אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום לאנשים ✔שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
וכאן אבאר עוד טריק ועוד דרך ושיטת שכנוע. ואבאר כיצד באפשרותך להחליש את הרעיון ואת הדעה של הצד הנגדי ושל היריב שלך, ולחזק את הדעה ואת הרעיון שלך.

והדרך להחליש רעיון כלשהו, היא על ידי זה שמדגישים ומבליטים את נקודות התורפה שלו, שהם החלקים הסובייקטיביים שיש ברעיון. והדרך לחזק רעיון כלשהו, היא על ידי חיזוק והדגשת הרעיונות האובייקטיביים, שיש באותו הרעיון.

ואסביר, כל רעיון בעולם וכל דעה בעולם, אפשר לחלק אותה לעובדות אובייקטיביות ולפירושים סובייקטיביים. ועובדות אובייקטיביות בהקשר הזה פירושו, החלקים של הרעיון שנתפשים כעובדות אובייקטיביות שכולם מסכימים עליהן / שקל יותר להסכים איתם ולהזדהות איתם. והפירושים הסובייקטיביים של הרעיון, בהקשר הזה פירוש, החלקים של הרעיון, שנתפשים כפירושים סובייקטיביים ואישיים בלבד, ושקשה יותר להסכים איתם / שלא כולם מסכימים איתם.

ומי שיתבונן היטב יראה, כי הרעיונות והדעות השונות, מורכבות גם מעובדות אובייקטיביות וגם מפירושים סובייקטיביים. ואנשים, הרבה יותר קל להם להזדהות וליצור הזדהות עם עובדה אובייקטיבית, מאשר להזדהות עם פירוש סובייקטיבי.

וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך להעצים ולהדגיש את נקודות התורפה ואת נקודות החולשה שלו. שהן הפירושים הסובייקטיביים שיש באותו הרעיון. שזה בעצם אומר, שעליך לחפש איפה בתוך כל הרעיון שאתה רוצה לשלול אותו, איפה בתוכו יש חלקים שהם רק פירושים אישיים, ושלשומע הרבה יותר קל להבין שזה רק פירוש אישי וסובייקטיבי אך זה לא עובדה אובייקטיבית.

וכאשר אתה רוצה להחליש רעיון כלשהו, הדרך לכך היא על ידי זה שאתה מדגיש ומבליט את הפירושים הסובייקטיביים שיש בו, ועל ידי זה שאתה יוצר תחושה שכאילו כל הרעיון עצמו, הוא רק נקודת מבט סובייקטיבית בלבד. כי לקחת עובדה אובייקטיבית ולומר עליה שהיא רעיון סובייקטיבי בלבד, זאת כמובן בעיה. כי אנשים לא יקבלו את זה. ולכן אפשר לקחת את נקודות התורפה של הרעיון, שהוא הפירושים הסובייקטיביים, החלקים של הרעיון שיותר קל לשכנע שהם רק סובייקטיביים ופירושים אישיים בלבד. ועליך ליצור את הרושם, כאילו כל הרעיון כולו, הוא כולו רק סובייקטיבי ופירוש אישי בלבד.

וכאשר אתה לוקח רעיון כלשהו ורוצה להחליש אותו, אז עליך ליצור רצף של החלשות של אותו הרעיון. דהיינו, עליך ליצור רושם חזק מאוד אצל השומעים, שההתייחסות שלהם כלפי אותו הרעיון, תהיה כאילו זה רק רעיון סובייקטיבי בלבד, שהוא אינו מחויב אלא רק אפשרי בלבד.

ז"א עליך לגרום לאותם השומעים, להרגיש תחושה של חוסר אמון, כלפי אותו הרעיון. ואת יצירת חוסר האמון כלפי אותו הרעיון, אפשר לעשות על ידי זה שאתה מדגיש ומעצים את החלקים של הרעיון, שבהם הכי קל לאנשים להטיל ספק. שאלו החלקים של הרעיון, שהם אינם עובדות אלא הם רק פירושים אישיים בלבד.

ויותר מזה, אם בטעות זה שהציג את הרעיון, בטעות או במזיד, לקח פירוש אישי שלו, והציג אותו כעובדה אובייקטיבית, עליך להדגיש ולהראות, כיצד נעשה כאן ניסיון לרמות את השומעים. וכיצד אותו מציג רעיון, רצה (= להפוך את האפשרי למחויב) לרמות את השומעים. וזה כמובן כדי ליצור חוסר אמון של השומעים, כלפי אותו הרעיון.

וכמובן שגם כאן צריך לעשות את זה בחוכמה. כי אם תדגיש יותר מידי שחלק כלשהו של הרעיון הוא רק אישי וסובייקטיבי בלבד, הרי שבכך בעצם אתם גורם לשומע להתחיל לבדוק כל חלק של הרעיון, האם הוא עובדה אובייקטיבית או פירוש סובייקטיבי. ואז ממילא יכול להיות שהוא ישים לב יותר טוב, לעובדות האובייקטיביות, שאתה רוצה שהוא יתייחס אליהן כאל פירושים סובייקטיביים בלבד.

ועל ידי זה שנוצר אצל השומעים חוסר אמון כלפי אותו הרעיון, על ידי זה...
ויכוח להפוך את הפירוש לעובדה עובדות לפירושים עובדה אובייקטיבית פירושים ועובדות אובייקטיביות סיפור חוכמה שכנוע השפעה פירוש עובדה איך לגרום לאנשים איך להפוך איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך ליצור איך ליצור השפעה איך לנצח איך לנצח בדיבייטינג איך לנצח בוויכוח איך לנצח בוויכוחים איך לשכנע איך לשכנע אנשים דיבייט דיבייטינג השפעה ויכוח ויכוחים כיצד לנצח בוויכוחים כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים להפוך להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה להשפיע להשפיע על אנשים ליצור ליצור השפעה ליצור שפע לנצח לנצח בדיבייטינג לנצח בוויכוח לנצח בוויכוחים לשכנע לשכנע אנשים מודעות מניפולציה מניפולציות עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פרשנות או עובדה שכנוע תת מודע
NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
... תת מודע - משפט שלילה משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע? וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר שיש בכל מה שקשור ל NLP שכנוע מניפולציות מכירות השפעה וכיוב. והעניין הוא, כי בכל משפט שהוא, ולא משנה מה המשמעות של המשפט, בכל משפט שהוא מסתתר תמיד מסר סמוי כלשהו, לגבי ההיתכנות האפשרות והפוטנציאל של הדבר שעליו מדבר ... קיומו של הדבר לפחות כאפשרות אפשרית שצריך להתייחס אליה בצורה כלשהי. ומכאן בעצם ניתן להבין שתי שיטות שכנוע שתילת מחשבות מסרים לתת מודע וכיוב. והראשונה היא, שאם ברצונך לגרום לרעיון כלשהו להיות לגיטימי, אז באפשרותך להכניס אותו לתודעה של האדם, גם על ידי זה שתזכיר את אותו הרעיון על דרך השלילה. כמו ... מוחלט ואובייקטיבי. ובכל מקרה, כאשר אתה מדבר על משהו גם שלא לעשות אותו וגם שהוא דבר רע, הרי שבכך בעצם אתה גורם לו להופיע בתת המודע של השומע, כאפשרות שהיא אפשרית ויכולה לקרות גם בפועל. ומכאן בעצם אפשר להבין גם את הטכניקה הנוספת. והיא, שאם ברצונך לגרום למישהו לחשוב על דבר אפשרי, שהוא לא אפשרי. ... כאילו היא לא קיימת במציאות כלל. ובסיכומו של דבר, בכל משפט שהוא, גם במשפט שלילה או משפט שאלה, יש בעצם מסר סמוי שגורם לתת המודע של האדם, לחשוב בצורה חיובית ואפשרית וממשית, על הדבר שאותו אתה שולל שעליו אתה שואל. וממילא אפשר כך לגרום למישהו לחשוב על דברים, בצורה של שלילה. ואפשר גם לדעת ...
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של האדם השני, וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה, באמצעות שימוש במסרים תת הכרתיים, שעוברים ונוצרים בתת המודע של האדם, על ידי שימוש במילים עם משמעות כפולה. וכאן אבאר גם, כיצד המוח של האדם חושב? ואיך המוח של האדם מבין ומפרש את מה שהוא שומע ואת מה שהוא רואה ... וכיצד להשתמש במסרים כפולים כדי לשתול מחשבות בתת המודע של האדם? ואבאר גם, איזה פרדוקס ואתגר יש כאשר מנסים לשתול למישהו מחשבה בצורה סמויה ואיך להתמודד עם הקושי הזה? ואבאר כיצד האדם מדחיק מחשבות? ואיך אפשר ... כלשהי בצורה מודעת, לשם כך ראשית כל יש לגרום לתת המודע שלו, לחשוב על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. דהיינו, גם אם הוא לא חושב בצורה גלויה ומודעת את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, עדיין שלפחות בתת המודע שלו, הוא יחשוב על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. כי בלי שהמחשבה שאתה רוצה שהוא יחשוב, בלי שהיא תופיע בתת המודע שלו, בלי זה אין אפשרות שהיא תופיע אחכ גם ברמת המודעות שלו ושהוא יסכים איתך. ולכן, קודם כל עליך לגרום למחשבה להופיע בתת המודע של האדם השני. ורק לאחר מכן, לנסות לשכנע אותו לחשוב כך גם בצורה מודעת. וכאן אסביר, כיצד בעצם באפשרותך לגרום למחשבה כלשהי, להופיע בתת המודע של האדם השני, לפני שתצליח לשכנע אותו, לחשוב כך בצורה מודעת. והדרך לכך היא, באמצעות שימוש במילים במשפטים ובצורות ביטוי, שיש להן ריבוי משמעויות. ... הוא, כי המוח של האדם חושב מחשבות שונות, לפי הפירושים שהוא מפרש את המידע שהוא קולט. כי המוח קולט מידע דרך החושים של האדם. ואחכ המוח מנתח את המידע הזה, לפי ההקשרים והאסוציאציות שעולות למוח, ביחס ... שברגע שהמוח של האדם מנתח את המידע ובוחר איזה פירוש לתת לאותו המסר שנאמר ולאותו הדבר שקרה, הרי שבאותם רגעים, תת המודע של האדם, חשב גם על האפשרות שלא נבחרה בסוף כפירוש הסופי של אותו המסר. כי יש פירוש אפשרי ויש פירוש מחויב וסופי. כי למסר עצמו יש ריבוי משמעויות שונות. וכאשר המוח שומע את המסר, יש פירושים אפשריים שהוא יכול לפרש את המסר הזה. ולרגעים ספורים, עוברים כל הפירושים האפשריים האלו, בתת המודע של האדם השומע. גם אם בסופו של דבר, הוא יבחר לפרש את הדברים, בצורה כלשהי, שהיא הפירוש שנדמה לאדם שהוא יותר מחויב ויותר נכון, משאר הפירושים. ונמצא אם כן, כי בעצם ניתן לשלוח מסר תת הכרתי לתת המודע של האדם, על ידי שימוש במסרים כפולים. כאשר בפועל צריך לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת. שמצד אחד לא תחשוף את זה שגורמים לאדם לחשוב ולהיחשף בצורה מניפולטיבית לרעיון שרוצים לגרום לו להיחשף אליו. ובו זמנית לגרום לו כן לחשוב על הפירוש האפשרי שרוצים שהוא יחשוב עליו, דרך המסר הכפול שהוא קיבל. ויש כאן צורך להיות מאוד מתוחכם בצורה שבה עושים את זה. כי מצד אחד רוצים שהאדם השני יחשוב על הפירוש המסוים, שרוצים להחדיר לתת המודע שלו, שהוא אכן אפשרי. ורוצים גם שהוא יחשוב על הפירוש הזה, כמה שיותר זמן ושהוא יתעמק בו כמה שיותר. אבל בו זמנית צריך גם לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת. שהאדם השני לא ישים לב לכך שגורמים ומכריחים אותו ... אפשר להכריח את האדם לחשוב על דבר כלשהו, לפחות בתת המודע שלו. כאשר חושפים אותו למידע כלשהו התנהגות כלשהי אירוע כלשהו, שהמחשבה שהוא לא רוצה לחשוב, שהיא תהיה אחד מהפירושים האפשריים שהוא יחשוב עליהם, כאשר הוא ייחשף לאותו המידע. וישנם מצבים, שבהם האדם ככ לא רוצה לחשוב על דבר כלשהו, עד כדי כך שגם אם אומרים לו דבר כלשהו, שיש לו רק פירוש אחד ומשמעות אחת, הוא לא מבין את מה שאומרים לו, בגלל שהוא לא רוצה להבין את מה שמתבקש שהוא יבין ממה שאומרים לו. כל שכן, כאשר קיים מצב שבו האדם מאוד לא ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך המוח מבין ומפרש את מה שהאדם שומע? ואבאר, מהן אסוציאציות באופן כללי ומהי אסוציאציה רגשית? ואיך אסוציאציות רגשיות משפיעות על תת המודע של האדם? ואבאר, איך הזיכרון של האדם, משפיע על המחשבות של האדם? ואבאר איך באפשרותך לעשות מניפולציות על המוח האנושי? ואיך אפשר ליצור אצל האדם הסחת דעת ולשתול לו מחשבות? ואיך עובדת מערכת הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד. וראשית כל יש להבין, כיצד המוח חושב וכיצד ... רעש של גשם, אז כנראה שגם עכשיו יורד גשם. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה. כי יש דברים שהמוח רואה באופן ישיר כנל. אבל יש דברים שהמוח של האדם רואה, אבל יש לו ספק לגבי הפירוש שלהם. דהיינו, שהאדם לדוגמה שומע רעש כלשהו. והאדם לא יודע האם לפרש את הרעש הזה שהוא מעיד על כך שכרגע יורד גשם. או שמא הרעש הזה מקורו במקור רעש אחר, אך לא בכך שכרגע יורד גשם. וכאשר יש לאדם ספק לגבי איך לפרש את המציאות, אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים כאלו ואחרים, כדי לדעת מה הפירוש שנראה לו הכי נכון. וזה בעצם המקום, שבו ניתן לשתול מחשבות אצל האדם. במקום שבו מעבירים לאדם אינפורמציה כלשהי. ואפשר לגרום לאדם להבין את מה שהוא שמע, בצורה לא נכונה, כפי מה שרוצים שהוא יבין. על ידי זה שגורמים למוח שלו, שבמקום שבו יש לו ספק לגבי הפירוש של מה שהוא שמע, שהוא יפרש את הדברים בצורה כלשהי, שהיא לא בהכרח תואמת את המציאות האמיתית. כי ישנם מצבים, כגון לדוגמה כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיוב, שבהם גורמים ... מה שהאדם מבין מהפרסומת. ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של מצג שווא וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן. והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמה בפרסומת וכיוב, אז יש תהליך מסוים שגורם למוח של האדם להחליט, איך לפרש את המידע שאותו הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה עובד, ממילא הוא יכול לגרום למוח של האדם, להבין ולפרש את העובדות, לאו דווקא בצורה נכונה, אלא בצורה שקרית ושגויה. אז לפי מה באמת מחליט המוח של האדם איך לפרש את העובדות, כאשר יש לו ספק לגבי הפירוש של העובדות? וכאן כמובן שיש המון חישובים ושיקולים שונים שאותם מבצע המוח של האדם. וכאן אסביר רק היבט מסוים, מתוך המכלול של החישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך לקבל החלטה, איך לפרש ... הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר. ואחד מהדברים שמשפיעים על הצורה שבה המוח מחליט איך לפרש את המידע שהוא לא בטוח לגבי הפירוש שלו, הוא המצב התפישתי של האדם, ביחס לאפשרויות הפירוש השונות שהוא יכול לתת לאותו הדבר שאותו הוא רואה שומע וכולי. לדוגמה: נניח שאדם דובר שתי שפות שונות, כגון עברית ואנגלית. והאדם שומע אדם אחר שאומר לו מילה שיש לה משמעות שונה ... שמע? תשובה: לפי ההקשר של השיחה. אם הוא לדוגמה נמצא במדינה שבה דוברים את השפה העברית, והאדם שאיתו דובר את השפה העברית, המוח יניח בצורה עקיפה, שכנראה הדובר התכוון לפירוש של המילה בעברית. אבל אם האדם שמדבר איתך, יהיה בעל מבטא אנגלי והוא במקרה מדבר איתך באנגלית וכיוב, הרי שאז המוח יפרש את משמעות המילה, לפי הפירוש שלה באנגלית. וכיוב ניתן לתת דוגמאות שונות, שבהן המוח של האדם יפרש את הפירוש של המילה שיש לה ריבוי משמעויות וכיוב, לפי ההקשר של אותו העניין. שזה בעצם אומר, שהמוח נמצא במצב של ספק כיצד לפרש את המידע שאותו הוא קלט. והוא מפרש אותו, לפי המצב התפישתי שלו ... בצורה כזו, שאם הוא שומע רעש של בום ורעש חזק כלשהו, הוא ישר חושב שאולי יש איזו הפגזה וכיוב. והכל בגלל העוצמה של המחשבה ושל הזיכרון האסוציאטיבי שהמוח שלו זוכר, את הפירוש של אותו רעש שהוא שמע בפעם הקודמת. שזה יוצר את ההלם קרב והפוסט טראומה וכולי. ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך ... בצורה כלשהי, למרות שלא בהכרח שאכן זה הפירוש האמיתי, באפשרותך לעשות זאת, על ידי זה שאתה מחבר ... מבין דבר כזה או אחר. ואז האדם פשוט מאמין לפירוש הראשון שקפץ למחשבה שלו, בגלל שהוא לא מבין שהפירוש הזה הגיע לשם, רק בגלל דימוי שגוי שהוא עושה, בין ... יורדת, אז המוח של האדם, פחות מאמת את הפירושים שהוא נותן לדברים שהוא לא בטוח בהם. ואז במקרה כזה, האדם יותר מאמין לפירוש הראשון שקופץ לו למחשבה שלו, לפי המצגת שיצרו לו ... רגשי אסוציאציה רגשית, שגם הם משפיעים על הפירוש שבו האדם מפרש את מה שאומרים לו. והרעיון הוא, ... כי יש רשימו רגשי ויש רשימו שכלי. ורשימו פירושו, רושם סימן זיכרון. כגון אדם שנכנס לחנות בשמים, ... יותר טוב, איך המוח עובד, כך תדע יותר טוב, איך לגרום לאנשים לרצות את מה שאתה רוצה שהם ירצו. ואיך לשתול מחשבות. ואיך לגרום לאנשים להרגיש לחשוב לעשות את מה שאתה רוצה וכיוב. ואתה, ... או בצורה עקיפה? ועד כמה אתה באמת בטוח שהפירוש שאתה מבין את הדברים, שהוא אכן אמת? אולי הוא רק פירוש בלבד, בגלל מניפולציה כזו או אחרת, שאולי אתה בעצמך מבצע על עצמך ...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר עוד טכניקה ועוד שיטה, ... אבאר את השיטה לשתילת מחשבות, באמצעות שילוב ושתילה של המחשבה בתת המודע של השומע, על ידי זה שאתה משלב אותה ... בצורה יעילה? ואבאר גם, רמות עומק שונות ורמות תחכום שונות ורמות מניפולציה שונות ודרכים שונות לעשות ... הוא יותר מידי סמוי. ולפעמים המסר הסמוי שאתה רוצה לשתול אותו בתת ההכרה של האדם האחר, הוא יותר מידי סמוי ... סמויים מחויבים ויש מסרים סמויים אפשריים. ומסרים סמויים אפשריים, פירושו שהמסר הסמוי שלך נשתל בתוך הסיפור, ... לב וגם בלי להסכים עם המסר שלך. אבל יש גם מסרים סמויים מחויבים. שפירושו, שהמסר הסמוי שלך משולב בסיפור ... שאתה מספר לו. והרעיון הוא, שאתה עוטף את המסר הסמוי שלך, בתוך עובדות שהאדם השני כבר חושב שהן אמת. שזה ... סיכוי גדול יותר שהאדם יקלוט את המסר הסמוי שלך. ואמיתות מקבילות פירושו, שאתה בונה את הסיפור בצורה כזו, ...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
... איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך גורמים לאנשים לשנות את דעתם ולהתעניין בנושאים חדשים? במהלך הרצאתו, אליעד כהן עוסק בשאלות איך לשכנע אחרים, איך להבין את מניעיהם ואיך לגרום להם לפתח עניין בנושאים שהם אולי לא מתעניינים בהם כיום. אחת מהשאלות המרכזיות היא איך לגרום לאדם לשנות את עמדתו או לפתח ... של האדם. כמו כן, אליעד מדגיש את החשיבות של שיח אמיתי ולא מניפולטיבי. לעיתים, כאשר אדם מרגיש שאתה לא מנסה לשנות את דעתו בכוח, הוא יתחיל להיות פתוח יותר. אמון הוא הבסיס לכל שכנוע - בלי אמון, כל הניסיונות ייכשלו. שכנוע השפעה על אחרים NLP הבנת אנשים שינוי עמדות פוליטיקה ...
סודות הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים
סודות הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים
... הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים איך ניתן לשלוט ... כהן מתאר כיצד ניתן לשלוט ברצונות, לשנות אותם, או להשפיע עליהם. הוא מדבר על הדרך בה הרצון האנושי פועל, איך ניתן להפעיל אותו, ובאילו דרכים אפשר לגרום לרצון ... על שאר הרצונות המנוגדים. כיצד שליטה ברצון יכולה להשפיע על פעולה ספציפית? הדיבור מתחיל עם שאלה פשוטה: איך אפשר לגרום לרצון אחד לשלוט על שאר הרצונות? אליעד ... לרצות משהו, יש להראות לו את היתרונות של אותו הדבר, ולהפוך את החסרונות לפחות חשובים בעיניו. כאשר רוצים לשנות את רצון האדם או להשפיע עליו, התהליך יהיה של שטיפת מוח באמצעות הצגת יתרונות חזקים מאוד כדי לשנות את מערכת הערכים שלו. ... של המפלגה הזאת כך שהוא יראה בה את הדרך הטובה ביותר. איך להפוך אפשרות למחויבת? כדי להפוך אפשרות למחויבת, יש לעודד את האדם להאמין במשהו באופן מוחלט. כלומר, כל פעולה שאדם עושה חייבת להיות ... נמצאים רק בצעד הזה, תוך שלילת כל יתרון אחר. האם ניתן להשפיע על רצון של מישהו באופן מלא? לסיום, אליעד מסביר כי רצון לא ניתן לשנות בקלות ובאופן מוחלט, שכן מדובר בתהליך נפשי ארוך. כדי להשפיע על רצון, עלינו להכניס את האדם לסיטואציות שמזמינות אותו להרגיש את היתרונות והחסרונות באופן מוחלט, ... את המיקוד מיתרונות של דבר אחד לחסרונות של דבר אחר, ולהפוך את הרצון לאחד בולט. איך לשלוט ברצון? מהי הדרך לשנות רצונות? הקשר בין רצון ומוח איך לגרום למישהו ...
NLP, איך להוביל אנשים? איך לשלוט באנשים? איך להשפיע על אנשים? מנהיגות, איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לרצות אותך? הכרויות, דייטים, איך לשכנע אנשים? תורת השכנוע, לשתול מחשבות
NLP, איך להוביל אנשים? איך לשלוט באנשים? איך להשפיע על אנשים? מנהיגות, איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לרצות אותך? הכרויות, דייטים, איך לשכנע אנשים? תורת השכנוע, לשתול מחשבות
... איך להוביל אנשים? איך לשלוט באנשים? איך להשפיע על אנשים? מנהיגות, איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לרצות אותך? הכרויות, דייטים, איך לשכנע אנשים? תורת השכנוע, לשתול מחשבות מה ההבדל בין להוביל אנשים לבין לשלוט בהם? כאשר מדברים על נושאים כמו השפעה, מנהיגות ושליטה באנשים, עולה השאלה מה ההבדל האמיתי בין אדם שהוא מוביל לבין אדם שהוא ... לפעולה מסוימת ואתה רוצה לשנות את ההרגשה שלו. במקרה כזה, לפי אליעד, עליך לקחת את הדבר שהאדם לא רוצה ולהפוך אותו לפחות מחויב, זאת אומרת להפוך את ההתנגדות שלו ממשהו מוחלט וודאי, למשהו שהוא בספק או פחות ודאי. בכך אתה מפחית את ... בקשר מסוים כי היא מפחדת ממשהו, אתה יכול לגרום לה להרגיש פחות בטוחה בכך שהיא באמת חייבת להימנע מכך, ולהפוך את הרצון שלה למשהו פחות חד - משמעי. סיכום של תהליך ההשפעה והשכנוע לפי אליעד כהן השיטה של אליעד לשכנוע, להשפעה או להובלת אנשים מתבססת תמיד על הבנת הרצונות של האדם האחר, ואז יצירת קישור מחשבתי בין ... שתרצה שיבצע. אליעד מדגיש את החשיבות של ההרגשה של האדם שזו פעולה רצונית ולא כפויה, ובכך מבטיחים שההשפעה תהיה אפקטיבית ולא תגרום להתנגדויות. איך לגרום למישהו להרגיש שהוא רוצה משהו? מה ההבדל בין מנהיגות להשתלטות? איך לשכנע מישהו לעשות פעולה? איך לגרום לבחורה לרצות אותי? מה גורם לאדם לרצות משהו? איך לשתול ...
איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים?
איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים?
... לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? במהלך השיחה, אליעד עוסק בשאלה כיצד לשנות את התנהגותם של ... מההשלכות של הימנעות ממנו, הוא עשוי לבחור להפסיק לעשן. כדי לשנות את ההתנהגות הזו, אליעד מציע לגרום לאדם להרגיש שיש לו שליטה על הבחירות שלו. הוא מסביר את דרך המניפולציה לשינוי מחשבה, בכך ששואל את האדם אם היה רוצה לשנות את ההתנהגות שלו אם היה לו שליטה עליה. אדם שמענה כן, למעשה מתחיל לדמיין את השליטה ובכך משקף את התחושה ... ללא הצורך בשימוש בסמים. המטרה היא להבין מה מעורר את הלחץ אצל האדם, ולספק פתרון בריא יותר. הפסקת עישון איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? הפחד מהעתיד מול הפחד מההווה מניפולציה לשינוי התנהגות השליטה על הבחירות שלנו איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? הדיון מתחיל בסיפור על אדם שנראה כי יש לו חיים מושלמים - עבודה טובה, אישה מקסימה, אך ... מהשלכות של ההימנעות ממנו. כיצד לגרום לאדם לחשוב שיש לו שליטה על ההתנהגות? כדי לשנות את ההתנהגות יש לגרום לאדם להרגיש שיש לו שליטה על בחירותיו. אליעד מדבר על מניפולציה שבה הוא שואל את האדם אם היה רוצה לשנות את ההתנהגות אם היה לו שליטה עליה. ברוב המקרים האדם יענה בחיוב, וזו הדרך לגרום לו להרגיש שיש לו שליטה על הבחירה. ... להתמודד עם הפחדים הללו בצורה שתחליש את האיום בהווה ותשאיר את האפשרות לשינוי פתוחה בעתיד. הפסקת עישון איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? הפחד מהעתיד מול הפחד מההווה מניפולציה לשינוי התנהגות השליטה על הבחירות שלנו מה אתה אומר? ש: מקרה, אדם מסוים יש לו חיים בוא נקרא להם מושלמים, עבודה טובה, אישה מקסימה. אליעד: שנחשבים למושלמים. ... תגיד לו אל תחתוך לי אצבע היום מה שיהיה מחר יהיה מחר, אתה לא יודע מה יהיה מחר ואולי מחר הוא יתחרט, ואולי מחר הוא ישתנה, מה אתה יודע מה יהיה. ש: איך אבל אתה יכול להפוך לו את המחויב הזה שהוא צריך. הוא כבר מפחד מהכל כאילו מה כבר יש לו, הוא יכול להפסיד הכל. אליעד: אז מה האלטרנטיבה? ש: אני שואל, אם נגיד היית אומר על עישון זה קל ... לא בשליטה שלך, אני לא שאלתי אם זה בשליטה שלך או לא רק שאלתי אם היית חושב שזה בשליטה שלך, אם היית רוצה לשנות את זה. מה הוא יגיד לך? ש: כן. אליעד: מה עשינו פה? מניפולציה, גרמנו לו לדמיין שזה בשליטה שלו, כדי לתת לך את התשובה הוא היה צריך לדמיין את זה. שים לב, הוא אומר לך זה לא בשליטה שלי ואתה אומר לו אבל לא שאלתי אם זה ... יגיד? זה גורם לי להרגיש יותר טוב. אתה אומר לו אז בא נבדוק למה זה גורם לך להרגיש יותר טוב. עכשיו, וזה מראה לו שזה בשליטה שלו, למה? כי זה גורם לך להרגיש יותר טוב פירושו אתה רוצה את זה ואם אתה רוצה זה כבר בשליטה שלך. ואז אתה אומר למה כשאתה מעשן אתה מרגיש יותר טוב? כי מה? למה אתה מעשן?, הוא יגיד לך אני מרגיש שאני חייב לעשן, אתה ...
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע איך להשפיע על אנשים בלי ליצור קונפליקט? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מתייחס אליהן היא כיצד אפשר להשפיע על אנשים בצורה נכונה, ומהן הטעויות הנפוצות שגורמות לשכנוע להפוך לקונפליקט. אנשים רבים מנסים לשכנע אחרים בצורת כפייה, כלומר, על ידי יצירת התנגדות מוחלטת למה שהאדם האחר רוצה. אליעד מסביר ... לעשות, וכך לשחרר אותו מהלחץ ומהקונפליקט הפנימי. איך לשכנע בלי כפייה? איך לפתור קונפליקט פנימי? שיטות שכנוע יעילות מתי לא לנסות לשכנע? איך להשפיע על אנשים נכון? איך לזהות מניעים אמיתיים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לגרום לאנשים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום לאנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מאמן אישי לדיאטה, ייעוץ נפשי בתחום לגרום לאנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1758 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 09:42:46 - wesi1