אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל עובדים נכון ✔ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח?

הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים.

איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך?

אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך.

מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים?

אליעד מדגיש שוב ושוב כי לימודי ניהול רגילים, קורסים, הדרכות וסדנאות ניהול בדרך כלל אינם אפקטיביים מספיק, ואף קורא להם "חרטות וקשקושים". הסיבה לכך היא שמרבית האנשים שמלמדים את התחום הזה, לפי אליעד, אינם מסוגלים לנהל אפילו את עצמם בצורה מושלמת. הוא נותן דוגמה פשוטה לכך, ומציע לשאול כל מומחה ניהול - האם הוא הצליח להשיג את כל המטרות האישיות שלו בחיים? אם הוא עונה בשלילה, ברור שהוא לא באמת מסוגל לנהל בצורה מושלמת אפילו את עצמו. מכאן הוא מסיק כי אם אדם לא מצליח לנהל את עצמו באופן מלא, ברור שיהיה מוגבל מאוד גם בניהול של אנשים אחרים.

מה הקשר בין מטרות אישיות לבין הצלחה בניהול?

אליעד כהן מציע גישה מאוד ברורה ומעשית: ראשית עליך לשבת עם עצמך, לקחת נייר ולכתוב עליו את כל המטרות האישיות שלך, שאינן קשורות לאף אדם אחר. לאחר מכן, הוא ממליץ להגדיר לעצמך מהן המטרות שהכי קשה לך להשיג - ולהתחיל להשיג אותן בפועל. הוא מסביר בהרחבה כי ככל שתשיג מטרות קשות יותר, כך תלמד לנהל את עצמך טוב יותר, והיכולת הזו תהפוך ליכולת ישירה ומעשית לנהל אחרים. אליעד מדגיש שאין מדובר בהצלחה חלקית של 99 אחוז, אלא הצלחה מלאה של 100 אחוז. לדעתו, כאשר אדם יגיע לשליטה מלאה במטרות האישיות שלו, יהיה מסוגל לנהל אחרים באופן מצוין ובלי מאמץ.

האם מנהל יכול לנהל אחרים יותר טוב מאשר את עצמו?

בהמשך ההסבר, אליעד מחדד את הנקודה שאם הצלחת להתמודד עם קושי מסוים מול עצמך, תוכל לפתור בקלות יחסית בעיה דומה או קלה יותר אצל אחרים. עם זאת, אם העובדים שלך יציגו בפניך קושי גדול יותר ממה שהצלחת לפתור בעצמך, תמצא את עצמך ללא כלים להתמודד איתו. לכן חשוב שתקפיד קודם כל לשפר את היכולת שלך לנהל את עצמך מול מטרות וקשיים גדולים, וכך תגדיל את טווח הניהול שלך מול אנשים אחרים.

כיצד להתחיל לנהל את עצמך באופן פרקטי?

אליעד כהן נותן עצה מאוד ברורה ופרקטית לכל מי שרוצה להיות מנהל מוצלח: ערוך רשימה מפורטת של המטרות האישיות שלך, מטרות שאינן קשורות לאנשים אחרים, ואל תתפשר על מצוינות או על מטרות קלות בלבד. מטרות אלו צריכות להיות מאתגרות, כאלה שגורמות לך להתמודד עם הקשיים הגדולים ביותר שלך. הוא מסביר בפשטות שכאשר תצליח להתגבר על הקשיים האלו ולהשיג את מטרותיך, הקשיים בניהול אנשים אחרים יהיו קלים בהרבה עבורך, משום שהמנגנון הפסיכולוגי הוא זהה לחלוטין.

האם יש קשר בין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות?

בהרצאה, אליעד מתייחס גם לקשר שבין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות. לדעתו, מי שיודע לנהל את עצמו היטב מול מטרות אישיות, ישלוט באופן טבעי גם בניהול הזמן ובניהול המשימות שלו ושל אחרים. ניהול זמן וניהול משימות הם רק ביטויים ספציפיים של אותה יכולת בסיסית: היכולת לנהל את עצמך באופן מלא ואפקטיבי.

מה הצעד הראשון בדרך להיות מנהל טוב יותר?

הצעד הראשון שאליעד ממליץ עליו הוא להפסיק לחפש פתרונות חיצוניים או קיצורי דרך בניהול אנשים. במקום זאת, הוא מציע להתחיל מידית בעבודה פנימית על עצמך. לדעתו, עבודה זו היא המפתח האמיתי להצלחה בניהול, וכל התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך.
כיצד לנהל אנשים? תכונות ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ניהול עובד בעייתי, תכונות של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? משרה של מנהל, משרה ניהולית, תפקיד ניהולי, פיתוח קריירה, להתקדם בקריירה, בית ספר למנהלים, ניהול עצמי, רוצה להיות מנהל, לנהל את עצמך
איך להיות מנהל לנהל נכון עובדים לנהל ארגון להתחיל להתגבר על קשיים ניהול אנשים ניהול ארגונים אין קיצורי דרך אתגר הבדלים איך לנהל צוות עובדים אימון אימון מנהלים אימונים אנשים ארגון הצלחה יועץ יעוץ יעוץ למנהלים להיות מנהל להיות מנהל מוצלח להצליח להצליח לנהל להתאמן ללמוד ללמוד לנהל למידה למנהלים לנהל לנהל אנשים לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל עובד לנהל עובדים מוצלח מיומנויות מיומנויות ניהול מיומנויות ניהוליות מיומנות מנהל מנהל מוצלח מנהלים מנטור מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלים ניהול ניהול אנשים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול צוות עובדים ניהול צוותים סוד סוד הניהול סודות עובד עובדים צוות עובדים
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
... שני אחראי באופן מלא לכל הבעיות בתוכה. ולכן, כאלוהים אתה לא יכול לברוח לשום מקום אחר, כי הכל שלך והכל באחריותך. מצד אחד זה חופש מוחלט, מצד שני אחריות אינסופית. איך לנהל עובדים נכון? מה זה להיות מלך או עבד? כיצד להגדיל הכנסות בארגון? מה הקשר בין שכר למוטיבציה בעבודה? ...
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
... עם מי שהוא משורש נשמתו, כלומר, הוא נוטה לצד מסוים מראש. לכן, אדם לא תמיד שופט באופן נייטרלי. אליעד מסביר שמנהל טוב צריך לשאוף להיות כמו הצדיק האמיתי שמתייחס באופן נייטרלי ואובייקטיבי לכולם. איך לנהל עובדים נכון? האם מותר לגלוש בפייסבוק בעבודה? מה ההבדל בין הלשנה לדיווח? האם מותר להלשין על ...
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
... היטב, והעבירו לעובדים מסר ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד. איך לגרום לעובד לא לאחר? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לנהל עובדים נכון? אחריות על התוצאה או על המאמץ? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? מה לעשות כשעובד מתחפשן? איך להתייחס לעובד כמו ספק? ניהול עובדים נכון : אחריות על תוצאה ולא על מאמץ שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל ...
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
... ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים מהו הקשר בין לחץ למוטיבציה בעבודה? בשיחה זו נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל למוטיבציה גבוהה יותר בעבודה, או שמא הוא גורם להפחתה בתפוקה. אחד המשתתפים טוען שלחץ יכול להפעיל אנשים ולעודד אותם ... במצבי לחץ, והם עשויים להרגיש חוסר יכולת להתמודד עם המשימות בצורה מיטבית. מהי השפעת הלחץ על האנשים השונים? לחץ יכול לגרום לעובדים לפעול מהר יותר, אך ישנה הבחנה בין אנשים שמגיבים לחץ בצורה חיובית לבין אחרים שמרגישים חסרי יכולת תחת אותו לחץ. יש אנשים שלחץ דוחף אותם לעבוד בצורה יותר ממוקדת ויעילה, בעוד אחרים יכולים להרגיש חסרי אונים ואף להימנע מלהתמודד עם ... כשיש לו משימות רבות להספיק בתוך זמן קצר, אך בסופו של דבר הלחץ גורם לו לדחייה של המשימות. איך ניתן לשפר את המוטיבציה אצל עובדים תחת לחץ? בהרצאה נדונה גם השאלה כיצד ניתן להפוך את הלחץ למניע מוטיבציה אצל עובדים. אחד המשתתפים הסביר כי במצבים של לחץ, יש צורך למקד את המחשבה ולהבין את משמעות המשימה בצורה ברורה ומדויקת, כך שהעובד יבין שהוא לא רק עושה את העבודה, אלא יש לו מטרה מוגדרת שדורשת את התשומת לב המלאה שלו. כיצד הלחץ משפיע על קבלת החלטות? ... יכול לגרום לאי הבהירות ולתחושת חוסר אונים. אחת הדעות הייתה כי הלחץ הגורם לתחושת מחויבות לפעול בזמן מסוים הוא זה שגורם לעובד להרגיש שהוא חייב לפעול על מנת להשיג את המטרה, בעוד שלחץ לא ממוקד יכול לגרום לעיכוב ... מוטיבציה? הסבר נוסף שניתן הוא שכאשר אדם נתקל במצב של לחץ ברור ומוגדר, הלחץ הזה הופך להיות גורם מאיץ. כלומר, במצבים שבהם העבודה נראית כמחויבת ולא אפשרית, הלחץ יכול לשמש כגורם מזרז להשלמת המשימה. השיחה גם התמקדה בהשפעה של הלחץ על התפוקה הכוללת של העובד, שלפעמים משמעה שהיא לא תמיד תוביל ליותר עבודה, אלא לפעמים רק תגרום לעיכוב. מהי הדרך בה ניתן למנוע את השפעת הלחץ השלילי? הדיון המשיך עם ... לחצים חיצוניים יכולים להוביל לעיכוב או לתוצאה לא רצויה אם לא מתמודדים איתם בצורה נכונה. משתתף אחר ציין שלפעמים מה שנראה כעבודה תחת לחץ הוא לא בהכרח מה שיוביל לתוצאה טובה יותר. למעשה, כדי שהעובדים יפיקו את המיטב מהלחץ, יש צורך בשיח פתוח לגבי המניעים והצרכים שלהם בעבודה, כדי שהלחץ לא יתפוס מקום שלילי. כיצד אפשר להפוך את הלחץ לכלי חיובי בעבודה? לבסוף, הובהר כי הלחץ עצמו אינו רע, אלא הדרך בה אדם תופס אותו ומגיב לו היא זו שיכולה ... אם אדם מבין את משמעות הלחץ וממקד את מחשבותיו בצורה נכונה, הלחץ יכול להפוך לכלי שיסייע לו להשלים את המשימות בהצלחה. לחץ בעבודה מוטיבציה ולחץ הנעת עובדים עבודה תחת לחץ ניהול עובדים מהו הקשר בין לחץ לבין מוטיבציה בעבודה? במהלך השיחה, נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל למוטיבציה גבוהה יותר בעבודה, או שמא הוא גורם להפחתה בתפוקה. אחד המשתתפים טוען שלחץ יכול להפעיל אנשים ולעודד אותם ... במצבי לחץ, והם עשויים להרגיש חוסר יכולת להתמודד עם המשימות בצורה מיטבית. מהו השפעת הלחץ על האנשים השונים? לחץ יכול לגרום לעובדים לפעול מהר יותר, אך ישנה הבחנה בין אנשים שמגיבים לחץ בצורה חיובית לבין אחרים ...
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
... אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה, אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו ... ולהבין שהמעשה הוא מחויב עבורך. האם כל אדם יכול להשתנות בהתאם למניפולציות כאלו? הטכניקות שציין אליעד לא תמיד יעבדו על כל אדם, אך הוא טוען שזו צורת עבודה שיכולה להשפיע אם אתה מבין את המחויבות של האדם ויודע כיצד להציג לו את האפשרויות. כל אדם פועל מתוך רצונות שונים ולעיתים מנוגדים, והאדם שאנו מנסים לשכנע או לשנות את התנהגותו נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו במצבים שונים שבהם ... ולהבין שהמעשה הוא מחויב עבורך. האם כל אדם יכול להשתנות בהתאם למניפולציות כאלו? הטכניקות שציין אליעד לא תמיד יעבדו על כל אדם, אך הוא טוען שזו צורת עבודה שיכולה להשפיע אם אתה מבין את המחויבות של האדם ויודע כיצד להציג לו את האפשרויות. כל אדם פועל מתוך רצונות שונים ולעיתים מנוגדים, והאדם שאנו מנסים לשכנע או לשנות את התנהגותו נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע עכשיו בהמשך לנושא הקודם על הסיפור של הלחץ, כי מה שאמרנו בנושא הקודם שלפעמים לחץ דווקא משיג את הפעולה ההפוכה. אני אספר לכם סיפור לדוגמה ... שזה בדיוק כמו המצב שאמרתי קודם שאתה אומר למישהו לא, אנחנו גם נחסל לך את המשפחה, טוב אוקי, אז אני כבר מוכן בשביל שלא יחסלו לי את המשפחה, מוכן לעבוד עוד שעות. ש: תלוי במחויבים שלו. אליעד: לא זה תלוי, כל אחד יש לו את המחויב שהוא רוצה להרגיש חופשי אלא מה תלוי כמה תשכנע אותו. ש: לא כל אחד מעשן סיגריה בשביל זה, ספציפית ... שהוא חייב לעשן יותר ממה שהוא רוצה להיות חופשי. אתם הבנתם מה אמרתי? זה כמו בן אדם שאומר אני רוצה להיות חופשי, אבל אם תחסל לי את המשפחה אני אשאר לעבוד עוד. זאת אומרת אם אתה תגרום לו לחשוב שהמחויב העליון שבלי סיגריה הוא לא יהיה קיים אז הוא אומר אני מוכן אפילו לוותר על החופש למען הקיום או למען האושר, למה שזה לא יהיה, ... האלה זה שקר בכל מקרה. ש: לא, שאני משקר לעצמי בלי לדעת שאני משקר את עצמי אז אני איכשהו מאמין. אליעד: לא לא, אז אתה תמצא את הדרך לשקר את עצמך ושזה יעבוד. ש: ואז תשכח שעשית את זה. אליעד: אני אסביר לך נכון, טוב זה הוא יסביר לך אחר כך בהפסקה, עכשיו אם אתה עושה משהו ואתה רוצה להפסיק לעשות אותו, אתה אומר למה אני עושה את זה, ...
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
... ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך ... הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים למה קל יותר לשלוט בכעס בעבודה מאשר בבית? הסיבה לכך שקל יותר לשלוט בכעס במקום העבודה לעומת הבית, קשורה לתפיסה עצמית ולמוסכמות חברתיות. בבית אנשים מרגישים נוח לשחרר את הכעס ולהביע אותו בחופשיות, בעוד שבעבודה קיים לחץ חברתי לשמור על איפוק כדי לא להיתפס כחסרי שליטה, חלשים או לא מקצועיים. לדוגמה, אדם יכול להתעצבן על עובד שעושה טעות, אך יבחר להסתיר את הרגשות כדי לא להיתפס כמנהל חסר יכולת שליטה. לעומת זאת, כאשר ילד עושה טעות דומה בבית, ההורה מרשה לעצמו ... שבפועל, הכעס קיים בשני המקרים. ההבדל הוא ברמת הביטוי שלו. בעבודה, התדמית המקצועית מחייבת להסתיר כעס כדי לשמור על סמכות, ובבית אנשים מרגישים ... שהבית מסודר כי כך יותר נוח לו לשחק, למצוא את הדברים שלו, ולהתנהל בצורה נעימה יותר ביום - יום. הוא מציע לתת לילדים תחומי אחריות מוגדרים בצורה ... הילדים שלך? ש: רגע אני אסביר את זה יותר טוב, בא נגיד שלמה מול העובדים אני יותר סובלנית ומול הילדים שלי אני פחות סובלנית. אליעד: את מרגישה יותר סובלנות מול העובדים ופחות סובלנות מול הילדים מה זה אומר בפועל תסבירי. ש: זה אומר שבוא נגיד אם הם מעצבנים אותי במשהו או נגיד עובדים באים עם איזשהו נושא שהוא נורא מעצבן אז אני לא מתעצבנת אלא לוקחת ומנתחת ... מעצבנים אותך קטסטרופה יפה, הבנתם מה היא שואלת היא אומרת למה העובדים שלה לא מצליחים באופן יחסי לגרום לה להתעצבן והילדים אם הם עושים משהו קטן ... כללי מה מעצבן אותך? ש: מעצבן אותי דברים טיפשיים. אליעד: ואם העובדים שלך עושים דברים טיפשיים זה מעצבן אותך? ש: כן. אליעד: אבל אמרת שמול עובדים לא מתעצבנת או פחות מתעצבנת. ש: אני מתעצבנת אני פשוט לא מראה להם. אליעד: אז את אומרת שגם מול העובדים את מתעצבנת וגם מול הילדים להם את מראה ולהם את לא מראה? ש: כן. אליעד: ... אני מרשה לעצמי ופה אני לא מרשה לעצמי. אליעד: את מתכוונת לומר שבעבודה את לא מרשה לעצמך להתעצבן ובילדים את מרשה לעצמך להתעצבן אבל השאלה התחילה אחרת בכלל השאלה הייתה נראית כאילו מול עובדים את לא מתעצבנת בכלל והילדים מעצבנים אותך עכשיו את אומרת משהו אחר שניהם מעצבנים אותי רק אצל העובדים אני לא מרשה להראות שאני מתעצבנת כי אז יגידו שאני חלשה לא יודעת לשלוט ... מה את אומרת? ש: אפשר לנסות. אליעד: מה מכעיס אותך הילדים העובדים או שזה אותו דבר ושרק הביטוי של הכעס שונה, מה האמת האם מול הילדים את ... את הכעס ופה אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס מה האמת? ש: אצל העובדים אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס. אליעד: למה? ש: כי זה לא מראה טוב. אליעד: כי זה לא נראה טוב כי אז כאילו איזו מנהלת את אם את כועסת אוקי ובבית תהיי אמא טובה וגם כועסת, זאת אומרת שבראש שלך בדימוי העצמי שלך את אומרת שמנהל כעסן זה לא לגיטימי כאילו אבל אמא כעסנית זה לגיטימי יכול להיות, יכול להיות שיש לך אמונה כזאת שאומרת לבטא כעס כמנהל זה לא הגיוני אבל לבטא כעס כאמא זה כן הגיוני יכול להיות? ש: אני חושבת שלבטא כעס ... משהו מסוים והוא חוזר על אותה טעות. אליעד: כן הבנתי אבל אם בעבודה, אוקי את כועסת כשאת אומרת למישהו לעשות משהו והוא לא עושה בקיצור בפרט כבר אמרת ... כללי אז ממילא אחר כך יותר קל לך לשכנע כי את יודעת איך המוח שלו עובד אז את יודעת מה צריך לעשות כדי שהוא יעשה משהו. אוקי עכשיו בואי ניקח, אתה ... ירצה שהבית יהיה נקי אז הוא ינקה את הבית רק מפחד בסדר וזה לא יעבוד אני מסביר לך קודם כל לגרום לו לרצות קודם כל הוא צריך לרצות שהבית יהיה נקי לפני ... אני סתם נותן דוגמה קודם כל להראות לו, את צריכה עכשיו להתחיל לנהל פנקסנות איזה דברים הם מתלוננים שקשורים לחוסר סדר בבית. מנהלת פנקס תראה אנחנו צריכים שהבית יהיה יותר מסודר ואז ככה וככה, איזה דברים טובים ... ש: זה גם טוב. אליעד: אז תשתמשי בשוט ומה יקרה אחרי שהשוט לא יעבוד יפעילו את השוט עליך. יש פתרונות לאורך זמן יש פתרונות לטווח קצר כי אז יהיו לך ...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ביעילות היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים. אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג נתונים ברורים ולנסות לזהות את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה והתלהבות כך שירצו מעצמם להשיג ... שני ההיבטים גם יחד. הוא מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים: לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל. מבין השניים, ... מהידע. זאת מכיוון שברגע שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, וזה גורם לו להרגיש מושפל, ... או הופך להיות ראש קטן. התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים. לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד: זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה. כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר. מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים? אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה לשחק משחק שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן ל
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח במשהו? אם אדם מולם בטוח במשהו ללא ספק, ... דעה שנראית כאילו היא מחייבת בעיות, אפשר לשאול אותו על ההיגיון שמאחורי הדעה הזו ולהצביע על האפשרויות השונות. למשל, אם מישהו טוען שצריך לפטר עובד מסוים, אפשר לשאול אותו כיצד ישלם את המחיר של המהלך ומהן ההשלכות של פיטורין שכאלה. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, אפשר להצביע על יתרונות אחרים שמציעים פתרונות יצירתיים, גם אם הם אינם מושלמים. איך לשנות את האווירה בארגון? כאשר האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, אליעד מציע לשדר כיוון חיובי ולהביא תקווה למערכת. אם אנשים מפיצים שמועות על חוסר תקווה, יש להציג את המצב באופן אמין ולומר להם שחשוב להבין שהבעיה לא תמיד חסרת פתרון, אלא נובעת לעיתים מהתנהלות לא נכונה. ניתן להסביר ששיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות יכולים לשפר את המצב. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, על המנהל להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להתעמת עם מי שמפיץ תחושות חוסר תקווה, כדאי להדגיש את היתרונות שבשיתוף פעולה ומאמץ משותף. אם מישהו טוען שאין תקווה, אפשר להראות לו שדווקא שיתוף פעולה יכול להוביל לשיפור. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים איך להתמודד עם אדם שמרגיש שהוא בטוח במשהו, ולגרום לו לשנות את דעתו? כשהאדם ... עם דעה שנראית מחייבת בעיות? במקרים שבהם אדם מביע דעה כלשהי, אפשר להדגיש את הקונפליקט שיכולה לגרום הדעה הזו. לדוגמה, אם מישהו אומר שצריך לפטר עובד מסוים, כדאי לשאול אותו על ההיגיון מאחורי זה, ואז להצביע על האפשרויות השונות. ניתן לשאול איך תשלם את המחיר של המהלך, מהן ההשלכות אם תפטר את העובד הזה ואחרים. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, כדאי להדגיש את היתרון של המצב שאתה מציע, גם אם זה לא בהכרח הפתרון המושלם. כיצד לשנות את האווירה בארגון שבו יש תחושת חוסר תקווה? אם האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, כדאי להציע כיוון חיובי ולהביא איזו תקווה. לדוגמה, כשיש אנשים ... על חוסר תקווה, כדאי להעמיד את המצב בצורה שתהיה אמינה ומבוססת. אפשר להראות שחשוב להכיר בכך שלפעמים הבעיה אינה חסרת פתרון, אלא נובעת מהתנהלות לא נכונה של אנשים בתוך הארגון. ניתן להציג את זה באופן חיובי, ולומר לאנשים שעם שיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות, המצב יכול להשתפר. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון , חשוב להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להיכנס למאבק עם מי שמפיץ את תחושת חוסר ... את המצב לטוב יותר. אם יש חשש לשמוע את האמת הקשה, ניתן להציג את הדעות השונות ולתת הזדמנות לפתרונות יצירתיים מבלי להתסיס את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים ש: איך מתמודדים עם אדם שהוא טוען איזשהו דבר וכשאני שואל אותו איך אתה הגעת ... תשובה מוחלטת והוא חושב ככה ואתה חושב ככה. ש: אוקי זה הבנתי זה ברור לי. אליעד: דבר. ש: יש נושא עכשיו עלה לי תוך כדי נניח שיש אווירה מסוימת בארגון אווירה לא טובה, אנשים כאילו מסתובבים אני הייתי מגדיר את זה בלי תקווה אז מה שאמרת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל עובדים נכון, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל עובדים נכון, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, הכוונה אישית בנושא לנהל עובדים נכון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 16:11:59 - wesi1