אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחליפים רגשות ✔כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:33כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
האם באמת כל אחד יכול ללמוד למכור?

אליעד כהן מסביר שבניגוד לתפיסה הרווחת לפיה יכולת המכירה היא כישרון מולד או דבר שיש או אין לך, האמת היא שכל אחד יכול ללמוד למכור. הוא מתייחס לטעות הנפוצה שאנשים עושים כאשר הם מנסים ללמוד מכירות באמצעות קורסים ושיטות שמתבססים על סטטיסטיקות, טכניקות מכירה או NLP, וטוען ששיטות אלו אינן מדויקות ולא תמיד יעילות. על פי אליעד, הלמידה האמיתית והעמוקה של מכירות צריכה להיות אחרת לחלוטין, ומי שרוצה להיות איש מכירות טוב צריך להבין לעומק את המניעים האמיתיים של בני אדם.

מה הבעיה עם לימודי מכירות באמצעות שיטות וסטטיסטיקות?

אליעד כהן מסביר שהבעיה בשיטות שלומדים בקורסים נפוצים של מכירה, היא שהן מבוססות בעיקר על סטטיסטיקות כלליות. לדוגמה, מלמדים שאם נאמר מילה מסוימת, אז 70% מהאנשים יגיבו בצורה מסוימת, אבל המציאות מראה שב - 30% מהמקרים זה לא עובד. הוא נותן דוגמה לכך שאם מחקר קובע ש - 70% מהאנשים יאהבו מילה מסוימת, אז למה 30% לא אוהבים אותה? מדוע זה לא עובד תמיד? אליעד מדגיש שחוקים נכונים חייבים להיות מדויקים בכל מקרה ומקרה, וכאשר משהו לא תמיד עובד, זה מעיד על כך שהשיטה לא נכונה בבסיסה.

דוגמה נוספת שהוא נותן היא על אדם שממליץ שיהיה בבית פטיש רק כי סטטיסטיקות הראו שאנשים משתמשים בו הרבה. אבל במציאות, לפעמים אדם לא זקוק לפטיש אלא למברג או קיסם. מכאן עולה ששיטות וסטטיסטיקות אינן מייצגות את המציאות באופן מוחלט ולכן לא יכולות להיות השיטה הנכונה ללימוד מכירות.

מהי הדרך הנכונה ללמוד למכור ולשכנע?

אליעד כהן טוען שהדרך הנכונה ללמוד למכור היא לא ללמוד "מכירות" באופן ישיר אלא להבין באופן עמוק את התהליך הפסיכולוגי מאחורי מכירה. התהליך העיקרי שאדם צריך להבין הוא התהליך שבו בני אדם מחליטים מה טוב להם ומה רע להם. לפי דבריו, בני אדם קונים מוצר כאשר הם חושבים שהמוצר יעשה להם טוב יותר מהאפשרויות האחרות. לכן, מי שרוצה להיות מומחה במכירות, צריך להתמחות בהבנה מדויקת של מה שגורם לאנשים לחשוב שמשהו טוב או רע.

מה צריך ללמוד לעומק כדי להצליח במכירות?

אליעד מדגיש שעל אדם שרוצה להצליח במכירות ללמוד את הנושאים הבאים:
  • איך נוצרים רצונות אצל אנשים?
  • למה הרצונות של אנשים משתנים?
  • איך לשנות את התפיסה של אנשים על מה טוב ומה רע?
  • מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים הוא אמת או שקר?
  • איך עובד המוח האנושי וההבנה האנושית?
  • כיצד להפוך חסרונות ליתרונות ויתרונות לחסרונות?
  • איך לשכנע את עצמך ואחרים שמשהו טוב או רע, נכון או לא נכון?
הוא נותן דוגמה כיצד לקחת משהו שנראה רע ולמצוא בו את הטוב, או לקחת משהו שנראה טוב ולגלות את הרע שבו. הוא מסביר שהיכולת להפוך דבר שנראה הגיוני ללא הגיוני ולהפך, היא יכולת יסודית והכרחית למי שרוצה להיות מומחה במכירות ושכנוע.

האם למידה כזו הופכת אדם לכל יכול בתחום השכנוע?

אליעד כהן מציין שלאדם שלמד לעומק את כל סודות השכנוע תהיה היכולת העקרונית לשכנע כל אחד בכל דבר, אך זה לא אומר בהכרח שהוא ירצה להשתמש בידע הזה תמיד. הוא מסביר שבשכנוע קיימים שיקולים אתיים וערכיים שונים, כמו הבחירה החופשית והרצון שהאדם השני יעשה משהו מתוך בחירה אמיתית ולא מתוך מניפולציה. לכן, אפילו אם יש לאדם את היכולת הטכנית לשכנע, לא תמיד יהיה לו הרצון להשתמש בה.

מה ההבדל בין למידה שטחית ללמידה עמוקה של מכירות?

אליעד כהן מבחין בין שתי דרכים ללמוד מכירות: מלמטה למעלה - לפי סטטיסטיקות כלליות וטריקים שטחיים, ומלמעלה למטה - הבנה עקרונית של טבע האדם והמנגנונים הפסיכולוגיים שמניעים אותו. הלמידה מלמעלה למטה כוללת הבנה של נושאים עמוקים כגון אמונות, רגשות, רצונות, ומחשבות, ואיך הם נוצרים ומשתנים. רק אחרי שהאדם מבין באופן מעמיק את כל הנושאים האלה, המכירות והשכנוע הופכים לדבר פשוט וברור, משום שהאדם מבין איך לגרום לאחרים להרגיש או לחשוב בצורה מסוימת.

לסיכום - מה הדרך הטובה והנכונה ללמוד מכירות?

לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר ללמוד מכירות היא להבין את טבע האדם, את הסיבות שבגללן אנשים מחליטים החלטות, ואת הדרך שבה נוצרים ומשתנים רצונות ורגשות. ברגע שאדם מבין את הדברים האלה לעומק, כל הנושאים הקשורים לשכנוע, מכירות, שיווק ורטוריקה הופכים להיות פשוטים הרבה יותר, כי האדם יודע בדיוק מה המנגנון שמפעיל את תהליך המכירה והשכנוע, ויכול לשלוט בו בצורה טובה ומדויקת.
האם כל אחד יכול למכור? מה הדרך הנכונה ללמוד למכור?

בקטע זה, אליעד מסביר את התפיסה לגבי יכולת המכירה וטוען שכל אדם יכול ללמוד למכור, אך הדרך הנכונה ללמוד היא קריטית. הרבה פעמים אנשים טועים לחשוב כי מכירות הם דבר מולד, או שיש לך את זה או שאין לך את זה. אליעד טוען שזו גישה שגויה, ובפועל כל אחד יכול ללמוד ולדעת למכור.

הסיבה לכך היא שאין עקרונות נכונים למכירה שנשארים עקביים בכל המקרים. רבים בוחרים ללמוד מכירות דרך קורסים ושיטות שמבוססות על מחקרים וסטטיסטיקות, כמו למשל "מחקרים הראו ש - 70% מהאנשים מגיבים בצורה כזו או אחרת". אולם, אליעד מציין שסטטיסטיקות אלו לא תמיד נכונות לכלל המקרים, ולא תמיד עובדים כפי שמתואר. בנוסף, בשיטות כאלה אין הסבר אמיתי למבנה המחשבה שמניע את התגובה של הלקוח, מה שמוביל לתוצאה לא אחידה במכירה.

הבעיה בשיטות כאלה היא שהן נשענות על תיאוריות לא תמיד נכונות. לדוגמה, אם מלמדים שכשאומרים למישהו מילה מסוימת, הוא יגיב כך, יש לבדוק למה הוא מגיב כך במקרים שונים. אם זה היה נכון, המילה הייתה פועלת תמיד. מה שנכון ב - 70% מהמקרים לא בהכרח יעבוד תמיד.

מה הדרך הנכונה ללמוד מכירה?

לפי אליעד, הדרך הנכונה ללמוד מכירה היא לא דרך מחקרים סטטיסטיים או טכניקות מכירה שטחיות, אלא דרך הבנת התהליך העמוק של מכירה. כאשר אדם מבין את הרצונות האנושיים לעומק, הוא יכול למכור בצורה טבעית. כל אדם רוצה להרגיש טוב, וזהו המניע העמוק שמוביל את כל תהליך המכירה. כשאדם חושב שמוצר כלשהו יגרום לו להרגיש טוב יותר מאופציות אחרות, הוא יבחר בו.

הצעד הראשון ללמוד מכירה הוא להבין איך נוצרים הרצונות האנושיים: מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים טוב או רע? איך תודעה משתנה? איך אפשר לשנות את הרגשות והמחשבות של אנשים? מה הסיבה שהלקוח חושב שמשהו טוב, ואם לא, איך לשנות את דעתו?

מה חשוב לדעת כדי להיות איש מכירות טוב?

אליעד מציין שמה שצריך ללמוד הוא את ההתמודדות עם רע וטוב. אם אדם יכול להבין ולשנות את תפיסותיו לגבי טוב ורע, הוא יכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר שהוא מציע הוא טוב עבורו. כל אדם שנלמד את התהליך העמוק הזה, כמו איך להבחין בין טוב לרע, יצטרך את השיטות האמיתיות לשכנוע שיביאו אותו להצלחה במכירות.

האם זה מספיק ללמוד את השיטות האלו?

לא. למי שלומד איך לשנות את המחשבות והרגשות של עצמו או של אחרים, חשוב גם להיות מודע לאתיקה ולבחירה חופשית. לא תמיד אדם ירצה לשכנע מישהו למכור לו משהו, גם אם יש לו את הידע הטכני איך לעשות זאת. בסופו של דבר, אם אדם מבין את תהליך השכנוע לעומק, הוא יוכל להפעיל את הידע הזה, אך על פי שיקול דעתו האישית.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לענות לשאלה הבאה והיא: האם כל אחד יכול למכור? האם כל אחד יכול לדעת למכור? או האם כל אחד יכול לדעת לשכנע אנשים? וכמובן, מה הדרך הטובה ביותר ללמוד למכור ולדעת למכור?

והתשובה היא כזאת: יש כאלה שאומרים: 'מכירות, או שיש לך את זה, או שאין לך את זה', או שאתה יודע למכור או שאתה לא יודע למכור. אוקי? וזה בדרך כלל אנשים שלא יודעים למכור לאנשים את הרעיון שכל אחד יכול למכור.

ואני אסביר: בגדול, וגם בקטן, כל אחד יכול לדעת למכור וללמוד למכור. אוקי? במה זה תלוי? מה הדרך הכי טובה לבנאדם שרוצה להיות איש מכירות טוב? מה הדרך הכי טובה ללמוד למכור?

אז יש כאלה שבטעות מה שהם עושים, הם הולכים ולומדים בכל מיני בתי ספר למכירות, איך להצליח למכור? שיטות מכירה, NLP למכור, NLP למכירה, כל מיני תאוריות כאלה ואחרות, ויש אנשים שיגידו שהם למדו את הקורסים האלה וזה עזר להם. עכשיו, מה האמת? שנכון. הם עשו את הקורסים האלה, למדו את זה וזה עזר להם.

יש הרבה אנשים שלא ידעו לקרא ולכתוב, הלכו לכיתה א', והם יודעים לקרא ולכתוב. כיתה ב' הם כבר יודעים לקרא ולכתוב, אבל האם שייך לומר, או שמי שרוצה ללמוד לקרא ולכתוב, "מה שיעזור לי ללמוד לקרא ולכתוב, זה כיתה א'? זה כיתה ב'?" לא בהכרח. כי מצד שני, אם בנאדם לומד במקומות הגבוהים יותר, אז הוא יודע לקרא ולכתוב פי 100 יותר טוב מאשר מה שמלמדים בכיתה א' ובכיתה ב'.

ולמה אני מתכוון? מי שיראה הרבה מאוד מהשיטות שמלמדים איך למכור מבוססות לדוגמה על מחקרים: "מחקרים הראו ש70% מהאנשים מגיבים ככה", "מחקרים הראו שב80% מהמקרים, לפחות ב72% מהמקרים, אנשים מגיבים ככה כשאומרים להם ככה", "מחקרים הראו שככה וככה סטטיסטיקות שהם ביצעו מראות שככה וככה". וכל מיני סיפורים כאלה ואחרים.

עכשיו, מה הבעיה בסיפורים האלה ואחרים? שיש 30% מהמקרים שזה לא עובד. אם 70% מהמקרים זה עובד, זה אומר ש30% מהמקרים זה לא עובד.

אז מה הבעיה? בנאדם אומר: "אוקי, אז אני, 70% מהמקרים אני אצליח". אז קודם כל, מה לעשות שזה גם לא 70% מהמקרים, זה גם הרבה פחות. מה לעשות שגם הרבה פעמים המחקרים האלה שנעשו, בכלל נעשו לאוכלוסיות מסוימות, בתנאים מסוימים, במקרים מסוימים, והדברים האלה לא תמיד עובדים במציאות. ומה לעשות שגם רוצים למכור ל100% מהמקרים? לא ב70%, ולא ב50% מהמקרים.

שימו לב, כל הסיפור הזה של ללמוד למכירות דרך כל מיני מחקרים שנעשו, הראו ש... כל מיני קשקושים כאלה, הם בעצם מראים שזה שמלמד אתכם איך למכור, לא מבין איך באמת עובד התהליך של המכירה.

מה זאת אומרת "איך באמת?"? נגיד שהם אומרים: "מחקרים הראו שאנשים אוהבים לשמוע את המילה... 'מילה כלשהי'", זה מה שמחקרים הראו. עכשיו, נשאל את אותו מלמד, אותו מרצה, אותו חוקר: "תגיד לי, למה אנשים אוהבים לשמוע את המילה הזאת? מאיזה סיבה?", אז הוא יגיד: "כי... לא יודע", או שהוא יגיד: "כי ככה וככה וככה", "אוקי, אז אם זה ככה וככה, למה רק 70% מהאנשים הגיבו בחיוב? למה רק 80%? למה רק 90%? למה לא 100% מהאנשים?", "אהה... תראה..." פה כבר אין תשובה.

אוקי? כי אם זה נכון, אז למה זה לא עובד תמיד? חוקי פיזיקה הם תמיד עובדים. כשחוק נכון הוא תמיד עובד. כשהוא לא תמיד עובד זה אומר שהוא לא נכון. זה כמו אלה שאומרים: "יש לי שיטה שעובדת ב99% מהמקרים, 97% מהמקרים, 98% מהמקרים". כי ה97 כבר נהיה נדוש אז כבר העלו את זה ל98. מה 98 אדוני? אם השיטה שלך הייתה נכונה, היא הייתה עובדת ב100% מהמקרים. לא ב99% ולא ב95%, 100%, כי אם זה נכון, זה נכון, אם זה לא נכון, זה לא נכון.

ואחד החסרונות בשיטות האלה שמלמדים היא: שאף אחד מאלה שמלמדים לא יודע למה זה ככה? ולמה הלקוח מעדיף שככה וככה? ולמה יש מקרים שהלקוח מעדיף אחרת? ולמה זה ככה? "כי: ככה וככה" ולמה זה ככה? וזה למה ככה? ולמה זה ככה? ומתי זה ככה? ואיך עדיין זה ככה? זה תמיד ככה? זה לא תמיד ככה, אז למה זה לא תמיד ככה? אז מתי זה ככה ומתי זה ככה? זה דברים שאותם לא חוקרים.

זה כמו נגיד שהיה אחד שאמר להמליץ לאנשים: "אני ממליץ לכם שיהיה לכם פטיש בבית". אמרו לו: "למה פטיש?" כי הוא אמר: "כי בממוצע משתמשים הרבה בפטיש". אבל מה לעשות שלפעמים צריכים מברג, לא צריך פטיש. לפעמים צריך משהו אחר, לא צריך פטיש. מה זאת אומרת? "מחקרים הראו שהרבה מאוד אנשים משתמשים בפטיש, לכן כשאתה צריך משהו, תשתמש בפטיש", "אבל אדוני, אני לא צריך פטיש, אני צריך קיסם, מה קשור פטיש?".

אוקי? ולכן, כל התאוריה הזאת שאומרת: "בא תלמד דרך למכור לפי סטטיסטיקות, לפי טריקים, לפי כל מיני מחקרים, לפי תאוריות..." זו שיטה שגויה.

זה כמו בנאדם שאמר: "אם כשאנחנו זורקים משהו לרצפה, אז הוא נופל לרצפה, מסקנה, כל מה שזורקים למטה, מגיע לרצפה" וזה לא נכון כי כוח המשיכה, מי שיודע איך זה עובד, כוח המשיכה הוא הרבה יותר, הנוסחה האמתית שלו היא לא כזאת, החוק שאומר שכל הדברים מגיעים לכדור הארץ הוא לא בהכרח נכון. יש מצבים שבהם זה לא עובד ככה.

עכשיו, למרות שהלוואי שכל מה שהיו מלמדים היה עובד כמו כוח המשיכה, כמובן שזה לא בדיוק עובד ככה כי יש פחות מקרים שזה עובד ביחס לכוח המשיכה.

בין כך ובין כך, השיטה הנכונה ללמוד למכור, השיטה הנכונה ללמוד מכירות היא אחרת. היא באמצעות הבנה עקרונית של תהליך המכירה ואני אסביר בפשיטות.

מכירה פירושו: מה אנשים רוצים בגדול, למה אני אומר בגדול? כי גם את זה מי שרוצה למכור, גם את זה הוא צריך לדעת היטב היטב, לעומק, מכל הפרטים, מכל הזוויות. אבל בגדול, מה אנשים רוצים? להרגיש טוב. יש מי שיקרא לזה רוצים ליהנות, יש מי שיקרא לזה להרגיש טוב, יש מי שיקרא לזה להיות מאושרים, יש מי שיקרא לזה להרגיש סיפוק, להרגיש הנאה, זה לא משנה, בסוף רוצים להרגיש טוב. להחליף, לדחוף את זה למילה "טוב".

בנאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע, כשהוא חושב שהעסקה הזאת של המוצר תעשה לו יותר טוב מרע, ביחס לשאר האלטרנטיבות שלו, אז הוא מבצע את העסקה, אם הוא חושב שיש אפשרות אחרת לקנות מוצר אחר, שיהיה יותר טוב, הוא יקנה את המוצר האחר. אין אפשרות אחרת, הוא חושב ששווה ויקנה את המוצר.

בפשיטות, אנשים רוצים שיהיה להם טוב. בשביל לקנות, הם רוצים לחשוב שהמוצר הזה עושה להם טוב.

ולכן, מי שרוצה לדעת למכור, מה שהוא צריך לעשות זה לא ללמוד מכירות באופן ישיר, הוא צריך ללמוד משהוא אחר שכשהוא ילמד אותו, ממילא הוא ידע למכור, ממילא הוא יהיה מומחה במכירות, מומחה בשכנוע, מומחה ברטוריקה, מומחה בכל שאר ההיבטים והסיפורים של העניינים האלה.

מה הדבר הזה? פשוט ללמוד את כל הנושא של טוב ורע. מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים הוא טוב? מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים הוא רע? מה גורם לך, עצמך, לחשוב שדברים מסוימים טובים? מה גורם לך עצמך לחשוב שדברים מסוימים רעים? כאשר אתה חושב, כאשר אתה עצמך וגם אנשים אחרים, אבל כאשר אתה עצמך חושב שמשהו מסוים הוא טוב, איך אתה עצמך יכול לשכנע את עצמך שזה רע? כאשר אתה עצמך חושב על משהו שזה רע, איך אתה יכול לשכנע את עצמך שזה טוב? כאשר אתה חושב שמשהו לא טוב ולא רע, או גם טוב וגם רע, איך אתה יכול להחליט אם לדחוף את עצמך למקום שתחשוב שזה יותר טוב, או למקום שזה יותר רע.

בנאדם צריך ללמוד את הדברים האלה, בנאדם צריך ללמוד איך נוצרים רצונות? למה יש אנשים שרוצים דבר אחד ויש אנשים שרוצים דבר אחר? למה הרצונות של הבנאדם מתחלפים? במה תלויים הרצונות שלו? למה רצונות של אנשים משתנים? איך זה שבנאדם פתאום רוצה משהו יותר, אח"כ הוא רוצה אותו פחות? למה אנשים חושבים שדברים מסוימים נכונים, ודברים מסוימים לא נכונים? לפי מה אנשים מחליטים מה האמת ומה שקר? למה יש אנשים שבטוחים בדברים מסוימים ולא בטוחים בדברים אחרים?

אוקי? ללמוד את הדברים האלה. את אלה הדברים שאותם צריך ללמוד. איך עובד המוח של אנשים? איך אנשים מבינים דברים? איך אנשים חושבים על דברים? למה לפעמים דברים עושים לאנשים טוב? לפעמים דברים עושים לאנשים רע? ולהתמחות בנושא הספציפי הזה.

מי שרוצה לדעת למכור, לדעת לשכנע, צריך להתמחות בזה, בלהיות מסוגל לקחת דבר שאנשים חושבים שהוא רע, שהוא עצמו אפילו חושב שהוא רע ולשכנע את עצמו שזה טוב. לקחת דבר שהוא חושב שזה טוב ולשכנע את עצמו שהוא רע. ולקחת דבר שהוא חושב שזה נכון ולשכנע את עצמו שזה לא נכון. או לקחת דבר שהוא לא נכון ולשכנע את עצמו שזה כן נכון. או לקחת דבר שהוא גם נכון וגם לא נכון ולשכנע את עצמו שזה גם נכון וגם לא נכון, שזה רק נכון, שזה רק לא נכון.

בקיצור, בנאדם צריך להתמחות בדברים האלה, לקח דבר שאתה חושב שיש לו חסרונות, לראות מה היתרונות שלו. דבר שיש לו יתרונות, מה החסרונות שלו? לקחת דבר שיש לו חסרונות ולשכנע את עצמך שהחסרונות שלו הם עצמם יתרונות. לקחת דברים שאתה חושב שהם יתרונות ולשכנע את עצמך שהיתרונות הם עצמם חסרונות. אוקי?

זה הדברים שבנאדם צריך ללמוד. ברגע שבנאדם יודע להפוך חסרונות ליתרונות, יתרונות לחסרונות, ברגע שבנאדם יודע לקחת מחשבה שאומרת: "זה לא משנה" ולהפוך את זה ל"כן משנה", או, מחשבה שאומרת "זה משנה, זה משנה" לטוב ולרע, ולהפוך את זה ל" אהה... זה לא משנה", לקחת דברים שנראים הגיוניים ולהפוך אותם ללא הגיוניים, לקחת דברים שנראים לא הגיוניים ולהפוך אותם לכן הגיוניים.

אוקי? ברגע שבנאדם לומד את הדברים האלה, שאותם אני במקרה מלמד, או במקרה ניתן ללמוד אותם ממני, מי שירצה, ינסח את זה איך שהוא רוצה, ברגע שבנאדם לומד את הדברים האלה, ממילא אח"כ כשהוא רוצה למכור משהו, לשכנע משהו, להעביר מסר, מה שזה לא יהיה, הוא יודע איך זה עובד, זה לא בהכרח אומר שהוא ירצה לממש את האופציה לשכנע, הסברתי כבר במקרים אחרים, במקומות אחרים, למה יכול להיות שמישהו יודע למכור והוא לא ירצה למכור לך, למה מישהו יכול לשכנע אותך והוא לא ירצה לשכנע אותך, כי יש גם רכיב של בחירה חופשית לדוגמה.

בנאדם שיודע את כל סודות השכנוע, ברמה העקרונית הוא יכול לשכנע כל אחד בכל דבר ואז ממילא, כל האנשים שסביבו הופכים להיות רובוטים, עבורו, כי הוא יכול לשכנע אותם, אז זה כמו רובוט שאתה לוחץ לו בכפתור והוא עושה את מה שאתה רוצה, ולכן לדוגמה יש שיקול של: "לא רוצה לשכנע אותו, אני רוצה שהוא יעשה את זה מעצמו", יש שיקול של אקראיות, בנאדם לא רוצים לפעמים לשלוט בדברים, הוא רוצה שדברים ישלטו בו. יש המון המון שיקולים ועניינים.

אבל, בין כך ובין כך, כל נושא של שכנוע, מכירות, שיווק, פרסום, כל הדברים האלה, הדרך הנכונה באמת ללמוד אותם, היא לא באמצעות כל מיני בתי ספר לNLP, בתי ספר למכירות... זה לא הכיוון הנכון, עוד פעם, יכול להיות שזה יותר טוב שבנאדם שלא דובר עברית, שילך ללמוד בכיתה א' עברית, אוקי, אבל זה לא באמת, בנאדם שלומד עברית בכיתה א', זה לא באמת הופך אותו ליודע עברית.

כי יש שתי דרכים, שימו לב, להגיע למסקנות של איך למכור: דרך אחת היא נגיד מלמטה למעלה: עושים 'יאללה בא נעשה מחקרים, מה שעובד בממוצע, זה מה שעובד, תעשה את זה'.

אבל, יש דרך אחת שהיא מלמעלה למטה, מה זה אומר? 'בא תראה את התמונה המלאה, בא תבין באופן כללי איך נוצרים רצונות, בא תבין באופן כללי, איך נוצרות מחשבות, בא תבין באופן כללי איך נוצרות אמונות, בא תבין באופן כללי למה אנשים מאמינים בכך או אחרת? בא תבין מהם האמונות העמוקות ביותר של בני האדם? בא תבין האמונות העמוקות ביותר של בני אדם, מה האמונות העמוקות עוד יותר מהם? בא תבין מה האמונה הראשונה של כל בני האדם בעולם? בא תבין למה זאת האמונה הראשונה? בא תבין למה בני אדם מאמינים בזה? בא תבין האם זה תלוי בהם או לא תלוי בהם? בא תבין איך אמונות משתנות? בא תבין איך רצונות משתנים? בא תבין איך רצונות נוצרים? בא תבין איך מחשבות נוצרות? איך רגשות נוצרים? איך משנים רגשות? איך מחליפים רגשות?

תבין את כל הדברים האלה וכשתבין את כל הדברים האלה, כל השאר זה כבר משחק ילדים, כי מה הבעיה? מה אתה רוצה, שהוא יאהב את זה? בסדר, תשכנע אותו, רוצה שהוא לא יאהב את זה? תשכנע אותו, זה לא בעיה.

אם רוצים, זה לא בעיה. הבנתם? אז, כל אחד יכול למכור וכל אחד יכול לשפר את יכולת המכירה שלו באמצעות זה שהוא יחקור את הנושאים הספציפיים האלה. אתה הנושאים של השכנוע העצמי, את הנושא של טוב ורע, את הנושא של: למה דברים מסוימים הם טובים? למה דברים מסוימים רעים? למה בנאדם חושב שדבר מסוים הוא אמת ודבר אחר הוא שקר וכו' וכו'...

אז, שלא יעבדו עליכם! בהצלחה!
להבדיל מלמעלה למטה איך לשלוט nlp למכירות איש מכירות סודות השכנוע יכול לשכנע כל אחד בכל דבר הרגשה מומחה להצליח למכור משיכה nlp איך להיות איש מכירות איך ללמוד איך ללמוד nlp איך ללמוד למכור איך ללמוד לשכנע איך ללמוד מכירות איך למכור איך לשכנע איפה ללמוד nlp איפה ללמוד מכירות איש מכירות אנשי מכירות האם כל אחד יכול האם כל אחד יכול למכור האם ללמוד nlp הדרכת אנשי מכירות כל אחד יכול כל אחד יכול למכור להיות איש מכירות לימוד לימודי nlp לימודי מכירות ללמוד ללמוד nlp ללמוד למכור ללמוד לשכנע ללמוד מכירות למה ללמוד nlp למה ללמוד למכור למה ללמוד לשכנע למידה למכור לשכנע מכירות ממי לא ללמוד nlp ממי לא ללמוד למכור ממי ללמוד ממי ללמוד nlp ממי ללמוד מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נלפ קורס קורס מכירות קורס שכנוע קורסים שכנוע
איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לדעת מה מישהו מרגיש, איך לדעת מה מישהו רוצה להרגיש? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לשמח מישהו? איך לעשות למישהו טוב? איך לפתח אינטליגנציה רגשית? איך ליצור רגשות?
...תוכל לגרום לאדם השני להרגיש את מה שהוא רוצה להרגיש, במינון המתאים בדיוק לפי מה שהוא רוצה. והתשובה לכך היא, שגם כאן צריך בעיקר ללמוד את מערכת החוקים הרגשית. וצריך ללמוד איך נוצרים רגשות, מה משפיע על רגשות, איך יוצרים מינון רגשי, איך משנים רגשות, איך באים רגשות לעולם, איך מאזנים רגשות מנוגדים, איך ממירים רגשות ואיך מחליפים רגשות. ובעיקר ללמוד, איך הופכים רע לטוב ואיך הופכים תחושות רעות לתחושות טובות ואיך גורמים למישהו להרגיש טוב. כי לפעמים כדי לגרום למישהו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשנות משהו במציאות...
רגשות, איך רגש גדול מעלים רגש קטן? איך רגש אחד מעלים רגש אחר? מה הכמות של הרגש שאתה מרגיש? כמה אתה מרגיש רגש מסוים? במה תלויה כמות הרגש שתרגיש? האם רגשות נוספים אחד על השני? האם רגשות מחליפים אחד את השני? שינוי רגשות
רגשות, איך רגש גדול מעלים רגש קטן? איך רגש אחד מעלים רגש אחר? מה הכמות של הרגש שאתה מרגיש? כמה אתה מרגיש רגש מסוים? במה תלויה כמות הרגש שתרגיש? האם רגשות נוספים אחד על השני? האם רגשות מחליפים אחד את השני? שינוי רגשות
...לכן. אם אחר כך יקרה לו אירוע חיובי נוסף, למשל ניצול מאסון גדול, התחושה הטובה הגדולה החדשה שוב עלולה להעלים את התחושות הטובות הקודמות ולא רק להתווסף אליהן. במקרים כאלה, האדם שוכח את השמחות הקטנות כי יש תחושה גדולה ומשמעותית יותר שתופסת את מלוא תשומת הלב. האם יש גבול לכמות הרגש שאדם יכול להרגיש? אליעד כהן מסביר שיש גבול מסוים לכמות הרגש שאדם יכול להרגיש, הן לרגש רע והן לרגש טוב. יש רמת רע מקסימלית שאם אדם היה מגיע אליה הוא כבר לא היה רוצה לחיות, והכל היה מאבד משמעות עבורו, וכך באופן פרדוקסלי הוא לא...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
...לך? יכול להיות שהיא תהיה מתאימה ויכול להיות שהיא לא מתאימה, יכול להיות שיש לו ספק ואז הוא יגיד לא היא לא מתאימה אבל אם שואלים את הבן אדם תגיד יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך, תגיד הדירה הזאת יכולה להתאים לך, יש אפשרות שהדירה לא תתאים לך? בעצם דיברנו בצורה של אפשרי ולא מחויב. מחויב זה בעצם להגיד האם אתה בטוח שזה ככה? ואפשרי זה בעצם להגיד האם יכול להיות שזה ככה. עכשיו כששואלים בן אדם תגיד יש אפשרות שככה וככה? יש יותר סיכוי שהוא יגיד כן מאשר שהוא יגיד לא, למה כי אפשרות יש יותר מאשר כמות הדברים שקורים...
לימודי יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ
לימודי יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ
...אישי? חרדת מטפלים, ללמוד להיות מטפל, לימודי אימון אישי, קורס אימון אישי, הכשרת מאמנים אישיים, רוצה להיות מאמן אישי, רוצה להיות קאוצר, רוצה להיות יועץ עסקי, לימודי יעוץ עסקי, הכשרת יועצים עסקיים, האם כל אחד יכול להיות יועץ עסקי? האם כל אחד יכול להיות מאמן אישי? האם כל אחד יכול להיות מטפל זוגי? האם כל אחד יכול להיות מטפל רגשי? האם כל אחד יכול להיות מגשר עסקי? ללמוד גישור, ללמוד להיות מטפל זוגי, ללמוד להיות מגשר, שקרים של מנטורים להצלחה, מנטורים לכסף, מניפולציות של מנטורים, מי רוצה להיות יועץ? מי רוצה...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
...את מה שהיא אמרה לפני? אליעד: לא היא תזכור נכון, הוא לא שורף את השיער, הוא מחליק לך את השיער והוא גם טיפה שורף אותו, שווה טיפה לשרוף את השיער כדי שהוא יהיה חלק וכו. ש: אני לא יכולה להגיד דבר כזה. אליעד: לא אני לא אמרתי שאם מלכתחילה תגידי לה בואי תשרפי לעצמך את השיער והיה לך שיער חלק אבל אם היא אומרת לך תקשיבי אבל זה שורף לי את השיער אז מה תשקרי אותה ותגידי זה לא שורף את השיער? תגידי לה אז מה אם הוא שורף את השיער אבל הוא עושה את השיער חלק, זה לא שורף את השיער. ש: ואז היא בקונפליקט. אליעד: אבל היא...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...על סוג הקשר שיש לנו עם אותו אדם. איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה? אליעד מציין את השפעת השמות על תחושת הקרבה, ומסביר שזו לא תמיד נוסחה חד משמעית. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת קרבה, אך זהו תהליך סובייקטיבי, כלומר, זה תלוי בנסיבות ובסיטואציה. הוא מדבר על כך שבמקרים מסוימים, שם פרטי עשוי להרגיש נכון וקרוב, בעוד שבמקרים אחרים זה יכול להרגיש רחוק ומרוחק. לפי אליעד, כאשר אדם שומע את השם הפרטי של עצמו, זה יוצר את התחושה שהוא לא רק מישהו, אלא מי שמזוהה איתו, מה שמוביל לתחושת קרבה. זה יכול לקרות...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
...השכנוע שלו. יכולת זו תסייע לו מאוד גם בתהליך המכירה מול לקוחות, מאחר והוא יודע כעת להתגבר על ההתנגדות של עצמו. ככל שאדם מצליח יותר לשכנע את עצמו, כך הוא יוכל להתמודד טוב יותר עם התנגדויות מצד לקוחות, שגם להם לעיתים אין רצון לקנות. לפי אליעד, זהו בדיוק אותו תהליך: מי שיודע ומצליח למכור לעצמו, יכול ליישם את אותן השיטות והטכניקות גם על הלקוח הפוטנציאלי, מה שיביא להצלחה רבה יותר במכירות. לסיכום, איך לשפר את היכולת שלך למכור? אליעד מסיים בהמלצה שאם אתה באמת טוב במכירות, תתחיל בכך שתמכור לעצמך את הרעיון...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
...עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל לא מכיוון שהחוויה של דחייה יוצרת אצלם תחושה שלילית וקושי נפשי. לעומת זאת, אנשים נוטים להעדיף מצבים בהם הלקוחות פונים אליהם (שיחות נכנסות), כי אז הסיכוי לקבל סירוב נמוך יותר, אך דווקא בעבודות שדורשות שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר. אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים...
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
...המצגת הזאתי תחזק לו כן את זה אני רוצה. אליעד: כן זה מה שאמרתי אם בן אדם נגיד אין לו שום רצון אז אם תשאל אותו מה אתה רוצה הוא לא יביא שום output אז הוא רוצה שתיצור לו נגיד איזה רצון נניח אבל למרות שזה נראה פשוט זה לא יאומן כי יסופר אבל זה לא ככה יש אנשים שלא עושים את זה, יש אנשי מכירות שהם נגיד באים למכור מוצר והם מתחילים לספר לך על המוצר לפני שהם הבינו מה אתה מחפש, בא נגיד הם פחות הם אפילו נגיד שהם ישאלו אותך מה אתה מחפש אבל הם טוב הנה שאלתי אותו מה הוא מחפש בוא נמכור לו מה בוא נמכור לו אתה יכול...
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
...שהעובד צריך לבצע. הלקוח הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות לקנות את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מחליפים רגשות, איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחליפים רגשות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, טיפול הוליסטי, מאמן אישי לימודים בתחום מחליפים רגשות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5469 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 08:06:45 - wesi1