אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מהו ניהול מוצלח? ✔ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
איך לגרום לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך?

כל מנהל שואף שהעובדים שלו יתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם, שירצו שהעסק יצליח בדיוק כמוהו. החלום האולטימטיבי של כל בעל עסק הוא שהעובד לא רק יבצע את תפקידו, אלא יחשוב באופן כללי על הצלחת החברה. השאלה החשובה ביותר היא: כיצד יוצרים מצב שבו לעובדים באמת אכפת מהעסק שלך?

למה לך אכפת מהעסק יותר מאשר לעובדים?

לך אכפת מהעסק כי הוא שלך, ואתה נהנה ישירות מהצלחתו וסובל ישירות מהפסדיו. אתה מרוויח כסף, סטטוס, או כל סוג של תועלת אישית אחרת מהצלחת העסק. לעובדים שלך אין בדרך כלל תועלת ישירה וברורה כזאת, ולכן, באופן טבעי, האכפתיות שלהם כלפי העסק נמוכה בהרבה. כדי לשנות את זה, עליך להבין את המניעים והצרכים של העובדים שלך.

מדוע יחס אישי לעובדים חשוב להצלחת העסק?

העובדים שלך הם לא רובוטים ולא עבדים. מדובר בבני אדם עם שאיפות, פחדים, רצונות ובעיות אישיות. אם תתייחס אליהם כאל מספרים או "פונקציות", הם יתייחסו אליך כאל בוס בלבד, מישהו שנותן להם כסף בתמורה למינימום הכרחי של עבודה. לעומת זאת, כאשר אתה מתייחס לעובדים כאל בני אדם, הם יראו בך דמות משמעותית יותר, יתייחסו אליך בכבוד ובסימפטיה, ובאופן טבעי ירצו בהצלחתך.

לדוגמה, כאשר עובד מגיע לעבודה עצוב או מתוסכל מבעיה בבית, מנהל שמתייחס אליו כאל בן אדם יכול לדבר איתו על זה, להראות לו שאכפת לו, לעזור לו וליצור קשר אישי שיגרום לעובד להרגיש מוערך. כשהעובד מרגיש מוערך, הוא יתאמץ הרבה יותר וירצה שהעסק יצליח, כי העסק הופך לחלק מחייו האישיים.

גם אם מדובר בחברה גדולה עם מאות או אלפי עובדים, עדיין חשוב לייצר כמה שפחות מרחק בין ההנהלה לעובד הפשוט. מנהלים בכירים צריכים לפנות זמן להכיר את העובדים, לשוחח איתם, להכיר את שמותיהם, לשמוע על חייהם האישיים, וכך ליצור חיבור אישי שישפיע על מחויבות העובד להצלחת העסק.

איך להפוך את העובדים לשותפים בעסק?

השיטה הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים היא להפוך אותם לשותפים בתוצאות העסק. אמנם העובד לא יכול לקבל את אותו תגמול כמו בעל העסק, מאחר ואין לו סיכונים והתחייבויות כלכליות כמו שיש לבעל העסק, אבל עדיין אפשר לתת לו תגמול משמעותי על הצלחת העסק.

לדוגמה, עובד שמקבל שכר קבוע בלבד לא מרגיש מחויבות להצלחה. לעומת זאת, אם העובד מתוגמל לפי תוצאות, כמו אחוז מסוים מהמכירות או בונוס בהתאם להישגים שלו ושל החברה, הוא ירגיש שהצלחת העסק משפיעה עליו ישירות. התוצאה תהיה שהעובד ישקיע הרבה מעבר לנדרש ממנו, כי הוא רואה קשר ישיר בין עבודתו לבין הרווח שלו.

האידיאל הוא להציע לעובדים שכר בסיס נמוך יחסית ותגמול נדיב על ביצועים. למשל, עובד שציפה להרוויח 10,000 ש"ח, יכול לקבל שכר בסיס של 5,000 ש"ח, אך בפועל, עם בונוסים ותגמולים לפי הצלחה, יגיע ל - 12,000-15,000 ש"ח. מצב זה גורם לעובד לעבוד קשה, כי ההצלחה שלו תלויה בתוצאות.

למה חשוב לתגמל עובדים בכמה רמות?

כדי למנוע ניגוד אינטרסים בין העובדים, חשוב לתגמל בשלוש רמות שונות:
  • תגמול אישי: העובד מקבל תמריץ על הביצועים האישיים שלו.
  • תגמול מחלקתי: העובד מתוגמל גם לפי ההצלחה של המחלקה שלו.
  • תגמול ארגוני: העובד מתוגמל בהתאם להצלחה הכוללת של כל העסק.
למשל, עובד במחלקת מכירות יקבל בונוס אישי על כל מכירה, אך יקבל בונוס נוסף אם כל המחלקה עמדה ביעד הכללי, ובונוס נוסף אם החברה כולה הגיעה ליעד השנתי. כך העובד יהיה מעוניין לעזור לעובדים אחרים, לדאוג להצלחה הכוללת ולא רק לביצועים האישיים שלו.

אם לא מתגמלים ברמה המחלקתית והארגונית, עובדים עלולים לפתח יריבות ביניהם או לא לדאוג להצלחה הכוללת של החברה. למשל, עובד שלא מתוגמל על ההצלחה של מחלקות אחרות ירגיש אדישות אם הוא רואה משהו שמפריע להצלחתן, כי זה "לא הבעיה שלו".

איך ערבות הדדית מונעת בעיות בעסק?

ערבות הדדית נוצרת כשכל עובד יודע שההצלחה של האחר משפיעה ישירות על הצלחתו האישית. במצב כזה, כל עובד הופך למעין מנהל של שאר העובדים. לדוגמה, אם עובד רואה עובד אחר שלא עושה את תפקידו כמו שצריך, הוא לא ישתוק, אלא ינסה לעודד או ללחוץ עליו לעבוד טוב יותר, כי ברור לו שהכישלון של העובד האחר פוגע גם בבונוס האישי שלו.

כך נוצרת מערכת של פיקוח פנימי, שבה כולם דואגים להצלחה המשותפת, ולא רק להצלחה האישית שלהם. במקום שיהיה רק מנהל אחד שאחראי לפקח, נוצרים עשרות או מאות מנהלים פוטנציאליים, שכל אחד מהם שומר על איכות הביצועים של כל השאר.

איך להתמודד עם עובדים בעייתיים?

לצד התגמול והערבות ההדדית, חשוב גם להפעיל מנגנון שמוציא עובדים בעייתיים מהעסק. עובדים שאינם יעילים, מנצלים את השיטה או מורידים את המוטיבציה של אחרים, חייבים להיות מזוהים ומסולקים. עובד בעייתי אחד יכול לפגוע בכל המערכת, ולכן חשוב לא להעלים עין ולאפשר למערכת התגמולים לעזור לך לזהות את העובדים החלשים.

לסיכום, הדרך האפקטיבית ביותר לגרום לעובדים שלך לרצות בהצלחת העסק שלך כוללת שני דברים עיקריים:
  • להתייחס לעובדים כאל בני אדם, לתת יחס אישי, ליצור קשר רגשי שיגרום להם לרצות את הצלחתך.
  • להפוך אותם לשותפים מלאים, שיתוגמלו באופן אישי, מחלקתי וארגוני על הצלחת העסק.
יישום שני הדברים הללו יהפוך את העובדים שלך למנועי הצמיחה של העסק שלך.
איך לגרום לעובדים שלך לעבוד טוב יותר עבורך?

יש לך עסק, יש לך עובדים, ואתה רוצה שהם יעבדו בצורה הטובה ביותר עבורך. אתה שואף לכך שלעובדים שלך יהיה אכפת מהעסק שלך בדיוק כמו שלך אכפת ממנו. זהו חלומו של כל מעסיק - שהעובדים שלו ירצו בהצלחת העסק ממש כפי שהוא רוצה בכך.

למה שלך אכפת מהעסק שלך?

הסיבה פשוטה - זה שלך. אתה מרוויח מהעסק, הוא מספק לך ערך. ולכן, השאלה האמיתית היא איך לגרום לכך שגם לעובדים שלך יהיה אכפת באותה מידה? יש כמה גישות לכך:
  • אפשר לשאוף לכך שהעובד יבצע את תפקידו בלבד.
  • אפשר לרצות שהוא יהיה מחויב לתפקיד שלו.
  • ואפשר לרצות שיהיה לו אכפת מכלל העסק, לא רק מתפקידו.
הגישה השלישית היא האידיאלית, משום שאם העובד דואג רק לתפקידו, ייתכן שהוא לא ישים לב לבעיות אחרות בעסק או לא יפעל כדי לשפר דברים מחוץ לגבולות תפקידו.

כיצד יוצרים מחויבות עסקית אצל העובדים?

קודם כל, חשוב להבין שהעובדים שלך הם לא עבדים, הם לא רכוש שלך, והם לא רובוטים. הם בני אדם עם רגשות, שאיפות, פחדים, ותסביכים אישיים. אם תתייחס אליהם כאל בני אדם, הם יתייחסו אליך בהתאם.
  • אם תתייחס אליהם כאל עובדים בלבד - הם יתייחסו אליך כאל "הבוס", ולא מעבר לכך.
  • אם תתייחס אליהם בצורה אישית, תתעניין בהם, תכיר אותם - הם יראו בך דמות משמעותית יותר.
למה חשוב יחס אישי?

כשאתה מתייחס לעובדים שלך כאל בני אדם, הם ירגישו שותפים לעסק, ולא רק שכירים. ישנם עובדים רבים שלא מרגישים מחוברים למקום העבודה, כי הם מרגישים כמו מספרים במערכת, ולא כאנשים בעלי חשיבות.
  • אם אתה מכיר את העובדים שלך, יודע מה חשוב להם ומה הם אוהבים - אתה תוכל ליצור קשר אישי שיגרום להם לרצות להצליח.
  • אם לעובד יש בעיות אישיות בבית, ואתה מתעניין בו ומסייע לו להתמודד - הוא יזכור זאת ויתגייס יותר לעסק שלך.
  • אם תדע איך לגרום לו להרגיש טוב בעבודה, הוא יהיה נאמן לך ולארגון.
תגמול על הצלחה - המפתח למוטיבציה

מעבר ליחס אישי, חשוב מאוד שהתמריצים של העובדים יהיו מיושרים עם הצלחת העסק. עובד לא יכול להרגיש מחויב לעסק אם הוא לא מתוגמל כאשר העסק מצליח.
  • כאשר העובד רואה שהמנהל מרוויח כסף, אבל הוא עצמו נשאר עם אותה משכורת - הוא לא ירגיש מחויב.
  • אם העובד יראה שהוא מקבל תגמול על הצלחת העסק, יהיה לו אינטרס שהעסק ישגשג.
  • עדיף לשלב בין שכר בסיסי לבין תגמול מבוסס ביצועים - כך שהעובד ירגיש שותף להצלחת העסק.
תגמול על כמה רמות

כדי שהעסק יתנהל בצורה נכונה, כדאי לתגמל את העובדים על שלוש רמות:
  • רמה אישית

    - כל עובד מתוגמל על פי הביצועים האישיים שלו.
  • רמת המחלקה

    - העובד מתוגמל גם על ההצלחה של הצוות או המחלקה שלו.
  • רמת החברה

    - העובד מתוגמל כאשר החברה כולה מצליחה.
למה תגמול משולב חשוב?

כאשר מתגמלים רק לפי ביצועים אישיים, עלול להיווצר מצב שבו העובדים דואגים רק לעצמם, בלי להתחשב באחרים. זה עלול לגרום לכך שעובדים ישימו רגל אחד לשני, ימנעו משיתוף פעולה, וינסו לקדם את עצמם על חשבון אחרים.

איך יוצרים תרבות של שותפות?

ברגע שהעובדים מבינים שכולם מרוויחים כאשר העסק מצליח, הם יתחילו לדחוף זה את זה להצלחה.
  • כל עובד הופך להיות מנהל בפועל - כי הצלחת העסק משפיעה ישירות עליו.
  • עובדים מתחילים לדאוג אחד לשני - כי הם יודעים שהביצועים של האחרים משפיעים גם עליהם.
  • אם עובד אחד לא עובד כמו שצריך, שאר הצוות ינסה להפעיל עליו לחץ לעבוד טוב יותר.
איך להתמודד עם עובדים לא מועילים?

כמו שחשוב לתגמל עובדים טובים, חשוב גם להוציא מהעסק עובדים שפוגעים בו. אם יש עובד שמנצל את שיטת התגמולים כדי לא לעבוד, יש להכניס מנגנון שמזהה ומטפל בכך.

לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לעבוד טוב יותר?
  • להתייחס אליהם כבני אדם, להבין שיש להם צרכים, רגשות, ושאיפות.
  • לתת להם תמריצים כך שהצלחה של העסק תהיה גם ההצלחה שלהם.
  • לבנות מערכת תגמולים שמבוססת על ביצועים אישיים, מחלקתיים וארגוניים.
  • לטפח אווירה של שותפות, כך שכל העובדים ידאגו זה לזה.
  • להפעיל מנגנון שבודק ומסנן עובדים שלא תורמים לארגון.
כאשר תשלב את כל הגורמים הללו, העסק שלך יתנהל בצורה טובה יותר, והעובדים שלך יהיו מחויבים להצלחתו ממש כפי שאתה מחויב לה.
יצירת מוטיבציה לעובדים, יצירת מוטיבציה בעבודה, איך ליצור מוטיבציה בעבודה? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? משאבי אנוש, איך לנהל עובדים? טיפים למנהל טוב, יעוץ עסקי, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, הדרכת מנהלים, איך להיות ראש צוות טוב? מהם מאפייני מנהל טוב? דוגמא למנהל טוב, מהו ניהול מוצלח? מהם מנהלים מצליחים? איך להיות מנהל טוב יותר? ניהול עובד בעייתי, איך לנהל עובד בעייתי? איך לפתור בעיות עם עובד? מהי ערבות הדדית בעבודה? מהי ערבות הדדית בארגון? איך נכון להתייחס לעובדים? האם להיות חבר של העובדים? דרג ניהולי, איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים בארגון? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים במילוי תפקיד? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים בעבודה? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים במקום העבודה? איך להתמודד עם ניגוד עניינים בעבודה? מריבות בין עובדים, מריבות בין מנהלים, איך לתגמל עובדים? רעיונות לתגמול עובדים, תגמול עובדים משאבי אנוש, מהי מדיניות תגמול עובדים? תגמול חומרי, תגמולים לעובדים, תגמול הוני, שיטות לתגמל עובדים, תמרוץ ותגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? להפוך את העובדים לשותפים בעסק, לגרום לעובדים לאהוב אותך, לגרום לעובדים לרצות לעבוד עבורך, איך לגרום לעובד להיות מרוצה? קשר אישי עם עובדים, קשר בין אישי עם עובדים, שיטות תמריץ, תגמול עובדים בארגון, תגמול אישי, איך מתגמלים איש מכירות? תמריצים ובונוסים לעובדים, עקרונות בניהול עובדים, מהו ניהול עובדים נכון? שיטות ניהול עובדים, מהם עקרונות הניהול? למה להתייחס לעובדים כאל בני אדם? למה להתייחס לעובדים באופן אישי? איך לתמרץ עובדים? תמרוץ והנעת עובדים, מהו תמרוץ עובדים? תגמול עובדים, תוכנית בונוסים לעובדים, העלאת שביעות רצון עובדים, למה לתת בונוסים לעובדים? מהו בונוס לעובדים? הצבת יעדים ומטרות, מהי הנעת עובדים? איך ליצור מוטיבציית עובדים? איך ליצור הנעה לעבודה? ניהול מוטיבציה של עובדים, איך ליצור מוטיבציה בארגון? איך להעלות מוטיבציה בעבודה? איך להניע עובדים? איך להניע עובדים למכור? איך לקבוע יעדי מכירות? האם להציב יעדי מכירות? מתי לפטר עובדים? האם לפטר עובדים? יצירת אינטרס אצל העובדים, מהו האינטרס של העובדים שלך? תגמול לפי ביצועי העסק, ביצועים עסקיים, ביצועי המחלקה, ביצועי החברה, מניות בחברה לעובדים, עובדים אך לא עבדים, העובדים אינם עבדים, לשלם שכר מינימום, תגמול לפי תוצאות, משכורת לפי תוצאות, משכורת לפי ביצועים, להפוך את העובדים לשותפים
חוויה פעולה כישלון של עובד בעסקים שיטות ל להתמודד עם ניגוד אינטרסים במילוי תפקיד איך להעלות מוטיבציה יצירת מוטיבציה לעובדים איך להיות מהו ניהול עובדים נכון לגרום לה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לעבוד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים להקשיב איך לגרום לעובדים להקשיב לך איך לגרום לעובדים למכור איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לרצות איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים הדדי הדדיות הצלחה הקשבה כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד לעבוד לגרום לעובדים לגרום לעובדים להקשיב לגרום לעובדים להקשיב לך לגרום לעובדים למכור לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח להקשיב למכור לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לרצות לשכנע עובד לשכנע עובדים לשכנע עובדים להקשיב לשכנע עובדים להקשיב לך לתגמל לתגמל עובד לתגמל עובדים לתמרץ לתמרץ עובדים מהי ערבות הדדית של עובדים מנהל משאבי אנוש ניהול ניהול משאבי אנוש ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עסק עסקים ערבות הדדית ערבות הדדית של עובדים רצון תגמול תמרוץ
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
... האם אני מתאים לתפקיד ניהולי? מיהו מנהל טוב? אדם לנהל יולד, מהם מאפייני מנהל טוב? מה מנהל טוב צריך להיות? מהן תכונות של מנהל? מהו מנהל מצויין? טיפים למנהל טוב, איך להיות מנהל מצליח? מהם מנהלים מצליחים? מהו ניהול מוצלח? איך להיות מנהל ולהצליח? איך להיות מנהל מוצלח? קידום לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? למי מתאים להיות מנהל? ...
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
... לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע איך לבחור את איש המקצוע ... להעריך אינסטלטור, ולעיתים אנשים לא שמים לב למרכיבים שונים בעבודת המקצוע, כמו זמנים שמוקדשים לעבודות או שיטות עבודה שמתבצעות בצורה שונה מהרגיל אך יותר מקצועית. איך לבחור איש ... לא תמיד צריך להיות מומחה. אפשר להסתפק בהבנה בסיסית או להיעזר במומחה אחר כדי לקבל עזרה בהערכה. לדוגמה, אם אתה מנהל מכירות ואין לך זמן לנהל את תחום הרכש, חשוב שיהיה לך ידע מספיק, או לפחות עזרה ממישהו שמבין בתחום, על מנת להעריך את המועמדים הנכונים. איך לבחור עובד או ספק שירותים? כשהמנכל לא מבין בתחומים מסוימים בחברה, יש חשיבות להבנה בסיסית כדי לדעת איזה עובד או ספק מתאים ביותר. אם המנכל מבין בניהול רכש, סביר להניח שהוא יוכל לבחור טוב יותר את מנהל הרכש. לעומת זאת, אם הוא לא מבין בתחום, יש סיכון שהוא יבחר אדם ... לשפר את תהליך הבחירה. איך לבחור יועץ מקצועי בתחומים שונים כיצד להעריך רמת מומחיות של בעל מקצוע טיפים לגיוס עובדים ומנהלים הבנת תהליכי עבודה ומדדי ביצוע איך לבחור איש מקצוע טוב יותר מאחרים? מהם ... המכירות ורואה איש מכירות שמוכר מוצרים בצורה טובה, הוא עלול להניח בטעות שהאדם הזה הוא הכי טוב בתחום. בפועל, העובדה שהוא טוב יותר ממי שמעריך אותו לא אומרת בהכרח שהוא אכן מעולה ... האם מספיק שאיש המקצוע טוב ממך כדי להיחשב הכי טוב? כאן עולה הדוגמה של איש המכירות: אדם שאינו אוהב או אינו יודע למכור עלול לראות מישהו מוכר קצת יותר ממנו, ולהעריך אותו יותר ממה ... כמה הוא טוב יחסית לאנשי מכירות אחרים. אותו רעיון חוזר גם לגבי אינסטלטורים, חשמלאים או כל בעל מקצוע אחר. עצם העובדה שהוא טוב יותר ממך לא מבטיחה שהוא באמת הטוב מכולם. מדוע חייבים ... תמיד אפשר לדעת מה עומד מאחורי הזמן, השיטות או שיקול הדעת שאיש המקצוע מפעיל. ייתכן שאינסטלטור אחד משקיע שעתיים בעבודה לעומת חצי שעה אצל אחר, אך עושה זאת בצורה יסודית שתמנע בעיות עתידיות. מישהו שאינו מבין בתחום עלול לטעות ולחשוב שהעבודה האיטית יותר היא פחות מקצועית, כשלמעשה היא עשויה להיות טובה ... למומחה גדול בכל תחום. אפשר להסתפק בהבנה מסוימת של הנושא, או להיעזר באדם שמבין בו, כדי לבחור היטב. בדוגמה של מנהל מכירות או מנהל רכש בחברה: - אם מחפשים מנהל רכש בגלל שהבעלים מבין היטב בניהול רכש, אך אין לו זמן לעסוק בכך, הסיכוי לבחור מנהל טוב גבוה יותר, כי הבעלים יודע לבדוק לעומק את המועמד. - לעומת זאת, אם הבעלים אינו מבין בניהול רכש כלל, הוא עלול להתרשם מכל מועמד שטוען שהוא יודע משהו בנושא, ולא תמיד לבחור את המנהל הנכון. כך גם כשמגייסים חשמלאי, רופא, או כל בעל מקצוע אחר. אם ... את הסיכוי להחלטה נכונה. איך לבחור יועץ מקצועי בתחומים שונים כיצד להעריך רמת מומחיות של בעל מקצוע טיפים לגיוס עובדים ומנהלים הבנת תהליכי עבודה ומדדי ביצוע ...
דייטים, איך לקרוא אנשים? איך להכיר את הדייט שלך? מה לשאול בדייט? איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד?
דייטים, איך לקרוא אנשים? איך להכיר את הדייט שלך? מה לשאול בדייט? איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד?
... איך לקרוא אנשים? איך להכיר את הדייט שלך? מה לשאול בדייט? איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד? איך לקרוא אנשים בצורה חכמה בדייטים ובפגישות עסקיות? כאשר נמצאים בדייט, פגישה עסקית או ראיון עבודה, חשוב לדעת איך לקרוא את האדם שמולכם בצורה נכונה ומדויקת. רוב האנשים משתמשים בשאלות ישירות על מנת להבין את ... מידע אמיתי עליה, ולבדוק אם התשובה שלו תואמת את המציאות שאתם יודעים. למשל, אפשר לשאול אדם מה קרה במקום העבודה שלו ולראות אם הוא מדייק בפרטים. כמו כן, יש לשים לב אם האדם מערבב בין עובדות לפירושים. לדוגמה, אם מישהו אומר הביאו לעבודה עוגה מגעילה, העובדה היא שהביאו עוגה, אך מגעילה הוא פירוש אישי. אדם שלא מודע לכך שהוא מציג פירושים כעובדות עלול להיות לא מדויק או אפילו שקרן באופן כללי. איך לדעת אם אדם יהיה נאמן בזוגיות? כדי להבין האם אדם יהיה ... האם לדעתך בגידה היא סיבה לפרידה? איך את רואה מערכת יחסים מונוגמית? מה את חושבת על ערכים כמו אמון והדדיות? התשובות לשאלות אלה מספקות מידע על הערכים של האדם ועל התנהלותו האפשרית בעתיד. למשל, אם אדם אומר שמונוגמיה והדדיות חשובים לו מאוד, ניתן להעריך שהוא יהיה נאמן יותר בזוגיות. איך לדעת אם עובד פוטנציאלי מתאים לעבודה? אליעד כהן מדגיש ששאלות בריאיון עבודה אינן מספיקות לבדן, מכיוון שהן עלולות להניב תשובות לא אמינות. הדרך הטובה ביותר היא לתת לעובד משימה אמיתית שמדמה את העבודה בפועל. חשוב גם לשים לב כיצד הוא מציג את עצמו: האם הוא מדבר רק על הצלחותיו או גם על כישלונות ואתגרים שנתקל בהם, ועד כמה הוא מפורט לגבי שיטות העבודה שלו. איך לזהות אדם עצלן? אליעד כהן מסביר שעצלנות מתבטאת באי - פעולה למרות שיש לאדם מטרות שהוא רוצה להשיג. כדי ... אתם לא זקוקים לשיטות אלו. ואם אין לכם את היכולת הזאת, השיטות הללו גם לא יעזרו, כי הן אינן מבוססות על עובדות מוכחות. לדוגמה, חבר שסבור שהוא יודע לנחש את המזלות של אנשים לפי האופי שלהם לא יהיה מדויק יותר מאשר ניחוש ... זמן. איך לבדוק אם אדם מחויב ואמין? כדי לבדוק מחויבות ואמינות של אדם, אליעד ממליץ לשאול שאלות על ההתנהלות שלו בעבר, כמו: ספר לי על משימה שהתמודדת איתה וכיצד פעלת? איך אתה מתמודד עם אתגרים שדורשים התמדה ... אלא באמצעות שאלות עקיפות וניתוח ההתנהגות והאמירות שלהם במהלך שיחה. הצלבה של מידע, ניתוח ההבדל בין עובדות לפירושים, ומתן משימות בפועל מאפשרים הערכה אמינה של תכונות אופי ושל ההתנהלות העתידית של האדם שמולכם. איך לדעת אם מישהו משקר? איך לזהות בגידות בזוגיות? איך לגייס עובדים בצורה נכונה? מה לשאול בדייט כדי להכיר את האופי? האם אסטרולוגיה באמת עובדת? איך לזהות אנשים עצלנים? איך לבדוק אם האדם שרלטן? איך לקרוא אנשים בדייטים ובפגישות עסקיות? כאשר אתה נמצא ... עליה ידועה לך ולבחון אם הוא מדייק בפרטים. כמו כן, יש לשים לב לאופן שבו הוא מציג מידע: - אם הוא מערבב עובדות עם פרשנויות כאילו הן אמת אחת, ייתכן שהוא נוטה לשקר. - אם הוא נוטה להציג דברים בצורה חד - משמעית ולא משאיר מקום לאפשרויות אחרות, ייתכן שהוא לא מדייק בעובדות. איך לדעת אם אדם יהיה נאמן לך בזוגיות? במקום לשאול ישירות האם תבגדי בי?, שאלה שהתשובה עליה יכולה להיות לא אמינה, עדיף לנהל שיחה כללית על בגידות ולהקשיב לתשובות: - מה דעתך על בגידות? - האם לדעתך בגידה היא סיבה לפרידה? - איך את רואה מערכת יחסים מונוגמית? - מה את חושבת על ערכים כמו אמון והדדיות? התשובות לשאלות אלו יעזרו לך להבין את תפיסתה לגבי נאמנות ולנבא את התנהגותה בעתיד. איך לזהות האם
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. לפי אליעד כהן, הדרך הנכונה להבין את זה מתחילה קודם כל בשאלה בסיסית מאוד: אם אתה כבעל העסק היית עובד לבד, אילו משימות היית עושה בעצמך ואילו לא? אליעד מציע לדמיין מצב שבו לבעל העסק יש את כל הזמן והידע שבעולם, ואז לשאול אילו משימות הוא עדיין היה בוחר לבצע בעצמו ואילו לא. מכאן נגזרת ההחלטה לגבי הצורך בעובדים נוספים. כיצד להקצות משימות בצורה נכונה בין עובדים? כדי להקצות משימות בצורה אפקטיבית לעובדים, אליעד כהן ממליץ לחשוב על העובדים כהרחבה של היכולות האישיות שלך. לדוגמה, הוא מציע לדמיין ... יש לך עוד זוג ידיים או אפילו עשר ידיים נוספות. ככל שיש לך יותר משאבים כמו ידיים או מחשבים, כך אתה יכול לבצע יותר פעולות בו זמנית. בהתאם לתפיסה הזאת, כל עובד שאתה מגייס הוא למעשה עותק שלך שיכול לבצע פעולות במקומך. בצורה ... יותר. האם תמיד כדאי להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר? אליעד כהן מציין שברירת המחדל הטובה ביותר היא להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר של כל עובד. אבל זה לא תמיד פתרון מושלם. הוא מדגים זאת באמצעות אנלוגיה: ... צריך להרים משהו, הוא יעדיף להשתמש ביד החזקה שלו, אבל אם היד החזקה תפוסה, גם היד החלשה תוכל לבצע את המשימה. כלומר, לפעמים אילוצים מכתיבים הקצאת משימות לעובד פחות מיומן, פשוט מפני שהעובד הטוב יותר כבר עסוק במשימות חשובות יותר. מה החיסרון בהקצאת משימות לעובדים לפי מומחיות בלבד? יש חיסרון פוטנציאלי בגישה של חלוקת משימות לפי מומחיות בלבד. אליעד כהן מסביר שאם מתמקדים יותר מדי בהקצאת משימות לפי מיומנות גבוהה, עשויה להיווצר תלות גדולה מדי בעובדים מסוימים. לדוגמה, אם יש עובד אחד בלבד שיודע לבצע פעולה מסוימת, במקרה של עזיבתו או היעדרותו המשימה לא תתבצע, והעסק עלול להיתקע. הפתרון האפשרי שהוא מציע הוא ליצור מצב שבו כמה עובדים יודעים לבצע את אותה פעולה, אפילו אם באופן חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים לבצע את אותה המשימה, וכך לעודד תחרות ושיפור ביצועים. יחד עם זאת, הוא מדגיש שזה צריך להיעשות בשיקול דעת, כדי שהתחרות לא תהפוך להרסנית ולא תיצור לחץ מוגזם שיפגע בביצועים או באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם הכל ...
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן בעצמך? עסקים רבים ניצבים ... הזאת, באמצעות דוגמא מפורטת של עורך דין שלוקח 500 שקלים לשעת עבודה. אם עורך הדין מנקה את המשרד שלו בעצמו, הוא למעשה מבזבז שעה שאותה הוא יכול לנצל לפגישה עם לקוח ולהרוויח סכום גבוה יותר. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, אז ברור שמשתלם יותר לעורך הדין לקחת לקוח נוסף באותה שעה ולהרוויח בפועל 400 שקלים יותר (הכנסה של 500 שקלים, מינוס 100 שקלים ששולמו לעובד). ההיגיון הכלכלי כאן ברור - פעולות שאפשר לבצע בפחות כסף ממה שבעל העסק מרוויח לשעה, עדיף להעביר לאדם אחר, ... בזמן שאין לו פגישות, אין כאן שום הפסד כספי ולכן משתלם לו לבצע את העבודה בעצמו. ישנן משימות שבעל העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע ... על איכות השירות גם אם המשמעות היא לעבוד יותר בעצמו. ייתכן שהעסקת עובד חיצוני תחייב הסכם לטווח ארוך או תשלום גבוה מדי, דבר שיהפוך את העסקה ללא משתלמת בטווח הארוך, אפילו אם ... המשימה למיקור חוץ. לדוגמה, אם ניקיון המשרד מתבצע לאחר שעות העבודה, ממילא לא יתקיימו פגישות נוספות, ולכן בעל העסק חוסך כסף כשהוא מנקה בעצמו במקום לשלם לאחרים. אם המשימה ... אותן בעצמו, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת איכות ושליטה בתוצאות. ניהול עסק מתי לגייס עובד? כדאיות שימוש ב - outsourcing האם להעסיק עובדים? שיקולי רווח והפסד בזמן עבודה מה ההיגיון בהתלבטות בין לבצע משימות בעסק באופן עצמאי לבין לשכור מישהו אחר? ההתלבטות מתחילה במצב שבו בעל ... שניתן לשלם עליהן פחות מ - 500 שקלים לשעה. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, עדיף שבעל העסק ייתן למישהו אחר לבצע את העבודה הזולה, ובזמן הזה יקבל לקוחות נוספים בסכום גבוה יותר. למה לפעמים עדיף להעביר משימות לאחרים ולהרוויח את ... מהלקוח, פחות 100 השקלים ששילם למנקה). במצב כזה, הגיוני להעסיק עובד חיצוני לביצוע עבודות זולות, ולהקצות את זמנו של בעל העסק לעבודות רווחיות יותר. ההנחה כאן היא שבעל העסק ... הישיר עם הלקוח. לפעמים בעל העסק מרגיש שהוא מפסיד בכך שלא הוא שמנהל את השיחה או מכין את הצעת המחיר ברמה הנדרשת. ייתכן שעובד חיצוני דווקא יספק איכות טובה, אך ידרוש הסכם ארוך טווח או שכר גבוה מדי, כך שבחישוב חודשי או שנתי זה לא ... בהעברת המשימה. לעיתים שכר שעתי זול אינו מבטיח שמישהו אחר יעשה את העבודה באותה רמת איכות, ובעל העסק לא תמיד יכול להתפשר על הנקודה הזאת. מהו סיכום השיקולים העיקריים בהחלטה אם ... אדם חיצוני. אם לא, ייתכן שבעל העסק יעדיף לבצע את המשימות בעצמו. ניהול עסק ניהול עובדים אאוטסורסינג לעסקים שיקולי רווח והפסד בזמן עבודה קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? האם לגייס מנהל? האם לגייס מנכל? האם לגייס סמנכל? האם לגייס פועלים? האם להעסיק עובדים? האם להעסיק מנהל? גיוס
יכולות עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים
יכולות עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים
... עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? כאשר מחפשים עובדים לגיוס, עולות שאלות רבות: אילו יכולות לחפש? אילו תכונות הן החשובות ביותר לעובד חדש? ישנם עובדים נחמדים, חייכנים ומלאי מוטיבציה, אך אליעד מסביר שהתכונה החשובה ביותר היא שכל. מה הכוונה בשכל, ולמה דווקא שכל הוא התכונה שהכי כדאי לחפש בעובד? מדוע שכל הוא היכולת החשובה ביותר להצלחת העובד? התשובה לשאלה מה התכונה החשובה ביותר בעובד? מגיעה מתוך שאלה מקבילה: מה התכונה הכי חשובה שתהיה לאדם, כדי שיוכל להשיג את המטרות שלו?. התשובה לכך ברורה: שכל. ככל שלאדם יש יותר שכל, הוא מסוגל לייצר יותר ... מסוימות. יכולות ספציפיות כמו שפה או ידע מקצועי בתחום מסוים הן אמנם מועילות, אך השכל הוא מה שמאפשר לאדם להפיק מהיכולות האלה תועלת מירבית. דוגמת העובד שמדבר סינית מול עובד שיש לו שכל - מי עדיף? אליעד נותן דוגמה להמחשת הרעיון. נניח שיש לנו שני עובדים: האחד יודע סינית אבל חסר שכל, והשני בעל שכל אך אינו יודע סינית. כאשר משימה מסוימת דורשת ידע בסינית, באופן טבעי העובד שיודע סינית ייראה עדיף, לפחות בטווח הקצר. אבל לאורך זמן, דווקא העובד בעל השכל עשוי להיות יעיל יותר, כי הוא מסוגל לחשוב בצורה יצירתית ולמצוא דרכים להשתמש ביכולות של אנשים אחרים. הוא יצליח להניע את העובד שיודע סינית לעשות את המשימה עבורו, בעוד העובד שיודע סינית לא יצליח לגרום לאדם בעל השכל לפעול עבורו. מכאן שהתכונה המרכזית שגורמת לאדם להצליח בטווח הארוך היא שכל ויכולת חשיבה גבוהה. איך שכל תורם להשגת מטרות של מנהל או ארגון? ההבנה הזאת מובילה להשלכה ישירה לגבי עובדים בארגון. כאשר מנהל או מעסיק מחפש עובד שישיג עבורו את המטרות העסקיות, הוא צריך לחפש את העובד בעל היכולת השכלית הגבוהה ביותר.
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש איך לדעת האם המועמד באמת רוצה לעשות את העבודה? כאשר אנחנו מראיינים מועמד לעבודה, חשוב לנו לבדוק שני דברים מרכזיים: האם הוא יודע לבצע את העבודה בפועל והאם הוא באמת רוצה לבצע אותה. אליעד מדגיש כי הרצון של המועמד לבצע את התפקיד הוא משמעותי לא פחות מהיכולת שלו לעשות את העבודה, ולעיתים הוא אף משמעותי יותר. ... בך, מה היית רוצה לעשות בחיים? שאלה ממוקדת יותר - אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד בתוך הארגון הזה היית רוצה לעבוד? השאלה הכללית יכולה להוביל לתשובות שלא קשורות כלל לעבודה המוצעת. לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד למשרה של מנהל פרויקטים, והוא עונה שהיה רוצה להיות בכלל חשמלאי, הדבר מעיד שהוא לא באמת מחובר או אוהב את העבודה שאליה הוא מתראיין. חשוב לזכור שמועמדים עלולים להיזהר בשאלות כלליות כאלו, כיוון שהם מבינים שתשובה לא מתאימה עלולה לפגוע בסיכוייהם להתקבל לעבודה, ולכן לעיתים יענו בצורה לא ... היית רוצה לעשות בכלל, בלי קשר למשרה הזו? התשובה לשאלה זו יכולה לחשוף מידע קריטי על אופיו של המועמד, ועל התאמתו לתפקידים ספציפיים. לדוגמה, אם התפקיד שאנו מציעים כולל עבודה עם אנשים ויכולות מכירה, והמועמד אומר שהוא לא אוהב עבודה בתחום המכירות, זה יכול להעיד שהוא ... נוספת פשוטה מאוד - למה?. כאשר המועמד מציין תפקיד מסוים שהוא היה רוצה לעשות, צריך לשאול אותו למה דווקא התפקיד הזה מושך אותו. לדוגמה, אם מועמד אומר: הייתי רוצה להיות מנהל פרויקטים, נשאל אותו - למה דווקא מנהל פרויקטים? מה בדיוק מושך אותך בזה? ... של המועמד לאופי התפקיד. גם אם הוא אומר שהוא לא היה רוצה לעשות תפקיד מסוים, חשוב לשאול - למה לא?, וכך לגלות מידע נוסף שיסייע לנו להבין האם המועמד באמת יתאים לאופי העבודה או לא. מה לעשות אם אתה המרואיין? אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל מכירות. במקרה כזה, אם שואלים אתכם מה התפקיד שהייתם רוצים לעשות, התשובה חייבת להיות מנהל מכירות. כשישאלו למה, חשוב מאוד ... לתפקיד ולמה אתם רוצים אותו. בנוסף, אם שואלים אתכם איזה תפקיד לא הייתם רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת מנהל מכירות. אליעד מציין כי יש אנשים ... מקצועית טכנית. מצד המרואיין, התשובות צריכות להיות תואמות ומדויקות לתפקיד הרצוי, וכדאי תמיד להכין מראש סיפור אותנטי ומשכנע מדוע התפקיד הזה מתאים לכם בדיוק. איך לראיין עובדים? חוסר התאמה לתפקיד איך להכיר את האופי של העובד? איזה תפקיד תרצה לעשות? מה אתה אוהב לעשות? תשובות לראיון עבודה שאלות לראיון עבודה שלום חברים, כאשר אנו מראיינים מישהו לתפקיד, בין אם אנו רוצים לקבלו לעבודה או שמישהו מראיין אותנו במטרה לבדוק את התאמתנו למשרה, חשוב להבין האם המועמד באמת מתאים לתפקיד. ההתאמה אינה מסתכמת רק ביכולות לבצע את העבודה, אלא גם ברצון שלו לבצע אותה. איך נוכל לדעת אם המועמד רוצה לעשות את העבודה? אחת הדרכים לבדוק זאת היא באמצעות ...
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כח אדם, לגייס עובדים
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כח אדם, לגייס עובדים
... עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כח אדם, לגייס עובדים איך לדעת אם מועמד מתאים לתפקיד? כאשר מגייסים עובדים חדשים, השאלה המרכזית שעולה היא כיצד לדעת אם המועמד אכן מתאים לתפקיד. אליעד כהן מסביר שאחת הדרכים החשובות ביותר להבין זאת היא לבדוק כיצד המועמד מתנהג במהלך ראיון העבודה - ובמיוחד, האם הוא ממהר למכור את עצמו לפני שהבין לעומק מהן דרישות התפקיד. מדוע מועמד שממהר למכור את עצמו לא בהכרח מתאים לתפקיד? כדי להמחיש את הרעיון, אליעד משתמש בדוגמה של מכירת מוצר. כשמישהו ניגש אליך ומנסה למכור מוצר מסוים בטענה שהמוצר יעשה לך טוב, אך הוא כלל לא מכיר אותך ולא שאל מה אתה צריך, סביר להניח שמדובר בנוכל או במישהו שלא באמת ... איך הוא יכול לדעת שהמוצר מתאים לך? לעומת זאת, ככל שהמוכר מנסה להכיר אותך לעומק, הסיכוי שהמוצר באמת יהיה מתאים לך - גדל. אותו היגיון תקף גם לגבי ראיון עבודה. מועמד שמנסה למכור את עצמו בהתלהבות לתפקיד, בלי להבין לעומק את דרישות התפקיד, מעיד כנראה על חוסר התאמה. הסיבה לכך היא שמועמד איכותי באמת לא ימהר להצהיר שהוא מתאים לתפקיד בלי להבין לעומק את מהות התפקיד, אלא ייקח את הזמן כדי לבדוק האם הוא באמת מתאים ומה בדיוק מצופה ממנו. איך עובד איכותי מתנהג בראיון עבודה? אליעד מסביר שככל שמועמד איכותי יותר, כך הוא יהיה בררן יותר בבחירת מקום העבודה. עובד איכותי יודע שיש לו אפשרויות תעסוקה רבות ולכן הוא יבצע בדיקה הדדית בראיון העבודה. הוא לא ינסה רק להרשים את המראיין, אלא גם יבדוק את מקום העבודה בעצמו. עובד טוב ישאל שאלות שיבהירו לו את התמונה המלאה: מהן הדרישות המדויקות של התפקיד? אילו אתגרים יש בתפקיד הזה? כיצד אפשר להצליח בתפקיד? הסיבה לכך היא שעובד איכותי מבין שהתאמה טובה לתפקיד חשובה לא רק למעסיק אלא גם עבורו, ולכן יש לו אינטרס משותף לבדוק לעומק את התאמתו לתפקיד. איך ... באמצעות שאלות בראיון? כדי לבדוק עד כמה המועמד מבין את מהות התפקיד ועד כמה הוא באמת מעוניין להבין את התאמתו, אליעד ממליץ לשאול שאלות מסוימות במהלך ראיון העבודה: מה ידוע לך על התפקיד שאליו אתה מועמד? מה לדעתך התפקיד דורש? באילו תחומים התפקיד יכול להיות מאתגר או קשה? למה אתה חושב שאתה ... הזה? מטרת השאלות הללו היא לבדוק האם המועמד באמת מנסה להבין את התפקיד, או שהוא רק מנסה לשכנע את המראיין שהוא מתאים, מבלי לדעת במה מדובר באמת. מועמד שממהר למכור את עצמו מבלי להבין את התפקיד הוא אולי בעל יכולת מכירה טובה, אבל כנראה פחות מתאים לתפקיד עצמו. מה הבעיה בדפוס החשיבה של מועמד ... הבעייתיות של מועמד שמצהיר כי הוא מתאים לתפקיד עוד לפני שהבין לעומק במה מדובר. דפוס חשיבה כזה הוא בעייתי משום שהוא מעיד על חוסר שיקול דעת או חוסר רצינות. עובד טוב לא רק יכריז שהוא מתאים אלא יבדוק קודם האם הוא באמת יכול לבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר. אם מועמד מתחייב לתפקיד לפני הבנתו, זה מעיד על כך שהוא כנראה עובד לא מספיק איכותי. עובד איכותי ירצה להבין לעומק את המשימות, האתגרים, והדרישות לפני שיקבע אם הוא באמת מתאים. לסיכום, כיצד לנהל ראיון
ניהול עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים?
ניהול עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? כאשר מנהלים עובדים, צריך לשים לב לצורך באיזון במסר שמעבירים לעובד לגבי מידת האמון של הארגון כלפי העובד ומידת הנאמנות של הארגון כלפי העובד. כדי שהעובד יעבוד טוב, צריך מצד אחד לגרום לעובד להרגיש שהארגון אוהב את העובד עם תנאי, במובן שכדי שהעובד ימשיך להיות מתוגמל ומועסק על ידי הארגון, לשם כך הוא צריך להוכיח את עצמו, להביא תוצאות וכיוב. כי אם העובד ירגיש שאם הוא לא יעבוד מספיק טוב, אז יזרקו אותו מהארגון, אז העובד יפעל מתוך לחץ, מתוך חוסר אהבה ומתוך חוסר כבוד כלפי מקום העבודה. מה שיגרום לכך שהוא יעבוד פחות טוב. ומשום כך, כדי לגרום לעובד לעבוד יותר טוב, צריך לגרום לו להרגיש גם שהוא נאהב ללא תנאים, ושהארגון נאמן לעובד וכולי, לא משנה מה, גם אם הוא יטעה, יפשל, לא יספק את התפוקה הרצויה. ואז במצב כזה, העובד ירגיש נאהב ואז ממילא הוא יעבוד עוד יותר טוב. מצד שני, כמובן שצריך לגרום לעובד להרגיש גם את ההפך, שהוא נאהב רק עם תנאי. כי אם הוא ירגיש שהוא נאהב ללא תנאים, אז הוא עלול לנצל את זה לרעה ולא לעבוד בכלל ולגרום נזקים וכולי. ולכן, צריכים למצוא כאן איזון, בין הצורך לגרום לעובד לרצות לעבוד גם מתוך אהבה אבל גם מתוך פחד. דחילו ורחימו, פחד ואהבה. שהעובד גם ירגיש מצד אחד שהוא חייב לעבוד כדי לשמור על מקומו בארגון וכדי להתקדם וכולי, שאז זה יגרום לעובד לעבוד יותר מתוך פחד, אבל גם מתוך אהבה, שבה העובד יעבוד עוד יותר טוב, כי מתוך אהבה, העבודה לא מורגשת ובן אדם עובד יותר טוב מתוך אהבה ומתוך הכרת הטוב, יותר מאשר מתוך פחד. ולכן, צריך איזון כנל. ...
העבודה כמשחק, איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? לגרום לעובדים להתייחס לעבודה כמשחק, למה העובד עובד לא מספיק טוב? החיים כמשחק, קריירה כמשחק, מוטיבציה אצל עובדים, יעוץ למנהלים, לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב, ניואנסים, מסרים תת הכרתיים, תת המודע של העובד, לגרום לעובד להתמכר לעבודה, מסר תת הכרתי, האנשים העשירים ביותר בעולם, מכורים לעבודה, התמכרות לעבודה, מוטיבציה לעובדים
העבודה כמשחק, איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? לגרום לעובדים להתייחס לעבודה כמשחק, למה העובד עובד לא מספיק טוב? החיים כמשחק, קריירה כמשחק, מוטיבציה אצל עובדים, יעוץ למנהלים, לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב, ניואנסים, מסרים תת הכרתיים, תת המודע של העובד, לגרום לעובד להתמכר לעבודה, מסר תת הכרתי, האנשים העשירים ביותר בעולם, מכורים לעבודה, התמכרות לעבודה, מוטיבציה לעובדים וכאן ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב. והנחת היסוד אומרת, שאנשים לא רוצים לעבוד ולא אוהבים לעבוד. ואנשים בכללי משתדלים לעבוד כמה שפחות. ... במשחקים שמעניינים אותם. וזה בעצם אומר, שאם נצליח לגרום לעובדים להתייחס לעבודה כמשחק, הרי זה גם מגדיל את הסיכוי לכך שהעובדים יעבדו יותר טוב. כי העובד יכול להסתכל על העבודה שלו, מנקודת מבט שהוא שונא את העבודה שלו, ושהוא עובד בה אך ורק בגלל הכסף שהוא מקבל בעבורה. ואם הוא לא יקבל כסף, הוא לא יעבוד בעבודה הזאת. אבל אפשרי גם שהעובד יתייחס לעבודה כאל משחק, שהוא רוצה לנצח בו, להצליח בו וכולי. ואז יהיה לעובד יותר קל לעבוד, כי הוא לא ירגיש שזאת עבודה אלא משחק. וכמובן שצריכים כאן איזון, כי אם העובד ירגיש שהעבודה היא יותר מידי משחק, אולי הוא לא יקח אותה ברצינות. וכמו שאמרו חזל דברי תורה לא יהיו עליך חובה ואי אתה רשאי לפטור עצמך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מהו ניהול מוצלח?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מהו ניהול מוצלח?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, אימון אישי להצלחה, מאמן עסקי בנושאי מהו ניהול מוצלח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 05:36:29 - wesi1