אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לימוד ✔טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
20:45טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
איך ללמוד שכנוע ומכירות בצורה אפקטיבית?

כדי ללמוד שכנוע, מכירות או NLP (תכנות נוירו - לינגוויסטי), לא די ללמוד רק את הטכניקות, אלא חשוב להבין את העקרונות הבסיסיים שמאחוריהם. יש המון טעויות נפוצות בלימוד תחומים אלו, במיוחד כאשר אנשים לומדים טכניקות מבלי להבין את החוקיות שמאחוריהן. כאשר מלמדים שיטה לשכנוע, לדוגמה, "תגיד ככה ואם תגיד את זה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו", השאלה המרכזית היא: למה זה עובד? האם זה עובד תמיד? זה לא מספיק לדעת ש"מחקרים הראו" כי כשאומרים מילה מסוימת זה משפיע על המוח, עלינו להבין את החוקיות שמאחורי ההתנהגות האנושית.

האם השיטות של שכנוע ומכירות תמיד פועלות?

רוב השיטות שמלמדים אינן נכונות ב - 100% מהמקרים. לדוגמה, אם מלמדים שיטה שאומרת "אם תעשה ככה, הלקוח יקנה", על התלמיד לשאול את עצמו: "האם זה תמיד נכון?" אם התשובה היא לא, על התלמיד להבין מתי זה עובד ומתי לא, ולמה זה קורה. הבנת הרציונל מאחורי כל פעולה היא הדרך להצלחה, כי רק כך אפשר לדייק את השיטה ולהתאים אותה לכל סיטואציה.

האם כל שיטה נכונה תמיד?

לא כל שיטה נכונה תמיד. במכירות ובשכנוע יש המון שיטות נכונות, אך הן תלויות בסיטואציה. הבנת החוקים הפנימיים שמניעים את התהליך היא המפתח להצלחה. אם אתה מבין את החוקים, תוכל להתאים את עצמך לכל סיטואציה ולספק את התוצאה הרצויה.

איך להימנע מהטעויות השכיחות בלימוד שכנוע ומכירות?

כדי להיות שכנע ומוכר מוצלח, עליך לשאול תמיד "למה זה כך?" כאשר מישהו מלמד אותך שיטה. אל תספק עם הסברים שטחיים. חפש את ההיגיון מאחורי כל טכניקה, רק כך תוכל להבין את השיטה באופן מלא ולדייק את השימוש בה. כאשר אתה מבין את ההיגיון מאחורי כל פעולה, תוכל למנוע טעויות ולהימנע מהפשטנות יתרה שגורמת למכירה לא להצליח.

הטעות בלימוד שיטות שכנוע ללא הבנת למה זה עובד

אחת הטעויות הגדולות של אנשים שלומדים NLP ושכנוע היא שהם לומדים את הטכניקות בלי להבין את למה מאחוריהם. לדוגמה, אם מישהו אומר לך "אם תגיד ככה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו", השאלה היא: למה זה עובד? הבנת הסיבה, או "המהות" של השיטה, חיונית להצלחה. רבים לא שואלים את עצמם למה טכניקות מסוימות פועלות, ומספיק להם שמישהו אמר שהן עבדו במקרים מסוימים.

המשמעות של הבנת החוקיות

כשאתה לומד שיטה, לא מספיק לדעת איך היא פועלת, אלא עליך להבין את החוקיות שמאחוריה. למשל, תהליך של מכירה הוא תהליך חד ערכי - כלומר, בסופו של דבר, או שהלקוח יקנה את המוצר או שלא. כל שיטות המכירה בסופו של דבר מכוונות למטרה הזו. אם לא נבין את החוקיות שמניעה את תהליך המכירה, נתקשה להתאים את השיטה לכל סיטואציה.

איך ללמוד את השיטה ההפוכה?

כחלק מההבנה המעמיקה של כל שיטה, חשוב ללמוד גם את השיטה ההפוכה שלה. אם אומרים לך להיות נחמד כדי למכור, שאל את עצמך גם באילו מקרים כדאי לא להיות נחמד. אם מישהו מציע לך כוס מים, איך תדע אם זה המקרה שבו כדאי להיות נחמד או להפך, לא נחמד? זה מה שיבדל בין מקצוען לבין חובבן.

ההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה

אם תבין את ההיגיון מאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה, תוכל להצליח הרבה יותר. כאשר אתה יודע מתי וכיצד יש להשתמש בטכניקות השונות, תוכל להגיע לתוצאה הרצויה בצורה מדויקת וממוקדת. זאת, לעומת גישה שטחית של "לעשות כמו שכולם עושים" מבלי להבין את המהות מאחוריהם.

ההיגיון של טכניקות שכנוע ומכירה

חשוב להבין את ההיגיון מאחורי כל פעולה שמבוצעת. אם המורה אומר לך ששיטה מסוימת תעבוד ב - 100% מהמקרים, תמיד כדאי לשאול אותו: "למה זה עובד?" "האם תמיד זה נכון?" אם התשובה היא לא, עליך להבין מתי זה כן עובד ומתי לא.

לסיום

לא כל שיטה נכונה תמיד, ולכן חשוב להבין את החוקיות וההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה. עליך להיות סקרן ולשאול תמיד "למה זה ככה?" רק כך תוכל להבין את העקרונות שמניעים את השיטה וליישם אותה בצורה הטובה ביותר.
איך ללמוד שכנוע ומכירות בצורה אפקטיבית?

אם אתם לומדים שכנוע, מכירות או NLP (תכנות נוירו - לינגוויסטי), חשוב לדעת שלא מדובר רק בללמוד מה לעשות, אלא גם להבין למה השיטות עובדות. אחת הטעויות הגדולות היא ללמוד טכניקות מבלי להבין את העקרונות הפנימיים שעומדים מאחוריהן.

למה חשוב להבין למה השיטות של NLP ושכנוע פועלות?

כאשר מלמדים אותנו שיטה לשכנוע, לדוגמה, "תגיד ככה ואם תגיד את זה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו", השאלה המרכזית היא: למה זה עובד? האם זה עובד תמיד? אם אומרים לנו שמחקרים הראו שכשאומרים מילה מסוימת, זה משפיע על המוח, זה לא מספיק. אנחנו צריכים להבין את החוקיות שמאחורי ההתנהגות האנושית.

למשל, אם אתה לומד על מכירה, אתה חייב להבין את התהליך בשלמותו: מה קורה בפועל כאשר אדם רוכש מוצר, ומהי החוקיות שמובילה לכך. ברוב המקרים, השיטות נראות נכונות, אך חשוב לדעת מתי הן לא יפעלו, וכיצד ניתן לשפר את השיטה כשזה לא עובד.

האם תמיד השיטות של שכנוע ומכירות פועלות?

רוב השיטות שמלמדים לא נכונות ב - 100% מהמקרים. לדוגמה, אם מישהו מלמד שיטה לפיה "אם אתה תעשה ככה, הלקוח יקנה", התלמיד צריך לשאול: "האם זה עובד תמיד?" אם לא, עליך להבין מתי זה כן עובד ומתי לא, ולמה. להבין את הרציונל מאחורי כל פעולה היא הדרך להצלחה, כי רק ככה תוכל לדייק את השיטה ולהתאים אותה לכל סיטואציה.

האם כל שיטה נכונה תמיד?

במכירות ובשכנוע יש הרבה שיטות נכונות, אך הן תלויות בסיטואציה. לכן, חשוב להבין את החוקים הפנימיים שמניעים את התהליך. אם אתה מבין את החוקים, תוכל להתאים את עצמך לכל סיטואציה ולספק את התוצאה הרצויה. יש ללמוד כל שיטה, אך גם את ההפך שלה. למשל, אם אומרים לך להיות נחמד כדי למכור, עליך להבין גם את המקרים שבהם כדאי להיות פחות נחמד.

איך להימנע מהטעויות השכיחות בלימוד שכנוע ומכירות?

עליך להיות סקרן ולשאול "למה זה כך?" כאשר מישהו מלמד אותך שיטה. אל תספיק עם הסברים שטחיים. חפש את ההיגיון מאחורי כל טכניקה כדי לוודא שאתה מבין אותה באופן מלא. רק כך תוכל להיות שכנע ומוכר מוצלח באמת.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת מהטעויות של אנשים שלומדים שכנוע לומדים NLP לומדים שכנוע, לומדים מכירות לומדים ניהול משא ומתן או בעיקרון לומדים כל תחום, כן אבל כרגע נתמקד כי מה שאני אגיד עכשיו זה נכון גם בכל תחום אבל כרגע נתמקד באנשים שלומדים את כל הנושא של שכנוע ומכירות ואחת הטעויות שלהם. ואחת הטעויות היא שאנשים שהם מנסים ללמוד שכנוע בעצם לומדים איך לשכנע, מה זאת אומרת למה שמישהו שלומד איך לשכנע זאת תהיה טעות מה הוא צריך ללמוד? התשובה היא שבן אדם שלומד איך לשכנע איך למכור צריך ללמוד לא רק איך לשכנע אלא למה השיטה של השכנוע היא כך ולא אחרת.

מה זאת אומרת לדוגמה נגיד אומרים לך "אם אתה רוצה לשתול למישהו מחשבה תגיד ככה תעשה ככה" ואז בן אדם לומד "וואלה אם אני ארצה לשתול מחשבה אני אעשה ככה אני אגיד ככה" אבל השאלה היא האם אתה מבין למה אם אתה תעשה ככה זה ישתול לו מחשבה למה אם אתה תעשה ככה זה ישכנע אותו, למה אם אתה תגיד ככה וככה הוא יקנה פחות למה אם תגיד ככה וככה הוא יקנה יותר. עכשיו חלק גדול מהאנשים גם יגידו "מה זאת אומרת? אנחנו לומדים מה לעשות ואנחנו גם לומדים למה לעשות, אנחנו לומדים גם למה זה ככה" אבל מה שהם לא שמים לב שהרבה מאוד פעמים אם נשאל אותו "תגיד ולמה זה ככה?" אז הוא יגיד "כי מחקרים גילו שהמוח של בני אדם מעדיף לשמוע את המילה לא מאשר לשמוע את המילה כן" או סתם איזה משהו אחר כן.

ומה שהבן אדם לא מבין שלהגיד מחקרים אמרו או שהמוח של הבן אדם אוהב ככה או ככה זה לא נקרא להבין למה זה כי מחקרים בעצם מראים לך, סטטיסטיקות יכולות להראות לבן אדם מה בדרך כלל קורה אבל למה זה קורה ככה, זה כמו להגיד למישהו "אתה אומר שצריך לעשות דבר כזה וכזה אבל למה מה ההיגיון של זה, למה המוח של הבן אדם אוהב כשאומרים לו ככה ולא אוהב כשאומרים לו ככה, למה אם נדבר לבן אדם בצורה כזאת הוא ישתכנע ואם נדבר בצורה כזאת הוא לא ישתכנע, למה פה יש יותר סיכוי שהוא ישתכנע ופה פחות סיכוי שהוא ישתכנע למה מה הסיבה?".

תכף אני גם אסביר גם למה חשוב להבין את ה - "למה" הזה אבל מה שאני רוצה לחדד שבן אדם שיגיד כי "מחקרים הראו ש..." או "מחקרים שנעשו הראו ש..." אין לזה משמעות כי אתה עדיין לא מבין אבל למה זה ככה, זה שעשו סטטיסטיקה וראו שב - 99% מהמקרים אנשים שאומרים להם א' אז, מאיימים עליהם באקדח והם עושים פעולה מסוימת זה עדיין לא מסביר למה אנשים עושים את זה אתה יכול להגיד "למה אנשים עושים את זה? כי הם עושים את זה" לא אבל למה הם עושים את זה. עכשיו מה זה אומר להבין למה? להבין למה פירושו להבין מה החוקיות המוחלטת שימו לב שנכונה ב - 100% מהמקרים לא ב - 99% מהמקרים לא ב - 80% לא ב - 20%, מה החוקיות האחת והיחידה שנכונה ב - 100% מהמקרים לגבי איך לשכנע אנשים ואיך היא מתבטאת בחוק שנגזר ממנה לגבי אם להגיד בצורה כזאת או להגיד לבן אדם בצורה אחרת.

ועכשיו אני אסביר את זה קצת יותר לעומק והנושא הוא פשוט יש תהליכים של מכירה, בסופו של דבר אם נגיד ניקח תהליך בן אדם קנה מוצר, אוקי עכשיו איך למכור לו את המוצר? אפשר ככה אפשר מפה אפשר משם אבל בסוף כל השיטות מכירה מתנקזות לזה שבסופו של דבר הבן אדם צריך לקנות את המוצר, זאת אומרת בסופו של דבר התרחשה המכירה. עכשיו מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שיש איזה תהליך שבהתחלה שלו הוא רב ערכי ובסוף שלו הוא חד ערכי, מה זאת אומרת חד ערכי? זאת אומרת שכל שיטות המכירה לצורך העניין יכוונו אותנו לדבר החד ערכי שבו בסוף הבן אדם רכש את המוצר כי רכישת מוצר זה דבר מוגדר הוא רכש את המוצר או לא רכש את המוצר, שכנעת אותו לא שכנעת אותו עשה שיעורים לא עשה שיעורים, אוקי זה חד ערכי לעומת זאת איך להגיע לאותו דבר חד ערכי? אז בכל מיני דרכים תעשה מפה תעשה משם.

ועכשיו מה שאני מנסה לומר זה שיש איזו חוקיות אחת חד ערכית שכאשר היא קוראת מצליחים לשכנע את הבן אדם מצליחים לסגור את העסקה, כשהיא לא קוראת לא מצליחים. עכשיו כל השיטות הן רק דרכים לנסות להגיע לאותה חוקיות ואת אותה חוקיות רוב ככל האנשים לא יודעים ולא לומדים ולא מבינים, עכשיו מה הבעיה באנשים שלומדים שכנוע למה זאת טעות ללמוד שכנוע בלי להבין למה זה ככה מה הטעות בזה? הטעות בזה היא די פשוטה הבעיה הי די פשוטה כי רוב החוקים שמלמדים אנשים הם חוקים שהם לא נכונים ב - 100% מהמקרים הם נכונים במקרים מסוימים.

זאת אומרת אם היו מלמדים את הבן אדם חוק נגיד שמלמדים בן אדם חוק ואומרים לו "תקשיב אם אתה מדבר ללקוח בצורה כזאת הוא יקנה את המוצר", עכשיו אתה בתור אחד בתור בן אדם שהולך ללמוד שכנוע מכירות NLP או כל שטות אחרת, למה אני קורא לזה שטות? כי בסופו של דבר מי שמבין את הפרינציפ אז זה כבר נחשב לשטות, מי שיודע איך עובד המוח של הבן אדם אז גם כל הנושא של שכנוע זה כבר הופך למשחק ילדים עבורו כי זה לא מורכב יותר מדי.

בכל מקרה בן אדם הולך ללמוד ואז אומרים לו "תקשיב תעשה ככה תעשה ככה וזה יעבוד", עכשיו אתה כאדם שלומד את הנושא הזה צריך לשאול את המורה שלך את זה שמלמד אותך להגיד לו "תגיד לי אם אני אעשה ככה וככה מה שאמרת לי מה שאמרת אני אעשה, האם ב - 100% מהמקרים זה יעבוד 100% מהמקרים אני יכול להיות בטוח שזה יעבוד?", אם אתה לוקח מטבע זורק אותו 100% מהמקרים שהוא נופל למטה לא עף למעלה, נכון בהנחה שחוקי המשיכה נכונים ובהנחה שאין איזה "קסם" איזה חוט שקשר את המטבע וחוק המשיכה הוא תמיד נכון, "האם החוק שאתה נתת לי לגבי מכירות האם החוק הזה נכון ב - 100% מהמקרים כן או לא?".

עכשיו אני אומר לכם שב - 99% מהמקרים אותו מורה בהנחה שהוא הגון וישר הוא יגיד "לא אדוני זה לא 100% מהמקרים אני לא להתחייב לך שתמיד זה יעבוד אולי לפעמים זה יהיה ההפך" ואז מה שבעצם צריך לעשות התלמיד אז זה כזה דבר, עכשיו שימו לב בא נניח נגיד שהחוק הזה נכון ב - 100% מהמקרים יש או שהחוק הזה נכון ב - 100% מהמקרים או שלא, עכשיו אם החוק הזה לא נכון ב - 100% מהמקרים אז אנחנו רוצים להבין אז ההיגיון אומר "אוקי אז בא תסביר לי מתי זה עובד ומתי זה לא עובד", עכשיו זה הצוואר בקבוק של כל אלה שמלמדים מכירות או לצורך העניין מלמדים כל נושא.

כשאומרים לבן אדם "אם תגיד לילד שלך ככה הוא יפעל ככה ואם תגיד לו ככה הוא יפעל ככה" בכל תחום בכל עניין "אם תעשה ככה יקרה ככה ואם תעשה ככה יקרה ככה" ואז אומרים לו "רגע אבל ב - 100% מהמקרים אם אני אעשה ככה אז יקרה ככה?" ואז הוא אומר לך "לא זה לא נכון ב - 100% מהמקרים אבל יש סיכוי", אתה אומר "אוקי ומתי זה כן יעבוד ומתי זה לא יעבוד, מה ההיגיון מה החוקיות מה החוק החוקיות שלפיה יוחלט בסוף אם זה יעבוד או לא יעבוד?" ואת זה רוב האנשים שמלמדים לא יודעים, למה הם לא יודעים? כי פשוט הם לא יודעים, לא יודעים לא חקרו לא מבינים את התחום שאותו הם מתיימרים ללמד.

בכל מקרה עכשיו אם התלמיד חכם, אוקי אם הוא עוד לומד והוא רוצה להיות חכם אז מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להבין למה נגיד שאתה אומר לי שב - 90% מהמקרים 90% מהאנשים אוהבים שמציעים להם כוס מים, "למה 90% מהאנשים אוהבים את זה אני רוצה לדעת למה 10% מהאנשים לא אוהבים את זה, אני רוצה לדעת איך לפעול אני רוצה לדעת לזהות גם את ה10% מהמקרים" כי שימו לב כשיודעים את החוק את החוקיות האמיתית אז המכירה הופכת להיות טובה פי אינסוף יותר מאשר אם לא יודעים את החוקיות.

כי אם לא יודעים את החוקיות זה כמו לראות באפלה אתה משאר ש - 99% מהאנשים זה עובד אז אתה עושה אבל אתה לא באמת מבין אתה לא באמת יודע, אתה לא באמת יודע לדייק את הפעולה כי אתה לא יודע מה בדיוק קרה שם מה החוק מה הנוסחה המדויקת שלפיה זה יעבוד או לא יעבוד, מה הדיוק גם כדי לקלוע ל - 10% האחרים ולדעת אולי הלקוח שעכשיו אתה יושב איתו הוא בכלל שייך ל - 10% שאצלם זה לא עובד וגם בתוך ה - 90% אם בן אדם היה מבין למה בדיוק זה עובד אז הוא גם את מה שהוא עושה הוא היה יכול לעשות טוב פי הרבה מאוד ולהצליח למכור הרבה יותר.

אז זאת אומרת אז דבר ראשון ברגע שיש חוק שאומרים לך אם אתה רוצה לשכנע אנשים תעשה ככה תגיד ככה וכו' אז מה שצריך לשאול "ולמה זה עובד רגע זה נכון ב - 100% מהמקרים, 100% מהמקרים אם אני אגיד לו את המילה הזאת הוא יקנה 100% מהמקרים עדיף לדבר ככה זה תמיד עובד, תמיד 100% אין יוצא דופן?" מספיק שיש מקרה אחד יוצא דופן זה אומר שלא הבנת את החוק לעומקו כי זה כמו בחוקי הפיזיקה אם יש שתי תופעות שסותרות זה אומר שיש חוק שמקיף את שתי התופעות האלה והוא הנכון ושתי התופעות שראית הן רק ביטוי של החוק הפנימי יותר.

אותו דבר גם בנושא של שכנוע אם אתה יש לך איזה חוק שאומר "אם תעשה ככה זה יעבוד תעשה ככה" ובדרך כלל זה יעבוד לא תמיד זה יעבוד לנסות להבין מה החוק הבסיסי יותר מה המקיף, מה החוק שמקיף את שני החוקים האלה שלפיו יוחלט אם אני אצליח לשכנע את הבן אדם או לא. עכשיו כפי שאמרתי למה זה טוב כדי לדעת לזהות את הסיטואציה המתאימה כדי באמת להבין שכנוע, באמת להבין איך זה עובד אבל נניח שמישהו אומר לך "כן אם אתה תעשה את זה 100% מהמקרים זה יעבוד" ונניח שהוא גם לא שיקר אותך, דהיינו, נניח שבאמת 100% מהמקרים זה יעבוד גם אז כדאי להבין "ולמה 100% מהמקרים זה עובד מה ההיגיון בזה, למה זה ככה ולא אחרת?".

עכשיו לכאורה מה אכפת לנו מה אכפת לבן אדם להבין למה זה עובד אם זה עובד אמרו לך תעשה את זה וזה יעבוד מה אכפת לך איך זה עובד ולמה זה עובד? התשובה פשוטה כי אם תבין למה זה עובד יכול להיות שמזה תוכל לגזור עוד חוקים נוספים שגם הם נכונים ב - 100% מהמקרים. שימו לב אומרים לך "אם תעשה פעולה מסוימת תצליח למכור" אתה שואל את המורה שלך "ב - 100% מהמקרים אני אצליח למכור?", "100% מהמקרים אתה תצליח למכור" ואז אתה חושב בהיגיון "הוא מרמה אותי? לא הוא לא מרמה אותי, וואלה אז יש בזה היגיון שאין שום אפשרות לדמיין מישהו שאם נגיד לו את זה הוא לא ירצה לקנות, אין אפשרות זאת אומרת 100% מהמקרים זה עובד".

עדיין שווה גם במקרה כזה גם לחוק הזה שווה לשאול "ולמה זה מה ההיגיון בזה, למה שזה יעבוד מה הרציונל?", ולמה בכל זאת שווה להבין את הרציונל? כי אם נבין את הרציונל ממנו נוכל לגזור עוד חוקים נוספים. עכשיו בשורה התחתונה מה שאני בא להראות ולהסביר שככה יש אנשים שהולכים לפי מחקרים לפי כל מיני איזה רעיונות, כל מיני דברים "אתה יודע המחקרים הראו ש..." ואפילו מסבירים דרך אגב אפילו גם מסבירים את ההיגיון יש כאלה שביאים איזה טיפים למכירות ואפילו מסבירים את ההיגיון אבל אם נגיד לו "תגיד לי וזה נכון ב - 100% מהמקרים מה שאמרת עכשיו ההיגיון הזה הוא תמיד נכון, אני יכול בעיניים עצומות תמיד כשאומרים לי את המילה הזאת תמיד להגיד את המילה הזאת ותמיד זה יעבוד בטוח יעבוד?", "לא תראה זה", "תגיד לי ומתי זה יעבוד ומתי זה לא יעבוד?" לא יודעים למה כי המורים לא באמת מבינים את החומר שאותו הם מלמדים.

אותו דבר סתם כמטאפורה כדימוי נגיד אומנויות לחימה מלמדים בן אדם איך לתת אגרוף אבל האם יש באמת דרך אחת נכונה לתת אגרוף? תשובה כן יש דרך אחת נכונה לתת אגרוף אבל זה תלוי בסיטואציה ספציפית זה תלוי במאה פרמטרים נוספים, במילים אחרות אין דרך אחת נכונה לתת אגרוף זה תלוי בסיטואציה. עכשיו הטיפש מה עושה? "איך אמרו לך לתת אגרוף תלמד ככה נותנים אגרוף תן את האגרוף", אבל מה יקרה? יש מקרים שבהם הוא צריך לא לתת אגרוף בהם הוא צריך לתת אגרוף עם האצבע, משהו אחר הוא ייתן אגרוף והיד שלו לא תכנס היד שלו תישבר למה כי הוא טיפש הוא לא הבין למה עושים את זה ככה מה הסיבה מה היתרונות מה החסרונות.

אותו דבר לגבי נושא של שכנוע ומכירות בשכנוע ומכירות מה השיטה הטובה ביותר לשכנע אנשים מה השיטה הטובה ביותר למכור, איך למכור איך לשכנע איך מטפלים בהתנגדויות, איך לסגור עסקאות איך להצליח במשא ומתן כל הביזנס הזה הוא שיש הרבה מאוד דרכים שנכונות ב - 100% אבל במקרים מסוימים. מה זאת אומרת נכונות ב - 100%? הכוונה שבאופן יחסי הן האלטרנטיבות הטובות ביותר למקרים מסוימים כי עדיין יש בחירה חופשית לבן אדם והוא לא חייב בסופו של דבר להסכים עם שום דבר והוא גם יכול לבחור שלנגד השכל הוא רוצה לעשות מה שהוא רוצה וזה נושא שהסברתי אותו במקום אחר האם ברמה הלוגית באמת אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר כן או לא.

אבל בכל מקרה המהות היא שיש הרבה מאוד שיטות והעניין הוא, שצריך ללמוד את כל השיטות וכל שיטה שלומדים צריך גם ללמוד את השיטה ההפוכה שלה, שימו לב כל שיטה שלומדים צריך ללמוד את השיטה ההפוכה שלה זאת אומרת אם אומרים לך "בשביל למכור למישהו משהו תגיד ככה" אם אתה רוצה באמת לדעת את האמת תנסה למצוא באיזה מקרים אתה דווקא צריך להגיד הפוך כדי למכור. נגיד אומרים לך "אם לקוח תביא לו כוס מים תהיה נחמד אליו יש יותר סיכוי שהוא יקנה" אתה רוצה להיות בטוח שהבנת את זה מה שאתה צריך לעשות זה לשאול את עצמך "אוקי באיזה מקרים כשלקוח בא אלי אני צריך לשפוך עליו כוס מים ולהיות לא נחמד אליו בשביל שהוא יקנה?".

למה כי האם באמת ב - 100% מהמקרים אם אתה תציע ללקוח תהיה נחמד אליו הוא יקנה 100% מהמקרים הוא יקנה? לא בהכרח תפעיל טיפה את ההיגיון ותראה שלא בהכרח. האם אתה יכול לדמיין מקרה שבו אתה דווקא תהיה מגעיל ללקוח ודווקא בגלל זה הוא יקנה? אתה יכול לדמיין יפה אז בא נבין את ההיגיון באיזה מקרים אתה צריך להיות מגעיל ללקוח ובאיזה מקרים אתה צריך להיות נחמד ללקוח. עכשיו גם אם נאמר שברוב המקרים אתה צריך להיות נחמד ללקוח אבל אולי אתה צריך להיות נחמד ברמה מסוימת ומגעיל ברמה אחרת.

שימו לב גם אם בן אדם יגיד "אבל מה אני צריך את זה בכל מקרה ברוב המקרים צריך להיות נחמד ללקוח אז אני אלך על ה - 90% מהמקרים שבהם צריך להיות נחמד ללקוח, אני אהיה נחמד ללקוח ומספיק לי 90%" אבל מצד שני קודם כל אתה לא באמת מקצוען כי אתה לא מבין את ה - 10% האחרים וכו' ודבר נוסף האמת היא שאם אתה תבין את החוקיות מה ההיגיון שאתה צריך להיות נחמד ללקוח אז אתה תוכל להיות נחמד אליו בצורה יותר מדויקת, בצורה יותר ממוקדת. ודבר נוסף אם יש לנו כמה אחוז מקרים שבהם אתה דווקא צריך להיות מגעיל ללקוח כדי שהוא יקנה אז אם אתה תדע את זה אז יכול להיות שבסופו של דבר זה לא שיש 90% מהאנשים שאתה צריך להיות נחמד ו - 10% שאתה צריך להיות מגעיל זה כל לקוח ולקוח בפני עצמו אתה צריך להיות במינון מסוים נחמד כלפיו ובמינון מסוים מגעיל אליו.

אבל איך תדע מה המינון איך תדע מי הלקוח, איך תדע איך לעשות איך תדע מתי להיות מגעיל ומתי להיות נחמד, איך תדע אם להיות נחמד מגעיל נחמד או מגעיל נחמד נחמד איך תדע, הכוונה בסדר איך תדע אם להיות קודם נחמד קודם מגעיל איך תדע את כל הדברים האלה? אם בן אדם לא מבין את ההיגיון אם בן אדם הוא כמו תוכי לימדו אותו והוא הלך קיבל תעודה הוא יש לו תעודה דוקטור בשכנוע דוקטור ב - NLP, דוקטור במכירות דוקטור בשקר כלשהו אבל הוא לא מבין "אבל תגיד לי ולמה זה ככה למה זה ככה רק ב - 95% מהמקרים, למה לא ב - 100% מהמקרים?".

ראיתם פעם חוק מחוקי הפיזיקה שנכון ב - 95% מהמקרים חוק שהוא נכון לא רק שהוא לא נכון, איך יודעים אם דבר נכון או לא? האם הוא נכון ב - 100% מהמקרים אם גילית שיטה שהיא לא נכונה ב - 100% מהמקרים זאת לא שיטה נכונה היא חלק משיטה נכונה אבל היא לא השיטה הנכונה, אתה עוד צריך ללכת ללמוד צריך להשלים את ההשכלה עד שתגיע לחוק שהוא ב - 100% מהמקרים נכון וכל סיטואציה היא מקרה לגופו. אותו דבר בנושא של השכנוע כל מה שמלמדים להבין את ההיגיון של זה ולבדוק למה לפעמים זה ככה ולמה לפעמים זה ההפך וכשאומרים חוק תעשה ככה לשאול את עצמך "ובאיזה מקרים אני צריך לעשות הפוך, תמיד ככה 100% מהמקרים ככה ואם זה לא תמיד ככה אז מתי זה ככה ומתי זה לא ככה, לפי איזה חוקיות ואם זה ב - 100% מהמקרים ככה למה ב - 100% מהמקרים זה ככה מה ההיגיון בזה, מה הרציונל אולי? מזה נלמד עוד דבר חדש".

עכשיו כל מה שהסברתי עכשיו נכון כמובן גם באופן כללי לגבי כל תחום יש הרבה יועצים בהרבה מאוד תחומים בהרבה מאוד הקשרים ובהרבה מאוד עניינים, עכשיו כשמישהו נותן לך עצה "אתה רוצה להיות מאושר? תחשוב בצורה מסוימת תאמין בעצמך, תחשוב חיובי תהיה שמח, תהיה פסימי תהיה אופטימי" לא משנה כל תחום בכל עניין איך להצליח במבחן איך להצליח בלימודים, איך להצליח עם ילדים איך להצליח בזוגיות לא משנה כל תחום, יש הרבה עצות בן אדם שמקבל עצה אם הוא לא חכם בלשון המעטה אז הוא אומר "אוקי מה העצה? בא נעשה אותה" אם הוא עוד יותר "חכם" אז הוא בודק "בדרך כלל זה עובד? יאללה בא נעשה אותה" אבל אם הוא חכם אמיתי או רוצה להיות חכם אמיתי הוא אומר "אבל למה זה ככה מה ההיגיון למה אם אני אעשה את זה זה יעבוד, למה מה בא תסביר לי את ההיגיון".

למה כי רוב העצות הן לא נכונות ב - 100% מהמקרים רוב העצות נכונות בחלק מהמקרים, עכשיו מישהו שהוא טיפש הוא לוקח את העצה נצמד אליה ואז לפעמים זה מצליח ולפעמים זה לא מצליח אבל מישהו שהוא חכם הוא אומר "בוא נבין מה ההיגיון של זה ואז תמיד נוכל להצליח כי נוכל להתאים את עצמנו לסיטואציה". בקיצור בשורה התחתונה אל תהיו פתאים כשמישהו מלמד אותכם שיטות לשאול "תמיד זה נכון 100% מהמקרים זה נכון?" אם הוא אומר "כן 100% מהמקרים זה נכון", "למה זה נכון ב - 100% מהמקרים תסביר לי את ההיגיון למה שזה יהיה נכון ב - 100% מהמקרים?" והוא אומר לך "כי ככה בני האדם מתנהגים", "ולמה ככה בני האדם מתנהגים מי החליט אולי לא, אולי הם לא מתנהגים ככה איך אתה יודע שהם מתנהגים אולי זה חד פעמי, אולי רק בקבוצה שבדקו הם מתנהגים ככה ובמקרה אחר הם לא מתנהגים ככה" צריך למצוא חוקיות מוחלטת.

כל שכן אם הוא אומר "לא תראה זה לא נכון ב - 100% מהמקרים", "אז אם זה לא נכון ב - 100% מהמקרים אז תסביר לי מתי זה עובד ומתי זה לא, אני רוצה להבין את ההיגיון?". ושלא יעבדו עליכם כי הרבה אנשים מתיימרים ללמד תחומים שהם לא באמת מבינים בהם זה נכון שבן אדם בכיתה ג' יודע לקרוא ולכתוב יותר טוב מילד בגן חובה אבל עדיין ילד בכיתה ג' לא יודע לקרוא ולכתוב כל כך טוב, כן אותו דבר אז נכון שבן אדם שהוא עוד לא מבין שום דבר בשום הקשר בשום עניין אז הוא אומר "וואלה למדתי", מה למדת מי לימד אותך הבנת בכלל משהו הבנת למה זה ככה, הבנת את ההיגיון של זה?

ושימו לב עוד פעם מחקרים כשאומרים "מחקרים הראו שבני אדם אוהבים על פי סטטיסטיקה והמוח ככה וככה" ולמה המוח ככה וככה ולמה זה לא תמיד נכון, אדוני אם מה שאתה אומר לי זה נכון זה צריך לעבוד ב - 100% מהמקרים אם זה לא עובד ב - 100% מהמקרים אתה פה מפספס משהו, אתה פה מטעה אותי במשהו אתה משקר אותי במשהו. יש הרבה אנשים שמוכרים שיטות "התגלה סוד 97% הצלחה, התגלה סוד של 98% הצלחה, התגלה סוד 99% הצלחה" אדוני אם הסוד הזה נכון למה זה רק עובד ב - 99% מהמקרים? לא תמצאו פיזיקאי שאומר לכם בדברים שהם מדעים מדויקים שאומר "יש חוק בפיזיקה אבל זה עובד ב - 99% מהמקרים" אין דבר כזה, אם יש דבר שעובד ב - 99% מהמקרים זה אומר שהוא חלק או יכול להיות חלק מאיזה חוק אחר אבל חוק זה משהו שעובד ב - 100% מהמקרים לא ב - 99% מהמקרים. אז שלא יעבדו עליכם ואל תעבדו על עצמכם בהצלחה.
לראות לומדים מכירות צריך להגיד ממוקד לקנות את המוצר שלך סיכוי לגרום לכל אחד אדם מצליח איך לפעול לשאול להיות טובים nlp איך ללמוד איך ללמוד nlp איך ללמוד לשכנע איך ללמוד נכון איפה ללמוד nlp איפה ללמוד מכירות איפה ללמוד שכנוע טעויות טעויות של nlp טעויות של מכירות טעויות של שכנוע טעות לטעות לימוד לימוד nlp ללמוד ללמוד nlp ללמוד לשכנע ללמוד מכירות ללמוד נכון ללמוד שכנוע למידה לשכנע מכירות ממי ללמוד ממי ללמוד nlp נלפ שכנוע
לימוד גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות, האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל
לימוד גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות, האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל
לימוד גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות, האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל האם לימוד גמרא באמת מפתח את השכל? הנושא המרכזי שאליעד כהן דן בו הוא השאלה האם לימוד גמרא ותורה אכן מפתח את השכל, והאם הוא משפר את החשיבה הלוגית ואת היכולת לנתח ולהסיק מסקנות בצורה טובה יותר. לדעת אליעד, התשובה לשאלה זו אינה חד - משמעית, אלא תלויה באופי הלימוד ובדרך שבה האדם לומד. מהי הכוונה בפיתוח השכל באמצעות לימוד תורה? ראשית, חשוב להבין מה הכוונה בביטוי פיתוח השכל. אם הכוונה היא להעשיר את הידע בשפות, אזי ברור שלימוד גמרא מפתח את השכל מכיוון שהיא כתובה בארמית, ולימודה משפר את כישורי השפה. אך השאלה האמיתית היא האם הלימוד תורם לשיפור החשיבה הלוגית, כלומר, ליכולת לנתח מצבים בצורה חדה ומדויקת ולהסיק מסקנות נכונות. באילו מקרים לימוד גמרא מפתח את השכל בצורה יעילה? אליעד כהן מסביר שלימוד גמרא אכן יכול לפתח את השכל כאשר הוא כולל בתוכו תהליכים של חקירה וניתוח ... מאלצת את האדם לחשוב בצורה מורכבת ולוגית. כאשר אדם מתאמץ להבין מדוע דבר מסוים מוביל לדבר אחר, הוא עוסק בניתוח סיבתיות, תהליך שהוא חיוני לפיתוח החשיבה הלוגית. לימוד שכזה משפר את היכולת לנתח מצבים מורכבים ולהגיע למסקנות ברורות ומדויקות. מתי לימוד גמרא אינו מפתח את החשיבה? לעומת זאת, לא כל לימוד תורה או גמרא אכן תורם לשיפור יכולות החשיבה. לדוגמה, כאשר האדם לומד גמרא ... שבוע, ומסיקים מסקנות על סמך גימטריה או פרשנויות שאינן מבוססות על ניתוח לוגי, אלא על דמיון. תהליך כזה אינו מפתח את החשיבה, אלא דווקא את הדמיון או האמונה. האם לימוד גמרא יכול להזיק לחשיבה? אליעד גם מתייחס לכך שלימוד גמרא או תורה יכול לפעמים אפילו לגרום לנזקים לחשיבה. הוא מסביר שישנם אנשים הלומדים תורה מתוך גישה אידיאולוגית, מבלי לערוך שום חקירה או ביקורת עצמית, ומקבלים הנחות לא בדוקות כדברים מוחלטים. לימוד כזה עלול לגרום לבלבול, אי - בהירות והפרעות חשיבה שונות, ובמקרים קיצוניים אפילו להפרעות נפשיות. אליעד מציין שלעיתים, אנשים שמשלבים לימוד תורה עם סמים או עם מצבים נפשיים קשים, עשויים לזרז בכך את הפרעות החשיבה שלהם. איך להבטיח שלימוד תורה או גמרא יפתח את החשיבה הלוגית? אליעד מדגיש שההבדל החשוב הוא לא במה ... לומד להיות מוסכניק, אתה יכול פשוט לצבור ידע טכני, אך אם אתה מנסה להבין לעומק מדוע תקלה מסוימת קורית, מה הסיבה ומה התוצאה - אז אתה מפתח את השכל שלך בדיוק כמו בלימוד גמרא עמוק. דוגמת חדר הכושר והשוואה ללימוד גמרא אליעד משתמש בדוגמה נוספת: חדר כושר. יש אנשים שמגיעים לחדר כושר ... שלומדים גמרא שעות רבות, אך אינם מתאמצים להבין ולנתח את מה שלמדו באמת. לכן, השכל שלהם אינו מתפתח בצורה משמעותית. מסקנה וסיכום כללי לסיכום דבריו של אליעד כהן, לימוד גמרא בהחלט יכול להיות אמצעי לפיתוח השכל, אבל רק אם האדם משקיע מאמץ משמעותי בהבנת הטיעונים, בניתוח הלוגי ובהסקת מסקנות מתוך הבנה עמוקה. לימוד שמבוסס רק על שינון וזיכרון או על אגדות דתיות ללא חשיבה ביקורתית לא יתרום לפיתוח החשיבה בצורה משמעותית. פיתוח חשיבה לוגית לימוד גמרא ושיפור יכולת החשיבה הבדלים בין זיכרון לחשיבה סיבות ותוצאות בלימוד תורה הפרעות נפשיות ולימוד תורה האם לימוד גמרא מפתח את השכל או לא? האם
לימוד קבלה, לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, קדושת ספר הזוהר, לימודי קבלה, תורת הקבלה, חוכמת הקבלה, שיעורי קבלה, מותר ללמוד קבלה, אסור ללמוד קבלה, תורת הסוד, הזוהר הקדוש
לימוד קבלה, לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, קדושת ספר הזוהר, לימודי קבלה, תורת הקבלה, חוכמת הקבלה, שיעורי קבלה, מותר ללמוד קבלה, אסור ללמוד קבלה, תורת הסוד, הזוהר הקדוש מהי משמעות לימוד הקבלה ואילו הגבלות קיימות על לימוד זה? ההרצאה עוסקת בהסברים על תורת הקבלה, למה ישנן הגבלות על לימוד קבלה, במיוחד לפני גיל 40, ומהן הסיבות להן. בשיחה בין שני אנשים, נדונה השאלה האם אכן נכון ללמוד קבלה בגיל צעיר. המורה מסביר שלפי המסורת וההלכה, לימוד הקבלה מצריך הבנה רוחנית עמוקה ונכונות לממש את עקרונות הדת. אחד התנאים ללימוד קבלה הוא גיל 40, גיל שבו האדם כבר עבר ניסיון חיים משמעותי ויכול להבין את הסודות הרוחניים מבלי להיסחף אחריהם באופן שיביא אותו להתמוטטות נפשית או לעיוות הבנת התורה. יש גם חשש שמי שלומד קבלה בגיל צעיר, עלול להגיע לכפירה, שכן קבלה מציגה עקרונות שמתנגדים לפשטות הקריאה של התורה. מהן הסיבות לאיסור לימוד קבלה לפני גיל 40? הסיבה לאיסור ללמוד קבלה לפני גיל 40 נוגעת למושג של חוויות נפשיות ורוחניות שאדם יכול לעבור במהלך לימוד הקבלה. הלימוד דורש הבנה רוחנית גבוהה ויכולת להתמודד עם תכנים עמוקים ומורכבים. המורה נותן דוגמה: אם אדם יתחיל ללמוד קבלה ולא יבין את מה שנלמד, הוא עלול לשאול שאלות שישעשעו אותו או יגרמו לו ... מכך, יש חשש שמי שלומד קבלה לפני גיל 40, עלול לעזוב את הדת לחלוטין ולסכן את יציבותו הנפשית והאמונית. מהו המשמעות הרוחנית של לימוד קבלה ושל ספר הזוהר? לימוד הקבלה לא מתמקד בהבנה פשוטה או פרשנות של התורה, אלא הוא מסביר את הסודות העמוקים שמאחורי כל פרט בתורה וביקום. אחד הספרים המרכזיים בקבלה הוא ספר הזוהר, שמטרתו לחשוף את עומק התורה ואת כוונות אלוהים מאחורי בריאת העולם. ספר הזוהר, שהוא מהווה בסיס ללימוד הקבלה, נדרש ללמוד בשלים רוחנית ויכולת נפשית גבוהה. האם כל אחד יכול ללמוד קבלה ומה נדרש כדי ללמוד את סודותיה? לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, ובמיוחד אין זה מומלץ להתחיל ללמוד ... שונים, כגון ספרי הזוהר, תיקוני הזוהר וכתבי הארי. כל גישה דורשת הבנה עמוקה של עקרונות הקבלה, ואת זה ניתן להשיג רק לאחר לימודים מעמיקים והבנה של תורה ורוחניות בכלל. מהו המסר המרכזי של לימוד קבלה והשפעתו על האדם? לימוד הקבלה יכול לשנות את תפיסת האדם את המציאות ואת התורה. המורה מציין כי יש חשש שהאדם ילמד קבלה מבלי להבין את עקרונותיה, ואז יכולות להתעורר אצלו שאלות פילוסופיות שיביאו אותו להטיל ספק במשמעות המצוות ובתפיסה הדתית הכללית. לימוד קבלה מצריך מבנה נפשי יציב והבנה של עקרונות הדת לפני שמצטרפים לעולם המיסטי של הקבלה. מהי הסיבה לכך שאנשים שלומדים קבלה עוזבים את הדת יותר מאחרים? המורה מסביר כי אחד הגורמים ... קבלה, הוא מקבל זווית חדשה ועמוקה יותר של התורה, אשר לפעמים לא תואמת את הפירוש הפשוט שמלמדים בבתי הכנסת ובקהילות דתיות. הלימוד הזה יכול לגרום לאדם לפקפק במצוות ובאמונה דתית, ובמקרים מסוימים, להוביל אותו לעזוב את הדת לחלוטין. מה נדרש כדי ללמוד קבלה בצורה נכונה? המורה ממליץ ללמוד קבלה רק לאחר שהאדם עבר תהליך של לימוד תורה מסורתית, תוך שמירה על עקרונות הדת ומצוותיה. לימוד הקבלה לפני גיל 40 או לפני שלב כזה בו האדם כבר התבגר מבחינה רוחנית, יכול להוביל לאי הבנה של עקרונות הקבלה ולקשיים נפשיים. לדעת המורה, לימוד הקבלה מצריך ייחודיות ויכולת שליטה פנימית, שתפוסם בהבנה עמוקה של החיים והעולם, ולא רק בהסברים תיאורטיים. מהם התנאים ללמוד קבלה? לימוד ספר הזוהר האם לימוד קבלה מסכן את הדת? לימוד קבלה לפני גיל 40 השלכות לימוד קבלה על האמונה הדתית ...
מתמטיקה, מוטיבציה ללימודי מתמטיקה, ללמוד מתמטיקה לבד, מורה פרטי למתמטיקה, לפתח את השכל באמצעות מתמטיקה, ללמוד חשבון, איך ללמוד לבד? איך ללמוד מתמטיקה? למה ללמוד מתמטיקה? איך להבין דברים? הרגלי לימוד, שיטות לימוד
מתמטיקה, מוטיבציה ללימודי מתמטיקה, ללמוד מתמטיקה לבד, מורה פרטי למתמטיקה, לפתח את השכל באמצעות מתמטיקה, ללמוד חשבון, איך ללמוד לבד? איך ללמוד מתמטיקה? למה ללמוד מתמטיקה? איך להבין דברים? הרגלי לימוד, שיטות לימוד
... מוטיבציה ללימודי מתמטיקה, ללמוד מתמטיקה לבד, מורה פרטי למתמטיקה, לפתח את השכל באמצעות מתמטיקה, ללמוד חשבון, איך ללמוד ... למה ללמוד מתמטיקה? איך להבין דברים? הרגלי לימוד , שיטות לימוד מהי הדרך הטובה ביותר לפתח את השכל ולנהל חרדות נפשיות? כאשר אדם מתמודד עם חרדות או לחצים נפשיים, הוא ... המידע. איך ללמוד מתמטיקה בצורה נכונה? לימוד מתמטיקה כדי לפתח את השכל שונה מלימוד לצורך הכנה לבחינות. כאן המטרה היא לא להצליח במבחנים אלא לפתח את החשיבה. הדרך המומלצת היא להתחיל מהבסיס: ... שלב לפני שמתקדמים לשלב הבא. למה ללמוד לבד? לימוד עצמי חשוב מאוד עבור פיתוח השכל, כיוון שהוא מחייב את הלומד להתמודד עם הקשיים בכוחות עצמו. בעוד שמורים ... יכולים להסביר שיטות ולספק תשובות מיידיות, לימוד עצמי דורש מהאדם לחשוב ולהתאמץ למצוא את הפתרון בעצמו. המטרה היא לא להסתמך על אחרים אלא לפתח את כישורי החשיבה באופן עצמאי. איך להתמודד עם קשיים בלימוד? אם אדם נתקל בקשיים במהלך לימוד המתמטיקה, חשוב שלא לוותר. אליעד מציע לקחת את הבעיה ולפרק אותה לחלקים קטנים יותר, כדי להבין בדיוק מה לא ... מלאה של כל שלב לפני שמתקדמים לשלב הבא. האם לימוד עצמי הוא הדרך המומלצת לפיתוח השכל? לימוד עצמי הוא אכן דרך מצוינת לפיתוח השכל, כיוון שהוא מאלץ את הלומד להתמודד עם הקשיים בכוחות עצמו ולחשוב בצורה ... מאוד בדרך לפיתוח השכל: ללמוד מתמטיקה. הלימוד העצמאי של מתמטיקה לא רק עוזר לפתח את יכולת החשיבה הלוגית וההבנה, אלא גם מסייע בהבנת התהליכים המנטליים ... מהי הדרך הנכונה להתמודד עם חרדות? האם לימוד עצמי עדיף על לימוד עם מורה? איך להתמודד עם קשיים בלימוד מתמטיקה? מה הקשר בין הפרעות נפשיות לחשיבה מסודרת? פיתוח השכל כדרך להתמודדות עם חרדות ולחצים נפשיים כאשר ... השכל, אך אחת ההמלצות החזקות ביותר היא לימוד מתמטיקה. מתמטיקה אינה רק מקצוע טכני, אלא תרגול חשיבה לוגית ומובנית. כאשר אדם מתרגל מתמטיקה, הוא בעצם מאמן ... מסודרת: כל נושא תלוי בקודמו, וכל שלב בלימוד המתמטיקה מבוסס על הבנת השלב שלפניו. לכן, תרגול מתמטי מסייע לאדם לחזק את יכולתו לחשוב בצורה עקבית ולשפר את ... מעבד מידע. איך ללמוד מתמטיקה בצורה נכונה? לימוד מתמטיקה כדי לפתח את השכל שונה מהלימוד לצורך הצלחה בבחינות. כאן המטרה אינה לזכור נוסחאות או לעבור מבחנים אלא לאמן את השכל. לכן: התחל מהבסיס - ... במורה פרטי, אלא למד בעצמך. השתמש בספרי לימוד או חומרים חינמיים מהאינטרנט. אם אתה נתקע - אל תמשיך הלאה עד שתבין את החומר הנוכחי ב - 100%. חלק כל בעיה ... בעיות בכוחות עצמו. איך להתמודד עם קשיים בלימוד? אם אתה מנסה ללמוד לבד ולא מצליח, עליך לשאול את עצמך מה בדיוק אינך מבין. הדרך הנכונה להתמודד עם מצב כזה ... אחורה, עד שתבין את כל מה שנדרש כדי להתקדם. לימוד עצמי כתרגול לפיתוח החשיבה לימוד עצמי אינו רק אמצעי לרכישת ידע אלא כלי לפיתוח יכולת החשיבה. כאשר אתה מלמד את עצמך, אתה מחייב את המוח שלך ... אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת היא לימוד מתמטיקה בצורה עצמאית, ללא עזרה חיצונית. כאשר המוח מתמודד עם בעיות ופותח אותן בכוחות עצמו, הוא מתחזק, ... מהי הדרך הנכונה להתמודד עם חרדות? האם לימוד עצמי עדיף על לימוד עם מורה? איך להתמודד עם קשיים בלימוד מתמטיקה? מה הקשר בין הפרעות נפשיות לחשיבה מסודרת? שיטות איך לפתח את השכל, למה ללמוד לבד בלי מורה פרטי? ...
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך
... סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? אנשים רבים שואלים האם כדאי ללמוד באוניברסיטה או באקדמיה כדי להיות יותר חכמים, אך על פי אליעד כהן, התשובה היא ברורה ... מהן שלוש הדרכים ללימוד חומר? אליעד כהן מסביר שישנן שלוש דרכים מרכזיות שבהן אנשים ניגשים ללימוד חומר חדש: לימוד במטרה לעבור את הבחינה - רוב האנשים נמצאים בקטגוריה זו. הם לומדים רק כדי להשיג תעודה או לעבור מבחן, ולכן הם יתאמצו מעט ככל האפשר, יעשו קיצורי דרך ואפילו יעתיקו. לימוד במטרה לדעת את החומר עצמו - האדם שלומד בצורה זו באמת מתעניין בתוכן שהוא לומד, בלי קשר לציון או למבחן. לדוגמה, אדם שלומד על אנטיוכוס ירצה לדעת מי ... כי זה באמת מעניין אותו. לימוד במטרה לפתח את החשיבה - האדם שנמצא בקטגוריה זו לא מתעניין במבחן ואפילו לא בתוכן עצמו, אלא הוא מתעניין בפיתוח השכל שלו. במקום פשוט לקרוא את החומר, ... יבדוק אם הוא צדק. מדוע הלימוד באקדמיה אינו אידיאלי לפיתוח השכל? לדברי אליעד כהן, הלימודים באקדמיה לא אידיאליים לפיתוח השכל מכמה סיבות עיקריות: ראשית, רוב הלימודים האקדמיים מבוססים על בחינות, ולכן הם דוחפים את הלומד להתרכז במטרה של לעבור את המבחן, ולא בפיתוח אמיתי של החשיבה. ברגע שיש מבחנים, רוב האנשים ... את השכל הרבה יותר מלימוד ממוסד באקדמיה. איך ניתן לפתח את השכל דרך מתמטיקה והיסטוריה? אליעד כהן מסביר את עקרון פיתוח החשיבה באמצעות דוגמאות מעשיות: פיתוח חשיבה במתמטיקה: ... אליעד מדגיש כי הלימודים באוניברסיטה הם בהחלט לא פסולים באופן גורף, אך השאלה היא מה המטרה הספציפית של הלומד: אם אתה רוצה תעודה, לך ללמוד באקדמיה, כי זה המקום המתאים לכך. ... השכל, עדיף לך להימנע מלימודים באקדמיה. הדרך הטובה ביותר לפיתוח החשיבה היא לימוד עצמאי, ביקורתי, וחקירה מתמדת של רעיונות חדשים וישנים כאחד. האם כדאי ללמוד באוניברסיטה? איך לפתח את השכל בצורה עצמאית? שיטות לימוד אפקטיביות שלוש צורות למידה איך להיות יותר חכם? לימודים אקדמיים בעד ונגד איך לפתח חשיבה ביקורתית? למה לא ללמוד באוניברסיטה? למה ללא ללמוד באקדמיה? בעד ונגד לימודים אקדמיים, בעד ונגד לימודים באוניברסיטה ...
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
... לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר איך לקרוא ספר בצורה שתהפוך את הלימוד לאפקטיבי יותר? אליעד כהן מסביר כיצד להפוך את קריאת הספרים שלנו ללימוד אפקטיבי יותר. הוא מציע דרך מעשית להוציא את המקסימום מכל טקסט שאנחנו קוראים, על ידי כך ... או למה שאני הולך לעשות מיד אחרי שאסגור את הספר?. אם אדם קורא ולא מוצא קשר בין הדברים, הוא למעשה לא מפיק תועלת מלאה מהלימוד. לפי אליעד, אם לא הצלחת לקשר את הקריאה שלך לאירועים ממשיים מהחיים שלך, אז זה סימן שאתה ... להתרגל ולייצר באופן אוטומטי קשרים ומשמעויות, אפילו באופן ספונטני, בין מה שקוראים לבין חוויות ואירועים בחיי היומיום. כיצד הלימוד קשור ליצירת דוגמאות מחיי היום - יום? אליעד מציג את עצמו כדוגמה לכך שהוא מצליח לייצר המון ... עצמו איפה עוד הוא יכול לראות תהליך דומה ואיך אפשר ליישם את המסקנות באופן אישי ואפקטיבי בחיים שלו. מהי הדרך הנכונה להפוך לימוד מספרים ליישומי? אליעד מדגיש שקריאת ספרים בצורה יעילה חייבת לכלול את שלב היישום האישי. הוא ...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע מהן השיטות לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר? בהרצאה זו, אליעד כהן מדבר על טכניקות NLP ...
ללמוד מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, התנהגות של מורה רוחני, מפגשים עם אליעד כהן
ללמוד מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, התנהגות של מורה רוחני, מפגשים עם אליעד כהן
... מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, התנהגות של מורה רוחני, מפגשים עם ... אליעד מציין כי יש הבדל בין לימוד עקיף (כמו דרך ספרים) ולימוד ישיר (כמו דרך פגישה אישית או שיחה ישירה). את השאלה מה עדיף - ללמוד מהספר או ללמוד ישירות? הוא מפרק לכמה תתי - נושאים חשובים. אליעד ... של המדיום שבו משתמשים. לגבי לימוד מהספרים, אליעד טוען שלעיתים יש אנשים שמעדיפים ללמוד מהספרים כיוון שהם יכולים ללמוד בצורה פחות אינטימית ויותר אינדיבידואלית, מבלי ... היתרונות והחסרונות של כל אמצעי לימוד? כעת, אליעד עובר להסביר את היתרונות והחסרונות של כל אמצעי לימוד, תוך שהוא מציין שבלימוד ישיר (פנים אל פנים) יש יתרונות ברורים. בפגישה אישית, המורה יכול להתאים את התשובות וההסברים למצבו של התלמיד באופן מידי, וזהו יתרון ... את התשובות בזמן אמת. לעומת זאת, לימוד דרך ספרים או ווידאו דורש הרבה יותר זמן להבנה מלאה. החיסרון של לימוד עקיף דרך ספרים, לפי אליעד, הוא בכך שהאדם לא תמיד יכול להבין את המסר בצורה מלאה, ובמקרים רבים התלמיד לא מצליח לפתח את החיבור האישי ... מציין שהתהליך האופטימלי של לימוד הוא שילוב של כל האמצעים. הוא סבור כי הדרך היעילה ביותר ללמוד היא לא רק דרך הספרים או הווידאו, אלא במפגש ישיר, שבו ניתן לשאול שאלות, ... בתהליך הלמידה. מהו ההבדל בין לימוד ישיר ללימוד עקיף? לימוד מאליעד כהן - איך זה שונה מלימוד מסביב? מהו היתרון של מפגש אישי בלמידה? האם ניתן ללמוד מישהו בצורה טובה יותר דרך ספרים? לימוד פנים אל פנים - מה היתרונות והחסרונות? מהו תהליך הלמידה האופטימלי בעיני אליעד כהן? ...
לימוד תוך כדי עייפות, לימוד תוך כדי שינה
לימוד תוך כדי עייפות, לימוד תוך כדי שינה
לימוד תוך כדי עייפות, לימוד תוך כדי שינה מדוע כדאי ללמוד גם כשאתה מנומנם? אליעד כהן מדבר על החשיבות והיתרונות של לימוד במצב של עייפות ומנומנמות, על פי תפיסתו של רבי נחמן. הוא מסביר שבמצב של עייפות או נמנום, האדם למעשה מחדיר לתודעה שלו את החשיבות שהוא מייחס ללימוד. לדוגמה, כאשר אדם רעב, הדבר האחרון שעליו הוא חושב לפני השינה הוא על אוכל. באופן דומה, כאשר הוא לומד למרות שהוא ... מאפשר למידע להיכנס פנימה בצורה עמוקה יותר ולחלחל ישירות לתת - המודע שלו. מה הקשר בין לימוד תוך כדי נמנום והבנת החומר טוב יותר? אליעד מסביר שכאשר האדם נמצא במצב ערני, המוח שלו עובד בקצב מהיר ומסוגל ... הרגילים נחלשים, כך שהמידע יכול להיקלט בקלות רבה יותר, בלי התנגדות מודעת. לכן הלימוד במצב מנומנם יכול להיות אפקטיבי במיוחד בהטמעת רעיונות, אמונות או מידע חדש. האם כדאי ללמוד כשאתה כבר כמעט ישן? ... נחמן, שלפיה כדאי ללמוד גם אם אתה במצב של כמעט הירדמות. ההמלצה הזאת אינה רק בגלל עצם הלימוד, אלא משום שיש בה לימוד נוסף על כך שהנושא באמת חשוב לך. אתה למעשה מאמן את המוח שלך לקבל את החשיבות של המידע הזה. אליעד מסביר שזה עובד ... כזה המסר עוקף את המנגנונים הביקורתיים של ההכרה, וחודר ישירות לתת - המודע. בצורה זו, הלימוד הופך לאפקטיבי הרבה יותר בהטמעת תובנות עמוקות וחדשות. סיכום נקודות מרכזיות שהסביר אליעד כהן: לימוד במצב של עייפות מעיד על חשיבות הנושא ללומד, ולכן המסר נחקק עמוק יותר בתודעה. בזמן נמנום האדם פחות מוסח ופחות ... אידיאלי להחדרת מסרים לתת - המודע, כיוון שמנגנוני הביקורת וההתנגדות של ההכרה נחלשים. לימוד תוך כדי עייפות יכול להגביר את ההבנה וההפנמה של המידע, מאחר שיש פחות מחשבות מתחרות. ההתעקשות ללמוד למרות העייפות מחדירה לתודעה שהנושא חשוב מאוד עבור הלומד. לימוד תוך כדי שינה האם כדאי ללמוד כשעייפים? איך להחדיר מסרים לתת - מודע? למה ללמוד לפני השינה? לימוד במצב נמנום ...
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד מהי תכלית לימוד התורה ואיך לא לשכוח אותה? אליעד ... שהדבר החשוב ביותר בלימוד התורה הוא תמיד לזכור מהי התכלית הסופית של הלימוד. כאשר אדם לומד תורה, הוא לא אמור ללמוד רק לשם הלימוד עצמו, אלא כדי לזכור ולהבין את ... החומר, אלא להשתמש בלימוד כדי להגיע למודעות עמוקה יותר של ... המטרה העיקרית של הלימוד - לזכור שיש אלוהים ולהגיע להבנה ... לעסוק שעות רבות בלימוד, בתפילות ובמצוות, אך במקביל הם ... כי הוא עסוק מדי בלימוד ובתפילה. זוהי דוגמה לכך שהאדם ... במעשים החיצוניים - לימוד ותפילה - אך הוא מאבד את מהות ... שהמטרה האמיתית של הלימוד היא לא הלימוד עצמו, אלא ההבנה הפנימית והמודעות ... של התכלית הזו, הלימוד הופך להיות חסר משמעות ואינו משיג ... האמיתית. מהי מטרת לימוד התורה? איך לזכור את תכלית הלימוד? האם לימוד תורה מספיק בלי מודעות? איך לא ... את אלוהים בזמן הלימוד? מה המשמעות של לימוד לפי רבי נחמן? ...
קבלה לעם, מדע הקבלה, מהו מדע, מהי קבלה, הכת של אליעד כהן, לימוד קבלה, כתות, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, ללמוד קבלה
... מהו מדע, מהי קבלה, הכת של אליעד כהן, לימוד קבלה, כתות, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, ללמוד קבלה למה אנשים מתלבטים לגבי לימוד קבלה? הרבה אנשים מתלבטים האם ללכת ... אותו בצורה טובה ומועילה יותר. מה ההבדל בין לימודי קבלה לבין פעילויות אחרות? אליעד מסביר שהיתרון לכאורה של לימוד קבלה לעומת פעילויות אחרות, הוא ... ולא רק עם קבוצה מצומצמת של אנשים. האם לימודי קבלה הם באמת שיטה להתפתחות רוחנית? לימודי קבלה מציגים את עצמם כמקום שבו ... הם מאמינים שיש שם סודות גדולים, אך בפועל לימודי הקבלה אינם מדעיים אלא מבוססים על ... על ידע עתיק שלא ניתן לבדיקה. הוא אומר שלימודי קבלה, בהשוואה למדעים אחרים, הם ... או להפריך את הדברים שנאמרים שם. מה הסכנה בלימודי קבלה ובכתות בכלל? אליעד מזהיר ... מסוימות, אלא גם ציות מחשבתי. איך תדע אם לימוד הקבלה מתאים לך? אליעד מסביר שאם ... אם התשובה שלך ברורה, אז אתה יכול למדוד אם לימודי הקבלה מתאימים לך. אם אתה מחפש ... ספק במה שכבר נאמר. למה אנשים עדיין נמשכים ללימודי קבלה? אליעד טוען שאנשים נמשכים ... בתיאוריות עתיקות שאינן ניתנות לבדיקה. האם לימודי קבלה הם כת? מהי המשמעות של מדע ... קבלה באמת מובילה להבנת העצמי? מהן הסכנות בלימודי קבלה וכתות? למה אנשים נמשכים ללימוד קבלה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לימוד, איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לימוד, איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מורה רוחני מומלץ, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום לימוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 15:46:49 - wesi1