אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
איך לפתח עסק וסטארטאפ מצליח?

כשהיזם פותח עסק או סטארטאפ, עליו להבין כי הוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. כל פעולה שהוא מבצע בתחום הפיתוח דורשת השקעת זמן וכסף. אם הוא משקיע שעות רבות במפיתוח המוצר או טכנולוגיה, עליו להבין שזמן זה כסף. במקרה כזה, אם הוא לא משקיע במשהו אחר, הוא למעשה משקיע את הזמן שבו יכול היה להרוויח כסף במקום אחר. חשוב להבין שההשקעה היא לא רק במובן הפיזי של כסף, אלא גם בהשקעת זמן ומאמץ.

מה המשקיע שואל לפני שהוא משקיע?

משקיעים יתמקדו בעיקר בשאלות שהן קריטיות להחזר ההשקעה שלהם. השאלות הנפוצות הן: כמה כסף יושקע, מהי הערכת הזמן להחזר ההשקעה, מה הסיכון הקיים בהשקעה, והאם יש לו אלטרנטיבות אחרות שיכולות להניב תשואה גבוהה יותר. חשוב לדעת מראש איך משקיע ישיב את השאלות האלה. יזם שלא יודע כיצד לענות על השאלות הללו מעלה את הסיכון להיכשל, כיוון שהוא לא מבין את עקרונות היסוד של השקעה.

האם רעיון טכנולוגי לבדו מספיק?

הרבה יזמים טועים לחשוב שהרעיון הטכנולוגי לבדו מספיק כדי להצליח. הסיבה לכך היא שיש אלפי פטנטים שנרשמו ולא הפיקו רווח כלשהו. מה שחשוב הוא לא רק רעיון טוב, אלא גם יכולת למכור אותו, לנהל את העסק, ולשלוט בתהליך השיווק והמכירות. יזמים צריכים לדעת כיצד להפיק את המקסימום מהרעיון שלהם ולהבין את החשיבות של פיתוח עסקי ושיווק. אי לכך, הדרך להצלחה לא רק כוללת טכנולוגיה מצוינת אלא גם הבנה רבה בתחום השיווק, הניהול העסקי, והכנה לתוכנית עסקית מוצלחת.

איך להפוך את הרעיון לעסק רווחי?

הדרך להפוך רעיון עסקי לרווחי היא לא בהכרח על ידי המצאת טכנולוגיה מדהימה, אלא על ידי פיתוח כישורים עסקיים. זקוק לדעת כיצד למכור את המוצר שלך, איך לגייס לקוחות, איך לנהל משא ומתן, איך לתמחר את המוצר בצורה אופטימלית, ולהכין תוכנית עסקית שתוכל להציג למשקיעים. על יזמים לדעת לחשוב כמו משקיעים: עליהם לשאול את עצמם אם הם באמת יכולים להחזיר את ההשקעה בתוך פרק זמן סביר.

איך לפתח את הכישורים העסקיים?

יזמים צריכים לדעת את השאלות שמשקיעים ישאלו, וכן את דרכי השיווק והתמחור של המוצר שלהם. עליהם להבין את שוק הלקוחות שלהם, את המתחרים, ואת סיכויי ההצלחה של המוצר. בנוסף, אם הם אינם בקיאים בניהול, עליהם לשקול להוסיף שותף עם רקע בניהול עסקי או ללמוד את התחום בעצמם.

מה המשקיע רוצה לדעת?

משקיע ידרוש לדעת כמה כסף הוא יצטרך להשקיע, מתי הוא צפוי לקבל את ההשקעה חזרה, כמה הוא יוכל להרוויח, והאם יש אלטרנטיבות אחרות שיכולות להניב לו תשואה גבוהה יותר. זהו תהליך שדורש להבין את הפוטנציאל הכלכלי של העסק לא רק מבחינת טכנולוגיה אלא גם מבחינת ניהול, שיווק, מכירות והחזר השקעה.

תשומת לב לעלות אלטרנטיבית

יזמים צריכים להבין כי כל זמן שהם משקיעים בעסק, הם בעצם משקיעים כסף. זמן זה עלות אלטרנטיבית, כלומר, כל שעה שבה היזם לא עובד במשהו אחר, מייצרת עלות שיכולה להיות מוגדרת כהפסד. זמן, בדיוק כמו כסף, צריך להיחשב כהשקעה שנבדקת ביחס לתשואתה.

שיתוף פעולה ויכולת לפתח את הידע העסקי

אם היזם לא בקיא בניהול, שיווק או ניהול עסקי, עליו לשקול לצרף שותף עם רקע בתחום או ללמוד את התחום בעצמו. שותפות עם אדם שמבין בניהול, שיווק או פיתוח עסקי יכולה להגדיל את הסיכוי להצלחה משמעותית.
איך כדאי לחשוב כשמקימים עסק וסטארט - אפ חדש?

כשמישהו רוצה להקים עסק, לעשות סטארט - אפ או לחתור לאקזיט, כדאי לזכור שהאמת היא שהוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. המשמעות היא שכל פעולה של פיתוח העסק, כולל הזמן והמשאבים, היא השקעת כסף לכל דבר. במקום לחשוב רק על הרעיון הטכנולוגי המבריק או על הפטנט הייחודי, צריך להבין שהמטרה הסופית היא להחזיר את ההשקעה ולהרוויח.

למה חשוב לדעת מראש מה המשקיע ישאל?

כל משקיע, בין אם מדובר בקרן השקעות גדולה או משקיע פרטי, יתמקד בעיקר בשאלות הנוגעות להחזר ההשקעה שלו: כמה כסף יושקע, תוך כמה זמן ייתכן שיוחזר הסכום, מה הסיכוי שהעסק יצליח, וכמה הוא ירוויח ביחס לאלטרנטיבות שיש לו. אם יזם אינו יודע לענות על השאלות הללו מראש, או אינו מבין אותן לעומק, יש סיכוי גבוה שהסטארט - אפ ייכשל. בנוסף, כאשר חברה גדולה (כמו גוגל לדוגמה) תגיע לרכוש את המוצר, היא תשאל את אותן השאלות לגבי הסיכוי להרוויח וכמה הזמן שיידרש לפני שמחזירים את ההשקעה.

האם רעיון טכנולוגי לבדו מספיק כדי להצליח?

יש מיליוני פטנטים רשומים ברחבי העולם שלא הפיקו עבור הממציא שלהם שום רווח. הסיבה לכך היא שרעיון מבריק או מוצר גאוני אינם מבטיחים הצלחה עסקית. כדי להרוויח באמת, צריך גם יכולות שיווק, יכולות ניהול, תוכנית עסקית, מציאת שותפים נכונים, יכולת למכור את המוצר ובסופו של דבר להחזיר את ההשקעה וליצור רווח.

מה בודק המשקיע לפני שהוא משקיע?

משקיע ישאל כמה כסף אתה צריך, באיזה טווח זמן הוא עשוי לקבל אותו בחזרה, מה הסיכוי להרוויח ממנו, ומהן האלטרנטיבות להשקעה. הוא ירצה לדעת מהו השוק שלך, מי הלקוחות, מהם המתחרים, ומהן הערכות הטובות והגרועות ביותר לגבי הצלחת המוצר. לדוגמה, אם תאמר שאתה זקוק למיליון דולר, המשקיע ירצה להבין מדוע לא צריך עשרה מיליון, מתי בדיוק תחזיר לו את ההשקעה ומהו הרווח שצפוי לו לעומת השקעות אחרות.

מדוע חשוב לפתח יכולות שיווק ועסקים ולא להסתפק בטכנולוגיה?

יזמים רבים חושבים שהיותם מומחים טכנולוגיים או תותחים בפיתוח מבטיח הצלחה. אבל בפועל, כדי להפוך מוצר לרווחי, נדרש הרבה יותר מרעיון מבריק. צריך לדעת איך למכור את הרעיון, איך להביא לקוחות, איך לתמחר נכון, איך לנהל משא ומתן ואיך להציג תוכנית עסקית רצינית למשקיעים.

כיצד הזמן שלך מהווה השקעה כספית?

גם אם היזם לא משקיע כסף מזומן ישירות, עצם העבודה על הפיתוח במקום לעבוד במקום אחר מייצרת עלות אלטרנטיבית. בכל שעה שהיזם משקיע בעסק שלו, הוא עלול להפסיד שכר אפשרי מעבודה אחרת. לכן, חשוב להתייחס לזמן כאל כסף, ולחשב מראש את הסיכון מול הסיכוי להחזיר את ההשקעה הזאת.

למה כדאי להוסיף שותף או ללמוד את החלקים העסקיים?

כדי להקים סטארט - אפ מוצלח, ייתכן שכדאי לצרף שותף בעל הבנה עמוקה בניהול, שיווק ופיתוח עסקי, או ללמוד את התחומים הללו בעצמך. אדם מוכשר ככל שיהיה בתחום הטכנולוגי, עלול למצוא את עצמו עם פטנט מדהים, אך בלי שום יכולת להפוך אותו לרווח כלכלי אמיתי. כדי להצליח לאורך זמן, צריך לדעת איך לנהל עסק, איך להציג אותו למשקיעים, איך לשווק ואיך למכור.

מה כדאי לעשות בפועל?

אם יש רעיון או פטנט מעניין, לפני שמתחילים להשקיע זמן וכסף בפיתוח, מומלץ לברר כיצד גורמים לו להפוך לרווחי. מהן הדרכים לשווק אותו, למי מוכרים אותו ובכמה, איך משקיעים בו זמן וכסף בחוכמה, וכיצד מציגים אותו נכון למשקיעים. אם אין את הידע הדרוש, עדיף לחפש שותף או ללמוד ולצבור ניסיון בתחומים העסקיים. כך, הסיכוי להצליח ולמנוע כישלון יגדל משמעותית.
איך לפתח טכנולוגיה? איך למכור פטנט? איך לעשות כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, טעויות של אנשי מקצוע, להפוך פטנט לכסף, להכין תוכנית עסקית, מה חשוב למשקיע? מה המשקיע רוצה? איך לעשות אקזיט? איך להקים סטארטאפ? איך להצליח בסטארטאפ? איך לנהל סטארטאפ? איך להקים סטארטאפ מצליח? איך לעשות אקזיט מסטארטאפ? למה עסקים נכשלים? איך להצליח בעסקים? איך לעשות כסף? איך לנהל עסק נכון? אימון ליזמים, אימון למשקיעים, החזר השקעה, סיכוי סיכון בהשקעות, איך להשקיע כסף? האם להשקיע כסף? השקעה כספית בחברת סטארטאפ, יזמות עסקית בסטארטאפ, לימודי יזמות, מדריך לסטארטאפים, משקיעים בסטארטאפ, למצוא משקיע לסטארטאפ, איך לעשות כסף בסטארטאפ? טעויות של סטארטאפיסטים, השקעות כספיות, מדריך למשקיע בסטארטאפ, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, יעוץ לסטארטאפים, קרן השקעות, המדריך ליזם, תחשוב כמו משקיע, אתה משקיע בעסק של עצמך, השקעה בחברת סטארטאפ, להקים חברת סטארטאפ, להשקיע בחברת סטארטאפ, עלות אלטרנטיבית, זמן שווה כסף, תשואה על השקעה כספית
סטארט אפ הלקוח להחזיר כמה כסף תכלית הקמת סטארטאפ איך לגרום למשקיע רווחיות איך כדאי לחשוב מוגדרת להצליח startup איך לגרום למשקיע איך לגרום למשקיע להשקיע בך איך להצליח איך להצליח ביזמות איך לחשוב איך לחשוב כמו משקיע איך לשכנע איך לשכנע משקיע איך לשכנע משקיע להשקיע בך אימון אימון ליזמים אימון עסקי אימון עסקים אימונים הכנה לשיחה הכנה לשיחה עם משקיע הכנה לשיחה עם משקיעים המדריך ליזם המדריך ליזם המתחיל הצלחה הקמת סטארטאפ השקעה השקעה בסטארטאפ השקעות חברת הזנק חשוב למשקיע טעויות טעויות של יזמים טעות יזמות יזמות עסקית לגרום למשקיע לגרום למשקיע להשקיע בך להצליח להצליח ביזמות להשקיע להשקיע בעסק להשקיע בעסק שלך להתאמן לחשוב לחשוב כמו משקיע לטעות לשכנע לשכנע משקיע לשכנע משקיע להשקיע בך מה חשוב למשקיע משקיע סטארט אפ סטארטאפ עסק עסקים שיחה עם משקיע שכנוע
למה לא משקיעים בתשתיות? למה המדינה נראית כמו שהיא נראית? השקעה בתשתיות, מניעת אסונות, איך למנוע אסונות מראש? טיפול מונע, טיפול מהשורש, נזקי הסופה, נזקי הסערה, נזקי השריפה, אסונות טבע, מדינת ישראל, פראיירים, שלא ידפקו אותך
למה לא משקיעים בתשתיות? למה המדינה נראית כמו שהיא נראית? השקעה בתשתיות, מניעת אסונות, איך למנוע אסונות מראש? טיפול מונע, טיפול מהשורש, נזקי הסופה, נזקי הסערה, נזקי השריפה, אסונות טבע, מדינת ישראל, פראיירים, שלא ידפקו אותך
... לא משקיעים בתשתיות? למה המדינה נראית כמו שהיא נראית? השקעה בתשתיות, מניעת אסונות, איך למנוע אסונות מראש? טיפול מונע, טיפול מהשורש, נזקי הסופה, נזקי הסערה, נזקי השריפה, אסונות טבע, מדינת ישראל, פראיירים, שלא ידפקו אותך למה לא משקיעים בתשתיות? אליעד כהן פותח את ההרצאה בשאלה מדוע מדינת ישראל לא נערכת מראש למצבים קיצוניים כמו סופות גשמים קשים או שריפות, למרות שלעתים יש מספיק זמן להיערך. הוא מציין כי המדינה לא עושה את ההשקעה המקדימה בתשתיות מתאימות כדי למנוע אסונות. במקום זאת, כאשר מתרחש אסון, המדינה מוציאה הרבה יותר כסף כדי להתמודד עם הנזקים שנגרמים מאותו אסון. הנזק הכלכלי כתוצאה מהאסונות עולה בהרבה על עלות ההשקעה המקדימה. במהלך ההרצאה, אליעד מציע השוואה בין שתי אפשרויות: להשקיע במניעת האסון מראש, או להוציא הרבה יותר כסף לאחר מכן כדי להתמודד עם הנזקים. הוא מדגיש את העובדה שכאשר אין אסון, אף אחד לא יגיד תודה על מאמצי המניעה. זאת משום שלא רואים את התוצאה המוחשית של ההשקעה בתשתיות מונעות. אליעד מציין את מערכת הבריאות כדוגמה לכך: המדינה מוציאה סכומים עצומים על טיפול בחולים, במקום להשקיע במניעת מחלות מראש. הוא מציין כי במדינה יש נטייה להשקיע כסף רק בפתרונות לאחר התרחשות הבעיה, ולא במניעתה מראש. הוא מסביר כי יש סוג של חיסכון שמוביל אותנו להוציא הרבה יותר כסף על תיקון הנזקים מאשר אם היינו משקיעים מראש במניעתן. אליעד מסביר גם את המצב הביטחוני במדינה, שמוציא הון על טיפול בנפגעי תאונות דרכים, במקום להשקיע במניעת התאונות מראש. הוא מבצע את אותה ההשוואה גם בתחום הפשיעה, שם המדינה יכולה להשקיע בחינוך ובמניעת פשיעה, אך בוחרת להשקיע בנזקים שנגרמים כתוצאה ממנה. המרצה מדבר על תפיסת הלא להיות פראייר במדינת ישראל, ... שהם לא רואים את התוצאה המיידית והברורה. הוא מוסיף את הדוגמה של טיפול שיניים: אנשים פונים לרופא שיניים רק כשכואב להם, ולא משקיעים בטיפול מונע שיכול לחסוך להם כסף וכאב בטווח הארוך. אליעד שואל את הקהל אם הם משקיעים בתשתיות האישיות שלהם - האם הם מבינים איך המוח שלהם עובד, איך הרגשות שלהם פועלים, והאם הם מוכנים להשקיע בתשתיות פנימיות כדי למנוע אסונות רגשיים ונפשיים בעתיד. הוא מציע שאם נשקול להשקיע בתשתיות אלו מראש, נוכל לחסוך הרבה בעיות ונזקים בעתיד. מסקנות חשובות מההרצאה - השקעה בתשתיות מונעת אסונות היא הרבה יותר זולה מהתמודדות עם הנזקים שנגרמים מהאסון. - במדינה יש נטייה להשקיע רק לאחר התרחשות הבעיה, ולא במניעתה מראש. - חשוב להשקיע במניעת בעיות עתידיות, גם אם קשה לראות את התוצאה המיידית של המניעה. - טיפול מונע ברמה האישית, נפשית ורגשית, יכול לחסוך הרבה בעיות בעתיד ולהימנע מבעיות קשות. תשתיות מניעת אסונות ניהול מוניציפלי הוצאות מיותרות השקעה בתשתיות פנימיות למה לא משקיעים בתשתיות? למה המדינה נראית כמו שהיא נראית? איך למנוע אסונות מראש? המרצה פותח ... יש מספיק זמן מראש להיערך. הוא מציין את הבעיה במניעת אסונות, וטוען כי הנזק הכלכלי הנגרם כתוצאה מהאסונות עולה בהרבה על עלות ההשקעה המקדימה במניעתן. אליעד מציע השוואה בין שתי אפשרויות: להימנע מהאסון מראש על ידי השקעה בתשתיות מתאימות, או להוציא הרבה יותר כסף בהמשך כדי להתמודד עם הנזקים ... לא יגיד תודה על מאמצי המניעה. הוא מציין את הדוגמה של מערכת הבריאות במדינת ישראל, שמוציאה סכומים עצומים על טיפול בחולים, במקום להשקיע במניעת מחלות מראש. הוא טוען כי במדינה יש נטייה להשקיע כסף רק בפתרונות לאחר התרחשות הבעיה, ולא במניעתה מראש. אליעד מספר סיפור על אדם ... מכן חטף מכות ושילם קנס. הוא מציין את המצב במדינה כמעין חיסכון שגורם לנו להוציא הרבה יותר כסף על תיקון הנזקים מאשר אם היינו משקיעים מראש במניעתן. המרצה מציין כי יש סוג של חישוב לא נכון של עלויות במדינה: על שקל אחד של מניעה, נדרשים להוציא 100 שקל על תיקון נזקים. הוא מציע שמדינה, במקום להשקיע בתיקון אחרי אסון, צריכה להשקיע במניעת אסונות מראש. הוא עובר למערכת הביטחונית, ומציין כי המדינה מוציאה הון על טיפול בנפגעי תאונות דרכים במקום להשקיע במניעת התאונות מראש. הוא עושה את אותו ההשוואה גם בתחום הפשיעה: המדינה יכולה ...
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר איך להצליח במכירת עצמך בכל סיטואציה? כאשר אנחנו רוצים להצליח במצבים כמו ראיון עבודה, דייט, שיחת מכירה או פרזנטציה, השיטה המרכזית להצלחה היא לגרום לצד השני למכור את עצמו לנו. המפתח טמון בכך שאנחנו לא רק מוכרים את עצמנו, אלא גורמים לאדם השני להרגיש צורך למכור את עצמו לנו. מה צריך לעשות כדי להצליח בדייט? במקום לנסות להרשים את בן הזוג הפוטנציאלי, צריך ... המראיין וגורם לו להרגיש שאתה מועמד מבוקש. איך להפוך את הלקוח למי שמוכר את עצמו? באופן דומה, במכירות, עליך לשדר ללקוח שאתה לא מנסה רק למכור לו. במקום לנסות לשכנע אותו לקנות ממך, הפוך את התהליך - שאל אותו שאלות שיביאו ... לך? כך, הלקוח יתחיל להרגיש שהוא צריך להוכיח לך שהוא ראוי לקנות את המוצר, מה שמעלה את הערך שלך בעיניו וגורם לו להרגיש צורך לרצות את המוצר שלך יותר. איך לגשת למשקיעים? כשהמצגת שלך למשקיעים מתחילה, אל תשדר את עצמך כמי שמבקש מהם כסף. במקום זאת, התמקדי בשאלות שיגרמו להם למכור את עצמם לך, לדוגמה: איזה קשרים עסקיים אתם יכולים להביא לנו? אם נצטרך השקעה נוספת, האם תוכלו לספק זאת? מה הערך המוסף שלכם מעבר לכסף? כאשר המשקיע מרגיש שהוא צריך להוכיח את ערכו, הוא מתחיל להרגיש שאתה המועמד המבוקש, ומניח שיש לך יותר אופציות. הבסיס להצלחה: להיות טוב באמת הבסיס להצלחה בכל סיטואציה, בין אם זה ראיון עבודה, דייט, מכירה או גיוס משקיעים, הוא להיות טוב באמת במה שאתה עושה. ככל שתהיה יותר טוב ... יתחילו לרדוף אחריך, ואתה תוכל לבחור את מי שמתאים לך. לסיכום ככל שתהיה טוב יותר במה שאתה עושה, תמצא את עצמך במצב שבו אנשים רודפים אחריך, ולא אתה אחריהם. המפתח להצלחה בכל אינטראקציה הוא לגרום לצד השני למכור את עצמו לך, וליצור את הערך שלך בעיניהם. איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור משיכה? איך לדבר עם משקיעים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום לדייט שלך לרצות אותך? איך להצליח בראיון עבודה, שיחת מכירה, דייט או פרזנטציה? אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלך להצליח במכירת עצמך - בין אם זה בראיון עבודה, דייט, שיחת מכירה ... להיות עם הצד השני, אתה עלול לשדר נואשות ולהוריד את הערך שלך בעיניו. איך ליישם זאת בראיון עבודה? בראיון עבודה, במקום רק לנסות להציג את עצמך בצורה הטובה ביותר ולשכנע את המראיין שאתה מתאים, תשאל גם אתה שאלות: מה הופך את ... עצמו ויש לו אופציות נוספות, המראיין מתחיל לראות בך מועמד מבוקש יותר, מה שמעלה את הסיכוי שירצה בך. מכירות - לגרום ללקוח לרצות אותך אם אתה איש מכירות ורק מנסה לשכנע את הלקוח לקנות ממך, אתה עלול לשדר נואשות. במקום זאת, ... הזה. שאל אותו למה הוא מעוניין דווקא במוצר שלך. תן לו להרגיש שהוא צריך להוכיח לך שהוא לקוח ראוי. כך, אתה מעלה את הערך שלך בעיניו ויוצר יותר ביקוש. איך לגשת למשקיעים? כאשר אתה מציג רעיון למשקיעים, אל תהיה בעמדה של בבקשה תשקיעו בי, אלא תשאל אותם: ...
לתת מאה אחוז יותר ממאה אחוז, מוטיבציה התמדה לאורך זמן, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, להגיע למאה אחוז באמת, משקיע ולא רואה תוצאות, תמיד אפשר יותר, כמים לים מכסים, לתת את הכל, מקיף מעל מקיף, סוגים של מאה אחוז
לתת מאה אחוז יותר ממאה אחוז, מוטיבציה התמדה לאורך זמן, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, להגיע למאה אחוז באמת, משקיע ולא רואה תוצאות, תמיד אפשר יותר, כמים לים מכסים, לתת את הכל, מקיף מעל מקיף, סוגים של מאה אחוז
... מאה אחוז יותר ממאה אחוז, מוטיבציה התמדה לאורך זמן, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, להגיע למאה אחוז באמת, משקיע ולא רואה תוצאות, תמיד אפשר יותר, כמים לים מכסים, לתת את הכל, מקיף מעל מקיף, סוגים של מאה אחוז איך לתת מאה ... הפעולה. כשאדם נותן מאה אחוז, הוא נכנס למימד אחר של עשייה, מימד שמביא לתוצאות אחרות לגמרי. לדוגמה, אם אדם רוצה לרדת במשקל, הוא שואל מה עליו לעשות, ואז הוא מחליט להתאמן עד גבול היכולת שלו, אפילו עד להתעלפות. אליעד מדגים שהאדם באמת נתן מאה אחוז - הוא התאמץ עד כדי עילפון והיה ...
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן
... לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן למה אנשים נותנים מאה אחוז ועדיין לא רואים תוצאות? אליעד כהן מסביר שלמרות שאנשים משקיעים מאמץ משמעותי ומרגישים שהם נותנים מאה אחוז, הם לעיתים לא רואים ... למשקל של 80 קג כדי להציל את חייו. אותו אדם הולך לחדר כושר, מתאמן באינטנסיביות, מתעלף, אך כאשר הוא נשקל לאחר האימון הוא מגלה שירד רק 2-5 קג. למרות שהשקיע מאמץ עצום, הוא מתאכזב מכך שהתוצאה לא הייתה מהירה ודרמטית כפי שציפה. אליעד מדגיש כאן עיקרון חשוב: לא משנה כמה מאמץ משקיעים בנקודת זמן אחת, יש תהליכים שדורשים זמן. הוא נותן דוגמה נוספת מתחום ... והאופטימלי. לדברי אליעד, אנשים מתבלבלים מכיוון שהם מצפים לתוצאות מהירות ודרמטיות מיד לאחר שהם עושים שינוי או משקיעים מאמץ. הוא מדגים זאת דרך דוגמה מתחום הזוגיות, כאשר אחד מבני הזוג ... מגבלה. מצד שני, אליעד מדבר על החיים המעשיים שבהם קיימים חוקים ומגבלות של זמן. לדוגמה, אדם שרוצה להיות מיליונר ומשקיע המון שעות עבודה ברציפות לא יכול לצפות להיות מיליונר מיד, רק מכיוון ... זמן, ולכן חייבת להיות סבלנות והתמדה לאורך זמן כדי לראות תוצאות אמיתיות. למה אנשים מתאכזבים מחוסר תוצאות למרות ההשקעה? אליעד מסביר נקודה חשובה נוספת: אנשים מתוסכלים כי הם לא מבינים ... שנים עד שהגיע ל - 180 קג, הוא לא יכול לצפות שירידה במשקל תקרה במהירות, גם אם יעשה שינוי פתאומי ודרסטי בדיאטה ובאימונים. יש דברים שצריכים איזון וזמן כדי להשתנות. הוא מדגים גם את המושג של ... נכונה? בהמשך, אליעד כהן מזכיר את התיאוריה המפורסמת של 10,000 שעות, שלפיה כדי להפוך למומחה אמיתי בתחום מסוים, יש להשקיע לפחות עשרת אלפים שעות אימון. הוא מציין שהתיאוריה הזאת היא מטאפורה ולא אמת מדויקת. לדעתו, השקעת שעות רבות היא חשובה, אך היא לא מספר קבוע או מוחלט. מה שחשוב באמת הוא איכות ההשקעה וההתמדה לאורך זמן. לפעמים אדם יכול להשקיע פחות שעות אך בצורה יעילה ומדויקת יותר, וכך להגיע לתוצאות מהר יותר מאדם שהשקיע שעות רבות אבל לא בצורה חכמה או ממוקדת. האם מאמץ חד פעמי יכול לפצות על שנים של טעויות? אליעד מסביר שישנם מצבים שבהם מאמץ מרוכז ואיכותי יכול לפצות על שנים של טעויות, למשל אדם שבזבז שנים רבות כסף יכול לחסוך ולהשקיע חכם לתקופה קצרה ולתקן את מצבו הכלכלי. אך הוא מבהיר שזה לא תמיד נכון, ... המשכיות והתמדה אמיתית. לסיכום, המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שהתמדה לאורך זמן והבנה של תהליכים היא חיונית להצלחה, ואין לקצר או להאיץ תהליכים מעבר לגבולותיהם הטבעיים. איך להתמיד לאורך ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים ... יש לך בעיה עם הרכב, אתה יכול לנסות לתקן בעצמך או למצוא מישהו עם הידע הטכני. אך למעשה, פעמים רבות הקושי האמיתי הוא לא הטיפול הטכני, אלא היכולת לשכנע אדם אחר לסייע לך. אם תדע לשכנע את הטכנאי או המוכר לעזור לך, אז בעצם פתרת את הבעיה. במילים אחרות, הדרך הנכונה לפתור בעיה טכנית היא לפעמים להבין ... עלול להיתקע בוויכוח. אך אם תסתכל על העניין כבעיה אנושית ותנסה להבין לעומק מה מניע את החבר שלך, יהיה קל יותר למצוא פתרון שיספק את שניכם. כיצד לשכנע אנשים לעזור לך? אליעד מסביר שהיכולת לשכנע אנשים לעזור לך טמונה בהבנה עמוקה של הצרכים והאינטרסים שלהם. אנשים בדרך כלל ממוקדים באינטרסים של עצמם, ולכן הדרך היעילה ביותר להשיג את שיתוף הפעולה שלהם היא להתחבר לאינטרס האישי שלהם. לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל עזרה מעובד, לקוח או משקיע , הצעד הראשון הוא תמיד להבין מה האינטרס שלו. במקום לנסות להסביר לו מה אתה צריך, חשוב להבין מה הוא צריך, ורק לאחר ... שלו. כלומר, לא להתמקד רק באינטרסים שלך אלא למצוא נקודות השקה בין האינטרסים שלך ושל האדם ממנו אתה מבקש עזרה. אליעד נותן דוגמה ממשית לפרזנטציה למשקיע: לפני שאתה מתחיל להציג את המוצר או הרעיון שלך, חשוב קודם כל לתת למשקיע לדבר על עצמו. כשהמשקיע מדבר על עצמו, אתה יכול להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר ... אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור ... תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית. הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים ... אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד מציין כי הטעות הנפוצה היא להתחיל מיד לדבר על עצמך ועל הצורך שלך. הגישה הנכונה יותר היא לתת קודם לצד השני לדבר ולספר על עצמו. ... שלך. הצעד הראשון בכל פרזנטציה הוא להבין מי עומד מולך ומה מניע אותו. רק אחרי שיש לך את המידע הזה, אתה יכול להציג את המסר שלך בצורה אפקטיבית ומשכנעת. העיקרון הזה נכון לפרזנטציות עסקיות, לגיוס משקיעים, לשכנוע עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי ... טכנית. דוגמה לכך היא כאשר אדם נתקל בבעיה טכנית במערכת או במוצר, לדוגמה תיקון רכב או טלוויזיה. לעיתים, הפתרון לא טמון בידע טכני בלבד, אלא ביכולת לשכנע אחרים (כמו טכנאים או מוכרים) לעזור ולפתור את הבעיה. זה לא מספיק לדעת איך לתקן את הרכב או המכשיר, אלא צריך לדעת איך לשכנע את מי שמסוגל לעזור, לשתף פעולה. אליעד מביא דוגמה נוספת - אם אדם רוצה לשכנע חבר ללכת לסרט מסוים, לעיתים הדרך הטובה ביותר לא תהיה להתעקש על הסרט, אלא להתמקד בבעיה האנושית. מדובר לא רק בשכנוע של אדם אחר למהלך, אלא בהבנה של הצרכים והאינטרסים של אותו אדם. ככל שנבין את השורש האנושי של הבעיה, כך יהיה לנו קל ... להבין מה האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים ...
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
... עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות ... שלך, בפגישה. דהיינו, שיש אנשים שמנהלים פגישות עבודה וכיוב, בלי שברור להם מה הם רוצים שיצא מהפגישה הזאת. וזה גורם לכך שהם עושים טעויות בפגישה, והם זורמים עם הפגישה, במקום להוביל את הפגישה לאיפה שהם רוצים שהיא תגיע. ... צריכים להגדיר, מה היית רוצה שיצא מהפגישה באופן כללי, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה וכולי. ואחרי שזה ברור לך, עכשיו צריכים לחשוב, האם ואיך אפשרי לגרום לפגישה להוביל לשם. אבל מי שמנהל פגישה בלי שברור לו מה הוא רוצה ... עבודה, להתכונן לשיחת מכירה, להתכונן למצגת, להתכונן לנאום, להתכונן לכל דבר, היא, להגדיר מה אני רוצה שיצא מהפעולה שאני עושה. ואז לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך אני גורם לזה לקרות? מה האפשרויות שלי? לעשות סימולציות, מקרים ...
מתי כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי הדירות בעתיד בפרויקט? שיקולים ברכישת דירה להשקעה, האם ערך הדירה יעלה בעתיד? איך לעשות כסף בנדלן? רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר למשתכן, רכישת דירה להשקעה בפרויקט דירה בהנחה, רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר מטרה, האם ערך הבית יעלה בעתיד? האם ערך הדירה יעלה בעתיד? האם תהיה עליית ערך בעתיד? היצע וביקוש בשוק הנדלן
... כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי הדירות בעתיד בפרויקט? שיקולים ברכישת דירה להשקעה, האם ערך הדירה יעלה בעתיד? איך לעשות כסף בנדלן? רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר למשתכן, רכישת דירה להשקעה בפרויקט דירה בהנחה, רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר מטרה, האם ערך הבית יעלה בעתיד? האם ערך הדירה יעלה בעתיד? האם תהיה עליית ערך בעתיד? היצע וביקוש בשוק הנדלן האם כדאי לרכוש דירה להשקעה, אפשרות 1 - במקום שבו יודעים מראש, שבעוד כמה שנים, כאשר המשקיע ירצה למכור את הדירה, יהיו הרבה משקיעים נוספים שירצו למכור את הדירה שהם רכשו להשקעה, דהיינו, יודעים מראש שיהיה המון היצע ... האם זה כדאי, יותר או פחות או באותה המידה, ביחס לאפשרות 2 - שהיא, לרכוש במקום אחר, פרויקט אחר יותר קטן, שבו בעוד כמה שנים, יהיו פחות משקיעים שירצו למכור את הבית שלהם, במקביל לזה שאתה תרצה למכור את הבית? אז קודם כל אסביר את השאלה יותר לעומק, ואחר כך כמובן את התשובה לשאלה. אז מדובר כאן על משקיע נדלן ששוקל לרכוש דירה להשקעה. כאשר כמו שכבר הסברתי, יש המון מודלים של השקעה בנדלן. יש לדוגמה מי שרוכש דירה להשקעה , כי הוא מתכנן להרוויח כסף משכר הדירה ... פיצול הנכס לכמה יחידות דיור. יש את מי שרוכש את הדירה כדי להרוס לשפץ אותה ולמכור אותה במחיר יותר גבוה. ויש כל מיני פרופילים שונים של משקיעי נדלן. וכרגע נדבר מנקודת המבט של משקיע נדלן, שרוכש דירה להשקעה, מתוך מחשבה שכאשר הוא ימכור את הדירה, ... מיסים עלויות רכישה עלויות מכירה וכולי. ואותו אדם שרוכש דירה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הנכס, מנסה להבין איך נכון להתייחס לרכישת דירה להשקעה, כנראה בשלב מוקדם של הפרוייקט, אולי ... אבל מדובר על פרויקט שיש בו המון דירות למכירה. כאשר בעצם זה אומר, שבעוד כמה שנים, אחרי שהבית כבר יהיה ניתן למכור אותו, אז, כנראה שהרבה משקיעים שגם קנו דירה להשקעה, כנראה שגם הם ירצו למכור את הדירות שלהם במקביל אליו. ואולי אפילו גם היזם היזמים עצמם שמוכרים דירות בפרויקט, אולי גם הם ירצו ... שאומר שכנראה מחירי הדירות ירדו, מרוב היצע של דירות. ולכן אולי כדאי לרכוש דירה דווקא במקום שבו לא מוכרים הרבה דירות, כדי שבבא היום כאשר המשקיע ירצה למכור את הבית, אז לא יהיו במקביל אליו הרבה משקיעים אחרים, שירצו במקביל אליו למכור עוד דירות. ... מטה. ולכן נראה הגיוני, שאולי עדיף לרכוש דווקא במקום שבו אין הרבה דירות למכירה. כך שממילא בעתיד לא הרבה דירות יעמדו שם למכירה, במקביל למשקיע שירצה למכור שם את הבית. בנוסף, יתכן גם שהיזם עצמו לא יסיים למכור את כל הדירות בעוד X שנים, ושתהיה תחרות לא רק מצד שאר המשקיעים שירצו למכור שם דירות, אלא גם מצד היזם עצמו שירצה למכור שם דירות. ולכן נראה לומר, שכן, יש היגיון שלא לרכוש דירה להשקעה, במידה ורוצים להרוויח כסף מעליית ערך ... המון דירות למכירה וכולי כנל. אבל האם זאת האמת כל האמת ורק האמת? אז כמובן שלא! כמו שתכף אסביר. ומה שצריכים לדעת זה, שכאשר רוכשים דירה להשקעה מתוך מטרה לעשות כסף מעליית ערך הנכס ... זה רק בתנאי שהביקוש לא יגדל על ההיצע. דהיינו, יתכן שיש מקום, שלדוגמה מוכרים בו כרגע 1000 בתים, ונניח שבוודאות כל הדירות נרכשו על ידי משקיעים. ונניח שכל ה
השקעות למתחילים, מה לעשות עם הכסף? 16 שאלות למשקיעים, תכנון פיננסי, יעוץ פיננסי, איך להשקיע כסף? איפה להשקיע כסף? איך להפוך כסף לעוד כסף? איך למנף כסף? איך לבחון השקעה כספית? סוגים של השקעות, השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, רכישת מניות, השקעה בנדלן, רכישת דירה למגורים, רכישת דירה להשקעה, רכישת דירה להשכרה, רכישת קרקע, רכישת מטח, השקעה במטח, רכישת ביטקוין, השקעה לפנסיה, איפה להשקיע את הכסף? בורסה, שוק ההון, הכנסה פאסיבית, השקעות כספיות, להקים עסק
השקעות למתחילים, מה לעשות עם הכסף? 16 שאלות למשקיעים, תכנון פיננסי, יעוץ פיננסי, איך להשקיע כסף? איפה להשקיע כסף? איך להפוך כסף לעוד כסף? איך למנף כסף? איך לבחון השקעה כספית? סוגים של השקעות, השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, רכישת מניות, השקעה בנדלן, רכישת דירה למגורים, רכישת דירה להשקעה, רכישת דירה להשכרה, רכישת קרקע, רכישת מטח, השקעה במטח, רכישת ביטקוין, השקעה לפנסיה, איפה להשקיע את הכסף? בורסה, שוק ההון, הכנסה פאסיבית, השקעות כספיות, להקים עסק והפעם אדבר על עולם ההשקעות הכספיות. ואסביר על סוגי השקעות שונים, איך חושב משקיע חכם? אילו שיקולים צריכים לעשות כאשר נכנסים להשקעה? מה ההבדלים בין אפיקי ההשקעה השונים ובין אפשרויות ההשקעה השונות? ועוד. סוגים של השקעות כספיות: אז ברמת העיקרון, ישנם המון סוגים של השקעות כספיות. להלן האפשרויות המרכזיות: השקעות בשוק ההון השקעות בבורסה לניירות ערך, שבהן אפשרי להשקיע במניות להשקיע במדדים להשקיע באגרות חוב מסחר באופציות וכולי. השקעות בנדלן, שבהן אפשרי להשקיע ברכישת דירה ל
מי שלא הולך קדימה הולך אחורה? טעויות של יזמים, עודף מוטיבציה, שב ואל תעשה עדיף, עדיף לא לעשות כלום, מוטיבציה רעה, בלי סיכון אין סיכוי, לשמור על ערך הכסף, לא להפסיד כסף, לקיחת סיכונים, סיכוי סיכון, לקחת סיכונים, עודף עשייה
מי שלא הולך קדימה הולך אחורה? טעויות של יזמים, עודף מוטיבציה, שב ואל תעשה עדיף, עדיף לא לעשות כלום, מוטיבציה רעה, בלי סיכון אין סיכוי, לשמור על ערך הכסף, לא להפסיד כסף, לקיחת סיכונים, סיכוי סיכון, לקחת סיכונים, עודף עשייה
... שלא הולך קדימה הולך אחורה? טעויות של יזמים, עודף מוטיבציה, שב ואל תעשה עדיף, עדיף לא לעשות כלום, מוטיבציה רעה, בלי סיכון אין סיכוי, לשמור על ערך הכסף, לא להפסיד כסף, לקיחת סיכונים, סיכוי סיכון, לקחת סיכונים, עודף עשייה מהי הטעות של מי שמנסה להתקדם בכל מחיר? הרצאה זו עוסקת בטעות נפוצה שמבצעים אנשים שמעוניינים להצליח ולהתקדם בחיים. הם מאמינים בטעות שכדי להתקדם, הם חייבים כל הזמן לפעול ולעשות משהו. מחשבה זו גורמת להם לפעמים לבצע פעולות לא נכונות, שיכולות להחזיר אותם אחורה במקום לקדם אותם. אליעד כהן מציין כי ... להתקדם. לדוגמה, הוא מספר על אדם שנסע עם רכבו לראש הר, אך הרכב לא הצליח להתקדם כראוי. במקום להפסיק ולחשוב, האיש המשיך לדחוף את הגז בתקווה שיתקדם, אך למעשה הוא רק הזיק לרכב. הכשל הוא, שבזמן שהאדם נלחץ לפעול, הוא לא בודק אם הפעולה שהוא עושה בכלל מועילה. למשל, אותו אדם שנסע עם רכבו ברוורס, במקום להמתין ולחשוב מהו הצעד הנכון, רק יצר עוד בעיה. הדבר הזה קורה גם בעולם העסקי. לפעמים מוטב להימנע מלעשות כלום אם אתה לא יודע מה הצעד הבא. למעשה, עצירה והתבוננות על המצב היא לפעמים ההחלטה הנכונה. אליעד כהן מסביר שבעסקים מסוימים, אם אתה לא יודע מה לעשות, עדיף לא להיכנס לעסק כדי לא להפסיד את הכסף. לפעמים שמירה על מה שיש, היא חכמה יותר מלקחת סיכון. אנשים נוטים להרגיש לחץ להצליח ולהתקדם, אבל לפעמים, ההחלטה לא לעשות כלום עד שתבין מה לעשות, היא חכמה יותר. הוא מציין דוגמה נוספת מתוך סיפור של רבי נחמן. בסיפור זה, אדם נמצא במדבר עם ילד חולה, וחשב ... וחשיבה מעמיקה הם הצעד הנכון, ולפעמים, עדיף לא לקחת סיכון מאשר להיכנס למהלך שלא תוכל לשלוט בו. מהן טעויות של יזמים? כיצד מוטיבציה עלולה להזיק? מהם הסיכונים בעשייה ללא מחשבה? למה לא תמיד כדאי לפעול? איך להימנע מטעויות עסקיות? האם כדאי לקחת סיכונים בעסקים? ...
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי למה יזמים חושבים שכדאי לעשות הכל לבד בלי שותפים? יזמים רבים מאמינים שהדרך להרוויח יותר כסף היא להימנע מתשלומים לעובדים, שותפים, ספקים וקבלני משנה. הם ... אם אין צורך לחלוק את הרווח עם אחרים, לכאורה יש יותר כסף בכיס. אך האמת מורכבת יותר. מה הטעות הנפוצה של יזמים בנושא של מיקור חוץ ושותפויות? טעות נפוצה של יזמים היא לחשוב שמיקור חוץ ושותפויות עסקיות בהכרח פוגעים ברווח. לדוגמה, מסעדה שקונה 100 עגבניות מדי יום בעלות של 2 שקלים לעגבנייה עשויה לחשוב שהרווח יהיה גדול יותר אם תגדל אותן בעצמה בעלות של שקל אחד בלבד לעגבנייה. לכאורה, זהו חיסכון ברור, שכן היא חוסכת את עמלת התיווך. אולם ייתכן שהמסעדה תיאלץ להשקיע זמן, משאבים ואנרגיה רבים בגידול העגבניות בעצמה, ובכך למעשה תאבד את היתרון התחרותי שלה בתחומים ... בעצמו, הוא יפסיד מהיעדר המקצועיות, איכות העבודה תרד, והרווח בטווח הארוך יקטן. לדוגמה, בעל עסק שמתמחה במכירות יכול לחסוך תשלום לחברה המספקת לו לידים על ידי כך שינסה לפרסם בעצמו. בטווח הקצר, ... המדומה הזה עשוי להוביל לאובדן גדול יותר של רווח. כיצד חלוקת עבודה בין מומחים יוצרת סינרגיה עסקית? אליעד מציג דוגמה של עסק שבו יש שלוש פונקציות שונות: אדם אחד מתמחה בשיפוצים וביצוע, השני במכירות והשלישי בשיווק. אם כל מומחה יבצע את מה שהוא הכי טוב בו, הסינרגיה תגדיל משמעותית את איכות וכמות העסקאות, וכך תוביל לגידול ברווחים. אף על פי שכל אחד יקבל שליש מהרווח, הסכום הכולל שהעסק ירוויח יהיה גדול בהרבה מאשר לו כל אחד מהם היה מנסה לבצע את שלושת התפקידים לבד. לעומת זאת, אם ... שבהם נכון לפטר עובד או להיפרד משותף. למשל, אם השותף או העובד לא מביאים ערך מוסף משמעותי לעסק, אם התועלת שהם מביאים לא מצדיקה את העלויות הכרוכות בהעסקתם, או אם ניתן למצוא מישהו אחר שיבצע את אותה העבודה בעלות נמוכה יותר ובאיכות גבוהה יותר, הגיוני לשקול את הפסקת ההתקשרות איתם. עם זאת, חשוב לא לעשות את הטעות הנפוצה ולהניח אוטומטית כי פיטורי עובדים או ביטול שותפויות תמיד יגדילו את הרווח. תמיד יש לבדוק ... לבצע את המשימה ברמה דומה? מהי הדרך הטובה ביותר למקסם רווחים לטווח הארוך? הדרך הטובה ביותר להצליח בעסק היא להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב. אם אתה טוב במכירות, מומלץ לך להתמקד בשיפור יכולות המכירה שלך ולא לנסות להשתלט על תחומים שאינך מקצועי בהם. ככל שהעסק שלך גדל, יש יתרון ברור להאצלת סמכויות, לשימוש באאוטסורסינג ובשותפויות עסקיות. ההצלחה הכלכלית תגיע ככל שתרכז את מאמציך בתחום שבו יש לך יתרון יחסי ברור, ובמקביל תאפשר לאנשים אחרים להתמחות בתחומים שבהם אתה חלש יותר. לסיכום, כל החלטה עסקית לגבי שותפים, קבלני משנה או עובדים צריכה להיבחן לפי תרומתם האמיתית לעסק ולא לפי אינסטינקט לחסוך בהוצאות. עליך לבדוק בכל מקרה לגופו מהו הערך המוסף שהאדם מביא לעסק, האם אתה יכול להחליף אותו, והאם הרווח שאתה חוסך אכן משתלם בטווח הארוך. חלוקת עבודה נכונה, בשילוב אאוטסורסינג והאצלת סמכויות, יוצרת יתרון תחרותי ברור ומגדילה את הרווחיות הכללית של העסק. האם לפטר את השותף? האם להשתמש במיקור חוץ? איך להגדיל רווחיות? הדרכה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להשקיע בחברת סטארטאפ, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להשקיע בחברת סטארטאפ, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, מאמן לחיים, מטפל טוב בתחום להשקיע בחברת סטארטאפ - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 04:28:31 - wesi1