אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? ✔תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ראיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
והפעם נדבר על אחת מהשאלות הנפוצות בראיון עבודה לאיש מכירות, והיא שמבקשים ממנו למכור משהו בזמן הראיון, סימולציית מכירה בראיון עבודה. בסרט "הזאב מוול סטריט", ישנה סצינה שבה מבקשים מאיש המכירות למכור עט, "תמכור לי את העט הזאת" "Sell Me This Pen", סוג של מבחן לאנשי מכירות. ואנשי המכירות מנסים את מזלם, למכור את העט. גם על בסיס זה, נוצרה סצינה בראיונות עבודה לאנשי מכירות, שבה מבקשים מאיש המכירות, "תמכור לי את ה X הזה", לראות איך איש המכירות מוכר את אותו הדבר שרוצים שהוא ימכור אותו.

והשאלה כמובן היא, איך למכור עט או איך למכור חפץ או איך למכור משהו בראיון עבודה ובאופן כללי? ואיך למכור פריט אקראי למישהו אקראי? איך למכור כל דבר לכל אחד? איך למכור משהו למישהו שהוא לא בהכרח בקהל היעד של אותו המוצר, ושאולי הוא לא באמת צריך את המוצר הזה?

וכמובן שיש בזה המון היבטים והקשרים, אבל כאן נסביר את העניין הבא, והוא שאיש מכירות טוב, מבין שהוא לעולם לא מוכר ללקוח את המוצר שאותו הוא מוכר בפועל ללקוח. איש מכירות טוב מבין, שהלקוח קונה את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מהמוצר שלך. הלקוח לא קונה את המוצר שלך, הלקוח לא רוצה את המוצר שלך, הלקוח לא משלם על המוצר שלך. הלקוח רוצה ומוכן לשלם עבור המוצר שלך, רק כי הוא חושב שזה ישרת אותו כלקוח.

וזה בעצם אומר, שאחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר שהם רוצים למכור לו. דהיינו, שהם מספרים ללקוח על המוצר שהם רוצים למכור לו ועל היתרונות שהם חושבים שיש במוצר שהם רוצים למכור לו.

ובהקשר של ראיון העבודה, איש מכירות גרוע יתחיל לספר על העט שהוא רוצה למכור. לדוגמה המראיין מבקש "תמכור לי את העט הזה". והמרואיין בתגובה מתחיל לספר על העט. לדוגמה "העט הזה הוא עט מאוד מיוחד, העט הזה יכול לעשות... עם העט הזה תוכל לעשות... העט הזה ייתן לך..." וכיו"ב. דהיינו, שאיש המכירות הגרוע, יתחיל לספר על העט, על המאפיינים של העט וגם ינסה לשכנע את הלקוח, שכדאי לו לרכוש את העט, כדי שהעט הזה יעזור לו בחיים.

ומה המלכודת שאליה נפל כאן איש המכירות בראיון העבודה? המלכודת היא, שהוא התחיל לבצע מכירה, בלי לאתר את הכאב של הלקוח, הוא התחיל לבצע מכירה בלי להתאים אותה לצרכי הלקוח, הוא מתחיל למכור ללקוח, בלי שהוא מבין מה הלקוח רוצה וצריך.

ולכן, יש גרסה של אנשי מכירות, שכן ינסו לעשות איתור צרכים בסיסי, לפני שהם ינסו למכור את העט. לדוגמה הם ישאלו "האם לפעמים אתה צריך לרשום משהו? איך אתה רושם את מה שאתה צריך לעשות?" ואז ימשיכו "העט הזה יכול לעזור לך לרשום את מה שאתה רוצה" וכיו"ב. דהיינו, שהם כן כאילו יעשו איתור צרכי הלקוח.

אבל זה איתור צרכים גרוע, כי זה לא הצרכים של הלקוח באמת, אלא זה הצרכים שאיש המכירות ממציא ללקוח, כדי לחבר את הלקוח למוצר שהוא רוצה למכור לו. כי בעולם האמיתי, צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ולא רק לנסות להמציא ללקוח איזה צורך ודרך זה לחבר לו את המוצר.

ולכן הדרך הנכונה למכור עט בראיון עבודה או למכור כל דבר בראיון עבודה, היא כך. נניח שבראיון עבודה שואלים אותך "תמכור לי את ה X הזה". אתה אמור לענות בשאלה פתוחה ולנהל את זה כך:

מועמד לאיש מכירות: "אני אשמח אם תספר לי קצת על עצמך מה שבא לך"

מראיין איש מכירות: "באיזה הקשר לספר לך על עצמי?"

מועמד לאיש מכירות: "באיזה הקשר שבא לך..."

מראיין איש מכירות: "מספר סיפור כלשהו על עצמו ועל מה שבא לו"

מועמד לאיש מכירות: "ומה אתה אוהב לעשות בחיים / מה המטרות שלך בחיים / מה היית רוצה שיהיה לך בחיים" - דהיינו, איש המכירות מנתב את שיחת החולין לאיתור צרכים כללי של המראיין. לנסות להבין מה הוא היה רוצה שיהיה לו בחיים באופן כללי, מה המטרות של המראיין בחיים באופן כללי.

מראיין איש מכירות: "היית שמח אם הייתי משיג X, אני אוהב לעשות Y, הייתי רוצה יותר Z"

וכאן איש המכירות אמור להתחיל להפעיל את גלגלי המוח שלו, ולנסות לראות, איך הוא כאיש מכירות מחבר את העט / המשהו שהוא צריך למכור, אל התועלת שאותה רוצה להשיג המראיין. וכאן כמובן צריך איש מכירות יצירתי וצריך מוח של איש מכירות, שידע לחבר את הצרכים האמיתיים של המראיין, אל אותו חפץ שהוא רוצה למכור לו.

ונניח שביקשו ממך למכור "חתיכת נייר" שנמצאת על השולחן שם. אז אתה כאיש מכירות אמור לשאול את עצמך, איך חתיכת הנייר הזאת, יכולה לעזור לאותו מראיין, להשיג את המטרות שלו, יותר טוב. לדוגמה, אותו מראיין אמר שהוא היה רוצה להיות יותר עם הילדים שלו. אז איך חתיכת הנייר יכולה לעזור לו להיות יותר עם הילדים שלו?

אולי לדוגמה הוא יכול לכתוב איזה מכתב יפה לילדים שלו, אולי הוא יכול לתת לילד שלו לצייר משהו על הנייר, אולי אפשרי ליצור משחק עם הנייר הזה, לילדים שלו.

ואם לדוגמה הוא רוצה לטוס ליפן, אז חתיכת הנייר הזאת יכולה לעזור לו, לרשום עליה לאיפה בדיוק הוא רוצה להיות ביפן, הנייר הזה לא צריך סוללה או חשמל כדי שהמידע שעליו ישרוד, הנייר הזה לא לוקח משקל, בשונה מטלפון סלולארי או מחשב, שגם עליו ניתן לכתוב מידע.

ואם ביקשו ממך למכור נעץ שיושב על השולחן, והמראיין אומר שהחלום שלו זה להתאמן יותר בחדר כושר, איך תחבר את הנעץ אל האימון בחדר כושר? איך הנעץ הזה יכול לעזור למראיין להתאמן יותר בחדר כושר? תשובה: הוא יכול לדוגמה לנעוץ שלט שיהיה כתוב בו משפט מוטיבציה ללכת להתאמן בחדר כושר, הוא יכול אולי לשים אותו במקום לא שגרתי, כדי להזכיר לעצמו ללכת להתאמן בחדר כושר וכיו"ב.

במילים אחרות, תבקש מהמראיין, לספר לך על עצמו. תנתב את השיחה שהוא יספר לך על החלומות שלו ועל המטרות שלו. במוח שלך תנסה להבין איך האובייקט הזה יכול לעזור לו להשיג את המטרות שלו. וכמובן שצריכים לדעת לנתב לשם את השיחה ואיך לבנות את השיחה, בצורה כזו שהמראיין ירגיש שהוא ממש רוצה לרכוש את הנייר שאתה רוצה למכור לו. אבל אי אפשר להסביר כאן את הכל, ואפשרי לעשות סימולציות מכירה בעל פה, בהתאם לתרחישים שונים.

ויש בזה כמה חלקים שצריכים לשים לב לכל אחד מהם. חלק אחד הוא, לנסות להבין מה אנחנו מנסים למכור, מה המאפיינים והשימושים האפשריים של מה שאנחנו מנסים למכור. לדוגמה מנסים למכור נייר בראיון העבודה. אז מה השימושים האפשריים שאפשרי להשתמש בנייר. זה חלק אחד.

חלק שני, להבין מה הצרכים האמיתיים של האדם שיושב מולנו. וכל הזמן לנסות להבין, איך העט הזה, יכול לעזור לאותו מנהל מכירות שמראיין אותך, להשיג את המטרות שלו.

החלק הנוסף הוא, שצריך להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך, דהיינו, מה האפשרויות האחרות של אותו מנהל מכירות, להשיג את המטרות שלו, ומה היתרונות היחסיים שיש במוצר שאתה רוצה למכור, ביחס לאלטרנטיבות של הלקוח. לדוגמה, אפשרי לרשום דברים על נייר. אפשרי גם לרשום דברים בפלאפון. אבל מה היתרונות שיש לנייר על לפני פלאפון? לדוגמה, נייר לא צריך שימוש בחשמל וכיו"ב.

ואז אם אתה איש מכירות חכם, אתה תדע איך לגרום לאותו מראיין, שהוא צריך דווקא את הנייר. לדוגמה, הוא אומר לך שהוא מתכנן לנסוע ליפן. ואז אתה שואל אותו, למה את נוסע לשם? הוא עונה כדי לטייל כאן וכאן. ואז אתה שואל, איך אתה מנהל את התוכנית להיכן לנסוע? והוא מספר משהו. ואז אתה שואל, ומה יקרה אם תיגמר לך הסוללה במכשיר הטלפון, מה יקרה אם לא תהיה קליטה סלולארית? ואז הוא עונה משהו. ואז אתה אומר לו, שאתה יכול להציע לו עוד פתרון יותר טוב, שהוא נייר, לכתוב על נייר את מה שהוא לא רוצה לשכוח.

או לדוגמה לנייר יש יתרון, שהוא לא מחובר לאינטרנט. בשונה מסלולארי שהוא כן מחובר לאינטרנט. במובן של החיסרון בחיבור לאינטרנט, אבטחת מידע, הצורך בקליטה סלולארית, פריצה למידע שלך וכיו"ב.

במילים אחרות, באופן אובייקטיבי, לכל דבר יש יתרון כלשהו. ויש יתרון גם לישון על הרצפה ולא על המיטה, לצרכים מסוימים. והחוכמה היא לדעת, איך לחבר את המוצר, לצורך של המראיין ואיך להוביל אותו לסיטואציה שבה הוא יהיה חייב את היתרונות היחסיים של המוצר שאתה רוצה למכור לו.

נניח שהוא רוצה ללמוד להכין אוכל, אז איך הנייר יכול לעזור לו? תשובה: הוא יכול לרשום עליו את ההוראות איך להכין. ומה היתרונות של הנייר? תשובה: לדוגמה פחות מסוכן להחזיק נייר ליד אש, מאשר טלפון סלולארי עם בטרייה ליד אש, כי הסוללה יכולה להתפוצץ.

אז היינו שואלים את המראיין, ומה יקרה אם בטעות הטלפון הסלולארי שלך יתחמם ויהיה פיצו. במטבח ואתה תיפצע? אז יש לי להציע לך משהו עם פחות סיכון, שהוא נייר, שפחות נזק יגרם אם הוא יהיה באש, מאשר אם הטלפון שלך ייפול לתוך האש וכיו"ב.

במילים אחרות, נסה להבין את המוצר שאתה רוצה למכור, נסה להבין את הלקוח שלך מה הוא רוצה, נסה להבין איך המוצר שלך יכול לעזור ללקוח שלך, נסה להבין באיזה סיטואציות יהיה יתרון יחסי למוצר שלך, עבור הלקוח שלך, ביחס לשאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך. ואז תוביל אותו לסיטואציה, שבה הוא יהיה צריך דווקא את המוצר שלך, עבור הרצונות שלו.

ובמהות, מדובר כאן על מכירת מוצר, למישהו שהוא לא בהכרח קהל היעד של המוצר שלנו. ולכן צריכים לאתר את צרכי הלקוח באופן כללי ולחבר את צרכי הלקוח באופן כללי, לשימוש אפשרי של המוצר שלנו. וצריכים להציף את היתרונות היחסיים של המוצר שלו, ביחס לרצונות של אותו לקוח.

ובעצם ככה הבנו: איך מוכרים עט בראיון עבודה, ואיך מוכרים כל דבר בראיון עבודה, ואיך מוכרים כל דבר לכל אחד, ואיך להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות ואיך להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום וכולי. וכמו שאמרתי, את כל הדברים האלו, אפשרי ללמוד ולתרגל סיטואציות מכירה וללמוד להיות יצירתי וכולי.
מכתב אכילה להשיג מטרה צרכי לקוח וול סטריט למידה לעבור ראיון עבודה במכירות איש מכירות טוב לבצע האם אני אוהב מוכר ללקוח איך להתקבל איך להתקבל לעבוד איך להתקבל לעבודה איך להתקבל לעבודה במכירות איך להתראיין איך למכור איך למכור משהו איך למכור משהו בראיון עבודה איך למכור עט איך למכור עט בראיון עבודה איך למכור פריט איך למכור פריט בראיון עבודה איך לנהל איך לעבור ראיון איך לעבור ראיון עבודה איך לעבור ראיון עבודה במכירות איך לראיין איך לראיין מנהל איך לראיין מנהל מכירות איך לראיין עובד איך לראיין עובדים איך לשאול שאלות איש מכירות אנשי מכירות בשביל מה לשאול שאלות הזאב מוול סטריט הכנה לראיון הכנה לראיון עבודה הכנה לראיון עבודה איש מכירות וול סטריט יצירתי יצירתיות יצירתיות בראיון עבודה יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות להתקבל להתקבל לעבוד להתקבל לעבודה להתקבל לעבודה במכירות להתראיין למכור למכור משהו למכור משהו בראיון עבודה למכור עט בראיון למכור עט בראיון עבודה למכור פריט למכור פריט בראיון עבודה לנהל לעבור ראיון לעבור ראיון עבודה לעבור ראיון עבודה במכירות לראיין לראיין מנהל לראיין מנהל מכירות לראיין עובד לראיין עובדים לשאול שאלות מבחן מבחן לאנשי מכירות מבחנים מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות ניהול סימולציות סימולציית מכירה סימולציית מכירה בראיון עבודה עבודה עבודה במכירות עבודה לאיש מכירות ראיון ראיון עבודה ראיון עבודה במכירות ראיון עבודה לאיש מכירות ראיון עבודה לאנשי מכירות ראיון עבודה לתפקיד ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות ראיון עבודה לתפקיד מכירות ראיונות שאלות ראיון עבודה מכירות תמכור לי את העט הזה תפקיד
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
... מכירות אמין. איך ליצור אמון עם לקוח? מדוע ביטחון עצמי במכירות הוא קריטי? איך למנוע מהלקוח לחשוד בי כמוכר? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוח מתלבט? מתי לשדר ביטחון עצמי במכירות ומתי לא? במהלך תהליך שכנוע לקוחות ומכירה, עולה השאלה האם ... היא שלו. איך ליצור אמון עם לקוח? מדוע ביטחון עצמי במכירות הוא קריטי? איך למנוע מהלקוח לחשוד בי כמוכר? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוח מתלבט? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בתהליך של שכנוע לקוחות ומכירות ללקוחות ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... הטובה ביותר לנהל מכירה מוצלחת היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות כאדם לא ... לקשר אישי מדומה, כדאי להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות כאדם לא ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... לזהות לקוחות רגישים למניפולציות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? בהרצאה זו, אליעד הסביר את אחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת ...
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה איך להתנהל נכון מול דילמות בקידום או שינוי תפקיד בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מתייחס לעומק לדילמה נפוצה: עובד חדש שמרגיש שהתפקיד אליו התקבל אינו מתאים לכישוריו, ושוקל מעבר לתפקיד אחר בארגון תוך זמן קצר. דרך דוגמה מפורטת של עובדת שהתחילה תפקיד חדש לאחרונה ומתלבטת אם לבקש מעבר לתפקיד אחר בארגון, אליעד מראה איך לנתח מצבים של שינוי וקידום בעבודה, וכיצד להתמודד עם קונפליקטים פנימיים וחיצוניים שמתעוררים במצב כזה. ההרצאה מתארת בפרטי פרטים את השלבים שאדם צריך לעבור כאשר הוא שוקל שינוי תעסוקתי או קידום לתפקיד חדש, במיוחד אם מדובר בשינוי מהיר לאחר תחילת תפקיד מסוים. איך מחליטים מה חשוב יותר - כסף או עניין בתפקיד? אליעד פותח בשאלה מהותית: מה חשוב יותר, כסף או עניין בתפקיד? הוא מעלה את האפשרות שייתכן מצב שבו העובד יבחר בתפקיד פחות מעניין עם יותר כסף או תפקיד מאתגר ומעניין יותר עם אותו שכר או פחות. הוא ממחיש את הבחירה הזו כדילמה נפוצה אצל עובדים. אליעד מסביר שלפעמים תפקיד מאתגר נתפס בטעות רק כמשהו שקשה לעשותו, אך בפועל האתגר יכול להתבטא גם ביכולת לבטא יצירתיות ועצמאות, מה שמגביר תחושת סיפוק ומימוש עצמי. מה ההבדל בין עבודה עצמאית לתפקיד מאתגר? אליעד מדגיש שהמושג מאתגר לרוב מתפרש כקושי או סיכון לכישלון, בעוד שהעובדת שמדברת איתו מפרשת את מאתגר כיכולת לעבוד באופן עצמאי ולבטא את עצמה בצורה יצירתית. הוא מבחין בצורה חדה בין אתגר לבין עצמאות, כאשר עצמאות לא בהכרח אומרת שהעבודה קשה, אלא מאפשרת מרחב גדול יותר לביטוי אישי ויצירתיות. הוא משתמש בדוגמה של שיחות נכנסות לעומת שיחות יוצאות, וממחיש כי כאשר העובד הוא יוזם (שיחות יוצאות) העבודה בדרך ... מעניינת ומספקת יותר מאשר במצב שבו הוא מגיב לפניות (שיחות נכנסות). כיצד להתמודד עם תחושת חוצפה כאשר רוצים לעבור תפקיד? אליעד מתייחס לדילמה של העובדת שחשה חוצפה בכך שהיא רוצה לעבור תפקיד אחרי זמן קצר מאוד בארגון. הוא מבהיר שהתחושה הזו טבעית, כי היא מבטאת חשש להפר אמון עם המנהלים שגייסו אותה. הוא מציע לא להתכחש לתחושת החוצפה, אלא להכיר בה ולחפש דרך לעקוף אותה באופן חכם. לדוגמה, במקום להגיד ישירות אני רוצה לעבור תפקיד, להציע רעיונות בעדינות או לרמוז על כך, ולספק הסבר מנומק כיצד המעבר יכול לתרום גם למחלקה הנוכחית, וכך להפחית התנגדויות אפשריות. איך לנתח אינטרסים של מנהלים ועמיתים לקראת מעבר תפקיד? השלב החשוב ביותר, לפי אליעד, הוא להבין לעומק את האינטרסים של כל הצדדים המעורבים בהחלטה: אינטרס של הבוסית הנוכחית, שעלולה לאבד עובדת טובה שרק נקלטה אינטרס של המנהלת החדשה שמגייסת לתפקיד, והאם היא בכלל מודעת לכישורים של העובדת אינטרס של הנהלת הארגון או מנהלים בכירים יותר, שרואים את טובת החברה בכללותה אליעד מדגים שכדי לפתור קונפליקט כזה בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד להבין ... של כל הצדדים באופן מדויק, ולהציע פתרונות שיוכלו לספק את האינטרסים האלו ככל האפשר. מה לעשות בפועל כששוקלים מעבר תפקיד או קידום? אליעד מציע תהליך מובנה וברור: להבין מה בדיוק את/ה רוצה באופן אישי, ומה המטרה שלך בתפקיד החדש. לנתח באופן מפורט את הסיבות לכך שהמציאות היא כפי שהיא (מדוע נקלטת לתפקיד הנוכחי ומה המשמעות של עזיבה מוקדמת). לזהות את האינטרסים של הצדדים המעורבים, ולהבין מה מניע אותם לקבל או לדחות את הבקשה שלך. להציע פתרונות יצירתיים שמרככים התנגדויות אפשריות (למשל עבודה משולבת, מעבר הדרגתי, או הצגה של יתרונות המעבר גם למנהלים הנוכחיים). הוא ממחיש כי כאשר מנהלים את השיחה בצורה מנומקת, אמפתית ומדויקת, הסיכויים להגיע לתוצאה טובה עולים מאוד. מה הקשר בין קבלת החלטות בעבודה לתהליכים פנימיים של חשיבה? אליעד מדגיש שמה שנראה על פניו כהחלטה פשוטה של שינוי תפקיד בעבודה, משקף בעצם תהליך עמוק של חשיבה פנימית, המבטא את היחס שלנו להתמודדות עם חוסר ודאות, ניהול סיכונים, והכרת האינטרסים הפנימיים שלנו. הוא מראה שהאופן שבו מנהלים את ההחלטה ברמה המעשית (המעבר לתפקיד חדש) דומה מאוד לאופן שבו אדם יכול לנהל קונפליקטים פנימיים אחרים בחייו - בין רצונות מנוגדים וצרכים שונים. כאשר מבינים את מנגנון קבלת ההחלטות בצורה עמוקה, הדבר עוזר גם לפתור בעיות בתחומי חיים נוספים. לסיכום, איך לשפר סיכויים לקבלת קידום או שינוי תפקיד בעבודה? המסר המרכזי של אליעד הוא שהבנה מעמיקה ויסודית של האינטרסים, המניעים והחששות של כל הגורמים המעורבים היא הדרך ... תפקיד בארגון בלי לפגוע ביחסים? האם זה חוצפה לבקש שינוי תפקיד אחרי זמן קצר? איך להבין את האינטרסים של המנהלים שלי? איך להתכונן לשיחה עם הבוס על קידום?
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה מדוע המעסיק רוצה לשלם לך כמה שפחות? כאשר אדם ניגש לראיון עבודה ומבקש שכר מסוים, למשל מאה שקלים לשעה, והמעסיק מציע רק חמישים שקלים לשעה, הסיבה לכך היא שהמעסיק, כבעל עסק, ... לא לעזוב את מקום העבודה הנוכחי, כי הוא חושב על העלויות הנוספות: הסתגלות למקום עבודה חדש, מאמץ של למידת תפקיד חדש, וכדומה. המעסיק מנצל את הידיעה הזו ולא ממהר להעלות את השכר. כיצד עלויות מעבר משפיעות על שכר העובד? ... מהסכום שיעלה לשוכר לעבור לדירה אחרת (כולל הובלה, זמן אריזה, והוצאות נוספות). העובד, כמו השוכר, מעדיף לעיתים להישאר במקום המוכר, מאשר לסבול מהמעבר, אפילו אם זה אומר תשלום גבוה יותר. האם יש קשר בין כמות המאמץ לשכר שמקבלים? טעות ... לפטר מספר עובדים אחרים ולהעסיק אותו בשכר גבוה יותר. הדרך הטובה ביותר להתמודדות עם טענה כזו היא להציע למעסיק מבחן ביצועים, למשל: אני מסכים לקבל שכר נמוך יותר כעת, אך בוא נסכם שבעוד חצי שנה, אם אהיה טוב ואוכיח ... העלאת שכר? השיטה הטובה ביותר להעלות את השכר היא לחפש אלטרנטיבות טובות יותר במקומות עבודה אחרים. אם עובד מגיע לראיון עבודה והמעסיק מציע לו שכר נמוך מדי, העובד יכול בפשטות לומר שהוא יכול לקבל יותר במקום אחר. אם העובד הוא ... עושים כשהעובד חושב שמגיע לי יותר? לפעמים עובד טוען: אני מתאמץ מאוד, אז מגיע לי שכר גבוה יותר. אך מבחינה כלכלית, הטענה הזו אינה תקפה. המעסיק משלם לפי מה שניתן להשיג בשוק. אם יש מישהו שיכול לבצע את העבודה ... קל יותר לקבל שכר גבוה ולהיות בעמדת כוח במשא ומתן מול המעסיק. איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? עיקרון היצע וביקוש בשוק העבודה התמודדות עם טענות של מעסיקים איך להגדיל ערך בשוק התעסוקה? האם מאמץ משפיע על השכר? טיפים לניהול משא ומתן על שכר מדוע אדם מבקש שכר גבוה וכיצד מעסיק מגיב לכך? האם אדם יכול לדרוש מאה שקלים לשעה, בעוד שהמעסיק מסכים לשלם רק חמישים שקלים לשעה? איך בכלל נוצר הפער הזה? כאן עולות כמה שאלות יסודיות על היחסים בין עובד למעסיק. האם המעסיק משלם לפי כמה שהוא מעריך את התועלת של העובד, או שהמעסיק ... מועמדים אחרים שיעשו את אותה עבודה בפחות כסף. אם כן, מדוע שישלם יותר? כאן עולה רעיון שלפיו האדם המגיע לראיון חושב: אני שווה מאה שקלים לשעה, אבל המעסיק חושב: אני יכול למצוא עובדים דומים לך בחמישים. כך נוצר מתח ... משלמים לו חמישים. אך לפעמים הפער אינו גדול מספיק כדי שהעובד יעזוב ויתחיל עבודה חדשה, עם סיכון של לימוד תפקיד חדש והסתגלות למקום לא מוכר. האם העובד ישקיע מאמצים כדי לעזוב מקום עבודה בשביל הפרש קטן בשכר? לעתים העובד נשאר, פשוט כי עלות המעבר ... יהיו מוכנים לעבוד בפחות ממה שעובד מקומי מבקש. לכן, מה שיכריע בסופו של דבר הוא כמה מתחרים יש על התפקיד וכמה המעסיק באמת זקוק לתפקיד הזה. אם הביקוש לתפקיד גדול אך ההיצע של עובדים טובים קטן, הדבר משפר את עמדת העובד במומ על השכר. מה ניתן לעשות כאשר המעסיק מציע שכר נמוך מדי? כשאדם בא לראיון עבודה ודורש משכורת מסוימת והמעסיק מוכן לשלם פחות, יתחיל משא ומתן. המעסיק יאמר, לדוגמה: אין לי תקציב גדול, או אתה לא מוכר לי מספיק, או צריך לראות אם אתה מתאים לפני שאעלה לך את השכר. אז כדאי לעובד לברר: האם באמת ... סימן שהוא עדיין חושב שיש חלופות מתאימות יותר או זולות יותר, או שהעובד אינו יוצא דופן עד כדי כך. שאלות ותשובות פנימיות עבור סיכום נוסף ש: מדוע המעסיק רוצה לשלם כמה שפחות? ת: כי מבחינתו, כל שקל נוסף שהוא ... יפעל לפי זה. ש: למה העובד לפעמים נשאר באותו מקום למרות השכר הנמוך? ת: כי לעתים עדיף להישאר במקום מוכר, גם אם השכר קצת יותר נמוך, מאשר לעבור למקום חדש ולהסתכן באי - הצלחה או בהשקעת זמן ומאמץ בהתאקלמות. ... לו המון הצעות או שמיומנויותיו יוצאות דופן, המעסיק ירצה לשלם לו יותר כדי לא לאבד אותו למתחרים. בנוסף, אפשר לנהל משא ומתן חכם, שבו מבטיחים עלייה בשכר לאחר תקופת הסתגלות, או בהתאם למבחן ביצועים ברור. כיצד לסכם את הרעיונות המרכזיים? ככל שיש יותר ביקוש ליכולותיו של העובד ופחות אנשים שמסוגלים לבצע את ... ומתן ולהראות למעסיק עד כמה אתה חיוני, אבל בסופו של דבר היצע וביקוש הם הפקטור העיקרי. הצעות לשיפור שכר ולניהול משא ומתן מול מעסיקים הבנת עיקרון היצע וביקוש בשוק העבודה התמודדות עם שינויים תעסוקתיים ועלויות מעבר הרחבת מיומנויות וכישורים לקבלת שכר גבוה יותר עכשיו מישהו רוצה להתקבל לעבודה הוא מבקש כמה כסף לשעה מאה שקלים לשעה כמה מוכנים לשלם לו חמישים והוא אומר איך אני עכשיו יכול ... התועלת שלך בחמישים אז הוא יתן לך חמישים זה לא מה משנה מה אתה מספר וסיפורים וזה כי עסק שמנוהל נכון אם יש לו אפשרות לקבל את התועלת שאתה מביא לו בחמישים הוא אמור לשלם לך חמישים הוא לא ... בהתאם למה שאנשים משלמים לך ואתה יכול לדעת כמה אתה שווה. אליעד: לא לא אמרתי את זה. ש: מבקשים מהמנהל העלאה. אליעד: אבל לא אמרתי את זה זה נכון אבל לא אמרתי את זה. ש: אז מה אמרת? אליעד: ... וביקוש הוא בכלל לא קשור למאמץ שלך אוקי זה דבר ראשון. עכשיו במקרה הקודם שלנו מה קורה אתה בא לראיון עבודה ואומרים לך קח שכר מסוים ואתה רוצה יותר כי אתה תמיד רוצה יותר והם תמיד רוצים לשלם לך פחות ... כמה שיותר, אוקי עכשיו אז מה שקורה מה שאתה צריך לעשות השיטה אומרת ככה אתה צריך לגרום לבוס שלך למראיין לגרום לו להגיד להוציא ממנו אתה תגיד לו אני רוצה מאה הוא יגיד לך אני יכול לתת לך חמישים ... אם אני נשאר פה אם אתה תראה שאתה מרוצה כאילו בוא נסגור שאם אני נשאר פה חצי שנה זה המבחן שאני מספיק טוב תראה לי שאתה באמת מוכן לשלם את הסכום בעוד חצי שנה ובגרסה היותר מתקדמת זה גם ... טוב. אליעד: לא זה לא נכון עכשיו תקשיב הדרך הכי טובה בעולם לקבל עוד שכר זה פשוט ללכת לעוד ראיונות עבודה הבנת ככל שיהיו לך עוד ראיונות עבודה אתה לא צריך בכלל להיכנס לכל המשא ומתן הזה אתה אומר לו שלום אדוני אני רוצה מאה הוא אומר ... מקומות עבודה שרוצים לשלם לך הרבה כסף המתחרים האלה היא על ידי זה שתהיה יותר טוב תהיה יותר טוב תמכור את עצמך יהיו הרבה אנשים שירצו לתת לך כסף ואז לא תצטרך לעבור את כל הכאב ראש הזה אבל ...
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה? מה לעשות אם נשאלת שאלה מקצועית ואין לך תשובה? כאשר מגיעים לראיון עבודה והמראיין שואל אותך שאלה מקצועית שאינך יודע את התשובה עליה, אין צורך להילחץ או לחשוש מהסיטואציה. חשוב להבין שמטרתו האמיתית של המראיין אינה לבדוק אם אתה יודע כל פרט וכל תשובה לשאלות שהוא שואל. המטרה העיקרית שלו היא לראות כיצד אתה מתמודד עם בעיות ואתגרים חדשים, האם יש לך חשיבה נכונה, והאם יש לך יכולת לפתור בעיות מקצועיות גם כאשר אינך מכיר מראש את התשובה. האם המראיין מצפה ממך לדעת הכל בראיון עבודה? למעסיק בדרך כלל אין ציפייה אמיתית שתדע את כל התשובות לכל השאלות המקצועיות שתישאל בראיון. המעסיק רוצה לבדוק האם אתה מסוגל לתרום לחברה, האם אתה יכול להתמודד עם בעיות חדשות, והאם אתה באמת מקצועי ומסוגל להצדיק את המשכורת שתשלם לך החברה. שאלות מקצועיות הן רק כלי לבחון את תהליך החשיבה שלך, ולא בהכרח את מידת הידע הטכני שלך באותו רגע נתון. ... אתה מדגים את המקצועיות שלך, את היצירתיות שלך, ואת היכולת שלך להתמודד עם אתגרים בצורה מתודולוגית. לדוגמה, אם המראיין שואל אותך שאלה טכנית כלשהי שאתה לא יודע את התשובה המדויקת לה, אתה יכול להשיב כך: אני לא בטוח לגבי ... לבעיות בצורה מקצועית ומסודרת, ושהידע שלך הוא מעבר לתשובה נקודתית אחת. דוגמה נוספת לשאלה פשוטה שאין לך תשובה עליה בראיון עבודה? ניקח אפילו שאלה פשוטה מאוד, כמו כמה זה 1+1?. נניח שברגע של לחץ אתה לא מצליח לענות מיד. במקום ... לזיכרון פשוט - אתה מדגים את היכולת שלך לפתור בעיות במצבים של חוסר ודאות. מה באמת מעניין את המעסיק בראיון עבודה? המראיין לא באמת מחפש רק ידע טכני ספציפי. חשוב לו לדעת שאתה יודע לחשוב באופן עצמאי, שאתה יודע להתמודד ... את התשובה, הוא ירגיש שיש לך ערך מקצועי משמעותי, ושווה לו להשקיע בך. לסיכום, איך להפוך חוסר ידע להזדמנות בראיון עבודה? אם אינך יודע את התשובה לשאלה מקצועית בראיון עבודה, אל תילחץ. תזכור שזו ההזדמנות להדגים למראיין כיצד אתה מתמודד עם אתגרים חדשים. במקום לומר אני לא יודע, הצג ... יצירתי, ויודע להתגבר על קשיים ואי ודאות, וזה מה שייתן לך יתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים. איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבור ראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בלי ידע מקצועי? איזו תשובה המראיין רוצה לקבל? איך להתמודד עם שאלות בראיון עבודה? איך לשווק את עצמך בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה שלום חברים, הפעם נתמקד בשאלה מעניינת: איך לענות בראיון עבודה אם שואלים אותך שאלה מקצועית ואתה לא יודע את התשובה? אתה נמצא בראיון עבודה, המראיין בוחן את הידע המקצועי שלך, ואתה לא יודע את התשובה. מה נכון לעשות במצב כזה? האם למעסיק באמת ... אתה מסוגל להתמודד עם אתגרים, ועד כמה אתה שווה את המשכורת שלך. אחת הדרכים שלו לבדוק זאת היא באמצעות שאלות מקצועיות, אבל בפועל, לא תמיד מדובר בבחינה של ידע טכני נטו. איך להגיב כשאתה לא יודע את התשובה? במקום ... איך היית ניגש לפתרון השאלה, גם אם אין לך את התשובה המדויקת. לדוגמה, נניח שאתה מתראיין לתפקיד בהייטק והמראיין שואל אותך איך היית פותר בעיה טכנית מסוימת. אם אין לך מושג, אתה יכול לומר: אני הייתי ניגש לזה כך: ... יכולת ניתוח, פתרון בעיות ויצירתיות. המראיין רוצה להבין איך אתה חושב, לא רק מה אתה יודע. דוגמה נוספת נניח ששואלים אותך שאלה פשוטה, כמו כמה זה 1+1, ואתה לא בטוח בתשובה. במקום לומר אני לא יודע, תוכל לומר: תראה, ... התשובה, נצל את ההזדמנות להציג את היכולות שלך. אם המראיין יתחבר לדרך החשיבה שלך, יש לך סיכוי גבוה יותר להתקבל לעבודה. למידע נוסף על איך להצליח בראיונות עבודה, איך למכור את עצמך, ואיך להרשים את המעסיק, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! ראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבור ראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בלי ניסיון? איך להתקבל לעבודה בלי ידע מקצועי? מה המראיין רוצה לשמוע? איזו תשובה המראיין רוצה לקבל, איך להתמודד עם שאלות בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, איך לשווק את עצמך בראיון עבודה? הצלחה בראיון עבודה, איך להתראיין?
איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד רוצה את התפקיד? איך לדעת מהי מידת ההתאמה של העובד לתפקיד? איך לדעת האם העובד יתפטר? איך לדעת האם המועמד מתאים לתפקיד? איך לדעת האם העובד יהיה שמח בתפקיד? איך לדעת מה ההתאמה של העובד לתפקיד? איך לראיין מועמד לעבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? גיוס עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגייס עובדים? איך לבחון התאמה לתפקיד? מבחני מיון, הכנה לראיון עבודה, איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד?
איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד רוצה את התפקיד? איך לדעת מהי מידת ההתאמה של העובד לתפקיד? איך לדעת האם העובד יתפטר? איך לדעת האם המועמד מתאים לתפקיד? איך לדעת האם העובד יהיה שמח בתפקיד? איך לדעת מה ההתאמה של העובד לתפקיד? איך לראיין מועמד לעבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? גיוס עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגייס עובדים? איך לבחון התאמה לתפקיד? מבחני מיון, הכנה לראיון עבודה, איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? וכאן אסביר, לגבי ראיון עבודה, במידה ואתה המראיין, איך לראיין מועמד לעבודה? ומה לשאול בראיון עבודה? ואיך לדעת האם המועמד מתאים לתפקיד? אז בעיקרון, כדי שמישהו יתאים לתפקיד, הוא צריך יכולת ורצון. אם יש לעובד את היכולת לעשות את העבודה ואת הרצון לעשות את העבודה, הרי שאולי ... ביחס לעלות שלך, ביחס לשאר האפשרויות שיש לך וכולי. אבל בטוח נכון שצריך שלמועמד יהיו גם יכולת מקצועית בהתאם לתפקיד וגם רצון לעבוד בתפקיד. כי יכולת, לא בהכרח אומרת שיש רצון לעבוד בתפקיד. אז איך לדעת מה היכולת המקצועית של הבן אדם? ומה בדיוק לשאול אותו בראיון? זה נושא שלם בפני עצמו כפי שכבר הסברתי אותו גם בהקשר של איך לראיין ועוד. אבל כאן אני רוצה להתמקד באיך לדעת האם למישהו יש את הרצון לעבוד בתפקיד הזה? איך לדעת האם באמת העובד רוצה לעבוד בתפקיד? איך לדעת מה הסיכוי שהעובד יתפטר אחרי זמן קצר? איך לדעת את מידת ההתאמה של הרצון של העובד, לתפקיד שלו? והתשובה היא, שאתה יכול לשאול את העובד, שאלה פתוחה, לכאורה בהקשר אחר, וממנה לדעת האם וכמה העובד באמת רוצה את התפקיד שאתה רוצה שהוא יעשה אצלך. ואיך? תשובה: על ידי זה שתשאל אותו שאלה כללית ואישית מה החלום שלך לעשות בחיים, באופן כללי?. דהיינו, לנסות לגרום לעובד לספר מה באמת בא ... המידע הנכון. כי הוא אולי יבין שבעצם הוא אומר לך האם הוא מתאים או לא מתאים לתפקיד שהוא רוצה להתקבל אליו. אבל היתרון הוא, שכאן העובד מדבר על משהו יותר ספציפי, שהוא רוצה לעשות בתפקיד שלו. וככה יותר קל למצוא את מידת ההתאמה של העובד לתפקיד. אם כן, עד עכשיו היו לנו 2 שאלות. 1 - מה החלום שלך לעשות בחיים באופן כללי. 2 - מה החלום שלך / התוכנית שלך מבחינת הקריירה ... את הדינאמיקה הארגונית שסביבו ועוד כל מיני דברים, דרך נקודת המבט שלו על מקום העבודה שהוא עבד בו. לסיכום: לראיין עובדים זאת מיומנות, וכדאי לדעת לשאול שאלות בראיון כדי לדעת מה ההתאמה לתפקיד של העובד חדש. ואת ההתאמה של הרצון של העובד לתפקיד, אפשרי לגלות גם דרך לשאול את העובד בצורה סיבובית, מה החלום שלו ברזולוציות שונות, כנל.
למה עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות?
למה עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות? וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! זא שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני הוא ממשיך לעבוד כאיש מכירות, כאשר כל הכסף שהוא מרוויח מהמכירות, הולך למישהו אחר. דהיינו, אתה כאיש מכירות גם לא צריך את הכסף של הלקוחות שלך, אבל אתה גם לא מרוויח מהם כסף. האם במקרה כזה עדיין היית נהנה מתהליך המכירה?! ועליך לשאוף לכך שהתשובה תהיה חיובית. או לדוגמה עליך כאיש מכירות לדמיין את הסיטואציה הבאה, שבה אתה לא צריך כסף, כי יש לך מספיק. ואתה מחלק את המוצר שלך בחינם לאנשים, ללא כסף. האם היית נהנה לעשות את זה?! והמהות של השאלה היא, עד כמה אתה כאיש מכירות, מרגיש שאתה באמת נותן ערך ללקוחות שלך? עד כמה אתה באמת חושב שהמוצר שלך יכול לעזור להם? כי כאשר בן אדם עושה טוב לאחרים, בדכ הוא מרגיש טוב מעצם העשייה עצמה, גם ללא תגמול כספי כלשהו. ועליך כאיש מכירות, לנסות בראש ובראשונה למכור לעצמך את הרעיון שאומר, שגם אם לא היית מקבל כסף על העבודה שלך במכירות ובמקרה שאתה לא צריך את הכסף, שעדיין היית ממשיך למכור / לתת ללקוחות שלך את המוצר / שירות שלך. וככל שתמכור לעצמך יותר טוב את הרעיון הזה, ככה ממילא תהיה לך יותר אנרגיה למכור להם את המוצר, בלי קשר לכך שאתה כן גובה מהם כסף וכן צריך מהם את הכסף. כי איש מכירות מרגיש שחיקה בעבודה, בין השאר משום שהוא כל הזמן ממוקד בתחושת החיסרון הכספי, שיש לו. כי ברוב העבודות, התגמול הוא לא פר הצלחה שנמדדת בכל רגע מחדש. בשונה מאיש מכירות, שבדכ התגמול הוא פר הצלחה, כאשר בכל מכירה, איש המכירות נבחן מחדש. כך שבמשך חלק גדול מהזמן בעבודה, איש המכירות נמצא בתחושת מבחן, שממילא יוצרת גם תחושת חיסרון וכולי. ולכן על איש המכירות להציף את עצמו במשך היום, במחשבות על זה שהוא עושה טוב לאנשים. על מה הטוב שיוצא ללקוחות שלו, מהמוצר שלו. ומי שלא יודע למכור לעצמו את הרעיון שהמוצר שלו עושה טוב ללקוחות שלו, שלא יתפלא שקשה לו למכור ללקוחות שלו. ולכן בתור התחלה צריך לדעת למכור לעצמך כאיש מכירות את זה שאתה עושה טוב ללקוחות שלך. ודרך זה לקבל אנרגיה וחשק למכור.
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות? וההסבר לכך שיש לאנשים שחיקה בעבודה בכלל ובעבודה במכירות בפרט, היא משום כמות החוויה של הקונפליקט והמאבק שבה נמצא איש המכירות, במשך העבודה שלו. כי שחיקה קורית, רק כאשר האדם לא נהנה מעצם העבודה שלו. וככל שהאדם יותר בחוויה של ... / מאבק / מלחמה בעבודה שלו, כך הוא נשחק יותר מהר. והסיבה לכך וממילא גם הפתרון לבעיית השחיקה של אנשי המכירות, היא על ידי שאיש המכירות משנה את הגישה הבסיסית שלו לתהליך המכירה. דהיינו, שעל איש המכירות בראש ובראשונה לנסות להבין איפה הוא עושה טוב ללקוח, במוצר שהוא מוכר ללקוח. ועל איש המכירות לקחת את כל המחשבות השליליות שרצות לו בראש במשך היום באינטראקציה עם הלקוחות שלו, ולבדוק ולברר עד כמה הן אמת, ועד כמה הוא חייב לחשוב אותן. כגון לדוגמה אנשי מכירות שחושבים שהם דופקים את הלקוחות. כי רק כסף של הלקוח מעניין אותם. ואז איש המכירות מרגיש רע עם עצמו. מה שיוצר שחיקה בעבודה במכירות. כי השחיקה היא לא רק בגלל המאבק מול הלקוח והקושי למכור ללקוח, אלא גם במאבקים שיש לאיש המכירות מול עצמו, במשך כל זמן העבודה שלו. ועל איש המכירות לדעת לאתר את כל המחשבות השליליות שיש לו בראש שלו, ולהיפטר מהן. ואז ממילא, השחיקה תעלם. ועוד היבט יש כאן, והוא שבתהליך מכירה תמיד יש ניגוד אינטרסים כלשהו, בין הרצון של המוכר לבין הרצון של הלקוח. שזה בעצמו יוצר לחץ. ובנוסף כאשר איש המכירות מתוגמל בעיקר לפי הצלחה, לפי יעדי מכירות, לפי ביצועים וכולי, במקרים כאלו, הלחץ של איש המכירות עולה והוא כל הזמן נמצא בתחושה שהוא אולי ייכשל וכולי. שגם זה יוצר לחץ. ואם איש המכירות יבוא בגישה, שהוא עושה טוב לאנשים, ושהוא רוצה לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל מול עיניו, את התועלת שהוא מביא ללקוח. ואם וכאשר איש המכירות יבין, שזה שהלקוח אמר לו לא, זה לא אומר בהכרח שהמוצר לא טוב / דברים שליליים אחרים על איש המכירות והמוצר. על ידי כל הדברים האלו, מפלס המתח והחרדה של איש המכירות יורד. ובמקום שחיקה, יכולה להגיע תחושת התלהבות. כמו של אדם שמחלק לאנשים מים במדבר. שהוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב, ושיש לו הרבה פחות מחשבות שליליות על עצמו, אם בכלל. לסיכום, שחיקה נובעת מהמאבקים שיש לאיש המכירות, מול הלקוחות ומול עצמו. וצריך לאתר את המחשבות האלו, ולטפל בהן. ואז ממילא השחיקה תיעלם.
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד במכירות? אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל לא מכיוון שהחוויה של דחייה ... העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף שמצוי במצב של ספק, ביקורתיות והתנגדות. הוא מדגים את ההבדל בין לעבוד במוסך, שם האדם מתמודד בעיקר עם מכונות ורכבים שלא מביעים התנגדות, לבין מכירות, שבהן האדם צריך לשכנע אדם אחר שרשאי לבחור בין הצעות מתחרות, ובכך נוצר מתח תמידי וקונפליקט מתמשך. למה אנשים מרגישים רע כאשר הם מקבלים לא מלקוח? הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת כישלון. הסירוב נתפס אצלו כאילו לא הצליח למלא את המשימה המרכזית שלו - למכור. ככל שאיש המכירות רואה במכירה עצמה את המשימה המרכזית של חייו, כך הכישלון שלו נראה משמעותי יותר. אם התגמול תלוי בהצלחות שלו, אז כל ... את הבעיה בצורה שיטתית: אדם לא רוצה לעסוק בדבר שהוא מאמין שיגרום לו יותר רע מאשר טוב. לכן, אם איש המכירות מרגיש רע כשהוא שומע לא, הוא יעדיף להימנע מהעבודה הזו. הסיבה המרכזית לכך שהלא כואב לו במיוחד היא שהרצון העיקרי שלו - למכור - לא מתממש, וכל כישלון נתפס על ידו כהפסד של הדבר החשוב ביותר מבחינתו. איך אפשר להקטין את התחושה ... של לקוח? אליעד כהן מציע מספר דרכים להתמודדות עם התחושה הקשה של סירוב לקוח: להגדיל את היתרונות הפוטנציאליים של המכירה - למשל, להעלות את הבונוסים או להדגיש את הרווח שצפוי לו אם יצליח למכור. כך, גם אם הוא מקבל לא, התמריץ להמשיך ולהתמיד גדל. להקטין את המשמעות השלילית של הסירוב על ידי הבנת סטטיסטיקה - אם איש המכירות יודע מראש שהסיכוי למכור הוא נמוך (לדוגמה, אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה לא בדרך להצלחה. לשנות את הגישה כלפי המכירה עצמה - אליעד מציע שאיש המכירות יחשוב על התהליך כעל תהליך למידה ושיפור, בו כל סירוב יכול ללמד אותו משהו חדש ולשפר אותו לקראת ההזדמנויות הבאות. להפוך את המטרה של איש המכירות ליותר מאשר רק מכירה - אם איש המכירות יתמקד בכך שהוא רוצה ללמוד כיצד להתמודד עם התנגדויות, להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל לא יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק לכישלון מקצועי. מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות? אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים: סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה שלו ועל דרכים לשיפור, כמו מתאמן בזירה שמקבל מכה באימון, וכך הוא לומד איך להשתפר לקרב האמיתי. סירובים חוזרים עוזרים לאיש המכירות להשתחרר מתלות בתגובה חיובית מהסביבה. כלומר, איש המכירות יכול ללמוד לא להיות תלוי רק בתוצאות חיצוניות ובאישור של אחרים. סירובים עוזרים לאיש המכירות להבין את החשיבות של תהליך שכנוע עצמי ושל התמודדות פנימית עם רצונותיו ועם מה שעומד בינם לבין המציאות. איך לשנות את המיקוד כדי להקל על מכירות? דרך נוספת שאליעד כהן מציע היא שאיש המכירות ישנה את נקודת המיקוד שלו מהמכירה למען עצמו למכירה למען הלקוח. כאשר המוכר מתמקד בפתרון בעיות ללקוח, הסירוב של ... מאחר שהוא מאמין שבסופו של דבר מדובר בבחירה של הלקוח ולא רק בהצלחה או בכישלון שלו. מה הנוסחה להצלחה בעבודה במכירות? לסיכום, אליעד כהן מציע נוסחה ברורה להצלחה בעבודה במכירות: הגדל את היתרונות שתרוויח אם תצליח למכור. הקטן את החשיבות של הסירובים על ידי יצירת ציפיות ריאליות. שנה את הגישה שלך והפוך כל סירוב להזדמנות ללמידה ושיפור. התמקד בלקוח ובצרכיו ולא רק בעצמך. אליעד מדגיש שההתמודדות עם סירובים והתנגדויות היא המפתח להצלחה כאיש מכירות. הוא טוען שאם תצליח להפוך את הסירובים ליתרונות, לא תרגיש רע, ותחווה פחות קושי בעבודתך. איך להתמודד עם סירוב של לקוח? איך להצליח בעבודה במכירות? מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ראיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות?, איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, אימון אישי ועסקי, מאמן זוגי בתחום מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 12:07:12 - wesi1