אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר לא מספיק טוב ✔פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
מהו פרפקציוניזם בעסק? האם הוא טוב או רע?

פרפקציוניזם בעסק מתאר את השאיפה לשלמות בכל תהליך או מוצר. לדוגמה, אדם שמפתח מוצר או מצגת עשוי להשקיע שעות רבות כדי לוודא שהן יהיו מושלמות, מה שעלול להוביל לעיכובים משמעותיים בתהליך העבודה. מצד אחד, פרפקציוניזם יכול לשפר את איכות המוצר, אך מצד שני, הוא עשוי לגרום להוצאות נוספות ולעיכוב בהשגת מטרות עסקיות.

יתרונות הפרפקציוניזם בעסק
  • איכות גבוהה

    - כאשר תהליך הייצור נעשה בצורה יסודית ומוקפדת, המוצרים עשויים להיות איכותיים יותר.
  • אמינות

    - חברה שמשקיעה את הזמן הדרוש בתכנון וייצור המוצר, תוכל להציע מוצר אמין ועמיד.
  • מיתוג חיובי

    - הצגת מוצר איכותי ללא תקלות יכולה לחזק את המוניטין של החברה.
חסרונות הפרפקציוניזם בעסק
  • עיכובים

    - הרצון להשיג שלמות עלול לעכב את השקת המוצר ולגרום לעיכוב בתהליכים חשובים כמו שיווק ומכירות.
  • עלויות גבוהות

    - תהליך הייצור או הפיתוח עשוי להסתיים בעלויות מיותרות בעקבות השאיפה לשלמות.
  • אי מימוש פוטנציאל

    - התמקדות בפרטים קטנים עלולה למנוע את השקת המוצר ולפגוע בהצלחת העסק.
האם כדאי להפסיק להיות פרפקציוניסט?

רבים ממליצים לשחרר מוצר לשוק גם אם הוא לא מושלם, מתוך מטרה להתחיל להרוויח ולהגיע ללקוחות. עם זאת, יש להבין שההמלצה הזאת אינה תמיד נכונה. יועצים עסקיים בדרך כלל ימליצו לאדם להפסיק לשפר את המוצר ולמכור אותו, אך יש מקרים שבהם הדבר עשוי להזיק. לדוגמה, אם המוצר לא מספיק טוב או עלול לפגוע במוניטין של החברה, עדיף להמתין ולהשקיע בשיפורו.

האיזון הנכון בפרפקציוניזם

ההמלצה היא להפעיל פרפקציוניזם בצורה חכמה וממוקדת, בהתאם לשלבים השונים של העסק:
  • בתהליך הייצור

    - יש לוודא שהמוצר מוכן לשוק ושהוא ברמה מספקת לצרכים של הלקוחות.
  • בתהליך השיווק

    - אין צורך להמתין עד שהקמפיין יהיה מושלם, אך חשוב לוודא שהמוצר מוכן ומספק את הציפיות.
  • בתהליך ניהול העסק

    - יש לוודא שהעסק פועל בצורה אופטימלית, ולא להתמקד בפרטים שוליים שיכולים להאט את התהליך.
דוגמאות ליישום נכון של פרפקציוניזם
  • תעשיית הרכב

    - חברה שמייצרת מכונית חייבת להקפיד על כל פרט, כי מוצר לא מושלם עלול לסכן חיים.
  • פיתוח תוכנה

    - חברות רבות משחררות גרסאות בטא על מנת לבדוק את המוצר בשוק ולבצע שיפורים תוך כדי תנועה.
  • מסעדנות

    - טבח שמגיש אוכל לא מבושל יכול לפגוע במוניטין של המסעדה, אך גם אם הוא יתמקד בפרטים שוליים יתר על המידה, הלקוח עלול להתאכזב.
איך להיות פרפקציוניסט בצורה נכונה?

במקום לשאול איך לגרום למוצר להיות מושלם, השאלה הנכונה היא איך לוודא שהתהליך הכללי בעסק מתפקד בצורה מיטבית. פרפקציוניזם נכון מתמקד במטרה הסופית - הצלחת העסק הכוללת - ולא רק בשלב אחד בתהליך.

סיכום

פרפקציוניזם בעסק יכול להיות תכונה חיובית או שלילית, תלוי איך מיישמים אותה. כדי להיות פרפקציוניסט בצורה נכונה, יש להתמקד בתהליכים העסקיים הגדולים ולא להיתפס לפרטים הקטנים שיכולים לעכב את ההצלחה הפיננסית של העסק.
פרפקציוניזם במקום העבודה - האם זה טוב או רע?

פרפקציוניזם בעסק הוא תכונה שמתבטאת בשאיפה מתמדת לשלמות, כלומר, הרצון שכל מוצר, מצגת, תהליך או שירות יהיו ללא רבב. מצד אחד, זהו מאפיין חיובי, שכן הוא מוביל לשיפור איכותי של מוצרים ושירותים, אך מצד שני, הוא עלול להפוך למכשול שמעכב תהליכים ולגרום לפגיעה כלכלית.

מהו פרפקציוניזם בעסק?

פרפקציוניזם בעסק הוא הרצון שהכל יהיה מושלם, למשל, אדם שמכין מצגת ומתקשה לסיים אותה כי הוא רוצה שהיא תהיה מושלמת. אדם שמפתח מוצר ולא מצליח לשחרר אותו לשוק כי הוא ממשיך לתקן ולשפר אותו ללא הפסקה. תופעה זו קיימת גם בתהליכים אחרים, כמו שיווק, מכירות וניהול פרויקטים.

יתרונות הפרפקציוניזם בעסק
  • איכות גבוהה - מוצרים ושירותים שעוברים בדיקות קפדניות הם לעיתים קרובות טובים יותר.
  • אמינות - כאשר משקיעים זמן ומחשבה במוצר, הוא עשוי להיות עמיד, יעיל וטוב יותר לצרכן.
  • מיתוג חיובי - חברה שמציגה מוצר איכותי ללא תקלות מקבלת מוניטין טוב יותר.
חסרונות הפרפקציוניזם בעסק
  • עיכובים - הרצון למושלמות יכול לגרום לעיכובים משמעותיים בשחרור מוצרים לשוק.
  • עלויות גבוהות - השקעה אינסופית בשיפור גורמת להוצאות מיותרות.
  • אי - מימוש פוטנציאל - אדם עלול לא להוציא פרויקט לפועל כי הוא מרגיש שהוא עדיין לא מושלם.
האם באמת צריך להפסיק להיות פרפקציוניסט?

רוב היועצים העסקיים ממליצים לשחרר מוצר לשוק גם אם אינו מושלם, מכיוון שלעיתים השאיפה לשלמות מעכבת הצלחה כלכלית. ההיגיון בכך ברור - אם לא תתחיל למכור, העסק שלך לא ירוויח. אך האם זה באמת נכון לכל מצב?

האיזון הנכון - פרפקציוניזם נכון

חשוב להבין כי הפרפקציוניזם עצמו אינו בעייתי, אלא המקום שבו הוא מופעל. יש הבדל בין תהליך ייצור למכירה או שיווק. הפרפקציוניזם צריך להיות מותאם לכל שלב בעסק:
  • בתהליך הייצור - יש לבדוק האם רמת הפיתוח הנוכחית מספקת עבור הצרכן או שמדובר במוצר שעדיין לא בשל לצאת לשוק.
  • בתהליך השיווק - אין טעם להמתין עם הקמפיין עד שהוא יהיה מושלם, אך גם לא מומלץ לשווק מוצר לא מוכן.
  • בתהליך ניהול העסק - יש לוודא שהעסק כמערכת פועל בצורה מיטבית, ולא להתמקד בפרטים שוליים.
דוגמאות ליישום נכון של פרפקציוניזם

1. תעשיית הרכב

חברה שמייצרת מכונית אינה יכולה להרשות לעצמה להשמיט ברגים או להוציא לשוק רכב שאינו בטיחותי. במקרים כאלה, פרפקציוניזם הוא הכרחי.

2. פיתוח תוכנה

יש חברות שמעדיפות לשחרר גרסאות בטא כדי לבדוק את השוק ולתקן בעיות תוך כדי תנועה. כאן אפשר להיות פחות פרפקציוניסטים בשלב ההתחלתי ולהתמקד יותר בשיפור לאורך זמן.

3. מסעדנות

אם טבח מגיש מנה לא מבושלת לחלוטין, זה עלול לפגוע במסעדה. אבל אם הוא ממשיך להתעסק בפרטים שוליים עד שהלקוח מאבד סבלנות, זה גם בעייתי.

איך להיות פרפקציוניסט בצורה נכונה?

במקום לשאול "איך לגרום למוצר להיות מושלם?", השאלה הנכונה היא "איך לוודא שהתהליך הכללי של העסק מתפקד בצורה המיטבית?" פרפקציוניזם נכון מתמקד במטרה הסופית - הצלחת העסק כולו, ולא רק שלב אחד בתהליך.

סיכום

פרפקציוניזם בעסק הוא תכונה שיכולה להיות טובה או רעה, תלוי איך מיישמים אותה. יש לוודא שהפרפקציוניזם לא פוגע בתהליכים העסקיים אלא משרת את המטרות הגדולות יותר. במקום להיות פרפקציוניסטים על כל פרט קטן, עדיף להיות פרפקציוניסטים על המערכת הכוללת - תהליכי העבודה, שביעות הרצון של הלקוחות, וההצלחה הפיננסית של העסק.
למכור מוצר לא מוגמר, להציג מצגת לא מושלמת, השאיפה לשלמות, האם למכור מוצר בינוני? האם למכור או להמשיך בפיתוח? איך להיות פרפקציוניסט בצורה נכונה? טיפול בפרפקציוניזם עסקי, התמודדות עם פרפקציוניזם, האם נכון להיות פרפקציוניסט?
איזון מחשבה התמודדות עם פרפקציוניזם מטופל אימון לשווק לשווק מוצר יועצים עסקיים בעיות להבדיל להציג איך לא להיות איך לא להיות פרפקציוניסט אימון אימון למנהלים אימונים בעבודה בעד ונגד בעד ונגד פרפקציוניזם בעסקים האם להיות האם להיות פרפקציוניסט האם להמשיך האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר המוצר המוצר שלך טוב להיות יועץ יעוץ יעוץ עסקי לא להיות לא להיות פרפקציוניסט להיות פרפקציוניסט להמשיך להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר להתאמן למכור למכור את למכור את המוצר למנהלים לנהל לפתח מהו פרפקציוניזם טוב מוצר מנהל מנהלים מתי טוב להיות פרפקציוניסט ניהול עבודה עסק עסקים פיתוח פיתוח המוצר פיתוח מוצר פיתוח מוצרים פרפקציוניזם פרפקציוניזם בעבודה פרפקציוניזם בעסק פרפקציוניזם טוב פרפקציוניסט
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... אוקי וצריך לשים לב כפי שאני אומר עוד פעם שלפעמים הלקוח יכול לקלוט שמנסים לקמבן אותו פה ולחשוב שבסופו של דבר מנסים למכור לו חברות עם המוצר ולא את מהמוצר לכשעצמו, כי אולי המוצר לא מספיק טוב ולכן צריכים להתיידד איתי כי אם המוצר מספיק טוב למה הוא צריך להיות חבר שלי מה הוא לא יכול למכור לי את המוצר איך שהוא, למה הוא צריך להתיידד איתי כל כך, למה הוא עוטף את ...
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
... שיש השאלה למה הוא מתכוון כי יש שתי ווריאציות של יקר לי. מה אתה אומר? ש: או שהמחיר גבוהה מדי או שהמוצר לא מספיק טוב . אליעד: לא בהנחה שהוא רוצה את המוצר רק ביותר זול, הוא רוצה את המוצר הוא אומר אם זה עולה עשרה שקלים אני עכשיו קונה לא 12. ש: אבל אם המוצר יהיה יותר טוב אז ...
פחד מכישלון עסקי, חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, פחדים בתהליך של הקמת עסק
פחד מכישלון עסקי, חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, פחדים בתהליך של הקמת עסק
... שונים? האם לקוחות יבואו דווקא אלי ולא ילכו למתחרים שלי? איך להתמודד עם חרדה לפתוח עסק? איך להתמודד עם פחד לפתוח עסק? איך למכור מוצר שהמוצר לא מספיק טוב? איך למכור את עצמי למרות שאני לא מספיק טוב? איך לשווק מוצר גרוע למרות שהמוצר גרוע ולא מספיק טוב? איך למכור ללקוח מוצר גרוע בלי לרמות את הלקוח ובלי להרגיש עם זה לא בנוח? איך ...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... העצמי? ההשוואה בין המצב הקיים לבין המצב האידיאלי מעלה את המודעות לחסרונות. לדוגמה, כאשר אדם מכין תוכנה והוא משווה אותה לגרסה שהוא רוצה שיכולה לכלול יותר פיצרים, הוא מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב . השוואה זו עשויה להוביל למחשבות על איך הלקוח יתקל בחסרונות ולמה הוא עשוי לבחור במוצר אחר, מה שגורם לאדם להרגיש לא בטוח בעצמו ובמוצר. פחד כזה יכול להפוך לחרדה ... כבר המאמן ההוא שאני מפנטז להיות? או יוצר תוכנה שחולם על עוד עשרות פיצרים מוצלחים, חושש שהלקוח ישים לב בדיוק לדברים שעוד לא הספיק להוסיף. כך נולדת חרדת מכירה, משום שהאדם מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב , ושמא הוא בכלל דופק את הלקוח בגלל שאין לו מוצר מושלם. למה השוואה בין המצוי לרצוי פוגעת בביטחון העצמי? השוואה בין מה שהמוצר (או האדם עצמו) כרגע לבין מה שהיו ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחוייב או אפשרי?
... שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחוייב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח. ומי ... אחת, היא נקודת מבט של רק משהו מסוים. ונקודת מבט אחרת, היא נקודת מבט של גם משהו מסוים. לדוגמה: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו גם מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו רק את אותו המוצר המסוים. ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך רק את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר. הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחוייב מול האפשרי. כל דבר בעולם שלנו, אפשר להתייחס אליו כאל דבר מחוייב, שמחוייב שצריך אותו ושמחוייב שהוא נכון, ... שרק אפשרי שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי. וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחוייב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של רק. שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו. ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כגם. דהיינו, הוא מוכן לרכוש גם את המוצר שלך, והוא לא יסרב שיהיה לו גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא חייב להשיג רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו. ולכן, במקרה כזה לדוגמה, יש פחות סיכוי שהלקוח ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחוייב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך רק את המוצר שלך, ולא גם את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע. ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם ... הבעת בקשה. וכאשר אתה עוטף בחזרה את המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף ... זה אומר שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו כנל. אבל ישנם מקרים, שבהם הלקוח מציג את מהות הדבר שהוא ... באמת הלקוח רוצה להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם ... אז יצרת בעצם מרחק גדול יותר, בין המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה. או לדוגמה הלקוח אומר אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי ... וגם יתפתח ממנו. דהיינו, מציגים את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג. והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר ... האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר. לדוגמה: המילים הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא מחפש בבן בת הזוג שלו, כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי לזוגיות טובה יותר. ועוד אוסיף, שאם לדוגמה הלקוח ... ביקש, זה יוצר התאמה גדולה יותר בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש. ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את המוצר שהוא מחפש, אעפכ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את המילים של הלקוח, שמציגות את המוצר שלך כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך את ההתייחסות של הלקוח למוצר שלך, מכך שהוא מוצר אפשרי עבורו, לכך שהוא יהיה מוצר שהוא חייב אותו. לדוגמה הלקוח אומר אני שוקל לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת ... שוק, כדי להשוות מחירים וכיוב, בין המוצר שלך לבין המוצרים של המתחרים שלך, כדי שאולי הוא יצא לנופש וכולי. וכאן לדוגמה אפשר להציג ללקוח את הדברים ...
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה האומרת שצריך להפוך את ... כבר לא נתפסת כעובדה מוחלטת אלא כדעה אישית של הלקוח. משמעות הדבר היא כי לא כולם בהכרח מסכימים עם טענתו של הלקוח. אליעד מדגיש שהעיקרון הוא להפוך את חסרונות המוצר לסובייקטיביים, אך את היתרונות יש להפוך ... לפעמים, כשעושים זאת, דווקא עלולים להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם לקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה לי ואנחנו נגיד זה רק בעיניך לא נוח, הלקוח עלול לחשוב אבל המוצר אמור להתאים לי אישית, ולכן עשויה להתעורר תחושת ניכור וחוסר התאמה מוחלטת, דבר שיקלקל את המכירה במקום לקדם אותה. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במקרים שבהם ההתאמה בין המוצר ללקוח חייבת להיות פרסונלית ואישית, הפיכת ההתנגדות לסובייקטיבית עלולה להיות בעייתית. למשל, אם לקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי, והתגובה תהיה זה רק בעיניך, הלקוח עדיין יחוש אי התאמה אישית. המוצר צריך להיות מותאם ללקוח עצמו, ולכן יש מצבים ... לך כרגע כי אתה שוכב בצורה מסוימת או המנה הזאת מלוחה לך כרגע כי אתה מאוד צמא. כך החיסרון הופך להיות תלוי - מצב, זמני ומצומצם, מה שמאפשר ללקוח לראות שאולי המוצר כן יכול להתאים לו בתנאים שונים. מהו עיקרון ... הגישה הזאת גורמת ללקוח להבין שגם אם כרגע יש חיסרון, לא מדובר בבעיה קבועה או בלתי ניתנת לפתרון. אליעד מציין לסיום שגם לקוחות צריכים להבין שההתאמה שלהם למוצר משתנה לפי הנסיבות: זה שנוח לך היום לא אומר ... ולא תמיד מוחלטת, ולכן אין להסיק מסקנות מוחלטות. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח? האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? איך להפוך חיסרון סובייקטיבי לאובייקטיבי במכירה? כאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, עלולה להתעורר התנגדות מצידו. ישנן דרכים שונות להתמודד עם התנגדויות אלו, אחת מהם היא להפוך את הדעות השליליות של הלקוח על המוצר מאובייקטיביות לסובייקטיביות. הכוונה היא ... ניתן לשאול אותו למה בעיניך היא רועשת?. בכך, החיסרון הופך לדעה אישית ולא לעובדה מוחלטת. ההבדל בין חיסרון אובייקטיבי לסובייקטיבי כאשר הלקוח מציין חיסרון לגבי המוצר, לדוגמה הדירה מאוד ישנה, אפשר להדגיש שהדעה שלו היא סובייקטיבית. מצד שני, יתרונות המוצר יש להפוך לאובייקטיביים, כלומר, להציגם ... לתחום של סובייקטיביות. האם תמיד יש להפוך חיסרון סובייקטיבי? לא כל חיסרון של הלקוח כדאי להפוך לסובייקטיבי. לעיתים אם נגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא סובייקטיבי, זה עשוי דווקא להזיק למכירה. אם הלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי ונוודא שהוא מבין שזו רק דעתו האישית, יתכן שניצור אצלו תחושת ניכור מהמוצר. לפעמים ההתאמה למוצר צריכה להיות אישית ולפני שנעביר את הדעה של הלקוח ... כללי? אם החיסרון הסובייקטיבי נובע ממסיבה שניתן לשנותה, לדוגמה חוסר נוחות על המיטה כי הוא לא שם את הראש בצורה נכונה, ניתן להפוך את זה להבהרה שיכולה להפוך את המוצר לא מתאים רק במקרה הספציפי ולא באופן כללי. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במצבים מסוימים, אם נגרום ללקוח להבין שהחיסרון שהוא מוצא במוצר הוא רק סובייקטיבי, אנחנו עלולים להחמיר את ההתנגדות ולהרוס את המכירה. אם למשל לקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי, והוא מבסס את התנגדותו על חוויה אישית, לומר לו שזה רק בעיניו עלול לגרום לו להבין שהמוצר לא מתאים לו כלל. ההבנה שההתאמה היא סובייקטיבית ולא אובייקטיבית עשויה להיות הבעיה כשיש חוסר התאמה אמיתי בין הלקוח למוצר. מה עושים כשלא מצליחים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח? במקרים שבהם אנחנו לא יכולים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח, עלינו להסביר לו שהחיסרון הוא ... לאובייקטיבי ולוודא שהלקוח מבין שזה לא תמיד כך. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות ... דירה היא רועשת הדירה רועשת בעיניך פירושו לא כולם בהכרח מסכימים על זה יש אנשים שיגידו שהדירה הזאת לא רועשת. עכשיו איך הופכים את המחשבה השלילית של הלקוח על המוצר לסובייקטיבית זה נושא אחר שהסברתי אותו בפעם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מוצר לא מספיק טוב, למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר לא מספיק טוב, איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, קאוצינג, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום מוצר לא מספיק טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:32:17 - wesi1