אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הסוד של גן עדן / עולם שכולו טוב - למה *לא* יכול להיות גן עדן? ומה האמת? חלק 2 ✔ועכשיו השאלה הנשאלת היא, האם בכלל האדם יכול להגיע למצב כזה שבו לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הסוד של גן עדן / עולם שכולו טוב - למה *לא* יכול להיות גן עדן? ומה האמת? חלק 2
ועכשיו השאלה הנשאלת היא, האם בכלל האדם יכול להגיע למצב כזה שבו לא יהיה לו רצון עצמי כלל? וכפי שהבנו, האדם עצמו לא יכול בכוחות עצמו לגרום לעצמו להפסיק לרצות. כי האדם לא בוחר האם לרצות או לא לרצות. וממילא אין לאדם שליטה על הרצון העצמי של עצמו. וממילא זה אומר, שחייב להיות כוח חיצוני כלשהו, שהוא ורק הוא יכול לגרום לאדם להפסיק לרצות. והשאלה היא, האם יכול להיות כוח חיצוני שכזה, שהוא יכול לגרום לאדם להפסיק לרצות?

וכדי להבין האם יש כוח כלשהו בעולם שיכול לגרום לאדם להפסיק לרצות, לשם כך יש לשאול, האם בכלל קיים כוח כלשהו בעולם שהוא חסר רצון עצמי. כי כפי שכבר ביארתי, המוכר לא יכול למכור את מה שאין לו. וכדי שמישהו יוכל לגרום לאדם להיות חסר רצון עצמי, לשם כך אותה הישות עצמה צריכה להיות חסרת רצון עצמי. כי מאחר שהרצון העצמי הוא שורש הרע, הרי שאם הישות לא הצליחה להיפטר מהרצון העצמי של עצמה, אז כיצד היא תוכל להעלים לאדם את הרצון העצמי של עצמו.

וכמובן שיש כאן עוד שאלה, והיא אם נניח שיש ישות שהיא חסרת כל רצון עצמי. אז מדוע בכלל שישות כזאת תרצה לעזור לאדם להיפטר מהרצון העצמי של עצמו? הרי כדי שהישות הזאת תעשה משהו, לשם כך עליה להיות בעלת רצון עצמי. ואם היא עצמה חסרת רצון עצמי, אז מדוע שהיא תרצה לשנות את הרצון העצמי של האדם?

ויש כאן עוד נקודה להתבוננות, והיא שתיאורטית יכולה להיות ישות בעלת רצון עצמי, שתרצה ותוכל לעזור לאדם אחר להיות חסר רצון עצמי. אבל כאן אנחנו מעמיקים בנקודה הבאה, והיא האם בכלל קיימת במציאות שלנו ישות שהיא חסרת כל רצון עצמי?

ואפשר להבין, שאם בכל המציאות שלנו אין מציאות / ישות חסרת כל רצון עצמי, הרי שכנראה שאי אפשר להיות חסר רצון עצמי. כי כל דבר שיש בעולם, היכולות שלו מוגבלות ליכולות של השורש שלו. כי עץ תפוזים מוגבל להביא אך ורק פירות שיש אותן בפוטנציאל של השורש שלו.

ועיקר השאלה להתבוננות היא, האם המציאות עצמה היא בעלת רצון עצמי או לא. כי אם המציאות עצמה אין לה את החוסר רצון עצמי, הרי שממילא כל הדברים שבתוכה מוגבלים גם הם להיות בעלי רצון עצמי. כי שום דבר לא יכול להיות בו תכונה שאין אותה בשורש שלו ובדבר שממנו הוא מתהווה. ואם בכל המציאות כולה אין את הכוח ואת האפשרות של החוסר רצון עצמי, אז גם האדם מוגבל ביכולת של ישותו, להיות חסר רצון עצמי.

(ויש עוד להעמיק בזה, אולי מהותו של החלק שונה ממהותו של השלם? אלא שאז החלק עצמו הוא כמו השלם עצמו, כי מהותו היא עצמית והיא לא נגזרת של ישות אחרת, וגם אז הוא מוגבל. ויש בזה עוד נושאים שונים).

והבנו שגן עדן הוא מצב שבו האדם חסר רצון עצמי. וגם הבנו שצריך לחפש ולנסות להבין האם בכל המציאות שלנו כולה, האם יש ישות כלשהי שהיא חסרת רצון עצמי כלשהו, כדי להבין האם אפשרי הדבר שהאדם יהיה חסר כל רצון עצמי וירגיש טוב באמת. כאשר עיקר השאלה היא, על המציאות עצמה, האם היא עצמה בעלת או חסרת רצון עצמי.

וכאן יש שני דברים שצריך להעמיק בהם. והדבר הראשון הוא לגבי האם למציאות עצמה יש או אין רצון עצמי? והדבר השני הוא האם יש במציאות עצמה ישויות שהן חסרות רצון עצמי?

ולגבי השאלה הראשונה, התשובה היא די פשוטה. כי ברור לגמרי שגם למציאות עצמה יש רצון עצמי. ובמאמר מוסגר נסביר את זה שאנחנו עושים "האנשה" למציאות ומייחסים לה רצון עצמי, ונסביר כי מצד האמת גם האנושיות של בני האדם עצמם, היא לא יותר מאשר תיאור של מצב. ז"א כאשר אנחנו אומרים שלאדם כלשהו יש רצון עצמי, הרי שבכך בסך הכל תיארנו מצב כלשהו, והגדרנו אותו כרצון עצמי.

ומצד האמת היה יכול להיות מצב שבו האדם היה רואה איזה רובוט משוכלל, שעושה איזו פעולה, והאדם היה חושב ואומר שיש לאותו הרובוט רצון עצמי. והסיבה שהאדם לא עושה זאת, היא משום שהאדם יודע שהרובוט לא שולט בעצמו, בניגוד לאדם, שהאדם חושב שבני האדם שולטים בעצמם.

ובין כך ובין כך, כאשר אנחנו אומרים על תהליך כלשהו שהוא מתבצע בבחירה חופשית, ושהוא מבטא רצון עצמי, הרי שמצד האמת זה בסך הכל תיאור של רצף אירועים. ז"א הבחירה החופשית של האדם, והרצון העצמי של האדם, הם לא יותר מאשר הגדרה של האדם שבה הוא מתאר ומגדיר רצף אירועים כלשהו שהוא רואה.

ומצד האמת יכול להיות שאין לרובוט שום בחירה חופשית, ועדיין זה לא יסתור את העובדה שהרובוט יבחר לתאר את רצף הפעולות שלו כפעולות שמבטאות רצון עצמי ובחירה חופשית. כך שבכל מקרה בחירה חופשית ורצון עצמי, הם בסך הכל תיאור ופירוש של רצף אירועים.

כי יש רצף אירועים. וברגע אחד האדם חווה רצון לאיזה דבר. וברגע שאח"כ האדם עושה את אותו הדבר. ולזה האדם קורה בחירה חופשית. אבל בעקרון יכול להיות שאין קשר בין האירועים האלו, או שאולי מישהו אחר מבחוץ אחראי על האירועים האלו. וכל ההגדרה של בחירה חופשית, היא בסך הכל תיאור ופירוש ומשמעות שהאדם מייחס לרצף אירועים כלשהו.

ולכן בהחלט אפשר להסתכל על אירועים שמתרחשים במציאות, ולהתייחס גם אליהם כאל ביטוי של רצון עצמי ושל בחירה חופשית. ולכן בהחלט אפשר להבין שגם ובעיקר למציאות שלנו יש בחירה חופשית. כי המציאות (אלוהים) לצורך העניין, מייצגת את הכוח שמניע את כל מה שבתוכה. וזה כמובן מבטא את הרצון העצמי שלה.

ונחדד: גם אם נאמר שאולי איזה מישהו כופה על המציאות לעשות את מה שהיא עושה, הרי שזה אומר שהכוח הראשון / סיבת כל הסיבות, היא עצמה הכוח שמניע את הכל, והיא עצמה בהחלט בעלת רצון עצמי. ז"א נגדיר כוח כלשהו ככוח שמניע את העולם כולו. ונבין מיד מכך שהוא מניע את כל העולם כולו, נבין מכך שהוא בעל רצון עצמי.

ויש בזה עוד רמות עומק שונות. אך בשורה התחתונה אנחנו מדברים כאן על נקודת המבט שממנה אפשר לייחס ביטוי של רצון עצמי לכוח שמניע את המציאות כולה. ז"א בהחלט ניתן להבין שלמציאות עצמה יש רצון עצמי.

כי הכוח הראשון שמניע את כל האירועים, וזה כלל לא משנה כיצד הוא יוגדר, בין אם הוא כוח אקראי, או אם נגדיר אותו כ"כלום", או אם נגדיר אותו כאלוהים, או אם נגדיר אותו כסיבה הראשונה של כל הסיבות וכיו"ב, או כל הגדרה אחרת, הרי שהוא עצמו הוא תמיד בעל רצון עצמי.

כי מצד נקודת המבט של הכוח שמניע את הכל, שם בנקודה הזאת הבחירה החופשית היא אין סופית, כי בנקודת ההתחלה אין שום כוח שיכול להגביל את הכוח הראשון, כי הכוח הראשון הוא הכוח האין סופי. וזה בעצם אומר, שבנקודת הכוח הראשון יש אך ורק רצון עצמי כל הזמן. כי ההפך של רצון עצמי, הוא חוסר בחירה. ובנקודת ההתחלה ששם הבחירה חופשית מלאה, שם יש רק רצון עצמי.

ויש בזה עוד עומקים, כי צריך להתבונן מהיכן מגיע הרצון הראשון? והאם הכוח הראשון הוא בעל בחירה חופשית לבחור להיות חסר רצון עצמי וכיו"ב? וגם יש להבין, אם בנקודת הכוח הראשונה יש רק בחירה חופשית מלאה, אז כיצד זה שבמציאות שלנו יש כוחות שהבחירה החופשית שלהם מוגבלת. כי זה ביטוי לתכונה של השורש. ואם השורש הוא בלתי מוגבל, אז כיצד קיימות ישויות מוגבלות?

ויש בזה עוד עומק נוסף, והוא שאפשר לומר שאין קשר בין כל האירועים השונים. ושכל אירוע הוא לא תוצאה של האירוע הקודם, אלא הוא קורה מעצמו. ובכך בעצם אנחנו אומרים שאין שום כוח שמניע את היקום כולו. ובכך בעצם גם שללנו את הבחירה החופשית. כי אם אין קשר בין הרצון של האדם לבין מה שהוא עושה אח"כ, הרי שאין כאן בחירה חופשית.

אלא שע"פ נקודת המבט הזו, הרי שבעצם אמרנו שכל דבר הוא הסיבה של עצמו. ואז ממילא העברנו את הכוח הראשון לכל ישות וישות ולכל רגע ורגע. ואז כל מה שנכון לגבי הביטוי של הרצון העצמי של הכוח הראשון, הוא נכון גם לגבי כל סיבה שהיא הסיבה של עצמה. ז"א גם אם נאמר שאין קשר בין האירועים השונים, ושאין רצון שמניע תהליכים, הרי שזה אומר שכל דבר הוא גם הרצון עצמו וגם הביטוי של עצמו.

ואפשר גם לנסות לומר שאולי אין כוח ראשון שמניע את רצף האירועים כולו, אבל בתוך רצף האירועים עצמו שם כן יש קשר בין אירוע לאירוע. ואז אולי לאדם עצמו כן יש רצון עצמי, אבל אין רצון עצמי בנקודת ההתחלה, כי שם ואולי רק שם הכל קורה מעצמו. וגם זאת טעות מחשבתית, אך אין כאן המקום.

ובכל מקרה, ניתן להבין שאם נסתכל לרגע אחד על המציאות כולה, נראה שהיא עצמה שיא הביטוי של רצון עצמי. כי כל מה שקיים, הוא ביטוי של רצון עצמי של הכוח שמניע את המציאות. וזה בעצם אומר, שהשינויים שיש בעולם, הם ביטויים לחוסר שביעות הרצון המתמדת של הכוח שמניע את העולם.

כי אם הכוח שמניע את העולם היה שבע רצון, הרי שהוא לא היה צריך לשנות כל הזמן את המציאות. ובכלל, אם הוא היה שבע רצון, הוא גם לא היה בכלל מניע את כל האירועים של המציאות. כי רצון הוא חיסרון. ומכך שהעולם קיים וכל הזמן משתנה, מכך ניתן להבין שהכוח שמניע את המציאות, הוא חסר שביעות רצון מתמדת.

ואפשר עוד להעמיק ולומר, שאם בנקודת ההתחלה לא הייתה שום שביעות רצון, הרי שלא הייתה מתקבלת כל החלטה לגבי העולם. וכל מצב של העולם, הוא ביטוי לשביעות רצון של נקודת ההתחלה. אבל עדיין השינויים שיש בעולם, ועצם קיומו של הרצון עצמו, הם ביטויים לחוסר שביעות רצון. כי עצם קיומו של הרצון, הוא מעיד על קיומו של חיסרון.

כך שנמצא אם כן, שהמציאות עצמה מטבעה, היא חסרת שביעות רצון. כי אילו היא הייתה שבעת רצון, לא היה כל שינוי בעולם וכולי. וזה בעצם אומר, שהאדם עצמו גם אם הוא יהפוך להיות התמונה המלאה עצמה, וגם אם האדם עצמו יהפוך להיות הכוח שמניע את העולם כולו, גם אז האדם ימשיך להרגיש חיסרון. ואדרבה, בנקודת ההתחלה שם יש רק רצון. כי שם אין שום כוח אחר שיגביל את הרצון.

והשאלה השנייה הייתה, האם במציאות שלנו יש ישויות שהן חסרות כל רצון עצמי. ומצד האמת, אין שום ישות בעולם שהיא חסרת כל רצון עצמי. כי רצון עצמי הוא בסך הכל תיאור של רצף אירועים. וכאשר האדם רוצה ועושה איזה דבר, וכאשר המים מכבים את האש, אלו שני אירועים, שמצד נקודת מבט חיצונית, אין הבדל ביניהם.

וגם אם יש ביניהם המון הבדלים, הרי שבכל מקרה אפשר לומר, שכל כוח בעולם שמתגבר על כוח אחר, אפשר לומר שזה סוג של ביטוי של רצון עצמי. וגם אם הכוח עצמו מוגבל ביכולת שלו לבחור ולשנות, זה עדיין לא אומר שאין לו שום בחירה חופשית כלל. וגם לבעלי חיים יש רמה מסוימת של בחירה חופשית וכולי.

ויש כאן עוד שורש עמוק, והוא שמצד האמת הרצון העצמי של האדם הוא עצמו תוצאה של משהו אחר, שהיא הישות העצמית של האדם. כי כאשר אין ישות עצמית, בלתי אפשרי שיהיה רצון עצמי. וזה בעצם אומר, שכל ישות עצמית, היא ביטוי של רצון עצמי. כך שכל דבר בעולם, יש לו ביטוי של רצון עצמי ברמה כלשהי.

ונמצא אם כן, כי כל מה שקיים בעולם, דהיינו, כל ישות באשר היא, היא לעולם לא יכולה להיות במצב של שלמות. כי כל ישות היא שונה מכל שאר הישויות לפחות בדבר אחד. כי על שתי ישויות זהות לחלוטין, לא אומרים שהן שתי ישויות. וכל ישות שקיימת במציאות, (כולל ה"אין" שהוא היפוך ה"יש"), הכל תמיד יש בו חיסרון.

כי כל דבר שקיים, הוא תמיד חסר את כל מה שנפרד ממנו. ולכן תמיד יש לאדם רצון עצמי, שהוא ביטוי לכך שהישות העצמית של האדם נפרדת מכל שאר הדברים. וכל רצון עצמי, הוא ביטוי לכך שהישות חסרה את שאר הדברים. כי אף אחד לא מרגיש חסר לגבי מה שיש לו, אלא רק לגבי מה שאין לו.

ולכן לכל ישות יש תמיד רצון עצמי, והוא להיות באחדות עם כל שאר הדברים. אבל הישות העצמית של הדבר, מגבילה אותו להיות באחדות עם כל שאר הדברים. וזה בעצם אומר, שכל זמן שהאדם קיים כישות עצמית, הוא תמיד ירגיש חסר, כי הוא תמיד יהיה חסר את השלמות של כל שאר הדברים שנפרדים ממנו.

וגן עדן הוא אולי מצב שבו האדם לא קיים כלל. אלא שאם הוא לא קיים כלל, אז ממילא אין מי שייהנה. וגן עדן צריך להיות מצב שבו האדם ימשיך להיות קיים, ושאף על פי כן הוא יחווה את השלמות של חוסר הקיום. כי אם תודעה קיימת, ובו זמנית היא חווה תחושה של חוסר קיום וחוסר נפרדות בשלמות, הרי שרק זה גן עדן. כי אז אין שום רצון עצמי ושום נפרדות כלל.

אבל זה כמובן נגד השכל. כי איך ישות קיימת, יכולה בו זמנית לחוות חוסר קיום מוחלט? ואם היא חווה חוסר קיום מוחלט, אז מי חווה את השלמות של חוסר הקיום המוחלט?

ובסיכומו של דבר, גן עדן הוא עניין אחר לגמרי מכל מה שנדמה לאדם שזה גן עדן. כי בהחלט יש גן עדן. ויש גם דרך להגיע לגן עדן. והדרך להגיע לגן עדן היא על ידי אמת. דהיינו, על ידי זה שהאדם מחפש את האמת. כי יש אמת, שהיא תפישת מציאות אחרת. כאשר האדם מגיע אליה, אז ורק אז הוא מרגיש את גן עדן ממש. ואת זה יכול לגלות האדם, רק על ידי זה שהוא מחפש את האמת.

ולחפש את האמת, פירושו שעל האדם לשאול שאלות, כגון למה אני רוצה את מה שאני רוצה? מה הסיבה שבגללה אני חושב את המחשבות שלי? מה הסיבה הראשונה של כל הסיבות? האם יש סיבה ראשונה לכל הסיבות? האם יש או אין לי יכולת לשלוט בבחירה החופשית של עצמי? וכיו"ב שאלות שגורמות לאדם בסופו של דבר לקבל שכל, שכל שגורם לאדם להבין את המציאות, שכל מעל השכל הרגיל, שכל שכאשר יש אותו לאדם, זה עצמו גן העדן ממש.
מרגיש חסר אין רצון עצמי להרגיש את גן עדן לשנות את הרצון עולם שכולו טוב זמן ללא מקום זהות להבין רגשות מה הסיבה הבדלה אמת גן עדן הסוד הסוד של גן עדן העולם הבא יכולת למה לא יכול להיות גן עדן מה האמת סוד סודות עולם שכולו טוב
חלק 1
... רצון. והרצון של האדם, הוא שורש החיסרון ושורש הרע של האדם. והרצון של האדם, הוא תחושת החסר המתמדת שיש לאדם. כי אם האדם יתבונן היטב אל תוך עצמו, הוא יראה שיש בתוכו דבר שתמיד גורם לו לא להיות שבע רצון, והוא הרצון עצמו. כי הרצון של האדם כל הזמן רוצה ורוצה ורוצה דברים ...
כוח המחשבה - מדוע המחשבה היא הדבר החשוב ביותר? ומהי מחשבה אמיתית?
...= להגיע לרמת וודאות מוחלטת לגבי כל הידיעות עליהן מבסס האדם את חייו. לדעת את האמת = לא להאמין בשום דבר שלא התברר כאמיתי. לדעת את האמת = להבין את המציאות כפי שהיא באמת מתוך בירור אישי ולא מתוך אמונות והנחות יסוד כלשהן. לדעת את האמת = לדעת בשלמות שאין שלמות אחריה שאכן מה שאתה יודע שזו אכן האמת. ברמה המעשית: על האדם לשבת עם עצמו ולחקור את כל צורת החשיבה שלו, כל הנחות היסוד שלו, כל האמיתות אותן הוא יודע וכולי, עד שהמחשבה של האדם והאמת יהיו באחדות שלמה...
קיצוניות - מה *טוב* בקיצוניות? מי מפחד מקיצוניות? מהי קיצוניות אמיתית וטובה?
...השקר רוצה שיקבלו גם אותו. מה הוא עושה? הוא מתנגד לקיצוניות. האמת היא קיצונית. ברגע שהיא מתגלה, באותו הרגע השקר הגיע אל קיצו. האמת והשקר אינם יכולים לחיות ביחד. או זה או זה. הטוב והרע אינם יכולים לחיות ביחד. או זה או זה. השכל והדמיון אינם יכולים לחיות ביחד. או זה או זה. הדמיון הרע השקר, מאוד מפחדים מקיצוניות. ברגע שהאדם יהיה קיצוני באמת, באותו הרגע כבר לא יהיה יותר שקר דמיון רע. אז כיצד זה יכול להיות שבני אדם קיצוניים מתנהגים בצורה רעה? אם הקיצוניות...
להיות מאושר / חשיבה חיובית - כמה חשיבה חיובית צריך כדי להיות מאושר באמת?
...מלאה תוך כדי חלום לכך שזהו חלום = חוסר פחד. האירועים שקרו לאדם בחלום אכן התרחשו, אבל כחלום בלבד. האם הם התרחשו? כן. האם הם באמת התרחשו? לא. הם התרחשו באופן דמיוני. חלום = אי ראיית התמונה המלאה = יחוס משמעות לדבר דמיוני כאילו הוא המציאות האמיתית. ערנות = ראיית התמונה המלאה לגבי החלום = יחוס משמעות פרופורציונאלית ונכונה לחלום. מסקנה: לראות את התמונה המלאה = ערנות = מציאות = אמת. לראות תמונה חלקית = שינה = חלום = דמיון = שקר. ברמה המעשית: ככל שהאדם...
סיבות - מהי מהותה של סיבה? ומה הופך סיבה לטובה באמת?
...בגלל דבר אחר = לא טוב באמת. ברמה המעשית: על האדם לחפש תמיד מה טוב בדבר עצמו כפי מה שהוא בדיוק, בלי קשר לרגע הקודם בעבר הרגע הבא בעתיד. כאשר האדם מגלה את הטוב שיש בכל דבר כפי מה שהוא מצד עצמו = אושר אמיתי. הדרך לגלות את הטוב הנל, היא על ידי שמחפשים את הסיבה של הסיבה. על האדם לשאול ולחקור תמיד מהי הסיבה שבגללה הסיבה עצמה קיימת. על האדם לנסות להבין מה טוב בדבר עצמו כפי מה שהוא, בלי קשר לדברים חיצוניים. כאשר האדם מוצא את הסיבה הראשונה של כל הסיבות =...
לשאול שאלות / הפכים - איך לגלות את האמת? אולי ההפך הוא הנכון?
...אם אפשר לשאול אולי ההפך הוא הנכון, אז מי אמר שזה נכון? האמת היא טובה ואין טוב ממנה. כדי להגיע, אין דרך, אלא לפרק את השקר על ידי שאלות. חשוב לעצמך: אם זאת האמת, אז בטוח שיש תשובה מדוע זו האמת. אם זו אינה האמת, אז מדוע להמשיך להחזיק בה. כאשר הדבר החשוב ביותר לאדם הוא האמת, רק אז הוא מגלה את כל האמת. כאשר חשובים לאדם עוד דברים בחיים, כגון האגו כבוד וכיוב, אז אדם כזה לא יגיע אל האמת. משום שהאגו של האדם יחסום אותו מלשאול שאלות שיכולות לפרק את האגו. כאשר...
אומץ / ביטחון עצמי - איך להגיע לאומץ אמיתי וחזק באמת? איך להיות בטוח בעצמך?
...באדם ומחזיקה אותו שלא ייפול לשום מקום. האמת מאפשרת לאדם לסמוך עליה. האמת היא גם הדבר היחיד שאפשר לסמוך עליו. כל הפתרונות באשר הן שאינן האמת עצמה, הרי שאי אפשר לסמוך עליהן כי הם יכולים ליפול. לא רק שהם יכולים ליפול, על האדם לדעת כי בוודאות מה שאינו אמת סופו ליפול. בסופו של דבר השקר נופל והאמת נשארת. על האדם להיצמד אל האמת ולהישען עליה. אין תענוג גדול יותר מאשר להישען על האמת ולא לחשוש משום דמיון שאינו אמת. ברמה המעשית זה אומר: על האדם לשאול את עצמו...
הארה רוחנית - כיצד תדע עד כמה אתה קרוב להארה רוחנית ולידיעת הטוב האמיתי?
...לרובד האחדות של המציאות. ככל שהאדם מבין טוב יותר כיצד כל דבר קשור לכל דבר, כך הוא קרוב יותר לפנימיות ולמהות של המציאות. ככל שהאדם מתעסק יותר במהות ובחוץ בצורה החיצונית - כך הוא קרוב יותר לאחדות. ככל שהאדם מסתכל תמיד על השורש ועל הסיבה הפנימית והשורשית שבגללה המציאות כפי שהיא, כך הוא קרוב יותר לאחדות של המציאות. כי בשורש המציאות, הסיבה של כל הסיבות היא אחת. בכל מקרה, ככל שהמחשבות של האדם מתחילות להתאחד, היינו שהאדם חווה יותר דברים שונים בצורה אחידה...
התאבדות / ייאוש - למה התאבדות *לא* נובעת מייאוש אמיתי? למה לא להתאבד?
...כל חייו מנסה למצוא מציאות חיצונית כלשהי שבה נדמה לו שהוא יוכל להיות מאושר ולהפסיק לרצות משהו שונה ממה שיש לו. התאבדות מגיעה כאשר האדם עוד לא התייאש לגמרי. זא אדם שמתאבד עדיין מאמין בתוך תוכו שהיכן שהוא קיימת מציאות טובה יותר מהמציאות שלו ברגע הזה. שזהו בעצם המוות. האדם לא התייאש לגמרי מהמחשבה שקיימת מציאות כלשהי טובה יותר ממה שיש לו. ובגלל שהוא מחפש את הטוב, ובגלל שהוא חושב שאם הוא ימות יהיה טוב יותר. משום כך הוא מתאבד. הוא התאבד רק בגלל שהוא לא...
כסף אמיתי - מהו? כמה כסף אמיתי צריך כדי להצליח? איך להשיג כסף אמיתי?
...דהיינו, צריך המון רצונות חזקים. אך כיצד ומהיכן יכול למצוא האדם רצון חזק ואמיתי, את זה ניתן לעשות על ידי התחברות לשורש הרצון. שורש הרצון = הרצון הפנימי ביותר של האדם = הרצון הראשון שממנו נובעים כל הרצונות = הרצון החזק ביותר ששום דבר לא עומד בפניו. שורש הרצון = כיסופים אמיתיים = רצון חזק = כסף אמיתי באמת. כאשר האדם מחובר ברמת המודע שלו לרצון הפנימי ביותר של התת מודע שלו, אז בעצם יש לאדם בידיו כסף אמיתי שמסוגל לקנות לו את השלמות הנפשית הפנימית הנכספת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד של גן עדן / עולם שכולו טוב - למה *לא* יכול להיות גן עדן? ומה האמת? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לא להיות שבע, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לא להיות שבע, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, תמיכה נפשית, אימון אישי קואצ'ינג בתחום לא להיות שבע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 06_08_2025 השעה 03:25:17 - wesi1