אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מידע ✔דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח?

כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו לדייק ולהציג את המוצר בדיוק כפי שהוא, כולל כל היתרונות והחסרונות, או שמא עדיף להציג אותו באור חיובי במיוחד, אפילו אם זה אומר לא להיות מדויק לחלוטין. אליעד כהן מסביר כי מדובר בדילמה משמעותית שקשורה באופן ישיר ליחסים בין איש המכירות ללקוח, לאמינות שהלקוח חש, וליכולת לבצע מכירה מוצלחת.

מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות?

דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית של המוצר, ללא הגזמה או הסתרה של פרטים שליליים. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם רכב הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו לשנת 2023", אז איש המכירות צריך לומר זאת במדויק ולא להציג אותו כרכב המהיר ביותר באופן כללי, כי אז הדבר עלול להיות לא נכון. המשמעות של דיוק היא לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים.

מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה?

אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח:
  • יצירת אמון ואמינות:

    כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה.
  • חיזוק הקשר לטווח ארוך:

    לקוח שמקבל מידע אמיתי ומדויק, נוטה לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות מאותו מוכר, מכיוון שהוא בוטח בו ויודע שלא מנסים להונות אותו.
  • מניעת אכזבות ותלונות:

    כאשר הלקוח יודע מראש את האמת על המוצר, הסיכוי שיתאכזב או יגיש תלונה בעקבות ציפיות שווא יורד משמעותית.
  • תדמית מקצועית ואמינה:

    מוכר המדייק בפרטים נתפס כמומחה וכאדם מקצועי יותר, ולא רק כמי שרוצה למכור בכל מחיר.
מהם החסרונות של דיוק מוחלט בתהליך מכירה?

מצד שני, אליעד מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר:
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות באופן גלוי מדי עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • קושי להתחרות במתחרים:

    אם המתחרים בוחרים להציג את המוצרים שלהם בצורה פחות מדויקת אבל יותר "יפה" ומשכנעת, הלקוח עשוי להעדיף את ההצעה שלהם.
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר כל הפרטים, כולל החסרונות, מוצגים, הלקוח עלול להרגיש שהוא צריך לשקול את הדברים לעומק רב, מה שגורם לו לדחות את החלטת הרכישה.
האם תמיד צריך לדייק לחלוטין או שאפשר לעגל פינות?

לדברי אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח.

לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח "אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב", וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית "המוצר יהיה זמין מהר מאוד" זו אמירה פחות מדויקת, אם כי לא שקר מוחלט.

מהו המצב האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת?

המצב האידיאלי שאליעד מתאר הוא מצב שבו המוצר הוא כל כך איכותי וטוב, שניתן לדייק ולהגיד ללקוח את כל האמת, כולל חסרונות, ועדיין לגרום לו לרצות לקנות. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או להסתיר מידע, מכיוון שהלקוח יזהה את הערך האמיתי וירצה לרכוש למרות הכל.

יחד עם זאת, אליעד מציין שאין חובה להיות "דתי פנאטי" בכל הקשור לאמירת האמת, כלומר, לא חובה לפרט באדיקות כל חיסרון קטן, אלא לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה.

כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח?

אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות מכיוון שהם מניחים מראש שהמוכר מעוניין רק בכספם ומוכן לומר כל דבר כדי למכור. דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה.

עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים עם הדיוק - לא חובה לחשוף כל פרט קטן וחסר חשיבות. האיזון הנכון הוא המפתח להצלחה במכירות.

לסיכום: איך כדאי לנהל את תהליך המכירה?

לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק בדיבור במכירות הוא כלי רב - עוצמה ליצירת אמון ואמינות. הלקוחות מעריכים מוכרים כנים ופתוחים, ולכן יש יתרון משמעותי בדיוק. עם זאת, לא צריך להתעקש יתר על המידה על כל פרט שלילי. המטרה האמיתית היא למכור מוצרים איכותיים וטובים, שיאפשרו להציג את האמת בצורה גלויה וללא חשש, ועדיין לשכנע את הלקוח לבצע רכישה מתוך הבנה מלאה של היתרונות והחסרונות.
האם כדאי לאיש מכירות לדייק בדיבור שלו מול הלקוח?

כאשר איש מכירות מציג מוצר ללקוח, הוא עומד בפני דילמה: האם לדייק בכל פרט ופרט בנוגע למוצר, גם אם זה אומר שהמוצר ייראה פחות אטרקטיבי, או שמא לשים דגש רק על היתרונות ולנסות להציג אותו באור החיובי ביותר, גם אם זה אומר שלא כל מה שנאמר מדויק לחלוטין?

מה המשמעות של דיוק בדיבור?

דיוק בדיבור משמעו להציג את המוצר בדיוק כפי שהוא - לא להגזים ביכולותיו, לא להסתיר חסרונות, ולא ליצור מצג שווא. לדוגמה, אם רכב מסוים הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו בשנת 2023", אז לומר זאת במדויק ולא לטעון שהוא "הרכב המהיר ביותר" באופן כללי, שעלול להיות לא נכון.

יתרונות הדיוק בתהליך המכירה
  • יצירת אמון:

    הלקוח חש שאיש המכירות אמין ואינו מנסה "לדחוף" לו מוצר בכל מחיר.
  • בניית מערכת יחסים ארוכת טווח:

    כאשר הלקוח מרגיש שהמידע שהוצג לו היה מדויק, הוא ייטה לחזור ולרכוש שוב בעתיד.
  • הימנעות מתלונות ובעיות:

    כאשר הלקוח מקבל מידע מדויק, יש פחות סיכוי שיתאכזב ויגיש תלונות.
  • יצירת תדמית מקצועית:

    איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר.
חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • חוסר גמישות:

    לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק "יפה" ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר "משכנעת".
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, הוא עלול להרגיש שהוא צריך לשקול יותר מדי ולדחות את ההחלטה.
אז מה עדיף? דיוק או הגזמה?

האידיאל הוא למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב לשמור על אמינות ולא להטעות את הלקוח, אך מצד שני, אין צורך להכביר במידע שלילי שלא תורם למכירה. כלומר, אם יש חיסרון מסוים שאין לו חשיבות מהותית ללקוח, אין צורך להדגיש אותו, אך אם מדובר בפרט שעלול להשפיע על שביעות רצונו - עדיף להיות גלוי.

המודל האידיאלי: מוצר טוב ומכירה כנה

המטרה היא למכור מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך אמיתי.

לסיכום

דיוק בדיבור יכול לשפר את האמינות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח, ולחזק את הקשר בין הלקוח לאיש המכירות. יחד עם זאת, אין צורך להיות פנאטיים - אפשר לדייק מבלי להדגיש יותר מדי את החסרונות. האידיאל הוא למכור מוצרים טובים כך שגם כאשר האמת כולה מוצגת - הלקוח ישתכנע לבצע את הרכישה.
האם להיות כנה עם הלקוח? האם לומר ללקוח רק את האמת? האם להיצמד לאמת בתהליך מכירה? האם לדייק בדיבור עם לקוח? כמה להיות כנה עם הלקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לגרום ללקוח להאמין בך? לשקר בתהליך מכירה, שקרים של אנשי מכירות, לומר את האמת בתהליך מכירה, למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות?
לוותר דוגמאות תחושת מוצלח איך ליצור אמון מתחרים בתהליך מכירה שיטת מכירה לומר ללקוח את כל האמת דוגמה יתרון מול חיסרון איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר פגום איך למכור מוצרים איך לשדר איך לשדר אמינות איך לשדר אמינות ללקוח אמינות אמת במכירות בתהליך מכירה גרוע דיוק דיוק במכירות האם לדייק בתהליך מכירה האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר האם להסתיר מידע מהלקוח האם לומר ללקוח את כל האמת האם לשקר ללקוח הדרכת הדרכת מכירות החסרונות של המוצר הלקוח הלקוח שלך המוצר המוצר שלך חיסרון חסרונות חסרונות של מוצר לדייק לדייק בתהליך מכירה להסתיר להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר להסתיר מידע להסתיר מידע מהלקוח לומר ללקוח לומר ללקוח את כל האמת למכור למכור מוצר למכור מוצר גרוע למכור מוצר פגום למכור מוצרים לקוח לקוחות לשדר לשדר אמינות לשדר אמינות ללקוח לשקר לשקר ללקוח מוצר מוצר גרוע מוצר פגום מידע מכירה מכירות שקר שקרים שקרנים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
... ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט? איך ללמוד כל דבר בשתי שיטות פשוטות? כאשר רוצים ללמוד מידע חדש, הדבר החשוב ביותר הוא להבחין קודם כל בסוג המידע שאותו רוצים ללמוד, כי קיימים שני סוגים מרכזיים של מידע, ולכל אחד מהם נדרשת שיטת למידה שונה לחלוטין. הסוג הראשון הוא מידע המבוסס על זיכרון (מידע אקראי), והסוג השני הוא מידע המבוסס על היגיון (מידע סיבתי המבוסס על הקדמות). מהו מידע המבוסס על זיכרון וכיצד ללמוד אותו? מידע המבוסס על זיכרון הוא מידע שאין בו היגיון פנימי ברור, והוא למעשה אקראי לחלוטין. דוגמה נפוצה לכך היא למידה של אוצר מילים בשפה חדשה. למשל, מדוע בעברית נקרא שולחן ובאנגלית טייבל? אין לכך סיבה הגיונית עמוקה - זו פשוט החלטה אקראית לחלוטין. כדי ללמוד מידע מסוג כזה, הדרך היחידה והיעילה ביותר היא באמצעות חזרתיות ותרגול אינטנסיבי יש לכתוב כמה שיותר משפטים מגוונים עם המילה שרוצים לזכור. לדוגמה, אם רוצים לזכור את המילה טייבל (שולחן ... ולהשתמש בהם שוב ושוב, תוך כדי יצירת הקשרים חדשים במוח. הסיבה שהמוח זוכר את המידע טוב יותר בשיטה זו, היא מפני שהוא נחשף למידע בהקשרים רבים ומגוונים, וכך נוצר זיכרון חזק וברור. חשוב מאוד להבין שכאשר מדובר במידע מסוג זה, אין טעם לחפש היגיון או סיבה, כי פשוט אין כאלו. צריך רק לחזור על המידע בצורה עקבית ככל שניתן. האם יש היגיון גם בשפה זרה? גם בשפות זרות, לצד אוצר המילים האקראי, קיימים אלמנטים מסוימים בעלי היגיון פנימי. למשל, באנגלית הוספת האות S בסוף מילה מסמנת רבים (Table Tables). זהו כלל דקדוקי הגיוני, אך הוא שונה מהמידע האקראי, כמו עצם הבחירה של המילה טייבל. מהו מידע סיבתי המבוסס על היגיון והקדמות? מידע סיבתי הוא מידע בו קיימת תלות והיררכיה בין מושגים ושלבים. למשל, במתמטיקה חייבים להבין קודם חיבור וחיסור לפני שניתן לעבור לכפל וחילוק, ורק אחר כך למשוואות מורכבות. אותו דבר גם בתחומים כמו כלכלה ופיזיקה. במידע כזה, אי אפשר ללמוד שלב מתקדם בלי הבנה מלאה של השלבים הקודמים. מי שמדלג על שלבים או מנסה לשנן מידע כזה ללא הבנה אמיתית, ייתקע בהמשך ולא יצליח להתקדם כראוי. כיצד ללמוד מידע המבוסס על היגיון והקדמות? כדי ללמוד מידע מסוג זה, יש לפעול לפי הכללים הבאים: ראשית, לזהות שמדובר במידע סיבתי הדורש הבנה של שלבים קודמים. לחלק את המידע לחלקים קטנים ומוגדרים ככל האפשר. להבין לעומק כל חלק בפני עצמו, ורק לאחר הבנה מלאה לעבור לחלק הבא. כאשר נתקלים בקושי או לא מבינים נושא כלשהו, תמיד לחזור שלב אחד אחורה ולוודא הבנה ... שהבנתם לעומק כל חלק בנפרד, תוכלו להבין את המושג המלא. מה קורה אם מנסים לשנן מידע סיבתי במקום להבין? אם מנסים ללמוד מידע סיבתי רק באמצעות שינון, הזיכרון יגיע למגבלה שלו במהירות והלומד ייתקע בהמשך, כי מידע מסוג זה בנוי בצורה של היגיון והיררכיה ולא כזיכרון אקראי. ההבנה חשובה הרבה יותר מזיכרון במקרים כאלה. מה ההבדל בין למידה מסודרת ללמידה לא מסודרת? למידה מסודרת היא תהליך שבו ...
חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, איך להישמע חכם? איך להיראות חכם? מידע מורכב, מידע פשוט, מידע שגוי, מידע נכון, איך לזהות מישהו חכם? חוכמת הקבלה, חוכמת הזוהר, חוכמת היהדות, לימוד תורה, איך לדעת אם הוא חכם או טיפש? השפה הארמית
חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, איך להישמע חכם? איך להיראות חכם? מידע מורכב, מידע פשוט, מידע שגוי, מידע נכון, איך לזהות מישהו חכם? חוכמת הקבלה, חוכמת הזוהר, חוכמת היהדות, לימוד תורה, איך לדעת אם הוא חכם או טיפש? השפה הארמית
... או טיפש, 2 סוגים של מידע, איך להישמע חכם? איך להיראות חכם? מידע מורכב, מידע פשוט, מידע שגוי, מידע נכון, איך לזהות מישהו חכם? חוכמת הקבלה, חוכמת הזוהר, חוכמת היהדות, לימוד תורה, איך לדעת אם הוא חכם או טיפש? השפה הארמית איך להבדיל בין מידע עמוק למידע שטחי? כאשר אדם שומע מידע חדש, עליו להבדיל בין מידע שנשמע עמוק ומסתורי לבין מידע שהוא באמת עמוק ומסתורי. לעיתים, המידע עשוי להישמע מאוד חכם ועמוק, אך יש להבין אם מדובר במידע אמיתי ומורכב או שמא הוא פשוט עטוף במילים וביטויים לא מוכרים שמייצרים את הרושם של עומק. מה הופך מידע לעמוק? ישנם שני סוגים של מידע: מידע שנשמע עמוק בגלל הצורה בה הוא מועבר, ומידע עמוק באמת, שהוא מורכב מבחינת הלוגיקה או הרעיונות שבו. למשל, אם אדם אומר משהו פשוט כמו הלכתי אתמול לאכול, מדובר במידע שולי ואינו עמוק. אך אם אדם אומר משהו שנשמע מורכב, לדוגמה מצטט מילים בשפה ארמית או ... זה עשוי להיראות עמוק, רק כי המילים והמושגים יוצרים תחושת סודיות. זהו סוג של מידע מעוטר שאינו בהכרח אמיתי או עמוק. מהו מידע עמוק באמת? המידע העמוק באמת הוא כזה שדורש מחשבה ומורכבות כדי להבין אותו. הוא יכול להיאמר בשפה פשוטה ... כדי לפענח את המשמעות. למשל, אם מישהו מציין חישוב כמו 1 ועוד 1 שווה 2, זהו מידע פשוט, אך אם הוא מוסיף חישובים מורכבים נוספים עם היגיון שדורש הקדמות להבנתו, המידע הזה הופך להיות עמוק. איך לזהות אם המידע עמוק או לא? כאשר אדם נשמע חכם ומדבר בצורה חכמה, חשוב להבין האם זה בגלל שהוא משתמש ... במילים מבלבלות כמו מונחים בשפה ארמית, מצטט את הזוהר או מוסיף פרטים שמאדירים את המידע שלו, זה לא בהכרח אומר שהמידע הוא אמיתי או חכם. ייתכן מאוד שהמידע לא נכון או מטופש, פשוט עטוף במילים שמטשטשות את פשטותו. איך לבדוק אם מישהו חכם או ... שמדבר בשפה קשה או מבלבלת בהכרח מציג רעיונות עמוקים. מהי הדרך הטובה ביותר לזהות מידע חכם? בכדי לדעת אם מדובר במידע חכם, יש להתרכז בשאלה אם המידע הוא באמת מורכב מבחינת הלוגיקה וההבנה, ולא רק במילים שמעוטרות בציטוטים וביטויים. אדם ... להיראות חכם עשוי להשתמש במילים ארוכות ומורכבות כדי ליצור רושם של חוכמה, גם אם המידע עצמו שטחי. איך לזהות מידע חכם? מה הופך
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה?
... להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? ... וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה, כיצד ניתן להסתיר מידע מאדם אחר, דווקא על ידי זה שחושפים בפניו, מידע שקשור למידע שאותו רוצים להסתיר ממנו. ואבאר איך לעשות זאת בצורה נכונה? ואיך לא לטעות ולהחשיד את עצמך בטעות? ואיך ליצור הטעיה אצל האדם השני? ואיך לנצח בלוחמה ... ועוד. והרעיון הוא, כי לפעמים ברצונך להסתיר מידע כלשהו, מאדם אחר, מסיבה כלשהי. ולפעמים יש לאדם האחר חשדות לגבי המידע שאתה רוצה להסתיר ממנו. ולפעמים האדם השני, באמת חושד בך שאתה מסתיר ממנו מידע, את המידע שאותו הוא רוצה לדעת. ולפעמים האדם השני חושד, שאולי יש לך אינטרס להסתיר ממנו את המידע שהוא רוצה לדעת. ולכן, ניתן לעשות פסיכולוגיה הפוכה ומניפולציה, שמהותה היא, שעל ידי זה שאתה חושף בפניו מידע שקשור לדבר שאותו הוא רוצה לדעת, מידע שאתה כן מוכן לחשוף בפניו, על ידי זה אתה שותל לו מחשבה ומשדר לתת המודע שלו, את המחשבה שאומרת, שאתה לא מנסה להסתיר ממנו מידע לגבי אותו העניין. או במילים אחרות, באפשרותך לחשוף בפניו את כל המידע שהוא רוצה לדעת, ורק להשמיט להחסיר להחליף פרט אחד קטן, שאותו אתה לא רוצה לחשוף בפניו. ובאפשרותך גם לעשות זאת בצורה טבעית, שבה אתה מיוזמתך מספר לו, ... סיפור על נושא כלשהו, אז לא רק שבאפשרותך לגלות מידע על חלק מאותו הנושא, כדי להסתיר מידע על חלק אחר מאותו הנושא, על ידי זה שאתה משדר לתת המודע של השומע, שאתה לא מנסה להסתיר ממנו מידע לגבי אותו הנושא, אלא באפשרותך גם לגלות בפניו מידע חלקי אמיתי לגבי אותו הנושא כנל, ולהוסיף אליו גם מידע שגוי או להציג את המידע שאותו אתה מגלה, בצורה כזו שתגרום לשומע להשלים את התמונה של הסיפור בראש שלו, בצורה שונה מהמציאות כפי מה שהיא. כי כאשר אתה מספר למישהו משהו, המוח ... לספר חלקים אמיתיים מהסיפור ולהוסיף אליהם מידע שגוי, או על כל פנים לספר את החלקים האמיתיים בצורה כזו, שתגרום למוח של השומע, להשלים את הסיפור בדמיון שלו, בצורה שבה הוא יסיק מסקנות שגויות, לגבי המידע שאתה מנסה להסתיר ממנו. שזה שוב פעם אומר, שאם אתה לא רוצה שירמו אותך, אז כאשר אתה מגיע למסקנה כלשהי, עליך לבדוק כיצד הגעת אליה? האם באופן ישיר או ... הסקת מסקנה כלשהי? והאם אימתת באופן מלא את המידע שגרם לך להגיע למסקנה שהגעת אליה? או שמא המסקנה שלך מבוססת על אמונה כלשהי, שיכולה להיות הטעייה כנל. ועוד אוסיף ואומר, שלפעמים האדם השומע הוא מספיק ... ממנו את הסיפור השני. ולפעמים חושפים בפניו מידע כלשהו (נידוב מידע לנדב מידע), דווקא כדי להסתיר ממנו מידע אחר. ולפעמים השומע מספיק חכם, כדי להתחיל לחשוד שמסתירים ממנו משהו, דווקא משום שמנדבים לו מידע שנראה בעיניו כמידע מיותר וכמידע לא רלוונטי לשיחה וכיוב. בצורה שגורמת לו לחשוד, שכנראה אם מספרים לו משהו אחד, כנראה שמסתירים ממנו משהו אחר. ולכן, לפעמים אם אתה מנדב
הגיוני או לא הגיוני, חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, מידע הגיוני, מידע לא הגיוני, מידע שנראה הגיוני, מידע שנשמע הגיוני, חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, האם המידע הגיוני? איך לדעת שמשהו נכון? למה לפתח את השכל? מה זה היגיון?
הגיוני או לא הגיוני, חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, מידע הגיוני, מידע לא הגיוני, מידע שנראה הגיוני, מידע שנשמע הגיוני, חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, האם המידע הגיוני? איך לדעת שמשהו נכון? למה לפתח את השכל? מה זה היגיון?
... או לא הגיוני, חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, מידע הגיוני, מידע לא הגיוני, מידע שנראה הגיוני, מידע שנשמע הגיוני, חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, האם המידע הגיוני? איך לדעת שמשהו נכון? למה לפתח את השכל? מה זה היגיון? מהו ההבדל בין מידע שנשמע הגיוני לבין מידע שהוא באמת הגיוני? אליעד מסביר את החשיבות של הבחנה בין מידע שנשמע הגיוני לבין מידע שהוא באמת נכון. לעיתים, המידע עשוי להיראות הגיוני כי המבנה הלוגי שבו ברור ונשמע מוסבר היטב, אך בפועל יתכן שהוא שגוי. דוגמה לכך היא מקרים שבהם אנשים מציגים רעיונות או טיעונים שמשתמשים בהוכחות, ... דוגמה נוספת היא טענות או חוקים כמו תורת הקורונה, שבהם אנשים מייצגים רעיונות שנראים הגיוניים ומבוססים, אך בפועל הם לא נכונים. איך להבין אם המידע נכון? אליעד מציין שעלינו להיזהר מלהניח שמידע שנשמע הגיוני בהכרח נכון. לדוגמה, אם מישהו מקריא מספר מתוך מסמך, הוא עשוי להקריא אותו בצורה הגיונית מאוד, אך טעות קטנה כמו פספוס סימן המינוס יכולה לשנות את המשמעות לחלוטין. כלומר, המידע עשוי להיראות נכון ומאוד הגיוני, אך בפועל יש טעויות שאותן לא תמיד ניתן לזהות על פני השטח. האם כל דבר שנשמע לא הגיוני הוא אכן שגוי? כחלק מהתשובה לשאלה הזו, אליעד מציין ... הגיוני לבין מה שנכון. המפתח כאן הוא לא להסתמך על מה ששומעים או על מה שנראה הגיוני על פני השטח, אלא ללמוד כיצד לפתח חשיבה לוגית ולשפוט את המידע בצורה חכמה ומעמיקה יותר. אליעד מסיים את ההרצאה בהמלצה לשאול שאלות כמו איך לפתח את השכל? או מה זה היגיון? כדי לעודד את הצופים להמשיך להעמיק בתהליך הלמידה. מה זה היגיון? איך לפתח את השכל? איך לדעת אם משהו נכון? האם המידע הגיוני? איך לדעת אם משהו נשמע הגיוני? מתי מידע שנשמע הגיוני אינו נכון? ...
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
... לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד ליצור עניין בשיחה עם אדם ולהגביר את הרצון שלו ... יתאימו לצרכים אלו. אם אדם אומר משהו על מצבו, כמו קר לי, ניתן להסיק הרבה מידע על מצבו הפיזי, הרגשי והנפשי, וכך לדעת איך ליצור עניין ולעורר את רצונו להקשיב. כיצד ניתן לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים? ... משפטים? אליעד מציע שכשמישהו אומר קר לי מאוד בחדר הזה, ניתן להפיק מזה המון מידע, כמו למשל שמדובר באדם שמודע לסביבתו ומרגיש את מה שקורה לו. אם היה לו מצב קשה יותר, הוא היה יכול להתעלם מהקור. בנוסף, אם הוא ... של כל מילה במשפט, כמו למה הוא אמר מאוד ולא סתם קר לי, עוזר לדלות עוד מידע על מצבו של האדם. האם ניתן להפיק הרבה מידע משני משפטים? השאלה האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד היא שאלה חשובה, ואליעד מסביר כי ככל שאתה עוסק בניתוח מעמיק של המילים, אתה יכול להפיק מהם הרבה יותר ממה שנראה על פני השטח. אם יש לך יותר זמן לשוחח, כמובן שתוכל להפיק יותר מידע, אך גם בשיחה קצרה, עם תשומת לב לכל פרט וניואנס, ניתן ללמוד הרבה על האדם שמולך. לדוגמה, אם אדם אומר קר לי מאוד בחדר הזה, יש הרבה יותר מידע מאשר רק זה, כל מילה וההבהרה שלה מוסיפות מידע שיכול לעזור להבין את המצב שלו באופן רחב יותר. האם כדאי להסתמך על שני משפטים או שיחה ארוכה? אליעד מדגיש שבשיחה ארוכה יש יותר מידע ברור, אך לא תמיד יותר מידע מועיל. לעיתים, הרבה מידע יכול לשבש את המסקנות ולהפוך את האנליזה לפחות מדויקת. לכן, לדעת לנתח את כל מה שנאמר, גם אם מדובר רק בשני משפטים, יכול להניב את אותה תוצאה כמו בשיחה ארוכה. השאלה היא איך להפיק את המירב מהמידע המועט. סיכום לסיכום, יצירת עניין בשיחה לא קשורה להצגת פתרונות או הצעות מיידיות, אלא בהבנה עמוקה של מהות השיחה והכוחות המניעים ... משמעותי. איך ליצור עניין בשיחה? כיצד לזהות רצונות של אחרים? איך לדלות מידע משני משפטים? האם אפשר לדעת הרבה משני משפטים? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? השאלה שמוצגת בתחילת השיחה היא כיצד ליצור ... את ההקשר הרחב יותר של המשפט ואת המצב בו נמצא האדם. האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד? שאלה נוספת שהועלתה היא האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד, ולמה זה עשוי להיות קשה. אליעד מסביר כי כשיש לנו הרבה זמן לשוחח, אנו יכולים להוציא הרבה מידע מהשיחה, אבל אם יש לנו רק שני משפטים, הדרך להפיק את המידע היא לנתח כל מילה וכל הנחה שמסתתרת מאחוריה. אליעד מציין שדווקא בשני משפטים ניתן להבין המון, אם מנתחים אותם בצורה מעמיקה, ומפנים ... אמר את הדברים, ניתן ללמוד על הרבה היבטים אישיים ורגשיים שלו. כיצד להפיק מידע רב משני משפטים? ההבנה העמוקה של שני משפטים לא מתבצעת רק על ידי הסקת המידע הבסיסי של מה שאדם אומר, אלא יש לנתח כל פרט, כגון: למה אמר את המילה מאוד? למה בחר את המילה חדר? כל מילה ומילים מסוימות שנאמרות ... האדם, ציפיותיו, ורצונותיו. ניתוח משפטים זהו תהליך שמאפשר לדלות הרבה יותר מידע ממה שנראה על פני השטח. לסיכום, הניתוח של כל מילה והמחשבה שמאחוריה מאפשר לפתח את היכולת להבין אנשים בצורה עמוקה יותר. האם כדאי להסתמך על שני משפטים או על שיחה ארוכה? שיחה ארוכה יכולה להפיק יותר מידע ברור אודות האדם, אבל אליעד מדגיש כי בעבודה עם שני משפטים, אם מבצעים ניתוח מעמיק, אפשר ללמוד על אותו אדם כמעט אותו הדבר. לפעמים פחות זה יותר, וכשיש לנו רק מעט מידע על אדם, חשוב לדעת איך להוציא את המיטב ממנו. באמצעות המון תשומת לב לכל פרט בשיחה, גם משפטים קצרים או חצי משפטים יכולים לגלות מידע חשוב מאוד. אליעד מסביר ששיחה ארוכה לא תמיד תועיל יותר, כי לפעמים יותר מדי מידע יכול לשבש את המסקנות. סיכום לסיכום, יצירת עניין בשיחה אינה תלויה בהצגת פתרונות או טכניקות קסם, אלא בהבנה מעמיקה של מהות השיחה ... ולהשפיע עליו. איך ליצור עניין בשיחה? כיצד לזהות רצונות של אחרים? איך לדלות מידע משני משפטים? האם אפשר לדעת הרבה משני משפטים? מה השאלה? ש: אני מדבר עם מישהו. אליעד: מדבר עם מישהו הבנתי הלאה. ש: אוקי אני רוצה ... זאת אומרת שלו יצויר שהייתי יכול להגיד לך שבשני המשפטים האלה יש הרבה מאוד מידע אז ממילא כבר אומר לך שני משפטים אתה יודע מה אתה יכול ללמוד עליו בשני משפטים אינסוף מידע, עכשיו השאלה היא בעצם איך גורמים לך משני משפטים שמישהו אמר לך לדלות המון מידע זאת בעצם השאלה והתשובה היא כשאתה אומר שני משפטים מה המידע שאתה יכול לתת לעצמך על השני משפטים שאמרת נגיד שאתה אומר קר לי בא לי להדליק מזגן יכול להיות שאמרת חם לי בא לי להדליק מזגן שני ...
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
... סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן למה אנשים מספרים מידע מיותר על עצמם? אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מרגישים צורך בלתי נשלט לספק מידע מפורט ומיותר על עצמם במהלך שיחות עם אחרים. הוא מציג מצב שבו אדם נפגש עם אנשים חדשים, ובתוך דקות ספורות מסוגל לחשוף את כל קורות חייו, כולל פרטים אישיים ופרטים קטנים וחסרי חשיבות. אליעד מדגיש כי נטייה זו לספק מידע עודף נובעת מכך שהאדם מאמין שזה יגרום לו להרגיש טוב יותר באופן מיידי. הוא מוסיף, שלמרות שלכאורה מסירת המידע עשויה לפגוע באדם שמספר (כגון חשיפת מידע שעלול לגרום אי - נעימות או חרטה מאוחר יותר), עדיין האדם עושה זאת כי בטווח הקצר זה גורם לו תחושת הקלה, שייכות, ותחושה של ערך עצמי. אליעד כהן ממשיך ומפרט כי הסיבה העמוקה יותר לכך שאנשים משתפים מידע שלא נשאלו עליו, היא הצורך למצוא חן בעיני האחר. המספר רוצה לעורר עניין אצל השומע, לגרום לו להתפעל ממנו, להרגיש שהוא מיוחד, או אפילו לקבל הערכה וכבוד על עצם העובדה שיש לו מידע ייחודי לספק. כאשר האדם מספר פרטים שאחרים לא יודעים, הוא ממלא עבורם חיסרון כלשהו, מה שמקנה לו תחושת כוח ושליטה חברתית. התחושה שמישהו אחר מתעניין בסיפור שלו גורמת לאדם ... טוב, גם אם בדיעבד הוא יתחרט על כך שסיפר את הפרטים האלו. מדוע יש קושי להסתיר מידע בשיחה? בהמשך, אליעד כהן מסביר שלעתים יש קושי אמיתי להסתיר מידע או לא לשתף אותו בשיחה. לדוגמה, כאשר נשאלת שאלה פשוטה, האדם חש דחף בלתי נשלט לענות תשובה מלאה ומפורטת במקום תשובה קצרה ועניינית. הסיבה לכך היא שהאדם פוחד שהשואל או ... מוסיף דוגמה נוספת של מצב שבו אנשים מפחדים להיחשב כסנובים או כאילו הם מסתירים מידע בכוונה, ולכן הם יעדיפו לחשוף אפילו מידע שלילי או לא רצוי. הוא מתאר מצב שבו אדם חש שאם לא ישתף במידע המבוקש, יופעל עליו לחץ חברתי, או שהוא יואשם בכך שהוא מנסה להיות טוב יותר מהאחרים. אליעד מסביר שאנשים שלא יכולים לעמוד בלחץ הזה יעדיפו לנדב מידע בקלות, גם אם הוא פוגע בהם או גורם להם להיראות פחות טוב לאחר מכן. האם עדיף לתת תשובות ארוכות או קצרות בשיחה? אליעד כהן מדגיש שכל סוג של תשובה שאדם נותן בשיחה משדרת ... לחוש חוסר נוחות. אליעד ממליץ להיות מודעים למניעים הפנימיים שגורמים לאנשים לספק מידע מיותר או להאריך בדיבור, ומציע שאדם ינסה לשלוט בדחף הזה, לזהות מתי כדאי לעצור את עצמו, ולשאול את עצמו האם שיתוף המידע באמת מועיל לו או שהוא רק מספק צורך רגעי של קבלת הערכה או עניין. איך אפשר להתגבר על הצורך לחשוף מידע מיותר? אליעד כהן מציע להכיר במודעות פנימית את הדחף לספר מידע מיותר ולנסות להשתיק אותו. הוא ממליץ לאדם לשאול את עצמו: האם באמת חייבים לאהוב אותי? האם אני חייב לקבל פירגון תמידי? האם באמת אסון אם יחשבו עלי שאני מסתיר משהו או שאני ... שאולי אין חובה מוחלטת להיות תמיד פתוח ומעניין, מאפשרת לאדם לבחור מתי לשתף מידע ומתי לשמור אותו לעצמו. אליעד מסכם כי המודעות לכך שלכל תשובה יש משמעות והשפעה שונה מאפשרת לאדם לשלוט בצורה טובה יותר על מה שהוא בוחר להגיד ומה שלא, ומדגיש שהיכולת לבחור מתי ואיך לחשוף מידע היא חלק חשוב בניהול תקשורת אפקטיבית ומוצלחת. איך לשמור סוד? למה אנשים מספרים יותר מדי על עצמם? איך לשלוט בדחף לשתף מידע? האם כדאי להסתיר מידע בשיחה? מה הקשר בין פתיחות חברתית וערך עצמי? איך להתמודד עם לחץ חברתי לספר מידע? איך לגרום לאנשים להעריך אותי יותר? ...
למה קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? 2 גורמים שמקשים לקבל החלטה
למה קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? 2 גורמים שמקשים לקבל החלטה
... קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? ... בקבלת החלטות. אליעד כהן מסביר בהרצאתו ששני גורמים עיקריים מקשים על תהליך קבלת ההחלטות: חוסר מידע - האדם לא יודע אילו השלכות תהיינה לכל אפשרות, ולכן מתקשה להעריך איזו מהאפשרויות עדיפה. חוסר שלמות בהחלטה - גם כאשר כל המידע זמין, ההחלטה יכולה להיות קשה מכיוון שכל אפשרות מכילה יתרונות וחסרונות, והאדם לא רוצה לוותר על היתרונות של האפשרות שלא יבחר בה. איך חוסר מידע מקשה על ההחלטה? כאשר חסר מידע, האדם מוצא את עצמו במצב של אי - ודאות. הוא לא יכול לחזות את ההשלכות המדויקות של ההחלטות שלו, ולכן מתקשה ... איפה יהיה טוב יותר מבחינת השכר, התנאים, הסביבה החברתית, או ההתקדמות המקצועית. בגלל חוסר המידע הזה, קשה לו לבחור. מנגד, במצבים בהם המידע ברור לגמרי - קבלת ההחלטה הופכת פשוטה יותר. לדוגמה, אם אדם נמצא בסכנת חיים, כמו במקרה של שריפה או משאית ... שהוא לא מעוניין בך, אתה גם לא מתקשה - אתה פשוט לא מתחיל איתו קשר. הקושי נובע מהמצב שבו המידע חסר ואינך יודע כיצד האדם השני יגיב, ואז קשה להחליט. למה קשה לקבל החלטה גם כשיש את כל המידע? אליעד כהן מסביר שגם כאשר כל המידע זמין, לעיתים קשה להחליט, כי ההחלטה אינה בין אפשרות טובה לאפשרות רעה, אלא בין שתי אפשרויות שיש לכל אחת ... בקלות? אליעד כהן מציע שתי דרכים עיקריות לסייע לאדם שמתקשה להחליט: לוודא שהוא משיג את כל המידע האפשרי - אם הקושי שלו נובע מחוסר מידע, עליו לנסות לברר עוד פרטים שיסייעו לו להבין איזו אפשרות עדיפה לו. לעזור לו להשלים עם העובדה שאין החלטה ... לסיכום, אליעד כהן מציין שתי מיומנויות חשובות שצריך לפתח כדי להקל על קבלת החלטות: יכולת לחפש מידע ולפעול גם כאשר יש חוסר במידע - להבין מה בדיוק חסר ולהשלים את הפער. יכולת להיות שלם עם החלטה שאינה מושלמת - לקבל את העובדה שכל בחירה כוללת גם ויתור על משהו אחר. ברגע שהאדם יוכל להפריד בין קבלת מידע לבין הקושי הרגשי של הוויתור, הוא יוכל לקבל החלטות בצורה מהירה ויעילה יותר. איך לקבל החלטה בלב שלם? למה אני ... איזו אפשרות נראית לו עדיפה על פני האחרות. קושי בקבלת החלטות נובע משתי סיבות עיקריות: 1. חוסר מידע - האדם מתקשה לבחור כיוון שהוא אינו יודע בוודאות אילו השלכות יהיו לכל בחירה. 2. חוסר שלמות בהחלטה - האדם יודע את כל הפרטים, אך מתקשה להחליט משום שכל אפשרות כוללת גם יתרונות וגם חסרונות. כיצד חוסר מידע משפיע על קבלת ההחלטה? כאשר אדם אינו יודע אילו תוצאות יגרום כל צעד שהוא ישקול, קשה לו לבחור. לדוגמה, אם אדם ... מיד מחליט לברוח, משום שברור לו לחלוטין שהישארות תגרום לו לנזק גדול יותר מאשר הבריחה. חוסר מידע יכול להיות מכריע בהחלטות כמו האם להתחיל קשר זוגי. אם אדם יודע בוודאות שמישהו אינו מעוניין בו, לא תהיה לו דילמה כלל - אך אם המידע חסר והוא אינו יודע כיצד הצד השני מרגיש, הוא יתקשה לקבל החלטה. מה קורה כשכל המידע זמין ובכל זאת קשה להחליט? גם כאשר יש לאדם את כל המידע, הוא עדיין יכול להתקשות בקבלת החלטה. הסיבה לכך היא שההחלטה אינה בין טוב לרע, אלא בין טוב לטוב או רע לרע. לדוגמה, אם אדם בוחר בין שתי משרות טובות, הוא לא מתקשה כי אין לו מידע, אלא כי כל בחירה כוללת יתרונות וחסרונות. במצב כזה, קבלת ההחלטה מקשה עליו משום שהוא מרגיש שהוא מוותר על ... אפשרות. איך לעזור למישהו לקבל החלטה? כאשר אדם מתלבט, חשוב להבין מה מקשה עליו: - האם חסר לו מידע? במקרה כזה, עליו לאסוף מידע נוסף כדי להחליט בצורה מושכלת. - האם הוא מתקשה להחליט כי אינו רוצה לוותר על משהו? כאן יש צורך בעבודה על ... אלא בגישה של האדם לחיים. מהן שתי המיומנויות שצריך לפתח כדי לקבל החלטות בקלות? 1. יכולת להשיג מידע ולהסתדר עם חוסר מידע - לדעת כיצד לחקור נושא ולברר את הנתונים החשובים להחלטה. 2. יכולת להיות שלם עם החלטות לא מושלמות - להבין שכל החלטה כוללת ויתור כלשהו, ולהשלים עם כך. כאשר אנשים יצליחו להפריד בין הצורך במידע לבין הקושי הרגשי של ויתור על אפשרות אחרת, קבלת ההחלטות תהיה פשוטה ומהירה יותר. איך לקבל החלטה בלב שלם? למה ... לאנשים קשה לקבל החלטה בן אדם יכול להיות לו קשה לקבל החלטה מאחת משתי סיבות אפשריות או שחסר לו מידע או שהוא לא שלם עם המידע שיש לו אני אסביר מה זה אומר בסדר. ש: אמרת אותו דבר. אליעד: זה שני דברים שונים בתכלית שתי בעיות שונות ... אני אלך לעבוד פה או אני אלך לעבוד פה למה הוא לא יודע להחליט כי יכול להיות שאין לו את כל המידע, מה זאת אומרת אין לו את כל ה
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
... לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה? איך לגלות מידע מאנשים בלי לשאול אותם ישירות? אליעד כהן מסביר בהרחבה ובצורה מפורטת כיצד ניתן לחקור אנשים, לגלות מידע עליהם, לחשוף שקרים, בגידות, או כל מידע אישי אחר, מבלי לשאול אותם באופן ישיר. בהרצאה מוצגת שיטה מעשית המבוססת על ניתוח ... אישיים או במערכות יחסים. לכן, נדרש למצוא דרך עקיפה להשגת המידע. מהי השיטה לגלות מידע עקיף? השיטה המפורטת שאליעד מציג בנויה על ההבנה שכל התנהגות או פעולה של אדם נובעת ... אליעד ממליץ לפעול לפי השלבים הבאים: תחילה, הגדירו בדיוק את המידע שאתם רוצים לגלות - לדוגמה, אם אתם חושדים שאישה בגדה, הגדירו שאלה ברורה: האם היא ... לכך שהוא נחקר, ולכן התגובות שלו יהיו כנות יותר, ואנו נקבל מידע אמין. לדוגמה, במקום לשאול ישירות אם היא בגדה, נשאל על דעתה בנושא בגידות באופן ... כך נמנעים מעימותים, משקרים ישירים או מנזק ביחסים, ומקבלים מידע אמין ואובייקטיבי. איך אפשר להתאמן בשיטה הזו? אליעד ממליץ לתרגל את השיטה על עצמכם. ... על אחרים. איך לגלות שקרים? איך לדעת אם בוגדים בי? איך להשיג מידע מאנשים? מיומנויות שיחה וחקירה איך לדובב אדם בלי שישים לב? איך להבין מה אנשים ...
ספקות ולוגיקה, איך לצאת מספק באמצעות חשיבה לוגית? איך לדעת מה נכון? איך לדעת מה האמת? איך למצוא תשובה לשאלה באי וודאות? הסקה לוגית, מידע לוגי, מידע אקראי, תהליכי הסקת מסקנות, מה בטוח נכון? ידע כללי, תהליכי הסקת מסקנות
ספקות ולוגיקה, איך לצאת מספק באמצעות חשיבה לוגית? איך לדעת מה נכון? איך לדעת מה האמת? איך למצוא תשובה לשאלה באי וודאות? הסקה לוגית, מידע לוגי, מידע אקראי, תהליכי הסקת מסקנות, מה בטוח נכון? ידע כללי, תהליכי הסקת מסקנות
... וודאות? הסקה לוגית, מידע לוגי, מידע אקראי, תהליכי הסקת מסקנות, מה בטוח נכון? ידע ... הנכונה, משום שמדובר במידע אקראי ולא לוגי. אליעד מציין שלפעמים, השאלות שאנו ... יש צורך להבין מהו המידע האקראי ומהו המידע הלוגי. דוגמה לכך היא שאלה כמו איך אומרים בסינית ... חיצוניים, כי מדובר במידע שנשען על מוסכמות שפה. לעומת זאת, שאלות כמו האם ... מתוך עובדות. ההבדל בין מידע לוגי ומידע אקראי אליעד מסביר את ההבדל בין מידע לוגי למידע אקראי: - מידע לוגי הוא כזה שניתן להגיע אליו על ידי חשיבה או ... - זו הסקה לוגית. - מידע אקראי הוא מידע שמוסכם על ידי החברה או תלוי במוסכמות שאינן ניתנות ... דרך לוגית להסיק את המידע הזה רק מתוך עצמך. מה לעשות כשאי אפשר לדעת מה ... מסקנות נכונות מתוך מידע נתון, גם אם מדובר במידע מוגבל. כדי לפתח חשיבה לוגית, אליעד מציע ללמוד על ... לא? חשיבה לוגית גם על מידע אקראי לפעמים, אנחנו נתקלים במידע שאין לו הסבר לוגי ישיר, כמו במקרה של שפה או ... ולהבין מתי נדרש מידע אקראי ומתי אפשר להסתמך על הסקה לוגית. דרך זו ... התשובה הנכונה, משום שהמידע עצמו אינו מידע לוגי אלא מידע אקראי. דוגמה בולטת לכך היא הניסיון לענות על ... שרוצים, אבל בלי לקבל מידע חיצוני (כמו ללכת ולברר באמת איך אומרים שולחן ... לוגית כלשהי. זהו מידע אקראי שנובע ממוסכמות שפה ואינו נובע מחוק לוגי. איך להבדיל בין מידע לוגי למידע אקראי? מידע לוגי הוא כזה שניתן להגיע אליו על ידי חשיבה או ... עצמן. לעומת זאת, מידע אקראי הוא כזה שלא ניתן להסיק אותו רק באמצעות ... היא יכולה להיות תלויה במידע חיצוני שאינו נובע מחוק או הסבר לוגי. מה עושים ... איך קוראים לי? איננו מידע לוגי טהור, אלא
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, ... יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד. חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו ... יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות ... חומרי השיווק שאתה רוצה להכין. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם ... תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ... מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים ... כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי. ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של ... וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיוב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה. לסיכום: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות ... במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל המכירות ואנשי המכירות. ובמקביל, את אותו המידע ממש, בהמשך, ישתמשו בו גם מחלקת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מידע, האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מידע, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי ועסקי, מאמן אישי קריירה בנושא מידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5000 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 07:52:18 - wesi1