אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לא לרמות לקוח ✔איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח?

אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, "עגבניות קסם" הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות.

השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן.

מדוע חברות מייצרות מוצרים עם "תקלות מתוכננות"?

אליעד נותן דוגמה מהמציאות - חברות רבות מייצרות מוצרים כמו טלפונים או מחשבים, בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי "תקלה יזומה".

האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר?

גישה אחרת שאליעד מציג היא אפשרות למכור מוצר מושלם ועמיד לאורך זמן, אך במחיר גבוה משמעותית. לדוגמה, אם המוצר המתכלה עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת.

איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים?

הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם.

לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. הלקוח יפנה אליכם ביוזמתו ויחפש אצלכם מוצרים נוספים מתוך ביטחון מלא באיכותכם. בצורה הזו אתם לא תלויים בכך שהמוצר הראשון יתכלה, אלא בכך שתיצרו מוצרים נוספים באותה רמת איכות גבוהה.

איך ליישם גישה זו בתחום הייעוץ והשירותים?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה שהלקוח חושב שהבעיה שלו קשה מאוד ודורשת 100 פגישות, למרות שהיועץ יכול לפתור את הבעיה בשתי פגישות, היועץ עלול לנצל את הלקוח ולספק לו טיפול לאורך 80 פגישות. כך הלקוח אפילו יחשוב שהיועץ עשה עבודה טובה, כיוון שהוא ציפה ל - 100 פגישות אך קיבל "רק" 80.

לעומת זאת, הגישה של אליעד אומרת בדיוק הפוך: אם אתם יכולים לפתור את הבעיה ללקוח בתוך דקה, עשו זאת בדקה אחת. גם אם הלקוח מצפה לתהליך ארוך, אל תמרחו אותו. אם פתרתם לו את הבעיה מהר, הוא יכיר לכם תודה ויחזור אליכם בעתיד בכל פעם שיצטרך פתרון לבעיה אחרת. כך אתם יוצרים אמון עם הלקוח לטווח ארוך ומעודדים אותו להיות תלוי בכם מתוך הערכה לאיכות העבודה והיושר שלכם, ולא בגלל שאתם מושכים את התהליך ללא צורך.

איך יוצרים לקוחות נאמנים לפי אליעד?

בשורה התחתונה, אליעד אומר שאם אתם רוצים ליצור לקוחות נאמנים, עליכם לתת תמיד את המוצר הטוב ביותר שאפשר לתת, לא להוריד את איכות המוצר, ולא ליצור תלות מלאכותית באמצעות תקלות או מוצרים פחות טובים. התלות הנכונה נוצרת כאשר הלקוח יודע שהוא יכול לסמוך עליכם ולחזור אליכם בכל פעם שיצטרך מוצר נוסף או שירות נוסף, כי אתם מספקים תמיד את הפתרונות הטובים ביותר. במילים אחרות, אל תנסו "לסחוט" לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון.
שלום חברים

נניח שאתם מוכרים מוצר ללקוח, ויש לכם שני סוגי מוצרים להציע לו. מוצר אחד שהלקוח יצטרך לשוב ולרכוש מכם שוב ושוב, ומוצר אחר שהוא פתרון קבוע שלא דורש קנייה חוזרת. לדוגמה, אם אתם מוכרים עגבניות - כאשר הלקוח יסיים את המלאי שלו, הוא יצטרך לקנות שוב ושוב לאורך כל חייו.

עגבניות קסם - פתרון קבוע

בואו נדמיין שיש לכם שני סוגים של עגבניות:
  • הסוג הראשון הוא עגבניות רגילות - הלקוח צורך אותן, וכשהן נגמרות הוא צריך לקנות עוד.
  • הסוג השני הוא עגבניות קסם - עגבנייה שכאשר מכניסים אותה לקופסה, היא מתרבה לעוד עגבניות, והיא לעולם לא נגמרת.
אם הלקוח יקנה מכם את עגבניות הקסם, הוא לעולם לא יצטרך לרכוש עגבניות נוספות. השאלה היא - איזה עגבנייה עדיף לכם למכור?

מה עדיף למכור ללקוח?

האם עדיף לכם למכור מוצר שהלקוח יזדקק לו שוב ושוב, או מוצר אחד שיפתור לו את הבעיה לצמיתות? נניח שאתם מציעים ללקוח שתי אפשרויות:
  • מוצר רגיל שהוא צריך לקנות שוב ושוב.
  • מוצר איכותי כל כך, שהוא מחזיק לנצח.
רוב בעלי העסקים יעדיפו למכור את המוצר הרגיל, כדי לוודא שהלקוח ימשיך לקנות מהם. למעשה, יש חברות שמראש מתכננות את המוצרים שלהן כך שהם יתקלקלו תוך שנה - שנתיים, כדי שהלקוח ייאלץ לקנות חדש.

גישה נוספת - למכור מוצרים באיכות הגבוהה ביותר

במקום לנסות להשאיר את הלקוח תלוי בכם, אפשר ללכת בגישה אחרת: למכור לו את המוצר הכי טוב שאתם יכולים, מבלי לפחד שהוא לא יצטרך אתכם יותר. אם הלקוח רואה שהמוצר שלכם איכותי ועמיד, הוא יחזור אליכם גם עבור מוצרים אחרים.

הקשר לייעוץ וטיפול

הגישה הזאת לא מוגבלת רק למוצרים פיזיים. למשל, אם אתם נותני שירות - מטפלים, יועצים עסקיים או פסיכולוגים - האם עדיף לכם לפתור ללקוח את הבעיה במהירות האפשרית, או למרוח את הטיפול כדי להבטיח הכנסה לאורך זמן? יש מטפלים שמושכים תהליך של ייעוץ על פני עשרות פגישות, למרות שהיה אפשר לפתור את הבעיה בפחות זמן. לעומת זאת, אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת.

לסיכום

במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו לעצמכם קהל לקוחות נאמן, שידע שאתם תמיד מספקים פתרונות מעולים. כשלקוח רואה שאתם מקצועיים ואמינים, הוא לא יחפש אלטרנטיבות - הוא פשוט יחזור אליכם שוב ושוב מרצונו.

למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il.
למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח טיפול? כמה זמן לוקח לפתור בעיה? סוגים של יועצים, משך זמן הטיפול, מה השיטה של אליעד כהן? מצא את ההבדלים, לפגוש את אליעד כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה לא לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות
מניפולציות של יועצים איך לשכנע את הלקוח לקנות למה לא לרמות את הלקוח אפשרויות לקנות למכור כוונה לגרום ללקוח לקנות שוב ספקים עבודה לפתור בעיות איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך איך לגרום ללקוח להתמכר איך לגרום ללקוח להתמכר אליך איך לגרום ללקוח לחזור איך לגרום ללקוח לחזור אליך איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות שוב איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות איך משמרים לקוחות אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית שימור לקוחות גמילה גמילה מהתמכרויות גמילה מהתמכרות התמכרויות התמכרות טיפול בהתמכרויות טיפול בהתמכרות לא לעזוב אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לגרום ללקוח להיות תלוי בך לגרום ללקוח להתמכר לגרום ללקוח להתמכר אליך לגרום ללקוח לחזור לגרום ללקוח לחזור אליך לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות שוב לגרום ללקוחות להיגמל להיגמל מהתמכרויות להיגמל מהתמכרות להיות תלוי להיות תלוי בך להתמכר להתמכר אליך לחזור לחזור אליך לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות לעזוב לעזוב אותך לקוח לקוחות לקוחות חוזרים לקנות לקנות שוב לרכוש לשכנע את הלקוח לחזור אליך לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לחזור לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוחות לשמר לקוח לשמר לקוחות מכור שימור לקוחות
פחד מכישלון עסקי, חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, פחדים בתהליך של הקמת עסק
פחד מכישלון עסקי, חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, פחדים בתהליך של הקמת עסק
...בפועל. האם כדאי להגדיר את עצמי כמומחה בתחום ספציפי? אליעד מתייחס לשאלה אם כדאי לבחור נישה ספציפית מאוד או דווקא להתפרש על כמה תחומים. הוא מסביר שלפעמים הגדרת מומחיות ספציפית יכולה לעזור למשוך לקוחות כי זה נותן להם תחושה של ביטחון בידע שלך. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר ומתמחה בנשים מעל גיל 40 שהתגרשו לאחרונה, זה יגרום להן להאמין שיש לך פתרונות מיוחדים עבורן. עם זאת, הוא מדגיש שהחיסרון הוא שאתה מאבד את כל הלקוחות שאינם נמצאים בקטגוריה הזאת. כלומר, הצמצום...
איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
...ונניח שהלקוח יודע שממול לחנות שלך, המתחרים שלך, מוכרים מוצר כמו שלך, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. מה אפשרי לעשות במקרה כזה? אז ברמת העיקרון, ההיגיון אומר שחייבים לעשות רשימת הבדלים כלשהי, בינך לבין המתחרים שלך. וחייבים לנסות לשכנע את הלקוח, שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, בזכות הדברים שבהם אתה שונה מהמתחרים שלך. היתרון שלך יכול להיות שאתה יותר נחמד, תנאי תשלום יותר טובים, שירות יותר אישי, או כל הבדל אחר כלשהו, כמו שהסברתי גם כאן במה אתה יותר טוב מהמתחרים...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע מהם הכשלים בניתוח ... אותי, עולה השאלה - מה קרה מאז? אם הוא היה אומר לקוחותיי הם X ו - Y, זה היה חזק יותר. ... עשרה שנה אתה מתעסק בזה. מה שהוא היה צריך להגיד בין לקוחותי 1 2 3 מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש: כן, אבל אז אתה אומר בין לקוחותי, לך תדע אולי זה עשרים שנה בערך. ... הם אומרים, כמו שאתה נכנס לאיזה אתר והם אומרים בין לקוחותינו ויש שם רשימה כמעט של כל המדינה. ... הם עובדים עם כולם?. נגיד אני נכנס לאיזה אתר, בין לקוחותינו משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, ... למכור את עצמו לקולגות שלו הוא מנסה למכור את עצמו ללקוחות שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם זה הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי. למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא ... למה אתה בכלל צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי לקוחות שהם 1,2,3, לא, יש כאלו שהם יותר ... נכון? אז למה יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד פעם ... כיוון שהוא לא טוב. למה לפתוח את זה? היית אומר בין לקוחותי 1,2,3 אני עובד איתם, הם מזמינים ... אוקי? זה הרעיון. ש: השאלה לא קיימת ממילא אצל הלקוחות? אליעד: קיימת. אבל מה אתה מנסה לחזק ... גם את זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה שהם ... אל תעזוב אותי אבל הוא עדיין משמעותו יש אפשרות של לעזוב. אמת? אז מה עושים? לכן קודם כל ברמה ... אל תעזוב אותי זה בעייתי כי אתה מזכיר את האופציה של לעזוב. לא רק להגיד אל תרצח זה מזכיר את ... אתה פשוט מוביל את זה. אליעד: ואם את רואה שהוא רוצה לעזוב. ש: כל דבר שאתה מלמד אותנו. אליעד: ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך ... לא יכול בכלל לעשות שום דבר בחיים. בדרך זו, הילד מתחיל להבין את האבסורד שבדבריו ומחפש פתרון באופן עצמאי. מהי אסטרטגיית השינוי תודעה? אסטרטגיית השינוי תודעה היא דרך להשפיע ... דרכים לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ... ההקצנה הזו עשויה לגרום לו לחשוב מחדש ולהבין שאולי הוא יכול להיות מאושר גם כשהוא חולה. אדם שאומר אין לי כסף לקנות מוצר: אם הוא ישמע טענה נגדית ישירה ... את הבחירה שלו, כלומר, הוא אינו בוחר את הרצון עצמו - ובכך, למעשה, אין לו שליטה מוחלטת כפי שחשב. סיפור נוסף לקוח מתוך סיפורי מעשיות, שבו מסופר על ... שהוא לא יבין מיד שהוא שינה את דעתו, אבל כשהוא יקלוט זאת, זה כבר יהיה מאוחר מדי - הוא כבר יהיה משוכנע בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא ... משתמשים בתהליך של הגזמה מכוונת שמוביל אותו לחשוב מחדש על עמדתו ולמצוא את הדרך החוצה בעצמו. במילים אחרות, זוהי אסטרטגיה לגרום למישהו לריב עם עצמו, ... מה פתאום, רגע רגע, אני רוצה להשתחרר ואז בעצם הוא מתחיל לחשוב על איך הוא יכול להתנגד לרצון של עצמו. עכשיו האסטרטגיה היא לקחת את המחויב שלו, עכשיו ... את המחויב שלו אני דוחף את זה למחויב יותר גדול ואז אני זה. עכשיו אם נגיד לדוגמה בן אדם אומר נגיד אין לי כסף לקנות את המוצר, נגיד אתה אומר למישהו אתה רוצה לקנות? הוא אומר לך לא אין לי כסף. עכשיו איך ... אומר אין לי כסף אז אני אומר לו מה אין לך עבודה, אתה מובטל?, אז הוא אומר לא לא, יש לי זה, אה אז אתה גם יכול לקנות. עוד פעם, אם בן אדם אומר אין לי ואני ... אבל איך אני יכולה לעזור, את אומרת איך את כאילו מטילה ספק בנקיטת עמדה של עצמך, את אומרת לה אבל איך אני יכולה לעזוב את העיסוק שלי בזה, איך אני יכולה ...
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
... סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה איך לגרום לאדם לשנות את דעתו מבלי להיכנס לקונפליקט? אליעד כהן מסביר ... שכנוע NLP איך ליצור הזדהות בשכנוע? ניהול משא ומתן מוצלח מתי להסכים ומתי להתנגד בשכנוע? אסטרטגיות למכירות יעילות ...
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
... עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך איך לגרום לבוס לרצות לנהל איתך רומן? אליעד מסביר לעומק על אסטרטגיה לגרום למישהו לרצות לנהל איתך רומן, בדגש על רומן עם הבוס במקום העבודה. העיקרון המרכזי שהוא מציג הוא פשוט: כל החלטה שבן אדם לוקח מבוססת על שקלול היתרונות והחסרונות ... אותו שהרומן דווקא יגרום לך להיות נאמנה יותר לעסק ולהישאר בו יותר זמן. כך הפחד הופך ליתרון משמעותי. מהי אסטרטגיה יעילה לשכנוע? אליעד מציע שיטת פעולה ברורה: זהי מה הכי חשוב לבוס (למשל, הצלחת העסק, ביטחון כלכלי). חברי את הרומן שאת רוצה לקיים איתו למטרה החשובה הזו. שכנעי אותו ... חשובים לנו במיוחד, וכיצד לבצע היפוך מחשבתי אפקטיבי שיאפשר לנו להתקדם ולהשיג את מטרותינו. איך לדעת אם האסטרטגיה עובדת? אליעד מציע מבחן פשוט: שאלי את עצמך האם לאחר שתנהלי את הרומן תישארי בעסק לזמן ארוך יותר מאשר אם לא היה מתנהל רומן. אם התשובה היא חיובית, סימן שהאסטרטגיה נכונה, ואת יכולה להשתמש בטיעון זה בשכנוע שלך. איך להתמודד עם התנגדות טבעית לשינויים? אליעד מסביר שבני אדם נוטים לא לקחת סיכונים אם הם מרגישים שיש להם הרבה מה להפסיד. לכן, אם הבוס חושב שמראש את כבר בדרך לעזוב או שאינך נאמנה מספיק לעסק, הוא יחשוש יותר מהשינוי. לכן, המשימה שלך היא לגרום לו להאמין באופן ברור ונחרץ שהרומן דווקא יבטיח את יציבותך והישארותך לטווח ארוך בעסק. איך לגרום לבוס להתאהב בך? איך להפוך פחד ליתרון? כיצד לשכנע מישהו לרצות אותך? מה לעשות כשהבוס מפחד מרומן? איך לנהל רומן במקום העבודה? ...
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות ... בצורה אקראית קשה במיוחד, כי אין מאחוריהם סיבה ברורה שאפשר להתווכח איתה או לשלול אותה. מה הדרך הטובה להתמודד עם מחשבות אקראיות או שרירותיות? אליעד מציג שתי אסטרטגיות מרכזיות להתמודדות עם מחשבות או רצונות שרירותיים ואקראיים: גישה אקראית (משוגעת): להגיב למחשבות באותה רמת אקראיות. ... מכיוון שגם תהליך החשיבה עצמו (סיבתי או אקראי) יכול להיות מושפע מהחלטות אקראיות קודמות שלנו, מה שגורם לנו לחוסר יציבות מוחלט במסקנות שלנו לגבי המציאות. מהי האסטרטגיה המומלצת של אליעד? האסטרטגיה שאליעד מציע לבסוף היא שילוב בין שני התהליכים: מצד אחד, להשתמש בגישה אקראית, פשוט להחליט ככה זה וזהו, בצורה מוחלטת. מצד שני, להשתמש גם בשכל וברציונליות כדי להצדיק את ההחלטה ולתמוך בה בצורה סיבתית. אך גם אסטרטגיה זו, הוא מבהיר, אינה מושלמת, משום שבסופו של דבר גם השכל יכול להצדיק את שני הצדדים באופן שווה. מדוע ההבנה של הבעיה עצמה ...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה / דיבייטינג / NLP / לתכנת את התת מודע / תכנות התת מודע / אסטרטגיות שכנוע ועוד...
... על אנשים? רטוריקה דיבייטינג NLP לתכנת את התת מודע תכנות התת מודע אסטרטגיות שכנוע ועוד... וכאן ... השני שמולך. וכן, הניסוח כאן הוא אולי נשמע קיצוני, וצריך לדעת איך לגרום לשומעים שלך, לשנוא ולתעב את ... מראה שהוא עצמו מכבד את רומני. והדבר המומלץ ביותר ברמה העקרונית כאסטרטגיה שאמורים להיצמד אליה ...
איקס עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת החלטות, איך לנצח במשחק? ללכת עד הסוף, איך לקבל החלטה? השכל שיש בכל דבר
איקס עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת החלטות, איך לנצח במשחק? ללכת עד הסוף, איך לקבל החלטה? השכל שיש בכל דבר
... עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת החלטות, איך לנצח במשחק? ללכת עד הסוף, איך לקבל החלטה? השכל שיש בכל דבר מה זה ... היא להיות משוחרר מהספק וללכת על הדרך שבחרנו עד הסוף. כאשר אדם בוחר במטרה ומבצע את מהלךיו בצורה חד משמעית, הוא מצליח להימנע מהספקות שמובילים לתסכולים ולחוסר הצלחה. אסטרטגיות לקבלת החלטות תורת המשחקים איך לנצח במשחק? שיטות לקבלת החלטות הקשר בין אופציות לבחירות בחיים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לא לרמות לקוח, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לא לרמות לקוח, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, אימון אישי לקריירה, מאמן אישי להצלחה בנושא לא לרמות לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.8438 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 22:23:30 - wesi1