אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
מה זה בידול עסקי ולמה אומרים שהוא חשוב?

בידול עסקי הוא המושג שמתאר את האופן שבו אדם או עסק מנסים להציג את עצמם כיותר טובים או שונים מאחרים, במיוחד בשוק תחרותי. ישנה אמונה נפוצה, לפיה על מנת להצליח בעסקים, חייבים לבדל את עצמך ולשדר ללקוחות במה אתה טוב יותר מאחרים ובמה אתה שונה מהם. למרות אמונה זו, אליעד מסביר שזה לא מחויב המציאות. למעשה, אפשר להצליח ולהרוויח הרבה כסף גם אם אתה מוכר מוצר זהה לחלוטין לאחרים ואפילו אם אתה מוכר מוצר פחות טוב, אך נקודה זו לא מפורטת כאן וניתן לקרוא עליה באתר.

איך אפשר לזהות במה אתה יותר טוב מאחרים?

לפעמים אדם רוצה לבדל את עצמו אך אינו יודע במה הוא טוב יותר מאחרים. כדי לענות על כך, אליעד לא מספק תשובה ישירה לשאלה "במה אני טוב מאחרים", אלא מציג גישה שמטרתה לעזור לכל אחד למצוא בעצמו את הבידול האמיתי. לפי הגישה שאליעד מציג, אדם צריך לשאול את עצמו בכל יום מחדש, "איך היום אני יכול להיות יותר מקצועי, איך לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלי, ואיך לשפר את המוצר או השירות שלי?"

מהו המפתח האמיתי ליצירת בידול עסקי מוצלח?

המפתח ליצירת בידול אמיתי, לפי אליעד, הוא פשוט להשתפר כל הזמן. אם אתה כל הזמן נמצא במגמה של שיפור עצמי ועסקי, זה מה שיבדל אותך באמת מאחרים. עצם העובדה שאתה משתפר מדי יום, הופכת אותך לטוב יותר ביחס לאנשים אחרים שלא משתפרים. כדוגמה לכך, אליעד מציע להסתכל על עצמך היום לעומת עצמך לפני שנה או עשר שנים. אתה של היום הוא בהכרח טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר ויודע יותר מאשר בעבר. זהו הבידול שלך - שאתה טוב יותר מאנשים אחרים שפשוט עומדים במקום ולא משתפרים.

איך השיפור האישי יכול להפוך לבידול ברור?

אליעד מציע דוגמה מעשית נוספת: אם למשל למדת 100 קורסים בתחום שלך, ואדם אחר למד רק 10 קורסים, יש לך יתרון ברור, ואתה יכול להציג זאת כבידול עסקי אמיתי. לא מדובר כאן רק בהצהרות שיווקיות, אלא בשיפור מוחשי וברור, שנותן ללקוחות סיבה ממשית לבחור דווקא בך. ככל שאתה יותר טוב מעצמך בעבר, כך באופן אוטומטי אתה גם הופך לטוב יותר ביחס למתחרים שלך.

למה בידול עסקי שיווקי בלבד יכול להיות מסוכן לעסק שלך?

אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת: אם הבידול שלך הוא רק שיווקי ולא מבוסס על שיפור אמיתי, בסופו של דבר העסק עלול לקרוס. זאת מפני שאם אתה לא באמת יותר טוב, הלקוחות יגלו זאת במוקדם או במאוחר, ולא יהיה לך יתרון אמיתי בשוק. לעומת זאת, אם תבחר בשיפור מתמיד ואמיתי, ייתכן שבהתחלה תמכור פחות, אך בטווח הארוך תיצור קהל נאמן, לקוחות יחזרו אליך שוב ושוב, והעסק יצליח בזכות המלצות מפה לאוזן ולקוחות מרוצים.

מהי הדרך הנכונה להצליח בבידול העסק שלך?

לסיכום, אליעד ממליץ באופן ברור לא להתמקד בשאלה "איך אני מבדל את עצמי", אלא בשאלה "איך אני יכול להשתפר באופן קבוע ומתמשך?". אם תשתפר כל הזמן, הבידול ייווצר מעצמו. כאשר אתה טוב יותר באופן אובייקטיבי, התוצאות יגיעו מאליהן, וההצלחה תהיה יציבה וארוכת טווח.
סיבות התמודדות יותר טוב מאחרים נישה שיווקית עסק מרוויחים כסף להשתפר להיות עשיר להרוויח יותר כסף הדרך הנכונה שירות טוב איך לבדל את העסק איך לבדל את העסק שלך איך להיות איך להיות יותר איך להיות יותר טוב מאחרים איך להיות מומחה איך להיות מומחה בתחומך איך להשתפר איך להשתפר עסקית איך להתמודד איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך למתג את עצמי איך למתג את עצמך איך לשפר איך לשפר את העסק שלך אני יותר אני יותר טוב מאחרים בידול בידול עסקי בידול שיווקי במה אני יותר טוב מאחרים התמודדות התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית יותר טוב מאחרים ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית לבדל את העסק לבדל את העסק שלך להיות יותר להיות יותר טוב מאחרים להיות מומחה להיות מומחה בתחומך להשתפר להשתפר עסקית להתמודד להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית למה שיקנו דווקא ממני למתג למתג את עצמי למתג את עצמך לשפר לשפר את העסק שלך מומחה מומחה בתחומך מותג מיתוג מתחרים עסקיים נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים שיקנו דווקא ממני תחרות תחרות עסקית
במה תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה
במה תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה
... תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה במה תלויה הצלחת העסק שלך והאם ניתן להתחרות בך? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו מה משפיע על הצלחת העסק, כיצד להתמודד עם תחרות, מה המשמעות של גניבת סודות מסחריים, ואיך ניתן להפוך את העסק שלך לקשה לחיקוי או להעתקה. הוא מתייחס באופן מפורט למקרים בהם עובדים לוקחים איתם ידע שרכשו אצל המעסיק ופותחים עסק מתחרה, וכן כיצד ניתן להתמודד עם האיום הזה. האם חוזים יכולים למנוע באמת גניבת ידע מעובדים? אליעד כהן מסביר כי במציאות הארגונית מנהלים רבים חוששים שעובדים שהם הכשירו והשקיעו בהם ידע מקצועי, יעברו עם הידע למקום עבודה אחר או יפתחו עסק מתחרה. הוא מדגיש שחוזים לא תמיד יכולים למנוע מצב כזה, מאחר שקשה לאכוף אותם, ובעיקר אם מדובר במידע כללי ולא בסודות מסחריים מוגנים או בפטנטים רשומים. אליעד נותן דוגמה קלאסית של עסק שבו השיטה פשוטה - כמו קניית מוצר בשקל ומכירתו בשני שקלים. הוא מדגיש שבמקרים כאלה אין אפשרות אמיתית למנוע מעובדים להעתיק את השיטה ולפתוח עסק עצמאי דומה, מפני שאין כאן סודות מיוחדים או מורכבות יוצאת דופן. מה עושים כאשר הידע הטכני פשוט ואינו מוגן? אליעד כהן מציע שבמקרים בהם לא ניתן להסתמך על ידע טכני מורכב, הפתרון הנכון הוא להסתמך דווקא על מיומנויות ניהול מתקדמות וייחודיות של המנהל. לדעתו, הצלחת העסק צריכה להתבסס בעיקר על כישורי הניהול וההחלטות האסטרטגיות של המנהל, ולא רק על ידע טכני שניתן להעביר בקלות לעובדים. לדוגמה, אליעד מציין שאם הצלחת העסק שלך נובעת בעיקר מהיכולת שלך לקבל החלטות נכונות, לדעת איך לתמרץ עובדים, ולארגן את העבודה בצורה יעילה, אז גם אם עובד ייקח איתו את הידע המקצועי שרכש, הוא עדיין יתקשה להעתיק את הצלחת העסק שלך. זאת מכיוון שהיתרון המרכזי שלך יהיה ביכולת הניהולית והאסטרטגית - משהו שקשה מאוד להעתיק. איך להפוך את העסק שלך לחסין בפני העתקות? כדי להעריך עד כמה העסק שלך חסין מפני תחרות או העתקה מצד עובדים או מתחרים, אליעד כהן מציע לשאול את השאלה הבאה: עד כמה ההצלחה שלי תלויה בידע טכני ועד כמה היא תלויה בכישורי הניהול שלי? ככל שההצלחה תלויה יותר ביכולות ניהוליות, העסק יהיה מוגן יותר מפני מתחרים ומפני עובדים שינסו להקים עסק מתחרה על בסיס ידע שרכשו ממך. אליעד מדגיש, כי מנהל שידע לשפר את כישורי הניהול שלו באופן משמעותי, ייצור מצב שבו הידע הטכני בלבד לא יספיק למי שירצה להתחרות בו. כלומר, גם אם עובד מכיר את השיטות המקצועיות, הוא לא יוכל בהכרח לשחזר את ההצלחה העסקית, משום שחסרה לו מיומנות ניהולית ייחודית. האם תמיד ניתן להגן על העסק מתחרות? אליעד כהן מציין שבסופו של דבר, אם העסק מבוסס אך ורק על שיטה פשוטה וברורה, כמו בדוגמה של קניית מוצר בזול ומכירתו ביוקר, אז ייתכן שאין פתרון אמיתי שיכול למנוע תחרות או גניבת רעיונות. הוא מדגיש את החשיבות של מודעות לכך שחלק מהעסקים אכן לא מוגנים מפני העתקה. במצבים כאלה, הפתרון היחיד שנותר הוא להפוך את היתרון ה
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט? אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות. מדוע המפרט ... האמיתי של מה שאתם מוכרים לו. האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו: הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה ... כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם. איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים? אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך להיעלם אם תבינו שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, ... אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות. תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע איכותיים, אתם מוכרים שירות כולל ולא רק מפרט או חלקים טכניים. כך תוכלו להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, כי הלקוחות יבינו בדיוק על מה הם משלמים, ויבינו את היתרון המשמעותי שלכם מול המתחרים הזולים. איך להתמודד עם תחרות עסקית? האם כדאי לפרט את המפרט הטכני ללקוח? איך לכתוב הצעת מחיר? איך למכור מוצר יקר? מה לעשות כשהלקוח אומר שיקר לו? איך להתמודד עם מתחרים זולים? ... גם ערך מוסף? אם אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו: הרכבה מקצועית של המוצר ניהול הפרויקט או השירות אחריות ושירות לקוחות ייעוץ וליווי מקצועי כל אלה הם ... באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים. חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושא מכירות, תחרות עסקית והתמודדות עם לקוחות. בהצלחה! ...
מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
... מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף? כמו שכבר הסברתי הרבה פעמים, מי שרוצה לעשות כסף, צריך להיות יותר טוב מאחרים. כי אם לא תהיה יותר טוב מאחרים, אז יבוא מישהו אחר שהוא יותר טוב ממך והוא ימכור את המוצר שלו ללקוח, במקומך. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה ... הזו. שאלו 2 נקודות מבט שנראות דומות אבל הן שונות. כמו שתכף אסביר. ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאתה תעשה יותר כסף, במה שאתה יותר טוב מאחרים. כי אם אתה יותר טוב מאחרים במשהו, הרי שכנראה שם תוכל להביא יותר תועלת מאחרים ושם כנראה יהיה יותר ביקוש מהיצע. והכסף מסתתר היכן שיש יותר ... בעצם אומר, שאם אתה מנסה למצוא את הלקוח האידיאלי שלך, הרי שעליך לנסות להבין מי צריך את מה שאתה הכי טוב בו, מי צריך את מה שאתה יותר טוב מאחרים בו. וזה נכון, אבל זאת לא כל האמת. ולמה? כי הכסף נמצא, היכן שאתה מביא יותר תועלת שמישהו מוכן לשלם עליה הכי ... שאתה הכי טוב בו. והלקוח משלם על התועלת שאתה מייצר לו ולא על הייחודיות שלך. ולכן אם אתה מחפש כסף, אז הגיוני שתנסה כל הזמן להיות יותר טוב מאחרים, כי זה מגדיל את הסיכוי שתוכל להביא יותר תועלת ללקוחות שלך. אבל תחשוב דרך נקודת המבט של, איך אני מייצר ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק ... איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא ... תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם ... מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין. לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים ... שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, ... על חווית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש ... להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר. במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ... זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש. איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה ... אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש ...
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי האם נישה עסקית היא הכרחית להצלחה בעסק? הנושא של נישה עסקית הוא רעיון מאוד נפוץ בתחום השיווק והעסקים, אך יש בו גם הרבה מיתוסים ושאלות שדורשות תשובות. נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום או מוצר מסוים בעסק, למשל, ספר שמתמקד בתספורות לנשים בגילאים 30-50, או מאמן כושר שמתמחה בעבודה עם מתאמנים מתחילים. הרבה אנשים מאמינים שהצלחה בעסק מחייבת התמחות כזו. אליעד כהן טוען שזו לא בהכרח האמת, ועסק לא חייב להתמקד בנישה צרה כדי להצליח. השוואה בין עסקים נישתיים ורחבים כדי להבין אם נישה הכרחית או לא, אפשר להשוות בין סוגי עסקים שונים: - חנות שמוכרת רק ירקות מול סופרמרקט שמוכר ירקות יחד עם מוצרים נוספים כמו בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון. - מסעדה שמוכרת רק בשרים מול מסעדה שמציעה מגוון רחב של מאכלים. - חנות שמוכרת רק כלי בית מול חנות שמציעה גם רהיטים. לפי התפיסה הרווחת, עסק שמתמקד בנישה אחת אמור להיות מצליח יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות והמיקום של העסק. מה שמוביל אנשים לחשוב שנישה היא חובה? הסיבה לכך שעסקים רבים מאמינים בנישה עסקית נובעת מהמחשבה שכאשר עסק מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג את עצמו כמטפל בכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שהלקוחות לא יראו בו
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות ... זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח תקנה ממני כי אני יותר זול, תראה כמה אני זול, אחד פלוס אחד ... בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך. למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר? כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא ... שלו. ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים ... שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד ... בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, ... זול, הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות: ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול. ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב ... דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית. ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך ... למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים ... עיצוב פנים, בגלל שזה משפר את איכות החיים של הבן אדם שהבית שלו מעוצב עם מעצב פנים מומחה, אז תיצור חומרים על נושא של שיפור איכות החיים ובתוכם תעביר מסרים על החשיבות של עיצוב פנים, כדי לשפר את איכות החיים. דהיינו,, תפתח את המשפך השיווקי שלך ... לתכנון הבית, דברים שיגרמו לאנשים לרצות תכנון בית, דברים שיגרמו לאנשים לחשוב שאתה הכי מומחה בתכנון בית, דברים שיגרמו להם לרצות לרכוש את הבית ...
גאווה, צניעות, ענווה, רגשי נחיתות, אני יותר טוב מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך לא להתגאות על אחרים? איך לא להרגיש גאווה? איך לא להרגיש כישלון? איך לא להרגיש בושה? הכי חכם בעולם, הכי מוצלח בעולם, הגאווה של אלוהים, יוהרה, גדלות
גאווה, צניעות, ענווה, רגשי נחיתות, אני יותר טוב מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך לא להתגאות על אחרים? איך לא להרגיש גאווה? איך לא להרגיש כישלון? איך לא להרגיש בושה? הכי חכם בעולם, הכי מוצלח בעולם, הגאווה של אלוהים, יוהרה, גדלות
... צניעות, ענווה, רגשי נחיתות, אני יותר טוב מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך לא להתגאות על אחרים? איך לא להרגיש גאווה? איך לא להרגיש כישלון? איך לא להרגיש בושה? ... מקרית? האם הכישלון שלי הוא בגללי או לא בגללי?. הוא מביא דוגמה של האדם העשיר ביותר בעולם, שמתגאה בכך שהוא מבין בעסקים טוב יותר מאחרים. כשהוא מתחיל לבדוק מדוע הוא טוב יותר מאחרים, הוא יגלה כי בסופו של דבר הכל מגיע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להתמודד עם..., האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתמודד עם..., איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, אימון אישי למתבגרים, מאמן אישי בסקייפ בתחום להתמודד עם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 15:06:35 - wesi1