אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5 ✔וכאשר אנחנו אומרים, שהמורה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
וכאשר אנחנו אומרים, שהמורה צריך לנסות להבין, איזו תועלת מביאים הלימודים לו עצמו, הכוונה היא, כיצד הלימודים האלו, משפרים את איכות החיים של המורה באופן כללי ובחיים באופן כללי. כי לדוגמה, לומר שלימודי ההיסטוריה משפרים את חיי המורה, בכך שהוא יודע מה קרה בעבר, זו לדוגמה לא תועלת אמיתית. כי אפשר גם, לא לדעת מה קרה בעבר, וממילא אין בכך שום תועלת.

אבל התועלת האמיתית לדוגמה, שיש למורה מכך שהוא יודע את מה שקרה בהיסטוריה, היא בכך, שהמורה מבין טוב יותר, את דפוסי ההתנהגות של בני האדם. ובוודאות, בכל פעם שהמורה נתקל כאדם בסיטואציה חברתית כלשהי, הרי שבוודאות שבדרך כלשהי, הידע שלו בהיסטוריה, משפיע על קבלת ההחלטות שלו בהווה, בכל אחד ואחד מתחומי החיים.

ואם המורה להיסטוריה היה מתייחס ללימודים שאותם הוא מלמד, לא כאל דרך להעביר מידע, אלא כאל דרך ללמוד חוכמת חיים מעשית ועכשווית, באמצעות האירועים ההיסטוריים, הרי שהדבר הזה היה גורם גם למורה עצמו, להתעניין בכל פעם מחדש, בדברים שאותם הוא מלמד. כי בכל פעם, הוא היה מגלה תובנות חדשות, מהאירועים ההיסטוריים שקרו בעבר.

ואם כן, בשלב הראשון על המורה לנסות להבין, כיצד החומר שאותו הוא מלמד, כיצד הוא השפיע ומשפיע על החיים שלו, בצורה כלשהי. ובעיקר לנסות להבין, איזה תובנות החומר שאותו הוא מלמד, הביאו לחיים האישיים שלו. ואם זה לדוגמה לימודי היסטוריה, אז המורה יכול למצוא אלפי תובנות שהוא למד לחייו האישיים, מהאירועים שקרו לפני אלפי שנים.

ואם לדוגמה מדובר על לימודי המתמטיקה, הרי שגם הם מביאים לאדם תועלת מעשית לחייו. ואיך? על ידי זה שהאדם מרגיל את עצמו לחשוב בצורה מאוד מסוימת. כי המתמטיקה, למרות שנדמה שהיא עוסקת במספרים, ושמשום כך היא נקראת תורת המספרים, הרי שמצד האמת, המתמטיקה היא עוסקת, בדרך לתרגל פתרון בעיות, בעולם האמיתי.

כי את לימודי המתמטיקה, ניתן לחלק לשני חלקים. יש את החלק של הידע שאותו האדם רוכש. כגון לדוגמה את לוח הכפל. שהאדם לומד את כל הכפולות של המספרים. וברמה הזאת וכיו"ב, האדם אכן באמת משתמש במידע הזה, גם כילד וגם כאדם בוגר.

אבל עיקר לימודי המתמטיקה וגם לימודי הגיאומטריה וכיו"ב, מה שהאדם באמת לומד, זה לא איך לחשב שטח של משולש. כי האדם, בשום שלב בחייו, לא יזדקק לחשב של שטח של משולש. והדבר האחרון שאמור לעניין אדם נורמאלי, זה איך לחשב שטח של משולש. כי בחיים האמיתיים, כמעט ואף אחד בעולם, לא מחשב את שטחם של משולשים.

ואם האדם כאדם בוגר יעבוד בדבר כלשהו, שיצריך אותו לחשב את שטח המשולש, אז הוא יוכל ללמוד איך לחשב את שטח המשולש. אבל למה שאדם נורמאלי ורגיל, יתעניין באיך מחשבים שטח של משולש? איך בדיוק זה מקרב אותו אל האושר האישי שלו, בצורה כלשהי?!

אלא, שכאשר האדם לומד איך לחשב שטח של משולש, מה שהאדם באמת לומד, זה לנסות לחשוב בצורה מופשטת על דברים שונים. כי המשולש והריבוע והעיגול וכל שאר הצורות, כל הדברים האלו, הם סוג של משחק, שדרכו האדם לומד לחשוב בצורה מופשטת.

והדרך לחשב את שטחו של המשולש, שונה מהדרך לחשב את שטחו של העיגול. וכל דבר ודבר, יש סיבה, מדוע הוא כך ולא אחרת. וכאשר המורה חושב שהוא מלמד את הילדים את הנוסחה, איך לחשב את שטח המעגל, הרי שזה אכן באמת משעמם. כי זה לא באמת מעניין אף אחד, המידע של: איך לחשב שטח של מעגל.

אבל, אם המורה הוא חכם אמיתי, אז כאשר הוא מלמד את הילדים איך לחשב שטח של מעגל, אז במקום להתייחס לעצמו, כאל מישהו שמעביר מידע משעמם, לילדים חפים מפשע, הרי שהמורה יכול במקום זה, לנסות ללמד את עצמו ואת התלמידים, את התהליך המחשבתי, שהביא לכך שנוצרה הנוסחה של: איך מחשבים שטח של מעגל או משולש וכיו"ב.

ואם המורה מציב לעצמו ולתלמיד כמטרה, לדעת את הנוסחה. הרי שאוטומטית, זה הופך את המקצוע למשעמם עבור התלמיד. כי אכן, הנוסחה לא באמת מעניינת אף אחד. וכיו"ב, אם המורה להיסטוריה מתייחס לעצמו כאל ספר מדבר, שמעביר מידע עתיק ולא רלוונטי, לתלמידים מסכנים שצריכים להקשיב לו, הרי שממילא, זה לא מעניין את התלמידים, וגם לא את המורה עצמו.

וכאשר המורה מלמד את התלמידים את החומר הנלמד, על המורה לנסות להתמקד ולמקד את התלמידים, לא...
חפים מפשע מחנך בעיות התנהגות אצל ילדים בעיה היסטוריה חוכמת חיים מיומנות חשיבה לאהוב ללמוד לשפר יכולת שכלית גורמים לפתח את השכל adhd אהבה איך לגרום איך לגרום לילד איך לגרום לילד לאהוב איך לגרום לילד לאהוב ללמוד איך לגרום לילדים איך לחנך איך לחנך ילד איך לחנך ילדים איך לשכנע את הילד איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים בעיה בעיות בעיות התנהגות בעיות התנהגות אצל ילדים בעיות התנהגות של ילדים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית התנהגות בעיית התנהגות אצל ילדים בעיית התנהגות של ילדים בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הדרכה להורים הדרכת הורים הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים הפרעת קשב וריכוז של ילדים הקשבה התנהגות התנהגות אצל ילדים התנהגות של ילדים חינוך חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כיצד לגרום לילד לאהוב לאהוב לאהוב ללמוד לגרום לגרום לילד לגרום לילד לאהוב לגרום לילד לאהוב ללמוד לגרום לילדים לחנך לחנך ילד לחנך ילדים ללמוד למידה לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילד לא לשכנע ילד לאהוב לשכנע ילד לאהוב ללמוד לשכנע ילדים מחנך מחנכים קשב קשב וריכוז קשב וריכוז אצל ילדים קשב וריכוז של ילדים ריכוז ריכוז וקשב
חלק 1
...בכל זאת ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר. ואם הילד ככ אוהב ללמוד ולימודים זה ככ כיף עבורו, אז מדוע בעצם, ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר? והתשובה שניתן כאן, לאיך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא בעצם תשובה לעוד שאלה, ששייכת גם לעולמם של המבוגרים. כי גם המבוגרים, צריכים לפעמים ללמוד דברים חדשים. ולא תמיד מתחשק לאדם ללמוד דברים חדשים. והשיטה של איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא טובה, גם כדי לגרום לאדם מבוגר, לאהוב ללמוד דברים חדשים...
חלק 2
...אין דבר כזה הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים. כי ילדים, מטבעם הם מאוד מרוכזים במה שמעניין אותם. וכאשר הילד עסוק באיזה דבר שיוצר לו הנאה, הרי שהוא ככ מרוכז, עד שהוא ממש שוכח לאכול וכיוב. והוא אפילו מאבד את חוש השמיעה שלו, והוא ממש לא שומע כאשר קוראים לו. כי הילדים, מאוד מאוד מרוכזים, במה שכן מעניין אותם. וכל אדם, יש משהו שמעניין אותו. וגם מי שנראה שיש לו הפרעת קשב וריכוז, הרי שגם הוא, יש לפחות איזה משהו אחד בחיים שלו, שהוא כן מעניין אותו, ושבו, הוא כן...
חלק 3
... מכך, זה את השיפור של היכולות האישיות שלו. ומי שרוצה לגרום לילד לאהוב את הלימודים, עליו להתבונן עם עצמו היטב היטב, ולנסות להבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים האלו יכולים לגרום לילד, ליהנות טוב יותר בחיים שלו כילד. ורק אחרי שההורה והמורה מבינים, כיצד ...
חלק 4
...ההיסטוריה לאדם? כיצד הידע שאותו אני כבר יודע כמורה, כיצד הוא מביא לי תועלת בחיים? האם בעצם אני מנסה ללמד את התלמידים משהו, שלי עצמי הוא לא נותן שום תועלת? האם כאשר אני מלמד את התלמידים, האם אני מנסה ללמד אותם ידע? או שאני באמת מבין, כיצד הלימודים האלו יעזרו להם בחיים, ואני באמת מנסה לגרום להם לחיות טוב יותר? והשאלה המרכזית וההתמקדות המרכזית שצריכה להיות, היא: שעל המורה לנסות להבין עם עצמו אל מול עצמו, איזו תועלת מביא המקצוע שאותו הוא מלמד, לו עצמו...
חלק 6
...כי כאשר המורה, מגלה את הסיבה, שבגללה המידע שאותו הוא מעביר, הוא כפי מה שהוא ולא אחרת, על ידי זה, המורה בעצם, במקום להעביר מידע יבש, הוא מלמד את התלמידים, את צורת המחשבה, שיצרה את המידע שאותו הוא מלמד. וממילא, צורת המחשבה הזאת, היא שימושית בהרבה תחומים נוספים, וגם עבור הילדים עצמם. ונסכם: כולם רוצים ליהנות, וטוב שכך. והילד, יתעניין יותר בלימודים, אם הלימודים ייצרו עבורו הנאה כלשהי, מעצם זה שהם יתנו לו משהו לחיים האישיים שלו. ועל המורה לנסות להסתכל...
לראות את התמונה המלאה / אפקט הפרפר - איך להסתכל על המציאות מבחוץ?
... סופית? לשם כך נדרשת היכולת להסתכל על הכל מבחוץ. כיצד ניתן לעשות זאת? תשובה: באמצעות הדמיון + באמצעות לימוד מהגלוי על הנסתר. הסבר: באפשרותו של האדם ללמוד על מהותה של המציאות כולה, על ידי זה שהוא לומד ומבין את מהות הדברים שבה. בעולם קיימות ... התת מודע שלו, דהיינו, שורש המציאות. לדוגמה: באמצעות ניתוח והשוואה של השונה והדומה שיש בין מצב של ערנות לבין מצב של חלום ושינה, באמצעות זה יכול האדם ללמוד על הקשר שלו עם התת מודע שלו, שהוא החלק הער שבאדם והמודע הוא החלק שנחשב לישן, אם הוא ... כל הרצונות שלו, הרי שהוא בעצם במצב של שינה וחלום בהקיץ. משום שהמודעות שלו אינה מודעת לאני הפנימי של האדם שהוא זה שרוצה את הכל. האדם יכול לנסות ללמוד על הפנימיות שלו ועל מה שיש מעבר לשכל שלו, באמצעות הבנת מערכת היחסים עם מה שיש מתחת ...
גלובליזציה / אפקט הפרפר - מהי מהותה של הגלובליזציה? ומהי משמעותה?
...ושיהיו קיימים בעולם בעתיד, וכל הדברים שיכולים להיות קיימים בעולם, והדברים שקיימים בפועל, בין כל הדברים האלו קיים קשר. וכל הדברים כולם משפיעים אחד על השני בצורה כלשהי. ומהותה של הגלובליזציה שיש בעולם, היא להאיר את עיניו של האדם, ולהראות לו שכל הדברים שבעולם קשורים זה לזה. כי מי שרוצה להיות מאושר, עליו למצוא את הדבר המאחד שיש בין הדברים. כי כאשר האדם מרגיש רע, הרי שזה רק משום שהוא מרגיש נפרד מהדברים. ומי שהוא רואה את המאחד שיש בין כל הדברים, הוא מרגיש...
ילדים / אגדות ילדים / סרטי ילדים מצוירים ובדיוניים - מהי מהות העניין?
ילדים אגדות ילדים סרטי ילדים מצוירים ובדיוניים - מהי מהות העניין? כפי שכבר ביארתי, בכל דבר שיש בעולם יש בו שכל כלשהו, ... אל הבנת המציאות כולה ואל האושר הפנימי של עצמו. ובמאמר הזה ננסה לבאר את עניין סרטי הילדים ואגדות הילדים. כאשר ההתמקדות היא לא בכל סרטי הילדים, אלא בסרטים לילדים שלקוחים מעולם האגדות והדמיון, או סרטים מצוירים, וכל הסרטים שהם בעיקר סיפורי אגדות שרק ילדים יכולים ליהנות מהם. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי סרטי הילדים כשמם כן הם, הם מתאימים בעיקר לילדים. בעיקר סרטים שיש בהם אגדות שונות, שרק ילדים יכולים להזדהות ולהתחבר רגשית לתוכן של הסרט. כי ילד שעוד לא מכיר את העולם, ושאין לו עדיין דעות קדומות כלשהן על העולם, הוא יכול להתחבר לעלילה של ... משקף את המציאות של האדם הבוגר. וכפי שכבר ביארתי, בכל דבר בעולם יש בו שכל. וגם סרטי הילדים שלקוחים מעולם האגדות והדמיון, גם בהם יש המון שכל. כי לכל סרט מסרטי הילדים, יש את המסר שלו. וההבדל בין סרטי הילדים לסרטי המבוגרים, הוא בתרחיש של עלילת הסרט. כי גם בסרטי הילדים יש עלילה עם משמעות כלשהי עבור הילד. רק שהמשמעות הזאת, לא ממש מדברת עבור האדם המבוגר. והנה, בכל התהליכים שיש בעולם, בכולם יש שכל. וגם בסרטי הילדים, גם בהם יש שכל. והשכל שיש בסרטי הילדים, הוא שכל שמדבר גם לילדים, וגם לתת המודע של האדם הבוגר. כי בכל אדם בוגר, יש גם ילד. וכאשר אנחנו אומרים שבאדם הבוגר יש גם ילד, זה לא כחיסרון, אלא כיתרון. כי צורת החשיבה של האדם הבוגר, היא אומנם מודעת יותר למציאות, אבל בנושאים מסוימים, היא גם רחוקה יותר מאשר המציאות. כי האדם הבוגר נבדל מהילד בשני דברים. הדבר הראשון, הוא כמות הידיעות של האדם הבוגר, ביחס לכמות הידע של הילד. והדבר השני הוא, היכולת השכלית של האדם הבוגר לנתח את המידע שאותו הוא יודע. ולמרות שהאדם הבוגר יש לו ... משום שלהיות מאושר זה פשוט מידי. כי כדי להיות מאושר לא צריך לעשות שום דבר מיוחד. ולכן ילדים הם יותר קרובים אל האושר, משום שהם עוד לא התחילו לסבך לעצמם את צורת החשיבה. וכאשר הילד נולד, הוא נולד אל גן העדן. וכאשר הוא מתבגר, הוא לאט לאט מתחיל לסבך את עצמו, בגלל צורת החשיבה של המבוגרים, ועל ידי זה האושר מתרחק מהאדם. ואין הכוונה לומר כי צורת החשיבה של הילד עדיפה יותר, כי גם לה יש את החסרונות שלה. ואילו לצורת החשיבה של הילד לא היו שום חסרונות, הרי שכל בני האדם היו נשארים מאושרים כל חייהם, כהמשך לאושר שלהם מגיל צעיר. אלא שצורת החשיבה של הילד, למרות שיש בה יתרונות, יש בה גם חסרונות. כאשר החיסרון העיקרי הוא, אי השימוש בשכל. וכאשר האדם מתבגר, ... שיש לו את צורת החשיבה של האדם הבוגר, הרי שנשאר אצלו בתת מודע, גם את צורת החשיבה של הילד. כי האדם מתבגר מבחינה חיצונית, אבל בפנימיות שלו, צורת החשיבה של ה
להתבונן תוך כדי חיי היום יום, ריכוז באחדות תוך כדי הנפרדות, לשאול תוך כדי עשייה
להתבונן תוך כדי חיי היום יום, ריכוז באחדות תוך כדי הנפרדות, לשאול תוך כדי עשייה
... תוך כדי חיי היום יום, ריכוז באחדות תוך כדי הנפרדות, לשאול תוך כדי עשייה איך אפשר להתבונן תוך כדי חיי היום יום? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתבונן תוך כדי החיים ... שכבר מתבצעת. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אדם שפותר תרגיל במתמטיקה עבור לימודיו. למרות שהוא מתרכז בפתרון התרגיל עצמו, הרי שמעבר לריכוז במשימה קיימת אצלו מודעות לדברים נוספים - כמו תחושת רעב, תחושת טמפרטורה, או מוזיקה שמתנגנת לו בראש. זה אומר שהאדם אף פעם לא נמצא במאה אחוז ריכוז רק במשימה הספציפית, תמיד קיים ברקע ספייס של מודעות נוספת ומחשבות שונות. אליעד משתמש בדוגמה הזו כדי להראות שאפשר וצריך לנצל את אותו ספייס ... בשאלה עמוקה יותר שתגרום לו להתבונן בפעולה מזווית אחרת, פנימית ורוחנית יותר. לדוגמה, אדם שמתרכז לפתור תרגיל מתמטי יכול לתפקד טוב יותר אם הוא שואל תוך כדי התהליך שאלות כמו: למה אני פותר את זה?, למה בדרך הזו ולא אחרת?, או מה הסיבה שאני ... - הרגשות, מחשבות, תחושות גופניות ועוד. כל אלו נפרדים ומגוונים, אבל ניתן גם בתוך הנפרדות הזו להתרכז באחדות, כלומר, בתפיסה פנימית שמאחדת את כל הפעולות השונות לדבר אחד. אליעד מדגיש כי אין הכוונה לוותר על פעולות או להפסיק את החיים. להפך, ... שאינה מפריעה לביצוע המשימות, אלא היא משפרת ומעמיקה אותן. הוא מסביר שאדם, גם כך, לעולם אינו מרוכז לחלוטין בפעולה אחת בלבד. תמיד קיימות ברקע מחשבות נוספות או תחושות נוספות. לכן התבוננות פנימית עמוקה על עצם העשייה אינה באמת מפריעה או ... יום? כיצד לפתח מודעות תוך כדי עשייה? איך לשאול שאלות פנימיות? מהי אחדות בתוך הנפרדות? איך להתרכז בפעולה ובמודעות בו זמנית? כיצד התבוננות משפרת את איכות החיים? איך לשלב רוחניות בחיים מעשיים? ...
בחירה חופשית חלקית, חופש הבחירה, אפקט הפרפר, דטרמיניזם, למה דברים קורים, סיבתיות, סיבה ותוצאה, סיבה לכל דבר
בחירה חופשית חלקית, חופש הבחירה, אפקט הפרפר, דטרמיניזם, למה דברים קורים, סיבתיות, סיבה ותוצאה, סיבה לכל דבר
...להחליט לאן לזוז? אולי היא יכולה להחליט להתכופף מעט, אך האם היא יכולה להחליט על עצם מיקומה בתוך החלל? אם האצבע רואה עצמה כישות נפרדת מהגוף, היא תחשוב שיש דברים שהיא יכולה לבחור ויש דברים שלא. אבל האצבע אינה נפרדת מהגוף: הגוף הוא שמחליט עבורה. באותו אופן, אם האדם הוא חלק ממציאות רחבה יותר, גוף גדול כלשהו, אז או שהוא לא בוחר דבר כלל, או שהוא עצמו כל הגוף, ולכן הוא בוחר את הכל באופן מוחלט. האם הבחירה היא חוויה סובייקטיבית בלבד או אמת אובייקטיבית? אליעד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע ילד ליהנות, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע ילד ליהנות, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, מטפל, אימון אישי בטלפון בתחום לשכנע ילד ליהנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 08:18:42 - wesi1