קודם כל להבין מדוע האדם כל כך מפחד מהאפשרות להיות גנב. הפחד מהיותו לא מוסרי הוא זה שמזין את המחשבות ... ומיד מרגיש צורך לקנות אותו מחשש שגרם לנזק. או אדם שהזיז עגבניה בסופרמרקט והרגיש שהבריאה נפגמה והוא חייב לקנות אותה. אלה דוגמאות למחשבות טורדניות מוגזמות, שמקורן בפחד מוסרי עמוק. איך להתמודד עם המחשבות הטורדניות על ... שהוא לא גנב, כדאי דווקא לקחת את החשיבה שלו לקיצוניות. במקום להקל עליו, הוא מציע לסבך את האדם עוד יותר בתוך הספק המוסרי, עד לאבסורד מוחלט. למשל, הוא אומר שאם האדם מרגיש רע מכך שמכר מוצר ביוקר, צריך להסביר לו שהוא גנב גם אם היה מוכר בזול, כי בכלל כל פעולה שלו פוגעת במישהו או ... ארטיק לא באמת צריך את הארטיק, אלא את ההרגשה הטובה שהארטיק נותן לו. אבל את אותה ההנאה הוא יכול היה להשיג ללא קנייה של ארטיק, דרך מדיטציה או פעולות אחרות. לכן, גם כשמוכרים מוצר במחיר הכי נמוך האפשרי, עדיין אפשר ...
אומנות הפיתוי, סודות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? הסוד של אומני הפיתוי, שבירת פחד גישה, איך לא לפחד להתחיל איתה? איך להתמודד עם פחד גישה? איך לא לפחד להתחיל עם מישהי? חרדת כישלון, חרדת דחייה, פחד לקבל לא, לעבוד במכירות
אומנות הפיתוי, סודות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? הסוד של אומני הפיתוי, שבירת פחד גישה, איך לא לפחד להתחיל איתה? איך להתמודד עם פחד גישה? איך לא לפחד להתחיל עם מישהי? חרדת כישלון, חרדת דחייה, פחד לקבל לא, לעבוד במכירות
... הפיתוי, סודות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? הסוד של אומני הפיתוי, שבירת פחד גישה, איך ... מישהי? חרדת כישלון, חרדת דחייה, פחד לקבל לא, לעבוד במכירות למה גברים מפחדים להתחיל עם ... יסתדרו ביניהם, אך זו סוגיה שונה ופחות נפוצה. מה הסוד של אומני הפיתוי להתגבר על פחד הגישה? הסוד המרכזי של אומני הפיתוי, כפי שאליעד ... חיובית. מה הקשר בין פחד להתחיל עם בחורה לבין מכירות? אליעד כהן משווה בין פחד להתחיל עם בחורה לבין פחד לעבוד במכירות. אנשים רבים לא אוהבים לעבוד במכירות מאותה סיבה שהם חוששים לקבל ... יותר את הדבר שהוא מנסה להשיג (את הבחורה או את המכירה), כך עולה הסיכוי שהוא יפחד יותר ... לא מוגבל לתחום אחד בלבד: אדם יכול להיות מצוין במכירות אך לפחד מאוד להתחיל עם בחורה, ולהפך. הכל קשור לכמות החשיבות שהוא נותן לתוצאה הרצויה. פחד מדחייה או פחד מכישלון יגדל תמיד ביחס לחשיבות שהאדם ... רגשית פנימית. איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? מה הסוד של אומנות הפיתוי? איך להתמודד עם חרדת דחייה? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? איך לבנות ביטחון עצמי עם ... מה החיסרון בשיטת אומנות הפיתוי? איך להתגבר על פחד מכישלון? איך גברים לא מפחדים להתחיל עם בחורה? למה קשה להתחיל עם בחורה? למה קשה לעבוד במכירות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? סיכוי סיכון בלהתחיל עם בחורה, איך לגשת לבחורה יפה? איך לא לפחד מבחורה יפה? ...
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
... סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, ... לו לקבל אותו בפגישה פיזית. ולפעמים הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ומדוייקת והלקוח מצפה לתשובה מאוד ספציפית לגבי השאלה שלו, ואז איש המכירות נכנס למלכודת שבה מצד אחד הוא כאילו צריך לתת ללקוח ... כדי לדעת כמה בדיוק זה עולה. ועיקר המבנה של העצה הוא, שצריכים ואפשרי לתת ללקוח תשובה סגורה ומדוייקת, אבל להוסיף לו עוד מידע, שיגרום לו להבין שאין במה שנאמר לו כדי למצות את כל המידע שאפשרי לתת לו. כגון על ... את השאלה שלו? ועכשיו, במקום לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, באפשרותך להשיב לו גם בשאלה על השאלה שלו, האם אתה מתכוון לשאול X או Y וכיוב. וכמו שנאמר בהגדה של פסח? ושאינו יודע לשאול, תלמד אותו לשאול. כי הרבה פעמים הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה לדעת. והוא שואל שאלה סגורה בתום לב. ועליך כאיש מכירות, לקחת את השאלה הסגורה שלו ולהפוך אותה לכמה שאלות ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי לעשות ... פתוחה ולא ברורה, שאלה שיש לה כמה פירושים אפשריים, לדוגמה מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין למה בדיוק מתכוון ... יקר לי, שאז נצפה לשמוע תשובה של למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, ... שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש מכירות, נוכל להעלות התנגדות מכירה כללית של אני צריך לבדוק לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, לבדוק עוד אפשרויות, ... על זה לראות אם אני רוצה את המוצר, כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי. ...
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך למכור משהו כלשהו ומה צריך לעשות כדי למכור משהו כלשהו. דהיינו, נניח שנותנים לך מוצר כלשהו שאתה לא מכיר אותו ונותנים לך שעה אחת ללמוד על המוצר הזה מה שאתה רוצה. ולאחר מכן, אתה צריך להיות מסוגל למכור את המוצר כמה שיותר טוב. אז, מה כדאי לך לנסות להבין בשעה הזאת, כדי שתוכל למכור את המוצר הזה הכי טוב. ונסביר שוב, נניח שיש תחרות אנשי מכירות, שבה מציגים לכל אנשי המכירות מוצר כלשהו שאף אחד מהם לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום. ולכל איש מכירות יש שעה לקבל כל מידע שהוא רוצה על המוצר. ואחרי השעה הזאת, התחרות היא מי יצליח למכור את המוצר הזה הכי טוב וכולי. והשאלה היא, מה כדאי לאיש המכירות לנסות ללמוד בשעה הזאת על המוצר הזה, כדי להצליח למכור אותו כמה שיותר. וכמובן שאני לא מדבר על עניין של ללמוד מיומנויות מכירה כלשהן באופן כללי, כי זה עניין בפני עצמו. ואני כן מדבר על ללמוד את המוצר הספציפי שאותו אתה צריך למכור בעוד שעה. אז איך לגשת לעניין הזה. אז לצורך העניין צריכים ... הלקוחות יכירו את המידע הזה, הם ירצו לרכוש את המוצר. גם אם המידע הזה הלקוחות לא שואלים לגביו, בשום שלב. לסיכום: כדי למכור מוצר, צריכים להכיר את הלקוח של המוצר. להסתכל על המוצר מנקודת ...
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
... משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית? איך אפשר לאהוב משימות שאתה שונא לעשות בעסק שלך? אנשים רבים שמנהלים עסק מתמודדים לעיתים קרובות עם מצב שבו הם מאוד אוהבים חלק מהמשימות שלהם, אך שונאים או משתעממים ממשימות אחרות. אליעד כהן מסביר איך ניתן להפוך את המשימות השנואות או האפורות למשהו שאפשר באמת לאהוב ולהתרגש ממנו. המטרה היא למצוא דרך שבה האדם יוכל להתחבר ... אוהב בעסק שלו. לדוגמה, אומן שאוהב מאוד לצייר אבל לא אוהב למכור את הציורים שלו, צריך קודם כל להבין מה הוא אוהב בציור. לדוגמה, יכול להיות שהוא נהנה מתחושת ... את אותה תחושת חופש וביטוי אישי גם במשימות שהוא שונא, כמו מכירות ושיווק. איך להפוך כל משימה בעסק ליצירת אומנות? אחת הדרכים המרכזיות להפוך משימות משעממות ליותר ... כי הן הופכות עבורו לאתגרים יצירתיים ומרגשים. איך לאהוב למכור ולהתגבר על הפחד ממכירות? רבים מהעסקים, במיוחד אומנים ויוצרים, לא אוהבים את תהליך המכירה ואף פוחדים ממנו. הסיבה לכך היא שרואים במכירה סוג של עימות או מאבק עם הלקוח, מה שגורם לתחושת מתח ואי - נעימות. אליעד מסביר שניתן לשנות את הגישה ולהפוך את תהליך המכירה לחוויה חיובית ומעניינת. לדוגמה, אפשר לראות את המכירה כמשחק אסטרטגי מרתק, או כהזדמנות לספר סיפור משכנע ומעניין על המוצר. אדם שאוהב ליצור יכול להסתכל על המכירה כחלק בלתי נפרד מהיצירה שלו - ליצור סיפור סביב המוצר, למצוא את הדרך הכי מעניינת להציג אותו, וליהנות מתהליך התקשורת עם הלקוח. ברגע שמכירה הופכת לתהליך יצירתי, היא יכולה להיות מרגשת ומלאת עניין. איך להפוך כל פעולה בעסק לאתגר? דרך ... וכך להפוך את המשימה המשעממת למשהו מספק ומעניין. הסוד להצלחה: למצוא את התועלת הרגשית בכל משימה הסוד של אליעד כהן לאהוב משימות אפורות או שנואות הוא למצוא בכל פעולה את התועלת הרגשית שגורמת לאדם הנאה אמיתית. כאשר האדם מזהה איזו תחושה או ... איך להרוויח כסף מאומנות? איך לנהל עסק מצליח? איך לאהוב למכור ללקוחות? איך לאהוב משימות משעממות? איך להפוך כל דבר ליצירת אומנות? איך למצוא עניין במשימות שנואות? איך אפשר לאהוב משימות בעסק שאתה לא אוהב לעשות? כאשר אדם מנהל עסק, ישנן משימות שהוא אוהב לבצע וישנן משימות שהוא שונא או משתעמם מהן. לדוגמה, אומן עשוי לאהוב לצייר אך לשנוא למכור את ציוריו. כדי להצליח בעסק, עליו לבצע את כל ההיבטים הנדרשים, כולל שיווק, מכירות, ותמחור. כדי להתחיל לאהוב משימה שנראית משעממת או מעיקה, יש להבין מדוע אוהבים את המשימות ... עצמו וליצור, הוא יכול לנסות לראות את אותה חוויה גם במכירה - להפוך אותה לתהליך יצירתי שבו הוא מצייר תמונה של הציור בעיני הלקוח. איך אפשר להפוך כל ... בציור את כולו, כך ניתן להשקיע מחשבה ויצירתיות גם במכירה, בכתיבת הצעת מחיר או בתכנון תקציב. אם נראה משימה כמשהו טכני שצריך להיפטר ממנו, היא תיראה ... הגבוהה ביותר, הן הופכות לאתגר מרגש. איך אפשר לאהוב מכירה ולהתגבר על הפחד ממנה? אנשים רבים מפחדים למכור כי הם רואים זאת כמאבק מול הלקוח. אך אפשר לראות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מפחדים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מפחדים, איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מאמן אישי בסקייפ, אימון אישי לתזונה נכונה בתחום מפחדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 13:16:09 - wesi1